عمل اب مروارید هر دو چشم برایم انجام دادند بسیار از کار جناب دکتر راضی هستم خداوند حفظشان کنه
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
عمل یاگ
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
دکتر فوق العاده عالی از نظر اخلاق و کار و وجدان کاری ،باتجربه و ماهر و بسیار خداشناس
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
چشمام خفیف ضعیف بود عینک تجویزکردن واسم ولی یه مقدار استیگماتم رو بالاگفته بودن عینک رومیزدم سردردمیگرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
خوب بوده راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
علم چشم
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
خواهرم عمل آب مروارید داشتند و راضی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
تشخیص صحیح واخلاق عالیشان
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خوب بودن
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بله خوب دکتری هست
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
پسرم تصادف کرده بود ایشان چشم پزشک او بودند
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
جدا شدگی زجاجیه از شبکیه . تحت درمان هستم و تا الآن دو بار ویزیت شده ام . با توجه به مراجعه کنندگان زیاد تامین اجتماعی . با مراجعه کننذگان رفتار گرمی ندارد . می خواهم با یک چشم پزشک دیگر هم مراجعه کنم . میدانم پزشک حاذقی هستند برای همین به ایشان مراجعه کردم .
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
سلام عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
آب مروارید داشتم ولی لنزی که گذاشته شد مشخصه و حالت طبیعی ندارد
البته بینایی خیلی بهتر شده
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
آب مروارید، جراحی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
باسلام
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
بسیار عالی و با سواد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
سلام پدرم مشکل چشم داشت وایشون تشخیص دادن خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
عالی و تشخیص صحیح
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
لیزر شبکیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
من مادرم هردوچشمشان آب مروارید داشت دکتر عمل کردن،بسیار راضی هستن از عمل
دوستان و آشنایان مراجعه کردند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱تشخیصشون فوق العاده است
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عمل آب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۱۴تبخال چشمی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱عمل اب مروارید هر دو چشم برایم انجام دادند بسیار از کار جناب دکتر راضی هستم خداوند حفظشان کنه
۱۴۰۳/۰۲/۲۳عمل یاگ
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دکتر فوق العاده عالی از نظر اخلاق و کار و وجدان کاری ،باتجربه و ماهر و بسیار خداشناس
۱۴۰۰/۱۰/۲۹چشمام خفیف ضعیف بود عینک تجویزکردن واسم ولی یه مقدار استیگماتم رو بالاگفته بودن عینک رومیزدم سردردمیگرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱خوب بوده راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۰بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳علم چشم
۱۴۰۱/۰۸/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خواهرم عمل آب مروارید داشتند و راضی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۱تشخیص صحیح واخلاق عالیشان
۱۴۰۰/۰۹/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۱خوب بودن
۱۴۰۱/۱۱/۳۰بله خوب دکتری هست
۱۴۰۱/۰۳/۱۷پسرم تصادف کرده بود ایشان چشم پزشک او بودند
۱۴۰۲/۰۲/۱۲جدا شدگی زجاجیه از شبکیه . تحت درمان هستم و تا الآن دو بار ویزیت شده ام . با توجه به مراجعه کنندگان زیاد تامین اجتماعی . با مراجعه کننذگان رفتار گرمی ندارد . می خواهم با یک چشم پزشک دیگر هم مراجعه کنم . میدانم پزشک حاذقی هستند برای همین به ایشان مراجعه کردم .
۱۴۰۴/۰۲/۱۲دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۲سلام عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳آب مروارید داشتم ولی لنزی که گذاشته شد مشخصه و حالت طبیعی ندارد البته بینایی خیلی بهتر شده
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۹آب مروارید، جراحی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰باسلام
۱۴۰۳/۰۱/۰۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار عالی و با سواد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام پدرم مشکل چشم داشت وایشون تشخیص دادن خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی و تشخیص صحیح
۱۴۰۲/۰۹/۲۰لیزر شبکیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۵من مادرم هردوچشمشان آب مروارید داشت دکتر عمل کردن،بسیار راضی هستن از عمل
۱۴۰۰/۰۸/۱۳