دکتر رضا قادری، فوقتخصص ریه و آسم در تهران، خدمات تشخیصی و درمانی پیشرفته برای بیماریهای تنفسی و اختلالات خواب ارائه میدهد.
دکتر رضا قادری، فوقتخصص بیماریهای ریه و دارای بورد تخصصی داخلی، خدمات تخصصی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای تنفسی را در تهران ارائه میدهد. ایشان به عنوان استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران و با تجربه در زمینه اختلالات خواب، آسم و آلرژی، طیف وسیعی از بیماران با مشکلات ریوی را ویزیت میکند. بیماران میتوانند از خدمات تشخیصی پیشرفته مانند برونکوسکوپی، اسپیرومتری، EBUS، پلوروسکوپی و تستهای عملکرد ریوی مانند BODY BOX و DLCO بهرهمند شوند.
در مطب دکتر قادری واقع در منطقه ظفر تهران، بیماران اورژانسی همان روز پذیرش میشوند و امکان دریافت نوبت آنلاین نیز فراهم است. ایشان با رویکرد علمی و استفاده از فناوریهای روز، به درمان بیماران مبتلا به بیماریهای مزمن ریوی، آسم، آلرژی و اختلالات خواب میپردازد. ساعات کاری مناسب و توجه ویژه به بیماران اورژانسی از ویژگیهای مطب ایشان است که مراجعه را برای بیماران تهرانی آسانتر میکند.
بیماریهایی مانند آسم، آلرژی تنفسی، برونشیت مزمن، COPD، سرطان ریه و اختلالات خواب توسط فوق تخصص ریه بررسی و درمان میشوند.
بله، بیماران میتوانند به صورت آنلاین برای ویزیت در مطب ایشان واقع در تهران نوبت رزرو کنند.
تستهایی مانند اسپیرومتری، برونکوسکوپی، EBUS، پلوروسکوپی و BODY BOX برای ارزیابی عملکرد ریه انجام میشوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران خیابان دکتر شریعتی بالاتر از تقاطع میرداماد خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظر نژاد طبقه سوم واحد ۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۸مشکل تنفس داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸مشکل تنفسی داشتم وحل شد.
۱۴۰۳/۰۵/۲۳مشکل ریه
۱۴۰۱/۱۲/۱۴چکاپ مجدد
۱۴۰۱/۰۷/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳دخترم و همسرم مشکل تنفسی شدید داشتن که با یک نسخه دکتر درمان شدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مشگل اسم داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عاللللللللیییییییی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خیلی دکتر خوب و مهربون و دقیق هستن عالیه کارشون
۱۴۰۱/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲با حوصله
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار صبور وخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بخاطر عفونت ریه و آسم عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۱/۰۸مشکل ریه دارو داد خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتری خوب و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۰۵سرفه های شدید داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳دکتری با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۸من مشکل آلرژی داشتم که خداروشکر با معاینه ایشون بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱الرژی داشتم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر خیلی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷من داروها رو
۱۴۰۳/۱۲/۰۷به تازگی ویزیت شدم و اطلاع کاملی ندارم
۱۴۰۲/۰۸/۲۹سلام خسته نباشی من برای پیوند کلیه مرجع کردیم پیش آقای دکتر ازشون خیلی ممنون خیلی دکتر مهربان دانای
۱۴۰۳/۰۷/۰۸مادرم بیماری کروناداشت ایشان مصالحه کرد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹پسرم بردم برای معاینه خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۳۱تنگی نفس سرفه
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکتر خوبی هستن و من آنلاین ویزیت شدم و در حال حاضر مراحل درمان ادامه داره
۱۴۰۴/۰۱/۰۶دارواش تاثیری نکرد
۱۴۰۵/۰۳/۰۹فقط میتونم بگم فوقالعادست
۱۴۰۳/۰۵/۲۱بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عفونت ریه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹یرلتتتتتتتت
۱۴۰۱/۰۲/۲۴برای آسم پسرم رفتم فوق العاده دکتر خوش برخورد مهربون و باحوصله
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ما بعد چندین دکتر برای تشخیص بیماری پسرم پیش دکتر قادری رفتیم، تشخیص بیماری، تجویز دارو، اخلاق و همدردی با بیمار دکتر بی نظیر بود ایشون مطمئنا از یه پرفسور هم کاررایشون بیشتره، فقط تنها نظر منفی راجب به کل کلینیک بود که از همه بیمارهایی که حتی دکترها با تشخیص مدارک مریض میتونن نظر بدن بیمارها رو به اسکن ریه تو مطب با مبلغ بالا بود وگرنه خود دکتر و برخورد پرسنس عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰حال مادرم خوب نبود و تنگی نفس داشت با داروهای دکتر قادری بهبود پیدا کرده
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر با اخلاق و حاذق
۱۴۰۱/۰۳/۱۰مشکل ریه ودکترخوبی هس
۱۴۰۳/۰۷/۱۲برونشیت ریه داشتم خیلی خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲من برای تنگی نفس و درد قفسه سینه مراجعه کردم به دکتر ایشون رفتار بسیار خوبی داشتن و با احترام و دلسوزانه برخورد داشتن برای من چندتا قرص نوشتن که دارم مصرف میکنم ممنون از آقای دکتر قادری
۱۴۰۴/۱۲/۰۵اسم الرژی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹برای آسم و سینوزیت مادرم مراجعه کردیم برخورد و تشخیص عالی ، رفتار محترمانه، کاملا با دقت به حرفای بیمار و همراه گوش میدن کمتر دکتری رو اینجوری دیدم اینقدر برای بیمار وقت بذاره
۱۴۰۴/۰۱/۲۴برای سرفه های پسرم مراجعه نمودیم بهتر شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۱برای مشکل آسم پیششون رفتم، هنوز یکماه نشده از داروهایی که دادن دارم استفاده میکنم ولی خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیاااار حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۱۶با سلام دکتر خیلی فهمیده وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۶همسرم مشکل ریوی داشت خدارو شکر درمان شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دکتر با تجربه ای است وخوش برخورد وعالی وبا سواد است
۱۴۰۴/۰۴/۲۶دکترسلام برای شستشوی ریه ۴روز است که دراورژانس منتظرهستیم لطفا کمک کنید
۱۴۰۲/۰۱/۲۳مشکلی ریه نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۴/۱۳دکتر فوق العاده ای هستن هم از نظر برخورد با بیمار هم تشخیص
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مادرم مشکل ریه دارد و چندساله تحت درمان آقای دکتره شخص متخصص و مهربانیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام و عرض ادب بسیار متبحر و با حوصله و اخلاق عالی هستن ریه ام بعد از کرونا بشدت مشکل داشت با داروهایی که دادن خیلی خوب مرحله درمانم داره پیش میره
۱۴۰۴/۰۴/۱۷کرونا گرفته بودم و ایشون درمانم کردن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰برای ریه پدرم دو سال پیششون میریم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بهتر بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بیماری اسم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مشکل تنفسی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶مشکل ریه
۱۴۰۲/۱۰/۰۹دکترخیلی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر بسیار خوب وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷فوقالعاده عالی بود و من نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۸مشکل ریوی داشتم و 68 درصد ریه من درگیر شده بود و با کمک خدا و دستان توانای دکتر قادری خوب و سلامت شدم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۱انسانی شریف با برخوردی فوق العاده و محترمانه دارند.
۱۴۰۲/۱۰/۱۶بسیار دکتر مهربان و و کاربلد هستن عالی از هرنظر
۱۴۰۳/۰۹/۱۹تازه مراجعه کردم و در حال ازمایش هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ویزیتم را لغو کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵نمونه برداری
۱۴۰۳/۱۱/۰۹دکتر فوق العاده خوش برخورد ومودب
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوب و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بودن ایشون من پدرم رو پیش آقای دکتر بردم بسیار با حوصله و ماهر همچنین کادر خوش برخورد و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام یه بار برای همسرم که مشکل تنفسی داشت رفتیم پیش دکتر که فعلا دارو مصرف میکنه و کمی بهتر شده و گفتن دوباره باید بریم که معاینه بشه ، از نظر اخلاق و تشخیص عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۴پزشکعالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ریه نتیجه فعلا در حال درمان میباشد
۱۴۰۱/۰۶/۱۵خیلی حرفه ای و عالی ودر عین حال خوش رو و مهربان .باتشخیص خوبشون و یکبار ویزیت سرفه و تنگی نفس یکماهه دخترم درمان شد .
۱۴۰۳/۰۸/۰۹اسم و آسیب ریه بخاطر کرونا
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۰پسر م مشکل ریه داشت خیلی شدید سرفه میکرد ۱۹سالش بود تعریف این دکتر رو خیلی شنیده بودیم از شهرستان چندروز قبل وقت گرفتیم رفتیم پیش آقای دکتر رضا قادری دکتر خوش اخلاق وکاربلد دستش درد نکنه کارش حرف نداره پسرم شبها راحت میخوابه خدا عمرش بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۳فوق العاده
۱۴۰۱/۰۴/۳۱مشکل ریه داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۰۲بسیار دکتر مهربان و با تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۸مادرم مشکل معده داشتم آندوسکوپی انجام دادن. یه سری قرص خوردن. دوباره آندوسکوپی انجام بدن. فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ذات و ریه و درمان و تشخیص عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر بسیار حاذق و توانمندی هستند با برخورد بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲برای مشک
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی مشکل تنفس بااولین نسخه مشگلم حل شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰مشکل ریه داشتم..الان بهترشدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکتر بسیار عالی هستند و من خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۳سرفه شدید داشتم با یه نسخه خوب شدم ممنونم از اقای دکتر.
۱۴۰۳/۰۴/۰۲مشکل ریه وآسم
۱۴۰۳/۰۴/۲۸دکتر خوبی هستن با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مشکل ریه داشتم با سه نوبت رفتم پیش دکتر نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۰۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹آسم بهترین دکتر با اختلاف
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بد نیست
۱۴۰۴/۰۷/۲۱فقط یک دوره رفتم هنوز دارو نگرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱تنگی نفس و آلرژی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹تشخیص صحیح و درمان مناسب
۱۴۰۲/۰۴/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۹با یه ویزیت پسرم رو خوب کردند معرکه ست این دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۴انسداد ریه ، خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بیماری ری
۱۴۰۳/۱۰/۰۹بیماری برونشتکازی دارم فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۸/۱۳مشکل اسم دارم خیلی پزشک حاذق وخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۵باسواد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹دکتر رضا قادری بسیار با تجربه واخلاق 20.منشی های خیلی کار بلد. من با یک جلسه دارو 80درصد ریه ام خوب شده.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸دکتر ب
۱۴۰۴/۰۱/۱۱انسکپی
۱۴۰۴/۰۶/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۰۳حرفه ای و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۰۵تنگی نفس شدید داشتم به لطف دکتر برطرف شده الان حالم خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۲۲برخورد محترمانه، معاینه دقیق و حرفهای، همراه با تعهد و پشتکار مثالزدنی. واقعا پزشکی قابل اعتماد. میشه با خیال راحت بهش اعتماد کرد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی بود هم از جهت برخورد آقای دکتر قادری و هم از جهت همکارانشان و درمان بیمارهم فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵تنگی نفس و سرفه
۱۴۰۳/۰۱/۲۱سلام دکتر قادری عالی هستن من همسرم و پیش ایشون بردم تجویزشون عالی بود خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۹اسم داشتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۸بسیار با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر با تجربه ی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۳دکتر مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر خوب کار درست و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۸دوسال بود درگیر مشکلات تنفسی بودم یکبار رفتم حالم خوبه دوباره میخوام برم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خوب بو
۱۴۰۱/۱۲/۰۴مشکل ریه خوب شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸سلام چند سالی مشکل آسم داشتم که خدارا شکر درست شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مریضبنده مشگل ریه داشتن بهتر شدن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خیلی دکتر خوبی هستن و تشخیص درست و داروهای مناسب و هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تنگی نفس بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶مشکل من تتگی نفس همراه با درد قفسه سینه و تپش قلب بود.چندماهی تحت نظر متخصص قلب بودم و مسکل مربوط به قلبم کنترل شد ولی چون تنگی نفسم ادامه داشت ارجاع دادن به دکتر قادری که بررسی ریه هم انجام بشه.ایشون با چندتا تست تنفس و اسکن متوجه شدن عفونتی که قلبم رو درگیر کرده بود به دیافراگم هم آسیب رسونده.چندتا اسپری برای کم کردن دردم دادن ولی تاکیدشون روی ورزش و تقویت دیافراگم بود.2ماه طبق گفته ایشون پیش رفتم و خداروشکر خیلی بهترم. علاوه بر حاذق بودن در کارشون,اخلاق عالی هم دارن و استرس بیخود به بیمار نمیدن.
۱۴۰۳/۰۴/۲۳سلام و عرض ادب، آقای دکتر قادری عالی هستن، خوش برخورد مهربون و متشخص، اما پرسنل های آقای دکتر خیلی بی تربیت بی توجه و وقت نشناس، به بیماران میگن ساعت ۴ و نوبت بیمار ساعت ۱۰ شب میرسه، وقتی ازشون سوال میشه بی محلی میکنن و میگن همینه باید منتظر باشین.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰قرچک ویزیت شدیم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷سنگ صفراداشتم وجلسه اول درمانم کردن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹سلام من دو سه نفر از اعضای خانواده ام رو ویزیت کردند ممنونم ازشون .خیلی عالی و محترم.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مادرم آسم داشت آقای دکتر قادری باعث شد آسم مادرم بهتر بشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹پزشک و منشی عالی بودن فقط معطلی زیاد داشت .
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بودند
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دکتر ف
۱۴۰۱/۱۰/۲۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۰۹/۲۱آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶فعلا نظر
۱۴۰۲/۰۱/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار عالی هستن اسم و الرژی خیلی خوبم
۱۴۰۱/۱۱/۱۸بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مشکلی که ماهها درگیرش بودم طی یک هفته با دستورالعمل و تجویز آقای دکتر قادری کامل برطرف شد ...
۱۴۰۴/۰۵/۰۳تست ریه
۱۴۰۱/۱۲/۰۹تنگی نفس
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بسیار دکتر حاذق و آرام و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲ناراحتی ریه داشتم با مراجعه به مطب ایشان دارو داد خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷جز بهترین پزشکانی بود که میتونم بگم بسیار خوش انرژی و با حوصله و تشخیص و درمان عالی ... فقط باید زمان داشته باشید که اذیت نشید مطب یکم شلوغه
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۵اخلاق خوب و تشخیص درست و بهره برداری از بهترین متود درمانی
۱۴۰۱/۰۳/۲۵کرونا و نتیجه خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۷برونشکتازی داشتم بهترشدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵عالی دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ذات الریه داشتم وبا یک نسخه درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خیلی دکتر با حوصله و با تجربه ای هستند خیلی راضی بودم ازشون فقط مبلغ ویزیت ایشون بالا بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۴سلام دکتر قادر زندگی دوباره به من ببخشید .سارا
۱۴۰۱/۱۱/۰۳سلام حساسیت ریه و اسم خفیف که خوشبختانه ما را به مرکز تصویربرداری آرینا معرفی کردند که با بیمه دانا قرار داد داشت . و اخلاق خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار دکتر حاذق و پردانشی است. من سرفه مزمن و مقام به درمان داشتم که با تشخیص ایشون و داروهایی که توصیه کردند کاملا بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۴/۰۱/۰۲تشخیص دقیق و بهبودی سریع
۱۴۰۵/۰۲/۲۹ایشان با یک ویزیت مشکل تنگی نفس اینجانب و برطرف کردن خیر ببینه انشااله خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار پزشک خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱ریه مادرم آب آورده بود و ۳۷ درصد کار میکرد که با زحمت های دکتر قادری مشکلشون برطرف شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۶بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷درحال درمان هستم ولی نتیجه تا الان عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸دکتر کار بلدیه ، من چند وقته که تو خواب دچار خفگی میشم و با احساس خفگی از خواب میپرم ولی با مراجعه به دکتر قادری کاملا بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مشکل تنفسی تشخیص
۱۴۰۴/۰۴/۱۷فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر ماهر ودلسوز
۱۴۰۱/۰۹/۲۶خوب عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۲بهترین دکتر ریه ایران برخورد عالی وتشخیص صحیح بیماریو روند ادامه بیماری را دارم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹آلرژی داشتم ، فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی باتجربه ،تشخیص عالی و به موقع،عالی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۵بله بسیار حاذق مادرم تحت درمان بودند نتیجه عالی بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۲مشکل سرفه و آلرژی و نتیجه مثبت و خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۷مشکل ریه داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من برای سرفه هام رفتم پیششون ولی هنوز ادامه داره یعنی خوب نشدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲اخلاق خوب استاد در تخصص خودشان وبا محبت دوسداشتنی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶عالی ومثمرثمراست
۱۴۰۲/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۲نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱بسیار خوب و کار بلد
۱۴۰۲/۰۸/۱۵کارش عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۲دکتربسیارحاذقی هستندعلت مراجعه من جهت درمان ریه بوده که درحال حاضرهم تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۱دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۲۹همسرم مشکل تنفس داشت براشون اسکن ریه وسینوس نوشتند
۱۴۰۴/۰۴/۲۶واقعاتشخیص آقادکترعالیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴آلرژی حاد
۱۴۰۲/۰۸/۲۰سرفه های زیاد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱