دکتر محمد روشنی فوق تخصص گوارش، آندوسکوپی و کولونوسکوپی با شماره نظام پزشکی 78182 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، منظرنژاد، پلاک ۵۸، طبقه اول، واحد یک واقع شده است.
دکتر محمد روشنی یکی از پزشکان برجسته و دارای فوق تخصص گوارش، آندوسکوپی و کولونوسکوپی در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 78182 شناخته میشوند و در زمینه بیماریهای گوارشی و کبد بزرگسالان فعالیت میکنند. دکتر محمد روشنی پس از طی مراحل آموزش ابتدایی تا دبیرستان با رتبههای ممتاز، در سال ۱۳۷۱ وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد و در سال ۱۳۷۸ با رتبه برتر فارغالتحصیل گردید. سپس با موفقیت دوره تخصصی بیماریهای داخلی را به پایان رساند و بلافاصله تحصیلات خود را در مقطع فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد. ایشان هماکنون دارای بورد تخصصی بیماریهای داخلی و بورد فوق تخصصی بیماریهای گوارش و کبد هستند و به عنوان استادیار دانشگاه علوم پزشکی، در آموزش دانشجویان و دستیاران تخصصی نیز نقش فعال دارند.
مطب دکتر محمد روشنی در شهر تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، منظرنژاد، پلاک ۵۸، طبقه اول، واحد یک واقع شده است. این مطب در محله شریعتی قرار دارد و بیماران میتوانند برای انجام خدماتی مانند اندوسکوپی، کولونوسکوپی، فیبرواسکن کبد (کبد چرب)، خارجسازی پولیپهای معده و روده و درمان غیرجراحی همورویید به ایشان مراجعه کنند. دکتر محمد روشنی به دلیل پرداختن به تحقیقات علمی، ارائه مقالات معتبر و شرکت در کنفرانسهای تخصصی، اعتبار علمی بالایی در حوزه گوارش و کبد دارد.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر محمد روشنی رضایت بالایی از تشخیص دقیق، پیگیری درمان و برخورد محترمانه ایشان داشتهاند. بسیاری از بیماران ایشان را به دیگران توصیه میکنند و دلیل این توصیه، تخصص، تجربه و استفاده از روشهای نوین تشخیصی و درمانی است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان مهیا شده تا بیماران با سهولت بیشتری بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
در جمعبندی، دکتر محمد روشنی فوق تخصص گوارش، آندوسکوپی و کولونوسکوپی در تهران است که با تکیه بر دانش روز و مدارک معتبر، خدمات تخصصی و فوق تخصصی را در محله شریعتی ارائه میدهد.
دکتر محمد روشنی فوق تخصص گوارش، آندوسکوپی و کولونوسکوپی و دارای بورد تخصصی بیماریهای داخلی و فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان است.
مطب دکتر محمد روشنی در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، منظرنژاد، پلاک ۵۸، طبقه اول، واحد یک قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
در مطب دکتر محمد روشنی خدمات اندوسکوپی، کولونوسکوپی، فیبرواسکن کبد، خارجسازی پولیپ، درمان غیر جراحی همورویید و مشاوره تخصصی گوارش و کبد ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از میرداماد- منظرنژاد- پلاک ۵۸- طبقه اول- واحد یک
تیم آندوسکوپی قوی و دکتر دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عالی بود.خدا حافظ ونگهدارشان باشد.ان شا الله
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسسار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵زخم معده
۱۳۹۹/۰۱/۱۸راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴اندسکوپی خیلی زیاده؟ انتسکوپیش خیلی گرونهنتیجه میرسه فقط هزینه دکترروشنی دکتر خوبی بلد زود به
۱۳۹۹/۰۵/۰۷مادرم مشکل درد معده داشت آقای دکتر واقعا دمشون گرم همه چیزو سعی میکنه بررسی کنه بعد نظر بده و آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادن و در کل همینجوری نظر نمیدن و این خیلی عالیه پلیپ معده داشتن که برداشتن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱همسرم زخم ها و پلیپ معده داشتن با یکبار اندوسکوپی و دوبار ویزیت تحت درمان هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی هست ولی خیلی دیر میشه وقتی میری معتب
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بله .مشکل معده
۱۳۹۹/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۶/۱۹بهنام توکلی فر
۱۴۰۰/۰۱/۰۸مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴برای بیما
۱۴۰۳/۰۴/۲۴خیلی دکتر خوبی هستند مشگل گوارش داشتم و معده درد خدارو شکر باکمک دکتر روشنی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶مشکل مری ....تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۳آقای دکتر با حوصله و دقت فراوان به شرح حال بیمار گوش می دهند و بسیار دقیق تشخیص می دهند من برای مادرم به ایشون مراجعه کردیم با اینکه بارها توسط دیگر پزشکان ویزیت شده بودیم ولی درمان ها کوتاه مدت بودند و علائم مجدد برمیگشتند خدا به ایشون برکت و نیرو بده
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر بسیار با سواد و باتجربه ای هستند . من نتیجه خوبی از معالجه ایشون گرفتم .
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵همانژیوم کبد
۱۴۰۱/۱۲/۰۴درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹انقباضات مری
۱۴۰۲/۰۲/۰۷بهترین
۱۴۰۰/۰۶/۲۵مشکل میکروب و عصب معده داشتم کارشون عالی بوده
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالیاست
۱۴۰۴/۰۴/۱۲پزشک عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱ورم معده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱افتخار سیستم نظام پزشکی.
۱۴۰۲/۰۳/۰۸زخم معده
۱۴۰۱/۱۰/۱۱بسیار خوش برخورد هستند
۱۳۹۷/۱۲/۱۶دکتر خوب و درک بالا
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتری با اخلاق و کار دان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سرطان روده و و خوب شد
۱۴۰۱/۱۰/۲۰بسیار دکتر خوب وبا حوصله وکاردان
۱۳۹۷/۰۷/۳۰مشکل گوارشی
۱۴۰۱/۰۸/۲۰دکتر خیلی خوبیه .تمام عیاره تو کارش.مهربان ودلسوز و .....
۱۴۰۴/۰۲/۳۱مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۵/۰۱تشخیص ایشان خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۰با سلام دکتر خوبی هستند ولی نتیجه درست و کاملی فعلا گرفته نشده امیدواریم در نوبت های بعدی نتیجه بهتری بگیریم و اینکه دکتر زمان بیشتری برای بیماران قرار دهند
۱۴۰۱/۰۲/۲۴دختر 17ساله دارم حالت تهوع صبحگاهی و سوزش معده داره تجویز آندوسکوپی داشتن هنوز نتیجه رو نمی دونم اما داروی اضافه ندادن و خیلی دکتر اروم و باحوصله ی هستن مطب روزهای زوج خیلی شلوغه
۱۴۰۴/۰۵/۲۱درد معده
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ورم معده وروده
۱۴۰۲/۰۹/۲۱مشکل التهاب روده داشتم آندوسکوپی کردم یه سری قرص و رژیم غذایی دادن بهم که الان خیلی بهترم
۱۳۹۷/۰۲/۲۱تجربه نسب
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۸دکتر خوبی هستند برای مشکلات گوارشی همسرم مراجعه کردم خداراشکر خوب شدند
۱۴۰۳/۰۶/۲۲تازه ویزیت شدم تحت درمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۶زخم معده
۱۴۰۱/۱۱/۰۲معده اش زخم شدید دکترها جواب کردند چکارباید کرد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵من کلا خودم اولین بار که مشکل گوارش مراجعه کردم و مشکلم بر طرف شد به خانواده و دوستانم که همگی بابت مشکلات گوارشی و کبدداشتن جناب دکتر روشنی رومعرفی کردم و چندین سال هست که بابت درمان فقط پیش دکتر روشنی ویزیت میشیم و همیشه با یک نسخه الحمدالله همه جواب گرفتن خوب شدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸پزشک مهربان و حاذق وتاثیرگذار
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۰۴اندوسکوپی انجام شد تشخیص زخم معده دادند الان حالم خوب است...دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۳معده درد
۱۴۰۲/۱۰/۲۴اره اما زیاد هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹جناب دکتر بسیار در تخصص خود خبره بوده و شخصیت بسیار خوش برخورد و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳با یه ویزیت خوب شدم
۱۳۹۸/۰۶/۲۲خونریزی دستگاه گوارش داشتم شکر خدا خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۷پزشکی حاذق و انسانی شریف
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ناراحتی
۱۳۹۷/۱۱/۱۳مشکل معده داشتم باکمک دکتر وخدا ....بهتر شدم بسیار با ادب و کاربلد هستن واقعا فوق تخصص هستن خداراضی باشه
۱۴۰۲/۱۲/۱۱کبد چرب کم کاری تیرویید ایشون اندوسکوپی کردند بنده کیستهای زیادی روی معدم بود ک برداشتند قرص بهم دادند بهتر شدم کارش خیلی از شهرستانها پیشه اقای دکتر میایند خوبشون میکنه من از گرید سه اومدم ب گرید یک خیلی مهربونه
۱۴۰۴/۰۱/۱۶ورم معده و یبوست
۱۴۰۱/۱۱/۱۹یک بار توسط ایشون ویزیت شدم و برای ارائه آزمایش و فیبراسکن به کرونا برخورده و موفق به ویزیت مجدد نشدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مادرم درد
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مشکل کبد و معده داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲ورم معده و نفخ معده داشتم.
۱۴۰۳/۱۰/۲۳مشکوک به هموروئید
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مشکل خونریزی روده
۱۴۰۲/۰۸/۲۷خوب هستن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰سلام مشکل .معده داشتم .۳سال خوب بودم مجددا مشکل پیدا کردم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۳سلام من برای اولین بار همسرمو آوردم هنوز جواب نگرفتم دارو مصرف میکنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مشکل روده
۱۳۹۸/۱۰/۰۱مشگل یبوست
۱۴۰۲/۰۱/۰۷دکتربسیارخوبی هستن هم ازااخلاق هم ازتجربه
۱۴۰۳/۰۴/۰۲من انتظار داشتم با ۵۰۰ تومن ویزیت یک معاینه ساده انجام بدن ولی سریع کولونوسکوپی در مطب پیشنهاد داده شد.کل ویزیت من ۵ دقیقه هم طول نکشید.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتری حاذق و عالی هستن،زخم معده داشتم که توسط ایشون درمان شدم️
۱۴۰۰/۱۰/۱۵محمد اسماعیل تبی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۲گاستریت معده. تشخیص ایشان دقیق است و پزشک بسیار باحوصله و آداب دانی هستند. تجویز دارو هم عالی بود. با مصرف کوتاه مدت علایم بیماری تا حد زیادی کاسته شد. تجربه آندوسکوپی هم خوب بود. اصلا مشکلی نداشتم و بعد از بیهوشی سطحی احساس ناراحتی نکردم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۸فعلا در حال درمان می باشیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷زخممعده حاد داشتم که توسط دکتر روشنی کاملا مداوا شدم. بسیار دکتر حاذق و مهربان و در تشخیص بیماری بسیار دقیق هستند و به حرفهای بیمار دقیق گوش میدن. خدا پشت و پناهش باشه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹درمان نیمه رها شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خوب وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بد نیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۷التهاب معده و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دکتر حاذقی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خوب هستند در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰نمیدونم بار اول
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خیلی هم خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر خوش برخورد ،ولی تا حالا نتیجه نگرفتیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳دکتر خیلی خوش اخلاق ومجربی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲مشکل گوارش داشتم و معرفی به سونو گرافی ولی مطب خیلی شلوغ است
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۸دکتر بسیار عالی و با اخلاق و با سواد مطبم بسیار تمیز و پرسنل مرتب و مودب ممنون از همگی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مشکل معده درد داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹زخم معده داشتم درمانشان عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۹نظری ندارم
۱۳۹۸/۱۰/۲۲عالی نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۹عالی بود درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶از نظر من بهترین دکتر است چون من مشکل کبد داشتم که با تجویز داروی مناسب نتیجه گرفتم واز جناب دکتر راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۲۰عااااالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالیین ایشون
۱۴۰۱/۰۸/۰۵سلام روزبخیر دکتر واقعا تخصص دارند نه تخصص ها تخصصصصصص
۱۴۰۴/۰۶/۱۹ادامه درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۶فعلا دوره درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر خی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷کبد چرب
۱۴۰۰/۰۴/۱۸درد معده
۱۴۰۴/۰۲/۱۲تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۲۵التهاب روده داشتم و داروهای آقای دکتر خیلی حالم رو خوب کرد
۱۴۰۱/۰۶/۲۴عاللللللی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷زخم معده با تشکر از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۴قبلا برای تشریح نوع بیماری و درمانش برای بیماری وقت میذاشتن، ولی بنظر میرسه با بزرگتر شدن مطبشون کمتر به این موضوع اهمیت میدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹کبد گوارش
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۴پسرم ورم معده داشت دوساله خوب شده ولی مجددا علائم دارد ممنون
۱۴۰۰/۰۱/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر خیلی خوب ومهربانی هستن با صبر وحوصله به مریض جواب میده وبرای مریض وهمراهش احترام قائله در کارش هم تبحر داره ومن تازگیها شوهرم تحت مداوای آقای دکتر هست انشالله بتونیم با کمک خدای عزیزم وآقای دکتر شوهرم بهبودیشو به دست بیاره
۱۴۰۵/۰۳/۰۷فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵همسرم کبد چرب گرید سه داشت درمان شد واز کار ایشون راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار انسان متعهد کاربلد خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۰۴معده درد داشتم خداروشکر بهتر هست تهد درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۲منکه زیاد راضی نبودم من رفتم معدم مشکلی نداشت ولی برای مشکل کبد رفته بودم برام آندوسکوپی نوشتن که انجام ندادم برای همه مریض ها فک کنم این کارو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار دکتر خوب وباتجربه ای هستند ایشان من مشکلم حل شد
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ایشون دکتر حاذق و وفوق العاده مجربی هستن تشخیص عالی ودرمان بموقع دارن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰کارش درسته
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر مهربونی هستن ارام و صبور همه چیه با جزییات براتون توصیح میده مشکل معده دارم فعلا تحت درمانم. ولی خوب بیماریتونو تشخیص میده
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکترخیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۴متخصص خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عالی با حوصله و باتجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸من ازدکترخیلی ممنونم کارش خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مشکل گوارش
۱۴۰۲/۰۴/۲۵مشکل کبد ، خداروشکر تا حالا با استفاده داروهایی که دادن قابل کنترل بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹معده فعلا دارو مصرف میکنم و خیلی بهترم ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۴التهاب معده تا 90 درصد درمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱( در حال درمان) با دقت به اظهارات بیمار گوش میکنند و اطلاعات مربوط به بیماری را به بیمار انتقال داده و بعد از انجام آزمایشات و سایر موارد لازم برای تشخیص نهایی، اقدام به آغاز درمان بیمار میکنند.
۱۴۰۲/۰۲/۱۳واقعا فرشته نجاتم شدن بنده شبا از درد معده نمیتونستم یک دقیقه بخابم با داروهای ک تجویز کردن فعلا آرومم روند درمانمم هم ادامه داره
۱۴۰۴/۰۷/۲۷مشکل معده داشتم، سونوگرافی شدم، بعدش تحت درمان که خدا رو شکر کامل خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ایشون فوق العاده باسواد هستن و پزشک ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سلام درد معده داشتم خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر بسیار با حوصله و کار بلدی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۲خیلی عالی هستن .
۱۴۰۴/۰۵/۱۸کار درست و عالی حرف نداره با تجربه و کار بلد
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار با حوصله و دقت با بیمار برخورد میکنند و به اندازه و مناسب داروی لازم تجویز میکنند
۱۴۰۰/۰۲/۰۸درد در ناحیه بالای شکم سمت چپ که به پشت تنم در ناحیه دنده انتشار داره ،فعلا ویزیت شدم با مقداری دارو که فعلا اثری نداشته ،تا با برسی های بیشتر علت درد مشخص بشه
۱۴۰۴/۰۱/۰۲اولین بار است
۱۴۰۳/۱۱/۲۸مری معده عمل آشالاژی
۱۴۰۴/۰۳/۱۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۶مشکل درد پهلو
۱۴۰۴/۰۹/۰۸مشکل معده داشد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷از دوستان بیمار ایشون بودند که بلطف خداوند و درمان ایشون بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶التهاب معده، عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸فعلا نتیجه ای نگرفته ام
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ایشون خیلی دوکتور خوب و خوش برخورد هستند من تحت درمان ایشون چربی کبد ام از ۳/۷۰ بر ۱/۲ اومد کلا من چندین ساله تحت درمان ایشونم و خیلی ازشون راضی اج
۱۴۰۳/۰۲/۳۱من برای عمل اسلیو رفتم اندوسکوپی ک بعدش منو ویزیت کردواسم دارو نوشت برخورد خیلی عالی محترمانه داشتن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سلام من درد پشت داشتم که مربوط به معده بود بعد از کلونوسکوپی و اندسکوپی سه ماه داروهای دکتر رو مصرف کردم و کاملا خوب شدم دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی هس
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مشکل گوارشی داشتم،خیلی عالی تشخیص دادند والان درحال درمانم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰من درد شدید معده داشتم رفتم ویزیت گفتن باید اندوسکوپی بشی انجام دادم متوجه شدم یه زخم تو معدم دارم دارو دادن ۲ ماه استفاده کردم دوباره اندوسکوپی کردم که جاشو ببینن اقای دکتر که خداروشکر کاملا خوب شده بودم خداخیرش بده الان حالم خیلی بهتره ایشون رو پیشنهاد میکنم بااینکه مطب خیلی شلوغی دارن ولی ارزش داره تایم بزاریم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲زخم معده
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر ف
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶با سلام کبد من گرید 3بود با رفتن پیش دکتر روشنی به حد نرمال رسیدم
۱۴۰۰/۰۲/۳۱سلام خانمم یک بارویزیت شد آندوسکوپی انجام دادن تشخیص عالی بود ازروزی دارو مصرف میکنند نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶درد معده داشتم خدارو شکر بهتر شدم فعلا تحت درمان هستم وازتمامی پرسونل مطب بخصوص اقای دکتر تشکر فراوان دارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷ایشان خود دکتر خوبیست اما مطب ایشان و منشی هایشان بی منظم و شلوغ می باشد.
۱۳۹۹/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷مشکل روده داشتم برطرف شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸مشکل معده و موثر بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴مشگل کبدی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشکل گوارشی بوده و الان خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر خوبیه من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰معمولی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالیه این دکتر من با یه نسخه خوب شدم
۱۳۹۷/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱تحت درمانم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹زخم معده داشتم و با تجویز دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۸/۰۶اسیده معده.بهترم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹دکتری دلسوز و عالی من اون هفته اولین باررفتگ خدمت ایشون برای عمل ای آر سی پی همسرم ک بیمارستان شریعتی ۴۰روزبعد نوبت داده بود ایشون با ی زنگ ب دکتر رضامند کارمنو دوروزه راه انداختن و سنگ بزرگ همسرم رو که ۳بارگرگان عمل شد و نتونستن دربیارن دکتررضامنددراوردن با یکبار خدا ب هر دوشون خیر بده من ی عمر مدیون این دوتادکترم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۲سلام کار دکتر و تیم همراهشون درراندوسکوپی عالی من ممنون زحمات شان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر فوق العاده با سوادمن قبلش چندتا دکتر رفتم هر کدوم تشخیص متفاوتی داشتن اما اقای دکتر با دارو ها و تشخیصون خداروشکر پلیپ مری که داشتم به کل از بین رفت و الان خیلی خوبم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸ناراحتی معده وروده بسیار عالی بوده وهمچتان تحت نظرشون هستیم وبیماران زیادی رو معرفی کردم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار با علم و مهربان و با حوصله هستند و برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۲/۱۲/۲۰کولیت روده
۱۳۹۸/۰۶/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ورم معده التهاب
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳سلام دکتر خیلی خوبیه من زود زود خوب شدم وبه دستورهای رژیمش عمل کردم
۱۴۰۱/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹کولیت روده داشتم کولونوسکوپی انجام دادند و تحت درمان هستم.سه سال پیش کواونوسکوپی پیش یک دکتر دیگه انجام داده بودم و بسیار بعدش درد داشتم ولی دیروز مطب ایشون انجام دادم حالم خیلی خوب بود.فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بخدا خیلی با سواد و در کنارش تجربه بالایی دارند ایشون
۱۳۹۹/۰۲/۰۵رفتار محترمانه پزشک بسیار عالی بود پرسنل پذیرش خوب رفتار کردند با اینکه مطب شلوغی دارند کولونوسکوپی شدم تحت درمانم خیییییلی بهتر شدم خدا عوضش بده دکتر باسوادیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶