گرفتگی مجرای صفراوی مادرم
نتیجه و تشخیص بسیار عالی مادرم همیشه دعاگوی آقای دکتر هستن با آرزوی سلامتی برای ایشان...
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
کبد چرب با دستور پزشک بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
بی نهایت عالی بود من ۲۰ ساله یبوست مزمن تنبلی روده داشتم با یک بار ویزیت بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
مشکل روده
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
دکتر عالی داروی اضافه نمیدن وتشخیص شون دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
پزشک عالی پنجه طلا با تشخیص به موقع فرشته نجات مادرم و یک انسان با وجدان پورمحمدشاعی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
زخم اثنی عشر و معده
۱۳۹۸/۰۹/۲۴
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
زخم معده عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
دفه اول بود رفتم پیششون.تخت درمانم.خوب بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
سلام آقای دکتر خیلی صبور هستن وخیلی خوش اخلاق با مریض برخورد میکنه مسیر درمانشم عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
مشکلم درد معده شدید بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بسیار بسیار عالی در تشخیص و بهبود بیماری
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
فعلا ک خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
مشکل دل درد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
بسیار دکتر درس خوانده و با فهم کامل است
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
مشکل معده
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
مشکل خون ریزی در مدفوع داشتم و تشخیص دادن ک بواسیر هست و با یه نسخه خوب شدم دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
درمان مشکل گوارشی پدر و توصیه به دیگران
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
بیماری کبد چرب درمان شدم
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
برای بیماران وقت میزاره به حرفشون گوش میده خیلی باتجربه هستند سیروزکبدی مادرم کنترل شدخودم هم تحت درمانم اسیدمعده
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
عملercp انجام دادم فعلا تحت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
درد شدید در ناحیه شکم و تشخیص ایشون به اینکه کیسه صفرا سنگ داره و بدون شونو تشخیص دادن.
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
زخم اثنی عشر داشتم و با یکبار مراجعه و آندوسکوپی خوب شدم، شوهر خالم و پدربزرگم هم زخم معده دارند و به دکتر های زیادی مراجعه کردند و خوب نشدند هنوز ولی من خوب شدم ممنون از آقای مجلسی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
بسیار عاااالی بیست تمام
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مشکل.گوارشی.معده.وروده
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
انشالله که بتونه برای مادرم کاری انجام بده
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
مشکل شقاق داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
سلام قبلا زن برادرم مشکل گوارش وکیسه صفرا داشتند که دکتر به راحتی معالجش کردن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
عالیییییی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
زخم معده و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
دکتر خیلی خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
تحت درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
دکتر بسیار حاذق ودانائی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
سلام از رضایت عمل آقای دکتر مجلسی بسیار علی و رضایت کامل داشته ام از زحمات ایشان تقدیر و قدر دانی میکنیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
بهتریت
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
مشکل خراشیدگی معده داشتم، خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
فوقالعاده است
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
بسیار عالیه
۱۳۹۷/۰۹/۱۲
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
شوهر من چندسال از ناراحتی معده رنج میکشید دوجلسه رفتیم پیش دکتر ازمایش واندسکوپی گرفتن دارو بش دادن خداروشکر خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
کولیت روده خیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
در مورد مشکل معده
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
زخم مری خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
معده دزد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
زخم معده
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
سلام دخترم معدهشمشکل داشتبا یک نسخه خوب شد.حدا سلامتی به اقای دکتر بدد
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
مشکل معده وکبد وسنگ صفری
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
فوق العاده دکتر با تجربه!حرفه ای هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
تشخیص بموقع تجربه بالا
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
مشکل داخلی و با تجویز ایشان درمان شدم
۱۳۹۸/۰۴/۰۲
ویزیت شدم گفت چیز خاصی نیست
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
دکترمجلسی بهترین دکتره اصفهانه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
برای یبوست خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
در بیمارستان میلاد بیمار ایشان بودم کارشون مورد رضایتم هست
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
خیلی خوب بود و نتیجه گرفتم.برای یبوست رفتم که درمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
مشکل کبدی داشتم وطبابت عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
دردروده
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
نوبت دهی درمورددکترخیلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
بسیار عالی هم دراخلاق وهم تشخیص
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
گوارشی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
هنوز معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
درد معده همسرم.آندوسکوپی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
ناراحتی عصبی معده . درمان نسبتا خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
دکتر با اخلاق و صبور من تازه پیششون بودم خیلی تعریفشونو شنیدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عالی آندسکوپی بیمارستان میلاد انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۶/۱۶
مشکل هلیکوباکتر داشتم و درمان شدم تشخیصشون عالیه
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
.
پبمبمبوزوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
عالی بی نطی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
تشخیص بیماری بسیار خوبی دارد وخوش اخلاق حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
از اینکه آقای دکتر مجلسی نحوه نوبت دهی خودرا سامان بخشی گرده اند ودیگر نیازی به حضور پیش از وقت حضور ایشان در مطب نیست این شیوه جدید نوبت دهی مطب ایشان عالی توصیف میشود با تشکر از برنامهنوبت دات آی آر
دکتر محمد مجلسی فوق تخصص گوارش کبد صفرا ،آندوسکوپی پیشرفته EUS ، ERCP
اصفهاناصفهان خ آمادگاه مجتمع آژند بلوک A واحد ۱۰۴
روزهای ویزیت شنبهیکشنبهدوشنبه و چهارشنبهها از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰.نوبت دهی بصورت حضوری و اینترنتی. بین ۲ الی ۳ ساعت زمان انتظار . شماره ۰۹۳۳۱۰۸۳۸۱۰ فقط مخصوص پیام واتس آپ و ایتاجهت نوبت عمل ERCP، EUS، آندوسکوپی و کولونوسکوپی، به شماره ۰۹۳۳۱۰۸۳۸۱۰ پیام روی واتس آپ یا ایتا بفرستید. از رویت آزمایشهای همراهان معذوریم. نوبتهای رزرو شده که با اسم و کد ملی بیمار مراجعه کننده مطابقت نداشته باشد اعتبار ندارد. از تفسیر آندوسکوپیهای انجام شده در مراکز دیگر معذوریم.
راضی بودم عمل ercp
۱۴۰۴/۰۴/۱۱فقط یکم زیاد معتل شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴واقعا دست اقای دکتر شفاست
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۴سلام خدمت اقای دکتر مجلسی دکتر بسیار باتجربه وعالی بعد از چندین دکتر گوارش که رفتم فقط اقای دکتر توانست مشکل من رو حل کنه وحالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۲۸التهاب و زخم روده
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار متخصص و کارآمد هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸پدرم مشکل کیسه صفرا داشتند و پر سنگ بود که دکتر زحمت کشیدند و ایشان را معالجه کردند
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ایشان با تجربه و بسیار عالی کار میکنند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکترعالی ددرزمینه دردمعده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بیماری معده وخیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵مادرم یبوست مزمن داشتن ،اورژانسی به بیمارستان میلاد مراجعه کردن ایشون پزشکشون بود البته معالجه کامل نشده
۱۴۰۴/۰۵/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۹مشکل صفرا،نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۰عالییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲گوارش عصبی خو
۱۴۰۴/۰۸/۰۳التهاب روده
۱۴۰۴/۰۷/۱۸کیسه صفرا عمل کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مشکل روده
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عفونت معده
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عالی بود ناراحتی معده
۱۳۹۹/۰۶/۰۱مشکل معده داشتم درمان شدم . پزشک با تجربه و با حوصله و عالی است
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سلام، بسیار دکتر خوبیست، باحوصله ، با دقت،ولی اندو. وکلون دیگران راقبول ندارد
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مشکل گوارش
۱۴۰۰/۱۰/۰۱کولونوسکپی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۲سنگ مجاری صفرا
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳برای مادرم بود تا حدی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶طبابتشون عالی است. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مشکل معده
۱۴۰۴/۰۹/۰۷من مشکل معده داشتم ونتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱سندروم معده و روده داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲پدرم خیلی ازشدن راصی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عاااالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱آندوسکوپی انجام شد حوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشگل مهده درد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱زخم معده.عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹سنگ کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۰زخم معده
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷سلام ، جناب آقای دکتر مجلسی از بهترین پزشکان گوارش می باشند. بسیار با سواد و حاذق هستند.ناراحتی گوارشی داشتم معالجه نمودند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکل نای و معده عالی بودن دکتر مجلسی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تحت درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عمل خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۵ناراحتی معده داشتم آندوسکوپی شدم آقای دکترتشخیص دادند اسید معده زیاده
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سنگ صفرا
۱۴۰۰/۰۳/۰۴گرفتگی مجرای صفراوی مادرم نتیجه و تشخیص بسیار عالی مادرم همیشه دعاگوی آقای دکتر هستن با آرزوی سلامتی برای ایشان...
۱۴۰۰/۰۵/۰۳کبد چرب با دستور پزشک بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بی نهایت عالی بود من ۲۰ ساله یبوست مزمن تنبلی روده داشتم با یک بار ویزیت بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰مشکل روده
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتر عالی داروی اضافه نمیدن وتشخیص شون دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۵پزشک عالی پنجه طلا با تشخیص به موقع فرشته نجات مادرم و یک انسان با وجدان پورمحمدشاعی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸زخم اثنی عشر و معده
۱۳۹۸/۰۹/۲۴عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰زخم معده عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دفه اول بود رفتم پیششون.تخت درمانم.خوب بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳سلام آقای دکتر خیلی صبور هستن وخیلی خوش اخلاق با مریض برخورد میکنه مسیر درمانشم عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰مشکلم درد معده شدید بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار بسیار عالی در تشخیص و بهبود بیماری
۱۴۰۰/۱۱/۲۷فعلا ک خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مشکل دل درد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار دکتر درس خوانده و با فهم کامل است
۱۳۹۷/۰۲/۰۱مشکل معده
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشکل خون ریزی در مدفوع داشتم و تشخیص دادن ک بواسیر هست و با یه نسخه خوب شدم دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۶درمان مشکل گوارشی پدر و توصیه به دیگران
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بیماری کبد چرب درمان شدم
۱۴۰۱/۰۱/۰۲برای بیماران وقت میزاره به حرفشون گوش میده خیلی باتجربه هستند سیروزکبدی مادرم کنترل شدخودم هم تحت درمانم اسیدمعده
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عملercp انجام دادم فعلا تحت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸درد شدید در ناحیه شکم و تشخیص ایشون به اینکه کیسه صفرا سنگ داره و بدون شونو تشخیص دادن.
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۱زخم اثنی عشر داشتم و با یکبار مراجعه و آندوسکوپی خوب شدم، شوهر خالم و پدربزرگم هم زخم معده دارند و به دکتر های زیادی مراجعه کردند و خوب نشدند هنوز ولی من خوب شدم ممنون از آقای مجلسی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰بسیار عاااالی بیست تمام
۱۳۹۹/۰۹/۰۷مشکل.گوارشی.معده.وروده
۱۴۰۰/۰۸/۱۷انشالله که بتونه برای مادرم کاری انجام بده
۱۴۰۰/۱۱/۲۶مشکل شقاق داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰سلام قبلا زن برادرم مشکل گوارش وکیسه صفرا داشتند که دکتر به راحتی معالجش کردن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالیییییی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷زخم معده و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر خیلی خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تحت درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۲دکتر بسیار حاذق ودانائی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سلام از رضایت عمل آقای دکتر مجلسی بسیار علی و رضایت کامل داشته ام از زحمات ایشان تقدیر و قدر دانی میکنیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بهتریت
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل خراشیدگی معده داشتم، خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰فوقالعاده است
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار عالیه
۱۳۹۷/۰۹/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹شوهر من چندسال از ناراحتی معده رنج میکشید دوجلسه رفتیم پیش دکتر ازمایش واندسکوپی گرفتن دارو بش دادن خداروشکر خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۳کولیت روده خیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹در مورد مشکل معده
۱۴۰۰/۰۳/۰۳زخم مری خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷معده دزد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰زخم معده
۱۴۰۴/۰۵/۱۴سلام دخترم معدهشمشکل داشتبا یک نسخه خوب شد.حدا سلامتی به اقای دکتر بدد
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷مشکل معده وکبد وسنگ صفری
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷فوق العاده دکتر با تجربه!حرفه ای هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰تشخیص بموقع تجربه بالا
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مشکل داخلی و با تجویز ایشان درمان شدم
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ویزیت شدم گفت چیز خاصی نیست
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکترمجلسی بهترین دکتره اصفهانه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲برای یبوست خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۷در بیمارستان میلاد بیمار ایشان بودم کارشون مورد رضایتم هست
۱۴۰۴/۰۱/۱۱خیلی خوب بود و نتیجه گرفتم.برای یبوست رفتم که درمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۱۸مشکل کبدی داشتم وطبابت عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دردروده
۱۴۰۴/۰۶/۲۵نوبت دهی درمورددکترخیلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار عالی هم دراخلاق وهم تشخیص
۱۴۰۴/۰۷/۱۸گوارشی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲هنوز معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸درد معده همسرم.آندوسکوپی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵ناراحتی عصبی معده . درمان نسبتا خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر با اخلاق و صبور من تازه پیششون بودم خیلی تعریفشونو شنیدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی آندسکوپی بیمارستان میلاد انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۶/۱۶مشکل هلیکوباکتر داشتم و درمان شدم تشخیصشون عالیه
۱۳۹۸/۰۸/۰۱دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۵/۰۲/۰۷. پبمبمبوزوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی بی نطی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تشخیص بیماری بسیار خوبی دارد وخوش اخلاق حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳از اینکه آقای دکتر مجلسی نحوه نوبت دهی خودرا سامان بخشی گرده اند ودیگر نیازی به حضور پیش از وقت حضور ایشان در مطب نیست این شیوه جدید نوبت دهی مطب ایشان عالی توصیف میشود با تشکر از برنامهنوبت دات آی آر
۱۴۰۵/۰۲/۱۹