این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه فلسطین - ابتدای خیابان فردوسی - ساختمان حکیم - طبقه دوم - واحد ۱۷
لطفا توجه داشته باشید:
از پذیرش مراجعان در زمینه های عفونت خارش و سوزش چشم دریافت عینک یا شماره عینک و بینایی سنجی معذوریم
از پذیرش اطفال معذوریم
مشکل شبکیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دیابت داشتم معاینه شدم کارخوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۵آی مروادید داشتم اما گفتن زمان عمل هنوز نرسیده و زود هست برای عمل
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عمل لیزیک چشم همسرم هنوز دوره نقاهت رو میگذرونن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶گرفتگی رگ شبکیه چشم داشتم تشخیص عالی بود فعلا تحت درمانم خیلی بهتر شده.
۱۳۹۹/۱۲/۰۱مادرم بیمار ایشون هستن و بسیار راضی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عمل چشم ولیزر
۱۳۹۹/۱۲/۰۹با سلام ایشون فوق العاده پزک عالی هستن با تشخیص خوب و اخلاق و متانت
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عمل آب مرواربد چشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱بسیار عالی با تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر وارد و خوبی در قسمت شبکیه هستن
۱۳۹۹/۰۲/۱۳خدا راشکر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار پزشک مجربی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷مادرم عمل آب مروارید انجام دادن فوق العاده دکتر خوبی هستن انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشن
۱۳۹۹/۰۲/۱۹خوب هست
۱۳۹۹/۰۳/۱۰فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عالی دبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷مشکل قند خونوپارگی مویرگها
۱۴۰۰/۰۸/۲۵اب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۰۳درد چشم وتار شدن بینایی بعد از مراجعه ومداوا نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳نمید ا نم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسیار آرام و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۱۸واسه عمل چشم باهاشون مشورت داشتم
۱۳۹۸/۱۰/۳۰عمل آب مروارید و تشخیص بیماری عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۶پدرم آب مروارید داشتن و توسط ایشون عمل شدند
۱۳۹۹/۱۱/۲۴مشکل شبکیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۷آلرژی داشتم که با قطره بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیارعالی ودقیق معاینه می کند
۱۳۹۹/۰۷/۱۸فعلا فقط سونوگرافی چشم انجام دادم
۱۳۹۸/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عمل لیزر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷آب مروارید خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عمل چشم لنز
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۴چکاپ سالیانه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵شبکیه چشم سوراخ شده بود و توسط ایشان درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی اند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر بسیار عالی ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی بودند
۱۳۹۸/۰۶/۰۹خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰یه دکتر بینظیر و فوق العاده، متخصص و با اخلاق. انشالا که موفق تر از همیشه باشن و خدا حافظشون باشه. عالییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲شبکیه.عالی بود عمل مامانم
۱۳۹۸/۱۲/۰۷عمل شبکیه و خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰مشکل شبکیه داشتم که در حال حاضر با کمک و تشخیص ایشان خیلی بهترم تشخیص ایشان خیلی عالی است و بنده از ایشان کمال رضایت و تشکر را دارم
۱۳۹۷/۰۸/۰۵سلام من مادرم مشکل التهاب قرنیه داشتن که چند نوبت دکتر جناب تزریق ولیزر انجام دادن که عالی بود نتیجه کارشون والان چند ساله که پیش ایشون ویزیت میشن واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۱پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱یکی از بهترین جراحان هستند آب مروارید چشم من رو 5 سالی است عمل کردن خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰یللتنن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۷مادرم اب مرواید داشت عمل کردن خوب بو د
۱۴۰۰/۰۲/۲۷پارگی رگها
۱۳۹۹/۰۸/۰۵تزریق تو چشم داشتند بعلت خونریزی شبکیه هنوز خوب نسدند تحت درمانند
۱۳۹۷/۱۱/۲۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹پاره گی شبکیه چشم راست وکر کرشدن شبکیه .عمل انجام نشد حال برای معاینه چشم چپ نوبت اضطراری می خواستیم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱درود خیلی عالی ومجرب هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲دکتر وارد حرفه ای
۱۳۹۹/۰۹/۱۶بله عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی ،بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱خوب بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۹آقای دکتر بسیار حرفه ای هستند ومشکل چشم پدر من راکه هیچ کدام ازپزشکان نتوانستند حل کنند ایشان تا حدامکان به حل این مشکل باداروهایی که دادند کمک کردند ودید پدرمن خیلی خیلی بهترشد باتشکر
۱۴۰۴/۱۰/۰۳خوب بودند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵هر وچشم من را چندسال پیش جراحی کردند نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۵دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عمل prk انجام دادم و بسیاررر عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۱دکتر عالی، چشم های مامان من کاملا بینایی نداشت ایشون با تشخیص درست وجراحی خدارو شکر بینیشون برگشت خدا بهشون خیر برکت بده
۱۴۰۰/۱۰/۰۲از همکاران
۱۳۹۹/۰۲/۱۴راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹مقتدر و توانمند بروز
۱۳۹۹/۰۶/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۳تخریب ماکولا و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸چکاب چشم بدای دیابت
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عمل چشم داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱با سلام ، مشکل بنده تاری دید و کج و معوج دیدن اشیا و چهره ها و خواندن نوشته ها حتی با استفاده از عینک در چشم چپ بود که در اولین معاینه دقیق و سریع توسط ایشون مشکل چشم من ، رسوب در قسمت ماکولای شبکیه تشخیص داده شد . عمل تزریق آواستین در هر دو چشم انجام شد و فعلا تحت درمان هستم و به مرور روند بهبودی رو احساس می کنم . اگر به پزشکی ماهر و صبور با دستانی توانا و معجزه آسا مخصوصا در مورد شبکیه نیاز دارید حتما حتما به ایشون مراجعه کنید .
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالیعالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹اب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۲۴خوب هستند و قند داشتم
۱۳۹۷/۰۹/۱۴بسیارخوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۰مشکل شبکیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۹تخریب ماکولای چشم داشتم و فعلا تحت درمان و راضی هستم .
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عمل قرنیه و بهبودی کامل
۱۳۹۹/۰۷/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مادرم عمل شبکیه و آب مروارید انجام دادند و تحت نظر ایشان هستند و بسیار راضی
۱۳۹۸/۱۲/۱۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۹شبکیع چشمم نازک بوو
۱۴۰۰/۰۱/۲۱من چشمانم را لیزیک کردم شماره چشمانم 11بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خشکی چشم عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۳خیلی خوب بود راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سلام من عمل لیزیک انجام دادم و راضی هستم آقای دکتر خیلی خوش اخلاق وخوش برخورد هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷مشکل شبکیه داشتم درسه مرحله تزریق انجام شدوبحمدالله خوب شدم
۱۳۹۷/۰۸/۰۳عمل لیزیک انجام دادم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵ایشان دکترخوب وباتجربه وکاردانی هستند.
۱۴۰۱/۰۲/۰۷رسوب شبکیه و تحت درمانم .
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲مشکل شبکیه.به خاطر دیابت
۱۳۹۹/۰۹/۱۵قوز قرنیه داشتم و لنز گذاشتن خیلی عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۷شبکیه خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی بودن
۱۳۹۹/۰۲/۰۷دکتر خوب و خوش رفتاری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹مادرم عمل آب مروارید داشتن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خیلی عالی و باحوصله هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خون ریزی شبکیه
۱۳۹۷/۰۲/۰۹خونریزی چشم وتزریق آواستین
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر بسیار خوب و باتجربه ایی هستند
۱۳۹۸/۰۲/۲۸آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۰۷خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۲۲خونریزی داخلی چشم که باتزریق آستوین بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۱/۰۱/۰۳بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶اب مروارید
۱۳۹۹/۰۱/۳۰لیزرکردندچشمشوناخداراشکربهترند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خیلی دکتر خوبی هستند ما راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳دکتر بسیار باسواد و دلسوزی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۰۷پدر و مادرم عمل آب سیاه انجام دادن و قراردادن لنز که بسیار راضی هستند. الان برای خودم و دخترم میخوایم لیزیک کنیم نظرشون رو میخوایم بدونیم.
۱۳۹۹/۰۳/۱۸عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۵برای مشکل چشمی اشتارگات مراجعه کردم
۱۳۹۷/۰۶/۰۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۶2جراحی موفق آب مروارید
۱۳۹۸/۱۰/۲۷خونریزی چشم خونریزی خوب شده ولی تاری دید دارن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خونریزی چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۱من چند سال پیش لیزیک کردم پیش ایشان
۱۴۰۰/۱۲/۰۷لیزیک کردیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیارخوب
۱۳۹۸/۰۵/۱۸دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۲عمل شبکیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۹دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸آنژیو گرافی چشم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳متخصص عالی،هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عمل لیزیک چشم انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳مشکل دیابت
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بله بیماری دیابت و درحال پیگیری اقدامات مورد نیاز هستم
۱۳۹۷/۰۳/۲۷عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷برادرم دیابت داشت ومشکل شدید ،ولی آقای دکتر جناب بسیار عالی مداوا کردندواز نابیناشدن نجاتش دادند
۱۴۰۱/۰۱/۱۵کار دکتر بسیار عالی است و بسیار مودب و با تجریه هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بسیار عالی.ایشان بسیار خوش برخورد هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خیلی خوبن
۱۳۹۹/۰۲/۲۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۷/۱۴مادرم روآقای دکترعمل کردن هردوچشمشون لنز گذاشتن خیلی کارشون خوب بودده سال گذشته و راضین
۱۴۰۰/۰۳/۰۴مادرم عمل چشم داشتند بسیار عالی بودند
۱۳۹۷/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر خوب و با تجربه ای هستن من الان 9 سال هست که باهاشون آشنا شدم یکبار در سال 91 و یکبار هم در سال 99 برام تزریق آواستین داشتن که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴تا این زمان راضی بوده ولی نوبت جراحی دارم تا بعد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عاااااااالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار صبور و متخصص و بااخلاق
۱۳۹۹/۰۵/۲۵عالی بود تشخیص ایشون
۱۳۹۸/۱۱/۲۸دکتر خوبی میباشد. مهرماه سال 98 عمل کردم .اب مروارید داشتم الان چشمم درد میکنه
۱۴۰۰/۰۶/۲۱پارگی شبکیه و عمل باکل وخداروشکر نتیجه خوب بود و بیناییم برگشت
۱۴۰۰/۰۴/۲۲با سلام و تشکر از آقای دکتر جناب مادرم عمل شبکیه چشم داشتند و تنها پزشکی که توانستند ریسک این عمل رو به عهده بگیرند ایشون بودند و فعلا مادر تحت مراقبت بعد از عمل می باشند و هر روز نسبت به روز قبل بهبودی بهتری حاصل میشه . از آقای دکتر جناب تشکر ویژه داریم .
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ویزیت سادهبود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۵تخلیه باکل , خارج شد
۱۳۹۷/۱۰/۳۰