۲۵۲ نفر
دکتر رضا هادی

دکتر رضا هادی

فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۹۵۶۹
۲۴۸ نفر

با شخصیت و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

همسرم مشکل داشت تازه ویزیت شده

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

خوب شدم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

برام کلونوسکوپی نوشتن انشالا مشکلم حل بشه

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

فعلا ازمایش و سونوگرافی نوشتند

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

در حال حاضر درمانی برای من تجویز نکردند و منتظر نتیجه ازمایش هستم

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

میکروب وپلیپ معده تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

بسیار عالی و با صبر و حوصله به بیمار گوش میدهند

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

خیلی عالی وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

مشکل گوارش

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

خوب بود

۱۴۰۲/۰۶/۰۷

خوب بودن ولی استرس منو رفع نکردن فقط خودشون صحبت کردن

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

بسیار با اخلاق و عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

همانژیوم کبد و تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

آقای دکتر خیلی صبور و با حوصله بودن و با دقت به حرفام گوش دادن از مدت مراجعه من ۳ ماه میگذره و من خیلی حالم بهتره اینو اول مدیون خدا و بعد مدیون آقای دکتر هستم.

۱۴۰۲/۰۳/۰۶

دکتر خیلی با صبر و حوصله پاسخ دادند و روند درمانی رو برام شروع کردند.محیط مطب فوقالعاده آروم و دلنشین بود

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

مشکل معده و عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

ایشون بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۷/۲۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

خانم بنده درد شدید در معده داشت و جناب دکتر با معاینه و تجویز سونوگرافی و آزمایش با این که میکروب معده تشخیص داده شده بود باز هم آندوسکوپی رو لازم دونستن و انجام دادن و معلوم شد که مشکلی نداشته معده و همون میکروب معده بوده به نظر من آندوسکوپی احتیاج نبود .

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

عاااالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عالی باحوصله

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

بسیار عالی. برخورد مناسب آقای دکتر و همکارانشان تشخیص خوب و درمان موفق

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

خدا خیر

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

بسیارخوش برخورد و صبور و پیگیر برای درمان مریض

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بسیار خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

رضایت کامل و برخورد بسیار خوب و مودبانه ای داشتند. (دکتر شکیباپور)

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

خوب است

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

من مشکل معده ومشکل بلع داشتم انوسکوپی انجام دادم وتحت درما هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

فعلن درحال بررسی

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

خوش برخورد و تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

خیلی تعریف شون رو شنیدم

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

مشکل گوارش و کبد چرب

۱۴۰۲/۱۰/۱۵

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

در فرایند درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

بسیار دکتر صبور، با شخصیت و حاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

آقای دکتر بسیار حرفه ای و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

بسیار حاذق

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

علائم گوارشی من رو که دیدن ، آندوسکوپی انجام دادن که واقعا لازم بود و اگرمتوجه نمی شدم ، زخم مری و معده ام بیشتر میشدن .

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

پزشک متعهد و انسانی محترم

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

من برای مشکل کبد چربم به مطب دکتر مراجعه کردم و واقعا از انتخابم خیلی راضیام. دکتر فوقالعاده باحوصله، بااخلاق و حرفهای هستن. از همون جلسهی اول با دقت به تمام صحبتهام گوش دادن، بدون اینکه عجله داشته باشن یا حرفم رو قطع کنن. تجویزهایی که انجام دادن کاملا علمی و مؤثر بود و خوشبختانه بعد از مدتی، با رعایت توصیههاشون، وضعیت کبد من به شکل قابل توجهی بهتر شد. چیزی که خیلی برام جالب بود، برخورد محترمانه و آرامشبخش خودشون و همینطور منشی خوشبرخورد و بسیار مؤدب مطب بود. از لحظهای که وارد شدم تا زمانی که خارج شدم، همه چیز با نظم و آرامش پیش رفت. به همهی دوستانی که به دنبال یک دکتر قابل اعتماد در زمینهی گوارش و کبد هستن، ایشون رو با اطمینان کامل پیشنهاد میکنم.

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

تشخیص عالی برخورد عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

از هرنظر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

معده درد شدید و زخم معده سهال مزمن

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

مشکل گوارشی ،خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

بسیار عالی بودند و کامل برای صحبتهای بیمار وقت میگذاشتند و درباره بیماری کامل توضیح میدادند

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

سلام وقت بخیر بنده بسیار از برخورد دکتر عزیز و تشخیص ایشان و نوبت دهی خیلی آسان و در مجموع همچی خوب عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

مشکل کبد

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

دقیق، صبور و با تشخیص بیماری بالا

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

بسیار دلسوز و خوش اخلاق و پیگیر هستند

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

درد معده . درمان عالی . بسیار متین و با دقت و حوصله و با دانش هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

درود عالی وبا حوصله با بیمار صبحت میکند وضمن رد بدل شرح حال بهترین تصمیم را برای بیمار میگیرد

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خوب بود فعلا تحت نظر

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

با اخلاق وعالی

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

مشکل گوارش

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

دکتر بادقت و خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

عالی بوده است

۱۴۰۲/۰۴/۲۳

دکتر خوب و با حوصله ای هستند وفعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

از گرید ۲ به یک با کمترین دارو

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

مشکل گوارش.

۱۴۰۲/۰۵/۰۷

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

سندروم روده تحریک پذیر

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

یک پزشک خوب و یک انسان خوب

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

برای کبد چرب مراجعه کردم خیلی دکتر با اخلاق وخوبیه وبا تجربه

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

با سلام، نوبت دهی ایشان چون اینترنتی هم میشه انجام داد، خیلی خوب هستش،برخورد منشی و خود آقای دکتر خیلی خوب بود، بنده بدلیل فیت تست مثبت در آزمایش مدفوع به ایشان مراجعه کردم، انجام کولونوسکوپی را انجام دادم و آقای دکتر وقت گذاشتن و بنده هم تا الان خیلی راضی هستم از مراجعه به ایشان...

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

مشکل معده حل شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

آندوسکوپی

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

عمل کولونوسکوپی

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

آقای دکتر فرد باشخصیت و مورد احترام هستند برخورد عالی و توضیحاتش کامل .وقت کافی برای هر بیمار در نظر میگیرند و اجازه توضیح و صحبت کردن به بیمار را می دهند.

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

فعلا در حال مداوا

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

عااالی

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

یک بار مراجعه داشتم

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

عالی بود خیلی صبور بودن و با دقت گوش میدادن و یادداشت میکردن موارد را و حتی تشخیص درست و برای بررسی بیشتر آزمایش های مختلف میدن و درنهایت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

از نظر شخصیتی پزشک بسیار متشخص و با حوصله ای هستند، با متانت و حوصله زیاد به صحبت های بیمار گوش می دهند. در مورد درمان: درحال حاضر دارو دادند و بعد از مصرف دارو سونوگرافی انجام بدهم و بعد از جواب سونو اگر درمان جدی تر نیاز بود انجام بدهند.

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

عالی و

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

بسیارعالی

۱۴۰۲/۰۸/۰۴

بسیار خوب و

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

رد حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

با سلام آقای دکتر هادی حاذق،باسواد بالا،باحوصله،منظم،منش مخصوص پزشکی،ارتباط گیری عالی با بیمار،و در کل عالی. جسارت نباشد به بقیه پزشکان ایران ولی وقت گذاشتن و به حرف و درد بیمار گوش دادن را به دلیل شلوغی بعضی مطب ها کمتر پزشکی رعایت میکند صد البته او هم تشخیص داده درد بیمارش چیست،ولی گوش دادن به حرف و درد بیمار او را سبک میکند و از نظر روحی اعتماد به نفسش را ارتقا میدهد. پایدار باشید.

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

سلام آقای دکتر عالی . نمره اشون ۱۰۰ مشکل معده و کبد داشتم تحت درمان هستم اما اخلاق و حوصله و صبر و وقت گذاشتن برا بیمار عالی و عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

دکتر بسیار عالی صبور بخصوص آندوسکوپی و کولونوسکوپی آن که محیط آن تمیز و دستگاه هایش پیش رفته و به روز می باشد

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

کبد چرب/ در حال درمان خوش برخورد و حرفه ای

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

خوب است

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

خوب هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خوش برخورد و شنونده ای خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

عالییی

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

با سلام درد پهلو سمت راست داشتم تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

دکتربسیارحاذق وباحوصله ای هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

عالی و باحوصله

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

با حوصله و شفاف صحبت کردن و استرس بیخود به بیمار نمیدن

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

خیلی صبور و دقیق هستند و کار آندوسکوپی و کولونوسکوپی رو خیلی عالی انجام میدهند

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

کبد. دکترخوش اخلاق . فهیم ومجرب هستند.

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

یبوست مزمن فعلا آزمایش و دارو تجویز نمودند.

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

یبوست .

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

مشکل کبد

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

سریع ارجاع میده اندوسکپی

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

ایشون بسیار بسیار حرفه ای و کاردرست. خدا عمر با عزت بهشون بده. محیط مطبشون آرامش بخش بود. به حرفام به خوبی گوش دادن یک شرح حال کامل ازم گرفتن. و نکاتی رو بهم گفتن که خیلی مهم بود ولی هیچ دکتر دیگه ای نگفته بود. بهترین متخصص گوارش در اصفهان

۱۴۰۴/۱۰/۲۸

مشکل معده داشتم برخوردشان عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

با آرامش بابیمار صحبت میکنن تشخیصشون عالیه

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

اولین ویزیت رو با ایشون داشتم خیلی خوش برخورد و با حوصله برخورد کردن مشکل معده داشتم

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

اندوسکپی وکلونوسکپی

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

صبور و با اخلاق توجه کافی به بیمار

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

سلام دکتر بسیار عالی ومتین هستند و باحوصله

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

کبد - در حال

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

در مورد کبد چرب مراجعه داشتم از نتیجه کار راضی بود این دکتر را ب دیگران پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

خانم رجاایهستم مشکل معده و کبد داشتم با سه مرتبه مراجعخ

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

دکتر بسیار خوبی است ایشان با سواد خودش دکتر شده سهمیه آی نبوده خانواده با استعدادی هستند واقعا خوبه در کارش

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

سلام واقعا کارشون عالیه و برخورد خوب و شایسته

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

خوب بود ولی م

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

تا حدود زیادی موثر بوده درمان

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

سندروم روده تحریک پذیر

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

تخیص عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

اندوسکوپی

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

بسیار عالی و با تجربه

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

مشکل من همانژیوم کبدی بود که با نظر پزشک برای اطمینان ارجاع شدم برای سی تی اسکن و خدا رو شکر مشکل خاصی نداشتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۹/۰۹

مشکل معده

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

باعرض سلام وادب خداقوت جناب آقای دکتر بسیار متشخص و با روابط عمومی بالا و ماهر و صبور هستند. و منشی نیز خانمی متین و با وقار هستند. مشکل کبد گرید سه داشتم که با دو بار ویزیت خدا روشکر بیماری برطرف گردید. مطب نیز با چیدمان عالی و محیطی خوب باعث آرامش بیماران میگردد.

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

مشکل معده داشتم تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

در حال درمان هستم فعلا نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۳/۰۴/۰۸

هنوز هیچی

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

بهترین دکتر هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

بی نظیرن

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

برخورد مودبانه بررسی کامل مدارک پزشکی وراهنمایی کامل برای ادامه روش معالجه ومعرفی به همکاران زبده تهران به علت نبودن معالجه به روش پوام در اصفهان

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

متخصص و متعهد

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

سلام در حال تداوم است تا کنون که خوب بودند در رابطه با کبد می باشد

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

سندروم روده تحریک پذیر

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

مشکل کبد

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

من مشکل گوارشی داشتم ونزدیک دکترهادی کولونوسکوپی واندوسکپی شدم مشکلم را تشخیص دادند وفعلا تحت درمانم واز ایشان راضی هستم.

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

دکتر دقیق و بروزی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

تشخیص عالی،درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

دکترهادی،خیلی مهربان،صبورو ماهر هستند

۱۴۰۳/۰۳/۲۹
اطلاعات تکمیلی
دارای دانشنامه (بورد) فوق تخصصی گوارش، کبد و آندوسکوپی بزرگسالان از دانشگاه تهران
مطب در روز دوشنبه از ساعت 8 صبح تا عصر به آندوسکوپی گوارشی فوقانی و تحتانی (کولونوسکوپی) با بیهوشی اختصاص دارد.
تزریق بوتاکس در معده جهت کاهش وزن با استفاده از آندوسکوپی برای مراجعه کنندگانی که پس از دریافت مشاوره علمی دقیق متمایل به استفاده از این روش نوین باشند انجام خواهد شد. مشاوره مذکور (تلفنی یا حضوری) به صورت رایگان ارائه می گردد.
مطب دکتر رضا هادی فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی بزرگسالان
اصفهانچهار راه هشت بهشت، ابتدای هشت بهشت غربی، جنب بانک مسکن، ساختمان سارا، طبقه پنجم، ساختمان سارا، طبقه پنجم،
ساختمان قبل از اسانسور ۳ تا پله دارد
فاصله مطب تا پارکینگ عمومی هشت بهشت حدود ۵۰ متر است
طرف قرارداد با بیمه های خدمات درمانی (سلامت) و نیروهای مسلح
.
یکشنبه و سه شنبه عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰
مطب در روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح تا عصر به آندوسکوپی و کولونوسکوپی با بیهوشی اختصاص دارد.
  • مطب در روز ۲۶ خرداد تعطیل می باشد.
لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
۶ روز دیگر
۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
۸ روز دیگر
۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
مطب های دیگر با تخصص مشابه
کسانی که دکتر رضا هادی را پیشنهاد میکنند:
جناب آقای دکتر محمد نصرتیان زواره داخلی جناب آقای دکتر محمد نصرتیان زواره
سرکار خانم دکتر وجیهه سمائی غدد، رشد و متابولیسم سرکار خانم دکتر وجیهه سمائی
جناب آقای دکتر باقر هادی کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر باقر هادی
جناب آقای دکتر محمدهادی شفیق گوارش ، کبد و آندوسکوپی جناب آقای دکتر محمدهادی شفیق
اینستاگرام دکتر رضا هادی

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی
مطب دکتر رضا هادی فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی بزرگسالان

چهار راه هشت بهشت، ابتدای هشت بهشت غربی، جنب بانک مسکن، ساختمان سارا، طبقه پنجم، ساختمان سارا، طبقه پنجم،
ساختمان قبل از اسانسور ۳ تا پله دارد
فاصله مطب تا پارکینگ عمومی هشت بهشت حدود ۵۰ متر است
طرف قرارداد با بیمه های خدمات درمانی (سلامت) و نیروهای مسلح
.