۶۷۷ نفر
دکتر سیداحمد هاشمی نیا

دکتر سیداحمد هاشمی نیا

جراح و متخصص گوش ، حلق و بینی

متخصص شماره نظام: ۴۰۷۸۹
۵۹۱ نفر

بسیار حاذق و صبور

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

دکتر بسیار مجرب و دلسوزی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

عمل بینی انجام دادم و راضی بودم

۱۴۰۱/۰۳/۲۶

سینوزیت، عالی

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

حاذق و متعهد

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

عمل جراحی

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

عمل جراحی

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

دکتر فوق العاده ای هستن بدون معطلی و دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

دکتر فوق تخصص عالی بود

۱۴۰۲/۰۳/۰۵

پلیپ بینی داشتم دکتر عمل کردن، راضی بودم

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عالی بودن

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

با سلام من عفونت شدید گوش داشتم ایشون دارو دادن و فرمودن بعد از ده روز دوباره برم خدمتشون

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

فوق. العاده. بودند برای جراحی عمل

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

پزشکی بسیارحاذق وباتجربه هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

رفتار مناسبی دارند

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

دکتر خوبی هستند من راضی بودم درباره عفونت گوش دخترم

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

گوش درد فعلا دارو تجویز کردن

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

فعلا در مرحله تشخیص هستم

۱۴۰۲/۰۱/۰۶

خیلی با

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

تشخیص بسیار عالی بود بابک نسخه بهبودی حاصل شد

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

ویزیت دخترم. به ایشان جهت جراحی گوش پ گلو مراجعه نمودیم

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

خیلی راضی بودیم

۱۴۰۱/۱۰/۰۳

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

سلام مشکل حنجره داشتم انشالله فردا نتیجه مشخص می شد

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

هم تشخیص و هم برخورد خیلی خوبی دارند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بسیار راضی

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

راضی ام

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

عمل بینی انجام دادم

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

خیلی خوب هستند

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

برای شستشو

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بسیار خ

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

مشکلات مختلف.رفتارشان خوب ومتین هست.از نتیجه کار راضی بوده ایم.

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

خوب وعالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

عالیست

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

سنگینی گوش.قطره تجویز شد برای شستشوی گوش و مراجعه مجدد برای گرفتن سمعک

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

بسیار دکتر حاذق، باسواد با اخلاق ،خدا امثال دکتر رو زیاد کنه

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

در حال درمان

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

بد نیست

۱۴۰۱/۱۲/۲۱

درحال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۹/۲۸

گوش درد

۱۴۰۱/۱۱/۱۷

فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

فعلا نظری

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

این دکتر حق و ناحق زیاد میکند و با علیرضا مومنی افجدی توی نظام پزشکی میشینن و قصور بقیه پزشکان را ماستمالی میکنند. این ناحقی ها یکروز دامنگیرتون میشه. با سلامتی دیگران بازی کردن و به شوخی گرفتن سلامتی دیگران درست نیست شماها مدیونید

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

برخورد خوبی داشتن

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

دکتر خوش اخلاق و صبور با معاینه دقیق عفونت گوش فرزندم را تشخیص داد و درمان شد.

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

عمل لوزه

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

عالییییی

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

دکتر دقیق و حاذقی بودند

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

جناب آقای دکتر خوب است

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

عمل لوزه داشتیم خیلی عالی بود

۱۴۰۱/۰۸/۲۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

گوش عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

لنفاوی گردن داشتم و باجراحی وداروهایی که تجویزکردن خوب شدم خداروشکر

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

عالی بود مرسی از آقای دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

گوش درد

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

کاربلد و خوش اخلاق

۱۴۰۲/۰۳/۲۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

عمل بینی

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

خوب و شنوای صحبت مریض

۱۴۰۰/۱۰/۰۳

لوزه هامو پیش ایشون عمل کردم خیلی باانصاف. وکارشون عالی بود

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

دکتر خوبیه و صبور و تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

پسرم عفونت گوش میانی داشت و آقای دکتر بسیار عالی تشخیص دادند چند تا دکتر متوجه نمیشدند و ایشون بچه رو درمان کردند واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

عفونت گوش

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

عالیییییییی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

مدت معاینه و نحوه ی برخورد با بیمار مناسب بود.

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

در حال درمانم

۱۴۰۱/۰۸/۰۱

درد گوش کودک در جال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

جرم گوش و معاینه کلی

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

نظری ندارم فعلا

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

حالت تهوع شدیدداشتم وفعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

خوب بود و بدون کوچک ترین معطلی رفتیم داخل گوش سمت راستم چند روزی گرفته بود دارو دادن ریختم توش و فردا قراره بریم برای شست و شو

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

یادم نیست فکر کنم برای گوش رفتم

۱۴۰۲/۰۹/۱۰

خوب بود ی کم باید بیشتر توضیح بدهد

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

دکتربسیارباتجربه ای هستندخودم به علت دردگوش شدیدپیششون می رفتم که خوب شدم وهمچنین لوزه های پسرم راهم عمل کردندکه نتیجه واقعاعالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

شستشوی گوش

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

تصادف کردم پیش ایشون عمل کردم عاااالی بودند

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

عاااالی خیلی دقیق هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

عمل لوزه انجام دادن واسم. و بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عمل جراحی

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

خوب است

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

فعلا در مراحل درمان هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

عالی و دقیق

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

دکتر فوق العا

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۰۳/۲۰

پسرمو برای چکاپ لوزه بردم خداروشکر گفتن خوبه

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

گوش گرفتگی خوب شد

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

عالی و باحوصله

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

انحراف بینی داشتم جراحی انجام شد بسیار رضایت بخش بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

عمل لوزه عالی بودند

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

راضی بودم

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

چرک گوش داشتم خوب شدم

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

عفونت گوش درمان شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

عفونت گوش

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۵/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

خوب بود

۱۴۰۱/۰۴/۲۱

عالی بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

خوب بودن

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

سرگیجه شدید که مشکل از مایع داخل گوشم بود توسط آقای دکتر درمان شدم

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

دکتر خوبی بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

برا عفونت

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

عالی یودن

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بسیار عالی و خوش اخلاق و مومن

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

فعلا ویزیت

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

گوش حلق بینی

۱۴۰۲/۱۱/۲۰

گوش سمت راست مشکل التهاب و گرفتگی داشت که توسط آقای دکتر درمان شد.

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

دکتر خیلی خیلی خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

دکتر خوبی هستن من گوش درد شدید داشتم با یک بار مراجعه مشکلم حل شد ممنون از تشخیص و تجویز جناب دکتر

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

پزشک حادق وباتجربه

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

با یک ویزیت مشکل گوش و درد فک قطع شد

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

خعلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

بنده حدود دوماه عفونت شدید ریه و گوش داشتم ،آقای دکتر در طول یک هفته به طور کامل بیماریم برطرف کرد،

۱۴۰۱/۱۰/۳۰

ایشون بهترین و ب

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

بسیار عالی بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

بنده مشکل لوزه داشتم اقای دکتر جراحی کردن برام و کارشون خیلی عالی بود دکتر خوش برخوردو با خدایی هستن خدا حفظشون کنه

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

عمل جراحی را به خوبیه چه تمام انجام دادند

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

یک جلسه مراجعه داشتم، در تشخیص چندان تبحر ندارند

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

عمل انحراف بینی داشتم خیلی خوب توسط ایشان جراحی شدم ومشکلم برطرف شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

در حال درمان سینوزیت

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

عمل بینی

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

انحراف بینی عمل جراحی موفقیت امیز

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

مشکل گوش داشتم تحت درمانم فعلا

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

سرگیجه

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

سلام مادرم را بردم

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

عفونت گوش

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

خوب بود

۱۴۰۱/۰۷/۰۱

سرگیجه

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

عالی و مهربون

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

باتجربه هستند

۱۴۰۳/۰۹/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار دکتر خوبی هستند خدا محافظشون باشه

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

جرم گوش

۱۴۰۲/۰۶/۳۰

سلام، من پنج ماه بینیم عمل کردم پیش آقای دکتر خیلی از کارشون راضی ام،انقد خوب معاینه میکنن ک من قشنگ قبل از عمل متوجه شوم بینیم چه شکلی میشه، خیلی خوشحالم ایشون انتخاب کردم

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

عفونت گوش داشتم و با یک ویزیت درمان شدم ضمن اینکه در ویزیت دوم شستشوی گوش داشتم و عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

کاهش شنوایی در فرکانسهای بالا و هنوز تحت درمان

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

گرفتگی گوش و عالی بودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

تحت درمان هستم بسیار خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

کاهش شنوایی در فرکانسهای بالا و هنوز تحت درمان

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

آقای دکتر بسیار حاذق وآگاهی به امور پزشگی هستند

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

دکتر بسیار عالی، به حرف لبمار له دقت گوش میده، دل میده و تشخیصشون برای من بسیار دقیق و داذپهاشون مصمر ثمر

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

عمل لوزه دخترم عالی بود خداقوت به آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

شستشوی گوش خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

عفونت گوش

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

عالی و خ

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

عمل لوزه داشتم خیلی عالی بود

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

مشکل لوزه داشتم وبامعرفی به دکترخورخورشبانه توخیابان توحید که رفتم یه شب تاصبح دستگاه های مربوطه وصل کردن ونتیجه ان رابه خوددکترنشان دادم

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

کمبودشنوایی،سمعک

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

درد گوش

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

گوش میانی

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

عفونت گوش داشتم که خوب شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

بدک نیست

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

هنوز تحت درمان

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

یک جلسه بیشترنرفتم فعلاتحت درمانم

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

خارش گوش داشتم ،که پیش دکتر هاشمی نیا رفتم و خوب شدم

۱۴۰۱/۰۳/۱۳

عفونت گوش

۱۳۹۹/۰۶/۰۵

عفونت گوش

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

خیلی غالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

درجه ۱

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

عمل بینی موفقیت آمیزبود

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۱/۱۷

خیلی کار درست

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

بسیار خوب

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

تازه معالجه را شروع کرده ام

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

فوقالعاده پزشک

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

بهترینه

۱۴۰۱/۱۰/۰۵

بسیار حق ها که ناحق کردند فقط برای منفعت طلبی خودشان. میشینن تو نظام پزشکی و قصور همکاران و دوستان خودشون را ماستمالی میکنند. خدا ازش نگذره

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

در حال مداوا

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عالی بود گوشم کیپ شده بود دارو دادن بعد 2 روز عالی شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

پزشک متعهد و مسلمانی وحاذقیست

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

معاینه

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۸

سینوزیت مادرم بهتر شدن خدارو شکر

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

شستشوی گوش

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

تحت درمان

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

سلام انحراف بینی داشتم بعداز عمل واقعا عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

راضی نبودم

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

هنوز نرفتم برا شستشو

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

خوب بود عفونت گوش داشتم

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

مشکل گوش هربار باید شستشو بشه

۱۴۰۲/۰۸/۰۴

سلام خیلی دکترخوبی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

مشاوره و درخواست امرواری ای گوش

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

شستشوی گوش

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

گرفتگی گوش شستشو

۱۴۰۲/۰۸/۳۰

فوق العاده هستن منو از کر شدن نجات دادن

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

بسیار عالی و دانا

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

کا رشون

۱۴۰۱/۰۹/۱۰

عفونت گوش

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۱۰

گوش درد

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

عالی کاربیست

۱۴۰۳/۰۱/۰۵

گرفتگی صدا بر طرف شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

بسیار راضی هستم

۱۴۰۱/۰۴/۳۱

درمان سرگیجه

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

نظری ندارم

۱۴۰۰/۱۱/۲۷
اطلاعات تکمیلی
جراح ومتخصص گوش و حلق وبینی وجراحی پلاستیک بینی با بیش از بیست سال تجربه، رئیس انجمن گوش و حلق وبینی اصفهان
گوش وحلق وبینی وجراحی پلاستیک بینی
اصفهانخیابان شمس آبادی - جنب بیمارستان سینا - ساختمان آراد - طبقه سوم
۱۶ الی ۲۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    اینستاگرام دکتر سیداحمد هاشمی نیا

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    گوش وحلق وبینی وجراحی پلاستیک بینی

    خیابان شمس آبادی - جنب بیمارستان سینا - ساختمان آراد - طبقه سوم

    گوش وحلق وبینی وجراحی پلاستیک بینی

    خیابان شمس آبادی - جنب بیمارستان سینا - ساختمان آراد - طبقه سوم