عمل بینی انجام دادم وفوق العاده راضی بودم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
خیلی خیلی ازشون راضی هستم
عمل گوش انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
سکته ی گوش
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
عالی هستن جراحی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
عاااالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عمل بینی
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
خون دماغی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عمل لوزه ...
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
پلیپ بینی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
لوزه هامو عمل کردن واقعاکارشون عالی بود خداخیرشون بده
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
سلام من یکماه پیش عمل بینی انجام دادم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عمل بینی داشتم .عالی بوده
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
هنوز عمل نکریدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
کارشون خوبه ولی بی اخلاق ترین دکتری هستن که تا حالا دیدم دوهفتس عمل انجام دادم راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
برای عمل بینی ویزیت شدم هنوزعمل نکردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
عمل زیبایی بینی داشتم با ایشون عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
نحراف بینی
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
بینی خود را عمل زیبایی دو ماه پیش انجام دادم و از کار دکتر نریمانی البته در این رنج مدت راضی هستم.دکتر خیلی ماهن و بسیار دکتر دلسوزو مهربانی هستن
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
سلام من م
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
جراحی بینی گوشتی داشتم خیییییلی راضیم آقای دکتر یه دوتس
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۷
میخوام پیششون بینیموعمل کنم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
در حد مشاوره بود.پزشک خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۰۲
من واسه سینوزی
۱۳۹۸/۰۴/۱۳
بسیار عالی پشاوره
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عمل زیبایی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
عمل بینی خوب یود
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
مشکل سرفه و بهبود یافتم
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
من الان دوماهه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
بسیار حاذق و کار بردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
سرگیجه به علت جابجایی مایع گوش میانی.پزشک با آخلاق و حاذقی هستند و روش درمانشون بسیار عالی.
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
پسرم 3 سال پیش عمل الهی انجام دادند که خیلی راضی هستیم از بوی بد دهان نجات پیدا کرد خیلی خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
عمل زیبایی بینی انجام دادم ولی خیلی راضی نیستم بینیم کج شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
عاااالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
رفتم مطب نوبت دارم برای عمل فعلاهمه چیزعالی بوده اخلاق بیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
بیمار بودم
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
تشخیص خوب و درمان راحت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
باسلام من قبلا هم انحراف بینی داشتم سینوسهامم بسته شده بودند پلیپم داشتند نتیجه عمل که اقای دکتر واسم انجام دادن خیلی عالی بود خیلی راضی هستم دستشون درد نکنه خدا اقای دکترو واسمون نگه داره
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عمل پلیپ داشتم و نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
ازهمه نظرعالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۰۹
عمل لوزه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
عمل پلیپ بینی بود و عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
سلام بسیار خوش خلق وپاسخگو هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
فلج بل داشتم و بعد یک هفته خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
بدکی نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
من لوزه عمل کردم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
عمل زیبایی و انحراف و پلیپ. نتیجه عالی و کاملا راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
بسیار دکتر خوب خوش برخورد ووارد به کارشون هستند..مشکل انحراف بینی شدید داشتم نمی توانستم نفس بکشم باجراحی دکتر درمان شدم ممنون از زحماتشون ..اکبر صادقی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
من پیششون عمل بینی انجام دادم و خیلی خیلی راضی هستم واقعا بهترین دکتر هستند به نظر من
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
بعد عملم یه طرف بینم یه قوز بزرگ داره ک هنه میگمن بینیت کجه
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
عمل بینی .
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی و پسرم درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
در سن 30 مشکل لوزه داشتم جراحی با لیزر کردن ،کارشون عالی بود.
عمل لوزه داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷گوش درد داشتم که دکتر تشخیص صحیح دادن و درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عمل بینی عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار مهربان و حاذق
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷مشکل بینی داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عمل بینی انجام دادم وفوق العاده راضی بودم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۱خیلی خیلی ازشون راضی هستم عمل گوش انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹سکته ی گوش
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی هستن جراحی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عاااالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عمل بینی
۱۳۹۷/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خون دماغی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عمل لوزه ...
۱۴۰۰/۰۹/۰۷پلیپ بینی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷لوزه هامو عمل کردن واقعاکارشون عالی بود خداخیرشون بده
۱۳۹۷/۱۱/۱۲سلام من یکماه پیش عمل بینی انجام دادم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عمل بینی داشتم .عالی بوده
۱۴۰۳/۱۰/۱۰هنوز عمل نکریدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶کارشون خوبه ولی بی اخلاق ترین دکتری هستن که تا حالا دیدم دوهفتس عمل انجام دادم راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۱۶برای عمل بینی ویزیت شدم هنوزعمل نکردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عمل زیبایی بینی داشتم با ایشون عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰نحراف بینی
۱۴۰۰/۰۲/۰۳بینی خود را عمل زیبایی دو ماه پیش انجام دادم و از کار دکتر نریمانی البته در این رنج مدت راضی هستم.دکتر خیلی ماهن و بسیار دکتر دلسوزو مهربانی هستن
۱۳۹۸/۰۲/۰۴سلام من م
۱۴۰۳/۱۱/۲۲جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸جراحی بینی گوشتی داشتم خیییییلی راضیم آقای دکتر یه دوتس
۱۳۹۷/۰۹/۰۲خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۷میخوام پیششون بینیموعمل کنم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲در حد مشاوره بود.پزشک خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۰۲من واسه سینوزی
۱۳۹۸/۰۴/۱۳بسیار عالی پشاوره
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عمل زیبایی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عمل بینی خوب یود
۱۴۰۰/۰۵/۰۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۳مشکل سرفه و بهبود یافتم
۱۳۹۸/۰۵/۲۶بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۷من الان دوماهه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار حاذق و کار بردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹سرگیجه به علت جابجایی مایع گوش میانی.پزشک با آخلاق و حاذقی هستند و روش درمانشون بسیار عالی.
۱۳۹۸/۰۶/۱۳پسرم 3 سال پیش عمل الهی انجام دادند که خیلی راضی هستیم از بوی بد دهان نجات پیدا کرد خیلی خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عمل زیبایی بینی انجام دادم ولی خیلی راضی نیستم بینیم کج شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۹عاااالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۶عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۳رفتم مطب نوبت دارم برای عمل فعلاهمه چیزعالی بوده اخلاق بیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بیمار بودم
۱۳۹۸/۰۵/۱۶کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳تشخیص خوب و درمان راحت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸باسلام من قبلا هم انحراف بینی داشتم سینوسهامم بسته شده بودند پلیپم داشتند نتیجه عمل که اقای دکتر واسم انجام دادن خیلی عالی بود خیلی راضی هستم دستشون درد نکنه خدا اقای دکترو واسمون نگه داره
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عمل پلیپ داشتم و نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ازهمه نظرعالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۰۹عمل لوزه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عمل پلیپ بینی بود و عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰سلام بسیار خوش خلق وپاسخگو هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۶فلج بل داشتم و بعد یک هفته خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بدکی نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۶من لوزه عمل کردم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عمل زیبایی و انحراف و پلیپ. نتیجه عالی و کاملا راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۸بسیار دکتر خوب خوش برخورد ووارد به کارشون هستند..مشکل انحراف بینی شدید داشتم نمی توانستم نفس بکشم باجراحی دکتر درمان شدم ممنون از زحماتشون ..اکبر صادقی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۶من پیششون عمل بینی انجام دادم و خیلی خیلی راضی هستم واقعا بهترین دکتر هستند به نظر من
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بعد عملم یه طرف بینم یه قوز بزرگ داره ک هنه میگمن بینیت کجه
۱۳۹۹/۰۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰عمل بینی .
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی و پسرم درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱در سن 30 مشکل لوزه داشتم جراحی با لیزر کردن ،کارشون عالی بود.
۱۳۹۸/۰۴/۲۹عمل لوزه
۱۴۰۰/۰۵/۰۲انحراف پلیپ عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عنل بینی راضییم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر خوبیخ
۱۴۰۰/۰۳/۰۶عمل ببنی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عمل بینی داشتم خیلی راضی ام ازشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۶درمان گوش
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عمل بینی انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷درخواست جراحی بینی فعلا انجام نشده
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مشاوره جراحی بینی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عال بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عفونت گوش میانی وعالی درمان کردند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲