۲۴۵ نفر
دکتر هادی عبدالهی

دکتر هادی عبدالهی

فوق تخصص گوارش و کبد

فوق‌تخصص شماره نظام: ۹۹۹۱۳
۱۴۲ نفر

دوستان معرفی کردن

۱۴۰۱/۱۰/۰۱

عالی بودندون

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

تشخیص بیماری برادرم و درمان عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

ایمان آوردم به همه تعریف هایی که از شما شده بود مسلط به علم روز خوش برخورد جسور و با توانایی حل مسائل پیچیده

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

عالی بود ولی الان نمیتونم ادرس مطب جدید و شماره تماس شو پیدا کنم

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

واقعا عالی بودن

۱۴۰۲/۰۹/۲۸

سلام مشکل درد معده داشتم که بایک نوبت خوب شدم

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

بسیار عالی و داروهای ایشان جواب خوبی دادن

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

بسیار دکتر خوب و با سوادی هستند و وقت کافی برای بیمارشان میزارند من سندرم روده داشتم و ایشون تشخیص دادند و خیلی بهتر شدم

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

معده درد

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

بسیار دکتر دلسوز برای بیمار هستند

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

درگیر بیماری هستم

۱۴۰۱/۰۸/۰۵

بسیاردکترخوبیهستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۶/۱۶

خوب شدم

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

لطفا دباره کار کنید ، چند وقته همش میبینم کلا غیر فعالید

۱۴۰۱/۰۴/۱۹

مشکل معده

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

عااااالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

هنوز نتیجه ندیده

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

عالی بودن

۱۴۰۱/۱۲/۱۸

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

دکتر خوبی هستن ایشون

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

سندرم معده وروده تحریک پذیر

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

مشکل گوارش وخداروشکر باتشخیص درست روند بیماری روبه بهبودی است

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

بسیار صبور و برخورد ارامش بخش برای بیمار.همچنین تایم زیادی برای بیمار میگذارند .

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

سندرم روده تحریک پذیر ومعده تحریک پذیر خیلی بهترشدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

خوش برخوردچ

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

بسیار عالی وخوش اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

بواسیر

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

دکتریشون حرف نداره

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

مشکل معده

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

تقریبا مشگل

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

صبور ومتخصص

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خوب بود

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

دکتر خیلی خوبی است با ادب

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

روده هام صدا میداد وشکمم درد میکرد

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

سندردم روده تحریک پذیر

۱۴۰۱/۰۷/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

ای کاش مثل دکتر عبدالهی زیاد داشتیم.آرامشی که به بیمار منتقل میکند که همگی در پس کوهی از تجربه نهفته است دنیای باارزشی است که با هیچ چیز قابل قیاس نیست.عمر طولانی از خداوند برای ایشان آرزومندم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

کولونوسکوپی خداروشکر بهترم

۱۴۰۱/۰۷/۱۲

معده درد

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

مشکل گوارشی

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

معرکه بی نظیر بادانش

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

ایشون با صبر و حوصله شما را ویزیت میکنن

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

معده درد داشتم

۱۴۰۲/۰۹/۱۶

خوب خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

مشکل معدها

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

بسیارعالیهستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

کبد چرب

۱۴۰۲/۰۹/۳۰

کاش دکتر عبداللهی های زیادی داشتیم. ما برای بیماری پدرم مدت زیادی رو در بیمارستان شریعتی تهران بودیم تو روزایی که هیشکی نبود و خیلی از پزشکا فقط به خاطر خالی شدن تخت برای بیمارای دیگه بیمارای بستری رو ترخیص میکردن دکتر کنار ما بود و توی هر شرایطی مارو تنها نذاشتن. روزایی که راه به جایی نداشتیم همه جوره باعث دلگرمی ما و پدرم بودن. کاش بعضی از پزشکانی که با رفتن دکتر از بیمارستان باعث رنج و فوت پدرم شدند کمی از علم؛تجربه و منش این پزشک بزرگوار را سرلوحه کارخود قرار میدادند. خدا به ایشان و خانواده شان سلامتی و طول عمر عنایت و روح پدر و خواهر بزرگوارشان را شاد کند. من دکتر هادی عبداللهی رو به همه بیماران گوارشی پیشنهاد میکنم. فاطمه صادقی اصل

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

مایل نبیتم

۱۴۰۲/۰۵/۱۱

آندوسکوپی کردم وخیلی راضی بودم

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

گوارش عالی بود

۱۴۰۱/۰۵/۰۳

هنوز نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

عاااالی

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

واقعا دکتر

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

معده درد داشتم آندوسکوپی برام انجام دادن خیلی راضی بودم

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

عالییییی دکتر بسیار خوبی هست

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

بسیار عالی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۳۱

تشخیص و درمانشان خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

پنجه طلا

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

دکتر خوب و با حوصله

۱۴۰۱/۰۱/۱۰

آقای دکتر عبدالهی بسیاردر کار خویش متبحر هستند مادر من چندین بار در بیمارستان غرضی بستری شد اما این مرکز پزشکی با عنوان فوق تخصصی یا تشخیص ندادند یا نخواستند دل بکار بدهند. ام آقای هادی عبدالهی بهتری کارها را انجام دادند من که من سهم خودم راضی هستم زیرا سلامتی مادرم برای خانواده ما الویت بر همه چیز دارد. من بهدر حضور خود آقی دکتر گفتم چنانچه مادر من بهبود پیدا کند من در حضور پرسنل بیمارستان خورشید به پایشان خواهم افتاد.

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

آندوسکوپی انجام دادم، بسیار عالی بودند

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

عالی عالی

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

بسیار کار درست

۱۴۰۱/۰۶/۰۷

مشکل معده درد عالی

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

دکتر عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

خیلی خوب بودند

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

عالی،باسواد

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

عالی هست عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

علی بود

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

تشخیص عالی و وقت زیادی که برای بیمار میگذارند

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

من روده تحریک پذیر مشکل معده داشتم خداراشکربهترم

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

مشکل معدها

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

بنده کولیت روده دارم و تحت درمانم و از اخلاق دکتر و روش درمانیشون بسیار راضیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

خوش اخلاق وماهر

۱۴۰۱/۰۲/۱۵

مشکل کبدخوب بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۲

بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

بله بسیار عالی وخوش اخلاق هستند مادرم پیش ایشون رفتند اشالازی داشتند وبالون زدندخوب بود البته دوسال پیش انجام شده والان مادرم خیلی اذیت هست ومی خوایم دوباره پیشش نوبت بگیریم

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

خوب بودند . سندروم روده تحریک پذیر بسیار باحوصله . همچنان در حال پگیری بیماری چون با دونسخه هم هنوز بیماری را دارم

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

بسیار بسیار با حوصله مهربان و دوست داشتنی

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

دکتر بسیار

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

سندروم روده تحریکپذیر تشخیص دادن خیلی خوب بودن خداعمرشون بده

۱۴۰۲/۰۵/۳۰

عای بااخلاق ورسیدگی خوب

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

دکتر خوبیه خیلی خوشرو با حوصله است وقت میزاره برا بیمار

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

بسیار بسیار عالی و با تجربه

۱۴۰۲/۰۴/۰۹

بسیار پزشک با اخلاق و با تجربه

۱۴۰۱/۰۵/۱۴

خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

خیلی خوب

۱۴۰۱/۱۱/۱۷
اطلاعات تکمیلی
سلام
شما بیمار من نیستید
بلکه دوست من هستید
من دکتر هادی عبدالهی هستم
فوق تخصص گوارش و کبد
متخصص داخلی
دارای بورد تخصصی و فوق تخصصی
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
من در کنار شما هستم
تا درد و بیماری شما را با هم مدیریت و درمان کنیم و حداقل با هم تحمل کنیم چون میتوانم درد و ناراحتی شما را درک میکنم
آدرس و تلفن مطب دکتر هادی عبدالهی
اصفهانکلینیک ویژه بیمارستان الزهرا
عصر روز‌های زوج
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر هادی عبدالهی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر جلال ترکان ریه و دستگاه تنفسی جناب آقای دکتر جلال ترکان

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی