۳۷۴ نفر
دکتر کیوان جناب

دکتر کیوان جناب

فلوشیپ ویتره و رتین

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۵۶۹۰۸
۹۸% پیشنهاد کاربران
۲۹۵ نفر

مشکل شبکیه

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

دیابت داشتم معاینه شدم کارخوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

آی مروادید داشتم اما گفتن زمان عمل هنوز نرسیده و زود هست برای عمل

۱۴۰۰/۱۰/۰۳

عمل لیزیک چشم همسرم هنوز دوره نقاهت رو میگذرونن

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

گرفتگی رگ شبکیه چشم داشتم تشخیص عالی بود فعلا تحت درمانم خیلی بهتر شده.

۱۳۹۹/۱۲/۰۱

مادرم بیمار ایشون هستن و بسیار راضی

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

عمل چشم ولیزر

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

با سلام ایشون فوق العاده پزک عالی هستن با تشخیص خوب و اخلاق و متانت

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

عمل آب مرواربد چشم

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

بسیار عالی با تشخیص درست

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

دکتر وارد و خوبی در قسمت شبکیه هستن

۱۳۹۹/۰۲/۱۳

خدا راشکر عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

بسیار پزشک مجربی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

مادرم عمل آب مروارید انجام دادن فوق العاده دکتر خوبی هستن انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشن

۱۳۹۹/۰۲/۱۹

خوب هست

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

عالی دبود

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

عمل آب مروارید

۱۳۹۹/۱۲/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

مشکل قند خونوپارگی مویرگها

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

اب مروارید

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

درد چشم وتار شدن بینایی بعد از مراجعه ومداوا نتیجه گرفتم

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

نمید ا نم

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

بسیار آرام و صبور

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

واسه عمل چشم باهاشون مشورت داشتم

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

عمل آب مروارید و تشخیص بیماری عالی

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

پدرم آب مروارید داشتن و توسط ایشون عمل شدند

۱۳۹۹/۱۱/۲۴

مشکل شبکیه

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

آلرژی داشتم که با قطره بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۳/۰۸

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۶/۲۷

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

بسیارعالی ودقیق معاینه می کند

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

فعلا فقط سونوگرافی چشم انجام دادم

۱۳۹۸/۰۶/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

عمل لیزر

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

آب مروارید خوب بودند

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عمل چشم لنز

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

خوب بود

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

چکاپ سالیانه

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

شبکیه چشم سوراخ شده بود و توسط ایشان درمان شدم

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

عالی اند

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

دکتر بسیار عالی ای هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

عالی بودند

۱۳۹۸/۰۶/۰۹

خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

یه دکتر بینظیر و فوق العاده، متخصص و با اخلاق. انشالا که موفق تر از همیشه باشن و خدا حافظشون باشه. عالییییییی

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

شبکیه.عالی بود عمل مامانم

۱۳۹۸/۱۲/۰۷

عمل شبکیه و خیلی راضی بودم

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

مشکل شبکیه داشتم که در حال حاضر با کمک و تشخیص ایشان خیلی بهترم تشخیص ایشان خیلی عالی است و بنده از ایشان کمال رضایت و تشکر را دارم

۱۳۹۷/۰۸/۰۵

سلام من مادرم مشکل التهاب قرنیه داشتن که چند نوبت دکتر جناب تزریق ولیزر انجام دادن که عالی بود نتیجه کارشون والان چند ساله که پیش ایشون ویزیت میشن واقعا کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

پزشک خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

یکی از بهترین جراحان هستند آب مروارید چشم من رو 5 سالی است عمل کردن خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

یللتنن

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

پزشک خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

مادرم اب مرواید داشت عمل کردن خوب بو د

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

پارگی رگها

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

تزریق تو چشم داشتند بعلت خونریزی شبکیه هنوز خوب نسدند تحت درمانند

۱۳۹۷/۱۱/۲۴

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

پاره گی شبکیه چشم راست وکر کرشدن شبکیه .عمل انجام نشد حال برای معاینه چشم چپ نوبت اضطراری می خواستیم.

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

درود خیلی عالی ومجرب هستند.

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

دکتر خوبی

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

دکتر وارد حرفه ای

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

بله عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

عالی ،بی نظیرن

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

خوب بودند

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

عالی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

آقای دکتر بسیار حرفه ای هستند ومشکل چشم پدر من راکه هیچ کدام ازپزشکان نتوانستند حل کنند ایشان تا حدامکان به حل این مشکل باداروهایی که دادند کمک کردند ودید پدرمن خیلی خیلی بهترشد باتشکر

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

خوب بودند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

هر وچشم من را چندسال پیش جراحی کردند نتیجه عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

دکتر با حوصله و خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عمل prk انجام دادم و بسیاررر عالی بودن

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

دکتر عالی، چشم های مامان من کاملا بینایی نداشت ایشون با تشخیص درست وجراحی خدارو شکر بینیشون برگشت خدا بهشون خیر برکت بده

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

از همکاران

۱۳۹۹/۰۲/۱۴

راضی بودم

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

مقتدر و توانمند بروز

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

تخریب ماکولا و تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

چکاب چشم بدای دیابت

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

عمل چشم داشتم

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

با سلام ، مشکل بنده تاری دید و کج و معوج دیدن اشیا و چهره ها و خواندن نوشته ها حتی با استفاده از عینک در چشم چپ بود که در اولین معاینه دقیق و سریع توسط ایشون مشکل چشم من ، رسوب در قسمت ماکولای شبکیه تشخیص داده شد . عمل تزریق آواستین در هر دو چشم انجام شد و فعلا تحت درمان هستم و به مرور روند بهبودی رو احساس می کنم . اگر به پزشکی ماهر و صبور با دستانی توانا و معجزه آسا مخصوصا در مورد شبکیه نیاز دارید حتما حتما به ایشون مراجعه کنید .

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عالیعالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

اب مروارید

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

خوب هستند و قند داشتم

۱۳۹۷/۰۹/۱۴

بسیارخوب

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

مشکل شبکیه

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

تخریب ماکولای چشم داشتم و فعلا تحت درمان و راضی هستم .

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

عمل قرنیه و بهبودی کامل

۱۳۹۹/۰۷/۲۵

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

مادرم عمل شبکیه و آب مروارید انجام دادند و تحت نظر ایشان هستند و بسیار راضی

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

خیلی خوب

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

شبکیع چشمم نازک بوو

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

من چشمانم را لیزیک کردم شماره چشمانم 11بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خشکی چشم عالی

۱۳۹۸/۰۸/۲۳

خیلی خوب بود راضی بودم

۱۳۹۸/۱۰/۱۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

سلام من عمل لیزیک انجام دادم و راضی هستم آقای دکتر خیلی خوش اخلاق وخوش برخورد هستن ممنونم ازشون

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

مشکل شبکیه داشتم درسه مرحله تزریق انجام شدوبحمدالله خوب شدم

۱۳۹۷/۰۸/۰۳

عمل لیزیک انجام دادم وخیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

ایشان دکترخوب وباتجربه وکاردانی هستند.

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

رسوب شبکیه و تحت درمانم .

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

مشکل شبکیه.به خاطر دیابت

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

قوز قرنیه داشتم و لنز گذاشتن خیلی عالی بودن

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

شبکیه خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

دکتر خوب و خوش رفتاری هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

راضی بودیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

مادرم عمل آب مروارید داشتن کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خیلی عالی و باحوصله هستند

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

خون ریزی شبکیه

۱۳۹۷/۰۲/۰۹

خونریزی چشم وتزریق آواستین

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

دکتر بسیار خوب و باتجربه ایی هستند

۱۳۹۸/۰۲/۲۸

آب مروارید

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

عمل آب مروارید

۱۳۹۹/۱۰/۰۷

خیلی خوب

۱۳۹۸/۰۷/۲۲

خونریزی داخلی چشم که باتزریق آستوین بهبودی حاصل شد.

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

بی نظیرن

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

اب مروارید

۱۳۹۹/۰۱/۳۰

لیزرکردندچشمشوناخداراشکربهترند

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

خیلی دکتر خوبی هستند ما راضی هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

دکتر بسیار باسواد و دلسوزی هستن

۱۳۹۸/۰۶/۰۷

پدر و مادرم عمل آب سیاه انجام دادن و قراردادن لنز که بسیار راضی هستند. الان برای خودم و دخترم میخوایم لیزیک کنیم نظرشون رو میخوایم بدونیم.

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

عالی بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۵

برای مشکل چشمی اشتارگات مراجعه کردم

۱۳۹۷/۰۶/۰۴

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

2جراحی موفق آب مروارید

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

خونریزی چشم خونریزی خوب شده ولی تاری دید دارن

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

خونریزی چشم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

من چند سال پیش لیزیک کردم پیش ایشان

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

لیزیک کردیم

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بسیارخوب

۱۳۹۸/۰۵/۱۸

دکتر عالی

۱۳۹۹/۰۴/۰۲

عمل شبکیه

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

کارشون

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

آنژیو گرافی چشم

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عااالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

متخصص عالی،هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

عمل لیزیک چشم انجام دادم عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

مشکل دیابت

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

بله بیماری دیابت و درحال پیگیری اقدامات مورد نیاز هستم

۱۳۹۷/۰۳/۲۷

عمل لیزیک انجام دادم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

برادرم دیابت داشت ومشکل شدید ،ولی آقای دکتر جناب بسیار عالی مداوا کردندواز نابیناشدن نجاتش دادند

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

کار دکتر بسیار عالی است و بسیار مودب و با تجریه هستن

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

بسیار عالی.ایشان بسیار خوش برخورد هستن.

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

خیلی خوبن

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

مادرم روآقای دکترعمل کردن هردوچشمشون لنز گذاشتن خیلی کارشون خوب بودده سال گذشته و راضین

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

مادرم عمل چشم داشتند بسیار عالی بودند

۱۳۹۷/۱۱/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

دکتر خوب و با تجربه ای هستن من الان 9 سال هست که باهاشون آشنا شدم یکبار در سال 91 و یکبار هم در سال 99 برام تزریق آواستین داشتن که راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

تا این زمان راضی بوده ولی نوبت جراحی دارم تا بعد

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

عاااااااالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

بسیار صبور و متخصص و بااخلاق

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

عالی بود تشخیص ایشون

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

دکتر خوبی میباشد. مهرماه سال 98 عمل کردم .اب مروارید داشتم الان چشمم درد میکنه

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

پارگی شبکیه و عمل باکل وخداروشکر نتیجه خوب بود و بیناییم برگشت

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

با سلام و تشکر از آقای دکتر جناب مادرم عمل شبکیه چشم داشتند و تنها پزشکی که توانستند ریسک این عمل رو به عهده بگیرند ایشون بودند و فعلا مادر تحت مراقبت بعد از عمل می باشند و هر روز نسبت به روز قبل بهبودی بهتری حاصل میشه . از آقای دکتر جناب تشکر ویژه داریم .

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

ویزیت سادهبود

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

تخلیه باکل , خارج شد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰
آدرس و تلفن مطب دکتر کیوان جناب
اصفهانچهارراه فلسطین - ابتدای خیابان فردوسی - ساختمان حکیم - طبقه دوم - واحد ۱۷
لطفا توجه داشته باشید:
از پذیرش مراجعان در زمینه های عفونت خارش و سوزش چشم دریافت عینک یا شماره عینک و بینایی سنجی معذوریم
از پذیرش اطفال معذوریم
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۹
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۹
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    چهارراه فلسطین - ابتدای خیابان فردوسی - ساختمان حکیم - طبقه دوم - واحد ۱۷
    لطفا توجه داشته باشید:
    از پذیرش مراجعان در زمینه های عفونت خارش و سوزش چشم دریافت عینک یا شماره عینک و بینایی سنجی معذوریم
    از پذیرش اطفال معذوریم