دو جلسه ویزیت شدم برای مشکل معده فعلا هم تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
تاالان مفیدوموثر بوده
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
ورممعده
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
بابت کبد و کلیه به ایشان مراجعه کردم، با تشخیص دقیق و دریافت نسخه مرتبط بهبود کامل پس از سه ماه طول درمان حاصل شد. توصیه من اینه که حد اقل یکبار مراجعه را امتحان کنید
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
من برای مشکل تیروییدم مراجعه کردم.خانم دکتر خیلی با حوصله و مهربان به حرفام گوش دادن و برای وقت گذاشتن و دارو نوشتن که الان بعد مصرفشون خیلی حالم خوب شده
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
من برای زخم معده مراجعه کردم دکتربسیارمهربان و نتیجه گرفتم خیلی هم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
خوب و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
مشکل تیرویید داشتم و خدا رو شکر با تشخیص بموقع دکتر ریاحی بهبود یافته
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
ایشون دکتر فوق العاده عالی هستند ودر زمینه دیابت وتیرویید و گوارش عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
مشکل معده داشتم وبا
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
بسیار خوش اخلاق برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
من مشکل کم کاری تیروئید داشتم و با درمان و توصیه های ایشون واقعا مشکلم حل شده،حرفه ایی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
سلام تشخیص عالی، با حوصله تمام شنونده هستند و وقت برای بیمار میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
سلام من برای مشکل نفخ شکمم به مطب ایشان مراجعه کردم که با یک بار مراجعه درمان شدم.
ممنون از خانم دکتر عزیز بابت وقتی که گذاشتن
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
مشکل معده خانوم دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
تیرویید کم کار
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
من برای دیابت به خانم دکتر مراجعه کردم از وقتی به ایشان مراجعه کردم قندم کاملا کنترل هست بعلاوه ایشان برخورد خوبی با مریض دارد همیشه برایشان دعا می کنم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
خیلی خوب بود ، بسیار با حوصله و با اخلاق هستن تشخیصشونم عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
مطب ایشان رفتم ایشان بسیار با حوصله و دانش هستند الان چند روز میشه که مراجعه کردم و متوجه بهبود وضعیت بیماریم شده ام
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
دکتر عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
ه۵خخهچض
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
بسیار با حوصله معاینه انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
من مشکل دیابت دارم تحت درمان دکتر ریاحی هستم بسیار راضی میباشم ایشان خیلی مهربان وکاربلد هستن ومن به همه توصیه میکنم به ایسان مراجعه کنند
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
من تجربه چند بار مراجعه به خانم دکتر دارم برای قلپم،دیابت،مشکل گوارش داشتم فوق العاده راضی هستم خیلی مهربان باحوصله برخوردمیکنند واقعا متخصص خوبی هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
کبدم گرید ۳ بود بعد ۳ سال که پیش ۴ تا فوق تخصص گوارش رفتم نتونستن کاری بکنن خانم دکتر بعد ۳ ماه گرید کبدم زیر ۱ اومد دکتری که به حرف مریضش کامل گوش میده وقت میذاره برای مریضش
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
همسرم مشکل یبوست ودیابت داشت بااینکه تازه10روزه تجویز دارو شده بسیاربهترشده پزشک آروم خوش برخورد وکاملا توضیحات داده میشود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
دکتر خوب و باسوادیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
بهترین دکتر دلسوز مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عالی بسیار باسواد،خیلی وقت میذارن برای بیمار،تشخیص و درمان درجه ی یک
عالی و فرزندم سریع بهبود یافت
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دو جلسه ویزیت شدم برای مشکل معده فعلا هم تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تاالان مفیدوموثر بوده
۱۴۰۴/۱۱/۲۵ورممعده
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بابت کبد و کلیه به ایشان مراجعه کردم، با تشخیص دقیق و دریافت نسخه مرتبط بهبود کامل پس از سه ماه طول درمان حاصل شد. توصیه من اینه که حد اقل یکبار مراجعه را امتحان کنید
۱۴۰۳/۰۹/۲۵من برای مشکل تیروییدم مراجعه کردم.خانم دکتر خیلی با حوصله و مهربان به حرفام گوش دادن و برای وقت گذاشتن و دارو نوشتن که الان بعد مصرفشون خیلی حالم خوب شده
۱۴۰۳/۰۹/۰۴من برای زخم معده مراجعه کردم دکتربسیارمهربان و نتیجه گرفتم خیلی هم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۷خوب و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱مشکل تیرویید داشتم و خدا رو شکر با تشخیص بموقع دکتر ریاحی بهبود یافته
۱۴۰۳/۰۹/۰۵ایشون دکتر فوق العاده عالی هستند ودر زمینه دیابت وتیرویید و گوارش عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۵مشکل معده داشتم وبا
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار خوش اخلاق برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹من مشکل کم کاری تیروئید داشتم و با درمان و توصیه های ایشون واقعا مشکلم حل شده،حرفه ایی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۰۴مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۸/۰۲سلام تشخیص عالی، با حوصله تمام شنونده هستند و وقت برای بیمار میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۸سلام من برای مشکل نفخ شکمم به مطب ایشان مراجعه کردم که با یک بار مراجعه درمان شدم. ممنون از خانم دکتر عزیز بابت وقتی که گذاشتن
۱۴۰۳/۰۹/۰۴مشکل معده خانوم دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵تیرویید کم کار
۱۴۰۴/۰۸/۲۴من برای دیابت به خانم دکتر مراجعه کردم از وقتی به ایشان مراجعه کردم قندم کاملا کنترل هست بعلاوه ایشان برخورد خوبی با مریض دارد همیشه برایشان دعا می کنم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷خیلی خوب بود ، بسیار با حوصله و با اخلاق هستن تشخیصشونم عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مطب ایشان رفتم ایشان بسیار با حوصله و دانش هستند الان چند روز میشه که مراجعه کردم و متوجه بهبود وضعیت بیماریم شده ام
۱۴۰۳/۰۹/۰۶دکتر عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ه۵خخهچض
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار با حوصله معاینه انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۱/۰۱من مشکل دیابت دارم تحت درمان دکتر ریاحی هستم بسیار راضی میباشم ایشان خیلی مهربان وکاربلد هستن ومن به همه توصیه میکنم به ایسان مراجعه کنند
۱۴۰۳/۰۹/۰۷من تجربه چند بار مراجعه به خانم دکتر دارم برای قلپم،دیابت،مشکل گوارش داشتم فوق العاده راضی هستم خیلی مهربان باحوصله برخوردمیکنند واقعا متخصص خوبی هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۰۹کبدم گرید ۳ بود بعد ۳ سال که پیش ۴ تا فوق تخصص گوارش رفتم نتونستن کاری بکنن خانم دکتر بعد ۳ ماه گرید کبدم زیر ۱ اومد دکتری که به حرف مریضش کامل گوش میده وقت میذاره برای مریضش
۱۴۰۴/۱۰/۱۱همسرم مشکل یبوست ودیابت داشت بااینکه تازه10روزه تجویز دارو شده بسیاربهترشده پزشک آروم خوش برخورد وکاملا توضیحات داده میشود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر خوب و باسوادیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بهترین دکتر دلسوز مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی بسیار باسواد،خیلی وقت میذارن برای بیمار،تشخیص و درمان درجه ی یک
۱۴۰۵/۰۲/۰۳