فعلا یک جلسه با ایشون داشتم.. و قصد دارم مجددا ملاقاتشون کنم برای چک کردن روند درمان
خیلی دکتر عالی با دقت و با حوصله و خیلی مهربونی هستن که برای بیمارشون وقت میزارن و همه جزییات رو میپرسن تا بهترین درمان رو خدمت بیماراشون بدن
عالی بودن ایشون
دکترحاذق وبا تجربه وتشخیص عالی
لک های صورت
کار دکتر عالی هستش
هنوز یک بار ر
پزشک خوب و با شخصیتی هستند. و توانمند
مشکل معده
جوش های صورت تو یک جلسه واقعا نتیجه عالی گرفتم
دکتر صبور و مهربانی هستند
دکتر توانمند در همه ی کارها
برا تزریق ژل لب رفتم، خانم دکتری مهربان ، با تخصص بالا، با حوصله ، واقعا افتخار میکنم بهش همه چی تموم
تیروئید
به روز و حاذق هستند و برای وقت مریض ارزش قائلند و مطبشون زود کار آدم راه میفته. ولی خیلی خوش اخلاق نیستند.
خال صورتمو برداشتم و راضی بودم
برداشتن خال با لیزر
ریزش مو دارم
فعلا نوبت دوم میخوام برم پیششون
دکتر بسار حاذقی هستند در کارشون عالی
اگزما دست و درمان شدم
عدم رضایت
فعلا تحت درمان هستم
فعلا آزمایش داده ام
لک صورت
زیبایی
عالی عالی عالی
برای ریزش مو مراجعه کردم و جواب گرفتم
ایشون واقعا حاذق هستن
بد نبود
چیکار داری
من خداروشکر خیلی خوب شدم با داروهایی که ایشون تجویز کردن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نازی اباد خیابان اکبرمشهدی خیابان جعفری روبروی لوتوس مال پلاک ۱۴
فعلا یک جلسه با ایشون داشتم.. و قصد دارم مجددا ملاقاتشون کنم برای چک کردن روند درمان
۱۴۰۲/۰۴/۰۵خیلی دکتر عالی با دقت و با حوصله و خیلی مهربونی هستن که برای بیمارشون وقت میزارن و همه جزییات رو میپرسن تا بهترین درمان رو خدمت بیماراشون بدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۷عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۰۷دکترحاذق وبا تجربه وتشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷لک های صورت
۱۴۰۰/۰۴/۲۱کار دکتر عالی هستش
۱۴۰۳/۱۰/۱۰هنوز یک بار ر
۱۴۰۳/۱۰/۱۲پزشک خوب و با شخصیتی هستند. و توانمند
۱۴۰۲/۱۱/۰۳مشکل معده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶جوش های صورت تو یک جلسه واقعا نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷دکتر صبور و مهربانی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر توانمند در همه ی کارها
۱۴۰۳/۰۷/۱۷برا تزریق ژل لب رفتم، خانم دکتری مهربان ، با تخصص بالا، با حوصله ، واقعا افتخار میکنم بهش همه چی تموم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱تیروئید
۱۴۰۲/۰۸/۱۳به روز و حاذق هستند و برای وقت مریض ارزش قائلند و مطبشون زود کار آدم راه میفته. ولی خیلی خوش اخلاق نیستند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خال صورتمو برداشتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸برداشتن خال با لیزر
۱۳۹۹/۱۲/۰۷ریزش مو دارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳فعلا نوبت دوم میخوام برم پیششون
۱۴۰۳/۱۱/۲۵دکتر بسار حاذقی هستند در کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱اگزما دست و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰فعلا آزمایش داده ام
۱۴۰۴/۰۸/۲۷لک صورت
۱۴۰۲/۱۱/۰۷زیبایی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲برای ریزش مو مراجعه کردم و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹ایشون واقعا حاذق هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بد نبود
۱۴۰۳/۱۱/۱۴چیکار داری
۱۴۰۴/۰۷/۲۴من خداروشکر خیلی خوب شدم با داروهایی که ایشون تجویز کردن
۱۳۹۹/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۴