این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس جدیدمطب: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای چهارباغ بالا، روبروی بانک ملت، مجتمع ماکان ۲، طبقه ۱، واحد ۴، تلفن ۰۳۱۳۶۲۰۵۶۶۵
دکتر بسیار خوب است
۱۴۰۳/۱۲/۰۸گوارشی تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۶مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱من معده درد بودم هنوز هم دارم ویزیت میشم بنظر من کارشان عالی هست
۱۴۰۳/۰۱/۰۹عالی هستن دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سلام . خانم دکتر بسیار با حوصله و دقیق معاینه میکنند و همه موارد بررسی میکنند .تازه درمان یبوست را شرو کردبم ان شالله به نتیجه میرسیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱یبوست در حال درمان دکتر با اخلاق و با تجربه.بسیار برای بیمار وقت میگذارند.تشکر از ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خوش برخورد...پسرم مشکل معده داشت تاحدودی درمان شد ی مدت دارو مصرف نکرد دوباره سراغش اومد درداش
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ورم معده، بسیار با حوصله و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکترعالی بااخلاق باشخصیت
۱۴۰۲/۱۲/۰۴عالی نامبروان..دوقلوهای پیشش میبرم وقت میزارن خیلی برابچه ها پیگیر سلامت بچه هام همیشه هستن..تشکر ویژه
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر خیلی با حوصله و مهربان و دلسوز هستند کارشون عالی هست الهی که سلامت و پایدار باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۳پسر من زخم معده داشت الان خداراشکر خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۴/۰۹در حال معالجه ایم فعلا
۱۴۰۲/۱۲/۰۸مشکل تعوع و دل درد
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر خوبی بود با اخلاق ولی بعد چند مدت به اون حالت قبل برگشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتری بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷دکتری دل
۱۴۰۲/۱۱/۲۳تشخیص و درمان عااااالی برای پسرم انجام دادن
۱۴۰۲/۱۲/۰۸بسیار دکتر با اخلاق و با وجدان،برای بیمار بسیار وقت میذارن و با جون و دل به سوالات بیمار جواب میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مشکل معده درد رفع شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۵خوب بوده
۱۴۰۱/۰۶/۲۶دخترم کولیک شدیدواسیدمعده داشت ایشون فقط تونستندداروبدن وخوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تنبلی روده و در حال درمان .
۱۴۰۳/۰۷/۱۱تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دکتر خوبیع
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار دکتر دل
۱۴۰۲/۰۶/۱۸پزشک بسیار خوب و با حوصله و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار عالی و با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر فوق العاده هستن ویزیت اول که باهاشون داشتم خیلی صبور بودن
۱۴۰۲/۰۵/۲۷خیلی خوب و
۱۴۰۴/۰۴/۰۳در حال درمان ورم معده و ایشان عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴درد معده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸با تجربه خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خیلی خوب ومصمم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲باحوصله و
۱۴۰۲/۰۲/۲۳دکتر با حوصله ای هستند و کارشون عالیه وقت زیادی برای بیمار میزارن.
۱۴۰۱/۰۳/۳۱خوب و صبور
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عالی بود ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲پسرم یبوست مزمن داشت درحال درمان وبهترشده
۱۴۰۴/۰۳/۱۰درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سلام خانم دکتربسیارعالی ومهربون خوش برخورد بایه نسخه مشکل دخترموحل کردن خدابراشون خوش بخوادپرسنل بسیارخوش اخلاقم دارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳سلام پسرم مشکل اثنی عشر داشت، خانم دکتراندسکوپی انجام دادن. فعلا درحال درمان هست پسرم.. الهی شکر بهترشده. خانم دکتر باحوصله هستند و وقت کافی برای بیمار میذارند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸باسلام،دکتر خوبی هستند،فقط واسه نوبت دهی تا ویزیت بشن زمان زیادی منتظر میشن
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی وصبور
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیاررر دکتر با شخصیت و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۲عالین از هر نظر
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیاروکترخوب وباحوصله رسیدگی میکننددخترمن که خوب شدوماداضی هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دخترم دل دردشدیدداشت تحت درمان است
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۶در حال درمان برخورد بسیار عالی و اهمیت دادن به بیمار
۱۴۰۴/۰۱/۰۷کارش خیلی عالیه و اخلاق و رفتار خوبی دارن با بیمار
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۴عالی. خوش اخلاق با حوصله با دقت
۱۴۰۳/۰۱/۰۵بسیار با حوصله و مهربان. من برای درد معده دخترم رفتم. فعلا جلسه اول دارو دادند.
۱۴۰۲/۰۹/۲۲پسرم ورم معده داشت و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵تحت ذرما
۱۴۰۱/۰۲/۱۶سلام من دخترم روده هاش از کار افتاده بود که هیچ دکتری جواب نگرفتم ولی اینجا مطب دکتر لیلا خلیلیان دخترم بعد از دو سال بدون عمل جراحی خوب شد خدا را شکر ایشالله خدا خیرتون بده
۱۴۰۳/۰۷/۰۱ایشون بهترین دکتر هستن فوق العاده با حوصله و خوشرو
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۵فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸کبد چرب پسرم بهتر شد، تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام بچه دل درد داشت الان که تحت درمان خانم دکتر خداروشکر بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عالیه ماهر و کاربلد
۱۴۰۳/۰۹/۲۴خیلی عالی ه
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی هستن ایش
۱۴۰۲/۰۸/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام.خانم دکتر بسیار با حوصله و خوش اخلاق بودند و دقیق معاینه کردند و الکی آزمایش و دارو تجویز نمی کنند.من بااینکه دفعه اول بود رفتم ولی بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خوبی وبادقت است
۱۴۰۱/۰۳/۱۴تشخیص عالی با حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷پزشک بسیار حاذق با تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵خیلی دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۲فوق العاده ترین پزشک دنیا
۱۴۰۳/۰۶/۲۸الان یک بار رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸گوارش ویبوست
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دختر من مشکل معده داشت و با تشخیص و درمان ایشان بهبود یافت
۱۴۰۳/۰۸/۰۴کبد عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵برای مشکل گوارش پسرم رفتم. دکتر فوقالعاده خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۸معده درد
۱۴۰۰/۰۸/۰۱با سلام عالی بود دمش گرم خدا خیرش بده فقط تنها مشکل اونجا اینکه اجازه نمیدن از سرویس بهداشتی استفاده کنید اگه قصد رفتن دارید توصیه میکنم قبل رفتن خودتون کامل تخلیه کنید و تا زمان برگشت چیزی میل نکنید
۱۴۰۴/۱۱/۲۶برای سیستم گوارش پسرم.تشخیص عالی داشتن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر عا
۱۴۰۳/۱۱/۲۱فعلا نمیتوان نظر داد
۱۴۰۳/۰۱/۲۲تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۸خانم دکترمثل همیشه مهربان و دلسوز و باحوصله.پسرم را ویزیت کردن.مشکل کبددچرب داره که قبلا به ۳ پزشک دیگه مراجعه کردیم و فقط توصیه به کاهش وزن داشتن ولی خانم دکتر با علم و دانشی که داشتن برای پسرم دارو شروع کردن و شکرخدا وضعیت آنزیم هاش خیلی بهتره
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عالی و باحوصله هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خوب نشد
۱۴۰۲/۱۱/۲۰عالی بوده
۱۴۰۱/۰۸/۰۴سلام فعلا بار اولمونه
۱۴۰۱/۱۰/۱۱نتیجه خوبی دا
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر بسیار مهربان و با تجربه است
۱۴۰۳/۰۷/۱۵تحت درمان
۱۴۰۲/۰۱/۰۵عالی بودند تشخیص درست وبه موقع
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی.دخترم مشکل داشت وبا ویزیت ایشون در دوجلسه مشکل رفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی وصبور و دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عفونت معده و دستگاه گوارش دکتر با دانش بسیار بالای خود درمان را انجام دادند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر بسیار با تجربه و مهم تر از متبحر بودن، بسیار خداشناس و برای خدا کار میکنند، از وقت از شنیدن شرح حال بیمار، از نگاه بزرگوارانه به هر بیمار، از جواب گرفتن و به نتیجه مطلوب رسیدن، از...... هرچی بگیم کم گفتیم.
۱۴۰۴/۰۴/۰۵عالی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۲مشکل دل درد،فعلا که همینجوره
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار در کارشون با حوصله وفهیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خیلی مهربان و خوش برخورد بودند . پسرم هر ماه دل درد و اسهال و تب دارد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بی اشتهایی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی هستند.برای بیمار وقت میذارن پرحوصله و دلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۱۲پسرم تحت نظرش هست میگرن معده داره دانایی وتشخیص دکتر عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۰ورم معده وسرمایه عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عالی من که ازش جواب گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۵کبد چرب داشتم.به لطف خدا و با داروهای خانم دکتر خلیلیان درمان شدم.
۱۴۰۱/۱۲/۱۹بسیار عالی و با تجربه و اصیل
۱۴۰۱/۰۹/۰۷زخم معده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴برای زردی دخترم مراجعه کردم و خدا رو شکر رو به بهبود هست .دکتر بسیار خوش برخورد و با تجربه و با حوصله هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۴سلام دارم دوره درمان راطی مکنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دل درد داشت دخترم واستفراغ میکرد دکتر آندوسکوپی کردند وتشخیص دادند به زخم معده واحتمال زخم اثنی اعشر برخورد دکتر خوب وعالی وباحوصله بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بهترین متخصص گوارش در اصفهان بیشتر پزشکان معروف به اصلاح در اصفهان رفتم هیچ کدوم خوبی ایشان نبودند و نیستند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹