این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی، روبروی بیمارستان سینا . داخل کوچه ۳۲ (شهید حسن انصاری)، مجتمع پرتو، طبقه یک، واحد ۲
لطفا توجه بفرمایید زمان انتظار در مطب حدود ۲ ساعت میباشد
مشکل یبوست و بسیار بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عاللیییی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶فعلا در حال طی درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷در حال درمان هستم ،ولی برخورد خانم دکتر و پرسنلشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۹سوزش معده
۱۴۰۴/۰۴/۰۵دریافت نوبت بسیار راحت بود فقط چون از چند برنامه در یک ساعت نوبت داده می شود.در بعضی مواقع معطلی زیاد است ،درخصوص خانم دکتر بسیار عالی باحوصله و بادقت به صحبت های بیمار گوش می کنند و تشخیص خوبی دا رند
۱۴۰۴/۱۰/۲۴عالی اس
۱۴۰۴/۰۸/۱۳تازه دوره درمان را شروع کردیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴مشکلات گوارشی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳بسیار دکتر مهربان و با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۰دکتر مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱درد معده و قفسه سینه. تشخیصشون سنگ صفرا بود که ارجاع دادند به دکتر جراح. انسان خوش برخورد و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خیلی دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خیلی دکتربا تجربه و با اخلاق هستن التهاب روده ومعده داشتم با داروهای دکتر طی دو دوره خیلی خوب شدم هنوز تحت درمان هستم وخیلی از برخورد وتجویز دکتر راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۳درد در ناحیه شکم و کمر و با داروهایی که دادند خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷مشکل معده درحال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴هنوز دارم درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳تشخیص عالی خونریزی روده داشتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عالی فعلا درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۱مشکل گوارش داشتم،فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰تشخیص و درمان خوب بود و همینطور اخلاق ایشون و منشی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹فیستول مقعدی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بسیار خانم محترمی هستند و خیلی دلسوزانه با یسمار برخورد میکنند وبدون دلیل دارو تجویز نمیکنندتا دلیل بیماری رو تشخیص بدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی بهترین
۱۴۰۴/۰۵/۰۸مشکل معده درد و روده تحربک پذیر داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دکتر بسیار عالی با شخصیت و ماهری هستند انشالله همیشه سلامت و تندرست باشند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹از همه لحاظ عالی تشخیص تجویز ودرمان
۱۴۰۵/۰۲/۳۰سندورم روده تحریک پذیر در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۰هموروئید دارم فعلا در حال درمان هستم هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده است.
۱۴۰۳/۱۲/۲۱درحال درمان هستم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳بسیار ار ع
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۳/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۱۸دکتر خوبی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۰دکتر خیلی باتجربه وخوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۸دکتری عالییی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱زخم معده
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عالی هم نظم مطب هم اخلاق خانم دکتر و هم تشخیصشون عالی بود واقعا ب دل نشست
۱۴۰۴/۰۹/۲۸اندوکلون انجان دادم تشخیص خوب بود و الحمدلله مشکل به لطف خدا تاحدودی برطرف شده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷ورم معده والان بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲دکتر عالی و باحوصله و خوش اخلاق باتجربه ی بالا
۱۴۰۵/۰۲/۱۳یبوست زیاد ودرد زیاد و خونریزی مقعدی وشقاق که با درمان ایشان خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲تجربه خوبی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۹مشکل گوارشی داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مشکل گوارش.باتشخیص سریع بیماری و داروی مناسب ۱ ماهه مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸با تجربه و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹پلیپ معده ، دکتر بسیار خوب ، تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷همرویید
۱۴۰۴/۰۲/۲۱یبوست و هموروئید با داروهاشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکترخوبی است
۱۴۰۳/۰۵/۰۷درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳فیشر. عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عاالی وبادقت زیاد
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خیلی عالی هستن.بخصوص تجربه و اخلاق خوبی که دارن.همکاری خانم منشی هم خیلی خوب بود.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خوب بودراضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر خوبی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۲۵درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳دکتر فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی بود و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۷مشکل گوارش جلسه دوم می باشد در همین جلسه اول داریوش اثر بخش بوده
۱۴۰۳/۱۱/۰۸انصافا عالی، با حوصله و متخصص. اینشون تنها دکتری بودند که توانستند بنده رو ترغیب به مصرف دارو و درمان بکنند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۳خیلی دکتر خوبی هستن من یه هفتس پیششون ویزیت شدم برای لاغری احساس میکنم اشتهام کمتر شده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مشگل کبدومعده عاااالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۱درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خوش اخلاق و مهربان و پیگیر زندگی دوباره بهم داد واقعا عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶مادرم مشکل روده ومعده داشتن، خانم دکتر با تشخیص صحیح وتجویزبسیارعالیشون بیماریشوناکنترل کردن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰خیلی خوب و با آرامش به علائمی که بیمار میگن گوش میکنن و تشخیصشون برای درمان معده درد خیلی خوب بود.
۱۴۰۴/۰۴/۰۷تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بد نبود
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار حاذق انداما من نتونستم دوباره برگردم پیششون
۱۴۰۱/۱۱/۱۳دکتر بسیار با اخلاق و خوش برخورد بودن برای بیمار وقت میگذارند و توی طبابت هم دکتر حاذقی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹فوق العاده س،
۱۴۰۲/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خوب بود میرفتم دستشویی خوب شدم .دوباره بعد دو سه سال قرص کاهش وزن خوردم ریختم به هم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲تشخیص ایشان عالیست
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار مهربان و حاذق
۱۴۰۴/۰۱/۲۶تشخیص بیماری میکروب معده وسنگ کیسه صفری هنوزدارم درمان میشوم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸مشکل یبوست داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵درود دکتر فوق العاده هستن هم اخلاق هم تخصص
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۱۴برام آزمایش و سونو نوشتن هنوز جواب رو نبردم محضرشون جهت تشخیص
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خوب عالی موفق
۱۴۰۲/۰۳/۰۲رفتارشون عالیه
۱۳۹۷/۱۰/۰۱بسیار دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود برخورد عالی وکاملا دقیق برسی کردند فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بهترین دکتر گوارش با علم به روز
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من شنیده بودم دکتر خوبی هستن ولی اصلا به شرح حالی که من دادم توجه نکردن یعنی اصلا گوش ندادن و سریع گفتن باید کلونوسکوپی بشم، بنظرم این روند یکم اوکی نبود
۱۴۰۴/۱۲/۱۲سلام کوارش
۱۴۰۲/۰۹/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی است
۱۴۰۳/۰۱/۲۲زخم روده داشتم ،با تشخیص درستشون منو درمان کردن،،بسیار صبور و حاذق هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴هموروئید
۱۴۰۴/۰۲/۲۹من درگیر سندروم روده تحریک پذیری شده بودم که البته بعد ویزیت توسط ایشون متوجه شدم و ایشون فرآیند تشخیص رو از طریق آزمایشات تخصصی لازم انجام و بعد از ملاحظه تشخیص و درمان مناسب نیز انجام شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳قند در بارداری
۱۳۹۹/۰۳/۰۶بله خو
۱۴۰۴/۰۷/۱۴پسرم کولیت روده داره که تحت درمان هست خانم دکتروپرسنل مطب بابرخوردعالی واحترام زیاد برخورد کردند که باعث دلگرمی وروحیه دربیماران میشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خیلی راضی بودم تشخیص درست و بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بسیار بسیار دکتر حاذق و توانایی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی بودن اماحیف که رفتن
۱۳۹۹/۰۲/۰۱کبد چرب
۱۴۰۳/۰۴/۱۰درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳واقعا عالی. هم توی تشخیص بیماری وهم فوق العاده خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۰دکتر با تجربه وخیلی خوبی هستن از هم نظر اخلاق ورفتارشون هم تشخیص فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶مشکل یبوست داشتم و کامل بامتانت بنده را راهنمایی وویزیت کردند
۱۳۹۹/۰۳/۱۲فعلا در مسیر فرآیند درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱تشخیص بسیار عالی . رفتار خانم دکتر با بیمار بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵نظری ندارم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار حرفه ای خوش برخورد ومهربون
۱۴۰۴/۱۱/۲۰برخورد خوبی داشتن ولی هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹مادرم آآآ آ در شهرستان پاوه تحت نظر ایشان بود کاش از پاوه نمی رفتن د
۱۳۹۹/۰۴/۲۱بسیار دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۲مشکل روده نتیجه عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸فعلا هبجی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹مشکل ریه داشتم و درمان شدم خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۱۱/۱۳عالیی اخلاقم عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸شکم درد داشتم اندوسکوپی وکولونوسکوپی انجام دادم فعلا که دارم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱درحال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عالییییییییییییییی مهربون دستیارشون و منشیشون عالییی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲در دیدار اول خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵ففلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶خیلی حوب هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۲مشکل درد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۳۰بسیاردکترعالی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مشکل اسید معده داشتم و با تجویز ایشون خوب شوم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل کبد تازه یک جلسه اومدیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶خانم دکتر خیلی خوب وماهر هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار خوش برخورد
۱۳۹۸/۰۱/۲۵معاینه و آندوسکپی و ..
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۷یکی از بهترین دکترهای با تجربه که تا به حال دیدم خوش اخلاق و مهربان ارزوی تندرستی و شادمانی براشون دارم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲سلام معده دردداشتم،دکترآندوسکوپی گرفتند داروتجویزکردند،درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷باعرض سلام من یجلسه رفتم پیششون که خدایش توصیههایی که کردناانجام دادم عالی بودمن مشکل رماتیسم داشتم
۱۳۹۷/۱۱/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۱میکروب معده
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶اوکی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶یک کلام عاااالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵امروز ویزیت شدم و برای تشخیص اندوسکوپی تجویز کردن،برخورد خیلی خوبی داشتن انشاله در مراجعه های بعدی نظراتم اعلام میکنم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲عالیییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار با اخلاق و دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی هستند خانم دکتر ️
۱۴۰۲/۰۹/۲۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دکتر باحوصله و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۲/۱۵سلام. ایشان از هر نظر عالی هستند. بسیار خوش اخلاق، خوش برخورد، کاردان و تجویزات عالی. همچنین منشی بسیار خوش اخلاق و دارای صبر و تامل. سامانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲مشکل یبوثت داشتم با دارو بهتر شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار عتل
۱۴۰۳/۰۵/۰۲درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳مشکل گوارشی بسیار عالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۲۴مشگل کبد
۱۴۰۳/۰۷/۱۸