۴۲۸ نفر
دکتر تهمینه فربد آرا

دکتر تهمینه فربد آرا

فوق تخصص گوارش ، کبد و مجاری صفراوی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۴۱۵۹
یکشنبه۱۷ خرداد
امروز
سه شنبه۱۹ خرداد
پس فردا
شنبه۲۳ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۲۴ خرداد
۷ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۹ روز دیگر
شنبه۳۰ خرداد
یکشنبه۳۱ خرداد
شنبه۰۶ تیر
یکشنبه۰۷ تیر
۲۶۹ نفر

درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

برخورد خوبی داشتن ولی هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

دکتر خیلی باتجربه وخوبی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

پلیپ معده ، دکتر بسیار خوب ، تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

تشخیص و درمان خوب بود و همینطور اخلاق ایشون و منشی عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

بسیار دکتر مهربان و با اخلاق هستن

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

مشکل گوارش

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

مشکل گوارشی داشتم

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

خوب بود برخورد عالی وکاملا دقیق برسی کردند فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

بسیاردکترعالی هست

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

عالی هستند خانم دکتر ️

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

بسیار ار ع

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

معاینه و آندوسکپی و ..

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

عالی خوب

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

مشکل گوارش.باتشخیص سریع بیماری و داروی مناسب ۱ ماهه مشکل حل شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

دکتر بسیار عالی با شخصیت و ماهری هستند انشالله همیشه سلامت و تندرست باشند

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

واقعا عالی. هم توی تشخیص بیماری وهم فوق العاده خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

عالی است

۱۴۰۳/۰۱/۲۲

سوزش معده

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

سلام کوارش

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

تشخیص بیماری میکروب معده وسنگ کیسه صفری هنوزدارم درمان میشوم

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

کبد چرب

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

در دیدار اول خوب بودند

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

بسیار دکتر خوب و با تجربه

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

اندوکلون انجان دادم تشخیص خوب بود و الحمدلله مشکل به لطف خدا تاحدودی برطرف شده

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

در حال درمان هستم ،ولی برخورد خانم دکتر و پرسنلشون عالیه

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

فعلا هبجی

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

خوب بودراضی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

امروز ویزیت شدم و برای تشخیص اندوسکوپی تجویز کردن،برخورد خیلی خوبی داشتن انشاله در مراجعه های بعدی نظراتم اعلام میکنم

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

نظری ندارم

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

بسیار مهربان و حاذق

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

درود دکتر فوق العاده هستن هم اخلاق هم تخصص

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

برام آزمایش و سونو نوشتن هنوز جواب رو نبردم محضرشون جهت تشخیص

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

مشکل روده نتیجه عالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

سلام. ایشان از هر نظر عالی هستند. بسیار خوش اخلاق، خوش برخورد، کاردان و تجویزات عالی. همچنین منشی بسیار خوش اخلاق و دارای صبر و تامل. سامانی

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

دکتری عالییی

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

دکتر خوبی بودند

۱۴۰۳/۰۵/۲۵

تجربه خوبی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

یکی از بهترین دکترهای با تجربه که تا به حال دیدم خوش اخلاق و مهربان ارزوی تندرستی و شادمانی براشون دارم

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

مشکل گوارشی بسیار عالی بودن

۱۳۹۷/۰۸/۲۴

هنوز دارم درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

با تجربه و عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

درحال درمان

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

بهترین دکتر گوارش با علم به روز

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خیلی عالی هستن.بخصوص تجربه و اخلاق خوبی که دارن.همکاری خانم منشی هم خیلی خوب بود.

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

دریافت نوبت بسیار راحت بود فقط چون از چند برنامه در یک ساعت نوبت داده می شود.در بعضی مواقع معطلی زیاد است ،درخصوص خانم دکتر بسیار عالی باحوصله و بادقت به صحبت های بیمار گوش می کنند و تشخیص خوبی دا رند

۱۴۰۴/۱۰/۲۴

مشکل یبوثت داشتم با دارو بهتر شد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

خیلی دکتر خوبی هستن من یه هفتس پیششون ویزیت شدم برای لاغری احساس میکنم اشتهام کمتر شده

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

فیستول مقعدی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بسیار دکتر خوب و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

مادرم آآآ آ در شهرستان پاوه تحت نظر ایشان بود کاش از پاوه نمی رفتن د

۱۳۹۹/۰۴/۲۱

دکتر خوبیه

۱۳۹۸/۰۳/۲۱

خوب عالی موفق

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

تحت درمانم

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

مشکل ریه داشتم و درمان شدم خیلی راضی هستم

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

مشکل معده درد و روده تحربک پذیر داشتم

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

دکتر خوبی

۱۴۰۲/۱۲/۰۳

یبوست و هموروئید با داروهاشون خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

یک کلام عاااالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

مشکل کبد تازه یک جلسه اومدیم

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

مشکل گوارش جلسه دوم می باشد در همین جلسه اول داریوش اثر بخش بوده

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

مشگل کبد

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

من شنیده بودم دکتر خوبی هستن ولی اصلا به شرح حالی که من دادم توجه نکردن یعنی اصلا گوش ندادن و سریع گفتن باید کلونوسکوپی بشم، بنظرم این روند یکم اوکی نبود

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

دکتر فوق العاده

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

فعلا در حال طی درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

رفتارشون عالیه

۱۳۹۷/۱۰/۰۱

پسرم کولیت روده داره که تحت درمان هست خانم دکتروپرسنل مطب بابرخوردعالی واحترام زیاد برخورد کردند که باعث دلگرمی وروحیه دربیماران میشه

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

خوب بود میرفتم دستشویی خوب شدم .دوباره بعد دو سه سال قرص کاهش وزن خوردم ریختم به هم

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

همرویید

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

درد معده و قفسه سینه. تشخیصشون سنگ صفرا بود که ارجاع دادند به دکتر جراح. انسان خوش برخورد و دلسوزی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

عالیی اخلاقم عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

قند در بارداری

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

زخم روده داشتم ،با تشخیص درستشون منو درمان کردن،،بسیار صبور و حاذق هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

هموروئید دارم فعلا در حال درمان هستم هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده است.

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عاالی وبادقت زیاد

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

سندورم روده تحریک پذیر در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بسیار با اخلاق و دقیق

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

تشخیص بسیار عالی . رفتار خانم دکتر با بیمار بسیار بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

مادرم مشکل روده ومعده داشتن، خانم دکتر با تشخیص صحیح وتجویزبسیارعالیشون بیماریشوناکنترل کردن

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

مشگل کبدومعده عاااالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

دکتر بسیار با اخلاق و خوش برخورد بودن برای بیمار وقت میگذارند و توی طبابت هم دکتر حاذقی بودن

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

بسیار حاذق انداما من نتونستم دوباره برگردم پیششون

۱۴۰۱/۱۱/۱۳

بسیار دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۳۰

دکتر باحوصله و تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

خیلی راضی بودم تشخیص درست و بسیار دکتر خوبی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

بسیار دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

بد نبود

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

مشکلات گوارشی

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

عالی بود و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

درحال درمان هستم

۱۳۹۷/۱۱/۲۳

عالییییییییییییییی مهربون دستیارشون و منشیشون عالییی

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

دکتر خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

فوق العاده س،

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

دکتر با تجربه وخیلی خوبی هستن از هم نظر اخلاق ورفتارشون هم تشخیص فعلا در حال درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

بسیار حرفه ای خوش برخورد ومهربون

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

مشکل گوارش داشتم،فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

سلام معده دردداشتم،دکترآندوسکوپی گرفتند داروتجویزکردند،درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

مشکل درد

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

بسیار خوش برخورد

۱۳۹۸/۰۱/۲۵

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

مشکل یبوست و بسیار بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

مشکل یبوست داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

درد در ناحیه شکم و کمر و با داروهایی که دادند خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خانم دکتر خیلی خوب وماهر هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

میکروب معده

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

عاللیییی

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

تشخیص ایشان عالیست

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عالیییی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

فعلا در مسیر فرآیند درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

دکترخوبی است

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

عالی هم نظم مطب هم اخلاق خانم دکتر و هم تشخیصشون عالی بود واقعا ب دل نشست

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

دکتر عالی و باحوصله و خوش اخلاق باتجربه ی بالا

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

از همه لحاظ عالی تشخیص تجویز ودرمان

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

تشخیص و درمان

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

مشکل اسید معده داشتم و با تجویز ایشون خوب شوم

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

مشکل معده درحال حاضر تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۰

بله خو

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

دکتر مهربان و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

من درگیر سندروم روده تحریک پذیری شده بودم که البته بعد ویزیت توسط ایشون متوجه شدم و ایشون فرآیند تشخیص رو از طریق آزمایشات تخصصی لازم انجام و بعد از ملاحظه تشخیص و درمان مناسب نیز انجام شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

فیشر. عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

بسیار بسیار دکتر حاذق و توانایی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

تشخیص عالی خونریزی روده داشتم و خوب شدم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

دکتر خوش اخلاق و مهربان و پیگیر زندگی دوباره بهم داد واقعا عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

عالی فعلا درحال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

خیلی دکتر خوب و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

بسیار خانم محترمی هستند و خیلی دلسوزانه با یسمار برخورد میکنند وبدون دلیل دارو تجویز نمیکنندتا دلیل بیماری رو تشخیص بدن

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

عالی بهترین

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

تازه دوره درمان را شروع کردیم

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

بسیار عتل

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

عالی اس

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

بسیار خوش برخورد و حاذق

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

خیلی حوب هستن

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

زخم معده

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

مشکل یبوست داشتم و کامل بامتانت بنده را راهنمایی وویزیت کردند

۱۳۹۹/۰۳/۱۲

شکم درد داشتم اندوسکوپی وکولونوسکوپی انجام دادم فعلا که دارم دارو مصرف میکنم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

باعرض سلام من یجلسه رفتم پیششون که خدایش توصیههایی که کردناانجام دادم عالی بودمن مشکل رماتیسم داشتم

۱۳۹۷/۱۱/۰۵

ورم معده والان بهترم

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

خیلی خوب و با آرامش به علائمی که بیمار میگن گوش میکنن و تشخیصشون برای درمان معده درد خیلی خوب بود.

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

اوکی بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

یبوست زیاد ودرد زیاد و خونریزی مقعدی وشقاق که با درمان ایشان خیلی خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

خیلی دکتربا تجربه و با اخلاق هستن التهاب روده ومعده داشتم با داروهای دکتر طی دو دوره خیلی خوب شدم هنوز تحت درمان هستم وخیلی از برخورد وتجویز دکتر راضی هستم

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

عالی بودن اماحیف که رفتن

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

ففلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

انصافا عالی، با حوصله و متخصص. اینشون تنها دکتری بودند که توانستند بنده رو ترغیب به مصرف دارو و درمان بکنند.

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

هموروئید

۱۴۰۴/۰۲/۲۹
اطلاعات تکمیلی
دکتر تهمینه فربدآرا فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال ۱۳۸۶ است. تخصص داخلی خود را در سال ۱۳۹۳ و فوق تخصص گوارش و کبد خود را در سال ۱۴۰۰ دریافت نمود.
مطب شمس آبادی
اصفهانخیابان شمس آبادی، روبروی بیمارستان سینا . داخل کوچه ۳۲ (شهید حسن انصاری)، مجتمع پرتو، طبقه یک، واحد ۲
لطفا توجه بفرمایید زمان انتظار در مطب حدود ۲ ساعت میباشد
در مطب اندوسکوپی_کولونوسکوپی_انجام پولیپکتومی_تزریق بوتاکس معده جهت لاغری انجام می گردد.
روز‌های ویزیت: ساعات ویزیت روز‌های شنبه یکشنبه سه شنبه را از ساعت ۴ عصر تا ۸ شب
روز‌های دوشنبه و چهارشنبه اندوسکوپی از ۸ صبح
  • مطب در روز ۲ تیر تعطیل می باشد.
نقشه مطب
لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
امروز
۱۷ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
پس فردا
۱۹ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
۶ روز دیگر
۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
۷ روز دیگر
۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
۹ روز دیگر
۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۸ الی ۱۲
۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی
مطب شمس آبادی

خیابان شمس آبادی، روبروی بیمارستان سینا . داخل کوچه ۳۲ (شهید حسن انصاری)، مجتمع پرتو، طبقه یک، واحد ۲
لطفا توجه بفرمایید زمان انتظار در مطب حدود ۲ ساعت میباشد

مطب شمس آبادی

خیابان شمس آبادی، روبروی بیمارستان سینا . داخل کوچه ۳۲ (شهید حسن انصاری)، مجتمع پرتو، طبقه یک، واحد ۲
لطفا توجه بفرمایید زمان انتظار در مطب حدود ۲ ساعت میباشد