تهران تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک 34 طبقه 5 - واحد 17
شهریار خیابان ولیعصر میدان امام خمینی خیابان شهید محسنی روبروی مدرسه معلم کوچه نام آوران ساختمان پزشکان پارمیدا طبقه اول واحد یک
دکتر فاطمه صفائی نیک فوق تخصص بیماریهای ریه و متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 119660 در تهران و شهریار فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطبهای ایشان فراهم است.
دکتر فاطمه صفائی نیک از پزشکان برجسته در حوزه بیماریهای داخلی و فوق تخصص ریه است که با شماره نظام پزشکی 119660 در تهران و شهریار فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای داخلی و همچنین فوق تخصص بیماریهای ریه هستند که نشاندهنده دانش و تجربه بالا در درمان مشکلات ریه، آسم، بیماریهای مزمن تنفسی و سایر اختلالات مرتبط است. دکتر فاطمه صفائی نیک خدمات درمانی خود را در چندین مطب و مرکز درمانی ارائه میدهد و بیماران میتوانند متناسب با محل سکونت خود از خدمات ایشان بهرهمند شوند.
در تهران، مطب دکتر فاطمه صفائی نیک در میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، خیابان شریفی، ساختمان پزشکان مهر واقع شده و دسترسی مناسبی برای ساکنان مناطق مرکزی و شمالی تهران فراهم میکند. همچنین بیماران غرب تهران میتوانند ایشان را در بیمارستان پیامبران، واقع در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان اباذر، صادقیه ملاقات کنند. برای ساکنان شهریار و مناطق اطراف نیز دکتر صفائی نیک در خیابان ولیعصر، میدان امام خمینی، ساختمان پزشکان پارمیدا ویزیت انجام میدهد.
بیش از ۹۵٪ بیماران دکتر فاطمه صفائی نیک را به دیگران توصیه کردهاند و نظرات بیماران نشاندهنده رضایت بالا از تشخیص دقیق و رویکرد حرفهای ایشان است. بسیاری از مراجعین از توضیحات کامل، توجه به جزئیات و پیگیری درمان توسط دکتر صفائی نیک قدردانی کردهاند. حضور فعال ایشان در دو شهر و ارائه خدمات در چند مرکز به بیماران امکان انتخاب بهترین زمان و مکان را میدهد.
همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطبهای تهران (ونک) و شهریار فراهم شده است، که این موضوع روند مراجعه بیماران را تسهیل میکند. دکتر فاطمه صفائی نیک به عنوان یک فوق تخصص بیماریهای ریه و متخصص بیماریهای داخلی در تهران و شهریار شناخته شده است و همواره در جهت ارتقای سلامت بیماران خود تلاش میکند.
برای دریافت نوبت اینترنتی میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام کنید یا با مطبهای تهران (ونک) و شهریار تماس بگیرید.
دکتر فاطمه صفائی نیک دارای تخصص بیماریهای داخلی و فوق تخصص بیماریهای ریه هستند.
ایشان در تهران (مطب میدان ونک و بیمارستان پیامبران صادقیه) و شهریار (ساختمان پزشکان پارمیدا) بیماران را ویزیت میکنند.
بیماریهایی مانند آسم، سرفه مزمن، برونشیت، ذاتالریه، تنگی نفس و سایر اختلالات ریوی توسط ایشان درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک ۳۴ طبقه ۵ - واحد ۱۷
تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک ۳۴ طبقه ۵ - واحد ۱۷
خیابان ولیعصر میدان امام خمینی خیابان شهید محسنی روبروی مدرسه معلم کوچه نام آوران ساختمان پزشکان پارمیدا طبقه اول واحد یک
خوب بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲مشکل ذات الریه و عفونت شدید ریوی واقعا درمان های شان عالی بود قبل از ایشان چند بار مراجعه به پزشک داشتم و حتی بستری شدم ولی تشخیص و درمان شان خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۱پدرم آسم دارند نفس که میکشیدند از ریشون مثل قلیون صدا میومد و قلقل میکرد، ترسیده بودیم از این صدا، مراجعه کردیم خدمت خانم دکتر خدا خیرشون بده با یک نسخه اون صدای قلقل کردن افتاد و خیلی بهتر شدن.
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر حاذق وفوق العاده ایست
۱۴۰۳/۰۶/۱۰صبور و با حوصله با یک نسخه درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۰درود بر شما. مشکل شدید ریه داشتم.الان حالم عالی است.خیلی از ایشون راضی هستم.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۰بیماری ریه
۱۴۰۳/۰۸/۰۴بیماری سارکوییدوز تشخیص دادند وتحت درمانم خیلی خوب شدم برای تشخیص ودرمان بیماری من چون جز بیماری های خاص هست و نیاز به نمونه برداری داشت خیلی وقت گذاشتند
۱۴۰۳/۰۸/۲۵سلام من نفس تنگی ومشکل ریه داشتم که ایشون با یه نسخه مشکل من رو حل کرد خدا خیرشون بده بسیار دکتر مهربان ودلسوز هستن وبرای بیماران وقت می گذارن ممنون
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خیلی دکتر صبور و با دانشیه
۱۴۰۲/۰۱/۱۷مشکل ریه داشتم وفعلا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶مشکل تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۷/۲۵تحت نظر ایشان میباشم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷بسیاز خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲واقعا دکتر حاذقی هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۷مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عالی تشخیص دقیق
۱۴۰۱/۰۱/۱۴تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سلام بسیار دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰بسیار دکتر کاربلد و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۲تحت درمان کروناهستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶اخلاق وتشخیص عالی من نمیتونستم نفس بکشم الان خوبم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بد نبود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بهترین پزشک ریه دست خدا به همراهشان
۱۴۰۳/۰۶/۰۲مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹درگیر الرژی شدید بودم چند سال تحت درمانم و خیلی خوبم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بله خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مشکل تنفسی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خانم دکتر صفابی ازهمه نظر عالی هستن من پیش ده تا دکتر رفتم بی نتیجه بود ولی فقط یک ماه بعداز ویزت شدن پیش خانم دکتر بهترم از نظر اخلاق هم عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳دکتر خیلی خوبی بودن خیلی هم اخلاق خوبی داشتند من چند سال بود مشکل ریه داشتم اومدم پیش ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳مشکل الرژی فصلی داشتم خوب شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۷مشکل ریه به کمک ایشون خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹درگیری ریه داشتم با یک ویزیت اوکی شدم ممنونم از رفتار عالی وشخصیت محترمشون
۱۴۰۲/۰۲/۱۸آسم و بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خوب بود عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالیه دستش شفاست واقعا
۱۴۰۴/۰۸/۱۴تجربه ی خیلی خوبی از ویزیت با دکتر صفایی نیک داشتم توضیحاتشون کاملا شفاف و علمی بود وحش امنیت و امیدواری بهم دادن درمان پیش رفته و نتایجش عالی بوده واقعا ممنونم از ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خانم دکتر بسیار صبور و آرام تحت درمان هستم و تشخیص و داروهاشون برای من، کاملا اثر مثبت داشت.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵اسم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی خ
۱۴۰۲/۰۲/۱۳بسیارخوش برخورد بودن پدرم مشکل داشتن که ایشون بخوبی ودرستی تشخیص دادن والان دوساله که پدرم واقعا حالش عالی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۰۴برونشیت ریه دارم پیشش رفتم خیلی عالی بود بسیار خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲فعلا تخت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰باسلام خانم دکتر کارشون حرف نداره خوش برخورد و محترم همچنین منشی هاشون فقط پیشنهادمیکنم مطب شهریار رفتید به هیچ عنوان از داروخانه پایین مطب دارو نگیرید فوقالعاده بیخود هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۱من رفتم پیششون نتیجه ایی نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱اسم تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مشکل آسم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹ریه درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دگتر خوب عالی من ازش راضی ام خدا ازش رازی باشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خیلی خوش اخلاقو دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۴پزشک خوبی هستند و حرفهای بیمارشان رو گوش میدن . ممنون ازشون . من که بهتر شده ام.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷تنگی نفس ک با دارو بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰سلام من مادرم پیش ایشون ویزیت شده بودند و دکتر بی نهایت عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار عالی و متبحر
۱۴۰۱/۰۶/۱۲آسم کودکان داشت خواهرم فعلا دارو میخوره
۱۴۰۳/۰۶/۲۸مهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۲سرفه های مکرر،نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار خوب هستن و با حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۵سرفه مزمن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵چی بگم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عوارض بعداز کرونا. بعد از مراجعه کاملا بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸واقعا عالی به بیماران ریوی فقط خانم دکتر را توصیه میکنم واقعا نتیجه عالی از درمانم گرفتم داروهای تجویزی شان عالی ست
۱۴۰۴/۰۶/۳۰تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱مادرم مشکل ریه داشتن بهتر شدن با تجویز دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۳دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۵همسرم نفس تنگی داشت تشخیصشون اسم شغلی بود در حال درمان هستن ،از تشخیص و تجویز دارشون کاملا رضایت داریم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عالی ما که خیلی راضی بودیم پسرم آسم کودکی داشت الان کاملا خوب هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱مشکل سرفه دخترم . اسپری دادند بهتر شدند ولی امسال بازم سرفه هاش شروع شده .
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بسیارخوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام خداروشکر حال پدرم خیلی خوب شده
۱۴۰۱/۰۲/۱۷در حال درمان هستیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸آسم داشتم الان با دمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱با سلام بنده با یکبار مراجعه نزد ایشان کاملا بهبود پیدا کردم وداروهایی که تجویز کردند تاثیر گزار بود درضمن به جرات میتونم بگم یکی از با اخلاقترین وصبور ترین هستند باآرزوی موقیت برای ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دکتر بسیار مهربان و خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عالی دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عالی با یک نسخه خوب شدم عفونت ریه داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹بسیار دکتر کاردرستیهستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۷درود بر شما خانم دکتر صفایی بسیار مهربان و خوش برخورد و در عین حال واقعا برای بیمار وقت میزارن با حوصله ولی من برای اولین بار خدمتشون رسیدم هنوز تحت درمانم امیدوارم بهبودی حاصل بشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتری خوب و باتجربه و خوش برخورد فعلا تحت درمان هستم. زمان انتظار در مطب زیاد هست.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳واقعا دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۹خیلی دکتر ماهر و کار بلد هستن من با ی ویزیت پیش ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱کم حرف میزنه با مریض ولی عاشقش هستم بخدا
۱۴۰۰/۱۲/۲۳فعلا پدرم تحت درمان است
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی حرف
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خانم دکتر بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲آلرژی ریه
۱۴۰۴/۰۴/۲۵کرونا داشتم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶طبابت عالی ولی اعصاب یکم ضعیف در کل خوب بودن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱همسرم مشکل تنفس داشت خداروشکر خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۱۰نفسم سخت بالا می اومد فعلا تحت درمانم ولی نسبت ب یک ماه قبل 70٪بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ریه همسرم....عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۴/۱۸بدنبود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۱/۳۱پدرم مشکل ریه داشتن الان خیلی بهتر شدن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۸/۲۶الرژی داشتم که فکرمیکردم سرماخوردگیه و داروهای اشتباه مصرف میکردم ولی بایک تشخیص درست وبایک نسخه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالی و تشخیص
۱۴۰۰/۰۸/۲۸خیلی داکتر محترم لایق مهربان استن و گپه مهم اینکه با رفتن پیش داکتر صفایی مامانم کاملا شفایاب شدند
۱۴۰۲/۱۰/۲۳آمبولی ریه داشتم وتوسط دکتر صفایی نیک معالجه شدم ورضایت کامل دارم ازدکتر چون بکارشون مسلط هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۹از وقتی پدرم داروهای تجویز دکتر رو استفاده کردند حالشون خیلی خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶تنگی نفس آسم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۱سلام پدرم من برونشیت داستن که به لطف خانم دکتر و تجویز عالیشون طی چند روز مصرف دارو خیلی وضعیتشون بهترشده .
۱۴۰۰/۱۲/۱۸همسرم مشکل ریه داشتن و پیش ایشون مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹سرفه های زیاد داشتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۵/۲۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دخترم حساسیت ریه داشت خیلی سرفه میکرد ،خدا رو شکر خوب شده اسپریش رو حذف کردم الان فقط قرص استفاده میکنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتربسیاربسارخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱حساسیت و تنگی نفس شدید و درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶به خاطر درگیری ریه وابتلا به کرونا به ایشون مراجعه کردم کارشون عالی بود ومن تو خونه با داروهای که دادن درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲با یه نسخه کاملا خوب شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵آسم داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دکتر صفایی نیک واقعا پزشک متعهد و دلسوز و بزرگواری هستن تشخیص و درمانشان برای ما عالی بود به بیماران ریوی با توجه به تجربه شان حتما توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خیلی معطلی داره ۴٫۵ساعت باید منتظر بمونی این خیلی بده
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بسیار مودب و کاردان هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۲بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷دکتر صفایی نیک واقعا فرشته نجات هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۶ناراحتی ریه مادرم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۹/۰۷سلام دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۱۵مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶مشکل اسم داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۸/۰۳مشکل تنفسی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر بسیار حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸مشکل تنفسی داشتم،بامعاینات صورت گرفته وداروهایی که دادند درمدت کمی نتیجه گرفتم.هنوزهم تحت درمان هستم.
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ریه ..
۱۴۰۲/۰۹/۲۹بهترشد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵مادرم آسم داره و ی بار بردم پیششون عالی شده بهترین دکتره
۱۴۰۱/۰۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۹مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰برخورد عالی تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی بودند
۱۴۰۱/۱۲/۰۳فیبروز ریه از بهترین پزشکان ایران خیلی از درمانم راضی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۱تشکر از لطف و وجدان کاری که دارن خیلی عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۶اومیکرون داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۵دکتر خیلی با تجربه و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸برای مادرم آسم داره الحمدالله خوبه تحت نظرات
۱۴۰۳/۰۷/۱۳مادرم آسم دارد تحت نظر خانم دکتر هستن ایشان بسیار حاذق و مهربان رسیدگی میکنند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶سلام خیلی خوب عالی ممنونم از شما تشکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خوب بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۶مشکل ریه
۱۴۰۲/۱۱/۲۴کار دکترخوب بود ولی خیلی معطلی داشت ۳تامنشی داشت هرکدوم به دلخواه مریض میفرستادن داخل
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر مهربان و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عالی بوده
۱۴۰۱/۰۷/۰۹پزشک عالی وچیره دست مطب مجهز و با سطح بسیار بالا از هر لحاظ تجربه ام از ویزیت با ایشان عالی و حر فه ای و به بیماران ریوی ختما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خس خس سینه فعلا بهبود حاصل شده
۱۴۰۲/۱۲/۱۸خیلی عالیه تشکر میکنم ازدکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۸فوقالعاده عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶خوب است
۱۴۰۳/۱۰/۲۷خیلی دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار عالی هستند دعای ما پشت سر شان است .فقط نوبت گرفتن از ایشان سخت است
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالیییی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲اسم داشتم عالی ان
۱۴۰۳/۱۰/۱۸دکتر با حوصله ..تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳من اسم دارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵ادامه دارد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵پدرم بروشکتازی دارد و در بیمارستان بستری و اینتوبه بودن با ویزیت و دارو های خانم دکتر از دستگاه جدا شد و مرخص شدن ودرحال حاضرخوب هست
۱۴۰۳/۰۵/۳۱فوق العاده ست خانم دکتر از خانم دکتر ممنونم کارشون حرف نداره بنده از سال 1401 مریض شون هستم ریه م مشکل داره هر جا رفتم فایده نداشت فقط خانم دکتر صفایی تونست منو درمان کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خواهرم آلرژی و حساسیت داشت که پیش خانم دکتر اومدن و خیلی راضی بودن و ایشون رو معرفی کردن به من
۱۴۰۴/۰۱/۲۵ایشون دکتر خیلی خوبی هستند وبادقت وحوصله به حرف بیمار گوش میدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مشکل آسم واکنشی داشتم،ودرمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵باسلام تشخیص بیماری سارکوییدوز ریه بنده توسط خانم دکتر .بسیار توانمند و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۱کرونا بود خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۲بهترین پزشک ریه
۱۴۰۳/۱۱/۱۹مشکلات ریوی و مشکوک به آسم نتیجه خیلی خوب با دوبار ویزیت بهبودی ۹۵درصدی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر بسیار
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خانم دکتر یکی از بهترینها
۱۴۰۴/۱۱/۲۶مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۷اسم مزمن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸مهربان باحوصله
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر خوبی ه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالیییی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲من شخصا ایشان را تایید میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸مادرم آسم شدید داره خیلی عالی بود نتیجه
۱۴۰۱/۰۴/۰۴مشکل ریه داشت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی بودند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹خیلی خیلی خوب و درست با یک نسخه اصلا تنگی نفس ندارم مطب خوب و پرسنل موب
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خیلی دکتر با شخصیت و مهربانی هستند و وقت میزارن و با تجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خیلی خوب مشکل برونشیت مزمن پدرم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱سلام بنده سرفه های شدید داشتم با یک نسخه حالم خیلی بهتر شد ممنون از زحمات ایشان.
۱۴۰۳/۰۲/۲۵مادرم بیمار ایشون هستند و آسم دارند راضی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عااالی بودن ، آسم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار دکتر مهربان و با علمی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲فعلاخوب بوده تااینجا
۱۴۰۰/۱۱/۲۵مشکل.ریه.داشتم.خدا.راشکر.الان.بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴سرفه بهتر نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸با نسخه اول خوب شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۰دکتر خوبی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۳دکتر خیلی خوب و ماهروخوش اخلاق با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱در حال حاضر درمان نشدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دکتر بسیار بسیار خوبی هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۸/۱۶واقعا دکتر بسیار مهربان و باتجربه ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۵مشکل روبه تنفسی و خس خس ریه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار توانمند حاذق و با حوصله می باشند.سالها آسم داشتم.مشکل بیماری آسم بنده با داروهای ایشان بسیار بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۴بسیارعالی در تشخیص
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر واقعا خوبیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۶بسیار پزشک خوبی هستند.سالها تنگی نفس وحملات گهگاهی آسم داشتم.به پزشکان مختلف مراجعه کردم نتیجه مناسبی حاصل نشد ولی پس از مراجعه به ایشان با حوصله و دقت به بنده گوش کردند خدا رو شکرنسخه ایشان شفا بخش بود.خیلی بهتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸پزشک کاملا حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲مشکل عفونت ریه و گلو
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۱نفس تنگی تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸خوش اخلاق وتشخیص درست
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکترفوق العاده ای هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷با دقت باحوصله و پیگیر تنگی نفس مادر بنده با داروهای ایشان بسیار بهبود یافته ممنون از خانم دکتر صفایی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دستان شفابخش و توانمند در شفای بیماران در پناه پروردگارباشند
۱۴۰۲/۰۲/۲۲تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بهترین دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بنده به علت تنگی نفس و سرفه به ایشان مراجعه کردم..بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند.مشکل بنده پس از درمانهای ایشان کاملا بهبود پیدا کرد.
۱۴۰۰/۰۸/۱۶فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۴دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵.تتتست
۱۴۰۴/۰۸/۲۶مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ریه تنفسی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷