عالی بود و راضی هستیم
اب مروارید عمل کردن ده سال پیش خیلی عالی بود
عالی بودن
عاااااالی
دکتر خیلی خوبی است
سلام.مشکل فشار چشم داشتم .خیلی راضی هستم
عمل آب مروارید و خیلی راضی هستم
عمل لیزر
دکتر خوبی است
واقعا عالی و مسلط بودند
بسیار دقیق و عالی
برای معاینه وحساسیت فصلی رفتم ایشون عالی هستن
سکته چشمی
برای نمره چشمم رفتم ..خیلی کارش خوب بود
عالی و دقیق
خوب بود
عمل آب مروارید بود. راضی هستم
مشکل تاری دید کارشون خوبه
بسیار عالی بود
بسیار عالی
تعویض عینک
عالی بودند
جراحی چشم
کلا راضی بودم
عالی فشار چشم داشتم
جهت معاینه ی چشم، بسیار خوش برخورد و دقیق
معاینه
لنز گذاشتم و فعلا آبریزش چشم دارم
دکتر خوبیه
بسیاری مودب و با حوصله
عالییی
خیلی عالی
استیگمات
با سلام و احترام جناب دکتر پاشا بسیار دکتر خوب و مجربی هستند
خیلی خوب
عمل آب مروارید
در حال معالجه ام
خیلی خوبه
دکتر بسیار خوبی هستند
با سلام بسیار پزشک عالی هستند
عمل آب مروارید داشتم بسیار راضیم. بعد از5سال هیچ مشکلی ندارم
بسیار صبور و با علم
تعریفشو شنیدم ولی خودم مراجعه نکردم
دلسوز و دقیق
پدرم و عمه ام و عمو و دختر عمم پیش دکتر عمل کردند
خوب بودند
عمل لیزیک نتیجه ی خیلی خوبی داشت
عمل چشم خوب بود
نتیجه گرفتم خوب بوده
استیگمات و نزدیک بینی
معاینه دوره ای
عمل لیزیک
رضایت کامل
عالی بود
دکتر خوبی هستند
عفونت و ویروس چشم داشتم وبا تجویز داروهای آقای دکتر خداراشکر بهبود یافتم.
بیشتر واسه بینایی چشم پزشکی و تشخیص:تومور مغزی همسرم
برای آلرژیفرزندم،عالی
بسیار عالی و خوش اخلاق
عمل چشم داشتم الان چشمم بد نیست
بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن
پزشک خوبی هستند
دکتر خوبی هستن .پدر پبششون عمل کردن راضی بودن
نتیجه خوب
سلام میخاستم عمل چشم انجام دهم ولی به خاطر قوز قرنیه اقای دکتر گفتن نمیشه.
خوب هستن
عینک بای فوکال ( دو دید ) که برای اینجانب تجویز کردند سالها راحت و بسیار عالی بود
دکتر خیلی خوب با دستگاه های جدید وبروز
عالی بود جهت عینک
دکتر با ارامش و دقیق
ضعف چشم
دکتر پارسا از بهترین چشم پزشک های اصفهان است
انحراف قرنیه داشتم
برای تعیین نمره ی چشم رفتم و دقیق تر از سایر افراد تعیین کردند
معاینه دخترم عالی بودن
لیزیک کردم و بسیار راضی هستم
اب مروارید داشتیم
عالی با حوصله
مشگل عصب چشم
دیده شدن شک ی مانند دیدن تارهایی فنری متحرک و جرقه های نورانی باتجویز دارو رفع شد
پدرم اوردم مشکل داشتن عمل سرپایی کارمون راافتاد
بسیار دقیق
موفقیت آمیز
ضعف چشم راضی
عااااالی دکتر مهربان و دلسوزی هستند برخورد بسیااار عااالی با بیماران و رسیدگی بسیار زیاد.ممنونم از ایشون
عمل پشت پلک داشتم کارشون عالی بود
واقعا کارشون عالی هست و اخلاقشون هم حرف نداره ،چشم های،همسرم رو جراحی کردن خدارو شکر کاملا بهبود پیداکردن ،یک دنیا از زحماتشون ممنون هستم
عالی و خوش بزخورد
من راضین
در حال معالجه هستم
نتیجه خوبی گرفته ام
پدر آب مروارید داشتن و فوق العاده جواب داده عمل
خوب بودن
دکتر پاشا از بهترین متخصصین چشم پزشکی هستن
همه چی عالی
دکتر خوبی هستند من در حد چکاب چشمی به ایشان مراجعه کرده ام
من برای ضعف بینایی رفتم دکتر خوبی هست البته عینکگرفتم ازشون
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان چهار باغ بالا - مجتمع پارسیان - طبقه سوم
عالی بود و راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۱۶اب مروارید عمل کردن ده سال پیش خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عاااااالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۰سلام.مشکل فشار چشم داشتم .خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عمل آب مروارید و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عمل لیزر
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۰۹واقعا عالی و مسلط بودند
۱۳۹۸/۰۷/۰۳بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸برای معاینه وحساسیت فصلی رفتم ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۳سکته چشمی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷برای نمره چشمم رفتم ..خیلی کارش خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی و دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عمل آب مروارید بود. راضی هستم
۱۳۹۸/۰۹/۰۷مشکل تاری دید کارشون خوبه
۱۳۹۸/۰۶/۲۳بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۲تعویض عینک
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷جراحی چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹کلا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی فشار چشم داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۱۷جهت معاینه ی چشم، بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۳۹۸/۱۱/۲۳معاینه
۱۳۹۸/۱۱/۱۱لنز گذاشتم و فعلا آبریزش چشم دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بسیاری مودب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷استیگمات
۱۴۰۰/۰۴/۱۶با سلام و احترام جناب دکتر پاشا بسیار دکتر خوب و مجربی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۵عمل آب مروارید
۱۳۹۷/۱۱/۲۸جراحی چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶در حال معالجه ام
۱۳۹۹/۰۱/۱۰خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۲۵با سلام بسیار پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عمل آب مروارید داشتم بسیار راضیم. بعد از5سال هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۹/۰۳/۳۱بسیار صبور و با علم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴تعریفشو شنیدم ولی خودم مراجعه نکردم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دلسوز و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۰۸پدرم و عمه ام و عمو و دختر عمم پیش دکتر عمل کردند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خوب بودند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عمل لیزیک نتیجه ی خیلی خوبی داشت
۱۳۹۷/۰۴/۳۰عمل چشم خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰نتیجه گرفتم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲استیگمات و نزدیک بینی
۱۳۹۹/۰۶/۱۳معاینه دوره ای
۱۴۰۰/۰۱/۱۳عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۸/۱۹رضایت کامل
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عالی بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عفونت و ویروس چشم داشتم وبا تجویز داروهای آقای دکتر خداراشکر بهبود یافتم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بیشتر واسه بینایی چشم پزشکی و تشخیص:تومور مغزی همسرم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴برای آلرژیفرزندم،عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عمل چشم داشتم الان چشمم بد نیست
۱۳۹۹/۱۱/۰۲بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۳۹۷/۰۵/۱۳پزشک خوبی هستند
۱۳۹۷/۱۲/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۶دکتر خوبی هستن .پدر پبششون عمل کردن راضی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۱۵نتیجه خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۵سلام میخاستم عمل چشم انجام دهم ولی به خاطر قوز قرنیه اقای دکتر گفتن نمیشه.
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خوب هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عینک بای فوکال ( دو دید ) که برای اینجانب تجویز کردند سالها راحت و بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵دکتر خیلی خوب با دستگاه های جدید وبروز
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عالی بود جهت عینک
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر با ارامش و دقیق
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ضعف چشم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر پارسا از بهترین چشم پزشک های اصفهان است
۱۴۰۰/۰۳/۰۹انحراف قرنیه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۲برای تعیین نمره ی چشم رفتم و دقیق تر از سایر افراد تعیین کردند
۱۳۹۸/۰۶/۲۶معاینه دخترم عالی بودن
۱۳۹۸/۰۸/۲۰لیزیک کردم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۲۹اب مروارید داشتیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی با حوصله
۱۳۹۸/۱۲/۰۲مشگل عصب چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دیده شدن شک ی مانند دیدن تارهایی فنری متحرک و جرقه های نورانی باتجویز دارو رفع شد
۱۳۹۸/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۹پدرم اوردم مشکل داشتن عمل سرپایی کارمون راافتاد
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۱/۱۶موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عمل آب مروارید
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ضعف چشم راضی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عااااالی دکتر مهربان و دلسوزی هستند برخورد بسیااار عااالی با بیماران و رسیدگی بسیار زیاد.ممنونم از ایشون
۱۳۹۸/۰۶/۰۲دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عمل پشت پلک داشتم کارشون عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۹واقعا کارشون عالی هست و اخلاقشون هم حرف نداره ،چشم های،همسرم رو جراحی کردن خدارو شکر کاملا بهبود پیداکردن ،یک دنیا از زحماتشون ممنون هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی و خوش بزخورد
۱۳۹۷/۰۹/۱۵عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۱من راضین
۱۴۰۰/۰۸/۱۹در حال معالجه هستم
۱۳۹۹/۰۴/۱۵نتیجه خوبی گرفته ام
۱۳۹۸/۰۶/۲۴پدر آب مروارید داشتن و فوق العاده جواب داده عمل
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر پاشا از بهترین متخصصین چشم پزشکی هستن
۱۳۹۷/۰۲/۰۶همه چی عالی
۱۳۹۷/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر خوبی هستند من در حد چکاب چشمی به ایشان مراجعه کرده ام
۱۳۹۷/۰۴/۰۲من برای ضعف بینایی رفتم دکتر خوبی هست البته عینکگرفتم ازشون
۱۳۹۸/۰۶/۲۲