دکتر یاسر تقوی فوق تخصص گوارش و کبد با شماره نظام پزشکی 114981 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مجتمع پزشکی آتیه غرب طبقه 18 واحد C6 قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر یاسر تقوی فوق تخصص گوارش و کبد با شماره نظام پزشکی 114981 از چهرههای شناختهشده در حوزه بیماریهای گوارش، کبد، صفرا و پانکراس در تهران است. ایشان با تکیه بر مدارک معتبر شامل تخصص بیماریهای داخلی و فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان، خدمات تشخیصی و درمانی متنوعی را به بیماران ارائه میدهد. دکتر یاسر تقوی در مطب خود واقع در شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مجتمع پزشکی آتیه غرب طبقه 18 واحد C6، بیماران را ویزیت میکند. موقعیت این مطب در یکی از مناطق پرتردد و در نزدیکی بیمارستان آتیه2، دسترسی آسان بیماران را فراهم ساخته است.
از جمله خدمات تخصصی دکتر یاسر تقوی میتوان به انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی با بیهوشی و بدون درد اشاره کرد که به تشخیص و درمان بیماریهای مختلف دستگاه گوارش کمک میکند. همچنین ایشان در زمینه تشخیص خونریزیها و سرطانهای گوارشی، برداشتن پولیپها، بوتاکس معده و انجام ERCP برای خارج کردن سنگهای مجاری صفراوی و بررسی بیماریهای پانکراس و کبد مهارت بالایی دارند. تخصص ایشان در زمینه صفرا و پانکراس نیز بر اعتبار حرفهای دکتر یاسر تقوی افزوده است.
بیماران مراجعهکننده به دکتر یاسر تقوی در تهران، به ویژه ساکنان شهرک غرب، از دقت تشخیص بالا و شیوه درمانی بهروز ایشان رضایت دارند و بسیاری از آنها تجربه موفق درمان بیماریهای گوارشی و کبدی را گزارش کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعان فراهم است و بیماران میتوانند به راحتی زمان مراجعه خود را انتخاب کنند.
دکتر یاسر تقوی با سالها فعالیت تخصصی و بهرهگیری از دانش روز، یکی از پزشکان مورد اعتماد در حوزه فوق تخصص گوارش و کبد در شهر تهران محسوب میشود.
دکتر یاسر تقوی فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان و دارای تخصص بیماریهای داخلی است.
بله، دکتر تقوی آندوسکوپی و کولونوسکوپی را با بیهوشی و بدون درد انجام میدهد.
مطب ایشان در شهرک غرب تهران، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مجتمع پزشکی آتیه غرب، طبقه 18 واحد C6 قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
خدماتی مانند آندوسکوپی، کولونوسکوپی، برداشتن پولیپ، بوتاکس معده، ERCP و تشخیص بیماریهای گوارش، کبد و پانکراس توسط ایشان ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک غرب/میدان صنعت /بلوار فرحزادی/۳۰۰ متر بالاتر از تقاطع سه راه ایوانک/بیمارستان آتیه ۲/مجتمع پزشکی آتیه غرب/طبقه ۱۸/واحد C ۶
بسیار دکتر عالی و سطح بالا
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱تشخیص خوب و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۱معده درد عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶درد معده
۱۴۰۳/۰۹/۰۵دکتر خیلی خوبی بودن با دقت به شرح حال گوش دادن و با حوصله و با جزییات راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰فعلا سونوگرافی نوشته. هنوز تشخیص ندادن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مشکل معده و سر دردهای گوارشی بطور موقت درمان شد و مجددا همان علائم پدیدار شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱التهاب معده
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۵کولونوسکوپی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱میکروب معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۶داروهای خوبی متناسب با بیماری شما تجویز میکنن،
۱۴۰۴/۰۷/۲۲به نظرم اقای دکتر حاذق وحرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴مشکل کبدی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶شکم درد هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱بسیار متبحر
۱۴۰۴/۰۹/۰۸با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۰گاستریت شدید و چند سال تحت درمان ایشان هستم و راضیم البته مادرم هم حدود 4/5 سال تحت درمان ایشان و راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵دکتر بدی به نظر نمی رسید
۱۴۰۴/۰۸/۲۴اول منشی ازم پرسید اولین بارته بعد که گفتم اره ۶۰۰ تومن ویزیت گرفت دکتر دیگه بود ۳۰۰ ویزیت میگرفت بعد منشیه ی لبخند زد یک ساعتم طول کشید تا نوبتم با اینکه من سر ساعت نوبتم رسیدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار دکتر با دانش و با شخصیت . ممنون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴درد معده و با تشخیص درست خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۷اندوسکوپی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸فعلا که درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳مشکل گوارش داشتم و تحت نظر پزشک هستم خیلی رازی ام چون کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۱/۱۸مشکل گوارشی بود و در نهایت به سمت بهبودی پیش میریم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی خوش برخورد کار درست و حرفه ای با تشخیص فوقالعادهای
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خیلی برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱مشکل دردمعده داشتم ازتشخیص ودرمان ایشان بسیارراضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۴,,گوارش
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بله راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۳دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکتر خوب و با ارامشی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹ورم معده و روده داشتم اعصابی هم لود واقعا فوق العاده است
۱۴۰۴/۰۲/۰۴خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۴دکتر بسیار عالی خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دلسوز و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۰۱معده خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۱پسرم مشگلگوارشی داشت
۱۴۰۳/۰۴/۰۷برای دل درد و دلپیچه صبحگاهی پسرم که ۱۷ سالشه رفتم دکتر عالی خوشرو و خوش برخورد بودند فعلا تحت درمان دارویی هستیم امیدوارم نتیجه بخش باشه ولی در کل پیشنهاد میکنم برید چون بسیار مهربون و قشنگ به صحبت ها گوش میدن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳هم مشکل معده و روده داشتم که با معالجه دکتر تقوی خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۵دکتر خیلی خوبیربودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵تشخیص بسیار عالیی دارند .
۱۴۰۰/۰۱/۰۲بسیار پزشک ماهر ودرجه یک
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر با دقت و باحوصله،تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲مشکل گوارش داشتم با یک نسخه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ایشون بهترین دکتری هستن که من دیدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عالی تشخیص
۱۴۰۳/۱۲/۰۷تشخیص کورنوسکوپی اندوسکپی خیلی خوب و همراه
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶فوق العاده صبور ، با دقت، و علم بالا
۱۴۰۴/۰۷/۲۳ورم معده
۱۴۰۴/۰۶/۰۴چندتا انتقاد برای ویزیت اول دارم : برای بیمار وقت بزارن ! شرح حال بپرسن یعنی خود بیمار صرفا صحبت نکند و بررسی بیشتر کنند ، راهنمایی کنند نه اینکه بدون هیچ صحبتی دارو و آزمایش و... بنویسن حتی دستور و العمل ندهند !! من بر اساس نسخه ایشان پیش میرم برای ویزیت های بعدی امیدوارم در ویزیت بعدی حرفه ای تر برخورد شود
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خیلی رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۳/۲۵بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴بعد از حراحی کبد ایشون ercpانجام دادن بسیااااار دکتر عالی وظیفه شناس بعد از عمل بیمار و چک میکنند و رفتار بسیار عالی دارن که هر استرسی و از بیمار دور میکنه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۸مشکل معده داشتم و کارش عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عالی بودند مشکل معده
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سنگ مجاری صفراوی داشتم خداروشکر با کمک دکتر تقوی حالم خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۳خوب. درد معده با دارو حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸کولیت السروز
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶میکروب معده _
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دردمعده
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بیماری کولیت اولسراتیو. آقای دکتر تقوی در عین صبوری و متانت به درمان بیمارش رسیدگی میکنند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶پزشک بسیار با اخلاق و خوش برخورد و باسواد هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۹با اخلاق حرفه ای ۱ ایران
۱۴۰۵/۰۱/۲۷سلام ایشان دکتری حاذق ودقیق تمام جوانب بیماری را در نظر دارند و تشخیص شان با در نظر گرفتن تمام آزمایشات نظر وصحیح میباشد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹درد شدید معده
۱۴۰۳/۰۲/۰۲راضی ام
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بیمارپدرم بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱قبلا ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتری بسیار حاذق بودن تشخیص درستی داشتن انشاالله که داروها بتونن نتیجه خوبی بدن فقط اینکه اگر آقای دکتر با حوصله بیشتری به حرف های مریض توجه کنن به عقیده من بهتره
۱۴۰۳/۱۱/۱۹مادرم مشکل گوارش داشت . دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷دکتر خوبیه الان دنباله آدرسشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴آقای دکتر تقوی بسیار مؤدب خوش برخورد و حاذق هستند و پس از گرفتن اطلاعات در مورد بیماری اقدام به تجویز دارو می کنند و مثل بعضی از پزشک ها بیهوده دارویی را تجویز نمی کند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱نتیجه مطلوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴سندروم روده تحریک پذیرفعلاتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹فقط آزمایش دادم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳مشکل گرفتگی مجرای صفرا داشتم توصیه ایشان آندو سونو بود توضیحات کامل دادند
۱۴۰۳/۱۱/۲۲مادرم مشکل گوارشی داشتن .که دکتر فعلا دارو نوشتن ولی اصلا معاینه نکردن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۸اقای دکتر با حوصله ای و خوش رویی بودن و زمان انتظار هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵فوق العاده ست
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ویزیت بسیار بالا بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۴پزشک بسیار خوبی هستند و تشخیص خوبی میدهند
۱۴۰۴/۰۱/۱۵با یک نسخه درمان شدم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰کبد چرب
۱۴۰۰/۰۶/۱۳درد سمت چپ شکم،تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل گوارشی داشتم .دارو برام تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مشکل کبد، تشخیص و روند درمان عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بسیار خوش برخورد ، حاذق و کاردرست هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۶آندوسکوپی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۰۴درود بر شما از ویزیت و تجویز دکتر تقوی بسیار رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳درد در ناحیه کبد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲مشکل معده داشتم با یه نسخه درمان شدم سونو وازمایش برام دادن ایشون فوق العاده هستن هم اخلاق هم تخصصشون اینقدر قشنگ با بیمار برخورد میکنن که انگار دکتر روانشناس هستن با آرزوی سلامتی وموفقیت برای دکتر عزیزمون
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بهترین و خوش اخلاقترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۲۸خوش رو و با برخورد عالی ویزیت کردن و الان تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۲۲بسیار دکتر خوب و کار بلدی هستن با اخلاق و با ادب
۱۴۰۵/۰۳/۰۶اندوسکوپی شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳نخست اینکه از ورود به ساختمان تا رسیدن به مطب ایشان باید یک مسیر طولانی و پیچیده طی شود. دوم کلا ۵ دقیقه هم وقت برای ویزیت نزاشتن سوالات را یک کلمه ای پاسخ دادن یا پاسخ نمیدادن و سریع مینویست آندو و کولونوسکوپی در مطب! حتی وقتی پرسیدیم آیا بیمار ما مشکوک به سرطان هست جواب دادن مگه من طالع بین هستم؟! و بعد گفتن خوش آمدی!
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار دکتر عا
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خوش برخورد و
۱۴۰۳/۱۲/۱۷دکتری بسیار حاذق و توانمند و خوش برخورد می باشند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام فردی بسیا مجرب وبااخلاق پزشکی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲سلام من خانمم مشکل گوارشی داشت با یه نسخه حل شد واقعا عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷از شخصیت حرفه ای ایشون خوشم نیومد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار پزشک حاذق و انسانی شریف
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۸عفونت معده داشتم دکترباتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۲۵درد و سوزس معده عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام من زخم معد شدید داشتم خدا شکر الان بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱پزشک معالج مادرم و خودم هستند و خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷اول درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲تشخیص کاملا درست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰مجرای کیسه صفرا سنگ صفرا بسته بود با آندوسکوپی فنر گذاشتند و باز کردند و هنوز تحت درمان هستم .
۱۴۰۴/۰۶/۲۴من مشکل
۱۴۰۳/۰۱/۱۸ویزیت بالا بود و زمان خیلی کوتاه بود دکتر حوصله ای برای شنیدن صحبتهای مریض نداشتن
۱۴۰۴/۰۳/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۸مشکل کیسه صفرا فعلا دنبال آزمایش اینا هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸در حال درمان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵روده تحریک پذیر تشخیص دادند
۱۴۰۳/۰۵/۰۸مشکل سیروز کبدی دارم که داروهای ارائه شده به حول قوه الهی باعث استپ مشکل سیروز کبدی شده
۱۴۰۳/۰۱/۲۱درد معده درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل ورم معده
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار دکتر باحوصله استاد در ercp
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴با سلام مشکل گوارش وکبد دارو تجویز فرمودند و آزمایایشات فعلآ دارو مصرف می کنم برخورد و وقت گذاشتن وبررسی مدارک پزشکی عالی بود.تشکر
۱۴۰۴/۰۴/۲۸واقعا تشخیص عالی بود و فعلا در طول درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی هستند با یک کولونوسکوپی همسر من از کانسر احتمالی نجات دادند براشون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بی خیال
۱۴۰۳/۰۶/۰۶دوستم معرفی کردن تشخیص سرطان گذاشته بودن ولی ایشون دارو دادن خوب شد و معجزه شد
۱۴۰۴/۰۸/۳۰معده درد
۱۴۰۳/۰۴/۱۲تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۱تشخیص سریع بیماری
۱۴۰۴/۰۸/۰۶با یک بار ویزیت خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر بسیار خوش اخلاق خوب و فهمیده
۱۴۰۴/۰۹/۲۳تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۰اصلا خوش رفتار نبودند و بیحوصله به مراجعهکننده رسیدگی کردند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۹ورم معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۰تشخیص جناب دکتر عالی بود
۱۴۰۵/۰۴/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳یک پزشک عالی جان مادرم رانجات داد
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عالی هستن تو کارشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر بسیار عالی هستند. بنده توسط ایشان آندوسکوپی و درمان شدم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۳نظری در مورد خوب یا بد بودنشون نمیتونم برم چرا که بعد از گفتن مشکلم ایشون گفتند که باید آندوسکوپی بشی که من هنوز انجام ندادم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰مشکل میکروب معده داشتم و هنوز کامل درمان ندشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۳دکتر بسیار خوش برخورد و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱مشکل گوارش
۱۴۰۰/۱۲/۰۲سوهاضمه
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بله بسیارپزشک خوبی است
۱۴۰۴/۰۱/۲۳مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۹/۰۸با تشکر از زحمات دکتر یاسر تقوی جهت عمل ای آر سی پی اوژانسی یک روز قبل از عید نوروز جهت خارج نمودن سنگهای مجرای صفرایی نظری
۱۴۰۴/۰۳/۰۸مشکل گوارش داشتم که بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴معده درد دارم فعلا دومین جلسه دارم میرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فعلا ویزیت اول رفتم دارو دادن امیدوارم که بهتر بشم ولی دکتر صبوری هستن و قشنگ به حرف بیمارشون گوش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸به نظر من آقای دکتر توضیحی در مورد بیماری نمیدن تشخیص میدن و دارو مینویسن کاش برای آرامش بیمار هم وقت بزارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱........
۱۴۰۳/۱۲/۱۶فوق العادع دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سلاتم من جراح پیوند کبد هستم و آقای دکتر تقوی از همکاران کاربلد و قابل اعتماد ما هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹عالی آندوسکپی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار خوشرو و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۰پزشک حاذقی هستند فعلا تحت دارو درمانی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵آندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳ورم معده
۱۴۰۴/۰۹/۲۹ایشان دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۵خوب هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵چند سالی مشکل دستگاه گوارش داشتم .تشخیص و درمان ایشان و هم چنین اندسکوپی و کلو نوسکوپی انجام دادند ،و تجویز دارو بسیار نتیجه بخش یوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام در حال استفاده از داروها هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷روده ای بی اس
۱۴۰۳/۱۲/۲۳با سلام مشکل زخم روده فعلا تحت درمانم دکتر بسیار مهربان وکار بلد وخیلی برا مریض وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵من در بیمارستان آتیه تحت نظر دکترتقوی ،عمل ERCPانجام دادم آقای دکترخوش اخلاق ،باحوصله وپنجه طلا هستن .انشالله خدابه ایشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۱من چند سال تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر با اخلاق و رفتار محترمانه و متخصص در حوزه خود فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من یه مدت ناراحتی گواراشی پیدا کرده بودم و چند تا دکتر رفتم و بدتر شدم هر دکتری یه قرصی میداد مریضیم ببشتر میشد خدا خیر بده دکتر تقوی رو تا اومدم مطب داروهایی که بهم داد انگار آب روی آتیش بود خوب خوب شدم واقعا دعاش میکنم خیلی دکتر با سواد و خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر با تشخیص پزشکی عالی پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷