دکتر رامین رضائی فوق تخصص روماتولوژی با شماره نظام پزشکی ۷۳۸۳۳ در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب ایشان در خیابان شریعتی فراهم است.
دکتر رامین رضائی از چهرههای برجسته فوق تخصص روماتولوژی در تهران است که با شماره نظام پزشکی ۷۳۸۳۳ شناخته میشود. ایشان پس از اخذ بورد تخصصی بیماریهای داخلی در سال ۱۳۹۱ و بورد فوق تخصص روماتولوژی در سال ۱۳۹۵، فعالیت حرفهای و آموزشی خود را با جدیت ادامه دادهاند. دکتر رامین رضائی دارای بیش از ۲۵ سال سابقه طبابت است و در این مدت، علاوه بر درمان بیماران، تجربه ارزشمندی در حوزه آموزش پزشکی کسب کرده است.
مطب دکتر رامین رضائی در تهران، خیابان شریعتی شمال، بین سه راه میرداماد و ظفر (حاشیه شریعتی)، جنب پمپ بنزین، سر نبش خیابان شواری، پلاک ۴۴، واحد یک، طبقه یک واقع شده است. حضور ایشان در منطقه شریعتی تهران، امکان دسترسی آسان بیماران به خدمات تخصصی روماتولوژی را فراهم کرده است. دکتر رامین رضائی به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران و سابقه تدریس در موسسه رهپویان شریف، نقش مهمی در آموزش نسل جدید پزشکان ایفا میکند.
از جمله افتخارات دکتر رامین رضائی میتوان به تالیف بیش از ۱۷ کتاب در زمینه روماتولوژی و بیماریهای داخلی اشاره کرد که برای آمادگی دانشجویان پزشکی و متخصصان داخلی جهت امتحانات پرانترنی و بورد داخلی تهیه شدهاند. همچنین ایشان سابقه دو سال طبابت در کلینیک مدکورپ دبی را با لایسنس تخصص روماتولوژی دارند که نشانگر تجربه بینالمللی ایشان است.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر رامین رضائی در تهران، از دقت در تشخیص و پیگیری روند درمان رضایت بالایی دارند. بسیاری از بیماران، دکتر رامین رضائی را به دلیل تخصص در بیماریهای مفصلی و روماتیسمی و اخلاق حرفهای توصیه میکنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای رفاه حال بیماران فراهم شده است. دکتر رامین رضائی، فوق تخصص روماتولوژی، همواره با دانش بهروز و تجربه گسترده خود در خدمت بیماران تهرانی و هموطنان است.
دکتر رامین رضائی فوق تخصص روماتولوژی و دارای بورد تخصص بیماریهای داخلی است.
مطب ایشان در تهران، خیابان شریعتی شمال، بین سهراه میرداماد و ظفر، جنب پمپ بنزین، سر نبش خیابان شواری، پلاک ۴۴، واحد یک واقع شده است.
بله، نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به دکتر رامین رضائی فعال است.
بیماریهای خودایمنی، آرتریت روماتوئید، لوپوس، واسکولیت، آرتروز، نقرس، فیبرومیالژیا و سایر بیماریهای روماتولوژی توسط ایشان درمان میشوند.
مطب ایشان شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۳ عصر تا ۹ شب پذیرای بیماران است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران خیابان شریعتی شمال بین سه راه میرداماد و ظفر (حاشیه شریعتی) جنب پمپ بنزین سر نبش خیابان شواری پلاک ۴۴ واحد یک طبقه یک
فعلا درحال درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خوش برخورد، وقت میذارن، همه موارد رو بررسی میکنن، معاینه، پاسخگویی به سوالات و شروع درمان، به معطلی میارزه
۱۴۰۵/۰۳/۲۱دانشجوی ایشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶روماتیسم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۴پزشک حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰سلام دکتری بسیار باتجربه و عالی من مشکل ساییدگی زانو و کمر درد داشتم تحت نظر ایشون درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰فعلا تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر بسیا
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خیلی عالی خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۱روماتیسم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹التهاب مفاصل
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سلام ر. ماتیسم داشتم چندجلسه ویزیت شدم خیلی بهترم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۵روماتیسم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳به دلیل شلوغی برنامه نوبت دهی با ۳ساعت تاخیر انجام شد وعملا فضا کافی حضور نبود بهتر است بابرنامه ریزی بیماران نوبت دهی شود .
۱۴۰۴/۱۱/۲۰روماتیسم مفصلی
۱۴۰۳/۰۵/۱۱خوب بپدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵آقای دکتر رامین ضایی پزشک بسیار باحوصله وحاذقی هستن و در تشخیص ودرمان بیماری کاملا توضیح وتوجیح می کنن انشاالله خدا بهشونرسلامتی بده ومن به شما ایشون را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر با تجربه صبوری هستن فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خوب بود در مرحله درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰روماتیسم پوستی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵من پیش خانم دکتر سلطانی و دکتر الویس ودکتر بیرالوند و سه دکتر دیگر رفتم هیچ کدام انگشت کوچیکه دکتر رامین رضایی نمیشوند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱من یه جلسه رفتم پیشش .دکتر حاذقی هست درتشخیص بیماری و خیلی بررسی میکنه واخلاقش خوبه وب همه سوالات جواب میده
۱۴۰۴/۱۱/۰۸والا الان دیگه پزشکا جای طبابت تجارت میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من اولین مراجعه بود ک پیش ایشان رفتم از دکتر قبلیم اصلا راضی نبودم چون انگشتهای دستم روز ب روز بدتر میشد تا اینکه از طریق ی اشنا اومدم پیش اقای دکتر و در جلسه اول درد انگشتهای دستم قطع شد واز ایشان خیلی راضی هستم خدا اقای دکتر رو زیر سایه خانواده اش قرار بده و عمر طولانی اعطا کند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار با سواد، با حوصله و خوش اخلاق هستند، و من از مراجعه به ایشون راضی هستم، تنها مشکلی که به نظرم قابل بررسی باشد شیوه نوبت دهی است، اگر زمان معطلی بیماران در سالن انتظار کمتر شود قطعا تجربه رضایت بخش تری خواهد بود.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷رماتسم سینه داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکل درد مفصل
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱ممنونم از جناب دکتر رضایی کارشون بسیار عالی وبی نظیره
۱۴۰۵/۰۳/۱۸روماتیسم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰آرتروز
۱۴۰۳/۱۰/۰۹درد مفاصل تاحدودی بهبودی حاصل شده
۱۴۰۴/۰۸/۰۸رماتیسم مفصلی
۱۴۰۳/۰۹/۱۵دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۵/۲۶من یکبار رفتم و ازمایش دادن
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴تشخیص درست دکتر و داروهای مناسب و اینکه وقت میذارن برای بیمار معاینه صحیح دارن
۱۴۰۵/۰۳/۲۷دکتر با اخلاق و صبور فقط خیلی خیلی معطلی داره برخورد پرسنل ها همه خوب و محترمانه
۱۴۰۴/۰۲/۱۱سرتایمی که ثبت شده بود نبود اما نحوه ی برخورد منشی خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر حاذق و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار با اخلاق هم دکتر هم پرسنل امیدوارم تمام بیماران شفای عاجل بزودی الهی آمین
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بنده تازه با جناب دکتر آشنا شدم در دومرحله مراجعه چواب خوبی گرفتم و از تشخیص ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹سلام من درد مفاصل دارم فعلا دارو دادن وآرمایش دادم تا جوابش بیاد از مصرف دارو خیلی بهتر شدم تا جواب آزمایشبیاد ببینیم چی میشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷روماتیسم تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای اولین ویزیت تشخیص درستی دادن فعلا به درمان نرسیدیم اما تو این زمونه همین که ۱ دکتر با اولین جلسه بتونه تشخیص درست بده جای شکر داره
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۲۷رماتیسم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱سلام وقت به خیر دکتر فوق العاده خوبی هستن از نظر تشخیص و درمان ولی مشکل بزرگی که هست در موضوع تاخیر در نوبت هست من دوبار به مطب ایشون مراجعه کردم ولی هر دوبار بالای دو سه ساعت دیرتر نوبتم شد که برم داخل اتاق دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار پزشک حاذق و صبور
۱۴۰۴/۰۳/۱۰پسرم بیماری التهابی داشت که با تشخیص صحیح اقای دکتر خیلی زود خوب شدند
۱۴۰۳/۰۲/۲۴خواهر شوهرم روماتیسم پوستی داشت و یه کم نرمی استخوان آوردمش پیش آقای دکتر تو یک ماه خیلی بهتر شد الانم تحت درمان هستن چون راهشون دور بود حتی آنلاین هم قراره ویزیت کنن تا موقعیت حضوری پیش بیاد عالی هستن اخلاق دانایی و پر انرژی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۷/۰۷طبق نوبت دهی انلاین تاخیر ۲.۵ساعته داشت. دکتر خوش حوصله و دقیق بودن از ویزیتشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲رماتیسم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دکتر خوب و مهربونی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۴التهاب
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر حاذق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱آقای دکتر رامین رضائی، بسیار دکتر صبور و حاذق،
۱۴۰۳/۰۵/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مادرم مشکل پوکی استخوان و روماتیسم مفصلی داشتن مراجعه کردیم خداروشکر بهتر شدن
۱۴۰۳/۱۰/۲۴دکتر خوبی هست ولی واقعن معطلی داره خیلی خسته کننده هست تمام روز باید باشیم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱مشکل روماتیسم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار دکتر با شخصیت و صبوری بودند .
۱۴۰۴/۰۹/۱۹پوکی استخوان مادر که تحت درمان هست دکتر خوبی هست ولی خب جنبه ی مالی هم براشون کم اهمیت نیست که البته در جامعه ی پزشکی ما دیگه امر متداولی شده
۱۴۰۴/۰۹/۰۱روماتیسم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲فعلا آزمایش دادن بهم نمیدونم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بهترین دکترهستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۳خوب خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳رماتیسم مفصلی وپوستی داشتم با یک جلسه خداروشکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مبتلابه روماتیسم مفصلی هستم،الان با توجه به داروهای که تجویز کردن،درد مفصل ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بله من یکبار رفتم تاثیرش خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۹دو جلسه خدمت دکتر رفتم و دارو دادن برای روماتیسم و الان خدارو شکر دردام کمتر شده ممنونم از آقای دکتر خوش اخلاق با حوصله ومهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۲زانو درد
۱۴۰۳/۰۳/۰۷درد استخوانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار با اخلاق،صبور و شنونده خوبی برای بیمار، ضمنا درکمال دقت و توجه معاینه میکنند.برای شانه یخ زده مراجعه کردم و نتیجه خوبی گرفتم سلامت و پرتوان باشند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن و تشخیص دقیق و درستی روی بیماری میدهند
۱۴۰۳/۰۸/۰۱سلام من مشکل پوکی استخوان دارم و در حال بهبودم و کاملا برای من که یک خانمم مشخص شده
۱۴۰۳/۱۱/۳۰برای روماتیسم پوستی رفتم تو یک ماه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴من مادرم نقرس داشتن، به ایشان مراجعه کردیم. برخورد ایشان عالی و محترمانه بود و داروهایی که تجویز کردن واقعا خوب بود. البته هنوز 1 ماه تحت درمان ایشان هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عااالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶برای پوکی استخوان مادرم رفتیم خداروشکر بهترن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عالی است
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار دقیق و با حوصله معاینه کردنو تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳من چند باری پیش ایشون رفتم خداخیرش بده فهمید پوکی استخون دارم دکتر باحوصله ای هستن ودقیق توضیح میدن و دقیق گوش میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴رماتیسم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برای من آزمایش نوشتن ولی دیگه وقت آنلاین ندادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بهترین پزشک و دلسوز ترین پزشک
۱۴۰۵/۰۲/۰۹زمان انتظار بشدت زیاد از ۹شب تا ۲نیمه شب
۱۴۰۴/۱۲/۱۴عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دوستم پسو داشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار دکتر خوب دانا ی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۷روماتیسم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳اللوالاوددو
۱۴۰۴/۰۲/۰۴درد پا و زانو
۱۴۰۴/۰۵/۲۶ایشون فوق العاده پر انرژی هستن، دانش بالایی دارند و خیلی سریع روند درمان رو پیش میبرند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار عاری
۱۴۰۴/۰۸/۱۸