دکتر ناصر علیزاده حقیقی فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان با شماره نظام پزشکی 78850 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان آیتالله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پارسا، طبقه سوم، واحد ۹ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر ناصر علیزاده حقیقی، فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان، یکی از پزشکان شناختهشده در زمینه بیماریهای گوارشی در شهر تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 78850 فعالیت حرفهای خود را در مطب واقع در محله صادقیه تهران ادامه میدهند. مطب دکتر ناصر علیزاده حقیقی در خیابان آیتالله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پارسا پلاک ۷۱، طبقه سوم، واحد ۹ قرار گرفته و بیماران میتوانند برای دریافت خدمات تخصصی گوارش و کبد به این محل مراجعه کنند.
دکتر ناصر علیزاده حقیقی دانشآموخته پزشکی عمومی از دانشگاه ارومیه بوده و سپس دوره تخصص بیماریهای داخلی را طی سالهای ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ در دانشگاه تبریز به پایان رسانده است. ایشان پس از چند سال طبابت در مراکز درمانی و مطب، فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان را در دانشگاه قاضی گذرانده و موفق به اخذ بورد فوق تخصصی از ایران، ترکیه و اروپا شدهاند. این مسیر علمی نشاندهنده اعتبار و عمق دانش دکتر علیزاده حقیقی در حوزه بیماریهای گوارشی است.
بیماران زیادی تاکنون به دکتر ناصر علیزاده حقیقی مراجعه کردهاند و اکثر آنها از تشخیص دقیق و رویکرد حرفهای ایشان در درمان بیماریهای گوارش و کبد رضایت داشتهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران، دکتر علیزاده حقیقی را به سایرین توصیه میکنند و این موضوع نشاندهنده اعتماد بالای مراجعین به ایشان است. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است تا فرآیند مراجعه به مطب ایشان سادهتر و سریعتر باشد.
دکتر ناصر علیزاده حقیقی، فوق تخصص گوارش و کبد شهر تهران، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، به درمان بیماریهای گوارشی، کبد و اختلالات مرتبط میپردازد. حضور ایشان در منطقه صادقیه تهران، دسترسی بیماران ساکن غرب تهران و مناطق اطراف را تسهیل کرده است. اگر به دنبال پزشک متخصص گوارش با مدارک معتبر و سابقه علمی هستید، دکتر علیزاده حقیقی گزینهای قابل اعتماد در شهر تهران است.
بله. بیماران میتوانند به صورت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر ناصر علیزاده حقیقی نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر ناصر علیزاده حقیقی در تهران، خیابان آیتالله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پارسا پلاک ۷۱، طبقه سوم، واحد ۹ قرار دارد.
ایشان فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان هستند و در زمینه درمان بیماریهای دستگاه گوارش و کبد فعالیت میکنند.
بیماریهایی مانند ریفلاکس معده، زخم معده، کبد چرب، هپاتیت، بیماریهای التهابی روده و اختلالات گوارشی توسط ایشان تشخیص و درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آیت اله کاشانی.بین اباذر و مهران.ساختمان پارسا پلاک ۷۱ طبقه سه واحد نه
خیلی دکتر خوب و با حوصله ی هستن و مشکل زخم معده همسرم را بر طرف کردن.
۱۴۰۳/۰۹/۲۹من بخاطر اینکه احساس میکردم معده درد شدید دارم پیش جناب دکتر علیزاده رفتم ایشون واسه من آزمایش نوشتن وتشخیص دادن که خود ایمنی کبد دارم وتحت نظر جناب دکتر درمان رو شروع کردم و خوب شدم اما تا الان که ۴ سال گذشته من هر ۶ ماه تحت نظر جناب دکتر آزمایش میدم جناب دکتر فوق العاده هستن.. ..
۱۴۰۴/۰۲/۲۰با سلام عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۲با سواد اما بداهلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۶سرطان معده
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی هستن واقعا
۱۴۰۳/۱۱/۱۵ایشان پزشکی متبحر توانمند وبا اخلاق بودند تشخیص بیماری را خوب می فهمند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مشکل گوارش داشتم وبرای ادامه درمان توصیه میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶با سلام ایشان بسیار دکتر محترم کاربلد و استاد گوارش هستند . مشکل بنده را بعد از سه سالحل کردند . در حال حاضر تحت درمان ایشان هستم و کاملا به بیمارانشان تسلط دارند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۸دکتر مهربانی هستن. جلسه اولم بود و دارو برام نوشتن و آندوسکوپی.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار خوب و عالی کامل گوش میدن و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰یکبار ویزیت شده ام به نظرم دکتر با تجربه ای باشند. هنوز نسخه ندادند جلسه بعدی قرار شد تشخیص نهایی بدهند
۱۴۰۳/۰۵/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۹پانکراتیت
۱۴۰۲/۱۰/۲۲میکروب داخل دستگاه گوارش بود که با انجام کولونوسکوپی و سپس تجویز دارو الحمدلله خوب شدم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بابت بیماری همسرم به ایشان مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸هنوز تحت درمانم، ولی تا الان بسیار درست بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳گوارش..اندوسکوپی شد..تحت درمانم واقعا راضیم..سپاس فراوان از اقای دکتر و تیم درمان
۱۴۰۳/۰۶/۳۱یکبار مراجعه کردم ازمایش نوشتن هنوز تشخیصی ندادن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷فعلا هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱واقعا دکتر خوب و باتجربه ای هستش ممنون ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۳واقعا عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷فعلا در مراحل اولیه درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳فعلا هیچ چی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۸دکتری بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶کولونوسکوپی کرده
۱۴۰۲/۱۱/۰۹تجربه دومم هستش تازه جواب آزمایش باید ببرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸دکتر بااخلاق و عالی، خداروشکر طی چندروز نتیجه گرفتیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰حرفه ای و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۰۷تشخیص حرفه ای دارند منتها ب هیچ عنوان نظراتشان را با بیمار در میان نمیگذارند چنانچه دنبال تحلیل و دریافت مشورت هستید اصلا گزینه مناسبی نیستند ویزیت در اتاق ایشان بسیاااار کوتاه و با حداقل ارتباط کلامی است
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر خوبی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تحت ردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱سلام و احترام برای چکاپ مراجعه داشتم الحمدلله آزمایشها بی اشکال بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳فعلا در حال آزمایش دادن هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸روده هام به خونریزی افتاده بود دل درد شدید داشتم از ناحیه چپ شکمم به لطف خدا و دکتر علیزاده بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۱۷اندو داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سوزش معده داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۸واقعا دکتر عالی از نظر همه چی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸اولین بار بود مراجعه کردیم نتیجه گرفتیم بله به بیماران کمک می کنن مشکل ما شقاق مقعد بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار صبور با دقت و تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مشکل گوارشی داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار حرفه ای و خوش برخورد ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۰۶سلام وعرض ادب .بنده خونریزی معده داشتم توسط آقای دکتر آندوسکوپی شدم وبرای بنده کیلیپس گذاشتن ود بیمارستان پیامبران بستری بودم .از زحمات ایشان متشکرم والان بعداز دوازده روز خدارو شکر خوب و سرحال هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸با تجویز ایشان خوب شدم اما یه بار دوز بالا و یه بار هم داروی اضافه و بدی داده بودند که اونو مصرف نکردم اقای دکتر زیاد صحبت نمیکنند در مورد دارو و من گوگل کردم تا طریقه صحیح مصرف شربت را بفهمم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶مشکل معده
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بسیار حاذق و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۸من برای چکاپ کبد رفتم، به نظرم دکتر خوبی بودن.
۱۴۰۴/۰۲/۳۱آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم و در حین درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار دکتر بادقت و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار پزشک حاذق و خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۶دکتر فوق العاده بینظیر و کار بلد و باتجربه هستن.پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۵/۰۶همکارم بوده است
۱۴۰۲/۰۹/۱۸چندین ساله مشتری ایشان هستم ،به نظرم کارش درسته
۱۴۰۴/۰۹/۱۹همسرم برای مشکل گوارشی مراجعه کردن و مشکلشون کنترل شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۴مشکل کولیت روده و فقط کولونوسکوپی انجام شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دکتر فوقالعادهای هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲خونریزی معده وعالی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۵راضی نبودم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۱۱/۰۴مشکل خونریزی معده
۱۴۰۲/۱۱/۲۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مادرم مشکل معده داره ودر حال درمان هستن دکتر فوق العده باشخصیت و مهربون
۱۴۰۲/۰۷/۲۸مشکل خاصی نداشتم وبرخوردایشان بسیارخوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۹تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۹باند شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲اندوسکوپی وکولونوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار دکتر فهیم و خوش برخورد و با حوصله ای است و مدارک و مستندات بیمار را بدرستی بررسی می کند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر مسلط و خوبی است
۱۴۰۴/۰۳/۰۲مشکل خونریزی روده داشتم و آندوکولون شدم و دارو دادن و طی سه هفته خوب شدم واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲مشکل معده داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۲۷مشکل گوارشی و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴من از کار آقای. دکتر بسیار راضی هست
۱۴۰۴/۱۰/۰۷عالی هستند دکتر بسیار باتجربه با حوصله واقعا یکی از بهترین ها هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳مشکل روده بزرگ بدون نتیجه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰فعلا تحت درمان هستم ولی دکتر حاذق و با حوصله ای هیتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵آندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰در حال آزمایش
۱۴۰۰/۱۰/۱۹فقط کلونوسکوپی کردم هنوز مراجعه نکردم برای درمان دارویی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹بیماری معده وروده خیلی دکترباهوش وانسان محترمی هستش حالم خوب شده خدارا شکر
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳هنوز د
۱۴۰۲/۱۲/۰۵در حال درمان هستم فعلا
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل لوزالمعده. فعلا احت درمان هستم یک بار مراجعه کردم خوش اخلاق و هاذق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خیلی عالی بود سپاس
۱۴۰۴/۱۱/۲۵مشکل التهاب معده و در مراحل درمان میباشد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶در مرحله درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر حاذق و با حوصله .
۱۴۰۵/۰۲/۲۱تشخیص دقیق و تجویز موثر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸هنوز مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۶/۲۶یکبار مراجعه کردم و برام آزمایش نوشتن، منتظر پاسخ آزمایشگاه هستم جهت مراجعه مجدد
۱۴۰۲/۰۷/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مشکل معده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹هنوز نتیجه نگرفتم درمان در مرحله تشخیص هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۴ایشان فقط به من مشاوره دادند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴آندوسکوپی انجام دادیم پیششون
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر فوق الاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۴ایشون تشخیص شون عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۰۳بک چلسه رفتن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹با حوصله و تجویز داروی درست
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کبد چرب
۱۴۰۳/۰۴/۳۱در جریان درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳با عرض سلام واحترام التهاب شدید راست روده
۱۴۰۳/۱۰/۲۵هنوز تحت در
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار حاذق و مجرب
۱۴۰۲/۱۱/۱۷مادر مریضشون هست
۱۴۰۳/۱۰/۰۷سلام من میکروب معده داشتم داروها خوردم خوب شدم دکتر خوبی من پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بیمار ایشان هستم.دکتر خوبی هستند-سروقت ویزیت انجام شد.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سلام دکتر فوق العاده حاذق هستند. حال خوب مادرم را مدیون ایشون هستم. پگ گذاشتن و مادرم از طریق پگ، تغذیه میکنند.
۱۴۰۵/۰۳/۳۰قبلا زخم معده داشتم. ایشون خیلی با حوصله صحبت کردن و توضیح دادن.
۱۴۰۳/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵فعلا آزمایش دادم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عالینللتیز
۱۴۰۴/۰۴/۲۹همسرم مشکل کولیت روده داشت وبه کمک دکتر درمان شد باتشکر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵من آندوسکوپی و کولونوسکوپی کردم خیلی دکتر آروم وبه حرف مریض گوش می کنن خوبن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶مشکل التهاب روده تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۲سلام طاعاتتون قبول من ورم معده وناراحتی روده اندوسکوپی وکلونوسکوپی انجام دادم والان دارو مصرف میکنم کمی بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۴زخم معده داشتم خوب شدم دکتر بسیار خوب و محترم و مجرب
۱۴۰۳/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۳فعلا آزمایش
۱۴۰۴/۰۹/۰۶برداشت تومور ..عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰اصلا راضی نیستم برخوردشون خوب نیست و اصلا در مورد وضعیت بیمار چیزی نمیگن ....نه خوب بهت گوش میده و نه خوب توضییح میدن ..
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار خوش برخود و با حوصله ویزیت کردن توضیحات لازم رو هم در مورد بیماری بنده دادند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵مشکل بلع در غذا
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بله دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۳/۰۵/۲۲دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶وجود خون در مدفوع ، آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام شد آقای دکتر ملاحطه فرمایند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۱یکی از بهترین متخصصان گوارش هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷پدر شوهرم بیمار دکتر هستن خیلی راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸مشکل معده داشتم الان بهتر هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶بسیار با اخلاق و تشخیص بالا
۱۴۰۲/۰۹/۱۰مشکل گوارش داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲دکتر خوب و با سوادی هستن و صرفا از رو تجربه دارو نمیدن و بعد از بررسی کامل و دقیق تشخیص رو اعلام میکنن.من ازشون راضیم خیلی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰مشگل معده داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳برای اندوسکوپی وکلونوسکوپی خیلی عالی و با اخلاق و منصف
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴آقای دکتر علیزاده عزیز واقعا یک متخصص در تشخیص بیماریها هستند مشکل گوارش ۳۰ ساله بنده رو با سه قلم دارو برطرف کردن . جناب دکتر بسیار با اخلاق و خوش برخورد بعلاوه به دقت به حرف های مریض گوش میده .در یک کلام باید بگم بسیار بسیار عالی هستن طول عمر با عزت توام با سلامتی براشون آرزومندم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸فعلادرحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۹دفعه اول بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۱بهتر شدم ورم معده داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۶دکتر عالی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بار اول بود پیششون ویزیت شدم در مقایسه با پزشک های که قبلا رفته بودم ایشون با تجربه تر هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳ناراحتی معده تحت نطر هستم ،پزشک خانوادگی هستند خیلی عالی هم تشخیص ،هم درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی بینظیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار دکتر صبور وعالی هستن و برای بیمار وقت میگذارد
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالیییی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶خیلی دکتر خوبی هستند باخبر حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بعد از انجام آندوسکوپی متوجه ورم معده و التهاب شدن ، برای دو ماه دارو دادن ، تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵همسرم سندروم روده تحریک پذیر داشتند ، تشخیصشون واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۳اخلاق نیکو، داروی اضافی تجویز نکردن، صبر و راهنمایی بیمار از خصوصیات دکتر است که من تجربه کردم و البته هنوز تحت درمانم، سلامت و شاد باشید
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر خوبی است بنده تحت درمان هستم و مراحل درمان به خوبی پیش میرود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار عال
۱۴۰۳/۰۶/۲۵برای ترشح بیش از حد اسید معده و احساس گرسنگی مراجعه کردم، درحال حاضر آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام شده و منتظر جواب هستم برای تشخیص.
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار پزشک حاذق و عالی میباشد
۱۴۰۲/۰۱/۳۰بله مشکل روده ومعده
۱۴۰۴/۰۶/۱۶زخماثنیعشر
۱۴۰۲/۰۹/۱۹توتال کولکتومی،بررسی کولونوسکوپی تشخیص درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۸سونو خواستند فعلا
۱۴۰۲/۰۸/۱۱مودب هستن ولی کم حرف اصلا توضیحی به بیمار نمیدن . ویزیت یک دقیقه.
۱۴۰۵/۰۱/۱۶مشکل میکروب معده و گاستریت داشتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۵درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار دکتر صبور و با اخلاق و حاذقی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷کبد چرب
۱۴۰۰/۰۲/۱۹سلام... فعلا در حد ویزیت و یک مرحله آندوسکوپی بوده .. برای نطر دادن خیلی زود است
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۷هنوز درمانم تکمیل تشده اما راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳گوارش زخم معده و اوکیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹من نشکل نعده د
۱۴۰۳/۱۱/۱۵مشکل کبد فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶در تشخیص و درمان بیماری عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸سلام بنده چند سالی هست تحت درمان زیر نظر دکتر علیزاده ام فوق العاده عالی هستش
۱۴۰۲/۰۹/۰۱مشکل کبد
۱۴۰۳/۰۷/۲۲تحت درمان هستیم فعلا
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بسیار پزشک خوب وتوانایی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سنگ کلیه. خوب بود.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱برای اولین بار بود که جلوتر از وقتم نوبتم شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹فعلا بی نتیجه، بیشتر هدایت میشم به مطب در صورتی که من بیمار بیمارستان بودم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵برای ercp رفتم پیششون وبدون مشکل برام انجام دادن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰میکروب معده
۱۴۰۳/۱۰/۲۹پزشک حاذقی می باشد
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بسیار دکتر فهمیده ودلسوز واقعا از ایشان راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۴/۰۸من اندوسکوپی شدم میخوام برای جواب وقت بگیرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دقیق و با اخلاق اخل توضیحات هستند نوبتدهی اسان
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سلام دکتر خوبی باحوصله تشخیصش خیلی درسته
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالی با یه نسخه درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴گاز معده داشتم خدا شکر دکتر علیزاده درمان کرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴ایشان دکتری هستند بسیار مجرب با تجربه ودقیق وپیگیر و اهمیت دادن به مریض بنده بسیار بسیار راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰