فلوشیپ فوق تخصصی جراحی گوش ، متخصص جراحی گوش و حلق و بینی
فلوشیپ شماره نظام: ۶۶۹۶۳
۹۶% پیشنهاد کاربران
۳۴۴۷ نفر
عالی ان
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
جراحی شدم ونتیجه حاصل شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
سلام دکتربسیارکاربلدوخوش برخورد
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
سرگیجه
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام تخصص عالی .هنوز درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
سلام سر گیجه داشتم و تو گوشهایم صدا میدان الان کمی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۵/۲۱
دانشجوی ایشان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
خوب بوده نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۵/۱۵
عالی. فقط نوبتاش گیر نمیاد
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
برای مشکل گوش خوب بودند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
من خون دماغ میشدم و خیلی هم اب ریزش بینی داشتم درحال درمانم ولی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
بعلت سرگیجه تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۶
من گوشم همش اذیت بود تا با رژیم و داروهای که داد عالی شدم چون مال عصب گوشم و بازم گفتن برم پیششون
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بسیار دکتر متخصص و کار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
درمرحله دوم هستم فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
مشکل گلو دتشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
گرفتگی گوش و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
وقت زیادی برای بیمار نگذاشت
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
دکتر خیلی خوبی هستش
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
عفونت گوش.
بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
تحت درمانم فعلا
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
بسیار صبور بودند و با دقت معاینه کردند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
برای گوش دخترم رفتم پیشش کارش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
شنوایی گوش
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
مادرم یکی از گوشهایش نمیشنود برای درمان وزوز گوش مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
عفونت گوش و افت شنوایی که با مراجعه ب ایشون خداروشکر نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۸
پلیپ بود که با دارو رفع نشد
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
مشکل شنوای
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
عاااالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
اخلاق عالی و بسیار ماهر
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
گوش درد
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
فقط اگر اورژانسی باشی نوبت هاش خیلی دیره
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
مشکل گوش نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
عاااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سلام،گوش اینجانب به مدت 3ماه عفونت داشت،وازاقای دکترربیعی بابت درمان درست ممنونم،چون بنده چندین دکترمراجعه کرده بودم ولی نتیجه ای نگرفته بودم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
من مشکل گوش داشتم اقای دکتر عمل کردن خیلی راضی بودم خدا را شکر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
فعلا هیچی تا ببینیم دردادامه چی میشه
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
فوق العاده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
مشکل شنوایی داشتم پیش ایشون رفتم و خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عفونت گوش. ونتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
تشخیص دقیق و بیمار رو سریع ویزیت میکنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
مشکل وز وز گوش خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
من برای مادرم مراجعه کردم و ایشان با صبر و حوصله و البته با تشخیص درست ما را راهنمایی کردند.خدا بهشون عمر با عزت و با برکت عنایت کنه.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
عفونت گوش
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عاااااالی. لوزه سوم دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
عفونت گوش میانی.تشخیص دکتر بسیار عالی بود طی یک جلسه و پس از سه روزمصرف دارو مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
مشکل گوش
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
خیلی عالی بود سر گیجه داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
تحت درمانم بخاطر گوش میکنی و راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عمل لوزه فرزندم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
تشخیص بیماری در اولین جلسه
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
کاهش شنوایی داشتم جراحی کردند و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
از لحاظ برخورد و رفتار عاااااالی هستن تجویز هم عالی هر چقدر بگم کم گفتم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
کرفتگی گوش وکاهش شنوایی درمان شدند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
خوب دکتری است
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
تشخیص فوری و عالی و برخورد بسیار مناسب
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
عمل گوش
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
تشخیص ایشون عالی هست
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
یک جلسه ویزیت شده ام
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
بله دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
فشار گوش داشتم با سرگیجه شدید و با تشخیص و تجویز دکتر بعد از ۳ هفته کاملا مشکلم برطرف شد و خیلی هم دلسوز و مهربون هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
فعلا جلسه اول بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
بسیارعالی
وداروهای تجویزشده بسیارموثر بوده
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
گوش درد عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
در حال مداوا هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
خوب هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
فلج بلز که منجر به کاهش شنوایی ده فعلا نتیجه نگرفتیم اما میدونم که دکتر ماهری هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
سرگیجه
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
معاینه مجدد
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
بله به دیگران هم پیشنهادمیکنم یک بار به این دکتر مراجعه کنن که نتیجه بگیرن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
تحت درمان است
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
مشکل شنوایی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
برای جرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
سلام پسرم گوشش درد میکرد دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
بسیار پزشک باتجربه ای می باشند
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
من فقط وزیر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
گوشم درد می کرد. با درمان دکتر خوب شد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
درد گوش ودست شفابخش ایشان
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
سر گیجه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
برای صدای گوش مراجعه کرده ام برای بار دوم میخاهم پیش ایشان بروم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
نسبتا خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
معرفی دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
گوشم درد میکرد بهتر شده
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
پزشک با دانش و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
عالی
بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
عالی بسیار مهربان و دلسوز هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
دکتر خوبی هستند درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
یک جلسه رفتم برای مشکل لوزه خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
سرگیجه و عدم تعادل داشتم. نتیجه گرفتم. ممنون.
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
درحال درمان میباشم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
عفونت گوش داشتم. درحال درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
گوشم صدا می داد خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
مشکل سرگیجه داشتم و با یک ویزیت به نتیجه رسیدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عمل گوش
خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
کم شنوایی وعفونت گوش درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
سرگیجه
۱۳۹۸/۰۴/۱۷
سلام
دکتر ربیعی بسیار دکتر خوب و در کار خودشون بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۵
نداشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
شنوایی وعفونت
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
سر گیجه
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
مشکل منییر یا فشارگوش ، دکتر بسیار عالی هستن و به دلیل اینکه این بیماری همیشه باهام هست هر موقع درگیر میشم به دکتر مراجعه میکنم و درمان میشم طی چند نسخه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
عالی بودن. من دخترم خون دماغ میکردالان لکی شد با یکبار ویزیت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
تشخیص درست بیماری
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
حتما پیش
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
وزوز گوش بی نتیجه
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دکتر خوش اخلاق خوب هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
درد کوش خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
خیلی عالی خیلی راضیم
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
جرم گیری گوش
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
عفونت مجرای گوش
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
مشکل گوش میانی
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
گوش خوب شده
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
دکترعالی وخو
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فوق العاده دکتر مودب و کار بلدی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
دکتر با سوادی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
ازطرف خانم دکتر اسحاقیان با آقای دکتر ربیعی آشنایی پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
کم شنوایی داشتم. عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
ایشون دکتر با سواد و خیلی با شخصیتی هستن که باعث افتخار اصفهان هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
بعدا میگم
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
سرگیجه داشتم و با کمک و تشخیص دکتر و چند جلسه مانور درمانی فوق العاده خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
تحت درمان برای سرگیجه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
کم شنوایی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
عالییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
عمل گوش .تعویض استخوان چکشی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
افت ناگهانی شنوایی
الآن بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
دکتر با حوصله و با سوادی است
۱۳۹۹/۰۵/۰۹
حساسیت
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اخلاق و تعهد و بررسی شنوایی دانش آموز
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
دکتر بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
عفونت گوش که باقطره درمان شد
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
عالییی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
دکتر مجرب و حرفه ای و بسیار با حوصله و پیگیر
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
خییییییلی دکتر خوبی هستن از همه نظر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
جراحی گوش داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
برا خارش والتهاب گوش مراجعه کردم وراضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
تشخیص شان عالیست.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
هیچ نتیجه اط نگرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عفونت مکرر گوش
۱۳۹۹/۰۱/۳۱
عفونت وکم شنوایی که با جراحی خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
بسیاااااار عالیییییی و با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
سلام دکترخیلی خوب وبا تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
سلام پسرم لوزه سوم داشت دارودادندودخترم انحراف بینی و حساسیت شدید اشت که هنوزتحت درمان هستند،
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
بسیار دکتر با اخلاق و در کار خود مهارت دارن و من عمل پیش ایشون عمل خیلی خوبی داشتم.
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
گوشم ورم کرده بود الحمدلله با خارک نسخه دکتر بهترم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
مشکل شنوایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
سرگیجه داشتم وتشخیص ایشون برای درمان خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
عالی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
عالی هست
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خیلی خوبه فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
عالیییییییییییییییییییییییی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
دکتر خیلی عالی با تشخیص فوق العاده و خوش برخورد. از درد گوش بهشون مراجعه کردم و با بررسی دقیق و تشخیص درست مشکلات عصبی و عضلانی گردنم ارجاع به پزشک ارتوپد دادن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
سر گیجه و تهوع که بیماری منییر تشخیص داده شد ،توسط آقای دکتر ربیعی ویزیت شدم ،هر چند بیماری من درمان قطعی ندارد ولی تا حدی کنترل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
جراحی گوش فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
از طبابت ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عالی هستن ودر مورد ناشنوا شدن گوش پدرم با یه معاینه تشخیص شستشو دادن وبعداز این کار پدرم شنواشیشون برگشت
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
عفونت قارچی خداراشکرروبه بهبود
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
فشار گوشم بالا بود، فعلا در حال معالجه ام، با داروهایی که دادن خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
سلام خیلی راضی بودم تو تشخیص عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
عالی ازهرنظر
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
درحال درمانم وفعلا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
چند سال است که سرگیجه شدید داشتم خیلی ها میگفتند یکی میگفت ازچشماته یکی میگفت ازمیگرنته هرکی خلاصه یه چیزی میگفت تا بامعرفی آقای دکتر مینا کاری آمدم پیش آقای دکتر ربیعی واز سرگیجه راحت شدم که از گوشم بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
سرگیجه داشتم و تشخیص دادن از استرس و اعصاب هست.
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
سلام بااحترام رفتار کردندودقیق در مورد تشخیص نظر دادند
جراح و متخصص گوش و حلق و بینی، فلوشیپ جراحی گوش، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مطب دکتر سهراب ربیعی
اصفهاناصفهان خیابان آمادگاه ساختمان آژند بلوک اداری طبقه اول واحد ۱۱
درصورت پرداخت بیعانه نوبت شما ثبت نهایی شده است.
-بیماران گرامی جهت مشاوره برای نحوه دریافت نوبت و پرسش و پاسخ حتما از طریق سامانه ایتا با شماره ۰۹۱۶۷۶۰۳۴۴۶ اقدام فرمایید، تا در اولین فرصت جوابگو شما بزرگواران باشیم.
-لغو نوبت دریافتی تا ۲۴ ساعت قبل از زمان ویزیت، از طریق سایت قابل انجام است.
عالی ان
۱۴۰۴/۱۱/۰۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۷جراحی شدم ونتیجه حاصل شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۲پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰سلام دکتربسیارکاربلدوخوش برخورد
۱۳۹۹/۱۱/۰۶سرگیجه
۱۴۰۱/۱۱/۲۳سلام تخصص عالی .هنوز درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵سلام سر گیجه داشتم و تو گوشهایم صدا میدان الان کمی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۵/۲۱دانشجوی ایشان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰خوب بوده نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۵/۱۵عالی. فقط نوبتاش گیر نمیاد
۱۴۰۱/۰۹/۲۷برای مشکل گوش خوب بودند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱من خون دماغ میشدم و خیلی هم اب ریزش بینی داشتم درحال درمانم ولی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بعلت سرگیجه تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۶من گوشم همش اذیت بود تا با رژیم و داروهای که داد عالی شدم چون مال عصب گوشم و بازم گفتن برم پیششون
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار دکتر متخصص و کار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳درمرحله دوم هستم فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵مشکل گلو دتشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶گرفتگی گوش و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷وقت زیادی برای بیمار نگذاشت
۱۴۰۰/۰۹/۲۶دکتر خیلی خوبی هستش
۱۴۰۲/۰۲/۲۶عفونت گوش. بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶تحت درمانم فعلا
۱۳۹۸/۰۴/۲۹تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار صبور بودند و با دقت معاینه کردند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴برای گوش دخترم رفتم پیشش کارش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۹شنوایی گوش
۱۴۰۳/۱۰/۲۲مادرم یکی از گوشهایش نمیشنود برای درمان وزوز گوش مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عفونت گوش و افت شنوایی که با مراجعه ب ایشون خداروشکر نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۸پلیپ بود که با دارو رفع نشد
۱۴۰۰/۰۳/۰۷مشکل شنوای
۱۴۰۱/۰۸/۰۴عاااالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴اخلاق عالی و بسیار ماهر
۱۴۰۰/۰۹/۲۶گوش درد
۱۳۹۹/۰۷/۲۱فقط اگر اورژانسی باشی نوبت هاش خیلی دیره
۱۴۰۵/۰۲/۲۸مشکل گوش نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱عاااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱سلام،گوش اینجانب به مدت 3ماه عفونت داشت،وازاقای دکترربیعی بابت درمان درست ممنونم،چون بنده چندین دکترمراجعه کرده بودم ولی نتیجه ای نگرفته بودم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲من مشکل گوش داشتم اقای دکتر عمل کردن خیلی راضی بودم خدا را شکر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فعلا هیچی تا ببینیم دردادامه چی میشه
۱۴۰۰/۰۹/۰۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲فوق العاده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵مشکل شنوایی داشتم پیش ایشون رفتم و خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عفونت گوش. ونتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰تشخیص دقیق و بیمار رو سریع ویزیت میکنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲مشکل وز وز گوش خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹من برای مادرم مراجعه کردم و ایشان با صبر و حوصله و البته با تشخیص درست ما را راهنمایی کردند.خدا بهشون عمر با عزت و با برکت عنایت کنه.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عفونت گوش
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عاااااالی. لوزه سوم دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عفونت گوش میانی.تشخیص دکتر بسیار عالی بود طی یک جلسه و پس از سه روزمصرف دارو مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰مشکل گوش
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خیلی عالی بود سر گیجه داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵تحت درمانم بخاطر گوش میکنی و راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عمل لوزه فرزندم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۹تشخیص بیماری در اولین جلسه
۱۴۰۳/۰۴/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۰راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴کاهش شنوایی داشتم جراحی کردند و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷از لحاظ برخورد و رفتار عاااااالی هستن تجویز هم عالی هر چقدر بگم کم گفتم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶کرفتگی گوش وکاهش شنوایی درمان شدند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶خوب دکتری است
۱۴۰۱/۰۷/۲۳تشخیص فوری و عالی و برخورد بسیار مناسب
۱۳۹۹/۰۱/۲۳عمل گوش
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تشخیص ایشون عالی هست
۱۴۰۳/۰۱/۲۵یک جلسه ویزیت شده ام
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بله دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹فشار گوش داشتم با سرگیجه شدید و با تشخیص و تجویز دکتر بعد از ۳ هفته کاملا مشکلم برطرف شد و خیلی هم دلسوز و مهربون هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۶فعلا جلسه اول بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۷بسیارعالی وداروهای تجویزشده بسیارموثر بوده
۱۳۹۹/۰۶/۲۴گوش درد عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰در حال مداوا هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خوب هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۳فلج بلز که منجر به کاهش شنوایی ده فعلا نتیجه نگرفتیم اما میدونم که دکتر ماهری هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱سرگیجه
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳معاینه مجدد
۱۴۰۱/۰۹/۰۷بله به دیگران هم پیشنهادمیکنم یک بار به این دکتر مراجعه کنن که نتیجه بگیرن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۷تحت درمان است
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱مشکل شنوایی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲برای جرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷سلام پسرم گوشش درد میکرد دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲بسیار پزشک باتجربه ای می باشند
۱۳۹۸/۱۲/۰۳در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹من فقط وزیر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸گوشم درد می کرد. با درمان دکتر خوب شد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۸درد گوش ودست شفابخش ایشان
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴سر گیجه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷برای صدای گوش مراجعه کرده ام برای بار دوم میخاهم پیش ایشان بروم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶نسبتا خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۲معرفی دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۱۶دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹گوشم درد میکرد بهتر شده
۱۳۹۹/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳پزشک با دانش و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عالی بسیار مهربان و دلسوز هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۴دکتر خوبی هستند درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶یک جلسه رفتم برای مشکل لوزه خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سرگیجه و عدم تعادل داشتم. نتیجه گرفتم. ممنون.
۱۴۰۱/۰۲/۰۷درحال درمان میباشم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عفونت گوش داشتم. درحال درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹گوشم صدا می داد خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷مشکل سرگیجه داشتم و با یک ویزیت به نتیجه رسیدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عمل گوش خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰کم شنوایی وعفونت گوش درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سرگیجه
۱۳۹۸/۰۴/۱۷سلام دکتر ربیعی بسیار دکتر خوب و در کار خودشون بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۵نداشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶شنوایی وعفونت
۱۴۰۲/۰۴/۰۷سر گیجه
۱۴۰۳/۰۴/۱۲مشکل منییر یا فشارگوش ، دکتر بسیار عالی هستن و به دلیل اینکه این بیماری همیشه باهام هست هر موقع درگیر میشم به دکتر مراجعه میکنم و درمان میشم طی چند نسخه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۷عالی بودن. من دخترم خون دماغ میکردالان لکی شد با یکبار ویزیت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹تشخیص درست بیماری
۱۴۰۲/۰۳/۰۲حتما پیش
۱۳۹۹/۰۶/۱۱وزوز گوش بی نتیجه
۱۴۰۲/۰۲/۲۵دکتر خوش اخلاق خوب هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸درد کوش خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۰خیلی عالی خیلی راضیم
۱۳۹۸/۱۱/۲۱جرم گیری گوش
۱۳۹۸/۰۴/۱۶عفونت مجرای گوش
۱۴۰۰/۱۱/۰۵در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶مشکل گوش میانی
۱۳۹۹/۰۵/۰۱گوش خوب شده
۱۳۹۹/۰۶/۲۵دکترعالی وخو
۱۳۹۹/۱۰/۲۴فوق العاده دکتر مودب و کار بلدی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر با سوادی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲ازطرف خانم دکتر اسحاقیان با آقای دکتر ربیعی آشنایی پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶کم شنوایی داشتم. عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۰/۱۶ایشون دکتر با سواد و خیلی با شخصیتی هستن که باعث افتخار اصفهان هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بعدا میگم
۱۳۹۸/۰۸/۰۸سرگیجه داشتم و با کمک و تشخیص دکتر و چند جلسه مانور درمانی فوق العاده خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۷تحت درمان برای سرگیجه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۰کم شنوایی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عمل گوش .تعویض استخوان چکشی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸افت ناگهانی شنوایی الآن بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتر با حوصله و با سوادی است
۱۳۹۹/۰۵/۰۹حساسیت
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱اخلاق و تعهد و بررسی شنوایی دانش آموز
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹دکتر بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عفونت گوش که باقطره درمان شد
۱۳۹۹/۰۶/۳۱عالییی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر مجرب و حرفه ای و بسیار با حوصله و پیگیر
۱۴۰۳/۰۴/۰۸عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خییییییلی دکتر خوبی هستن از همه نظر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴جراحی گوش داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲برا خارش والتهاب گوش مراجعه کردم وراضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳تشخیص شان عالیست.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹هیچ نتیجه اط نگرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عفونت مکرر گوش
۱۳۹۹/۰۱/۳۱عفونت وکم شنوایی که با جراحی خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۳۰بسیاااااار عالیییییی و با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۲۹سلام دکترخیلی خوب وبا تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۶/۳۰سلام پسرم لوزه سوم داشت دارودادندودخترم انحراف بینی و حساسیت شدید اشت که هنوزتحت درمان هستند،
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۳در حال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار دکتر با اخلاق و در کار خود مهارت دارن و من عمل پیش ایشون عمل خیلی خوبی داشتم.
۱۳۹۸/۱۱/۰۶گوشم ورم کرده بود الحمدلله با خارک نسخه دکتر بهترم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲مشکل شنوایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹سرگیجه داشتم وتشخیص ایشون برای درمان خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۲۹عالی هست
۱۴۰۱/۰۷/۱۹خیلی خوبه فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۶/۲۶عالیییییییییییییییییییییییی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳دکتر خیلی عالی با تشخیص فوق العاده و خوش برخورد. از درد گوش بهشون مراجعه کردم و با بررسی دقیق و تشخیص درست مشکلات عصبی و عضلانی گردنم ارجاع به پزشک ارتوپد دادن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶سر گیجه و تهوع که بیماری منییر تشخیص داده شد ،توسط آقای دکتر ربیعی ویزیت شدم ،هر چند بیماری من درمان قطعی ندارد ولی تا حدی کنترل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴جراحی گوش فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳از طبابت ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی هستن ودر مورد ناشنوا شدن گوش پدرم با یه معاینه تشخیص شستشو دادن وبعداز این کار پدرم شنواشیشون برگشت
۱۴۰۰/۰۴/۱۰عفونت قارچی خداراشکرروبه بهبود
۱۴۰۰/۰۶/۲۵فشار گوشم بالا بود، فعلا در حال معالجه ام، با داروهایی که دادن خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۶دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵سلام خیلی راضی بودم تو تشخیص عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عالی ازهرنظر
۱۴۰۳/۰۵/۳۱درحال درمانم وفعلا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۳چند سال است که سرگیجه شدید داشتم خیلی ها میگفتند یکی میگفت ازچشماته یکی میگفت ازمیگرنته هرکی خلاصه یه چیزی میگفت تا بامعرفی آقای دکتر مینا کاری آمدم پیش آقای دکتر ربیعی واز سرگیجه راحت شدم که از گوشم بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۲سرگیجه داشتم و تشخیص دادن از استرس و اعصاب هست.
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶سلام بااحترام رفتار کردندودقیق در مورد تشخیص نظر دادند
۱۴۰۴/۱۲/۱۲گوش درد،خداروشکر نتیجه خوب بود.
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عمل گوش داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳مشکل سرگیجه داشتم وتازگی مراجعه کردم نحوه برخورد ایشان عالی بود ودرحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بله یک بار مراجعه کردم گوش درد و وزوز کردن گوش
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹جراحی گوش
۱۴۰۰/۰۵/۱۸فعلا در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹بسیار خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۱/۰۵/۰۲سلام .سردردهای شدید داشتم که فقط ایشون تشخیص دادند که از حساسیته .و بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عفونت گوش، خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴دکتر خوبی هستند وزوز گوش داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عمل داشتم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹خیلی خوب هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۷باسلام دکتر خوش اخلاق و باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵در حال مداوا
۱۴۰۴/۰۹/۲۳با سلام. فوق العاده با سواد و با اخلاق هستند.
۱۳۹۸/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷کارشون عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳سرگیجه
۱۳۹۹/۰۶/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶مادرم پیششون ویزیت شدند چندین سال بود گوش درد داشتند الان خداروشکر خیلی خیلی بهترند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۳عالی بود .در حرفه خود مهارت کامل دارند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۷جای دیگر رفته بودم، گفتند افت شنوایی 30 درصدی داری، دکتر ربیعی با تشخیص درست گفتند تنگی کانال گوش داری و شنوایی کاملا طبیعی است.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰گوش درد و وزوز گوش وطبل گوش
۱۴۰۰/۱۲/۲۴هنوز نتیجه ای نگرفتم.
۱۴۰۰/۰۲/۱۱شنوایی گوشم کم شده بود ایشون قطره دادن بعد گفتن برو شست وشو خدا را شکر خیلی بهتر شدم ایشون تشکیل خیلی خوبی داشتن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴فعلا نظری ندارم
۱۳۹۸/۱۱/۱۶