این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان-خیابان آمادگاه-بعد از، هتل ونوس- جنب آزمایشگاه سینا- تلفن جهت گرفتن نوبت: ۰۹۳۳۲۲۷۳۵۱۲
اصفهان-خیابان آمادگاه-بعد از، هتل ونوس- جنب آزمایشگاه سینا- تلفن جهت گرفتن نوبت: ۰۹۳۳۲۲۷۳۵۱۲
ورم شدید معده فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲خیلی خوب بودن دخترم تحت نظر دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶پسرم مشکل یبوست داشت الان بهتره دکتربادقت وخوبی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲سلام.هنوز تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر حیدری تشخیص شون عالی بود دخترم میگرن شکمی داشت وبا تشخیص عالی ایشون مداوا شد خدا سلامتی بهشون بده
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دل درد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰سلام فعلا تحت درمان هستیم وهنوز نتیجهای ندیدیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲سلام وقت بخیر پسر ۶ ساله دارم تنبلی روده داشت خدارو شکر چند بار آقای دکتر متوجه شدن و با داروهایی که ایشون دادن آلان بهتر شدن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۵هنوز در طول درمان هستم ولی در کل دکتر باحوصله و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتری بسیار دلسوز بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۱۸سلام دکتر خیلی خوبی هست ودخترم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دخترم یه مشکلی داشت که فقط آقای دکتر حیدری تشخیص دادن. دکتر بسیار با شخصیت کاربلد و با حوصله کارشون عالیه انشااله خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار عالی و حاذق...
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عالییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فعلا برام آزمایش نوشته ولی خیلی تعریفشو شنیدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷سلام وقت بخیر دخترم ۲سال ونیمش بود خیلی استفراغ می کرد با یک وزیزیت خوب شد با تشکر از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۰کار آقای دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خوب بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱اخلاق و تشخیص عالی منشی هم خیلی مودب و مهربان
۱۴۰۴/۰۱/۲۶پسرم مشکل یبوست داشت والان باکمک آقای دکتر بهتر شده وتجربشون عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۸معمولی بعد اندو کامل برا مریض توضیح ندادن
۱۴۰۴/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹با صحه صبر به مشکل پسرم را درمان کردند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲پسرم مشکل معده دارن و تحت نظر آقای دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مشکل گوار
۱۴۰۴/۰۹/۲۱جلسه اول فعلا نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹نظری ندا
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار صبور و فهمیده
۱۴۰۴/۰۷/۰۵فعلا خوب در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر واقعن حاذق و متبحر است، نتیجه مثبت از درمانش گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مشکل روده معده و لوزالمعده.نیجه خدا رو شکر عالی و رو به بهبودی کامل
۱۴۰۴/۰۸/۲۹زخماثنیعشر فعلاتحتدرمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۶با تشخیص بیماریه کرون. و تحت درمانیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵درد معده خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰دکتر با دقت و خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دل درد پسرم و یبوست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتر فوق العاده باسواد و متین ومحترمی هستن و نتیجه هم گرفتیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸فرزندم مشکل روده داره و خدارا شکر بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۲۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۷بسیار عالی،متعهد،با سواد،کاردرست.خداخیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر خوبی بودن ما ازشون راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی خوب و با حوصله جواب دادند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر خیلی خوبی هستند با حوصله خوش اخلاق دختره من یبوست داشت زیر نظر آقای دکتر هستند خیلی بهتره شده انتسکوپیشکردم خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر خوبی هستند خیلی هم با حوصله کار میکنند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سلام بعد از معاینه و بررسی آزمایش ها و مدارک پزشکی تشخیص خوب بود و مشکل فرزندم ب توصیه های ایشان و نسخه تجویزی برطرف گردید.تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۲۳با سواد و دقیق و خوش اخلاق با تشخیص درست بسیار ممنونم از ایشان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر خوب و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۰با عرض سلام خدمت همگی .آقای دکتر حیدری دکتر فوق العاده مهربان وباحوصله واقعا تشخیص هاشون خیلی عالی ودرسته .من بیمارم رو برا اندوسکوپی کولونوسکوپی بردم خدمت ایشون که در شهرک سلامت اصفهان انجام دادند و واقعا ازشون راضی بودم چون نوع تشخیص رو درست گفتند .
۱۴۰۴/۰۳/۱۸یبوست اسید معده
۱۴۰۳/۰۱/۱۹خیلی عالی بود و راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳یبوست شدید پسرم.فعلا تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دخترم مشکل گوارش داشت ودارو نوشت دکتر با حوصله به حرف های دخترم گوش کردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر عالی .. پیشنهاد میکنم ..
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دگتربسیارخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹با سلام دکتر عالی بااخلاق وبا حوصله بود با یک نسخه دخترم بهبود پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشکل شقاق پسرم که عالی بود درمانش.
۱۴۰۴/۰۳/۱۵سلام خیلی دکتر مهربونی.و حرفهای و کار بلدی هستن.
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دکتر فوق العاده خوب و صبوری هستند خیلی ازشون راضی هستم چون تنها دکتری بودند که متوجه شدند مشکل دختر من چیه تشخیص ایشون تنبلی روده بود و الحمدالله الان دخترم تحت درمان و روبه بهبودی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱پسرم مشکل یبوست شدید داشت و آقای دکتر تشخیص تنبلی روده دادند و فعلا در حال درمان است و خداراشکر فعلا بهتر شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۰قیمت اندوزکپی معده چندقیمت؟
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷معده درد دخترم تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار بااخلاق باحوصله باوجدان دخترم یبوست داشت بسیار عالی تشخیص ب جا دادن هنوزداروهاشونومصرف میکنم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر بسیار عالی خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶گوارش و یبوست
۱۴۰۴/۰۸/۱۳سلام دکتر فوق العاده خوب مودب
۱۴۰۳/۱۲/۰۸