۳۳۴ نفر
دکتر سید محمدرضا طواف زاده حقی

دکتر سید محمدرضا طواف زاده حقی

متخصص چشم

متخصص شماره نظام: ۲۱۷۶۸
۹۸% پیشنهاد کاربران
۲۶۳ نفر

عاااااالی دکتر حرف نداره

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عمل لیزیک

۱۳۹۸/۰۴/۱۳

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

آب مرواریدآورده بودچشمم

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

بیماری آب مرواریدداشتم دکترخیلی خوب وعالی هستش

۱۳۹۹/۰۵/۱۱

بسیار خوش اخلاق و کار بلد

۱۳۹۹/۰۱/۲۲

عمل لیزیک انجام دادم عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

عالیه. خوش اخلاق حرفه ایه

۱۳۹۹/۰۶/۰۳

بهترین اند

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

آبریزش و خارش چشم

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

تشخیصشون عالیهههه

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

عاااالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

فقط برای معاینه نمره چشم رفتم پیش ایشون وراضی بودم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

برای چکاب وعینک

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

عمل چشم و کارشون خوب بوده

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

برای چک کردن ضعف چشمام. ایشون انسان خیلی محترمی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

عمل لیزیک انجام دادم

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

عمل لیزیک 6 سال پیش بی نظیرن

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

بسیار حاذق

۱۳۹۸/۰۶/۲۴

خوب شدند

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

خانمبندهبیمارایشانبودهوخیلیراضیهستندازکارشان

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

بزای بینایی سنجی پیششون رفتم کاملا دقیق و عالیه کارشون

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

شالازیون، جراحی داخل پلک داشتم کار و رسیدگیشان بسیار عالی بود.

۱۴۰۰/۰۱/۰۵

تشخیص خوب

۱۳۹۹/۰۳/۱۹

بسیار عالی و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

توسط دوستان

۱۳۹۸/۰۸/۰۸

عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عمل لیزیک کردم عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

عالی و متعهد و با اخلاق

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

کارشون رو خیلی قبول دارم

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

با تجربه و متخصص

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

آب مروارید

۱۳۹۷/۰۹/۲۷

عالی به همه توصیه کرده ام

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

عمل لیزیک چشم....عالی بود خداروشکر.

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

بسیار حاذق و فروتن

۱۳۹۹/۰۱/۱۶

خیلی خوب بودن

۱۳۹۷/۱۰/۱۲

ایشون دکتر خوب و با حوصله ای هستند.

۱۳۹۷/۰۶/۲۱

عمل لیزیک عااالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

عمل لیزیک داشتم وخداراشکر خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

آب مروارید داشتم پیش دکتر عمل کردم خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

لیزیک چشم . بسیار خوب و عالی

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

برای ضعیفی چشم هام و ویزیت عینک خدمتشون رفتم تشخیص فوق العاده دقیقی داشتن و بالاخره بعد از مدت ها شماره عینکم درست تشخیص داده شد

۱۳۹۸/۰۹/۳۰

خیلی عالین عمل لیزیک کردم

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

واقعا راضی بودم از کارشون

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

صبور دلسوز و متخصص

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

آستیگمات

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

عمل لیزیک

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

عالی ایشون دکتر دخترم هستن و اخلاقشون بیست بیست

۱۳۹۸/۰۴/۱۷

ازکارش راضی بودم

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

عمل آب مروارید و بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

تشخیص درست مطب خلوت نوبت دهی راحت

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

بسیار عالی عمل چشم

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

برای ضعیف بودن چشم به ایشان مراجعه کردیم، بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عالی هستن

۱۳۹۸/۱۰/۰۲

بسیار دکتر عالی هستند و کارشون فوق العادست

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عااالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

ضعیفی چشم و تشخیص درست ایشان

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

ایشون تا توی بیمارستان صدوقی بودند چشم پزشک خانوادگیمون بودند

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

در حدود 17سال پیش چشمم را نزد ایشون لیزیک کردم و بسیار راضی هستم

۱۳۹۷/۰۶/۰۷

عالی بودند

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

لیزیک انجام دادم راضیم از کارشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

لیزر و کارشون عالی بود

۱۳۹۷/۰۲/۲۹

عاااالی

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

عمل داشتم خیلی خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عالیییییی

۱۳۹۸/۰۵/۰۳

تشخیص دقیق و درست

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

تشخیصشون برای من عالی بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

مادرم از قدیم برای معاینه چشم به ایشان مراجعه می کردند. خ.ودم هم از چند سال پیش پیش ایشون می رفتم. خیلی مهربون و خوبن.

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

برای تعیین نمره عینک رفتم.

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

لیزیک چشم داشتم عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

سلام.من هنگام مطالعه سرگیجه داشتمو چشمام دردمیگرفت به دکتر مراجعه کردم و تشخیص دادن چشمام ضغیف هست و عینک تجویز کردن ودرکل راضی بودم

۱۳۹۸/۱۰/۰۹

عمل لیزر کردم چهارده سال پیش بسیار راضی هستم و چندین نفر از فامیل را هم معرفی کردم که همگی موفقیت آمیز عمل کردند.

۱۳۹۸/۰۶/۱۱

من 14 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و بسیارراضی بودم

۱۳۹۹/۰۳/۲۴

Ali bidan

۱۳۹۸/۰۳/۲۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

عمل لیزیک

۱۳۹۹/۰۴/۱۰

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

معاینه و تجویز عینک همچنین جراحی دانه ی داخل پلک که راضی بودم

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

برای تجویزنمره ی عینک مراجعه کردم که پزشک قبلی اشتباه تشخیص داده بودند ولی آقای دکتربادقت وبررسی وحوصله به مشکلم رسیدگی کردند

۱۳۹۹/۰۳/۰۱

بله خعلی خوب

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

لیزیک چشم انجام دادم خوب بود

۱۳۹۸/۰۱/۲۶

بسیار عالی

۱۳۹۸/۱۰/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

خیلی دکتر خوب و باحوصله لی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

عالییییییییییییی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

عمل لیزیک انجام شد و در حال حاضر دید 10/10 دارم

۱۳۹۷/۱۱/۲۱

دخترم عمل لیزیک انجام دادن کار دکتر بسیار عالییییییی

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

مادربزرگ

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

عمل چشم مادرم عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

معاینه چشم وتجویزعینک

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

خیلی ساله میشناسمشون و هر دفعه برای معاینه میرم دکتر خوبی هستن راضیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

بسیارباتجربه و تشخیص عالی

۱۳۹۹/۰۶/۲۵

عالی خوب

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

خوب است

۱۳۹۸/۰۹/۱۰

دکتری متخصص متدین و کاردرست هستند

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

خوب بود

۱۳۹۸/۰۷/۰۹

حدودا پونزده یا شونزده ساله که بیمارشون هستم.

۱۴۰۰/۰۱/۰۵

بسیار دکتر کار درست و منصفی هستند

۱۳۹۹/۰۴/۰۱

عااااااالی

۱۳۹۸/۰۵/۰۳

عمل فمتولیزیک

۱۳۹۹/۱۰/۲۶

خیلی عالی 10 سال پیش عمل کردم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

چشمم عفونت داشت وخوب شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

برخوردشون خوب بوده

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

برای ضعیف بودن چشم به ایشان مراجعه کردیم و با دارو وعینک مشکل حل شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

عمل لیزیک انجام دادم و از شهرستان خرم آباد که دستگاه عمل رو نداشتن صدها نفر رو معرفی کردم و راضی بودم ولی الان آستیکمات چشمام برگشته و خیلی ناراحتم و نمیخوام دیگه عینک بزنم

۱۳۹۸/۰۶/۱۴

دکتر خوبی هستن...و مطب خلوتی هم دارن مخصوصا توی این دوران کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۰۷

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

عمل چشم برای حذف عینک داشتم و بسیار موفقیت آمیز بوده و الان که حدود شش سال می گذرد هیچ گونه مشکلی پیش نیامده

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

ایشون عالی هستند

۱۳۹۸/۰۹/۲۳

مشکل التهاب و وجود جسم خارجی در چشم داشتم که ایشان مداوا کردن.

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

فقط ی ویزیت معمولی شدم

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

سلام برای اصلاح شماره چشم رفته بودم که با تشخیص صحیحشون چند سالی هست شماره چشمم تغیبر نکرده

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

عمل لیزیک چشم

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

عااااااالی

۱۳۹۷/۱۲/۱۹

مادرم هر دو چشمشون رو عمل کرد و راضی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

عالی هستش

۱۳۹۸/۰۲/۲۹

7خوب بوده

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

ضعف بینایی

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

من چشمامو 3 سال پیش، پیش دکتر عمل کردم خیلی خوبه خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

در یک کلام عالی بودن ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

30 سال پیش به تجویز ایشون عینکی شدم

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

لیزیک چشم

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

عالیه دکتر️

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

عمل چشم و کاملا راضی

۱۳۹۷/۰۲/۱۹

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۷/۰۳

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

عمل چشم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دوربینی و تجویز عینک راضی بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

لیزیک چشم دلشتم عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

تنبلی چشم خوب

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

دقت زیادی در تعیین نمره عینک دخترم داشتند

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

بسیار دکتر عالی . خیلی با دقت و با وجدان

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

عمل آب مروارید چشم مادرم که طبق گفته مادرم خوب انجام شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۱

آستگمات

۱۳۹۹/۰۳/۱۳

من مادرم سال هاست بیمار ایشونیم و همیشه هم راضی بودیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

پدرم بیمارشان هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

عمل لیزیک کردم

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

عمل چشم عالی بود

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

اقوام رفتن خوب بوده

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

عالی بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

عمل چشم

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

خیلی عالی

۱۳۹۸/۰۱/۱۸

من مشکل نازکی قرنیه داشتم وچن دکتر گفتند نمیشود عمل لیزیک انجام داد ولی ایشان این کار را با اعتماد به نفس انجام دادند و به من یک زندگی جدید دادند

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

معاینه 6 ماه چشم

۱۴۰۰/۰۶/۱۰
آدرس و تلفن مطب دکتر سید محمدرضا طواف زاده حقی
اصفهاندروازه شیراز - چهارباغ بالا - کوچه بهار آزادی - جنب داروخانه وحید
شنبه تا چهارشنبه ساعت: ۴:۳۰ الی ۷:۳۰ عصر
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    دروازه شیراز - چهارباغ بالا - کوچه بهار آزادی - جنب داروخانه وحید