ایشان چشمهای من عمل لیزیک کرده اند وحدود ده سال پیش من خیلی راضی هستم خدا هم از ایشان راضی باشن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عمل لیزیک انجام دادن برای بنده بسیار عالی و رضایت بخش بود.
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
پیوند قرنیه عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
سال 1374 RK با چاقو و بسیار خوب و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
بهترین چشم پزشک ایران
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
متخصص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
گذاشتن لنز کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
لیزیک چشم... بعد از 8 سال مجدد چشم راستم ضعیف شده
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عمل لیزیک داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بهترین و با تجربه ترین دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
لیزیک چشم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
لیزیک خداروشکر عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عمل جراحی چشم در کلینیک آبان چند سال پیش
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
عمل قرنیه چشم،موفق بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بسیار بسیار طبیب حاذقی هستند.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
خیلی عالی عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
سلام من سال ۹۲عمل فمتولیزیک انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
همسرم ده سال پیش برای عمل لیزیک مراجعه داشتن و تا امروز هیچ مشکلی نداشتن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیار دکتر خوب وبا تجربه هستند چشم پسرم رو ایشان عمل کردن عالییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
خوب ندهی
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
بعدا میگم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بسیار ح
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
دوستان و آشنایان بسیار راضی بودند
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
عمل لیزیک انجام دادم بعد از ده سال دچار مشکل پخش نور شدم وکمی هم ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
تناتلارببلیبطلبزرزرزلب
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
15 سال پیش گفت قوزی قرینه داری عمل نکن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عمل لیزیم چشم فمتو
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عمل
خوب
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
ده سال پیش عمل لیزیک عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
عمل لیزیک.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عملجراحی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
بسیار عالی بودند
۱۴۰۱/۰۷/۱۶
فقط یک معاینه ساده داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
بسیار دکترحاذق وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
عااالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
پزشک ماهری هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
قرنیه چشم
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
جراحی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عمل لیزیک چشم انجام دادم و بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
لیزر لنز خلفی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
دکترخوب ودرج یک
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
من20سال پیش چشم مانم را پیش آقای دکتر قریشی لیزر کردم وخیلی هستم وپسران چشماش ضعیفه دوست دارم آقای دکتر قریشی لیزر کند چشمای پسرم را خیلی تشکر میکنم از آقای دکترواقعا کارش عالی عالی
چشمم انحراف داشت عملشکردن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶فوق العاده با تجربه و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۵ایشان چشمهای من عمل لیزیک کرده اند وحدود ده سال پیش من خیلی راضی هستم خدا هم از ایشان راضی باشن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عمل لیزیک انجام دادن برای بنده بسیار عالی و رضایت بخش بود.
۱۴۰۱/۰۳/۱۳پیوند قرنیه عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۹سال 1374 RK با چاقو و بسیار خوب و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بهترین چشم پزشک ایران
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲متخصص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳گذاشتن لنز کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹لیزیک چشم... بعد از 8 سال مجدد چشم راستم ضعیف شده
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عمل لیزیک داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بهترین و با تجربه ترین دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۱۲لیزیک چشم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸لیزیک خداروشکر عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عمل جراحی چشم در کلینیک آبان چند سال پیش
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰عمل قرنیه چشم،موفق بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار بسیار طبیب حاذقی هستند.
۱۴۰۱/۰۸/۱۵خیلی عالی عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۲/۱۲سلام من سال ۹۲عمل فمتولیزیک انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱همسرم ده سال پیش برای عمل لیزیک مراجعه داشتن و تا امروز هیچ مشکلی نداشتن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار دکتر خوب وبا تجربه هستند چشم پسرم رو ایشان عمل کردن عالییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خوب ندهی
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بعدا میگم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار ح
۱۴۰۱/۰۶/۰۳دوستان و آشنایان بسیار راضی بودند
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عمل لیزیک انجام دادم بعد از ده سال دچار مشکل پخش نور شدم وکمی هم ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸تناتلارببلیبطلبزرزرزلب
۱۴۰۰/۱۱/۱۷15 سال پیش گفت قوزی قرینه داری عمل نکن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عمل لیزیم چشم فمتو
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عمل خوب
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ده سال پیش عمل لیزیک عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عمل لیزیک.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عملجراحی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸بسیار عالی بودند
۱۴۰۱/۰۷/۱۶فقط یک معاینه ساده داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیار دکترحاذق وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عااالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹پزشک ماهری هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷قرنیه چشم
۱۴۰۱/۰۶/۰۸عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۹/۲۸جراحی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عمل لیزیک چشم انجام دادم و بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۸لیزر لنز خلفی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکترخوب ودرج یک
۱۴۰۱/۰۹/۲۵من20سال پیش چشم مانم را پیش آقای دکتر قریشی لیزر کردم وخیلی هستم وپسران چشماش ضعیفه دوست دارم آقای دکتر قریشی لیزر کند چشمای پسرم را خیلی تشکر میکنم از آقای دکترواقعا کارش عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۶/۱۸عالی بودن عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بنده عمل prk انجام دادم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱علی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عمل لیزیک چشم سال ۸۴
۱۴۰۱/۰۶/۰۴عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عمل لیزیک پسرم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عمل چشم
۱۴۰۱/۰۸/۰۹عمل لیزیک انجام دادم بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خیلی خ
۱۴۰۱/۱۰/۱۲تنبلی چشم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۷/۲۹لیزیک کردم حدودا 18 ساله خیلی راضیم الان میخوام دخترمو ببرم برای لیزیک پیششون
۱۴۰۰/۱۰/۰۹تجربه عالی ایشان و نتیجه درست
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۶باسلام بنده عمل لیزیک چشم انجام دادم
۱۴۰۱/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۳دکتر خوبی هست عمل جراحی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عمل prk انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دوستم عمل لیزیک داشتند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱19سال پیش عمل لیزیک چشم انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۷/۰۹عمل پی آر ک انجام دادم و واقعا راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰انجام عمل کاشت لنز و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی بو
۱۴۰۱/۰۹/۳۰قرینه ام نازک بود و پیشنهاد عمل لنز دادند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸پیوند قرنیه عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۸من عمل پی ارکی انجام دادم وواقعا کارشون عالی بود،هرجایی میرفتم میگفتن عمل نمیشه چشمت ولی ایشون عمل کردن ومن کاملا راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عمل چشم
۱۴۰۱/۰۶/۲۳عمل لیزیک عااااااااالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۱/۰۸/۲۱خودم تجربه ای نداشته ام فقط از بیماران ایشان تعریف زیاد شنیده ام
۱۴۰۱/۰۸/۱۶20 سال پیش لیزیک کردم وخیلی راضی هستم وتمایل دارم پسرم هم خدمت دکتر لیزیک بشود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵برای معاینه
۱۴۰۱/۰۸/۰۲