دکتر مسعود عطایی فوق تخصص گوارش و کبد با شماره نظام پزشکی 121221 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان حکیم، طبقه سوم واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد.
دکتر مسعود عطایی، فوق تخصص گوارش و کبد، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه بیماریهای دستگاه گوارش، کبد و آندوسکوپی در شهر اصفهان است. ایشان با شماره نظام پزشکی 121221 و سابقه علمی چشمگیر به عنوان استادیار دانشکده پزشکی، فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهند. دکتر مسعود عطایی تحصیلات پزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان رسانده و موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی بیماریهای داخلی و همچنین رتبه سوم بورد فوق تخصصی گوارش و کبد بزرگسالان از همین دانشگاه شده است.
تخصص اصلی دکتر عطایی فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان است. همچنین ایشان در زمینه آندوسکوپی، کولونوسکوپی و روشهای نوین درمانی مانند بوتاکس معده دارای تجربه و مهارت ویژهای هستند. مطب دکتر مسعود عطایی در چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان حکیم، طبقه سوم، واقع شده و خدمات تخصصی گوارش و آندوسکوپی را به بیماران ارائه میدهد. بیماران میتوانند با مراجعه به مطب ایشان در اصفهان از خدمات تخصصی مانند آندوسکوپی، کولونوسکوپی، بوتاکس معده و پولیپکتومی بهرهمند شوند.
دکتر مسعود عطایی با توجه به مدارک تخصصی و فوق تخصصی خود در زمینه بیماریهای داخلی و گوارش، همواره مورد اعتماد بیماران قرار داشته و بسیاری از مراجعان از دقت تشخیصی و پیگیری درمانی ایشان رضایت دارند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و در صورت تکمیل ظرفیت نوبت آنلاین، بیماران میتوانند با پذیرش مطب برای هماهنگی تماس بگیرند. حضور دکتر مسعود عطایی در اصفهان با ارائه خدمات فوق تخصصی گوارش و کبد، انتخابی مطمئن برای بیماران این حوزه است.
دکتر مسعود عطایی فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان و دارای تخصص بیماریهای داخلی است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنند.
مطب دکتر عطایی در چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان حکیم، طبقه سوم در اصفهان قرار دارد.
خدماتی مانند آندوسکوپی، کولونوسکوپی، بوتاکس معده، پولیپکتومی و مشاوره تخصصی گوارش و کبد در مطب ایشان ارائه میشود.
ایشان به درمان بیماریهایی مانند ریفلاکس معده، کولیت، زخم معده، کبد چرب، هپاتیت و سایر اختلالات گوارشی و کبدی میپردازد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه فلسطین، ابتدای فردوسی، ساختمان حکیم، طبقه سوم
پذیرش: ۰۹۱۳۷۹۴۴۸۱۸
پذیرش واحد آندوسکوپی: ۰۹۰۳۹۸۰۵۱۲۵
انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی و بوتاکس معده با بیهوشی با حضور متخصص بیهوشی.
طرف قرارداد با بیمه های پایه: تامین اجتماعی، خدمات (سلامت)
روزهای فرد (یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه) از صبح آندوسکوپی و کولونوسکوپی فقط با نوبت قبلی انجام داده میشود.
تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۶گوارشی
۱۴۰۳/۰۲/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰شنیدم گفتن خوب است
۱۴۰۳/۰۲/۱۰خوب عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹میکروب معده داشتم. درمان شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۸عاااالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱گوارش یبوست
۱۴۰۳/۰۸/۲۱تجربه من از ایشان رفتار محترمانه، تشخیص دقیق و درمان قطعی. خدا عاقبت بخیرشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار دکتر کاربلد وبا تجربه هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹درحال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۲قرار بالن داشتم نشد بزارم همین دکتر بیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹تجربه اول
۱۴۰۴/۰۲/۱۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۲من برا کبد و کلیه معده رفتم فعلا یه نسخه دارو بهم دادن خیلی از دردم کم شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۸دکتر حاذق و خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵التهاب معده میکروب معده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار صبور و خوش اخلاق هستند.بهترین گوارش که تا حالا دیدم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۶بالن معده گذاشتم راضیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸آندسکوپی معده که خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶تشخیص عالی/ خیلی زودتر از موعد نوبتم شد اصلا معطل نشدم/ اینکه دکتر اجازه بدن بیمار کامل صحبت کنه و علائمش رو بگه خیلی کم پیش میاد ولی دکتر عطایی کاملا یه فضای راحت در اختیار میذارن که کامل صحبت کنیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بد نبود
۱۴۰۵/۰۳/۲۴دل درد
۱۴۰۲/۰۸/۰۳سلام آقای دکتر بسیار خوش برخورد مسئولیت پذیر وهم چنین منشی های خوش برخوردی دارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴گاز گرفتگی بسیار شدید همسرم خدا رو شکر خیلی بهتر شدن هنوز هم درمان ادامه دارد.دکتری باتجربه هستند. ب شرح حال مریض خوب گوش داده و مریض راهنمایی میکند برای بهترین نتیجه.
۱۴۰۳/۰۷/۰۳من درد در شکم داشتم که با انجام کولونویوسککپی متوجه شدند روده عصبی دارم
۱۴۰۱/۱۲/۲۸دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۲۵مشکل زخم معده و التهاب و زخم روده تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیاردکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶کلونوسکوپی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱مشکل تهوع دارم فعلا برطرف نشده
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹درگیرمعده دردبی نهایت شدید ومشگل گوارشی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴کولیت روده
۱۴۰۲/۰۶/۱۹عالی بودن خسته نباشن
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰مادرم در الیگودرز بیمارشان بوده دیابت داشته
۱۳۹۹/۰۳/۱۲بسیارذهالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر خوب و تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲من مشکل گوارشی داشتم که با تجویز داروهای ایشان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸یه بار اومدی ویزیت شدم فعلا
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کولیت روده دارم با زخم معده
۱۴۰۰/۰۱/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲با سلام من از طبابت دکتر بسیار راضی می باشم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دخترم یبوست شدید داشت و نفخ زیاد
۱۴۰۳/۱۱/۲۴جناب دکتر از لحاظ اخلاق و منش و تشخیص دکتر بسیار عالی هستند. در پناه حق باشند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۲مشکل روده با کولونوسکوپی دارو حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲برای مشکلات معده وروده مراجعه کردم بعد از چند سال دکتر رفتن بالاخره دکتر عطایی مشکل من رو بر طرف کردن خدا خیرشون بده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰من نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱دکترخوب وکاربلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰باعرض سلام بنده دل دردش یادداشتم ووقتی پیش اقایدکترامدم آندوسکوپی کولونوسکوپی برام نوشت ودوتاپلیب درماده وروده من بود.وقتی درآوردند داروغه بنده دادندشکرخداخوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار عالی وک
۱۴۰۳/۰۶/۰۵ناراحتی کبد،خوب بودن درتشخیص
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸کلییت عصبی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار عالی و صبور هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بهترین دکتر برای بالون لاغری در اصفهان.
۱۴۰۱/۱۱/۰۷دکتر کار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار دکتر خوب با حوصله ومجرب با یک نسخه درد معده ام خوب شد باتشکر از شما دکتر مهربان وباتجربه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی، بالن گذاشتم، هفده کیلو کم کردم و خوردم ب استپ
۱۴۰۳/۰۱/۱۵بله دکتر بسیار محترم وحاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۳مشکل بلع داشته ام و در حال آزمایش میباشم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۹مشکل گبد
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر خو
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بالن معده انجام دادم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴درده معده داشتم . و خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۱سلام بسیار عالی حقشون هست عضو انجمن بهترینهای کشور باشند
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳برا اولین بار رفتم رفتار منشی اینقد بد بود با احساس بد آمدم بیرون خودم استرس داشتم بدتر شدم دیگه نمیرم واسه ادامه درمان اونجا
۱۴۰۵/۰۱/۲۶سلام مشکلات گوارشی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴روده .خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار با حوصله و با دقت به صحبتهای بیمار توجه میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۳۰ننداشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷بسیار دکتر باشخصیت کار بلد و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳واقعا ازهمه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷تجربه خیلی خوب ...دکتر بسیار فهمیده مهربان با سواد علمی بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مشکل زخم معده داشتم و با تجویز پزشک بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵بنده مشکل معده درد شدید داشتم ولی الان به لطف خدا و کمک آقای دکتر خیلی خوب هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دوکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر خوبی هستین
۱۴۰۱/۰۶/۱۲اسهال طولانی آزمایش نوشتن
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خیلی دکتر مهربون هستن و خیلی زود مشکل ادم رو حل میکنن واقعا ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر ارومی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی می باشد
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بسیار خوب و صبور
۱۴۰۱/۰۵/۲۲بسیار عالی بودن.ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دل درد داشتم که با نسخه ایشون خیلی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹آندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بد نبود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۰ورم معده
۱۴۰۴/۰۳/۱۰درد سمت راست شکم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹برای یبوست مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار پرحوصله و مودب
۱۴۰۳/۱۱/۲۷ازمایش دادم هنوز جوابشو بهش ندادم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴آنزیم کبدی بالا
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسیار عالی، فیشر حاد. با دارو مرتفع گردید.
۱۴۰۲/۰۱/۰۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۹سلام من یه نوبت میخوام جواب نمونه برداریم نشان خودشون انجام دادن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دل دردی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴معده دردداشتم ونیازبه آندوسکوپی بودم ولی داروهای دکترخوب بودن ودیگه آندوسکوپی نکردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عااااالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹من پیششون بالن گذاشتم و توی دو ماه حدود نه کیلو کم کردم و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خیییییییییییلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۶معدهدرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴میکروب معده
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خیلی صبور هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سلام خانم بنده برا درد معده مراجعه کرده واقعا دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد درعین حال مسلط به علم بالا
۱۴۰۳/۰۷/۰۷صعف معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱یبار ویزیت شدم ...فعلا ک راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳فوق العاده حاذق و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۴برای مادرم خدمت رسیدم تا کنون که خوبه و در حال درمان تحت نظر ایشان
۱۳۹۹/۱۱/۱۹مراجعه اول سریع بودن فعلا قرص نوشتن تااعمال اندو وازمایش و…
۱۴۰۵/۰۳/۲۵دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۰خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸مشکل همرویید
۱۴۰۲/۰۴/۲۱اندوسکوپی کردم باید جوابو ببرم ببینن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶اولین بلر ویزیت شدم فعلا دارو داد به مادرم واسه معده اش که تشخیصش خیلی دکتر خوش برخورد و متخصص
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بعد از 5سال مشکلم کامل حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳سلام از ویزیت و داروهای تجویزی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱درجه یک
۱۴۰۲/۰۹/۱۳مشکل کبد داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲اخلاق عالی تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۰۱ناراحتی معده
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالیییییی بهترین متخصص گوارش
۱۴۰۰/۰۵/۰۵مشکل التهاب مری، خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتر واسه گوارش عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بیماری روده تحریک پذیر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالیییی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰برای ورم روده مراجعه کرده بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲تازه م
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹اندوسکوپی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۴واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶معده درد
۱۴۰۲/۰۷/۰۳فعلا اندوسکوپی میخام بدم نتیجه ای نگرفتگ
۱۴۰۴/۰۴/۲۵تحت درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۴/۰۸نوبت اول که عالی بود و باید مجددا مراجعه کنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷من مشکل معده و روده دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خوب هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱هنوز کامل
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بلون معده
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار خوش اخلاق شنیدن شرح حال بیمار با حوصله و صبر دارو دادن مصرف میکنم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹دکتر خیل
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بینظبر
۱۴۰۳/۰۷/۲۶فوق العاده
۱۴۰۴/۰۱/۳۰فعلا نوبتم نشده
۱۴۰۳/۰۸/۲۶معده درد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰چکاب برای کبد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عمل کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالی هستش بااخلاق و باتجربه
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵معده درد
۱۴۰۱/۰۷/۰۷امروز باید برم پیش دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل معده درد داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵مشکل معده با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دهنم پو میداد تا داروهای دکتر مصرف میکردم خوب بود ولی دارها که تموم شد دباره دهنم بو میده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴برای تشخیص بیماری من تمام آزمایشات لازم را بدقت تجویز کردند که پزشک قبلی نکرده بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۹عالییییی به توان هزار
۱۴۰۴/۰۲/۰۷زخم اثنی اعشر
۱۴۰۳/۰۹/۲۶من مشکل معده داشتم نوبت اول ویزیتم خیلی عالی بود ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۰۶توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴بسیار متشخص و خوش اخلاق و رفتار محترمانه از کارشون هم راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰ورم معده
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر بسیار خوبی بودن بررسی ها و توصیه های لازم رو انجام دادن فعلا با داروهاشون خدا رو شکر بهترم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۲اخلاق عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دل دردداشتم،۱ماه اسهال داشتم قطع نمیشد،بایک ویزیت خوب شدم،خداخیرشون بده،الان عالیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر خوبب
۱۴۰۳/۱۲/۱۳پدرم مشکل معده و ریه
۱۴۰۴/۰۳/۰۲پزشک بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تشخیص دکتر فوق العاده است
۱۴۰۴/۰۶/۱۹تا حالا خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۵سلام دردشدید وشوک زیرقفسه سینه سمت چپ و استفراغ و درد معده وپشت کمر
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر خوبین
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بودن خسته نباشن
۱۴۰۱/۰۲/۲۰زخم معده. فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۳در مورد همسرم بوده نتیجه خوبی به دست آمد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵آنزیم کتبی داشتم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عالی عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۹گوارش، بی نهایت عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۶میکروب معده درمان کامل انجام شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳تازه یک بار
۱۴۰۳/۰۸/۱۳هنوز در پروسه درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عدم در رنج بودن آنزیم های کبدی که طی دو دوره بامساعدت جناب دکتر کاملا رفع شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دوره درمانی کامل نشده
۱۴۰۳/۰۲/۱۶فعلا ک همش دنبال آزمایش فرستاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶تحت درمانذهستم ولی خیلی خیلی باید منتظر بمونیم ازنظر نوبت دهی خیلی بد بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷من برای التهاب روده و احساس گرفتگی توی قسمت شکم پیششون رفتم واقعا راضی بودم فکرشو نمی کردم با یه جلسه ویزیت مشکلم برطرف بشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲درد معده داشتم درمان شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۹مشکل کبد و
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوشرو ، خوش اخلاق ، مسلط به کار
۱۴۰۳/۰۶/۱۸He is the best doctor
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار عالی.با یک نسخه خوب شدم.خوش برخورد،متین
۱۴۰۳/۰۹/۰۶مشکل یبوست داشتم بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸