دکتر هومن محمودی، متخصص قلب و عروق در تهران، خدمات تخصصی تشخیص و درمان بیماریهای قلبی، فشار خون و واریس را ارائه میدهد.
دکتر هومن محمودی، متخصص قلب و عروق و دارای بورد تخصصی از مرکز قلب شهید رجایی، در شمال تهران (منطقه الهیه) به ارائه خدمات پیشرفته تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و عروقی میپردازد. تمرکز اصلی او بر درمان فشار خون مقاوم، بیماریهای وریدی و واریس با بهرهگیری از جدیدترین روشهای غیرجراحی و کمتهاجمی است. دکتر محمودی با تجربه مدیریت هزاران پرونده فشار خون و درمان موفق بیماران مبتلا به واریس، از پزشکان مطرح حوزه قلب و عروق در تهران به شمار میرود.
در کلینیک تخصصی الهیه، خدماتی مانند کنترل و مدیریت فشار خون پیچیده، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی کمتهاجمی، ارزیابی و درمان آریتمی، اکوکاردیوگرافی، نوار قلب، تست ورزش، هولتر ریتم و فشار خون، و سونوگرافی تخصصی عروق و واریس ارائه میشود. همچنین، درمان واریس با لیزر داخل وریدی (EVLA)، اسکلروتراپی و سایر روشهای نوین غیرجراحی برای بیماران انجام میگیرد. در کنار درمان، پیشگیری و ارزیابی ریسک بیماریهای قلبی عروقی نیز با رویکردی شخصیسازی شده و مطابق با استانداردهای روز دنیا در این مرکز صورت میگیرد.
دکتر محمودی، علاوه بر درمان حضوری در تهران، امکان دریافت نوبت آنلاین برای بیماران را فراهم کرده است تا فرآیند مراجعه و پیگیری درمان با سهولت بیشتری انجام شود.
بله، درمان واریس با روشهای کمتهاجمی مانند لیزر داخل وریدی و اسکلروتراپی توسط ایشان انجام میشود.
مدیریت تخصصی فشار خون مقاوم با جدیدترین روشها و بر اساس گایدلاینهای بینالمللی انجام میشود.
بله، بیماران میتوانند به صورت آنلاین برای ویزیت در مطب الهیه نوبت رزرو کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
الهیه، خیابان بیدار، ساختمان فراز (داروخانه دکتر راستکار)، طبقه اول، واحد ۷
پزشک بسیار عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۳در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر باسواد و با شخصیت
۱۴۰۴/۱۰/۰۶خیلی وقت گذاشتند و با حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۱/۱۱/۲۰فشارخون
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیارعالی باصبروحوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۷جناب آقای دکتر محمودی از همه لحاظ عالی هستند. خانم منشی هم خیلی خانم با شخصیتی هستند . ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۲۷نارسایی قلبی عملکرد عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷واقعا دکتر بینظیری هستن.مودب و بسیار با حوصله پاسخگو بودن .من قبل از اینکه برم پیششون تمام نظرات رو خوندم و واقعا همون شخصی بودن که همه نظر داده بودن ،خدا عمرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ایشون دکتر بسیار عالی و باتجربه و دقیق و همچنین پیگیر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دکترخوب، مهربان، بااخلاق، خوش برخورد، وبا حوصله، فشارخون بالا داشتنم داروتجویز کردم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷ایان بسیار حاذق و پیگیر و خوش اخلاق بوده و تمامی جنبه های بیماری رو توجه کرده برسی و سعی در درمان کامل بیماری دارند حتی به عوارض بیماری به سایر قسمت ها و ارجاع به متخصصین دیگر اهتمام جدیی داشته وبه وضعیت و بهبود بیمار حساس هستند و وقت میگذارند. نونش حلالش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶واقعا در کارشون نابغه هستند.خدا کنه ایشون و امثال ایشون از ایران نرن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بیثلعست ث بزسانweg
۱۴۰۱/۰۲/۲۰پزشک بسیار
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیار عالی.از پزشکانی هستند که هزینه بی مورد به بیمار تحمیل نمیکنن.واقعا باسواد و دقیقن.ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱بسیار با حوصله بسیار با سواد کامل به همه سوالات پاسخ میدن در یک کیلمه بگم عالین ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۳۰واریس تزریق کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سلام من نارسایی قلبی داشتم خدارو شکر تقریبا کامل خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار انسان درست و در کارهم بسیار ماهر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۴خوب بودنق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱فشارخون بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار با سواد تشخیص عالی درمان عالی.خیلی پیگیر بیمار هستن.مخصوصا منشی تلفنیشون.و مهمتر اینکه بیمار به پزشک همیشه دسترسی داره.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹دکتر بسیار عالی و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱ایشان بسیار پزشک خوب وباتجربه ای هستند ومن واقوام واقعا خیلی راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی دقیق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۵نارسایی قلبی مادرم بعد از شیمی درمانی.تحت کنترل ایشون کاملا کنترل شد واقعا برای بیماران وقت میذارن و با سوادن.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷طپش قلب با دارومناسب برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بسیار پزشک خوب و حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر بسیار خوش اخلاق و به نظر مجرب. من تنها یکبار ویزیت شدم. حدود ۵ ماه دیگه باید برم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹چکاب عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی و بی نظیر همین
۱۴۰۳/۱۱/۲۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱یکی از بهترین دکترهای متخصص قلب و عروق حرفه ای ، خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۵فشار خون بالا داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل قلبی دارم داروهایی که می نویسن خیلی کمکم کرده
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱من چک اپ قلب برای دوره بارداری داشتم و ایشون بسیار با حوصله و با آرامش و دقیق بودن خیلی راضی بودم مخصوصا که متوجه شدم ایشون خیلی برای مریض هاشون وقت میذارن با اینکه سرشون شلوغه و خیلی مهم بود برام
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دقیق.دلسوز و با دانش روز و تشخیص درست.
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۷رسیدگی کافی کردند و بسیار خوش اخلاق بودند من برای چک اپ رفته بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار حاذق .خوش برخورد .تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴قشار خون
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکترخیل
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۵فشارخون و بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار دکتر خوش برخورد و با تشخیص درست هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بهترین د
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام علیکم. خدا قوت. دکتری بسیار حاذق هستند و با صبوری شرح حال بیمار را می شنوند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱قیمت بنظرم بالا بود اما دقیقا معاینه کردنو
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام ، دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن ، پدرم برای فشار خون بسیار بالا مراجعه کردن ، ظرف مدت ۴ ماه با قرص به فشار خون نرمال رسیدن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷سلام راهنمایی بجا و شایسته ای داشتند، در صدد انجام آزمایشاتی هستم که دستور دادند؛ همانطور که دیگر مخاطبان هم گفتند برخورد عالمانه و مشفقانه با بیماران دارند که این خود مهمترین ملاک یک طبیب جسم و جان است.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار خوش اخلاق، کاربلد و متخصص به معنای واقعی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالیییییییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار عالی هستند و از ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۱۱/۰۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۰بسیار عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بررسی دقیق حاڈق و حرفہ ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۵برای چکاپ قلب و اکو دکتر حاذق ، با اخلاق و باحوصله و دقیق و پرسنل خوش برخورد حتما ادامه میدیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶باسلام خدمت دکتر محمودی من کلا یکبار ویزیت شدم دکترای شهرستان گفتن احتیاج به آنژیو داری اما دکتر محمودی گفتن احتیاجی به آنژیو نداری درصورتی که فشار بالا تشخیص دادن دکتر محمودی واقعا حرف نداره ودعا میکنم براشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالی بودند بسیار با اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بیماری قلب پدرم کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰گرفتگی رگهای قلب
۱۴۰۱/۰۶/۲۶نمیخوام نظر بدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۱جلسه اول ویزیت ۴میلیون و۳۰۰ گرفتن بدون اینکه قبل از ویزیت در مورد هزینه ها چیزی بگن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳واقعا وقت میذارن دقت زیادی میکنن و باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خوش برخورد.وبسیاردقیق وپاسخگووحاذق
۱۴۰۴/۰۷/۲۲کم تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر بسیار عالی،خوش اخلاق،با علم و کاربلد
۱۴۰۱/۰۳/۰۳فشار فشارخون داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بهترینه،مشکل ضربان قلب،ثپش بالای ۱۸۰،پنیک با یک جلسه و یک قرص خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر صبور باحوصله و خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۱/۰۱/۱۴با دقت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیار عالی و با تجربه برای فشار خون مراجعه کردم فوق العادهههه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵ایشان دکتر بسیار باسواد . محترم. باوجدان و باحوصله هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسبار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳درد قفسه سینه داشتم، ازمایش نوشتن فعلا جوابش باید ببرم خدمت ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی در یک کلام،هم جوان هستن و هم مسلط بر کارشون و نکته مهمتر اینکه برای بیمار وقت میزارن و قشنگ حرفاشو گوش میدن وجدان کاری بالایی دارن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بهترین دکتر قلبه ..خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار عالی، مهربان ، حاذق و پاسخگو همراه با بیمار تا لحظه آخر درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۱با تخصص با حوصله مجهز و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار پزشک خوش اخلاق و با سواد و دقیقی هستند خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳سلام من توسط ایشان انژیو شدم دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۷نوبت دهی نامنظم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴باسلام
۱۴۰۳/۰۶/۲۲تشخیص دقیق و ارتباط بسیار خوب با بیمار
۱۴۰۰/۰۸/۱۴نوسان فشار خون داشتم کنترل شده
۱۴۰۳/۰۸/۰۲فوق العاده حازق
۱۴۰۳/۰۴/۱۶بسیار باحوصله و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر جوان و با سوادی هست من یه باررفتم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹نارسایی قلبی ای آوردن ریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر خوب و مهربونی هستند و کار بلد قبل از همه روانشناس خوبی هستند .
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ژنتیکی...
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالی از هر نظر هم اخلاق هم حرفه ای در تشخیص بیماری
۱۴۰۲/۱۲/۰۷همسرم مشکل فشار خون بالا داشتند با یک بار ویزیت فشارش کنترل شد خیلی با اخلاق و رفتار خیلی خوبی با بیمار دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴برای تنظیم فشار کارشون عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار ادم با شخصیت و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸فشار خون بله
۱۴۰۳/۰۲/۳۱خانم برای چکاب قلب مراجعه کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار پزشک دلسوز و با حوصله ای هستند و کاملا وقت میزارن برای ویزیت کردن بیمار واقعا ممنون ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۶تپش قلب داشته ام خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار عالی با حوصله ودقیق
۱۴۰۲/۰۳/۱۹بسیار باحوصله و دقیق هستن.برای بیمار وقت میگذارن. نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۲/۰۴/۱۹بسیار بادقت معاینه میکنند و وقت کافی را برای معاینه هر بیمار اختصاص میدهند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱فعلا در مرحله تشخیص هستند. باید پیگیری کنم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر بسیار حرفه ای و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱مهربان بادقت
۱۴۰۲/۰۱/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵فوق العاده ازنظرمعلومات علمی وتشخیص درست
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹بسیار دکتر کاربلد، رفتار محترمانه ، پرسنل بسیار عالی و محترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۲/۱۳مشکل اریتمی قلبی که با یک نسخه حل شد بسیار صبور هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی با اخلاق دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بسیار دکتر دقیق و نکته سنجی بودن بعد از اکو خیلی واضح موارد را قابل فهم برای هر قشری توضیح دادند ایشون را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر بسیار ماهری هستن و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۰۶کار آقای دکتر. عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۸فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵دکتر با اخلاق با حوصله و حاذقی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹از نظر دانایی و برخورد بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷فشار خون متغیر
۱۴۰۳/۱۰/۰۱واقعاکه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مادرم بیمار ایشون هستن.اونقدر خوش اخلاق هستن که دیگه حاضر نیس جایی بره.باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴دقیق و باسواد
۱۴۰۱/۰۲/۱۰کارشون عالیه مثل اخلاقشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۲چک و آپ و مشاوره دوره بارداری پزشک زنانم من رو به ایشون ارجاع دادن و پیگیری و تشخیص ایشون عالی بود تو اون دوران
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۷/۰۴سلام ارادت پدرم مشکل فشار خون داره الحمدلله خیلیییییییییییییی بهتر شده تونستن کنترل کنن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بسیار با دقت و صبوری بیمار را ویزیت می کنن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴عالی، بسیار صبور و باحوصله
۱۴۰۱/۰۵/۰۲تپش قلب
۱۴۰۳/۰۶/۲۲ارتباط گرفتن با مریض بسیار عالی ، کادر خوب ،رفتار خوب ، بار عملی زیاد
۱۴۰۲/۰۹/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۷تجویز و معاینه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹راضی بودم اطلاعات مورد نیازم رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴دلسوز و عالی در تشخیص
۱۴۰۳/۰۱/۱۸فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی بودند . بسیار خوش برخورد . معاینه ای دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار خوب بود و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر خیلی خوبی و باحوصله بیمار رو ویزیت میکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰نارسایی قلبی مادرم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بسیار پزشک خوب وخوش،اخلاق تشخیص عالی میباشد ممنون از،دکتر محمودی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵دکتر بسیار باحوصله و خوش برخورد و دقیق به وضعیت بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی، خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر با صبر وحوصله ایی هستن خوب توضیح میدن اهمیت میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱اولین جلسه بود خوب بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۸فشار بالا
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عالی، بسیار پزشک با اخلاق و خوش رو و با دقت ،با حوصله به حرفای بیمار گوش میدن و تو کارشون بسیار دقت دارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر بااخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار عالی و دقیق و خوش برخورد و باهوش
۱۴۰۱/۰۷/۲۹بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالی و با دقت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فشار خون داشتم، ولی داروی ایشون مناسب من نبود، دکترم رو عوض کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۲/۲۵ارتباط گرفتن مناسب با مراجعه کننده و بررسی اوضاع .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶در مرحله ازمایشهای اولیه هستیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳فشار خون داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴فشار خون
۱۴۰۴/۰۸/۲۷نارسایی قلبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۲مشکل فشارخون وقلب.بهترین و خوش برخورد ترین دکتر تهران هستش.ما که خانوادگی پیش همین دکتر اومدیم همگی راضی.داخل خانواده لقب ایشون پنجه طلا هستش.ان شالله خدا همیشه نگهدارتون باشه اقا دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴واقعا حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بسیار باحوصله و عالی با تشخیص حرفه ای و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۱طبابتشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰دقیق و حساس اما پر هزینه
۱۴۰۲/۰۳/۲۷بسیار متخصص مهربان وبا حوصله وکارش واقعا عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بسیار بادانش و خوش برخورد.بنده سالها طپش قلب داشتم که تشخیص داده نشده بود و مرتب تحت درمان اضطراب بودم و ایشان برای من تشخیص رگ اضافه دادن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بسیار با دانش و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷اقای دکتر عالی بودن وقت کامل گذاشتن و با حوصله معاینه کردن و به تمام سوالات و نگرانی هام پاسخ دادن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار مهربان و منصف وقت میزاره برای بیکار
۱۴۰۳/۰۸/۲۱نارسایی قلبی تحت درمان هستم.بسیار کاربلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵جز بروزترین دکترهای قلب ایران هستن. سواد عالی به همراه رفتار در شان یک پزشک واقعی. تشخیص عالی. ایشان به دنبال ریشه بیماری میگردن و تا حد امکان ریشه بیماری را برطرف می کنند و مثل برخی از دکترها فقط دارو برای رفع علائم نمیدن.
۱۴۰۲/۰۴/۱۲برای اکو قلب حین بارداری مراجعه کردیم،پزشک بسیار محترم و باسواد و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۳چکاب بعد از عمل
۱۴۰۴/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار حاذق، بااخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر علی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۷بسیار با حوصله و خوش رفتار و همینطور باسواد هستند، براشون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۳بی نظیر
۱۴۰۳/۰۲/۰۹تشخیص درست و رفتار عالی با بیمار
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بهترین دکار
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۶/۱۹تا حالا مرحله تست گیری بوده است و نتایج مشخص نشده
۱۴۰۳/۰۷/۱۳بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر بسیار مجربی هستند و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۰/۲۱خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵پزشک حاذق،دقیق وخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۷دکتر خوب و خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۴از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار باسواد و خوش برخورد هستند و بیمار رو بسیار دقیق ویزیت میکنند.
۱۴۰۰/۰۴/۳۰جهت درمان نارسایی قلبی و کنترل فشار خون مراجعه میکنیم و هربار بسیار دقیق ویزیت میکنند و برای بیمار زمان کافی میذارن . از روند درمان بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱فوق اعا
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی هستند اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار باحوصله .حاذق و باسواد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷دکتر خیلی مهربونی هستن،
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳عالی و با دقت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶تشخیص فشار خون و عوارض جانبی آن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴بسیار عالی صبور و خبره هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عالی مادرم برای تنظیم فشار رفتند بعد از ده روز فشارش تنظیم شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹دکترجوان،بااخلاق،حاذق،متخصص،پیگیر،باحوصله وقت زیادی برای بیمارمیذارن منشی ها بااخلاق،کاربلد کلا همه چی عااااالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲ایشون از پزشکان بسیار حاذق و با تجربه هستند؛ در معایناتشون بسیار دقیق و علمی عمل می کنند از ایشون کمال رضایت رو دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خیلی عالی و با سواد بود کامل با حوصله توضیح داد مشکلاتم رو و روش درمان رو
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار خوش برخورد و با حوصله در شنیدن شرح حال بیمار
۱۴۰۳/۱۲/۱۴فشار خون
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار دکتر دقیق و مهربان ودلسوز هستین
۱۴۰۲/۰۶/۲۸