دکتر مهدی صادقی متخصص جراحی فک و صورت با شماره نظام پزشکی 153534 در اصفهان فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب مترو شریعتی، بنبست ابن سینا (۲۵)، ساختمان سینا، واحد ۲۲ است.
دکتر مهدی صادقی متخصص جراحی فک و صورت و دارای بورد تخصصی جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است. ایشان علاوه بر فعالیتهای درمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده و در بخش ایمپلنت و جراحی فک و صورت بیمارستان الزهرا نیز تدریس و فعالیت دارند. دکتر مهدی صادقی با شماره نظام پزشکی 153534 در اصفهان مشغول به طبابت است و تجربه بالایی در زمینه ایمپلنت دیجیتال، جراحی فک ارتوگناتیک و جراحیهای زیبایی صورت دارند.
مطب دکتر مهدی صادقی در اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب مترو شریعتی، بنبست ابن سینا (۲۵)، ساختمان سینا، واحد ۲۲ واقع شده است. بیماران برای جراحیهای تخصصی فک و صورت، ایمپلنت دیجیتال، جراحی ارتوگناتیک (اصلاح ناهنجاریهای فک)، دندان نهفته، لیفت لب و شقیقه، بلفاروپلاستی (رفع پف و افتادگی پلک)، ساکشن غبغب و تزریقهای زیبایی میتوانند از خدمات ایشان بهرهمند شوند. همچنین بیماران با مشکلات پاتولوژی فک، کیست و تومورهای دهان و فک نیز به دکتر صادقی مراجعه میکنند.
دکتر مهدی صادقی دارای مدرک دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص جراحی دهان، فک و صورت است. ایشان به واسطه فعالیت آکادمیک و درمانی، در زمینه درمان مشکلات پیچیده فک و صورت، ایمپلنتهای دیجیتال و جراحیهای زیبایی صورت شناخته شدهاند. طبق نظرات بیماران، دکتر مهدی صادقی به خاطر تشخیص دقیق، رعایت اصول علمی و رفتار حرفهای مورد اعتماد مراجعین قرار گرفته است. همچنین با فعال بودن نوبتدهی آنلاین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
در مجموع، دکتر مهدی صادقی، متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان، با تکیه بر دانش بهروز و تجربه بالینی، خدمات تخصصی و فوقتخصصی متعددی را در حوزه جراحیهای فک، صورت و ایمپلنت به بیماران ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان چهارباغ بالا، جنب مترو شریعتی، بن بست ابن سینا (۲۵)، ساختمان سینا، واحد ۲۲
میتونم بگم انسانی بزرگ و فرهیخته با علم و دانش زیاد.خداوند حفظشون کنه.
۱۴۰۳/۱۱/۲۳فعلا فقط ویزیت شدم جهت جراحی دندان عقل نهفته روی عصب
۱۴۰۵/۰۲/۳۰اخلاق خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷معاینه و کادر منشی عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴جراحی فک
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر با اخلاق وظیفه شناسی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دندان عقل روی عصب داشتم ایشون با تبحر خاص خودشون کشیدن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴با عرض سلام و خسته نباشید دکتر خیلی خوبی هستن و با صبر و حوصله اقدامات رو انجام میدهند من خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۴/۰۹سلام دخترهای من چند مورد کشیدن و جراحی دندان داشتند که همگی دکتر صادقی انجام دادند. از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی هستم. اگر مورد جراحی یا کشیدن دندان داشته باشیم باز هم ایشان را انتخاب می کنم. برایشان توفیقات روز افزون آرزومندم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰فوق العاده خوش اخلا
۱۴۰۳/۱۱/۲۳برای کشیدن دندان وگذاشتن پایه ایمپلنت مراجعه کردم،بسیار حاذق ومنصف هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰سلام فقط ویزیت شدیم . هنوز اقدام به جراحی فک نکردیم .ولی بسیار محترم بودند .
۱۴۰۴/۰۳/۱۱نمیدنم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۸کشیدن دندان
۱۴۰۳/۰۴/۱۴کیست ریشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۳ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی بودن آقای دکتر صادقی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸کشیدن دندان
۱۴۰۳/۰۱/۰۷سلام و خسته نباشین من حدود۳ماه دنبال جراحی میگشتم برای دندون عقلم چون جراحیش نهفته بود و چون یه ریشش توی عصبم بود کلی استرس داشتم ممکن بود تایه مدت سمت راست صورتم سر بشه ولی اقای دکترانقد سریع و عالی کارشونو انجام دادن ک همچی خوب پیش رفت واقعا تشکرمیکنم ازخود اقای دکتر و دستیارشون و منشی های بااخلاقشون…️️️
۱۴۰۳/۰۵/۲۶ایمپلنت 3 تا از دندونامو انجام دادم پیش دکتر صادقی که کار جراحی فک و لثه رو هم خودشون در مرکز نقش جهان انجام دادن الحق که کارشون بیسته و ماشالا سرعتی و دقیق هم هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۱بینظیرن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱ایمپلنت انجام دادم عااااااالی بود کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۷دندان عقلم روی عصب بود به خوبی از پیش بر اومدند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عااالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱جراحی دندان نهفته داشتم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۲ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فعلا عمل پلک انجام دادم ودر دوره نقاهت هستم.
۱۴۰۱/۱۱/۲۱کشیدن دندان
۱۴۰۳/۰۸/۰۴باسلام و وقت بخیر،از همه لحاظ عالی بودن هم خود آقای دکتر و هم منشی هاشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۳۰از دوستان
۱۴۰۴/۰۸/۱۰سلام...وقت بخیر..نوبت دهی ..خیلی عالیه...پرسنل خوش اخلاق و تمام وقت پاسخگو هستند...مشکل من کیست در زیر ریشه دندانم بود ک اقای دکتر عمل کردن و خداروشکر بهبود حاصل شد..با تشکر
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خوب بود و راضی هستم ، کشیدن دندان عقل داشتم .
۱۴۰۴/۰۵/۰۵امپلنت
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۶سلام فرصت نشدبرمکنسلی زدم ولی تعریف اقای دکترراشنیدم زیاد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷اقای دکتتر بسیار عالی بودند و یکی از دلایلی که مطبشون کار انجام دادم منشی خوش اخلاقشون بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۶خیلی باخلاق خییرهستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳کشیدن دندان که عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار هالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷ایمپلنت انجام دادند و با اختلاف بهترین هستند چه از لحاظ کاری و چه از لحاظ اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۰۵در حال درمان هستم جراحی فک و ایمپلنت بسیار با اخلاق و حرفه ای هستن ، 10 تا دندون جراحی کردم و بسیار عالی و بدون درد بود دستشون درد نکنه .
۱۴۰۱/۰۹/۱۴کارشون عالی بود جراحی دندان عقل نزدیک عصب که هیچ دکتری قبول نمیکرد ولی ایشون با مهارت عالی انجام دادن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عالی وبا تجربه با درد فک مواجه بوذم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکترخوب و خوش برخوردی هستند ،بسیارباحوصله راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی بودن ...خیلی خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی ترین دکتر برای جراحی دندان نهفته عقل
۱۴۰۴/۰۹/۱۷ایمپلنت انجام دادم وبسیار راضی بودم هیچ دردی احساس نکردم .
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دندان عقلم رو جراحی کردم خیلی راحت و بدون درد کشیدن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳با سلام اولین بار بود که آقای دکتر بنده را ویزیت کردند،و تشخیص درستی دارند و هزینه درمانش نسبت به پزشک های دیگه ای که رفته بودم منصفانه بود.
۱۴۰۳/۱۱/۲۸فقط ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار عالی من دوتا دندان عقلم را کمتر از 15 دقیقه جراحی کردن وخییییلی خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۰۳کشیدن دندان عقل، چندین دکتر رفتم و نظرشون این بود که ریشه وصله به سینوس و کار ما نیست و نیاز به جراحی داره، ولی آقای دکتر بدون جراحی و بدون هیچ دردی و خیلی تبحرانه دندونمو کشیدن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دندانم عفونت کرده بود رفتم پیش دکتر صادقی که ایشون کشیدند و عفونت رو هم تخلیه کردند که کار و اخلاقشون بسیار عالی بود حتما پیشنهاد میکنم بهتون
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خیلی خوب بود دندان نهفته داشتم درآورد ایشون دستشون درد نکنه
۱۴۰۲/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خیلی خوب سه عدد ایمپلنت در یک جلسه
۱۴۰۳/۱۱/۰۵ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۵/۱۳سلام دندان کشیدم خیلی خوب بود ایمپلنت کردم معمولی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دوتا دندان عقل نهفته داشتم که یکیش روی عصب بود به همراه کشیدن دندان ۷ و ایمپلنت اصلا دردی حس نکردم. واقعا از دندانپزشکی میترسیدم و تپش قلب میگیرفتم اما مهارت دکتر و سرعت عملشون فوق العادس حین کار هم ازتون میپرسن اگر احساس درد داشته باشید تا اذیت نشید همه این کارهارو کمتر از بیست دقیقه انجام دادند. فقط یخورده معطل شدیم که اونم با مهارت دکتر قابل اغماضه.
۱۴۰۴/۱۱/۰۸کارشون خیلی خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹سلام من کیست لثه داشتم پیش آقای دکتر صادقی جراحی کردم خیلی دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستن ممنونم ازشون من که خیلی راضیم ازشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۸جراحی دندان عقل عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بسیار خوب و خوشرو و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۶نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر صادقی واقعا یکی از بهترین دندان پزشکایی ایرانه اخلاق درجه یک .دستش واقعا عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳لیفت همزمان پیشانی و گونه و جراحی زیبایی بینی انجام دادم و هم از عملم و هم هزینه راضی هستم. خدا خیرش بده
۱۴۰۳/۱۰/۲۸من برای ایمپلنت رفتم خدمت ایشون و فعلا راضی هستم چون کار دندونم هنوز تموم نشده ولی جراحی رو خیلی خوب انجام دادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰جراحی کیست خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶جراحی ایمپلنت انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱ایمپلنت بعد از تصادف
۱۴۰۳/۰۳/۱۲جراحی دندان عقل داشتم و به سهولت و تبحر انجام شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴با حوصله برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰من فقط یک جلسه پیش ایشون ویزیت شدم. با توجه به نظر کاربران ایشون را انتخاب کردم. در حد یک جلسه نمیتونم بگم عالی بودند بنظرم معمولی بودند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷ایمپلنت دندان انجام دادم و بسیار رضایت بخش بود و دکتر صادقی در کار خودش بسیار مهارت داشتن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵پیش آقای دکتر دو فک و چونه م رو عمل کردم مادرزادی کج بود. بعد از ارتودنسی سراغ گرفتم ایشون رو و نمونه کارشون رو دیدم خیلی خوب بود. بعد عمل حدود یه ماه غذای نرم خوردم و رفته رفته بهتر شدم.الان هم مشکل خاصی ندارم.
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر خوبیه خدا خیرش بده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام من عمل جراحی دو فک انجام دادم یه سال و نیم پیش راضی هستم دکتر کارشون فوق العادس
۱۴۰۴/۰۱/۲۴