فقط برای معاینه نمره چشم رفتم پیش ایشون وراضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
برای چکاب وعینک
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
عمل چشم و کارشون خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
برای چک کردن ضعف چشمام. ایشون انسان خیلی محترمی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
عمل لیزیک انجام دادم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
عمل لیزیک 6 سال پیش بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار حاذق
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
خوب شدند
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
خانمبندهبیمارایشانبودهوخیلیراضیهستندازکارشان
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بزای بینایی سنجی پیششون رفتم کاملا دقیق و عالیه کارشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
شالازیون، جراحی داخل پلک داشتم کار و رسیدگیشان بسیار عالی بود.
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بسیار عالی و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
توسط دوستان
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عمل لیزیک کردم عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
عالی و متعهد و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
کارشون رو خیلی قبول دارم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
با تجربه و متخصص
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
آب مروارید
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
عالی به همه توصیه کرده ام
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
عمل لیزیک چشم....عالی بود خداروشکر.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
بسیار حاذق و فروتن
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
ایشون دکتر خوب و با حوصله ای هستند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
عمل لیزیک عااالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عمل لیزیک داشتم وخداراشکر خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
آب مروارید داشتم پیش دکتر عمل کردم خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
لیزیک چشم . بسیار خوب و عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
برای ضعیفی چشم هام و ویزیت عینک خدمتشون رفتم تشخیص فوق العاده دقیقی داشتن و بالاخره بعد از مدت ها شماره عینکم درست تشخیص داده شد
۱۳۹۸/۰۹/۳۰
خیلی عالین عمل لیزیک کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
واقعا راضی بودم از کارشون
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
صبور دلسوز و متخصص
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
آستیگمات
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
عالی ایشون دکتر دخترم هستن و اخلاقشون بیست بیست
۱۳۹۸/۰۴/۱۷
ازکارش راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
عمل آب مروارید و بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
تشخیص درست
مطب خلوت
نوبت دهی راحت
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
بسیار عالی عمل چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
برای ضعیف بودن چشم به ایشان مراجعه کردیم، بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
عالی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
بسیار دکتر عالی هستند و کارشون فوق العادست
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
ضعیفی چشم و تشخیص درست ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
ایشون تا توی بیمارستان صدوقی بودند چشم پزشک خانوادگیمون بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
در حدود 17سال پیش چشمم را نزد ایشون لیزیک کردم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۷/۰۶/۰۷
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
لیزیک انجام دادم راضیم از کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
لیزر و کارشون عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۲۹
عاااالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
عمل داشتم خیلی خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عالیییییی
۱۳۹۸/۰۵/۰۳
تشخیص دقیق و درست
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
تشخیصشون برای من عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مادرم از قدیم برای معاینه چشم به ایشان مراجعه می کردند. خ.ودم هم از چند سال پیش پیش ایشون می رفتم. خیلی مهربون و خوبن.
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
برای تعیین نمره عینک رفتم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
لیزیک چشم داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
سلام.من هنگام مطالعه سرگیجه داشتمو چشمام دردمیگرفت به دکتر مراجعه کردم و تشخیص دادن چشمام ضغیف هست و عینک تجویز کردن ودرکل راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
عمل لیزر کردم چهارده سال پیش بسیار راضی هستم و چندین نفر از فامیل را هم معرفی کردم که همگی موفقیت آمیز عمل کردند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
من 14 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و بسیارراضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
Ali bidan
۱۳۹۸/۰۳/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
عمل چشم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
معاینه و تجویز عینک همچنین جراحی دانه ی داخل پلک که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
برای تجویزنمره ی عینک مراجعه کردم که پزشک قبلی اشتباه تشخیص داده بودند ولی آقای دکتربادقت وبررسی وحوصله به مشکلم رسیدگی کردند
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بله خعلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
لیزیک چشم انجام دادم خوب بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۶
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
خیلی دکتر خوب و باحوصله لی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالییییییییییییی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عمل لیزیک انجام شد و در حال حاضر دید 10/10 دارم
۱۳۹۷/۱۱/۲۱
دخترم عمل لیزیک انجام دادن کار دکتر بسیار عالییییییی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
مادربزرگ
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عمل چشم مادرم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
معاینه چشم وتجویزعینک
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خیلی ساله میشناسمشون و هر دفعه برای معاینه میرم دکتر خوبی هستن راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیارباتجربه و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
عالی
خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
خوب است
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
دکتری متخصص متدین و کاردرست هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۹
حدودا پونزده یا شونزده ساله که بیمارشون هستم.
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
بسیار دکتر کار درست و منصفی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
عااااااالی
۱۳۹۸/۰۵/۰۳
عمل فمتولیزیک
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
خیلی عالی 10 سال پیش عمل کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
چشمم عفونت داشت وخوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
برخوردشون خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
برای ضعیف بودن چشم به ایشان مراجعه کردیم و با دارو وعینک مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عمل لیزیک انجام دادم و از شهرستان خرم آباد که دستگاه عمل رو نداشتن صدها نفر رو معرفی کردم و راضی بودم ولی الان آستیکمات چشمام برگشته و خیلی ناراحتم و نمیخوام دیگه عینک بزنم
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
دکتر خوبی هستن...و مطب خلوتی هم دارن مخصوصا توی این دوران کرونا
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
عمل چشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عمل چشم برای حذف عینک داشتم و بسیار موفقیت آمیز بوده و الان که حدود شش سال می گذرد هیچ گونه مشکلی پیش نیامده
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
ایشون عالی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۲۳
مشکل التهاب و وجود جسم خارجی در چشم داشتم که ایشان مداوا کردن.
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
فقط ی ویزیت معمولی شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام برای اصلاح شماره چشم رفته بودم که با تشخیص صحیحشون چند سالی هست شماره چشمم تغیبر نکرده
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
عمل لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
عااااااالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
مادرم هر دو چشمشون رو عمل کرد و راضی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عالی هستش
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
7خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
ضعف بینایی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
من چشمامو 3 سال پیش، پیش دکتر عمل کردم خیلی خوبه خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
در یک کلام عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
30 سال پیش به تجویز ایشون عینکی شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالیه دکتر️
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عمل چشم و کاملا راضی
۱۳۹۷/۰۲/۱۹
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۰۳
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
عمل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دوربینی و تجویز عینک راضی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
لیزیک چشم دلشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
تنبلی چشم خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دقت زیادی در تعیین نمره عینک دخترم داشتند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بسیار دکتر عالی . خیلی با دقت و با وجدان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عمل آب مروارید چشم مادرم که طبق گفته مادرم خوب انجام شد
۱۳۹۷/۰۴/۱۱
آستگمات
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
من مادرم سال هاست بیمار ایشونیم و همیشه هم راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
پدرم بیمارشان هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عمل لیزیک کردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
عمل چشم عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
اقوام رفتن خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عمل چشم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
من مشکل نازکی قرنیه داشتم وچن دکتر گفتند نمیشود عمل لیزیک انجام داد ولی ایشان این کار را با اعتماد به نفس انجام دادند و به من یک زندگی جدید دادند
عاااااالی دکتر حرف نداره
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۴/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲آب مرواریدآورده بودچشمم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲بیماری آب مرواریدداشتم دکترخیلی خوب وعالی هستش
۱۳۹۹/۰۵/۱۱بسیار خوش اخلاق و کار بلد
۱۳۹۹/۰۱/۲۲عمل لیزیک انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالیه. خوش اخلاق حرفه ایه
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بهترین اند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴آبریزش و خارش چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷تشخیصشون عالیهههه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عاااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶فقط برای معاینه نمره چشم رفتم پیش ایشون وراضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳برای چکاب وعینک
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عمل چشم و کارشون خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۱۲برای چک کردن ضعف چشمام. ایشون انسان خیلی محترمی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عمل لیزیک انجام دادم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عمل لیزیک 6 سال پیش بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار حاذق
۱۳۹۸/۰۶/۲۴خوب شدند
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خانمبندهبیمارایشانبودهوخیلیراضیهستندازکارشان
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بزای بینایی سنجی پیششون رفتم کاملا دقیق و عالیه کارشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۸شالازیون، جراحی داخل پلک داشتم کار و رسیدگیشان بسیار عالی بود.
۱۴۰۰/۰۱/۰۵تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۹بسیار عالی و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸توسط دوستان
۱۳۹۸/۰۸/۰۸عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عمل لیزیک کردم عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱عالی و متعهد و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۸کارشون رو خیلی قبول دارم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸با تجربه و متخصص
۱۳۹۹/۰۷/۲۲آب مروارید
۱۳۹۷/۰۹/۲۷عالی به همه توصیه کرده ام
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عمل لیزیک چشم....عالی بود خداروشکر.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بسیار حاذق و فروتن
۱۳۹۹/۰۱/۱۶خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ایشون دکتر خوب و با حوصله ای هستند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۱عمل لیزیک عااالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عمل لیزیک داشتم وخداراشکر خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵آب مروارید داشتم پیش دکتر عمل کردم خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹لیزیک چشم . بسیار خوب و عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸برای ضعیفی چشم هام و ویزیت عینک خدمتشون رفتم تشخیص فوق العاده دقیقی داشتن و بالاخره بعد از مدت ها شماره عینکم درست تشخیص داده شد
۱۳۹۸/۰۹/۳۰خیلی عالین عمل لیزیک کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵واقعا راضی بودم از کارشون
۱۳۹۹/۰۲/۰۱صبور دلسوز و متخصص
۱۴۰۰/۰۳/۱۹آستیگمات
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۵/۲۲عالی ایشون دکتر دخترم هستن و اخلاقشون بیست بیست
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ازکارش راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عمل آب مروارید و بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷تشخیص درست مطب خلوت نوبت دهی راحت
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار عالی عمل چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰برای ضعیف بودن چشم به ایشان مراجعه کردیم، بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۲بسیار دکتر عالی هستند و کارشون فوق العادست
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹ضعیفی چشم و تشخیص درست ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ایشون تا توی بیمارستان صدوقی بودند چشم پزشک خانوادگیمون بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۴در حدود 17سال پیش چشمم را نزد ایشون لیزیک کردم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۷/۰۶/۰۷عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶لیزیک انجام دادم راضیم از کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۹لیزر و کارشون عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۲۹عاااالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۹عمل داشتم خیلی خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالیییییی
۱۳۹۸/۰۵/۰۳تشخیص دقیق و درست
۱۳۹۸/۱۱/۱۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵تشخیصشون برای من عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸مادرم از قدیم برای معاینه چشم به ایشان مراجعه می کردند. خ.ودم هم از چند سال پیش پیش ایشون می رفتم. خیلی مهربون و خوبن.
۱۴۰۰/۰۴/۲۶برای تعیین نمره عینک رفتم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴لیزیک چشم داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۵سلام.من هنگام مطالعه سرگیجه داشتمو چشمام دردمیگرفت به دکتر مراجعه کردم و تشخیص دادن چشمام ضغیف هست و عینک تجویز کردن ودرکل راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۹عمل لیزر کردم چهارده سال پیش بسیار راضی هستم و چندین نفر از فامیل را هم معرفی کردم که همگی موفقیت آمیز عمل کردند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۱من 14 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و بسیارراضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴Ali bidan
۱۳۹۸/۰۳/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۴/۱۰عمل چشم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴معاینه و تجویز عینک همچنین جراحی دانه ی داخل پلک که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱برای تجویزنمره ی عینک مراجعه کردم که پزشک قبلی اشتباه تشخیص داده بودند ولی آقای دکتربادقت وبررسی وحوصله به مشکلم رسیدگی کردند
۱۳۹۹/۰۳/۰۱بله خعلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۰لیزیک چشم انجام دادم خوب بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خیلی دکتر خوب و باحوصله لی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالییییییییییییی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عمل لیزیک انجام شد و در حال حاضر دید 10/10 دارم
۱۳۹۷/۱۱/۲۱دخترم عمل لیزیک انجام دادن کار دکتر بسیار عالییییییی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴مادربزرگ
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عمل چشم مادرم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳معاینه چشم وتجویزعینک
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خیلی ساله میشناسمشون و هر دفعه برای معاینه میرم دکتر خوبی هستن راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیارباتجربه و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵عالی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خوب است
۱۳۹۸/۰۹/۱۰دکتری متخصص متدین و کاردرست هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۹حدودا پونزده یا شونزده ساله که بیمارشون هستم.
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بسیار دکتر کار درست و منصفی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۱عااااااالی
۱۳۹۸/۰۵/۰۳عمل فمتولیزیک
۱۳۹۹/۱۰/۲۶خیلی عالی 10 سال پیش عمل کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴چشمم عفونت داشت وخوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹برخوردشون خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۰۵برای ضعیف بودن چشم به ایشان مراجعه کردیم و با دارو وعینک مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عمل لیزیک انجام دادم و از شهرستان خرم آباد که دستگاه عمل رو نداشتن صدها نفر رو معرفی کردم و راضی بودم ولی الان آستیکمات چشمام برگشته و خیلی ناراحتم و نمیخوام دیگه عینک بزنم
۱۳۹۸/۰۶/۱۴دکتر خوبی هستن...و مطب خلوتی هم دارن مخصوصا توی این دوران کرونا
۱۳۹۹/۱۰/۰۷عمل چشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عمل چشم برای حذف عینک داشتم و بسیار موفقیت آمیز بوده و الان که حدود شش سال می گذرد هیچ گونه مشکلی پیش نیامده
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹ایشون عالی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۲۳مشکل التهاب و وجود جسم خارجی در چشم داشتم که ایشان مداوا کردن.
۱۳۹۹/۱۱/۲۰فقط ی ویزیت معمولی شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۹سلام برای اصلاح شماره چشم رفته بودم که با تشخیص صحیحشون چند سالی هست شماره چشمم تغیبر نکرده
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عمل لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عااااااالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۹مادرم هر دو چشمشون رو عمل کرد و راضی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی هستش
۱۳۹۸/۰۲/۲۹7خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ضعف بینایی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵من چشمامو 3 سال پیش، پیش دکتر عمل کردم خیلی خوبه خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶در یک کلام عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۰30 سال پیش به تجویز ایشون عینکی شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالیه دکتر️
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عمل چشم و کاملا راضی
۱۳۹۷/۰۲/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۰۳دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۴عمل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دوربینی و تجویز عینک راضی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹لیزیک چشم دلشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷تنبلی چشم خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دقت زیادی در تعیین نمره عینک دخترم داشتند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بسیار دکتر عالی . خیلی با دقت و با وجدان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عمل آب مروارید چشم مادرم که طبق گفته مادرم خوب انجام شد
۱۳۹۷/۰۴/۱۱آستگمات
۱۳۹۹/۰۳/۱۳من مادرم سال هاست بیمار ایشونیم و همیشه هم راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱پدرم بیمارشان هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عمل لیزیک کردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عمل چشم عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵اقوام رفتن خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عمل چشم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۱/۱۸من مشکل نازکی قرنیه داشتم وچن دکتر گفتند نمیشود عمل لیزیک انجام داد ولی ایشان این کار را با اعتماد به نفس انجام دادند و به من یک زندگی جدید دادند
۱۳۹۹/۰۲/۲۱عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۴/۰۱معاینه 6 ماه چشم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰