این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی، روبروی بیمارستان سینا . داخل کوچه ۳۲ (شهید حسن انصاری)، مجتمع پرتو، طبقه یک، واحد ۲
لطفا توجه بفرمایید زمان انتظار در مطب حدود ۲ ساعت میباشد
درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹برخورد خوبی داشتن ولی هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتر خیلی باتجربه وخوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۸پلیپ معده ، دکتر بسیار خوب ، تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷تشخیص و درمان خوب بود و همینطور اخلاق ایشون و منشی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار دکتر مهربان و با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۰مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۸/۰۲مشکل گوارشی داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بود برخورد عالی وکاملا دقیق برسی کردند فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیاردکترعالی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی هستند خانم دکتر ️
۱۴۰۲/۰۹/۲۱بسیار ار ع
۱۴۰۳/۰۷/۰۲معاینه و آندوسکپی و ..
۱۴۰۴/۰۵/۲۳عالی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۸مشکل گوارش.باتشخیص سریع بیماری و داروی مناسب ۱ ماهه مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر بسیار عالی با شخصیت و ماهری هستند انشالله همیشه سلامت و تندرست باشند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲واقعا عالی. هم توی تشخیص بیماری وهم فوق العاده خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی است
۱۴۰۳/۰۱/۲۲سوزش معده
۱۴۰۴/۰۴/۰۵سلام کوارش
۱۴۰۲/۰۹/۰۷تشخیص بیماری میکروب معده وسنگ کیسه صفری هنوزدارم درمان میشوم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹کبد چرب
۱۴۰۳/۰۴/۱۰در دیدار اول خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۲اندوکلون انجان دادم تشخیص خوب بود و الحمدلله مشکل به لطف خدا تاحدودی برطرف شده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۰در حال درمان هستم ،ولی برخورد خانم دکتر و پرسنلشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۹فعلا هبجی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خوب بودراضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳امروز ویزیت شدم و برای تشخیص اندوسکوپی تجویز کردن،برخورد خیلی خوبی داشتن انشاله در مراجعه های بعدی نظراتم اعلام میکنم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲نظری ندارم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴بسیار مهربان و حاذق
۱۴۰۴/۰۱/۲۶درود دکتر فوق العاده هستن هم اخلاق هم تخصص
۱۴۰۳/۰۶/۲۱برام آزمایش و سونو نوشتن هنوز جواب رو نبردم محضرشون جهت تشخیص
۱۴۰۳/۰۶/۱۵مشکل روده نتیجه عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸سلام. ایشان از هر نظر عالی هستند. بسیار خوش اخلاق، خوش برخورد، کاردان و تجویزات عالی. همچنین منشی بسیار خوش اخلاق و دارای صبر و تامل. سامانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتری عالییی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱دکتر خوبی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۲۵تجربه خوبی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷یکی از بهترین دکترهای با تجربه که تا به حال دیدم خوش اخلاق و مهربان ارزوی تندرستی و شادمانی براشون دارم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲مشکل گوارشی بسیار عالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۲۴هنوز دارم درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷با تجربه و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹درحال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بهترین دکتر گوارش با علم به روز
۱۴۰۴/۰۲/۱۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلی عالی هستن.بخصوص تجربه و اخلاق خوبی که دارن.همکاری خانم منشی هم خیلی خوب بود.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دریافت نوبت بسیار راحت بود فقط چون از چند برنامه در یک ساعت نوبت داده می شود.در بعضی مواقع معطلی زیاد است ،درخصوص خانم دکتر بسیار عالی باحوصله و بادقت به صحبت های بیمار گوش می کنند و تشخیص خوبی دا رند
۱۴۰۴/۱۰/۲۴مشکل یبوثت داشتم با دارو بهتر شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خیلی دکتر خوبی هستن من یه هفتس پیششون ویزیت شدم برای لاغری احساس میکنم اشتهام کمتر شده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳فیستول مقعدی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مادرم آآآ آ در شهرستان پاوه تحت نظر ایشان بود کاش از پاوه نمی رفتن د
۱۳۹۹/۰۴/۲۱دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۳/۲۱خوب عالی موفق
۱۴۰۲/۰۳/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۱۸مشکل ریه داشتم و درمان شدم خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۱۱/۱۳مشکل معده درد و روده تحربک پذیر داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر خوبی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳یبوست و هموروئید با داروهاشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۱یک کلام عاااالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸مشکل کبد تازه یک جلسه اومدیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶مشکل گوارش جلسه دوم می باشد در همین جلسه اول داریوش اثر بخش بوده
۱۴۰۳/۱۱/۰۸مشگل کبد
۱۴۰۳/۰۷/۱۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶من شنیده بودم دکتر خوبی هستن ولی اصلا به شرح حالی که من دادم توجه نکردن یعنی اصلا گوش ندادن و سریع گفتن باید کلونوسکوپی بشم، بنظرم این روند یکم اوکی نبود
۱۴۰۴/۱۲/۱۲دکتر فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۰۸درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳فعلا در حال طی درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷رفتارشون عالیه
۱۳۹۷/۱۰/۰۱پسرم کولیت روده داره که تحت درمان هست خانم دکتروپرسنل مطب بابرخوردعالی واحترام زیاد برخورد کردند که باعث دلگرمی وروحیه دربیماران میشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خوب بود میرفتم دستشویی خوب شدم .دوباره بعد دو سه سال قرص کاهش وزن خوردم ریختم به هم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲همرویید
۱۴۰۴/۰۲/۲۱درد معده و قفسه سینه. تشخیصشون سنگ صفرا بود که ارجاع دادند به دکتر جراح. انسان خوش برخورد و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالیی اخلاقم عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲قند در بارداری
۱۳۹۹/۰۳/۰۶زخم روده داشتم ،با تشخیص درستشون منو درمان کردن،،بسیار صبور و حاذق هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴هموروئید دارم فعلا در حال درمان هستم هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده است.
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عاالی وبادقت زیاد
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سندورم روده تحریک پذیر در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار با اخلاق و دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۲۷تشخیص بسیار عالی . رفتار خانم دکتر با بیمار بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹مادرم مشکل روده ومعده داشتن، خانم دکتر با تشخیص صحیح وتجویزبسیارعالیشون بیماریشوناکنترل کردن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰مشگل کبدومعده عاااالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۱دکتر بسیار با اخلاق و خوش برخورد بودن برای بیمار وقت میگذارند و توی طبابت هم دکتر حاذقی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار حاذق انداما من نتونستم دوباره برگردم پیششون
۱۴۰۱/۱۱/۱۳بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۳۰دکتر باحوصله و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۲/۱۵خیلی راضی بودم تشخیص درست و بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳بسیار دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بد نبود
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مشکلات گوارشی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عالی بود و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۷درحال درمان هستم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳عالییییییییییییییی مهربون دستیارشون و منشیشون عالییی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲دکتر خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۶فوق العاده س،
۱۴۰۲/۰۸/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر با تجربه وخیلی خوبی هستن از هم نظر اخلاق ورفتارشون هم تشخیص فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار حرفه ای خوش برخورد ومهربون
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشکل گوارش داشتم،فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام معده دردداشتم،دکترآندوسکوپی گرفتند داروتجویزکردند،درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷مشکل درد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار خوش برخورد
۱۳۹۸/۰۱/۲۵عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴مشکل یبوست و بسیار بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۹مشکل یبوست داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵درد در ناحیه شکم و کمر و با داروهایی که دادند خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خانم دکتر خیلی خوب وماهر هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵میکروب معده
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عاللیییی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷تشخیص ایشان عالیست
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالیییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۳فعلا در مسیر فرآیند درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکترخوبی است
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عالی هم نظم مطب هم اخلاق خانم دکتر و هم تشخیصشون عالی بود واقعا ب دل نشست
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکتر عالی و باحوصله و خوش اخلاق باتجربه ی بالا
۱۴۰۵/۰۲/۱۳از همه لحاظ عالی تشخیص تجویز ودرمان
۱۴۰۵/۰۲/۳۰تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷مشکل اسید معده داشتم و با تجویز ایشون خوب شوم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹مشکل معده درحال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۰بله خو
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱من درگیر سندروم روده تحریک پذیری شده بودم که البته بعد ویزیت توسط ایشون متوجه شدم و ایشون فرآیند تشخیص رو از طریق آزمایشات تخصصی لازم انجام و بعد از ملاحظه تشخیص و درمان مناسب نیز انجام شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳فیشر. عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار بسیار دکتر حاذق و توانایی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰تشخیص عالی خونریزی روده داشتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر خوش اخلاق و مهربان و پیگیر زندگی دوباره بهم داد واقعا عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی فعلا درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خیلی دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار خانم محترمی هستند و خیلی دلسوزانه با یسمار برخورد میکنند وبدون دلیل دارو تجویز نمیکنندتا دلیل بیماری رو تشخیص بدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی بهترین
۱۴۰۴/۰۵/۰۸تازه دوره درمان را شروع کردیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بسیار عتل
۱۴۰۳/۰۵/۰۲درجه یککککککککک.. بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۱/۰۳عالی اس
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خیلی حوب هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۲زخم معده
۱۴۰۴/۰۲/۱۹مشکل یبوست داشتم و کامل بامتانت بنده را راهنمایی وویزیت کردند
۱۳۹۹/۰۳/۱۲شکم درد داشتم اندوسکوپی وکولونوسکوپی انجام دادم فعلا که دارم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲باعرض سلام من یجلسه رفتم پیششون که خدایش توصیههایی که کردناانجام دادم عالی بودمن مشکل رماتیسم داشتم
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ورم معده والان بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خیلی خوب و با آرامش به علائمی که بیمار میگن گوش میکنن و تشخیصشون برای درمان معده درد خیلی خوب بود.
۱۴۰۴/۰۴/۰۷اوکی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶یبوست زیاد ودرد زیاد و خونریزی مقعدی وشقاق که با درمان ایشان خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خیلی دکتربا تجربه و با اخلاق هستن التهاب روده ومعده داشتم با داروهای دکتر طی دو دوره خیلی خوب شدم هنوز تحت درمان هستم وخیلی از برخورد وتجویز دکتر راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۳عالی بودن اماحیف که رفتن
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ففلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹انصافا عالی، با حوصله و متخصص. اینشون تنها دکتری بودند که توانستند بنده رو ترغیب به مصرف دارو و درمان بکنند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۳هموروئید
۱۴۰۴/۰۲/۲۹