دکتر سید احسان علایی طباطبایی متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 126589 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در محله فلاح، میدان ابوذر، خیابان ابوذر شرقی، پلاک ۳۸۳، طبقه پنجم، واحد ۱۸ واقع شده است.
دکتر سید احسان علایی طباطبایی از متخصصان شناختهشده بیماریهای داخلی در تهران است که با شماره نظام پزشکی 126589 به فعالیت پزشکی مشغول میباشد. ایشان به عنوان متخصص داخلی و با تمرکز بر آندوسکوپی، گوارش، غدد و ریه، نقش مهمی در تشخیص و درمان بیماریهای مرتبط با این بخشها ایفا میکند. مطب دکتر سید احسان علایی طباطبایی در محله فلاح تهران، میدان ابوذر، خیابان ابوذر شرقی، بین رزاقی و عیوض خانی، پلاک ۳۸۳، طبقه پنجم، واحد ۱۸ واقع شده و دسترسی مناسبی برای بیماران این منطقه و سایر نقاط تهران فراهم میکند.
دکتر سید احسان علایی طباطبایی عضو هیئت علمی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین عضو انجمن گوارش و کبد ایران است. این سوابق علمی و حرفهای، اعتبار ویژهای به فعالیتهای درمانی ایشان میبخشد. تخصص اصلی ایشان بیماریهای داخلی است و طبق مدارک تأییدشده، در زمینه آندوسکوپی، گوارش و بیماریهای غدد و ریه نیز مهارت و تجربه بالایی دارند. انجام آندوسکوپی با بیهوشی و استفاده از تجهیزات یکبار مصرف و رعایت کامل استانداردهای کنترل عفونت، از نکات برجسته خدمات درمانی دکتر علایی طباطبایی محسوب میشود.
بیماران مراجعهکننده به دکتر سید احسان علایی طباطبایی معمولاً از دقت در تشخیص، رعایت اصول بهداشتی و برخورد محترمانه ایشان ابراز رضایت دارند. توصیه میشود برای رزرو نوبت آندوسکوپی با منشی مطب هماهنگ شود، زیرا این خدمت فقط در روزهای مشخص ارائه میگردد. همچنین، با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
در مجموع، دکتر سید احسان علایی طباطبایی، متخصص بیماریهای داخلی و عضو هیئت علمی دانشگاه، با ارائه خدمات تخصصی در حوزه داخلی، آندوسکوپی و گوارش در تهران، مرجع قابل اطمینانی برای بیماران این حوزه به شمار میآید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فلاح، میدان ابوذر، خیابان ابوذر شرقی، بین رزاقی و عیوض خانی، پلاک ۳۸۳، طبقه ۵، واحد ۱۸
یکبار پیش ایشون رفتم آزمایش و سونو نوشتن میبرم جوابو نشون بدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خیلی خوب و باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵مشکل تیرویید
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر کار بلد خوش برخورد .
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ریوی وکرونا خوب بودن دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷سلام من بیماری شدید عصبی معده داشتم که با یکبار ویزیت وآندوسکوپی العان دارم داروهای دکتر استفاده میکنم حالم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۸خیلی با تجربه و با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مشکل ریه داشتم تشخیص دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل بواسیر داشتم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲پزشک فوق العاده دلسوز و مهربان وباتجربه
۱۴۰۵/۰۳/۲۵مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۹/۱۵باحوصله
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عالی و بینطیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۴آقای دکتر بسیار مهربان ، با حوصله ، تشخیص درست ، دارو به اندازه ، ومتخصص در امور پزشکی هستن ، ب بیمار و همراه بیمار کار وا نمیکنند ، داروی اضافی خرج وا نمکنند ، و برو بیا را نمی ندازن ، همه چی عالی تو این زمان اقتصادی . من از ایشون بسیار ممنون هستم و برای سلامتی و موفقیتشون دعا میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عالی بی نظیر خوش اخلاق خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مادرم تحت نظر ایشون بود الحمدالله بهتره
۱۴۰۴/۰۶/۱۱منتظر جواب آزمایشاتم هستم. با تشکر ---
۱۴۰۱/۰۸/۱۴زخم معده
۱۴۰۳/۰۸/۰۱مشکل ریه الان بهتر هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۶بسیار بااخلاق بسیار صبور بسیار انسان کاربلد بسیار متبحر در کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۲پزشک معالج مادرم بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۷دکتر خوبی هستن ..برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۸بهترین دکتری هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲مشکل معده.خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱همسرم بیماری قند وتیروعید داشتن چند ماه تخت نظر ایشون هستیم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مشکل ورم معده و میکروب معده هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۲/۲۳عالی بود خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴فوق العاده اند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲مشکل معده
۱۴۰۳/۰۷/۱۴پزشک حاذق، بسیار با اخلاق و مهربان، مشکل و مراحل درمان را کامل و با حوصله توضیح می دهند و تشخیص و داروهاشونم بسیار عالی است
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بسیارکارشان عالی است
۱۴۰۲/۱۰/۲۹برای درمان بیماری مادرم درحال معالجه است خوب است.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بهترین دکتر با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی وباحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۱۷با اخلاق و صبور در پاسخ دادن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱چند وقت تحت نظر آقای دکتر هستیم روبه بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳همکارم رفتن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پسرم تیروئید داره دکتر بسیار باحوصله و مهربون و با تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷پزشک با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار دکتر مهربون وعالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ورم معده
۱۴۰۱/۱۱/۲۷مشکل درد شکم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹فوق العاده است. همسرم مدت ها درگیر مشکلی بود که درمان نمی شد. با یه ویزیت ایشان رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸دکتر فوق العاده باحوصله، باشخصیت و مجرب هستن تشخیصشون عااالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی خیلی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوب و دلسوز و مناسب
۱۴۰۴/۰۵/۳۱چربی خون بالا بود با نظر پزشک وتغذیه غذا موجب کاهش چربی شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸دکترفوق العاده خوش اخلاق وباتشخیص درست ودقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برا مشکل معده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکل گوارشی وبهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خوب وبا حوصله هستند وبه حرفهای بیمار گوش میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱مشکل معده
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خیلی خوبه آلی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار عالی و با حوصله هستند و به تمام مشکلات بیمار با دقت توجه میکنند. به دلیل مشکلات گوارشی تحت درمان هستم و تا الان بسیار راضی بودم. آندوسکوپی هم پیش ایشان انجام داده ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۷ازمایش نوشتن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱اومدم بیمارستان ضیاییان مادرم دیدند
۱۴۰۳/۰۶/۱۶هلیکو باکتر پیلوری. تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۰/۳۰فوق العده بودن در مورد تیرویید رفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۱/۱۷گوارشی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱برخورد و تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۹مادرم عفونت ریه داشتن وتحت نظر ایشون بودن،الان خداروشکر عالی هستن،ممنونم از دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۰۷گوارش عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بابت چکاپ سالیانه رفته بودم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰برای معده درد مراجعه کردم دکتر عالیییی بودن و فوق العاده با تشخیص به موقع خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۰دکتر خوب وبا حوصلیه ای هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر بسیار باحوصله و خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۱هنوز دوره درمان را کامل نکردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۰۵۳سال هست که مریضشون هستم برای پیگیری درمان تیرویید و سلامت و چکاب
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مشکل دیابت عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل معده داشتم و بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عالی بود خوش اخلاق و با حوصله .
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تیروئید داشتم ،دکتر خوب و با حوصله و حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۰در معده و حالت تهوع فعلا آزمایش انجام دادم تا آقای دکتر ببینن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷حرف ندارن عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰مشکل ریه داشتم حال بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴سلام، سه ساله بیمارایشونم، جناب دکتر زمان میزارن برای بیمار،مورد خاصی نداشتم که بگم معجزه ای بوده، درجد بیماریهای کوچیک بوده، واما منشی، ایشون کمی بایدروی روابط عمومی و مسائل خانوادگیشون کارکنن، فردی که شاغله تا ساعت کاریش تمام نشده باید درخدمت کارش باشه! یا سرکارنیاد ،بیمارمقصر نیست ایشون داخل منزل کار دارن و یا مهمونی دعوتن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲برای کنترل قند چربی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عااااااالیییییی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳مشکل ریه مادرم داشتن نتیجه خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۴دکتر صبور باحوصله و تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۲۵تورم ودردپا
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دوران کرونا
۱۴۰۴/۰۴/۱۹مادرم آسم دارند
۱۴۰۲/۰۸/۰۵بهترین وباتجربه ترین دکتری که میشناسم با حوصله هستن علمشون معجزه میکنه
۱۴۰۴/۰۱/۰۳بسیار پزشک با سواد و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳معده درد
۱۴۰۴/۰۸/۱۶تیروئید داشتم به لطف خدا و ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۰۲مادرم مشکل ریوی داشت.بسیاردکتر خوبی هستن .
۱۴۰۱/۱۲/۲۱خیلی خول
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ب ای چک آپ رفتم خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳عالی دیابت داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار باحوصله و بادقت هستن در کارشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۱در حال حاضر د حال درمانم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶مشکل کم خونی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مشکلب ریه داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتر خوبی بودن ولی هنوز درمانم کامل نشده...
۱۴۰۴/۰۹/۲۷یکبار ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۶مشکل معده واعصاب،واقعاعالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار متین و محترم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰پدرم دیابت داشت که خداروشکر کنترل شد.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲مشکل گوارشی داشتم هروقت ایشان مراجعه کردم خوب بودم
۱۴۰۲/۰۸/۱۹پدرم بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱مشکل داخلی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۷سلام جدا از اینکه بسیار دکتر با احترامی هستن بسیار حاذق و کار بلد هم هستن با تشخیص به جا به داد آدم میرسن در کل با خیال راحت میتونید بهشون اعتماد کنید و ویزیت بشین .
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دفعه قبل دارو دادن بنا شد دارو ها تمام شد مجدد سنوگرافی از کبد و ازمایش بنویسند تا معلوم بشه که تغییر حاصل شده یاخیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۲قند خون بالا که خداروشکر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بیماری دیابت وبا تشخیص و راهنمایی درست اقای دکتر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰خوب خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۰۷نمیدونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مشکلی که داشتم رو فقط آقای دکتر توانست حل کنه، ایشون هم خیلی حاذق و باتجربه هستند و هم خیلی باحوصله و با اخلاق. در یک کلام عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۵فیبروز ریه
۱۴۰۳/۰۱/۱۱عالی وصبور
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عرض سلام ادب واحترام جاداره ازاقای دکترتقدیروتشکرکنم بابت تشخیص درست واخلاق مداربودن خداخیرشون بده واقعادستشون پربرکت هست من بعداز۲۰روزبیماری سخت ریه وسه بارداروعوض کردن بلاخره باتشخیص درست اقای دکتردرمان شدم وهمیشه برای ایشان دعای خیرمی کنم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۹بهترین متخصص داخلی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵اکی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵پرکاری تیرویید بوده خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مشکل تیروئید و پرولاکتین داشتم الان تحت نظر دکتر هستم کارشون حرف نداره دکتر بسیار مهربون خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳زخم معده خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۶آب آوردن زانو
۱۴۰۳/۰۷/۰۱درد معده فعلا ازمایش دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳