این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان, خیابان سجاد, چهارراه ارباب, خیابان قائم مقام فراهانی (سپهسالار), نبش اولین چهار راه (چهارراه بهمن), نبش کوچه بهمن شمالی, مجتمع پزشکی ورزشی راشا طبقه اول
عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۰بسیار عالی.بیماری گوارشی داشتم که بدلیل راهنمایی ها و صحبت های ایشان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دکتر بسیار با حوصله وخوشرویی هستند و دقیق معاینه میکنند از ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بالابودن آنزیم ها
۱۴۰۴/۰۷/۱۱باحوصله طبابت میکنند
۱۴۰۳/۰۹/۱۴مشکل معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار برخورد خوبی داشتن دلسوز مهربان داروهم خوب بود تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۱/۱۳خیلی بااخلاق خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۶مشکل روده و یبوست
۱۴۰۲/۰۹/۲۲هنوز ادامه داره
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳دکتر خوش اخلاق وسریع بیماری را تشخیص دادن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵سلام آقای دکتر مشفق وقت بسیار زیادی برای بیمار میگذارند و کامل به حرف های بیمار گوش میدهند و معاینه کامل انجام میدن بعد دارو تجویز میکنند من برای میکروب معده رفتم در کل راضی هستم لااقل نسخه آماده نیستند مثل بعضی دکترا نرفته کد ملی میگیرند و دارو تجویز میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۲۲چندسال قبل به ایشان مراجعه کردم که تشخیص خوبی داشتند و اخیرا هم به تازگی به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵پزشک بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی پزشکی باحوصله
۱۴۰۳/۰۵/۲۳من ورم معده شدید داشتم 1ساله تحت درمان هستم والان عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دقت عمل ، به حرف بیمار با حوصله گوش میدهد مهربان ، واقعگرا من یک جلسه همسرم را برای ویزیت و آنوسکوپی بردم نزد ایشان فعلا تحت نظر دکتر است بعد از توکل به خدا امیدئارم به طبابت ایشان
۱۴۰۱/۰۵/۱۲بسیار دکتری مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶مشکل معده داشتم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۶مشکل روده
۱۴۰۱/۱۰/۰۶تشخیص بیماری پانکراس
۱۴۰۴/۰۳/۱۱آقای دکتر عالی هستند تشخیص درست و به موقع و آرامش کامل به مریض ایشالا سلامت باشند عالی عالی هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مشکلات گوارش
۱۴۰۱/۰۵/۰۷بسیار متشخص و باسواد
۱۴۰۱/۱۱/۰۲کولیت اولسرو نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹پزشک حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۲۸پزشکی عالی وصبوروحاذق
۱۴۰۴/۱۱/۲۶مشکل سنک کلیه بسیار عالییی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۶عالی هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دکتر عالی از همه نظر۲۰ با اخلاق کاربلد استاد به تمام عیار
۱۴۰۳/۰۶/۰۲سوزش معده تا دارو مصرف میکنم خوبم قطع میکنم باز شروع میشه
۱۴۰۳/۰۸/۱۵درمان عوارض گوارشی بعد از شیمی درمانی. فقط در یک کلام تشخیص، تجویز دارو و اخلاق عالی.
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۱۰/۱۱بسیار خوش اخلاق و بادقت معاینه میکنن وبرای بیمار وقت میگذارند ممنون
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار عالی و بزرگوار خدا خیرشون بدهد
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر با تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۷/۲۶سلام همه چیز عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴من توسط ایشان آندوسکوپی شدم ولی هنوز درمانم رو شروع نکردم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱تشخیص بالا
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی. فیشر وشقاق داشتم عالی بود دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ویزیت ونشان دادن جواب آزمایش
۱۴۰۳/۰۲/۰۴پزشک بسیار حاذق و صبور
۱۴۰۳/۰۲/۲۵دکتر فوق العاده ای هست
۱۴۰۱/۱۰/۱۵دکتر خوب و با خلاق
۱۴۰۱/۱۱/۲۱اینترنتی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خیلی باحوصله و دقیق بررسی میکنند و تشخصشون خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق با تشخیص عالی. البته آنچه به ما گفتند بسیار تلخ و غمبار بود اما بعد از ایشان هر دکتر دیگه ایی هم رفتیم دقیقا حرفهای ایشان را تایید کردند. خدا نگهدارشان باشد.
۱۴۰۴/۰۱/۰۵دکتری حاذق وبا اخلاق وصبور
۱۴۰۴/۰۶/۲۳اخلاق بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸با دقت گوش میدهند وقت کافی می گذارند در مورد تشخیص فعلا یک بار است که آمده ام
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بهترین دکتری که در تمام عمرم دیدم
۱۴۰۲/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۶20 20 20
۱۴۰۱/۰۲/۳۱میکروب معده داشتم خیلی بهتر شده ام
۱۴۰۱/۱۰/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۱۹مشکل کبد تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۳۰باحوصله متین
۱۴۰۲/۰۳/۱۷سلام بله راشا پیش آقای دکتر آندوسکوپی کردم وسرشار از آرامش و بسیار خوش اخلاق و حاذق هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر بسیار با حوصله خوش اخلاق با تجربه وتشخیص درست
۱۴۰۲/۰۸/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۲/۰۸بسیار دکتر خوش اخلاق و صبوری هستند وخیلی دقیق بیمار شرح حال بیمار رو می پرسند وبررسی می کنند
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عالی پزشکی باحوصله
۱۴۰۳/۰۵/۲۳به نظر من دکتر خیلی زود و بدون تجویز دارو بنده را به آندوسکوپی ارجاع دادند که پس از مراجعه به پزشک دیگر با یه دارو مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بنده بامشکلات شکمی مشکوک به ناراحتی گوارش مراجعه نمودم.آنچه ایشان عمل کردند دقیقا کاری بودکه یک پزشک حاذق برای تشخیص ودرمان بیمارش انجام میدهد.معتقدم کارشان بسیارخوب ودرخورتقدیروستودنی است.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵2بار ویزیت شدم اشنایی چندان ندارم. ولی خیلی به ادم ارامش میدهند
۱۴۰۱/۱۱/۱۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۶برخورد بسیار عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۴/۱۹کبد چرب
۱۴۰۳/۰۳/۱۹فوق العاده
۱۴۰۱/۰۲/۱۹مشکل کوارش
۱۴۰۳/۰۷/۱۲مشکل بلع داشتم ایشون آندوسکوپی انجام دادند متوجه شدند پلیپ بین معده ومری وجود دارد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سلام من معریض ایشون بودم پلی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵پزشک بسیار حاضقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتری با صبر و حوصله و با اخلاق که وقت میزاره برای بیمار و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکترحاذق بااخلاق وخوش روهستندمن کولیت داشتم وتلخیص ودرمانشون عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار صبور و خوش برخورد و حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴