۶۵۴ نفر
دکتر فاطمه صفائی نیک

دکتر فاطمه صفائی نیک

فوق تخصص ریه ، متخصص بیماری های داخلی

متخصص شماره نظام: ۱۱۹۶۶۰
یکشنبه۰۷ تیر
امروز
دوشنبه۰۸ تیر
فردا
سه شنبه۰۹ تیر
پس فردا
چهارشنبه۱۰ تیر
۳ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۶ روز دیگر
یکشنبه۱۴ تیر
۷ روز دیگر
دوشنبه۱۵ تیر
۸ روز دیگر
چهارشنبه۱۷ تیر
شنبه۲۰ تیر
۴۹۳ نفر

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۰/۱۲

مشکل ذات الریه و عفونت شدید ریوی واقعا درمان های شان عالی بود قبل از ایشان چند بار مراجعه به پزشک داشتم و حتی بستری شدم ولی تشخیص و درمان شان خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

پدرم آسم دارند نفس که میکشیدند از ریشون مثل قلیون صدا میومد و قلقل میکرد، ترسیده بودیم از این صدا، مراجعه کردیم خدمت خانم دکتر خدا خیرشون بده با یک نسخه اون صدای قلقل کردن افتاد و خیلی بهتر شدن.

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

دکتر حاذق وفوق العاده ایست

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

صبور و با حوصله با یک نسخه درمان شدم

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

درود بر شما. مشکل شدید ریه داشتم.الان حالم عالی است.خیلی از ایشون راضی هستم.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشند.

۱۴۰۳/۰۹/۲۰

بیماری ریه

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

بیماری سارکوییدوز تشخیص دادند وتحت درمانم خیلی خوب شدم برای تشخیص ودرمان بیماری من چون جز بیماری های خاص هست و نیاز به نمونه برداری داشت خیلی وقت گذاشتند

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

سلام من نفس تنگی ومشکل ریه داشتم که ایشون با یه نسخه مشکل من رو حل کرد خدا خیرشون بده بسیار دکتر مهربان ودلسوز هستن وبرای بیماران وقت می گذارن ممنون

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

خیلی دکتر صبور و با دانشیه

۱۴۰۲/۰۱/۱۷

مشکل ریه داشتم وفعلا خوب شدم

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

مشکل تنگی نفس

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

تحت نظر ایشان میباشم

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

بسیاز خوب

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

واقعا دکتر حاذقی هستند.

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

مشکل ریه

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

عالی تشخیص دقیق

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

سلام بسیار دکتر عالی

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

بسیار دکتر کاربلد و دلسوزی هستند

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

تحت درمان کروناهستم

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

اخلاق وتشخیص عالی من نمیتونستم نفس بکشم الان خوبم

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

بد نبود

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

بهترین پزشک ریه دست خدا به همراهشان

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

مشکل ریه

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

عالی عالی

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

درگیر الرژی شدید بودم چند سال تحت درمانم و خیلی خوبم

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

بله خیلی عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

مشکل تنفسی

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

خانم دکتر صفابی ازهمه نظر عالی هستن من پیش ده تا دکتر رفتم بی نتیجه بود ولی فقط یک ماه بعداز ویزت شدن پیش خانم دکتر بهترم از نظر اخلاق هم عالی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

دکتر خیلی خوبی بودن خیلی هم اخلاق خوبی داشتند من چند سال بود مشکل ریه داشتم اومدم پیش ایشون خوب شدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

مشکل الرژی فصلی داشتم خوب شد

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

مشکل ریه به کمک ایشون خیلی بهترم

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

درگیری ریه داشتم با یک ویزیت اوکی شدم ممنونم از رفتار عالی وشخصیت محترمشون

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

آسم و بهترم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

خوب بود عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

کارشون خیلی خوب بود

۱۴۰۱/۰۶/۲۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

عالیه دستش شفاست واقعا

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

تجربه ی خیلی خوبی از ویزیت با دکتر صفایی نیک داشتم توضیحاتشون کاملا شفاف و علمی بود وحش امنیت و امیدواری بهم دادن درمان پیش رفته و نتایجش عالی بوده واقعا ممنونم از ایشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خانم دکتر بسیار صبور و آرام تحت درمان هستم و تشخیص و داروهاشون برای من، کاملا اثر مثبت داشت.

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

اسم درمان شدم

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

خیلی خ

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

بسیارخوش برخورد بودن پدرم مشکل داشتن که ایشون بخوبی ودرستی تشخیص دادن والان دوساله که پدرم واقعا حالش عالی هستش

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

برونشیت ریه دارم پیشش رفتم خیلی عالی بود بسیار خوب شدم

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

فعلا تخت درمانم

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

باسلام خانم دکتر کارشون حرف نداره خوش برخورد و محترم همچنین منشی هاشون فقط پیشنهادمیکنم مطب شهریار رفتید به هیچ عنوان از داروخانه پایین مطب دارو نگیرید فوقالعاده بیخود هستن

۱۴۰۵/۰۱/۲۱

من رفتم پیششون نتیجه ایی نگرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

اسم تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

مشکل آسم

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

ریه درحال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

دگتر خوب عالی من ازش راضی ام خدا ازش رازی باشه

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

خیلی خوش اخلاقو دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

پزشک خوبی هستند و حرفهای بیمارشان رو گوش میدن . ممنون ازشون . من که بهتر شده ام.

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

تنگی نفس ک با دارو بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۹/۲۰

سلام من مادرم پیش ایشون ویزیت شده بودند و دکتر بی نهایت عالی

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

نتیجه خوب

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

بسیار عالی و متبحر

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

آسم کودکان داشت خواهرم فعلا دارو میخوره

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

مهربان

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

سرفه های مکرر،نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

بسیار خوب هستن و با حوصله

۱۴۰۱/۰۸/۲۰

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

خیلی عالی

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

سرفه مزمن

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

چی بگم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عوارض بعداز کرونا. بعد از مراجعه کاملا بهبود یافتم

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

عالی مشکل ریه

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

واقعا عالی به بیماران ریوی فقط خانم دکتر را توصیه میکنم واقعا نتیجه عالی از درمانم گرفتم داروهای تجویزی شان عالی ست

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۴/۲۹

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

مادرم مشکل ریه داشتن بهتر شدن با تجویز دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

خوب است

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

همسرم نفس تنگی داشت تشخیصشون اسم شغلی بود در حال درمان هستن ،از تشخیص و تجویز دارشون کاملا رضایت داریم

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

عالی ما که خیلی راضی بودیم پسرم آسم کودکی داشت الان کاملا خوب هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

مشکل سرفه دخترم . اسپری دادند بهتر شدند ولی امسال بازم سرفه هاش شروع شده .

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

بسیارخوب

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

سلام خداروشکر حال پدرم خیلی خوب شده

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

در حال درمان هستیم

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

آسم داشتم الان با دمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

با سلام بنده با یکبار مراجعه نزد ایشان کاملا بهبود پیدا کردم وداروهایی که تجویز کردند تاثیر گزار بود درضمن به جرات میتونم بگم یکی از با اخلاقترین وصبور ترین هستند باآرزوی موقیت برای ایشان

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

دکتر بسیار مهربان و خوب

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

عالی دکتر خوبی است

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

عالی با یک نسخه خوب شدم عفونت ریه داشتم

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

بسیار دکتر کاردرستیهستند

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

درود بر شما خانم دکتر صفایی بسیار مهربان و خوش برخورد و در عین حال واقعا برای بیمار وقت میزارن با حوصله ولی من برای اولین بار خدمتشون رسیدم هنوز تحت درمانم امیدوارم بهبودی حاصل بشه

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتری خوب و باتجربه و خوش برخورد فعلا تحت درمان هستم. زمان انتظار در مطب زیاد هست.

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

واقعا دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

خیلی دکتر ماهر و کار بلد هستن من با ی ویزیت پیش ایشون خوب شدم

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

کم حرف میزنه با مریض ولی عاشقش هستم بخدا

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

فعلا پدرم تحت درمان است

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عالی حرف

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

خانم دکتر بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

آلرژی ریه

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

کرونا داشتم خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

طبابت عالی ولی اعصاب یکم ضعیف در کل خوب بودن

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

همسرم مشکل تنفس داشت خداروشکر خوبه

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

نفسم سخت بالا می اومد فعلا تحت درمانم ولی نسبت ب یک ماه قبل 70٪بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

ریه همسرم....عالی

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

بسیار دکتر

۱۴۰۱/۰۴/۱۸

بدنبود

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

مشکل ریه

۱۴۰۳/۰۱/۳۱

پدرم مشکل ریه داشتن الان خیلی بهتر شدن

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

مشکل ریه

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

الرژی داشتم که فکرمیکردم سرماخوردگیه و داروهای اشتباه مصرف میکردم ولی بایک تشخیص درست وبایک نسخه درمان شدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

عالی و تشخیص

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

خیلی داکتر محترم لایق مهربان استن و گپه مهم اینکه با رفتن پیش داکتر صفایی مامانم کاملا شفایاب شدند

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

آمبولی ریه داشتم وتوسط دکتر صفایی نیک معالجه شدم ورضایت کامل دارم ازدکتر چون بکارشون مسلط هستند.

۱۴۰۳/۱۲/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

از وقتی پدرم داروهای تجویز دکتر رو استفاده کردند حالشون خیلی خوب شد

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

تنگی نفس آسم

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

سلام پدرم من برونشیت داستن که به لطف خانم دکتر و تجویز عالیشون طی چند روز مصرف دارو خیلی وضعیتشون بهترشده .

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

همسرم مشکل ریه داشتن و پیش ایشون مراجعه کردیم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

سرفه های زیاد داشتم و درمان شدم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

مشکل ریه

۱۴۰۲/۰۵/۲۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

دخترم حساسیت ریه داشت خیلی سرفه میکرد ،خدا رو شکر خوب شده اسپریش رو حذف کردم الان فقط قرص استفاده میکنه

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دکتربسیاربسارخوبی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

حساسیت و تنگی نفس شدید و درمان شدم

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

به خاطر درگیری ریه وابتلا به کرونا به ایشون مراجعه کردم کارشون عالی بود ومن تو خونه با داروهای که دادن درمان شدم

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

با یه نسخه کاملا خوب شدم

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

آسم داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

دکتر صفایی نیک واقعا پزشک متعهد و دلسوز و بزرگواری هستن تشخیص و درمانشان برای ما عالی بود به بیماران ریوی با توجه به تجربه شان حتما توصیه میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

خیلی معطلی داره ۴٫۵ساعت باید منتظر بمونی این خیلی بده

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

بسیار مودب و کاردان هستن

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

دکتر صفایی نیک واقعا فرشته نجات هستند

۱۴۰۵/۰۱/۱۶

ناراحتی ریه مادرم

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

مشکل ریه

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

سلام دکترخوبیه

۱۴۰۱/۰۳/۱۵

مشکل تنفسی

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

مشکل اسم داشتم

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

بسیار عالی و

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

مشکل تنفسی

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

دکتر بسیار حاذق هستند

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

مشکل تنفسی داشتم،بامعاینات صورت گرفته وداروهایی که دادند درمدت کمی نتیجه گرفتم.هنوزهم تحت درمان هستم.

۱۴۰۱/۰۹/۱۰

ریه ..

۱۴۰۲/۰۹/۲۹

بهترشد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

عااااالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

مادرم آسم داره و ی بار بردم پیششون عالی شده بهترین دکتره

۱۴۰۱/۰۲/۰۸

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

مشکل ریه

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

برخورد عالی تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عالی بودند

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

فیبروز ریه از بهترین پزشکان ایران خیلی از درمانم راضی هستم

۱۴۰۲/۱۰/۰۱

تشکر از لطف و وجدان کاری که دارن خیلی عالی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۲۶

اومیکرون داشتم

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

دکتر خیلی با تجربه و عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

برای مادرم آسم داره الحمدالله خوبه تحت نظرات

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

مادرم آسم دارد تحت نظر خانم دکتر هستن ایشان بسیار حاذق و مهربان رسیدگی میکنند

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

مشکل ریه

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

سلام خیلی خوب عالی ممنونم از شما تشکر

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

مشکل ریه

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

کار دکترخوب بود ولی خیلی معطلی داشت ۳تامنشی داشت هرکدوم به دلخواه مریض میفرستادن داخل

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

دکتر مهربان و خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

عالی بوده

۱۴۰۱/۰۷/۰۹

پزشک عالی وچیره دست مطب مجهز و با سطح بسیار بالا از هر لحاظ تجربه ام از ویزیت با ایشان عالی و حر فه ای و به بیماران ریوی ختما پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

خس خس سینه فعلا بهبود حاصل شده

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

خیلی عالیه تشکر میکنم ازدکتر

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

فوقالعاده عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

خوب است

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

خیلی دکتر خوب و دلسوزی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

بسیار عالی هستند دعای ما پشت سر شان است .فقط نوبت گرفتن از ایشان سخت است

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

عالیییی

۱۴۰۱/۰۹/۲۲

اسم داشتم عالی ان

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

دکتر با حوصله ..تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

من اسم دارم

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

ادامه دارد

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

پدرم بروشکتازی دارد و در بیمارستان بستری و اینتوبه بودن با ویزیت و دارو های خانم دکتر از دستگاه جدا شد و مرخص شدن ودرحال حاضرخوب هست

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

فوق العاده ست خانم دکتر از خانم دکتر ممنونم کارشون حرف نداره بنده از سال 1401 مریض شون هستم ریه م مشکل داره هر جا رفتم فایده نداشت فقط خانم دکتر صفایی تونست منو درمان کنه

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

بسیار تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

خواهرم آلرژی و حساسیت داشت که پیش خانم دکتر اومدن و خیلی راضی بودن و ایشون رو معرفی کردن به من

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

ایشون دکتر خیلی خوبی هستند وبادقت وحوصله به حرف بیمار گوش میدن

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

مشکل آسم واکنشی داشتم،ودرمان شدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

باسلام تشخیص بیماری سارکوییدوز ریه بنده توسط خانم دکتر .بسیار توانمند و حاذق هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

کرونا بود خوب شدم

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

نتیجه خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

بهترین پزشک ریه

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

مشکلات ریوی و مشکوک به آسم نتیجه خیلی خوب با دوبار ویزیت بهبودی ۹۵درصدی گرفتم

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

دکتر بسیار

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

دکتر خوبی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

خانم دکتر یکی از بهترینها

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

مشکل ریه

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

اسم مزمن

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

مهربان باحوصله

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

دکتر خوبی ه

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

عالیییی

۱۴۰۱/۰۹/۲۲

من شخصا ایشان را تایید میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

مادرم آسم شدید داره خیلی عالی بود نتیجه

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

مشکل ریه داشت

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عالی بودند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

خیلی خیلی خوب و درست با یک نسخه اصلا تنگی نفس ندارم مطب خوب و پرسنل موب

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

خیلی دکتر با شخصیت و مهربانی هستند و وقت میزارن و با تجربه و تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

خیلی خوب مشکل برونشیت مزمن پدرم

۱۴۰۱/۰۶/۱۱

سلام بنده سرفه های شدید داشتم با یک نسخه حالم خیلی بهتر شد ممنون از زحمات ایشان.

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

مادرم بیمار ایشون هستند و آسم دارند راضی بودند

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

عااالی بودن ، آسم

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

بسیار دکتر مهربان و با علمی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

فعلاخوب بوده تااینجا

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

مشکل.ریه.داشتم.خدا.راشکر.الان.بهترم

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

سرفه بهتر نشدم

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

با نسخه اول خوب شدم

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

دکتر خوبی بود

۱۴۰۲/۰۷/۱۳

دکتر خیلی خوب و ماهروخوش اخلاق با یک نسخه خوب شدم

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

در حال حاضر درمان نشدن

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

دکتر بسیار بسیار خوبی هستن ممنونم ازشون

۱۴۰۱/۰۸/۱۶

واقعا دکتر بسیار مهربان و باتجربه ای هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

مشکل روبه تنفسی و خس خس ریه

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بسیار توانمند حاذق و با حوصله می باشند.سالها آسم داشتم.مشکل بیماری آسم بنده با داروهای ایشان بسیار بهتر شده

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

در حال درمان

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

بسیارعالی در تشخیص

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

دکتر واقعا خوبیه

۱۴۰۱/۰۵/۲۶

بسیار پزشک خوبی هستند.سالها تنگی نفس وحملات گهگاهی آسم داشتم.به پزشکان مختلف مراجعه کردم نتیجه مناسبی حاصل نشد ولی پس از مراجعه به ایشان با حوصله و دقت به بنده گوش کردند خدا رو شکرنسخه ایشان شفا بخش بود.خیلی بهتر هستم

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

پزشک کاملا حاذقی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

مشکل عفونت ریه و گلو

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

نفس تنگی تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

خوش اخلاق وتشخیص درست

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

دکترفوق العاده ای هستن

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

با دقت باحوصله و پیگیر تنگی نفس مادر بنده با داروهای ایشان بسیار بهبود یافته ممنون از خانم دکتر صفایی

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

دستان شفابخش و توانمند در شفای بیماران در پناه پروردگارباشند

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

بنده به علت تنگی نفس و سرفه به ایشان مراجعه کردم..بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند.مشکل بنده پس از درمانهای ایشان کاملا بهبود پیدا کرد.

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

فوق العاده هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

دکتر خیلی عالی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

.تتتست

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

مشکل ریه

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

ریه تنفسی

۱۴۰۳/۰۴/۱۷
مطب تهران
تهرانتهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک ۳۴ طبقه ۵ - واحد ۱۷
یکشنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷
    نقشه مطب
    مطب شهریار
    شهریارخیابان ولیعصر میدان امام خمینی خیابان شهید محسنی روبروی مدرسه معلم کوچه نام آوران ساختمان پزشکان پارمیدا طبقه اول واحد یک
    با احترام به اطلاع می رساند زمان ارائه شده به شما توسط سایت زمان حضور شما در مطب است و ساعت ویزیت توسط منشی هماهنگ می شود لطفا در ساعت مقرر در مطب حضور داشته باشید
      نقشه مطب
      بیمارستان پیامبران
      تهرانبلوار آیت الله کاشانی خیابان اباذر بیمارستان پیامبران
      دوشنبه صبح

        لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

        مطب تهران
        دریافت نوبت اینترنتی

        تهران تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک 34 طبقه 5 - واحد 17

        مطب شهریار
        دریافت نوبت اینترنتی

        شهریار خیابان ولیعصر میدان امام خمینی خیابان شهید محسنی روبروی مدرسه معلم کوچه نام آوران ساختمان پزشکان پارمیدا طبقه اول واحد یک

        کسانی که دکتر فاطمه صفائی نیک را پیشنهاد میکنند:
        جناب آقای دکتر محسن شیرآقایی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) جناب آقای دکتر محسن شیرآقایی
        جناب آقای دکتر سید مصطفی جوادپور داخلی جناب آقای دکتر سید مصطفی جوادپور
        سرکار خانم دکتر مهسا حیدری روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر مهسا حیدری
        جناب آقای دکتر امیرعباس حاجیان جراحی عمومی جناب آقای دکتر امیرعباس حاجیان

        دکتر فاطمه صفائی نیک فوق تخصص بیماری‌های ریه و متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 119660 در تهران و شهریار فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب‌های ایشان فراهم است.

        دکتر فاطمه صفائی نیک از پزشکان برجسته در حوزه بیماری‌های داخلی و فوق تخصص ریه است که با شماره نظام پزشکی 119660 در تهران و شهریار فعالیت می‌کند. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماری‌های داخلی و همچنین فوق تخصص بیماری‌های ریه هستند که نشان‌دهنده دانش و تجربه بالا در درمان مشکلات ریه، آسم، بیماری‌های مزمن تنفسی و سایر اختلالات مرتبط است. دکتر فاطمه صفائی نیک خدمات درمانی خود را در چندین مطب و مرکز درمانی ارائه می‌دهد و بیماران می‌توانند متناسب با محل سکونت خود از خدمات ایشان بهره‌مند شوند.

        در تهران، مطب دکتر فاطمه صفائی نیک در میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، خیابان شریفی، ساختمان پزشکان مهر واقع شده و دسترسی مناسبی برای ساکنان مناطق مرکزی و شمالی تهران فراهم می‌کند. همچنین بیماران غرب تهران می‌توانند ایشان را در بیمارستان پیامبران، واقع در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان اباذر، صادقیه ملاقات کنند. برای ساکنان شهریار و مناطق اطراف نیز دکتر صفائی نیک در خیابان ولیعصر، میدان امام خمینی، ساختمان پزشکان پارمیدا ویزیت انجام می‌دهد.

        بیش از ۹۵٪ بیماران دکتر فاطمه صفائی نیک را به دیگران توصیه کرده‌اند و نظرات بیماران نشان‌دهنده رضایت بالا از تشخیص دقیق و رویکرد حرفه‌ای ایشان است. بسیاری از مراجعین از توضیحات کامل، توجه به جزئیات و پیگیری درمان توسط دکتر صفائی نیک قدردانی کرده‌اند. حضور فعال ایشان در دو شهر و ارائه خدمات در چند مرکز به بیماران امکان انتخاب بهترین زمان و مکان را می‌دهد.

        همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب‌های تهران (ونک) و شهریار فراهم شده است، که این موضوع روند مراجعه بیماران را تسهیل می‌کند. دکتر فاطمه صفائی نیک به عنوان یک فوق تخصص بیماری‌های ریه و متخصص بیماری‌های داخلی در تهران و شهریار شناخته شده است و همواره در جهت ارتقای سلامت بیماران خود تلاش می‌کند.

        زمینه‌های درمانی:
        خدمات:
        چگونه می‌توان برای ویزیت دکتر فاطمه صفائی نیک نوبت گرفت؟

        برای دریافت نوبت اینترنتی می‌توانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام کنید یا با مطب‌های تهران (ونک) و شهریار تماس بگیرید.

        دکتر صفائی نیک چه تخصص‌هایی دارد؟

        دکتر فاطمه صفائی نیک دارای تخصص بیماری‌های داخلی و فوق تخصص بیماری‌های ریه هستند.

        در کدام شهرها و مراکز دکتر صفائی نیک ویزیت انجام می‌دهد؟

        ایشان در تهران (مطب میدان ونک و بیمارستان پیامبران صادقیه) و شهریار (ساختمان پزشکان پارمیدا) بیماران را ویزیت می‌کنند.

        چه بیماری‌هایی توسط دکتر صفائی نیک درمان می‌شود؟

        بیماری‌هایی مانند آسم، سرفه مزمن، برونشیت، ذات‌الریه، تنگی نفس و سایر اختلالات ریوی توسط ایشان درمان می‌شود.

        این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

        از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

        مسیریابی
        مطب تهران

        تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک ۳۴ طبقه ۵ - واحد ۱۷

        مطب شهریار

        خیابان ولیعصر میدان امام خمینی خیابان شهید محسنی روبروی مدرسه معلم کوچه نام آوران ساختمان پزشکان پارمیدا طبقه اول واحد یک

        مطب تهران

        تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک ۳۴ طبقه ۵ - واحد ۱۷

        مطب شهریار

        خیابان ولیعصر میدان امام خمینی خیابان شهید محسنی روبروی مدرسه معلم کوچه نام آوران ساختمان پزشکان پارمیدا طبقه اول واحد یک