سلام من دخترم همیشه دل درد داشت .یکبار پیش دکتر رفتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
یک دفعه رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
خوب اس
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
تشخیص صحیح، متخصص درجه یک و پزشک صبور و مهربان
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
دکتر بسیار عالی و بی نذیر هستند پسرم مشکل داشت که با چند نوبت خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
مشکل معده درد پسرم و آندوسکپی هم شدند
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
مشکل گوارش دخترم که باانجام ازمایشات حل شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خیلی دکتر خوبیه پسر من رو نجات دادن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عالی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۴
فوق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بسیاردکتر باتجربه وخوبی هستن ازنظرمن بی نظیرن خداراشکر بچه ام درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
من یبوست داشتم و فعلا تا حالا دارم دارو میخورم و یبوستم خوب نشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
مشکل معده. خوبر
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
درد شدید معده
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
خون مخفی در مدفوع ودرمان شدن
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
پسرم مشکل یبوست داشت ، فعلا یه نوبت آوردم بهتر شده .
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
دکتر فوق العاده در تشخیص تبحر دارند و درمان عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
هیشپروم
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
رو به بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
خیلی راضی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
عالی کودکم را طی 5 سال کاملا درمان کرد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
عالی نتیجه خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۸
تشخیص عالی و نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تجربه ای حاصل نشد
۱۳۹۸/۱۰/۰۷
عالی بودن پسرم مشکل گوارشی داشتند خیلی خوب شدند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
کولیک و عالی بودن اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خوب هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
فوقالعاده
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
رکتوراژی
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عفونت روده بله
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
الان که یک ماه از اولین ویزیت میگذره راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
پزشک فوقالعاده باتجربه و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
یبوست پسرم که با دارو خیلی بهتر شده.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
پسرم کولیک داشت توسط دکتر معالجه شدن خیلی عالی دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
خیلی خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
یبوست شدید در فرزندم
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
مشکل معده داشته و کاملا سالم هستش پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
دوره ی درمان را فعلا دارم طی میکنم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
مشکل یبوست دخترم. فعلا تا داروهای آقای دکتر را میخوره خوب سده. اگه قطع شه دوباره یبوست میگیره. تا به حال یک بار ویزیت شده
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
عاای،درمان دل درد دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
تحت نظر
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
حساسیت کودکم ک برطرف شر
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
پسرم التهاب روده داشت و دکترای قبلی تشخیص ندادند اما دکتر صانعیان هم تشخیص دادند و هم با تجویز دارو پسرم رو به بهبود است
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
پسرم یبوست داشته العان زیر نظر دکتره وبا دارو بهتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
حالت تهوع در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
در روند درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
بچه ام یبوست داشت الان بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالی هستند ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
یبوست پسرم کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
برای درمان یبوست فرزندم به آقای دکتر مراجعه که تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
یه باز
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عالیییی دقیق و صبور
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
پسرم عفونت معده داره فعلا تحت نظر دکتر هست خدارو شکر بهتر شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
خوش برخورد بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خدا را شکر پسرم بعد از دوسال یبوست شدید خیلی بهتر با داروهای اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
پزشک حاذق و عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
خیلی فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
آلرژی داشت وآقای دکتر فرمودند آلرژی کاملا خفیف است و احتیاج به رژیم نیست
و
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۹
خوب بود در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
بسیار عالی.. پسرم دچار آلرژی شدید بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
پسرم مشکل کولیک ومعده درد داشت از وقتی بردم خیلی خوب شده دیگه بیقراری نمیکنه
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بچه ام مشگل گوارشی داشت .خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
عالی با یه دچ
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
یک دفعه پیش دکتر رفتم واسه دختر 3 ساله ام معده درد داره هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
فعلا در حال پیگیری درمان هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۴
عالی بودند
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
باسلام.عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
هنوز نتیجه ای حاصل نکردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
عاااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
گوارش نوزاد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
پسرم مشکل درد شدید شکم داشت
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خوب بوده
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
خلیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۰۷
مشکل گوارش دخترم را تشخیص دادند و با یک نسخه کلی بهتر شد.
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
هنوز هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
کنترل وزن نوزاد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
فعلایک ویزیت انجام دادم پیششون درحدازمایش ولی تعریفشونوخیلی شنیدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
دخترم مشگل یبوست داشت با یک نسخه عالی شد ولی درمان ادامه میدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
برای یبوست دخترم بردمش عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
تشخیصش خوب بود ولی بیماری پسر من مربوط به ایشون نمیشد و منو ارجاع دادن سر یک دکتر دیگر و کارشون خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
عالیییس
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
یبوست،عالی بودن دکتر خداروشکر دخترم الان خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دختر مشکل گوارش داشت
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
دکتر کارشون عالیه خیلی قبولشون دارم
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
یبوست دخترم که بر طرف شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خیلی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
تنبلی روده هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم
۱۳۹۸/۰۷/۰۶
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
معده در
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
برای درمان یبوست و نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
یبوست شدید
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
برای یبوست پسرم ،مراجعه کردیم که خدا راشکر بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
درحال درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
برای یبوست پسرم بردم جلسه اول دارو دادن بهتر شد خداروشکر الان باید واسه نوبت دوم ببرمش
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
عالیییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دکتر بی نظیر و حاذقی هستن
پسرم 4سال یوبست حاد داشتن ک با یک نسخه دکتر یوبستش برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
اسهال واستفراغ پسرم وعالی بود والان دوره درمان یبوست روطی میکنه
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
عالی بود
۱۳۹۷/۰۴/۰۶
دکتر عالییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
کولیک نوزادی. تاثیر شگرفی نداشت
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
یبوست
درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
پسرم میکروب معده داشت جواب گرفت ولی طولانی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
سلام بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
دکتر خیلی بودند
۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خیلی خوشرو و خوش برخورد هستن و مشکل دخترم رو سریع برطرف کردن
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
راضی بوده ام
۱۳۹۷/۰۵/۰۷
یبوست فرزندم که چند وقتی جواب گرفتم اومدم اینجا
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
برای بار اول آمده ام
۱۳۹۸/۱۱/۰۴
دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
مشکل گوارشی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
عالی هستند.گوارش کودکم. نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
پسرم یبوست داشت الان بهتره
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
معرفی برای مشکلات کبد بررسی بشه که خدا را شکر بعد از آزمایشات ایشون گفتن مشکلی ندارید
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
کودکم یبوست داشت
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
در حال درمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
ورم مهده و استفراغ بهتر شده
۱۳۹۸/۰۷/۱۸
بسیار اگاه وخبره
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
بله بسیار
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عالی و دلسوز
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
معده درد تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار عالی و با مهارت کامل هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
واقعادکترماهروتواناهستنخلاصهدستطلان
۱۳۹۹/۰۳/۲۳
ی بار پیشش رفتم پسرم مشکل یبوست طولانی مدت داشت دارو دادن خوب شده وگفته هر ماه باید بیاد وتحت درمان باشه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
نتیجه خوبی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
هنوز دو هفته نیست که داروشونو مصرف میکنم نمیدونم چجوریه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دل درد و اسهال
۱۳۹۹/۰۱/۲۵
در حال درمان هستیم .منتظر جواب پاتولوژی .ولی بسیار باحوصله و مهربان هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
مشکل گوارش و درمان شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عالی بود
کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
نتیجه ای نگرفتم فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
درحال مداوا هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
یبوست،عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عتلی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
گوارشی خوب خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خیلی دکتر خوبی هست هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
سلام پسر من دچار اسهال خونی شده بود و در بیمارستان امام حسین تحت نظر دکتر صانعیان بودند و بهد از 15 روز که هیچ دکتری پسر من را قبول نمیکرد خوب و سالم تحویلم داد خداخیرش بدهد
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مشکل روده و درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
یبوست شدید.درحال بهبود و از نتیجه کاملا رضایت داریم
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
خوب بود و ه
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
بسبار عالی،
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
دکتر فوووووق العاده ای هستند ولی نوبتدهیشون خیلییی سخته
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دل درد کودک فرستاد اندسکوپی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی پسر خواهرم کولیک بسیار بدی داشت . تهران هم دکتر رفته بود ولی فایده نداشت. داروهای دکتر صانعیان فوق العاده بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
پزشک خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
سلام واقعا عالی هست خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دخترم یبوست درحال درمان عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
مشکل دختر مرا تشخیص داد
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
میکروب معده خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
مشکل گوارشی فرزند که هنوز هم در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
من نوزادم سه روز اولش شکمش خوب کار کرد بعدش دیگه کار نکرد یه دکتر دیگه شیافت نوشت و گفت کار نکنه طوری نیست و بچه سیر نمیشود کنار شیر خودم شیر خشک نوشت و نوزادم خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
دکتر خوب وظیفه شناسی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
مشکل کبدی بوده ودرمان شده
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
عالیه بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بله خوب بود و نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۱/۱۸
برایبوستدخترمرفتمدکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بی قراری خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
پسرم یبوست داشت الان تحت درمان هستن عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
کم اشتهایی دخترم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دکتر تجربه بالا و تشخیص عالی دارد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
پسرم مشکل گالاکتوزمی داشتند که با مراجعه به دکتر الان خیلی خوب هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
عالیبود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
حساسیت ب مواد غذایی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
دل درد شدیددخترم بهترشدند
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
یبوست داشت
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
تشخیصون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
یبوست دخترم، در حال معالجه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
عالیییییییییی بهترین دکتریه ک تو عمرم دیدم خیلی با تجربه هستن و خودشون و منشیاشون خیلی خوش اخلاق خوش برخوردن
سلام من دخترم همیشه دل درد داشت .یکبار پیش دکتر رفتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۳۰یک دفعه رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خوب اس
۱۴۰۰/۰۳/۲۲تشخیص صحیح، متخصص درجه یک و پزشک صبور و مهربان
۱۳۹۸/۱۰/۰۵دکتر بسیار عالی و بی نذیر هستند پسرم مشکل داشت که با چند نوبت خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳مشکل معده درد پسرم و آندوسکپی هم شدند
۱۳۹۹/۱۱/۱۶مشکل گوارش دخترم که باانجام ازمایشات حل شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خیلی دکتر خوبیه پسر من رو نجات دادن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۴فوق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیاردکتر باتجربه وخوبی هستن ازنظرمن بی نظیرن خداراشکر بچه ام درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳من یبوست داشتم و فعلا تا حالا دارم دارو میخورم و یبوستم خوب نشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۷مشکل معده. خوبر
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲درد شدید معده
۱۴۰۰/۰۷/۲۳خون مخفی در مدفوع ودرمان شدن
۱۳۹۹/۰۴/۰۱پسرم مشکل یبوست داشت ، فعلا یه نوبت آوردم بهتر شده .
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دکتر فوق العاده در تشخیص تبحر دارند و درمان عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵هیشپروم
۱۳۹۹/۰۶/۲۰رو به بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خیلی راضی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۰عالی کودکم را طی 5 سال کاملا درمان کرد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالی نتیجه خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۸تشخیص عالی و نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۰تجربه ای حاصل نشد
۱۳۹۸/۱۰/۰۷عالی بودن پسرم مشکل گوارشی داشتند خیلی خوب شدند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸کولیک و عالی بودن اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوب هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۸فوقالعاده
۱۴۰۱/۰۲/۰۵رکتوراژی
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عفونت روده بله
۱۳۹۹/۰۵/۲۱الان که یک ماه از اولین ویزیت میگذره راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰پزشک فوقالعاده باتجربه و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۵یبوست پسرم که با دارو خیلی بهتر شده.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶پسرم کولیک داشت توسط دکتر معالجه شدن خیلی عالی دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خیلی خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹یبوست شدید در فرزندم
۱۳۹۸/۰۶/۲۳مشکل معده داشته و کاملا سالم هستش پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰دوره ی درمان را فعلا دارم طی میکنم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱مشکل یبوست دخترم. فعلا تا داروهای آقای دکتر را میخوره خوب سده. اگه قطع شه دوباره یبوست میگیره. تا به حال یک بار ویزیت شده
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عاای،درمان دل درد دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸تحت نظر
۱۳۹۹/۱۰/۱۷حساسیت کودکم ک برطرف شر
۱۳۹۹/۱۲/۱۹پسرم التهاب روده داشت و دکترای قبلی تشخیص ندادند اما دکتر صانعیان هم تشخیص دادند و هم با تجویز دارو پسرم رو به بهبود است
۱۳۹۹/۱۰/۰۶پسرم یبوست داشته العان زیر نظر دکتره وبا دارو بهتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۱حالت تهوع در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۳در روند درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بچه ام یبوست داشت الان بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی هستند ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰یبوست پسرم کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰برای درمان یبوست فرزندم به آقای دکتر مراجعه که تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶یه باز
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالیییی دقیق و صبور
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۳پسرم عفونت معده داره فعلا تحت نظر دکتر هست خدارو شکر بهتر شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خوش برخورد بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۱/۲۲خدا را شکر پسرم بعد از دوسال یبوست شدید خیلی بهتر با داروهای اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۲پزشک حاذق و عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۶خیلی فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸آلرژی داشت وآقای دکتر فرمودند آلرژی کاملا خفیف است و احتیاج به رژیم نیست و
۱۴۰۰/۱۰/۲۴تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۹خوب بود در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بسیار عالی.. پسرم دچار آلرژی شدید بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۶پسرم مشکل کولیک ومعده درد داشت از وقتی بردم خیلی خوب شده دیگه بیقراری نمیکنه
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بچه ام مشگل گوارشی داشت .خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی با یه دچ
۱۴۰۰/۰۷/۰۵یک دفعه پیش دکتر رفتم واسه دختر 3 ساله ام معده درد داره هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۴فعلا در حال پیگیری درمان هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۴عالی بودند
۱۳۹۸/۱۰/۰۸باسلام.عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۷هنوز نتیجه ای حاصل نکردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عاااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵گوارش نوزاد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹پسرم مشکل درد شدید شکم داشت
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب بوده
۱۳۹۸/۱۱/۱۹خلیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۰۷مشکل گوارش دخترم را تشخیص دادند و با یک نسخه کلی بهتر شد.
۱۳۹۹/۰۳/۱۰هنوز هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰کنترل وزن نوزاد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶فعلایک ویزیت انجام دادم پیششون درحدازمایش ولی تعریفشونوخیلی شنیدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دخترم مشگل یبوست داشت با یک نسخه عالی شد ولی درمان ادامه میدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳برای یبوست دخترم بردمش عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷تشخیصش خوب بود ولی بیماری پسر من مربوط به ایشون نمیشد و منو ارجاع دادن سر یک دکتر دیگر و کارشون خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۶عالیییس
۱۴۰۰/۰۱/۲۷یبوست،عالی بودن دکتر خداروشکر دخترم الان خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۴خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دختر مشکل گوارش داشت
۱۴۰۰/۰۶/۰۳دکتر کارشون عالیه خیلی قبولشون دارم
۱۳۹۹/۰۱/۱۴یبوست دخترم که بر طرف شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خیلی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۱۰تنبلی روده هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم
۱۳۹۸/۰۷/۰۶دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱معده در
۱۳۹۸/۱۰/۰۹برای درمان یبوست و نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۴/۳۱یبوست شدید
۱۴۰۰/۱۱/۳۰برای یبوست پسرم ،مراجعه کردیم که خدا راشکر بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸درحال درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۰برای یبوست پسرم بردم جلسه اول دارو دادن بهتر شد خداروشکر الان باید واسه نوبت دوم ببرمش
۱۳۹۸/۰۶/۲۰عالیییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر بی نظیر و حاذقی هستن پسرم 4سال یوبست حاد داشتن ک با یک نسخه دکتر یوبستش برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸اسهال واستفراغ پسرم وعالی بود والان دوره درمان یبوست روطی میکنه
۱۳۹۸/۰۹/۱۲عالی بود
۱۳۹۷/۰۴/۰۶دکتر عالییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸کولیک نوزادی. تاثیر شگرفی نداشت
۱۳۹۸/۰۹/۱۹خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵یبوست درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶پسرم میکروب معده داشت جواب گرفت ولی طولانی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سلام بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دکتر خیلی بودند
۱۳۹۸/۱۱/۰۹خیلی خوشرو و خوش برخورد هستن و مشکل دخترم رو سریع برطرف کردن
۱۳۹۸/۱۰/۲۱راضی بوده ام
۱۳۹۷/۰۵/۰۷یبوست فرزندم که چند وقتی جواب گرفتم اومدم اینجا
۱۳۹۹/۰۴/۲۵برای بار اول آمده ام
۱۳۹۸/۱۱/۰۴دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۰۹مشکل گوارشی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳عالی هستند.گوارش کودکم. نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲پسرم یبوست داشت الان بهتره
۱۴۰۰/۰۷/۲۶معرفی برای مشکلات کبد بررسی بشه که خدا را شکر بعد از آزمایشات ایشون گفتن مشکلی ندارید
۱۳۹۷/۰۵/۰۸کودکم یبوست داشت
۱۳۹۹/۰۷/۱۴در حال درمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ورم مهده و استفراغ بهتر شده
۱۳۹۸/۰۷/۱۸بسیار اگاه وخبره
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بله بسیار
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عالی و دلسوز
۱۳۹۹/۰۵/۳۱معده درد تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی و با مهارت کامل هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵واقعادکترماهروتواناهستنخلاصهدستطلان
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ی بار پیشش رفتم پسرم مشکل یبوست طولانی مدت داشت دارو دادن خوب شده وگفته هر ماه باید بیاد وتحت درمان باشه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸نتیجه خوبی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵هنوز دو هفته نیست که داروشونو مصرف میکنم نمیدونم چجوریه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دل درد و اسهال
۱۳۹۹/۰۱/۲۵در حال درمان هستیم .منتظر جواب پاتولوژی .ولی بسیار باحوصله و مهربان هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰مشکل گوارش و درمان شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۵نتیجه ای نگرفتم فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۴درحال مداوا هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴یبوست،عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عتلی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۴گوارشی خوب خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۶خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خیلی دکتر خوبی هست هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱سلام پسر من دچار اسهال خونی شده بود و در بیمارستان امام حسین تحت نظر دکتر صانعیان بودند و بهد از 15 روز که هیچ دکتری پسر من را قبول نمیکرد خوب و سالم تحویلم داد خداخیرش بدهد
۱۳۹۸/۰۸/۱۹مشکل روده و درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۳۰یبوست شدید.درحال بهبود و از نتیجه کاملا رضایت داریم
۱۳۹۸/۰۷/۱۳خوب بود و ه
۱۳۹۸/۰۸/۱۱بسبار عالی،
۱۳۹۹/۰۳/۲۶دکتر فوووووق العاده ای هستند ولی نوبتدهیشون خیلییی سخته
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دل درد کودک فرستاد اندسکوپی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی پسر خواهرم کولیک بسیار بدی داشت . تهران هم دکتر رفته بود ولی فایده نداشت. داروهای دکتر صانعیان فوق العاده بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۱پزشک خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۶سلام واقعا عالی هست خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دخترم یبوست درحال درمان عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مشکل دختر مرا تشخیص داد
۱۳۹۹/۱۰/۰۲میکروب معده خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶مشکل گوارشی فرزند که هنوز هم در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹من نوزادم سه روز اولش شکمش خوب کار کرد بعدش دیگه کار نکرد یه دکتر دیگه شیافت نوشت و گفت کار نکنه طوری نیست و بچه سیر نمیشود کنار شیر خودم شیر خشک نوشت و نوزادم خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دکتر خوب وظیفه شناسی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰مشکل کبدی بوده ودرمان شده
۱۳۹۹/۰۵/۰۱عالیه بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بله خوب بود و نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۱/۱۸برایبوستدخترمرفتمدکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بی قراری خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۱پسرم یبوست داشت الان تحت درمان هستن عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۲کم اشتهایی دخترم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دکتر تجربه بالا و تشخیص عالی دارد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳پسرم مشکل گالاکتوزمی داشتند که با مراجعه به دکتر الان خیلی خوب هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵عالیبود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰حساسیت ب مواد غذایی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴دل درد شدیددخترم بهترشدند
۱۳۹۹/۰۳/۰۹یبوست داشت
۱۴۰۰/۰۷/۰۹تشخیصون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۷یبوست دخترم، در حال معالجه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عالیییییییییی بهترین دکتریه ک تو عمرم دیدم خیلی با تجربه هستن و خودشون و منشیاشون خیلی خوش اخلاق خوش برخوردن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب وعالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷بینظیر. صبور
۱۳۹۹/۰۶/۱۵