خیلی دکتر خوب و مهربونی هست خیلی قشنگ و با ارامش توضیح میده .و عمل دماغ دخترمم عالی انجام داد چندتا از دوستان دیدن دماغ دخترم خیلی قشنگ عمل شده ادرس گرفتن پیش دکتر سهرابی عمل کردن اونها هم راضی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
انحراف بینی فعلا در حال مداوا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عالی....
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
سرگیجه داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
با سلام عمل بینی انجام دادم حدود یک ماهه هیچ مشکلی ندارم ممنون از اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
من و خانمم رو آقای دکتر عمل کردن و از کارشون راضی هستیم فقط نوک بینی یکم دایره شکل میشه نمیدونم چرا
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
فعلا در حال مداوا هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
واقعا دکتری خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
مشکل زبان
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
عمل گوش
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
سال 97 جراحی بینی داشتم و خیلی خوشحالم که باآقای دکتر آشناشدم و این عمل زیبایی وحساس توسط حضرتعالی انجام شد وبه همه پیشنهاد میدم باخیال راحت زیبایی صورت را بهشون بسپارند.یاحق
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بسیار خوب من پسرم حساسیت داشت و مرتب سر درد با یک دوره درمان ایشان خوب شد
۱۳۹۷/۰۲/۲۶
خلط پشت حلق داشتم،دارو دادن قرار شده بعد از یک ماه دوباره ویزیت بشم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
بسیار عالی خوش برخورد ومجرب
۱۳۹۸/۰۸/۲۲
سلام تشخیص و دارو خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
حوصله و دقت در معاینه و تشخیص صحیح.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
انحراف بینی و سینوزیت داشتم.روش درمان و عمل جراحی عالی بود.هر روز برای سلامتیشون دعا میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
من گوش درد داشتم که با تشخیص ایشون مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
تشخیص عالی بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
دکتری فوق العاده حاذق و با علم و باسواد در تشخیص ودرمان ولی به جد برای جراحی مناسب نیستند فقط تشخیص و درمان.نظر بنده بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
دکتری عالی و خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
نفس تنگی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
سلام.من یکبارجراح زیبایی گوش انجام دادم.اما گوش سمت راستم هنوزبه صورت بد درآمده.من تقاضای دارم که دترسهرابی دوباره عملش کنه.من خیلی اذیت می شم.من خواهش می کنم رسیدکنید.من هزینه شو می دهم.کمکم کنید
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
آلرژی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
دکتر سهرابی فوق العاده دکتر حاذقی هستن، من چند سال پیش سرگیجه بدی گرفته بودم، خیلیی دکتر رفتم منو خیلیی ترسوندن، یکی از دوستان ایشون رو معرفی کردن، رفتم خدمتشون، و کاملا مشکل منو تشخیص دادن، با یه سری قرص من خوبه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بسیار متشخصو عالی هستن بنده فقط یکبار ویزیت شدم پیش اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
من بینی گوشتی داشتم با پوست ضخیم. پیش ایشون عمل کردم و راضیم
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
عمل زیبایی بینی،،بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
آلرژی شدید
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
بسیار صبور و با علم
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سینوزیت بله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
تنگی نفس داشتم و خوب شدم.آقای دکتر واقعا تشخیص شون عالی بود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عمل بینی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عفونت سینوس
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
ایشان پزشک فوق العاده مجربی هستن و بسیار با شخصیت.من همیشه از تشخیص هاشون راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
نتیجه گیری عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
پلیپ بینی و با مصرف دارو بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
سلام بنده بینیم رو پیش ایشون عمل کردم بسیار راضی هستم چه از لحاظ زیبایی چه از لحاظ تنفسی بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
برای عمل لینی ویزیت شده ام،ولی هنوز عنل انجام نشده است
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
گوش درد شدید نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
بسیار متبحر و با تجربه من از ایشون رضایت 100در 100 دارم
۱۳۹۹/۰۵/۰۶
برای شستشوی گوش
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
فعلا قصد عمل دارم ولی کاروشون رو دیدم عالی بوده
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
عمل جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۸/۰۹
مشکل پلیپ وسینوس
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
برخورد عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
معاینه ودرمان گوش
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
انحراف و زیبایی بینی داشتم تا حدودی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
گوشت اضافی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
سلام به دکترحمیدرضاسهرابی عزیزچند سال پیش که دکترسهرابی توی بیمارستان فرخشهرکارمی کردندمجرای اشکم رو ایشون عمل کردند خیلی راضی هستم٬کارشون خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
دکتر بسیار با اخلاق و رسیدگی عالی دارند
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
عمل بینی داشتم
عمل انحراف و زیبایی
نتیجه فوق العاده خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
سرفه و خلط زیاد
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
کاهش حس بویایی و هنوز زوده برا اظهار نظر
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
عمل بینی انجام دادم و به شدت راضی بوده ام.
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی بودن دکتر دخترم سینوساش پرازعفونت بوده همه دکترا گفتن عمل میخاد ولی اقای دکتر باداروخوب کرد
عاااااالی
۱۳۹۹/۰۱/۲۷خیلی دکتر خوب و مهربونی هست خیلی قشنگ و با ارامش توضیح میده .و عمل دماغ دخترمم عالی انجام داد چندتا از دوستان دیدن دماغ دخترم خیلی قشنگ عمل شده ادرس گرفتن پیش دکتر سهرابی عمل کردن اونها هم راضی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳انحراف بینی فعلا در حال مداوا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی....
۱۳۹۹/۰۸/۰۷سرگیجه داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷با سلام عمل بینی انجام دادم حدود یک ماهه هیچ مشکلی ندارم ممنون از اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۰من و خانمم رو آقای دکتر عمل کردن و از کارشون راضی هستیم فقط نوک بینی یکم دایره شکل میشه نمیدونم چرا
۱۴۰۰/۱۱/۰۵فعلا در حال مداوا هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸واقعا دکتری خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹مشکل زبان
۱۳۹۹/۰۵/۲۱عمل گوش
۱۳۹۹/۱۲/۱۵سال 97 جراحی بینی داشتم و خیلی خوشحالم که باآقای دکتر آشناشدم و این عمل زیبایی وحساس توسط حضرتعالی انجام شد وبه همه پیشنهاد میدم باخیال راحت زیبایی صورت را بهشون بسپارند.یاحق
۱۳۹۹/۰۶/۱۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار خوب من پسرم حساسیت داشت و مرتب سر درد با یک دوره درمان ایشان خوب شد
۱۳۹۷/۰۲/۲۶خلط پشت حلق داشتم،دارو دادن قرار شده بعد از یک ماه دوباره ویزیت بشم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۱بسیار عالی خوش برخورد ومجرب
۱۳۹۸/۰۸/۲۲سلام تشخیص و دارو خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰حوصله و دقت در معاینه و تشخیص صحیح.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵انحراف بینی و سینوزیت داشتم.روش درمان و عمل جراحی عالی بود.هر روز برای سلامتیشون دعا میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴من گوش درد داشتم که با تشخیص ایشون مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۵تشخیص عالی بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۴دکتری فوق العاده حاذق و با علم و باسواد در تشخیص ودرمان ولی به جد برای جراحی مناسب نیستند فقط تشخیص و درمان.نظر بنده بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دکتری عالی و خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۶/۲۵نفس تنگی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵سلام.من یکبارجراح زیبایی گوش انجام دادم.اما گوش سمت راستم هنوزبه صورت بد درآمده.من تقاضای دارم که دترسهرابی دوباره عملش کنه.من خیلی اذیت می شم.من خواهش می کنم رسیدکنید.من هزینه شو می دهم.کمکم کنید
۱۳۹۹/۰۳/۲۱آلرژی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر سهرابی فوق العاده دکتر حاذقی هستن، من چند سال پیش سرگیجه بدی گرفته بودم، خیلیی دکتر رفتم منو خیلیی ترسوندن، یکی از دوستان ایشون رو معرفی کردن، رفتم خدمتشون، و کاملا مشکل منو تشخیص دادن، با یه سری قرص من خوبه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسیار متشخصو عالی هستن بنده فقط یکبار ویزیت شدم پیش اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۸من بینی گوشتی داشتم با پوست ضخیم. پیش ایشون عمل کردم و راضیم
۱۳۹۸/۱۲/۰۶عمل زیبایی بینی،،بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۲آلرژی شدید
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار صبور و با علم
۱۳۹۹/۰۴/۱۰سینوزیت بله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳تنگی نفس داشتم و خوب شدم.آقای دکتر واقعا تشخیص شون عالی بود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عمل بینی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عفونت سینوس
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ایشان پزشک فوق العاده مجربی هستن و بسیار با شخصیت.من همیشه از تشخیص هاشون راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۱نتیجه گیری عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴پلیپ بینی و با مصرف دارو بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۰سلام بنده بینیم رو پیش ایشون عمل کردم بسیار راضی هستم چه از لحاظ زیبایی چه از لحاظ تنفسی بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷برای عمل لینی ویزیت شده ام،ولی هنوز عنل انجام نشده است
۱۴۰۰/۰۷/۰۷گوش درد شدید نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰بسیار متبحر و با تجربه من از ایشون رضایت 100در 100 دارم
۱۳۹۹/۰۵/۰۶برای شستشوی گوش
۱۳۹۹/۱۱/۲۷فعلا قصد عمل دارم ولی کاروشون رو دیدم عالی بوده
۱۳۹۹/۱۱/۲۲عمل جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۸/۰۹مشکل پلیپ وسینوس
۱۳۹۹/۰۸/۱۲برخورد عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹معاینه ودرمان گوش
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۰۷انحراف و زیبایی بینی داشتم تا حدودی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵گوشت اضافی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۸سلام به دکترحمیدرضاسهرابی عزیزچند سال پیش که دکترسهرابی توی بیمارستان فرخشهرکارمی کردندمجرای اشکم رو ایشون عمل کردند خیلی راضی هستم٬کارشون خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۷/۲۸نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷دکتر بسیار با اخلاق و رسیدگی عالی دارند
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عمل بینی داشتم عمل انحراف و زیبایی نتیجه فوق العاده خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۶سرفه و خلط زیاد
۱۴۰۰/۰۲/۰۱کاهش حس بویایی و هنوز زوده برا اظهار نظر
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۲/۲۵عمل بینی انجام دادم و به شدت راضی بوده ام.
۱۳۹۹/۱۱/۱۵بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بودن دکتر دخترم سینوساش پرازعفونت بوده همه دکترا گفتن عمل میخاد ولی اقای دکتر باداروخوب کرد
۱۳۹۷/۱۱/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱باسلام
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر خوب و باحوصله و البته باسواد
۱۴۰۰/۰۸/۲۲