ای کاش مثل دکتر عبدالهی زیاد داشتیم.آرامشی که به بیمار منتقل میکند که همگی در پس کوهی از تجربه نهفته است دنیای باارزشی است که با هیچ چیز قابل قیاس نیست.عمر طولانی از خداوند برای ایشان آرزومندم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
کولونوسکوپی خداروشکر بهترم
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
معده درد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مشکل گوارشی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
معرکه بی نظیر بادانش
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
ایشون با صبر و حوصله شما را ویزیت میکنن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
معده درد داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
خوب
خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
مشکل معدها
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بسیارعالیهستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
کبد چرب
۱۴۰۲/۰۹/۳۰
کاش دکتر عبداللهی های زیادی داشتیم. ما برای بیماری پدرم مدت زیادی رو در بیمارستان شریعتی تهران بودیم تو روزایی که هیشکی نبود و خیلی از پزشکا فقط به خاطر خالی شدن تخت برای بیمارای دیگه بیمارای بستری رو ترخیص میکردن دکتر کنار ما بود و توی هر شرایطی مارو تنها نذاشتن. روزایی که راه به جایی نداشتیم همه جوره باعث دلگرمی ما و پدرم بودن. کاش بعضی از پزشکانی که با رفتن دکتر از بیمارستان باعث رنج و فوت پدرم شدند کمی از علم؛تجربه و منش این پزشک بزرگوار را سرلوحه کارخود قرار میدادند. خدا به ایشان و خانواده شان سلامتی و طول عمر عنایت و روح پدر و خواهر بزرگوارشان را شاد کند. من دکتر هادی عبداللهی رو به همه بیماران گوارشی پیشنهاد میکنم. فاطمه صادقی اصل
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مایل نبیتم
۱۴۰۲/۰۵/۱۱
آندوسکوپی کردم وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
گوارش عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
عاااالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
واقعا دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
معده درد داشتم آندوسکوپی برام انجام دادن خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
عالییییی دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
تشخیص و درمانشان خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
پنجه طلا
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
آقای دکتر عبدالهی بسیاردر کار خویش متبحر هستند مادر من چندین بار در بیمارستان غرضی بستری شد اما این مرکز پزشکی با عنوان فوق تخصصی یا تشخیص ندادند یا نخواستند دل بکار بدهند. ام آقای هادی عبدالهی بهتری کارها را انجام دادند من که من سهم خودم راضی هستم زیرا سلامتی مادرم برای خانواده ما الویت بر همه چیز دارد. من بهدر حضور خود آقی دکتر گفتم چنانچه مادر من بهبود پیدا کند من در حضور پرسنل بیمارستان خورشید به پایشان خواهم افتاد.
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
آندوسکوپی انجام دادم، بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عالی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
بسیار کار درست
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
مشکل معده درد عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
خیلی خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عالی،باسواد
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
عالی هست عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
علی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
تشخیص عالی و وقت زیادی که برای بیمار میگذارند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
من روده تحریک پذیر مشکل معده داشتم خداراشکربهترم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
مشکل معدها
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بنده کولیت روده دارم و تحت درمانم و از اخلاق دکتر و روش درمانیشون بسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
خوش اخلاق وماهر
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
مشکل کبدخوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۶
بله بسیار عالی وخوش اخلاق هستند مادرم پیش ایشون رفتند اشالازی داشتند وبالون زدندخوب بود البته دوسال پیش انجام شده والان مادرم خیلی اذیت هست ومی خوایم دوباره پیشش نوبت بگیریم
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
خوب بودند . سندروم روده تحریک پذیر بسیار باحوصله . همچنان در حال پگیری بیماری چون با دونسخه هم هنوز بیماری را دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بسیار بسیار با حوصله مهربان و دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
سندروم روده تحریکپذیر تشخیص دادن خیلی خوب بودن خداعمرشون بده
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
عای بااخلاق ورسیدگی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
دکتر خوبیه خیلی خوشرو با حوصله است وقت میزاره برا بیمار
سلام شما بیمار من نیستید بلکه دوست من هستید من دکتر هادی عبدالهی هستم فوق تخصص گوارش و کبد متخصص داخلی دارای بورد تخصصی و فوق تخصصی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان من در کنار شما هستم تا درد و بیماری شما را با هم مدیریت و درمان کنیم و حداقل با هم تحمل کنیم چون میتوانم درد و ناراحتی شما را درک میکنم
دوستان معرفی کردن
۱۴۰۱/۱۰/۰۱عالی بودندون
۱۴۰۰/۱۰/۱۴تشخیص بیماری برادرم و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ایمان آوردم به همه تعریف هایی که از شما شده بود مسلط به علم روز خوش برخورد جسور و با توانایی حل مسائل پیچیده
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عالی بود ولی الان نمیتونم ادرس مطب جدید و شماره تماس شو پیدا کنم
۱۴۰۲/۰۹/۱۲واقعا عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۸سلام مشکل درد معده داشتم که بایک نوبت خوب شدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳بسیار عالی و داروهای ایشان جواب خوبی دادن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بسیار دکتر خوب و با سوادی هستند و وقت کافی برای بیمارشان میزارند من سندرم روده داشتم و ایشون تشخیص دادند و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۱/۰۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹معده درد
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار دکتر دلسوز برای بیمار هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۴درگیر بیماری هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵بسیاردکترخوبیهستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خوب بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۶خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳لطفا دباره کار کنید ، چند وقته همش میبینم کلا غیر فعالید
۱۴۰۱/۰۴/۱۹مشکل معده
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۹هنوز نتیجه ندیده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر خوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۹سندرم معده وروده تحریک پذیر
۱۴۰۰/۰۸/۱۲مشکل گوارش وخداروشکر باتشخیص درست روند بیماری روبه بهبودی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار صبور و برخورد ارامش بخش برای بیمار.همچنین تایم زیادی برای بیمار میگذارند .
۱۴۰۱/۰۹/۱۹سندرم روده تحریک پذیر ومعده تحریک پذیر خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰خوش برخوردچ
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسیار عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بواسیر
۱۴۰۰/۰۹/۰۴دکتریشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۰۳مشکل معده
۱۴۰۰/۰۸/۱۳تقریبا مشگل
۱۴۰۰/۱۱/۱۹صبور ومتخصص
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۶دکتر خیلی خوبی است با ادب
۱۴۰۱/۰۳/۱۷روده هام صدا میداد وشکمم درد میکرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲سندردم روده تحریک پذیر
۱۴۰۱/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰ای کاش مثل دکتر عبدالهی زیاد داشتیم.آرامشی که به بیمار منتقل میکند که همگی در پس کوهی از تجربه نهفته است دنیای باارزشی است که با هیچ چیز قابل قیاس نیست.عمر طولانی از خداوند برای ایشان آرزومندم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵کولونوسکوپی خداروشکر بهترم
۱۴۰۱/۰۷/۱۲معده درد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵مشکل گوارشی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰معرکه بی نظیر بادانش
۱۴۰۱/۰۳/۳۰تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵ایشون با صبر و حوصله شما را ویزیت میکنن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶معده درد داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶خوب خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشکل معدها
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بسیارعالیهستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲کبد چرب
۱۴۰۲/۰۹/۳۰کاش دکتر عبداللهی های زیادی داشتیم. ما برای بیماری پدرم مدت زیادی رو در بیمارستان شریعتی تهران بودیم تو روزایی که هیشکی نبود و خیلی از پزشکا فقط به خاطر خالی شدن تخت برای بیمارای دیگه بیمارای بستری رو ترخیص میکردن دکتر کنار ما بود و توی هر شرایطی مارو تنها نذاشتن. روزایی که راه به جایی نداشتیم همه جوره باعث دلگرمی ما و پدرم بودن. کاش بعضی از پزشکانی که با رفتن دکتر از بیمارستان باعث رنج و فوت پدرم شدند کمی از علم؛تجربه و منش این پزشک بزرگوار را سرلوحه کارخود قرار میدادند. خدا به ایشان و خانواده شان سلامتی و طول عمر عنایت و روح پدر و خواهر بزرگوارشان را شاد کند. من دکتر هادی عبداللهی رو به همه بیماران گوارشی پیشنهاد میکنم. فاطمه صادقی اصل
۱۴۰۰/۰۷/۱۸مایل نبیتم
۱۴۰۲/۰۵/۱۱آندوسکوپی کردم وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱گوارش عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۳هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عاااالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱واقعا دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۰۴معده درد داشتم آندوسکوپی برام انجام دادن خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالییییی دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۲/۰۶/۰۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۳۱تشخیص و درمانشان خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۵پنجه طلا
۱۴۰۲/۰۲/۱۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۱/۱۰آقای دکتر عبدالهی بسیاردر کار خویش متبحر هستند مادر من چندین بار در بیمارستان غرضی بستری شد اما این مرکز پزشکی با عنوان فوق تخصصی یا تشخیص ندادند یا نخواستند دل بکار بدهند. ام آقای هادی عبدالهی بهتری کارها را انجام دادند من که من سهم خودم راضی هستم زیرا سلامتی مادرم برای خانواده ما الویت بر همه چیز دارد. من بهدر حضور خود آقی دکتر گفتم چنانچه مادر من بهبود پیدا کند من در حضور پرسنل بیمارستان خورشید به پایشان خواهم افتاد.
۱۴۰۰/۰۴/۲۳آندوسکوپی انجام دادم، بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱بسیار کار درست
۱۴۰۱/۰۶/۰۷مشکل معده درد عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰خیلی خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی،باسواد
۱۴۰۱/۱۱/۲۴عالی هست عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱علی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۸تشخیص عالی و وقت زیادی که برای بیمار میگذارند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱من روده تحریک پذیر مشکل معده داشتم خداراشکربهترم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل معدها
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بنده کولیت روده دارم و تحت درمانم و از اخلاق دکتر و روش درمانیشون بسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خوش اخلاق وماهر
۱۴۰۱/۰۲/۱۵مشکل کبدخوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۶بله بسیار عالی وخوش اخلاق هستند مادرم پیش ایشون رفتند اشالازی داشتند وبالون زدندخوب بود البته دوسال پیش انجام شده والان مادرم خیلی اذیت هست ومی خوایم دوباره پیشش نوبت بگیریم
۱۴۰۲/۰۲/۲۲خوب بودند . سندروم روده تحریک پذیر بسیار باحوصله . همچنان در حال پگیری بیماری چون با دونسخه هم هنوز بیماری را دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار بسیار با حوصله مهربان و دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۶دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۹/۱۳سندروم روده تحریکپذیر تشخیص دادن خیلی خوب بودن خداعمرشون بده
۱۴۰۲/۰۵/۳۰عای بااخلاق ورسیدگی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر خوبیه خیلی خوشرو با حوصله است وقت میزاره برا بیمار
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۴/۰۹بسیار پزشک با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۰۵/۱۴خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۱۷