سلام من پسرم ۴۵ درصد سوخته بود توسط دکتر قانعی عمل شدند وبعد از ۴ ماه مشغول کار مکانیکی هستند.
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
ابدو. خوب بودند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عمل بینی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
زیبایی عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عمل کیسه صفرا دکتر هم دستش سبک هم واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
سوختگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
سوختگی براثر برق گرقتگی
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
من بینیم رو عمل کردم خدا رو شکر راضیم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
دکتر قانعی بسیار باشخصیت ولی دسیارش یوسفی بسیار ضعیف وپر اشتباه واقعا فقط تمامی راهنمایی های دکتر قانعی گوش کنید یوسفی پر از اشتاه گمراهتون میکنه دکتر نمیدونم چرا یوسفی دستیار خودش قرار داده واقعا حیف
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تجربه ای ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
مشگل سوختگی عمیق ولی خوبخوب شدن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
خواهرم عمل کرده خیلی عالی شده بینیش منم میخوام عمل کنم پیششون هم از نظر زیبایی هم از نظر تنفسی عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
جراحی بینی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
سلام ،من عمل بینی انجام دادم الان چهار روزه الحمدالله راضی هستم .
مرضیه استکی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بزاتاا راذ نمجوپ
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
عالی درجه 1 وقت میزارن و کارشون فوق العادست
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عالی ان...خوش اخلاق و خوش رو..صبور و باحوصله و دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
من پدرم با برق فشار قوی دچار سوختگی شد، سوختگی بسیار شدید، میخواستن از آرنج دستش رو قطع کنند، دکتر قانعی چندین بار روی دست پدرم عمل کردند و در نهایت فقط دو تا انگشتش قطع شد، از دکتر ممنونم، پدرم الان سرکار میره کاراش و خودش انجام میده خداروشکر
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عمل بینی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
با اخلاق، باحوصله، مشاوره عالی، تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
سلام
بسیاع
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
هنوز عمل نکردم ولی خیلی زیاد از تصاویر زنده آقای دکتر راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عالیه عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
بینی رو هرجور که خودشون صلاح بدونن عمل میکنن و اصلا به حرف مراجع گوش نمیدن .
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بینیم عمل کردم.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
من ویزیت شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
سوختگی 45 درصدبوده دکترعالی بوده کارشون برای مریض ما
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بهترین
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عالللللی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
مشاوره بوده
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
الان هزینه جراحی بینی چقدر میگیرند آقای دکتر؟
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
تازه عمل کردم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عالی و با اخلاق و کاملا حرفه ای
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر هستند ایشون و من از کارشون خیلی خیلی راضی ام.
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
درود وسپاس.خیلی دلم میخواد پیش آقای دکتر عنل بینی انجام بدم..لطفا هزینه عمل چقدر هست در حال حاضر
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
عمل بینی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
بهترین جراح بینی هستند.من بینی گوشتی داشتم.واقعا از عملم راضی هستم.همچنین با قیمتی مناسب عمل شدم.از آقای دکتر ممنونم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
عالیییییییی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
من بینی خودم رو عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
بسیار کار درست و مودب
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
ایشان بهترین دکتر زیبایی در اصفهان هستند از نظر حرفه و اخلاق نظیر ندارند من عمل زیبایی بینی پیش ایشان انجام دادم و فوق العاده راضی هستم
دکتر امین قانعی فوق تخصص جراحی پلاستیک وزیبایی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است که دارای دو بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی است که در این آزمون با شرکت جراحان فوق تخصص کشور حائز رتبه برتر شده است و اکنون عضو اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و عضو انجمن جراحان پلاستیک وزیبایی ایران است
خواهرم عمل
۱۴۰۲/۱۲/۱۳نتیجه ای خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۸سلام من پسرم ۴۵ درصد سوخته بود توسط دکتر قانعی عمل شدند وبعد از ۴ ماه مشغول کار مکانیکی هستند.
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ابدو. خوب بودند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عمل بینی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰زیبایی عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عمل کیسه صفرا دکتر هم دستش سبک هم واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۷/۰۵سوختگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸سوختگی براثر برق گرقتگی
۱۴۰۲/۰۲/۰۳عمل بینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰من بینیم رو عمل کردم خدا رو شکر راضیم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶دکتر قانعی بسیار باشخصیت ولی دسیارش یوسفی بسیار ضعیف وپر اشتباه واقعا فقط تمامی راهنمایی های دکتر قانعی گوش کنید یوسفی پر از اشتاه گمراهتون میکنه دکتر نمیدونم چرا یوسفی دستیار خودش قرار داده واقعا حیف
۱۴۰۲/۰۷/۲۴تجربه ای ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳مشگل سوختگی عمیق ولی خوبخوب شدن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خواهرم عمل کرده خیلی عالی شده بینیش منم میخوام عمل کنم پیششون هم از نظر زیبایی هم از نظر تنفسی عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۴جراحی بینی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶سلام ،من عمل بینی انجام دادم الان چهار روزه الحمدالله راضی هستم . مرضیه استکی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بزاتاا راذ نمجوپ
۱۴۰۱/۰۵/۲۱جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸عالی درجه 1 وقت میزارن و کارشون فوق العادست
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی ان...خوش اخلاق و خوش رو..صبور و باحوصله و دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰من پدرم با برق فشار قوی دچار سوختگی شد، سوختگی بسیار شدید، میخواستن از آرنج دستش رو قطع کنند، دکتر قانعی چندین بار روی دست پدرم عمل کردند و در نهایت فقط دو تا انگشتش قطع شد، از دکتر ممنونم، پدرم الان سرکار میره کاراش و خودش انجام میده خداروشکر
۱۴۰۴/۱۰/۳۰دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عمل بینی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۴با اخلاق، باحوصله، مشاوره عالی، تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰سلام بسیاع
۱۴۰۱/۰۹/۲۲هنوز عمل نکردم ولی خیلی زیاد از تصاویر زنده آقای دکتر راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالیه عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بینی رو هرجور که خودشون صلاح بدونن عمل میکنن و اصلا به حرف مراجع گوش نمیدن .
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بینیم عمل کردم.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴من ویزیت شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲سوختگی 45 درصدبوده دکترعالی بوده کارشون برای مریض ما
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بهترین
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عمل بینی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالللللی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸مشاوره بوده
۱۴۰۲/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۱الان هزینه جراحی بینی چقدر میگیرند آقای دکتر؟
۱۴۰۴/۱۱/۰۵تازه عمل کردم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی و با اخلاق و کاملا حرفه ای
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر هستند ایشون و من از کارشون خیلی خیلی راضی ام.
۱۴۰۱/۰۳/۲۹درود وسپاس.خیلی دلم میخواد پیش آقای دکتر عنل بینی انجام بدم..لطفا هزینه عمل چقدر هست در حال حاضر
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عمل بینی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸بهترین جراح بینی هستند.من بینی گوشتی داشتم.واقعا از عملم راضی هستم.همچنین با قیمتی مناسب عمل شدم.از آقای دکتر ممنونم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵عمل بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالیییییییی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰من بینی خودم رو عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بسیار کار درست و مودب
۱۳۹۹/۰۹/۲۹عمل بینی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ایشان بهترین دکتر زیبایی در اصفهان هستند از نظر حرفه و اخلاق نظیر ندارند من عمل زیبایی بینی پیش ایشان انجام دادم و فوق العاده راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹