من چهارماهه عمل کردم به گفته خودشون باید 6 تا یک سال بگذره که ورمش بخوابه نسبتا راضیم از فرمش مشکل تنفسی اصلا ندارم از لحاظ تنفس عالیهههه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اخلاق ودقت خیلی خوبه تازه عمل بینی انجام دادم پیششون وهنوز نتیجه نهایی رو ندیدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بهترین و منصف ترین دکتر ، خوش اخلاق ، صبور، و بهترین جراح بینیییی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
سلام و خدا قوت خدمت همه شما و دکتر بزرگوار من تقریبا ب سه ماه میشه بینیم رو ایشون عمل کردن کارشون عالی دست خیلی سبکی دارن ایشون دست مریزاد میگم ب ایشون بینیم عالی شده
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
جراحی بینی داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
آبان ماه جراحی بینی داشتم با اینکه هنوز ورم داره ولی راضیم از فرم بینیم مشکل تنفسی هم ندارم خداروشکر ممنون از دکتر شفیعیان عزیزم که باحوصله و بادقت هستن
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
واقعا عالی و بینظیر.بینیم را عمل کردند فوق العاده بودمرسی ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
خیلی عال
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
دکتر بسیار بسیار عالی و دلسوز می باشد
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
من بینیم پیششون جراحی کردم 1سال بیشتر میگذره از لحاظ تنفس عااالی - فرمش همون ک میخواستم خیلی به چهرم نشسته اخلاق دکتر حرف نداره بسیار صبور و بادقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
مشکل انحراف بینی داشتم و ایشان بینی بنده را عمل کردند
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
Karimi دکتر فوقالعاده عالی هستند خوش اخلاق و بسیااااار حرفه ای در کارشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
بسیار متواضعانه و حرفه ای پاسخ دادن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
جراحی بینی داشتم دکتر بسیار خوش برخورد هستند و مهر بون و بسیار کار بلد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
سلام عالی بودممنون
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
برای زیبایی بینی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستن اقای دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
عمل بینی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
فعلا درمراحل اولیه است
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
خیلی خوش برخورد و کاردرست
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
دکتر واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عمل بینی داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
عمل بینی انجام دادم قوز بینی زیاد و نوک بینی پاییین خدا رو شکر خیلی خوب شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
بسیار راضی هستم دستشون درد نکنه اول از هرچیزی اخلاق مهمه که آقای شفیعیان بهترین هستن بسیار خوش قلب و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
عمل بینی آقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
عمل بینی داشتم والانم خیلی راضیم میخام بیام اقای دکترهم بعدیازده ماه کارشونوببینند.
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
بسیار مهربان و کار بلد ازشون راضیم هم در مورد درمان گوشم هم جراحی بینی فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عمل بینی پیششون انجام دادم. دو ماه گذشته هنوز اون چیزی نشده که میخواستم و از نوک بینیم راضی نیستم ولی تنفس خوبه. انشالله بهتر بشه به مرور
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بسیار مهربان دکترعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
صدای وز وز گوش
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
نزدیک به دو ماهه عمل بینی انجام دادم مشکل تنفسی ندارم و راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
عمل بینی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
سلام .دکتر بسیار با حوصله و حاذقی هستند عمل لوزه انجام دادم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
من یک سال پیش بینی عمل کردم پیششون راضی بودم و الان هم خواهرم میخوان برن پیششون برای عمل بینی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
سلام خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
دکتر بسیار حاذق و دلسوزی هستن آبان ماه پیششون جراحی بینی انجام دادم و راضی ام خداروشکر
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
عالی و بینظیر
عمل بینی انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
عمل بینی انجام دادم از فرمش فوق العاده راضیم
بسیار صبور هستن و به تمام سوالات با صبوری جواب میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
انحراف بینی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
فوق العاده پزشک خوب صبوری من دماغم ۵ماه عمل کردم بسیار بسیار راظی ام
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
بسیار صبور و
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
بله صد درصد وقتی همهی مریض هاش از آقای دکتر راضی باشن و حس خوبی داشته باشن یعنی دکترش خیلی خوب بوده
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عمل بینی انجام دادم. خیلی راضیم. دکتر بسیار ماهر و خوش برخوردی هستن.
دکتر عالی عالی. هستندو بی نظیر اما معطل شدن. در مطب. بیش از یک ساعت طول میکشه و واقعا کلافه. کننده ست
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
من عمل بینی پیششون جدیدا انجام دادم واقعا راضی هستم خیلی تغییر کردم و ازاحاظ تنفس هم اصلا مشکلی ندارم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
واقعا آقای دکتر بی نهایت مهربان ودلسوز هستن ، وبینی من بعد عمل با اینکه دو ماه گذشته خیلی قشنگ و بدون عیب شده همونی که میخواستم تشکر میکنم از آقای دکتر شفیعیان عزیز
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
عالی بسیار دکتر با حوصله و صبور و حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
دکتر خوبیه وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
عمل بینی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
سلام من 18 اذر 1404 عمل بینی داشتم کارشون خیلی عالیه خدا رو شکر نفسم خیلی عالی فرم بینیم با این که 40 روز از عمل میگذره خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
ممنون از آقای دکتر بابت صبور بودن و کار خوبشون،و خوشحالم از انتخاب این پزشک برای جراحی بینیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
عمل انحراف بینی وزیبایی انجام دادم وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
دستشون خیییلی سبکه، دو ماهه بینی مو عمل کردم بدون هیچ دردی بهترین نتیجه رو گرفتم با وجود ورم زیاد به شدت پیشنهادشون میکنم چون دقیقا همون فرمی که میخواید رو از بینی بهتون تحویل میکنه دست مریزاد
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
عالی فقط ویزیت زیااده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
فوق العاده بهترین جراح زیبایی در اصفهات هستن.
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عمل زیبایی بینی انجام دادم بعد از گذشت دو ماه رضایت از فرم و تنفس دارم دکتر بسیار با تجربه و مهارت هستند و بی شک تو اصفهان بهترینند.
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
بسیاردکتر دانا و خوب و صبوری هستن عالین تو اضفهان هم منصف هستن هم خوش اخلاق هم کاردرست .من بینیم پیششون عمل کردم مهرماه عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
انحراف بینی داشتم و عمل زیبایی هم انجام دادم بسیار راضی هستم واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
عمل بینی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
من برا گلوم رفتم پیششون
خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
خیلی خوب بود دستشون واقعا سبک بود و فرم بینیم همونی شد ک میخاسم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
سلام بسیار دکتر بااخلاق وتوانایی هست خداحفظشون کنه
من چهارماهه عمل کردم به گفته خودشون باید 6 تا یک سال بگذره که ورمش بخوابه نسبتا راضیم از فرمش مشکل تنفسی اصلا ندارم از لحاظ تنفس عالیهههه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵اخلاق ودقت خیلی خوبه تازه عمل بینی انجام دادم پیششون وهنوز نتیجه نهایی رو ندیدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بهترین و منصف ترین دکتر ، خوش اخلاق ، صبور، و بهترین جراح بینیییی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۹سلام و خدا قوت خدمت همه شما و دکتر بزرگوار من تقریبا ب سه ماه میشه بینیم رو ایشون عمل کردن کارشون عالی دست خیلی سبکی دارن ایشون دست مریزاد میگم ب ایشون بینیم عالی شده
۱۴۰۱/۰۵/۱۴جراحی بینی داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱آبان ماه جراحی بینی داشتم با اینکه هنوز ورم داره ولی راضیم از فرم بینیم مشکل تنفسی هم ندارم خداروشکر ممنون از دکتر شفیعیان عزیزم که باحوصله و بادقت هستن
۱۴۰۴/۱۰/۲۹واقعا عالی و بینظیر.بینیم را عمل کردند فوق العاده بودمرسی ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خیلی عال
۱۴۰۱/۰۳/۲۵دکتر بسیار بسیار عالی و دلسوز می باشد
۱۴۰۱/۰۵/۳۱من بینیم پیششون جراحی کردم 1سال بیشتر میگذره از لحاظ تنفس عااالی - فرمش همون ک میخواستم خیلی به چهرم نشسته اخلاق دکتر حرف نداره بسیار صبور و بادقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۹مشکل انحراف بینی داشتم و ایشان بینی بنده را عمل کردند
۱۴۰۳/۰۹/۰۳عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳Karimi دکتر فوقالعاده عالی هستند خوش اخلاق و بسیااااار حرفه ای در کارشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۶بسیار متواضعانه و حرفه ای پاسخ دادن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵جراحی بینی داشتم دکتر بسیار خوش برخورد هستند و مهر بون و بسیار کار بلد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱سلام عالی بودممنون
۱۴۰۵/۰۲/۲۱برای زیبایی بینی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستن اقای دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۰۱عمل بینی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱فعلا درمراحل اولیه است
۱۴۰۱/۰۶/۰۳خیلی خوش برخورد و کاردرست
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دکتر واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عمل بینی داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عمل بینی انجام دادم قوز بینی زیاد و نوک بینی پاییین خدا رو شکر خیلی خوب شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار راضی هستم دستشون درد نکنه اول از هرچیزی اخلاق مهمه که آقای شفیعیان بهترین هستن بسیار خوش قلب و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عمل بینی آقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عمل بینی داشتم والانم خیلی راضیم میخام بیام اقای دکترهم بعدیازده ماه کارشونوببینند.
۱۴۰۳/۰۵/۰۶بسیار مهربان و کار بلد ازشون راضیم هم در مورد درمان گوشم هم جراحی بینی فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عمل بینی پیششون انجام دادم. دو ماه گذشته هنوز اون چیزی نشده که میخواستم و از نوک بینیم راضی نیستم ولی تنفس خوبه. انشالله بهتر بشه به مرور
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار مهربان دکترعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴صدای وز وز گوش
۱۳۹۹/۱۰/۲۳نزدیک به دو ماهه عمل بینی انجام دادم مشکل تنفسی ندارم و راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عمل بینی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶سلام .دکتر بسیار با حوصله و حاذقی هستند عمل لوزه انجام دادم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶من یک سال پیش بینی عمل کردم پیششون راضی بودم و الان هم خواهرم میخوان برن پیششون برای عمل بینی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴سلام خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۲دکتر بسیار حاذق و دلسوزی هستن آبان ماه پیششون جراحی بینی انجام دادم و راضی ام خداروشکر
۱۴۰۴/۱۰/۱۳تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عالی و بینظیر عمل بینی انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عمل بینی انجام دادم از فرمش فوق العاده راضیم بسیار صبور هستن و به تمام سوالات با صبوری جواب میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳انحراف بینی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷فوق العاده پزشک خوب صبوری من دماغم ۵ماه عمل کردم بسیار بسیار راظی ام
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار صبور و
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بله صد درصد وقتی همهی مریض هاش از آقای دکتر راضی باشن و حس خوبی داشته باشن یعنی دکترش خیلی خوب بوده
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عمل بینی انجام دادم. خیلی راضیم. دکتر بسیار ماهر و خوش برخوردی هستن.
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عمل بینی وبلفاروستی همزمان داشتم،۴۵روزعمل کردم خداروشکر راضی هستم.هنوزکمی ورم داره بینی وپلکم،ولی درکل کارشون عالیه،ازنظراخلاق وصبرحوصله خیلی خوبن.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عمل انحراف برای خانمم انجام دادند
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عمل لوزه
۱۴۰۰/۰۹/۲۶گوش دخترم
۱۴۰۱/۰۹/۰۷خواهرم عمل بینی داشتن و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳دکتر خوبی هس
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دکتر عالی عالی. هستندو بی نظیر اما معطل شدن. در مطب. بیش از یک ساعت طول میکشه و واقعا کلافه. کننده ست
۱۴۰۵/۰۲/۲۶من عمل بینی پیششون جدیدا انجام دادم واقعا راضی هستم خیلی تغییر کردم و ازاحاظ تنفس هم اصلا مشکلی ندارم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۲واقعا آقای دکتر بی نهایت مهربان ودلسوز هستن ، وبینی من بعد عمل با اینکه دو ماه گذشته خیلی قشنگ و بدون عیب شده همونی که میخواستم تشکر میکنم از آقای دکتر شفیعیان عزیز
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی بسیار دکتر با حوصله و صبور و حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر خوبیه وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عمل بینی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲سلام من 18 اذر 1404 عمل بینی داشتم کارشون خیلی عالیه خدا رو شکر نفسم خیلی عالی فرم بینیم با این که 40 روز از عمل میگذره خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰ممنون از آقای دکتر بابت صبور بودن و کار خوبشون،و خوشحالم از انتخاب این پزشک برای جراحی بینیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹عمل انحراف بینی وزیبایی انجام دادم وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۳دستشون خیییلی سبکه، دو ماهه بینی مو عمل کردم بدون هیچ دردی بهترین نتیجه رو گرفتم با وجود ورم زیاد به شدت پیشنهادشون میکنم چون دقیقا همون فرمی که میخواید رو از بینی بهتون تحویل میکنه دست مریزاد
۱۴۰۴/۱۲/۲۰عالی فقط ویزیت زیااده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴فوق العاده بهترین جراح زیبایی در اصفهات هستن.
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عمل زیبایی بینی انجام دادم بعد از گذشت دو ماه رضایت از فرم و تنفس دارم دکتر بسیار با تجربه و مهارت هستند و بی شک تو اصفهان بهترینند.
۱۴۰۵/۰۱/۱۵بسیاردکتر دانا و خوب و صبوری هستن عالین تو اضفهان هم منصف هستن هم خوش اخلاق هم کاردرست .من بینیم پیششون عمل کردم مهرماه عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۴انحراف بینی داشتم و عمل زیبایی هم انجام دادم بسیار راضی هستم واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۸عمل بینی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳من برا گلوم رفتم پیششون خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵خیلی خوب بود دستشون واقعا سبک بود و فرم بینیم همونی شد ک میخاسم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶سلام بسیار دکتر بااخلاق وتوانایی هست خداحفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عمل لوزه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲جراحی سینوس ..عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر خوبی است و خوب توضیحات لازم را می دهد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱جراحی زیبایی بینی،راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عالییییی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴