مدت ۱۵ماه بوددرگیرمشکل گوارش ومعده بودم به پزشکان زیادی مراجعه کردم نتیجه نگرفتم ولی بامراجعه به مطب آقای دکترمقتدری وانجام چکاپ مختلف خداراشکربه نتیجه رسیدم .کارآقای دکترواخلاقشون خیلی عالی بود.همیشه دعاگوشون هستم .منشی ایشون هم خیلی خوش اخلاق هستن ازایشونم ممنونم .
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
مادرم مشکل معده ویبوست داشت
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
سلام تشخیص فوقالعاده برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
قارچ مری داشتم و خیلی حالم بد بود خدارو شکر با تشخیص داروی مناسب خوب خوب شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
بی نظیر و عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
فوق العاده
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
مشکل گوارش داشتم و با تشخیص دقیق و تجویز عالی حل شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
بیماری گوارش
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
کولیت روده
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
بررسی پرونده پزشکی برای عمل کردن کیسه صفرا
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
درد معده و سیستم گوارشی ،کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
با سلام دکتر خیلی خوبی هستند من یک بار ویزیت شدم خیلی راضی بودم ولی ادامه ندادم میخوام درباره مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
با صبر و حوصله تمام علائم بیماررا بررسی می کند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
مشکل معده
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
سلام من برای معدم رفتم پیششون عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
مشکل رودهو با چند ویزیت ایشان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
واقعا دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
من زخم معده داشتم که دکتر مقتدری بدرستی تشخیص داد و با یک دوره استفاده از دارو مشکلم کاملا حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
کولونوسکوپی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
روده م میکروبی شده بود. چندین دکتر تشخصی داده بودین ولی فقط ایشون نسخه ی درست رو تجویز کردن. بینظیرن دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
چندین بار آندوسکوپی برای معده پرز نداشته
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
سلام مشکل خونریزی معده داشتم
۱۴۰۲/۰۶/۱۰
دکتر خوبی هستن صبور وبا دقت
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
مشکلات گوارشی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
مشکل معده
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
درحال درمانم.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
دکتر خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
سلام مشکل روده تازه درمان راشروع کردم
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
تشخیص درست و تخت درمان
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
در شناخت راه حل عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
کولیت
تحت درمان تا حالا خیلی خوب بوده
۱۴۰۲/۰۴/۲۸
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
مشکل کبد
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
درود مشکل روده و یبوست باتوجه به سن کم ایشان اما واقعا ماهروحاذق بودند ودرد را شناختند وبه نتیجه رسیدم خداوند خیر شان بدهد انشالله
عالییییی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عالی بودند
۱۴۰۱/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عالی هستند و درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵مدت ۱۵ماه بوددرگیرمشکل گوارش ومعده بودم به پزشکان زیادی مراجعه کردم نتیجه نگرفتم ولی بامراجعه به مطب آقای دکترمقتدری وانجام چکاپ مختلف خداراشکربه نتیجه رسیدم .کارآقای دکترواخلاقشون خیلی عالی بود.همیشه دعاگوشون هستم .منشی ایشون هم خیلی خوش اخلاق هستن ازایشونم ممنونم .
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۴مادرم مشکل معده ویبوست داشت
۱۴۰۲/۰۹/۲۲سلام تشخیص فوقالعاده برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶قارچ مری داشتم و خیلی حالم بد بود خدارو شکر با تشخیص داروی مناسب خوب خوب شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۱۷بی نظیر و عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱فوق العاده
۱۴۰۲/۱۱/۰۷مشکل گوارش داشتم و با تشخیص دقیق و تجویز عالی حل شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بیماری گوارش
۱۴۰۱/۱۰/۰۴کولیت روده
۱۴۰۲/۰۱/۱۶بررسی پرونده پزشکی برای عمل کردن کیسه صفرا
۱۴۰۳/۰۲/۱۱درد معده و سیستم گوارشی ،کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳با سلام دکتر خیلی خوبی هستند من یک بار ویزیت شدم خیلی راضی بودم ولی ادامه ندادم میخوام درباره مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰با صبر و حوصله تمام علائم بیماررا بررسی می کند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲مشکل معده
۱۴۰۳/۰۴/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹سلام من برای معدم رفتم پیششون عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۵مشکل رودهو با چند ویزیت ایشان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۰واقعا دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۸/۲۱من زخم معده داشتم که دکتر مقتدری بدرستی تشخیص داد و با یک دوره استفاده از دارو مشکلم کاملا حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲کولونوسکوپی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳روده م میکروبی شده بود. چندین دکتر تشخصی داده بودین ولی فقط ایشون نسخه ی درست رو تجویز کردن. بینظیرن دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۲چندین بار آندوسکوپی برای معده پرز نداشته
۱۴۰۳/۰۷/۰۵سلام مشکل خونریزی معده داشتم
۱۴۰۲/۰۶/۱۰دکتر خوبی هستن صبور وبا دقت
۱۴۰۱/۱۲/۲۰مشکلات گوارشی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹مشکل معده
۱۴۰۳/۱۱/۲۱درحال درمانم.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱دکتر خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲سلام مشکل روده تازه درمان راشروع کردم
۱۴۰۳/۰۱/۱۲تشخیص درست و تخت درمان
۱۴۰۲/۰۸/۰۸در شناخت راه حل عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۴کولیت تحت درمان تا حالا خیلی خوب بوده
۱۴۰۲/۰۴/۲۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹مشکل کبد
۱۴۰۳/۰۱/۱۴درود مشکل روده و یبوست باتوجه به سن کم ایشان اما واقعا ماهروحاذق بودند ودرد را شناختند وبه نتیجه رسیدم خداوند خیر شان بدهد انشالله
۱۴۰۲/۰۷/۱۷میکروب معده داشتم و خیلی خوب درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۲/۱۱بسیار عالی ،با دقت وبا حوصله ،خوش برخورد تشخیص ودرمان ایشون عالی هست
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکترخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۳باد گلو داشتم تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲خیلی خوب بودند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲بسیار عالی مشاوره میدهند
۱۴۰۳/۰۴/۲۳گوارش خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۰مادرم مشکل داشتند و نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳درحال درمان زخم روده
۱۴۰۲/۰۴/۰۴سلام مادرم بیماربود اربعین کربلا رفته بودن دلدرد شدید داشتن
۱۴۰۱/۱۰/۱۹درد وسوزش شدید قفسه سینه
۱۴۰۲/۰۱/۱۰تا حالا خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶انوسکوپی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲گوارش و خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عااااالی.دکتر بادق
۱۴۰۱/۱۰/۱۵تحت درمان زخم اثنی عشر
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار عالی و درحال درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دومین بار هستش که میرم پیش دکتر فعلا چکاپهای اولیه رو نوشتند انجام دادم جوابها رو میخوام ببرم پیششون ولی تعریفش ن رو شنیدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بسیار حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دردمعده
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۳سلام مرتب استفراغ میکردم آندوسکوپی انجام دادم خوب شدم دیگه استفراغ نمیکنم.
۱۴۰۲/۱۰/۰۶