۳۵۹ نفر
دکتر حمیدرضا سهرابی

دکتر حمیدرضا سهرابی

متخصص گوش و حلق و بینی

متخصص شماره نظام: ۶۸۴۱۰
۱۳۰ نفر

عاااااالی

۱۳۹۹/۰۱/۲۷

خیلی دکتر خوب و مهربونی هست خیلی قشنگ و با ارامش توضیح میده .و عمل دماغ دخترمم عالی انجام داد چندتا از دوستان دیدن دماغ دخترم خیلی قشنگ عمل شده ادرس گرفتن پیش دکتر سهرابی عمل کردن اونها هم راضی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

انحراف بینی فعلا در حال مداوا

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

عالی....

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

سرگیجه داشتم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

با سلام عمل بینی انجام دادم حدود یک ماهه هیچ مشکلی ندارم ممنون از اقای دکتر

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

من و خانمم رو آقای دکتر عمل کردن و از کارشون راضی هستیم فقط نوک بینی یکم دایره شکل میشه نمیدونم چرا

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

فعلا در حال مداوا هستیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

واقعا دکتری خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

مشکل زبان

۱۳۹۹/۰۵/۲۱

عمل گوش

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

سال 97 جراحی بینی داشتم و خیلی خوشحالم که باآقای دکتر آشناشدم و این عمل زیبایی وحساس توسط حضرتعالی انجام شد وبه همه پیشنهاد میدم باخیال راحت زیبایی صورت را بهشون بسپارند.یاحق

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

بسیار خوب من پسرم حساسیت داشت و مرتب سر درد با یک دوره درمان ایشان خوب شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۶

خلط پشت حلق داشتم،دارو دادن قرار شده بعد از یک ماه دوباره ویزیت بشم

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

عالی بود

۱۳۹۹/۰۲/۱۱

بسیار عالی خوش برخورد ومجرب

۱۳۹۸/۰۸/۲۲

سلام تشخیص و دارو خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

حوصله و دقت در معاینه و تشخیص صحیح.

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

انحراف بینی و سینوزیت داشتم.روش درمان و عمل جراحی عالی بود.هر روز برای سلامتیشون دعا میکنم

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

من گوش درد داشتم که با تشخیص ایشون مشکلم حل شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

تشخیص عالی بود

۱۳۹۷/۰۸/۱۴

دکتری فوق العاده حاذق و با علم و باسواد در تشخیص ودرمان ولی به جد برای جراحی مناسب نیستند فقط تشخیص و درمان.نظر بنده بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

دکتری عالی و خوش اخلاق و کار بلد

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

نفس تنگی

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

سلام.من یکبارجراح زیبایی گوش انجام دادم.اما گوش سمت راستم هنوزبه صورت بد درآمده.من تقاضای دارم که دترسهرابی دوباره عملش کنه.من خیلی اذیت می شم.من خواهش می کنم رسیدکنید.من هزینه شو می دهم.کمکم کنید

۱۳۹۹/۰۳/۲۱

آلرژی داشتم

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

دکتر سهرابی فوق العاده دکتر حاذقی هستن، من چند سال پیش سرگیجه بدی گرفته بودم، خیلیی دکتر رفتم منو خیلیی ترسوندن، یکی از دوستان ایشون رو معرفی کردن، رفتم خدمتشون، و کاملا مشکل منو تشخیص دادن، با یه سری قرص من خوبه خوب شدم

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

بسیار متشخصو عالی هستن بنده فقط یکبار ویزیت شدم پیش اقای دکتر

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

من بینی گوشتی داشتم با پوست ضخیم. پیش ایشون عمل کردم و راضیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۶

عمل زیبایی بینی،،بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۲

آلرژی شدید

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

بسیار صبور و با علم

۱۳۹۹/۰۴/۱۰

سینوزیت بله

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

تنگی نفس داشتم و خوب شدم.آقای دکتر واقعا تشخیص شون عالی بود.

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

عمل بینی

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

عفونت سینوس

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

ایشان پزشک فوق العاده مجربی هستن و بسیار با شخصیت.من همیشه از تشخیص هاشون راضی هستم.

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

نتیجه گیری عالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

پلیپ بینی و با مصرف دارو بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۲/۱۰

سلام بنده بینیم رو پیش ایشون عمل کردم بسیار راضی هستم چه از لحاظ زیبایی چه از لحاظ تنفسی بسیار عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

برای عمل لینی ویزیت شده ام،ولی هنوز عنل انجام نشده است

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

گوش درد شدید نتیجه عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

بسیار متبحر و با تجربه من از ایشون رضایت 100در 100 دارم

۱۳۹۹/۰۵/۰۶

برای شستشوی گوش

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

فعلا قصد عمل دارم ولی کاروشون رو دیدم عالی بوده

۱۳۹۹/۱۱/۲۲

عمل جراحی بینی

۱۳۹۹/۰۸/۰۹

مشکل پلیپ وسینوس

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

برخورد عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

معاینه ودرمان گوش

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۶/۰۷

انحراف و زیبایی بینی داشتم تا حدودی راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

گوشت اضافی بینی

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

سلام به دکترحمیدرضاسهرابی عزیزچند سال پیش که دکترسهرابی توی بیمارستان فرخشهرکارمی کردندمجرای اشکم رو ایشون عمل کردند خیلی راضی هستم٬کارشون خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

جراحی بینی

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

نظری ندارم

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

دکتر بسیار با اخلاق و رسیدگی عالی دارند

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

عمل بینی داشتم عمل انحراف و زیبایی نتیجه فوق العاده خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

سرفه و خلط زیاد

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

کاهش حس بویایی و هنوز زوده برا اظهار نظر

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

بسیار دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

خیلی خوب

۱۳۹۸/۱۲/۲۵

عمل بینی انجام دادم و به شدت راضی بوده ام.

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

بسیار عالی و صبور

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

عالی بودن دکتر دخترم سینوساش پرازعفونت بوده همه دکترا گفتن عمل میخاد ولی اقای دکتر باداروخوب کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

باسلام

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

دکتر خوب و باحوصله و البته باسواد

۱۴۰۰/۰۸/۲۲
آدرس و تلفن مطب دکتر حمیدرضا سهرابی
اصفهانچهارراه توحید - طبقه فوقانی بانک ملت
وب سایت دکتر: drsohrabi.net
همه روزه بجز دوشنبه و پنج شنبه ساعت: ۴ الی ۸ عصر
تلفن مشاوره: ۰۹۱۳۵۱۷۷۲۷۱
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    چهارراه توحید - طبقه فوقانی بانک ملت
    وب سایت دکتر: drsohrabi.net