من عمل بینی پیش اقای دکتر انجام دادم و فوووووق العاده راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
عمل بیتی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
حدودا پنج ساله که عمل کردم و تو این مدت هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
من جهت مشاوره رفتم دکتر خیلی خوب و منصف و خوش رفتاری هستند و نوبت گرفتم برای دو هفته ی دیگه و هزینه هم نسبت به دکترای دیگه عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
دکتر بااخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
عمل بینی ..عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
جراحی زیبایی بینی داشتم و کارشون عالی بود تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مشکای نداشتم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
زیبایی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
عمل بینی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
دکتر بسیار با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
جراحی بینی مشکل تنفسی وبویایی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
۱۶ روز عمل بینی انجام دادم خیلی راضی هستم برخورد پرسنل مطب خیلی خوبه آقا دکترم که خوش اخلاق ترین دکتری هستن که تا به حال دیدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عمل بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
دکتر فوق الهاده خوبی هستن من راضی ام از کارشون
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
عمل بینی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
عمل بینی و عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
خودش برخوردعالی دارد وای منشی هاش درست جواب نمی دند ویک نفرمی خواد که به ادم درست ذاهنمایی بدند که منشی هاش نمی دند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
بهترین
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
بعدا میگم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
عالییییییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
علیایی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
عالی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
پزشک با اخلاق و متخصص واقعی.من دو سال قبل به دلیل سوختگی شدید بیمار ایشان بودم که با تدابیر و عملهای بسیار موثر این پزشک با اخلاق درمان شدم و ادامه حیات دادم.
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
دوستانم عمل کردند و راضی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
عمل بینی داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
عمل بینی بلفارو
لیفت شقیقه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
عمل کردن بین
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
عمل جراحی بینی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
عمل بینی راضیم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
معاینه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
عمل بینی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
عمل بینی داشتم فوق العاده عالی هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
خیلی بااخلاق وخوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
عمل کردم وخیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
جراحی ابدو
بسیار اادی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
واسه عمل بینی پیش ایشون رفتم. ونتجه ای خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
عمل کیسه صفرا نتبجه عمل عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸
عمل بینی گوشتی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عمل بینی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
مشکل تنفسی داشتم که خدا را شکر برطرف شد ولی الان که ۲ ماه از عملم میگذره سوراخهای بینی کمی نامتقارنند
عمل بینی تجربه کردیم .عالی بود از این بابت خوشحالیم که مشوق تعداد زیادی از دوستان زیبا جو و مراجعه کنندگان جناب دکتر باشیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بهترین دکتری که میشناسم هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
سلام من عمل
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
یک هفته است عمل بینی انجام دادن برام
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
جراحی بینی سه ماه پیش تا کنون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
من عمل بینی انجام دادم امروز۱ماه ازعمل گذشته بسیارراضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
سربالا عمل میکنن زیاد
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
من عمل بینی انجام دادم بینیم گوشتی بود با انحراف زیاد و الان راضی ترینم ممنونم از دکتر ارمانفر
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
ازهرنظر عالی خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
بینی عمل کردم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بسیار مجرب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
عالی هس
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
دماغم گوشتی بود فعلا ورمه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خیلی گرونه
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
هنوزکه عمل نکردم..وتاالان دکترخوب وخوش برخوردوباانصاف بودند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بینظیره، آخر عشقه
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
بهترین هستند در عمل زیبایی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خیلی کارشون خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
عال بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عمل ابدو انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
جراحی بینی و رضایت داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
بهترین دکتر عمل زیبایی توی اصفهان هم با اخلاق هم پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
عااااااااااااااالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
ویزیت خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
مشکل بینی عمل کردن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
زیبایی و انحراف
هنوز دقیقا مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
جراحی بینی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دکتر فوق العاده خوبین راضیم ازشون
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
برای مشاوره رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
من عمل زیبایی انجام دادم ازکارشونم خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
استاد کار بلد،پدرم رو واقعا ایشون نجات دادن
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
عمل بینی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
جراحی بینی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
جراحی بینی، عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عای با اخلاق خوبببب
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
بعدا میگم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
جراحی بینی بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عمل بینی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
پسر خاله
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
عالی...
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
فوق العاده با اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عمل بینی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
عالی من خیلی از عمل بینیم راضیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
عمل بینی انجام دادم واقعاکارش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عمل بینی داشتم خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
عااالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
عمل بینی داشتم و بسیار راضی هستم از دکتر جان
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
پروتز سینه، عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
عمل بینی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
عمل بینی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالیذذ
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
عمل بینی وعالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
عمل بینی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عمل بینی داشتم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
دکترخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
سلام .برای زیبایی عمل کردم دکتر عالی خوبی هستن واقعا متشکرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عمل بینی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
معمولی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
عمل بینی خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
عالی بودن عمل بینی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۷
جراحی رینو انجام دادم ۲ ماه پیش و کاملا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
میخواهم جراحی بینی انجام دهم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
عمل بینی.
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
رومووودددد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
راضی،بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
عمل بینی انجام دادم .برخورد اقای دکتر خوب هست ولی نوبت دهی سخت هست و چندین ساعت در مطب باید منتظر موند
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عمل بینی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
من پیش ایشون عمل زیبایی گوش انجام دادم و خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
دکتر عاللللی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
عمل افتادگی پلک ولیفت شقیقه وتزریق چربی صورت داشتم ونتیجه کار بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
دکتر کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
عمل انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
عمل زیبایی بینی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
فعلانوبت عمل بینی گرفتم.فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
فوق العاده عااالین اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
سلام.من کیست موداشتم،عمل شدم توسط ایشون..بسیارراضی هستم..حدودا 11سال پیش.
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
نوبت برای عمل بینی زدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
عمل بینی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عمل بینی داشتم و درحال حاضر راضی هستم اخلاق دکتر هم بیسته
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
عمل زیبایی بینی .
خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
استاد پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
عمل بینی انجام دادم.عالی عالیه.اقای دکتر فوق العاده هستن خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
جراحی زیبایی بینی داشتم خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۷
خیلی خیلی دکتر خوبی هستن هم از نظر کارشون هم اخلاق که حرف ندارن
واقعا که راضی بودم ازشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
بینی عمل کردم و واقعا عالی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
پیش ایشون عملی بینی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
میخام نوبت بزنم برام عمل زیبایی بینی انجام بدن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بینی عمل کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
عمل بینی انجام دادم نتیجه عالی، بسیار با اخلاق و خوش بر خورد هم خود دکتر هم منشیا
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عمل بینی خیلی خوب عمل کرد و باعث تغییر خیلی زیادی در من شد خیلی خیلی ازشون راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عمل خیلی عالی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
دماغمو عمل کردم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
بسایر عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
عمل بینی خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
با سلام کار ایشون واقعا خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
عمل بینی یکی از اشنایان
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
برخورد عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
عالیییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
دکتر باتجربه وعالی بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
من 4شنبه پیش دکتر عمل بینی داشتم دمشون گرم با اینک هنوز گچ دارم ولی خیلییی راضیم درد و کبودی اصلا نداشتم..باید بگم ک بهترین دکترن دستشون واقعا درد نکنه خیلی دکتر مهربون و دوست داشتنیی هستندکتر مهربونم بهترینی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
کزگازگا گا
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
عمل بینی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
فعلا در حد مشاوره برای جراحی بینی رفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
فقط از ایشون مشاوره گرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
عمل زیبایی بینی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
سلام و خداقوت ب آقای دکتر خیلی دکتر مهربان خوش رو عمل زیبایی ببنی داشتم خداروشکر خوب شده
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
دکتری بسیار فوق العاده با اخلاق عالی هستید واقعا ک کارتون حرف ندارع
رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی) بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک) ماموپلاستی (جراحی زیبایی سینه) ماستوپکسی (لیفت سینه) پروتز سینه پروتز باسن پروتز صورت ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم و پهلو همرا با لیپوساکشن) لیپوساکشن (پیکر تراشی) لیفت صورت (جراحی و نخ) لیفت پیشانی (با آندوسکوپی و جراحی باز و نخ) لیفت ابرو (جراحی و نخ) تزریق چربی (صورت، سینه، باسن،.....) تزریق ژل و فیلر (لب و خط خنده و اخم و گودی زیر چشم و صورت و .....) تزریق بوتاکس هایفوتراپی (لیفت صورت و جوانسازی بدون جراحی) پلکسر لیزر (جهت برطرف کردن محل اسکار جراحی و سوختگی و جای جوش و روشن کننده و .....) براکیوپلاستی (جراحی و ساکشن بازو) بایجکتومی (تخلیه چربی ناحیه بوکال صورت) جراحی زیبایی گوش (اصلاح گوش برجسته)
عمل بینی .
۱۴۰۳/۰۴/۲۶عمل بینی داشتم خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۰۶/۱۱عمل بینی انجام دادم راضیم خیلی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱دکتر بسیار خوش اخلاق و کارشون هم خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۱خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فلنزحقوزحرلکیطخزخقت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹ایشون درجه یک هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵کارشون
۱۴۰۲/۰۱/۱۸دکترعالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳من عمل بینی پیش اقای دکتر انجام دادم و فوووووق العاده راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عمل بیتی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴حدودا پنج ساله که عمل کردم و تو این مدت هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳من جهت مشاوره رفتم دکتر خیلی خوب و منصف و خوش رفتاری هستند و نوبت گرفتم برای دو هفته ی دیگه و هزینه هم نسبت به دکترای دیگه عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر بااخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۵عمل بینی ..عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۰جراحی زیبایی بینی داشتم و کارشون عالی بود تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکای نداشتم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰زیبایی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶عمل بینی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر بسیار با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱جراحی بینی مشکل تنفسی وبویایی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵۱۶ روز عمل بینی انجام دادم خیلی راضی هستم برخورد پرسنل مطب خیلی خوبه آقا دکترم که خوش اخلاق ترین دکتری هستن که تا به حال دیدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عمل بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵دکتر فوق الهاده خوبی هستن من راضی ام از کارشون
۱۴۰۱/۰۶/۰۶جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عمل بینی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عمل بینی و عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خودش برخوردعالی دارد وای منشی هاش درست جواب نمی دند ویک نفرمی خواد که به ادم درست ذاهنمایی بدند که منشی هاش نمی دند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بهترین
۱۴۰۱/۰۳/۱۷بعدا میگم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عالییییییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹علیایی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱عالی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۵پزشک با اخلاق و متخصص واقعی.من دو سال قبل به دلیل سوختگی شدید بیمار ایشان بودم که با تدابیر و عملهای بسیار موثر این پزشک با اخلاق درمان شدم و ادامه حیات دادم.
۱۴۰۰/۰۲/۳۰دوستانم عمل کردند و راضی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عمل بینی داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۷عمل بینی بلفارو لیفت شقیقه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عمل کردن بین
۱۴۰۱/۰۵/۲۹عمل جراحی بینی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عمل بینی راضیم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳معاینه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عمل بینی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۵عمل بینی داشتم فوق العاده عالی هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲خیلی بااخلاق وخوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عمل کردم وخیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۵/۲۷جراحی ابدو بسیار اادی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱واسه عمل بینی پیش ایشون رفتم. ونتجه ای خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عمل کیسه صفرا نتبجه عمل عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸عمل بینی گوشتی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عمل بینی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱مشکل تنفسی داشتم که خدا را شکر برطرف شد ولی الان که ۲ ماه از عملم میگذره سوراخهای بینی کمی نامتقارنند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸معاینه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷زیبایی بینی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷تازه عمل رینو انجام دادم فعلا راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶امروز۴سال۱۴۰۱عمل کردم خدایش هم کادروهم آقای دکترعالی بودند..آتلمابازکنم وببینم چیشدتاحالانگاش میکنم عالی شده..دست آقای دکتردردنکنه
۱۴۰۱/۰۳/۰۵عمل بینی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عمل بینی تجربه کردیم .عالی بود از این بابت خوشحالیم که مشوق تعداد زیادی از دوستان زیبا جو و مراجعه کنندگان جناب دکتر باشیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بهترین دکتری که میشناسم هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سلام من عمل
۱۴۰۱/۰۶/۱۸یک هفته است عمل بینی انجام دادن برام
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عمل بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰جراحی بینی سه ماه پیش تا کنون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴من عمل بینی انجام دادم امروز۱ماه ازعمل گذشته بسیارراضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶سربالا عمل میکنن زیاد
۱۴۰۰/۰۹/۲۱من عمل بینی انجام دادم بینیم گوشتی بود با انحراف زیاد و الان راضی ترینم ممنونم از دکتر ارمانفر
۱۴۰۴/۱۰/۰۶ازهرنظر عالی خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳بینی عمل کردم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار مجرب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عالی هس
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دماغم گوشتی بود فعلا ورمه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خیلی گرونه
۱۴۰۵/۰۲/۲۷هنوزکه عمل نکردم..وتاالان دکترخوب وخوش برخوردوباانصاف بودند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بینظیره، آخر عشقه
۱۴۰۳/۰۱/۲۱بهترین هستند در عمل زیبایی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۲جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خیلی کارشون خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عال بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عمل ابدو انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۱۱راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶جراحی بینی و رضایت داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶بهترین دکتر عمل زیبایی توی اصفهان هم با اخلاق هم پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۴/۰۱کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۱/۱۱/۱۵عااااااااااااااالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ویزیت خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۷حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۲/۲۰مشکل بینی عمل کردن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹زیبایی و انحراف هنوز دقیقا مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۱/۱۸جراحی بینی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر فوق العاده خوبین راضیم ازشون
۱۳۹۹/۰۷/۲۲برای مشاوره رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴من عمل زیبایی انجام دادم ازکارشونم خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸استاد کار بلد،پدرم رو واقعا ایشون نجات دادن
۱۴۰۲/۰۱/۳۰عمل بینی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳جراحی بینی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳جراحی بینی، عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عای با اخلاق خوبببب
۱۴۰۱/۱۲/۰۳بعدا میگم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸جراحی بینی بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عمل بینی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱پسر خاله
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالی...
۱۴۰۰/۱۰/۱۸فوق العاده با اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عمل بینی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی من خیلی از عمل بینیم راضیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۷عمل بینی انجام دادم واقعاکارش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عمل بینی داشتم خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عااالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۹عمل بینی داشتم و بسیار راضی هستم از دکتر جان
۱۴۰۲/۱۱/۰۸پروتز سینه، عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عمل بینی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عمل بینی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالیذذ
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عمل بینی وعالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عمل بینی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عمل بینی داشتم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکترخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سلام .برای زیبایی عمل کردم دکتر عالی خوبی هستن واقعا متشکرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عمل بینی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱معمولی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عمل بینی خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی بودن عمل بینی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۷جراحی رینو انجام دادم ۲ ماه پیش و کاملا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عمل بینی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵میخواهم جراحی بینی انجام دهم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عمل بینی.
۱۴۰۲/۱۲/۰۸رومووودددد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹راضی،بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عمل بینی انجام دادم .برخورد اقای دکتر خوب هست ولی نوبت دهی سخت هست و چندین ساعت در مطب باید منتظر موند
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عمل بینی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۰۳خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۲۱من پیش ایشون عمل زیبایی گوش انجام دادم و خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵دکتر عاللللی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عمل افتادگی پلک ولیفت شقیقه وتزریق چربی صورت داشتم ونتیجه کار بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۹جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عمل انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عمل زیبایی بینی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹فعلانوبت عمل بینی گرفتم.فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۸مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵فوق العاده عااالین اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۹سلام.من کیست موداشتم،عمل شدم توسط ایشون..بسیارراضی هستم..حدودا 11سال پیش.
۱۴۰۰/۱۱/۲۵نوبت برای عمل بینی زدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عمل بینی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عمل بینی داشتم و درحال حاضر راضی هستم اخلاق دکتر هم بیسته
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عمل زیبایی بینی . خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰استاد پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عمل بینی انجام دادم.عالی عالیه.اقای دکتر فوق العاده هستن خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲جراحی زیبایی بینی داشتم خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۷خیلی خیلی دکتر خوبی هستن هم از نظر کارشون هم اخلاق که حرف ندارن واقعا که راضی بودم ازشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بینی عمل کردم و واقعا عالی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷پیش ایشون عملی بینی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸میخام نوبت بزنم برام عمل زیبایی بینی انجام بدن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بینی عمل کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عمل بینی انجام دادم نتیجه عالی، بسیار با اخلاق و خوش بر خورد هم خود دکتر هم منشیا
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عمل بینی خیلی خوب عمل کرد و باعث تغییر خیلی زیادی در من شد خیلی خیلی ازشون راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عمل خیلی عالی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲دماغمو عمل کردم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسایر عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۲۴عمل بینی خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵با سلام کار ایشون واقعا خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۰۷عمل بینی یکی از اشنایان
۱۴۰۳/۰۹/۲۶برخورد عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عالیییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر باتجربه وعالی بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۰۴من 4شنبه پیش دکتر عمل بینی داشتم دمشون گرم با اینک هنوز گچ دارم ولی خیلییی راضیم درد و کبودی اصلا نداشتم..باید بگم ک بهترین دکترن دستشون واقعا درد نکنه خیلی دکتر مهربون و دوست داشتنیی هستندکتر مهربونم بهترینی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲کزگازگا گا
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عمل بینی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸فعلا در حد مشاوره برای جراحی بینی رفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳فقط از ایشون مشاوره گرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲عمل زیبایی بینی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳سلام و خداقوت ب آقای دکتر خیلی دکتر مهربان خوش رو عمل زیبایی ببنی داشتم خداروشکر خوب شده
۱۴۰۲/۰۳/۰۴دکتری بسیار فوق العاده با اخلاق عالی هستید واقعا ک کارتون حرف ندارع
۱۴۰۰/۰۳/۱۰کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عمل زیبایی بینی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سلام.من مشکل انحراف بینی داشتم.وبینی بزرک وگوشتی بود.پیش ایشون عمل کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۲عمل بینی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر فوق العاده و با ظرافت کار بالا
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عمل بینی ومعاینات بعدازعمل
۱۳۹۹/۱۲/۲۲مشاوره درباره عمل بینی
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عمل بینی داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بینیم و پیش ایشون عمل کردم
۱۴۰۲/۰۷/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲پیششون عمل بینی انجام دادم از هر لحاظ عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۱/۲۴تزریق چربی صورت داشتم ولیزر جوانسازی پوست نتیجه عمل ولیزرم بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۷عمل بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالییییییییبی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالیییییی بوده
۱۴۰۱/۱۰/۲۳سلام و عرض ادب من عمل بینی انجام دادم ۳ماهه نتیجه عالی واقعا دست آقای دکتر دردنکنه
۱۴۰۱/۰۲/۱۰هیچی خیلی دگتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ننئنتاتا
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل بینی و کاملا
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عمل بینی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷پسرم انحراف داشت دستشون خیلی سبک عملش عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عمل بینی وخیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بینیمو عمل کردم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عمل بینی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶سوختگی برای پسرم عالی بودن و الکی عمل گرافت انجام ندادن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۴دکتر بسیار عالی با برخورد عالی و منصف .من فردا نوبت عمل دارم واقعا دکتر خیلی خیلی خوبین
۱۳۹۹/۰۶/۰۳عالی و بسیار خوشبرخورد
۱۴۰۰/۰۱/۲۰جراحی بینی انجام دادم ولی از نتیجه راضی نیستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲انحراف داشتم و تو رفتی پره ها فعلا نتیجه کامل نگرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰مشاور عمل
۱۴۰۳/۰۳/۲۳پیش آقای دکتر عمل بینی انجام دادم واقعا عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۳جراحی زیبایی بینی داشتم. عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۰عمل بینی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عمل بینی عالیییییییییی
۱۴۰۲/۰۷/۰۳هیچ مشکلیچ
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عمل بینی و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸مشکل تنفسی شدید داشتم عمل بینی واسم انجام دادن الان خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶هیچ مشکلی نداشتن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عمل زیبایی بینی انجام دادم. خداروشکر راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵