۴۵۰ نفر
دکتر سیدرضا سیدی

دکتر سیدرضا سیدی

فوق تخصص قلب و عروق - فلوشیپ آنژیوگرافی-آنژیوپلاستی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۹۱۷۶۰
سه شنبه۰۲ تیر
امروز
شنبه۰۶ تیر
۴ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۵ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۶ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۷ روز دیگر
۴۲۱ نفر

با دانش و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

بسیار عالی و با اخلاق، مادرم گرفتگی عروق اصلی داشتند که به موقع و با آنژیو برطرف شد.

۱۴۰۱/۱۱/۲۷

فشارخون

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

تنگی نفس

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

من قبلا خیای استرس داشتم از وقتی که پیش دکتر اومدم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

دکتر صبوری هستند ودر کار خود مهارت دارند

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

سلام.بسیار دکتر خوش اخلاق توجه کردن به حرف بیمار بادقت انجام دادن اکو

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

دکتر خوب و عالی و باسواد

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

دکتر مسلط و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

برای خانمم استنت گذاشته

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

قلب و فشارخون مادرم بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

خیلی ام عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

گرفتگی عروق قلب و استند گذاری شده

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

بسیار دکتر خوش اخلاق و صبور ، بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

سابیبیظیبظیذزذطذزر

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

پدرم پیش ایشون آنژیو شدن و نتیجه بسیار عالی هست.

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عالی تشخیص عالی رفتار عالی برخودپرسنل کلینیک عالی محیط مطب شیک وعالی بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

باسلام اولا از رفتار خوب و پاسخگو دکتر سیدی بسیار تشکر و قدردانی میکنم در خصوص تشخیص بیماری بسیار کاربلد بوده و تشخیص بموقع ایشان و درمان سریع (دو رگ از عروق کرونری بنده مسدود بوده ) که با انجام آنژیو بهبود یافتم بسیار از جناب دکتر سیدی و کادر درمان مطب و کادر بیمارستان نیکان غرب تشکر مینمایم

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

رفتار حرفهای معاینه دقیق و کامل برخورد دوستانه و محترمانه

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

فشارخون و نتیجه اینکه تحت کنترل در امد

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

بی نهایت دکتر بااخلاق دو بار انژیو شدم خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

گرفتگی عروق و مشکل حل شد

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

سلام مشکل خاصی نداشتم فقط برای چکاپ رفتم وخوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

فشار خون

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

ناراحتی قلبی

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

مادر من رو ا مرز سکته دکتر نجات دادن بهترین بینظیر و خوش اخلاق ترین هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

ایشون عالی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

گرفتگی عروق

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

دکتری بسیار حاذق وتوانمد و خوش برخورد هستند

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

بسیار خوش اخلاق و کار بلد و حتی منشی ایشون قابل تحسین

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

درود و مهر.ایشون خیلی خبره هستن در کارشون. کاملا خیال مارو راحت میکنن و واقعا به عنوان یک فرد ایرانی بهشون افتخار میکنم.تنور نفس هاشون گرم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

دکتر فوق العاده خوش برخود و حاذق بدون استرس مشکلم را حل کردن

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

دکتر فوق العاده

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار عالی و چکاپ کامل انجام دادن و برخورد همکارانشان و خود آقای دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

پرولاپس میترال و تپش قلب داشتم و تحت نظر ایشون هستم. بسیار با حوصله و دقیق، و البته خوش اخلاق هستن.

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بینظیره

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

دکتر حاذق و خوش برخوردی میباشد ولی در مطب معطلی بسیاری دارد

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

مادر من دیابتی بودن و گرفتگی عروق داشتن دکتر آنژیوگرافی رو براشون بسیار عالی از دست انجام دادن و رضایت کامل داریم

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

راضی بودم دکتر خیلی خوبی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

پدرم ناراحتی قلبی دارم و موفقیت آمیز بوده اقدامات پزشک

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

ناراحتی قلبی

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

عمل قلب

۱۴۰۱/۰۸/۰۸

سکته شدید قلبی دکتر مرا نجات دادند

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

درد قفسه سینه داشتم دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

سلام بسیار عالی هستند و خیلی دقیق و گامل موارد را بررسی میکنند خدا را شکر بهبودی هنسرمخیلی بیشتر و گاملتر شده لست

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

دکتر حاذق و با حوصله ای هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

آب آوردن قلب انژیو

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

دکتر بسیار خوبی هستند تمام امکانات در مطبشون هست فقط هزینه هاشون آزاد خیلی گرون

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

بسیار دکتر حاذق و با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

بسیار خوب خوش اخلاق باحوصله حاذق

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

بسیار حاذق ، مهربان و

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

همه چی عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

همسرم مشکل تپش قلب داشتن ک آقای دکتر فقط با یه قرص مداوا کردن.البته برخورد آقای دکتر هم واقعا عالی هست

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

استنت گذاشتند

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

جزو عالی ترین متخصیص

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

با انرژی خوب و حس خوب

۱۴۰۳/۰۹/۱۴

سلام بسیارپزشک حاذق پیگیر ومتعهد

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

تپش قلب

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

دکتر با حساسیت زیاد مریض رو ویزیت میکنن و به نظرم شاید هزینش برای همه راحت نباشه

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

یکی از بهترین پزشکان ایران هستن با حوصله و علم زیاد بیمار رو ویزیت میکنن

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

توسط دکتر ویزیت شدم و در بیمارستان نیکان غرب آنژیو گرافی انجام شد

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

بهترین پزشک قلب

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

گرفتگی عروق قراردادن استند کارشون خوبه نه ماهه بیمارشون هستم اوضاع قلبیم تحت کنترل هست راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

فشارخون بالا

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

پزشک بسیار بسیار عالی و با اخلاق

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

پدر مادرم درد قفسه سینه داشتن با تشخیص به موقع ایشون عمل انژیو انجام شد و خداروشکر خطر رفع شد.

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار باسواد و مهم تر از اون دانش به روز دارند و براساس جدید ترین متدهای درمان در اروپا و آمریکا طبابت می کنند و در این خصوص دقت و حساسیت بالایی دارند بدون اغراق یه سر و گردن از سایر پزشکان در این تخصص بالاتر هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

دکتر خیلی دقیق و با آرامش کامل تمام موارد چک می کنند

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

فوق العاده عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

دکتر بسیار خوش اخلاق مهربان ودرجه یک

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

عالی و

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

گرفتگی عروق قلب

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

بسیار بسیار عالی هم اقای دکتر هم کارکنان

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

سلام من چندروزپیش رفتم اکوازم گرفت تشخیص عالی بود ولی داروی برایم تجویزنکرد وهنوز تپش قلب دارم ومشکلم شل شدن دریچه میترال قلب بود

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

مثل همیشه عالی و بی نظیر چند سال خیالم راحته بابت قلب واقعا ممنون دکتر مستدام و پاینده باشید

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

من از سال ۱۴۰۰بیمار آقای دکتر هستم بادرد بسیار شدیدوخستگی مفرط به ایشون مراجعه کردم،بسیار با حوصله ودلسوزانه به مشکلاتم گوش دادن وروند درمان رو شروع کرردن با بهترین داروها حال من بهتر شد وبه زندگی عادی برگشنم،بسیار تشخیص خوبی دارن وسال گذشته با تشخیص به موقع من رو به پزشک ریه ارجاع دادن ویکبار دیگه من رو نجات دادن ،واقعا از ایشون کمال تشکر رو دارم وامیدوارم که همیشه سلامت وپایدار باشن

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

دکتر بسیار خوبی هستن که از نظر علمی کاملا به روز هستن و دقیق بسبار مهربان و با آرامش وقت میزارن برای بیمار و خیلی خوشتیپ هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

بسیار با تجربه ان آقای دکتر و شدیدا توصیه می کنم.

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

سه رگ از رگهای قلب مادرم گرفتگی داشت ایشون گفتند با آنژیو دورگ باز می شه ولی رگ سوم نازکه بعدابایدببینیم چه کاری می تونیم انجام بدیم در صورتی که پزشکان بیمارستان شهید رجایی عمل قلب باز رو انجام دادند وگفتند با آنژیو امکان نداره که عروق باز بشه درهرصورت اگر آقای دکتر آنژیو انجام می دادند بازهم احتیاج به عمل بود وایشون به ما نگفتند که باید عمل انجام بشه

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

سلام و ارادت خدمت دکتر عزیز متانت و آرامش جنابعالی موجب تسکین قلب بیمارانتان میشود،انرژی مثبت شما حکم داروی پروپرانولول دارد،همیشه تندرست باشید.

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

سلام بسیار دلسوز و با حوصله هستند و تشخیصشان هم دقیق میباشد.دوتا رگ من گرفته بود که یکی را استنت گذاشتند و دومی هم با دارو تحت درمان هستم.

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

عالی در یک کلمه

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

دکتر بسیار متبهر و با دقت هستند .. خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار:پزشک عالی وکار درست

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

با سلام رضایت مندی اینجانب در خصوص دکتر خیلی عالی میباشد و با عملی که توسط ایشان انجام شده الان حالم بهتر هستش

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

سلام کارشون عالی بدون نقص بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۸

خیلی خوب و انسان والایی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

پزشکی بسیار متعهد و خوش اخلاق هستن، پدرم نزد ایشان دوبار آنژیو شدن و مادرم هم برای فشار بالا تحت نظرشون هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

دو سال تحت نظر دکتر هستم

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

دکتر بسیار عالی تشخیص بینظیر خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

سلام فوق العاده هستن با تجربه مهربان و دلسوز مادرم مشکل فشار خون داشتن هر دکتری میبردم متوجه ی مشکلشون نمیشد با یکبار مراجعه و دستور مناسب دارو توسط دکتر حالشون خیلی بهتره جا داره که همینجا از ایشون و همکارانشون کمال تشکر رو داشته باشم.

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

عالییی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

درد قفسه سینه، با انجام معاینات لازم مورد برطرف شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

بسیار عالی و دقیق

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

ایشان پزشکی دقیقن وقت میگذارند.

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

شل بودن و افتادگی دریچه میترال داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

اقای دکتر بسیار عالی بودن هم در تشخیص و تخصص

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

انژیوگرافی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

مشکل تپش قلب و نتیجه در حال بررسی است

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

تمام عروق قلبم گرفته بود بدون جراحی باز از طریق آنژیو پارس باز کردن بسیار دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

سلام گرفتگی دو رگ اصلی قلب آنژیو دادم الان بهترم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

گرفتگی عروق قلب داشتم و توسط دکتر سیدی درمان شدم

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

برای چک آپ رفته بودم

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

قلبم درد میکرد و حالت سرگیجه داشتم با توجه به تشخیص اقای دکتر دو تا ازرگهای اصلی قلبم را فنر زدند و الن جریان خون رسانی قلبم نسبت به قبل بهتر شده است

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

مشکل سکته قلبی و با انژیو گرافی خدا رو شکر مشکل حل شد .

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

من چند ساله مشکل نوسان فشار دارم،فوق العاده وقت برای بیمار میگذارن ،با خوشروئی جواب سوال ها را میدهند،و آرامش القا میکنند

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

سکته توسط دکتر آنژیو شدم

۱۴۰۱/۰۴/۱۷

دقیق و پیگیر

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

طپش قلب

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

خیلی باحوصله و دکتر محترمی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

تست های گرانقیمت اولیه قبل از دیدن دکتر ، منشی آمار اولیه تست ها و قیمت رو اعلام میکنه اطلاعی ندارم در صورت مخالفت با انجام تست ها ، چه بازخوردی ، بیمار دریافت میکند

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

معمولی

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

با سلام من نتیجه خوبی گرفتم و راضی هستم

۱۴۰۳/۰۹/۰۸

ایشان جمیع شرایط یک پزشک حاذق را دارا میباشد، برخورد عالی،وقت گذاری، حوصله،تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

مشکلات قلبی

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

گرفتی عروق

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

استرس و برادیکاردی

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

انژیوگرافی

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

درد قفسه سینه و گذاشتن استند خیلی بهترم دکتر بسیار حاذق و فوقالعاده ای هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

من توسط آقای دکتر ویزیت شده ام و از کار ایشان رضایت کامل دارم.

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

استاد عزیز و حاذق در علم پزشکی و تخصص بسیار عالی و دقیق در بیماریهای مرتبط با قلب..بسیار صبور و با شکیبا مسایل بیماران را درمان می کنند

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

دکتر فوق العاده و بی نظیر

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

فشار خون داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

دکتر خوب ومهربان وخوش برخورد تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

هزینه ازمایش ها خیلی بالا هست

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

با سلام واحترام وادب

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

دکتر بسیار خوب و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

گرفتگی کامل عروق

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

فشار خون بالا

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

گرفتگی عروق

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

بسیار دکتر حاذق و با معلوماتی هستند بسیار صبور

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

فشار خون همسرم که با تجویز داروی مناسب کنترل شد

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

مشکل فشارخون داشتم،دکتر خوش برخورد،برآی بیمار وقت میذاره،خلاصه بسیاربسیارعالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

خیلی عالی بودن

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

بسیار دقیق بودند .و در بیمارستان نیکان غرب آنژیو انجام شد.با اینکه محل استنت حساس بود اما عالی کارشون رو انجام دادند.

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

درد قفسه سینه

۱۴۰۱/۱۱/۲۲

مشکل فشار خون داشتم

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

عالی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

دکتر خیلی خوب و عالی ازش ممنونم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

فشار خون

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

خیلی باتجربه هستن ایشان

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

عااااالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

دکتر بسیار باحوصله، دقیق و متخصص هستن. وقت زیادی برای توضیح بیماری و روند درمان گذاشتن و با آرامش به همه سؤالاتم جواب دادن. از نتیجه درمان هم راضی بودم. واقعا ممنونم از ایشون.

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

چکاب دارو

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

سلام جناب دکتر سیدی انسانی شریف و پزشکی حاذق هستند مشکل تپش قلب داشتم و با نسب استند شرایط بهتری دارم همچنین همکاران ایشان در مطب هم بهترین ارتباط را دارند

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

سلام بر شما دکتر فوق العاده فهمیده و به روز هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

تپش قلب و افتادگی دریچه داشتم ،تقریبا سه ساله مریضشونم و مشکل و تپشم کاملا کنترل شده و راضیم کاملا

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عمل قلب داشتند و کارشون بینظیره و نیمه نظر من یکی از بهترین دکترای ایران هستند

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

یا تشکر از تشخیص و کار خوبشون و آرزوی عاقبت بخیری برای ایشان

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

برای آنژیو پیش دکتر رفتیم و کارش عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

دکتر بسیار عالی تشخیص بینظیر خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

بسیار عالی و صبور و با دقت

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

دکتر بسیار خوبی

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

دکتر حاذق ،مهربان و با سوادی هستند

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

دکتر متشخص وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بهترین دکتر قلبی که برخورد داشتم باهاشون واقعا عالی هستن... خوش اخلاق و با سواد

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

تنکی عروق

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

قبلا سال ۹۸ عمل باز قلب انجام دادم وهرسه ماه یک بار برای ویزیت میام

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

فعلا ن

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

من مشکل سکته حاد داشتم خدا را شکر دکتر سیدی نجاتم دادند

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بسیار دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

فشار خون و تپش قلب که کاملا کنترل شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

برای جواد رفتم پیش دکتر

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

مشکل قلبی

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

بسیار عالی با حوصله و انرژی مثبت

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

فشار خون

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دکتر بسیار عالی هستند جان پدر من را نجات دادن واقعا

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

مادرم رگ اصلی قلبش 70درصد گرفتگی داشت خدا روشکر با کار عالی دکتر مامانم خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

سلام ایشان دکتر بسیار حاذق دلسوز وپیگیر هستن وتوضیحات جامع وکامل به بیمار میدن ومتواضع ومهربان وقابل احترام هستن. تشخیصشون بسیار عالی وقابل تقدیر هست

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

درجه یک،شریف ، با اخلاق و حرفه ای به معنای واقعی

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

تحت عمل آنژوگرافی در بیمارستان نیکان غرب قرار گرفتم و تا لحظه پس از عمل رضایت دارم

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

هم خود آقای دکتر هم پرسنل شون از نظر تشخیص ودرمان هم روابط عمومی بالا بسیار عالی هستن واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

اقای دکتر انژیو کردن و چندین سال بیمارشون هستم دکتر فوق العاده متخصص باهوش مهربان هستن ممنونم اززحماتشون

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

خوب و کاردان

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

انژویوگرافی

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

پزشک حاذق و کار بلدی هستند .مادرم سه تا از رگهای اصلی قلبشون گرفتگی ۹۰ درصد داشتن واقعآ آقای دکتر معجزه کردند سه تا فنر گذاشتند بدون نیاز به جراحی باز .الان مادرم خدارو شکر حالشون خوب هست

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

دکتر سیدی بسیار خوش اخلاق، دقیق و بادانش و آگاهی بروز، وضعیت درمان و بیماری را خیلی خوب توضیح میدن، من چندساله مشکل ضربان بالا دارم تحت نظر ایشون خیلی بهتر شدم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

مشکل تپش قلب بالا داشتم و داخل مطب نوار قلب و اکو شدم که عالی بود. فقط معطلی زیاد داره

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

سلام من یک سنگینی در قلبم احساس میکردم گاهی هم دردهایی با مراجعه و بررسی ها به نتیجه آنژیو رسیدن و بعد از آنژیو آن گرفتگی خوب شد با اینکه رگی بسته نشده بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

دکتر سیدی پزشکی با تخصص - باهوش - بسیار حاذق و با مسیولین هستند . اما منشی وقت گرفته شده از طریق این سایت را ملاک قرار نداد و گفت اشخاصی که زنگ میزنند و وقت میگیرند الویت دارند . به همین دلیل بعد از نزدشم یک سه ساعت انتظار به صورت آخر وقت پذیرش

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

پزشک با اخلاق و متحبر

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

آنژیو قلب برای گرفتگی عروق.نتیجه و روند درمان بسیار رضایت بخش بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

مشکل رگهای قلب داشتم و تحت نظر هستم ایشان بسیار پزشک حاذقی هستند و از،خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

برای مریض وقت میزاره و تشخیص عالی

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

آنژیو ویالون واستنت گذاشتن بسیار عالی وبینهایت رضایت دارم میتونم بگم ایشون فرشته نجات من هستند وبسیار خوش برخورد وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

سلام به همه خوبان عالم.بسیار با ادب.با حوصله.خوش اخلاق و انسان .کار بلد.بدون کمی استرس.دفتر بسیار عالی و کادر بسیار مجرب و خوش رفتار

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

مشگل قلب

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

چند نفر از بستگان نزدیک گرفتگی رگ داشتن که به کمک اقای دکتر به خوبی انجام دادن بسیار حاذق در کار و بسیار مهربان و باحوصله هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بسیار عا

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

تعریف شو شنیدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

ضربان قلب بالا داشتم وبا طبابت ایشان الان مشکل خاصی ندارم

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

دو سالی هست تحت نظر هست همسرم و دکتر خوبی عستن

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

فوق العاده دقیق و کاربلد

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بسیار پزشک خوبی هستن، خدا خیرشون بده

۱۳۹۹/۰۴/۱۳

چندین ساله پیش ایشون میرم کارشون و تشخیصشون حرف نداره

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

دکتر باتجربه ای هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

من به دکترم امتیاز عالی میدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

فعلا مشخص نیست

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۹

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

کارشون و تشخیصشون عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

عالییییی

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

دکتر بسیار خوب و کار بلدی است

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

مشکل آریتمی داشتم ،به دکتر اورعی ارجاع دادن

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

گرفتگی عروق قلب ونفس تنگی شدید که با آنژیوودارو خوب شدم ،واقعا دکتر خوش اخلاق وبا حوصله ای هستن وبرای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

دکتر بسیار عالی هستن عمل قلب باز تحت نظر دکتر هستم و تمام آزمایش ها و چک آپ ها تحت نظر دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

معمولی

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

فقط میتوان گفت کارش عالی است

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

آنژیوگرافی کردم

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

پزشک حاذق در امور قلب با کادر بسیار خوب در محیطی آرام

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

با عرض سلام و ادب و احترام فوق العاده دکتر خوبی هستند عالی با دقت و دلسوزی ویزیت میکنند عالی عالی بهتون توصیه میکنم اگه مشکل قلبی دارید برید پیششون مادر من پیششون آنژیو کردند کارشون عالیه من بهشون میگم پنجه طلاا

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

سلام وعرض ادب همسرم بیماری آریتمی دلستن ایشون با درایت تشخیص ب جا دکتر اورعی رو معرفی کردن واقعا دکتر مودب وبا حوصله ای هستن

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

درد قلب و تپش داشتم که توسط اقای دکتر به بهترین وجه تشخیص و درمان شد بسیار از ایشون و تیم خوب کلینیک شان ممنونم

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

افتادگی دریچه

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

عالی عالی عالی

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

بسیارباحوصله وعالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

با حوصله وصبور هستند و بادقت معاینه میکننند

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

دوساله تحت نظر ایشون هستم،مشکلم فشارخون بالا بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

نتیجه مثبت

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

فوق العاده عالی و پنجه طلا

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

بسیار عالی و انسان درست

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

پدرو ۸۰سال سن دارند به لطف وتوانایی ودانش استاد دکتر سیدی فشار خون به بهترین شکل کنترل شد

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

دکتر سیدی را توصیه میکنم بسیار با اخلاق حاذق و صبور، با توضیح کامل وبیان ملایم باعث آرامش خاطر بیمار شده و در پیگیری وضعیت بیمار کوشا هستند.

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

خیلی دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۱/۰۱

پزشک فوق عالی یه دونه ان

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

باسلام. به دلیل نوسانات فشار خون بالا مراجعه و تشخیص ایشان لزوم آنژیو جهت رفع مشکل بود. آنژیو شدم و تحت دستور دارویی ایشان هستم. بسیار خوش برخورد و در بررسی دقیق هستن.

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

پرولابس داشتم و الان با مصرف قرص تحت کنترل هست. من راضی هستم

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

بسیار بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذقی میباشند.

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

فوق العاده عالی، با حوصله بیمار را ویزیت میکند، تشخیص و روند درمان عالی

۱۴۰۳/۰۱/۳۱

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

درد قفسه سینه داشتم که به دکتر سیدی مراجعه کردم علت تشخیصشون خیلی بالا بودو آنژیو انجام دادم و دکتر مهربون وخوش برخوردبودن هم دکتر وهم منشی های آقای دکتر خیلی خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

ناراحتی قلبی

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

دکتر بسیار خوبی هستن مادر ازشون راضی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

تازه با ایشون ویزیت شدم بابت اب اطراف ریه پدرم ،برونشیت مادرم و اسم خودم بشدت دکتر دانا و حرفه ای هستن و تشخیص درست دادن بدون مدارک پزشکی مثل اسکن ریه فعلا تحت درمان ایشون هستیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

فشارخون خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

انژیوهمسرم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

بابام برای چک آپ آورده بودم ولی با تشخیص خوب و بموقع آقای دکتر بابارو نجات دادیم جراحی شدن والان خداروشکر خوبن ممنونم بابت زحمات آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

دکتری بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

انجیو شدم

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

آنژیو داشتم و نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

تپش قلب که بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

تنگی مجاری قلب

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

مشکل فشار خون

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۲/۰۳
اطلاعات تکمیلی
فوق تخصص قلب و عروق از دانشگاه تهران
فلوشیپ آنژیوگرافی-آنژیوپلاستی از بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی تهران
رتبه اول بورد فوق تخصصی قلب و عروق کشور از دانشگاه تهران
عضو رسمی کالج قلب آمریکا (ACC)
دارای مقالات و سخنرانی های متعدد علمی در کنگره های داخلی و خارجی
عضو اسبق هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
مطب پاسداران
تهرانپاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول
ساعات کار مطب: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰
موبایل: همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲ تیر (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۴ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    کسانی که دکتر سیدرضا سیدی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سعید عبدی گوارش ، کبد و آندوسکوپی جناب آقای دکتر سعید عبدی
    سرکار خانم دکتر شهدک داداش پور کلیه و فشار خون ( نفرولوژیست ) سرکار خانم دکتر شهدک داداش پور
    اینستاگرام دکتر سیدرضا سیدی

    دکتر سیدرضا سیدی فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی-آنژیوپلاستی با شماره نظام پزشکی 91760 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول واقع شده است.

    دکتر سیدرضا سیدی از پزشکان برجسته و فوق تخصص قلب و عروق در تهران است که با شماره نظام پزشکی 91760 فعالیت می‌کند. وی دارای مدرک فوق تخصص بیماری‌های قلب و عروق از دانشگاه تهران بوده و همچنین فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن قلب بزرگسالان) را از بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی تهران دریافت کرده است. دکتر سیدرضا سیدی، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، رتبه اول بورد فوق تخصصی قلب و عروق کشور را نیز کسب نموده است.

    از ویژگی‌های شاخص دکتر سیدرضا سیدی می‌توان به عضویت رسمی در کالج قلب آمریکا (ACC) اشاره کرد. ایشان سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران را در کارنامه خود دارند و مقالات و سخنرانی‌های علمی متعددی در کنگره‌های داخلی و خارجی ارائه داده‌اند. بیماران دکتر سیدرضا سیدی از تسلط علمی بالا و شیوه ارتباطی مناسب ایشان رضایت دارند و بسیاری از بیماران از دقت در تشخیص و پیگیری درمان بیماری‌های قلبی ابراز خرسندی می‌کنند.

    مطب دکتر سیدرضا سیدی در منطقه پاسداران تهران، ابتدای خیابان بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول قرار دارد که دسترسی آسانی برای ساکنان شرق و شمال تهران به همراه دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است. تخصص اصلی دکتر سیدرضا سیدی در زمینه آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، تشخیص و درمان بیماری‌های عروق کرونر، نارسایی قلبی و پیگیری بیماران با بیماری‌های مزمن قلبی است. دکتر سیدرضا سیدی با دانش روز و تجربه بالای خود در حوزه قلب و عروق، به عنوان یکی از مراجع معتبر در تهران شناخته می‌شود و بیماران برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می‌کنند.

    در مجموع، دکتر سیدرضا سیدی فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، با شماره نظام پزشکی 91760 و مطب فعال در پاسداران تهران، مورد اعتماد بیماران این حوزه است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر سیدرضا سیدی در چه زمینه‌هایی تخصص دارد؟

    دکتر سیدرضا سیدی دارای فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بوده و در درمان بیماری‌های عروق کرونر، نارسایی قلبی و اقدامات مداخله‌ای قلبی تخصص دارد.

    آیا برای ویزیت دکتر سیدرضا سیدی امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای ویزیت دکتر سیدرضا سیدی نوبت رزرو کنند.

    مطب دکتر سیدرضا سیدی در کدام منطقه تهران قرار دارد؟

    مطب دکتر سیدرضا سیدی در پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول واقع شده است.

    چه خدماتی در مطب دکتر سیدرضا سیدی ارائه می‌شود؟

    در مطب دکتر سیدرضا سیدی خدمات تخصصی قلب و عروق از جمله آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، اکوکاردیوگرافی و پیگیری بیماران قلبی ارائه می‌شود.

    دکتر سیدرضا سیدی چه مدارک علمی دارد؟

    دکتر سیدرضا سیدی فوق تخصص قلب و عروق از دانشگاه تهران و فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق بزرگسالان از بیمارستان قلب شهید رجایی را داراست.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب پاسداران

    پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول

    مطب پاسداران

    پاسداران، ابتدای بوستان هفتم، ساختمان پزشکان رادین، طبقه اول