دکتر سعید حسینی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) با شماره نظام پزشکی 63373 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در منطقه ۲۲، محله چیتگر، بلوار جنگلبان، خیابان اقاقیا غربی قرار گرفته و امکان نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر سعید حسینی به عنوان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) با شماره نظام پزشکی 63373، در شهر تهران فعالیت میکند. دکتر سعید حسینی دارای مدرک تخصصی جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) بوده و با تکیه بر دانش تخصصی خود، بیماران مبتلا به بیماریهای کلیوی، مشکلات ادراری و تناسلی را در تهران تحت درمان قرار میدهد.
مطب دکتر سعید حسینی در مرکز پزشکی اقاقیا واقع در منطقه ۲۲ شهر تهران و محله چیتگر قرار دارد. این مرکز در بلوار جنگلبان، خیابان اقاقیا غربی (سبزوار) واقع شده است و شرایط دسترسی مناسبی برای ساکنان غرب تهران و چیتگر فراهم میکند. حضور دکتر سعید حسینی در یکی از مناطق پرجمعیت تهران، امکان مراجعه آسان بیماران به متخصص اورولوژی را فراهم ساخته است.
تخصص اصلی دکتر سعید حسینی جراحی کلیه و مجاری ادراری است و بیماران برای درمان سنگ کلیه، عفونتهای دستگاه ادراری، پروستات، مشکلات ناباروری مردان و سایر اختلالات مرتبط به ایشان مراجعه میکنند. بیماران دکتر سعید حسینی در مراجعههای خود به دقت و توجه ایشان در روند درمان اشاره داشتهاند و بسیاری از مراجعهکنندگان از توضیحات دقیق و ارتباط حرفهای ایشان رضایت داشتهاند.
دکتر سعید حسینی با بهرهگیری از تجربه و دانش تخصصی خود، خدمات متنوعی در زمینه بیماریهای کلیوی و دستگاه ادراری ارائه میدهد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی بتوانند برای ویزیت اقدام کنند.
در جمعبندی، دکتر سعید حسینی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری در تهران، با شماره نظام پزشکی 63373، یکی از پزشکان فعال در حوزه اورولوژی غرب تهران بوده که با توجه به نظرات مثبت بیماران و موقعیت جغرافیایی مناسب مطب، گزینه مناسبی برای مراجعه بیماران به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
منطقه ۲۲ شهرداری - چیتگر- بلوار جنگلبان - خیابان اقاقیا غربی (سبزوار)
مرکز پزشکی اقاقیا
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خوب هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خو ب با اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۶دکتر خوب و خوش برخوردی هستند دارو دادن. در حال درمان هستم کمی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۹سوزش ادرار داشتم وفعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۹جناب دکتر انسانی والا که برای مریض وقت و حوصله به خرج میدهند. در حال معالجه و مصرف دارو هستم و شرایط بیماری هم به سمت بهبودی است.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵تطتسستتستستسنسنستی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۱بسیار خونگرم و کاردان
۱۴۰۳/۰۹/۲۵با سلام مشکل پروستات دارم هنوز بعد از سونوگرافی و ازمایش کامل پیشش نرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۱۲جراحی فتخ .. عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸در حال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۲۰من به دلیل بزرگ شدن پروستات رفتم پیش دکتر....دارو تجویز کردن. دکتر با دانشی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۹درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵سه روزه دم دستشویی نشستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۳۰برخورد اقای دکتر عالی بود وبا توضیحات کامل مریض را راهنمایی میکند وبهنرین درمان را میشنهاد میکند ممنون
۱۴۰۴/۱۰/۱۶التهاب پروستات داشتم درمان شدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰مشکل کلیه وسونوگرافی نوشتن
۱۴۰۱/۱۲/۱۵هنوز درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بد نبود ولی زیاد توضیح نمیدن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹خیلی عالی عالی استاد خوبی من از عمل دکتر سعید حسینی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰اولین باره میخوام برم ویزیت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵مشکل سنگ کلیه و بزرگی پروستات ک خوشبختانه گفتند مشکلی ندارند و سال بعد دوباره سونوگرافی بدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی بود... واقعن تونستن مشکل من رو که عفونت پروستات بود، با یک دوره قرص درمان کنن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکترخوبیبودوخوشخاقیبود
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵تشخصی9
۱۳۹۹/۱۲/۲۰در حال درمان
۱۴۰۲/۰۵/۰۱خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سنگ کلیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۲تا هنوز ملاقات نکردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲درد در ناحیه کشاله ران و بیضه های همسرم ک تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۹سلام مشکل کلیه داشتم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴مشکل پروستات
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکتر خیلی عالی تحت درمانم نتیجه گرفتن
۱۴۰۱/۰۷/۲۴فعلانتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱سنگ کلیه
۱۴۰۲/۱۱/۱۲سنگ کلیه ای که دیگر دکترا پیشنهاد عمل دادن ولی با دوبار ویزیت پیش آقای دکتر بدون عمل مشکل حل شد
۱۴۰۱/۱۲/۱۰سلام پسرم تنگی مجرای ادرار داشت..که کار ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹درمان ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بیضه مشکل دارم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سلام خیلی پزشک خوش اخلاق و با تجربه ای هستن من از ایشون بابت درمان به موقع همسرم بسیار ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷دکتر خیلی خوبی هستن،برادرم مشکل شب ادراری داشت بر طرف شده
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سلام من دوماه بود که مچ پام ورم می کرد . بالاخره مجبور شدم برم دکتر خیلی هم نگران بودم . ولی آقای دکتر حسینی با کلام اول من بدون هیچ سونو و آزمایشی تشخیص دادن که ورم پای من مربوط به قرص فشار خون هست . خیلی حاذق خوش برخورد و آرامش بخش برخورد کردند خدا الهی نگهدارشون باشه دکتر عزیز ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳مشکل مثانه
۱۴۰۴/۰۴/۲۸برای سنگ کلیه ک پروستات رفتم و درحال مداوا هستم و هنوز نمی توان نظر قطعی داد.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷تحت دزمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۱/۲۳دکترخوبی تشخیصش باحوصله هست
۱۴۰۴/۰۲/۰۶در مرحله ی انجام آزمایش و چک آپ برای تشخیص
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲یک بار پیش ایشان رفتم که سونوگرافی و آزمایش نوشتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳درد کلیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲تنگی نفس
۱۴۰۴/۰۷/۰۸میخواهم کلم را بفروشم
۱۴۰۳/۰۱/۰۹عمل جراحی در بیمارستان شهریار
۱۴۰۲/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰ناراحتی کلیه
۱۴۰۲/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۴فعلا چیزی نمیتونم بگم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳نیک سرشت هستم مشکل دو رگ دارم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱با سلام
۱۴۰۰/۰۶/۰۳دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶مشکل عفونت پروستات داشتم.سه ماه تحت درمان بودم با قرصای گیاهی.برطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۰۵تشخیصش فوق العادست خیلیم دکتر مهربونیه واقعا از کارش برخوردش راضی هستم خدا بهشون عمر باعزت طولانی عنایت کنه
۱۴۰۰/۰۵/۲۴تحت درمانم فعلان نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵پروستات
۱۴۰۱/۰۲/۲۲عااالی بخدا
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۲پروستات
۱۴۰۱/۰۱/۱۱تحت درمان
۱۴۰۲/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۲مطبشون دو طبقه زیر زمین و جای بدی بود درمانم هنوز تموم نشده
۱۴۰۴/۱۱/۱۹سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹آزمایشات را سر سری نگاه میکند دقت کافی را اعمال نمیکند توضیح کافی نمیدهد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱تازه اول درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹کلیه درد
۱۴۰۴/۰۹/۱۰در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰کلیه پلی کیستیک تحت درمانم دکتر گرامی واقعا صمیمانه محبت دارند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عااالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۱در حال درمان
۱۴۰۲/۰۵/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹مشکل الت داشتم بهترشده
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲مشکل مثانه
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰سنگ کوچک داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱سوزش ادرار
۱۴۰۴/۰۶/۰۷همسرم اسپرمش ضعیفه تودوران درمان هستش فعلا نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵فعلا تحت معالجه هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹خوب بود و نتیجه بخش
۱۴۰۴/۰۲/۱۳هنوزدوره درمانم کامل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۰۸برای پروستات
۱۴۰۳/۰۶/۰۵خیلی دکتر خوب و دقیقی بودند مشکل پسر من درد در بیضه بود که بعد از سونوگرافی دکتر بررسی دقیق کردند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عالی بود ممنون
۱۴۰۲/۰۷/۰۸پروستات
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برخورد متشی مرکز زیاد خوب نبود وخیلی مدیریت خوبی نداشت ولی به ویزیت دکتر می ارزید چون برخورد دکتر و تشخیص ووقتی که برای مریض نی زاشت عالی بود ایشان بسیار متشخص وخوش برخورد بودند و ویزیت عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳با سلام بد نبود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل مثانه و نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶سلام مشکل سنگ کلیه داشتم ایشان را صبور وخوش برخورد یافتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷