تهران بلوار کشاورز - خیابان وصال شیرازی - خیابان ایتالیا - پلاک62
کرج خیابان دکتر بهشتی - نبش کوچه بیمارستان امام خمینی - ساختمان کهن - طبقه 4 - واحد 3
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار کشاورز - خیابان وصال شیرازی - خیابان ایتالیا - پلاک ۶۲
خیابان دکتر بهشتی - نبش کوچه بیمارستان امام خمینی - ساختمان کهن - طبقه ۴ - واحد ۳
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۶مشکل فشار خون خوب شدیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱فعلا ۱ جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر بسیار خوب و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر فوق العاده ای هستن و نتیجه عمل قلب بازایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰فوق العا
۱۴۰۰/۱۱/۰۹سلام دکتر زارع زاده به معنای واقعی انسان هستند ومتبحردر کارشون،هم خودم،پدرم همسر خواهرم و..از بیماران ایشان هستیم .
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۱پدرم مشکل قلبی دارن و خیای دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷باتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵سلام اسکن بیارم نوشن بدم نمی دونم چه روزای است
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی و ماهر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵مشکل تپش قلب بهتر شدم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶فشار خونم سه ماه بود بینیمم کم نمیشد الان یک هفتس رفتم پیشش اومده پایین
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکترحاذقی است
۱۴۰۴/۰۳/۰۵گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۵/۰۴برای مادر ویزیت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱جهت ویزیت مادرم رفتیم که تا الان خوب بوده مشکلی نداشتیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر درجه یک باسواد خوش برخورد ..خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱گرفتگی رگ
۱۴۰۱/۰۸/۱۱به دلیل اختلالات موجود در نوار قلبی مشکوک به سکته بودم که بعد از مراجعه به ایشان مشخص شد سکته نبوده و تنها دچار یک بیماری مادرزادی بودم به نام wpw یا وجود یک رگ اضافه در قلب که اقدامات لازم از جمله اکو و اسکن قلب انجام شد و رگ مورد نشر سوزانده شد
۱۳۹۷/۰۷/۰۷دکتر حا
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸مادرم توسط ایشون آنژیوگرافی شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۶/۰۳برای چکاپ خدمتشون رفتم پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بهممعرفی شدن
۱۴۰۴/۰۱/۱۵عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲مشگل گرفتگی رگ قلب و عمل خیلی عالی انجام دادند
۱۳۹۹/۱۱/۰۳نوبت میخواستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۸در یک کلمه با اخلاق ترین انسان ترین و فوق العاده ترین دکتری هستن که تا به حال دیدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰برای چک آپ
۱۴۰۱/۱۰/۱۲عالیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۸گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خیلی خوبه من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عااالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی هستن پدرم پیششون آنژیو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بهترین هستندایشون
۱۴۰۱/۰۵/۲۶از بیماران اقای دکتر زارع هستم سالیان زیاد هست گه مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱برای پدر و مادر رفتم. خوش برخورد و مسئولیت پذیر بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۶تشخیص صحیح
۱۴۰۴/۰۹/۱۳فشارخون خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۱۸۱۴سال میشناسم دکتر یک انسان بی نقص است
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خداروشکر دکتر خوبیه راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۲۳مادرم پیش ایشون آنژیو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سلام جناب اقای دکتر زارع با اخلاق ترین حاذق ترین پزشکی هست که من در طول ایام بیماری خودم وهمسرم دیدم همسرم من با ۱۵ تا استنت زندگیشو مدیون اقای دکتر زارع زاده میدونه قدردان همه زحماتشون هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکتر حرف نداره
۱۴۰۴/۰۷/۰۲آنژیو کردم بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۱انژیو شدم ومعرفی به جراح قلب
۱۴۰۰/۱۲/۱۵باسلام.ایشان دکتر با تجربه و خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۲۲فشار خون
۱۴۰۴/۰۳/۲۷رگ قلبم گرفته بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۲فنر گذاشتیم
۱۳۹۷/۱۱/۱۳فشار خون و ضربان قلب،چکاپ انجام شد،قابل قبول
۱۴۰۰/۰۹/۰۵مادرم مریض دکتر بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسیار دقیق با صبر و حوصله و توانا
۱۴۰۴/۰۶/۲۳کنترل فشار خون
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۶/۰۱منظم نظام مند و سریع. بدون هدررفت وقت، ویزیت و توصیه ها انجام پذیرفت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۹جراحی موفقیت امیز
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عااالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۴سلام. من ده ساله مریض دکتر مسعود زاره زاده هستم خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار دکتر باسواد و مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار دکتر حاذق و مسلط بکار در ضمن بیمار با ایشان خیلی راحت و انرژی مثبت سلامتی میگردد .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار دک
۱۴۰۴/۰۶/۱۹مادر و خودم انژیو داشتیم که عالی بودن خصوصا برای عمل مادر
۱۴۰۴/۰۳/۲۴فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲پزشک آرام و حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶ناراحتی قلبی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر بسیار خوب و مجربی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷فشارخون
۱۴۰۴/۰۹/۲۰من خیلی ساله تحت نظر اقاط دکتر هستم حدود ١٤ ساله وراضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳به علت مشکل فشارخون تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲گرفتگی عروق - با آنژیوگرافی مرتفع گردید.
۱۴۰۱/۰۶/۰۳بسیار دکتر با تجربه و کاردان و مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۹هنوز نه
۱۴۰۴/۰۸/۱۶نوسان فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۵در تشخیص و درمام عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴پزشک حاذق عالی بینظیر گرفتگی عروق قلبی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر بسیار ماهر و مجربی هستند و در درمان فشار خون مهارت بالایی دارند.
۱۴۰۰/۰۸/۲۷بسیار دکتر حاذقی میباشند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مادرم مشکل قلبی دارد والان چند سال نزد دکتر زارع زاده میبرم واقعا دکتر بسیار بسیارخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتربسیارخوب وبا شرافتی است انسان به تمام معنا خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۵فشار خون
۱۴۰۴/۰۴/۱۷انزو و بالن گذاری موفق
۱۳۹۹/۰۷/۲۶خیلی دکتر خوبی هست من الان ۵ سال هست که از گلپایگان میام پیش این دکتر .خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۸آنژیو رگ
۱۴۰۰/۱۱/۳۰درد در قفسه سینه و پشت شانه که با آنژیوگرافی و نصب فنر بهتر شده
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتربسیارحاذق وخوش برخوردی هستن فقط ایکاش اکو ونوارقلبشونو بابیمه های تکمیلی قراردادداشتن چون واقعا تواین وضعیت اقتصادی پرداخت هزینه ش سخته تا بخوایم بعداازبیمه تکمیلی بگیریم
۱۴۰۵/۰۳/۲۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسار کار بلا و متعهد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱توصیه به عمل کرد وانجام شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بهترین دکتر قلب هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷مشکل قلبی وفشار خون
۱۳۹۸/۱۱/۳۰سلام استند گذاشتم و خیلی هم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خوش اهلاق و خاذق
۱۴۰۴/۰۵/۲۶الژیوقلب
۱۴۰۴/۰۷/۱۵اخلاق مدار ، مجرب،فاقدمدیریت زمان جهت نوبت دهی آنژیو ، حدود 14 ساعت جهت آنژیوگرافی در بیمارستان تخت جمشید کرج در استرس بسر بردیم!
۱۴۰۱/۰۸/۱۳سلام به نظرمن پزشک متخصص وحاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۲فشارخون
۱۴۰۰/۱۰/۲۸قلب من فنر
۱۴۰۲/۰۲/۱۳قلب درد
۱۳۹۹/۱۱/۰۹یکی از بیماران ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰اسنت گذاشتن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲مامانم مشکل قلبی داشتن ایشون قلبشونو عمل کردن وفنر گذاشتن خدارو شکر حالشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲پزشک مجربی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۴خوب بو
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سلام.مشکل قلب داشتیم چندین سال هست یا ایشان مریض میباشیم عالی هست.وقت میگذارد برای بیمار،،
۱۴۰۴/۱۱/۲۱تنگی عروق . آنژیو گرافی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دمتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مادرم فشارخون داشتن عااااالییییی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳Pگرفتگی رگ قلب با تشخیص آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پدرم مشکل قلبی داشت سالهاست تحت نظر ایشون هستن، پزشک عالی وخوبی هستن بهترینه
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتری کا با این تخصص در هر شرایطی تلفن مراجعه کننده ها را در هر موقع جواب میده و مشکل همه را حل میکنه باید نامی بیشتر از دکتر بهش داد نامی که نزدیک خدا باشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسیار پزشک باتجربه و در عین حال جدی در کار خود هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۹مشکلات قلبی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۹مشکل خاصی نداشتم برای کنترل رفتم ولی از اقوام تحت نظر هستن و رضایت دارند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸از طبابت ایشان بسیار راضی گرفتگی عروق
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتری خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بیماری قلبی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸ازدوستان بنده و نتیجه خوبی گرفتن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰آنژیو و استد قلبی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲فنرگذاشتن درقلب
۱۴۰۱/۰۴/۱۶بسیار دکتربا اخلاق و شریف و دکتر مجربی هستن خدا همیشه نگهدارشون باشه
۱۴۰۴/۰۵/۳۰پزشکی حازق و مسئولیت پذیر هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۳قلب و عروق تپش قلب
۱۳۹۷/۰۸/۱۸بسته بودن عروق قلب
۱۳۹۷/۰۶/۰۵نتیجه کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۹پزشک مامان هستند برای عالی گفتن، هرچه بگویم کمه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۱۸بسیار عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالی ایشان دکتر قابلی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۱۶مادرم یکبار ویزیت شدن
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ایشون از دکترهای حاذق میباشد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۹فنر در قلب و انژوگرافی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار باحوصله وخوب پاسخگو هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار دکتر خوبی هستند چه از نظر تشخیص چه از نظر تجربه ما خانوادگی همیشه پیش ایشون میریم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵سلام پلی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بانکودربژدوکذرز
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر با انصاف و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۲برای چک آپ و فشار خون خدمتشون رسیم.بسیا حرفه ای و فوق العاده هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۷بسیار انسان والا ییهستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۲حرف نداره
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عروق گرفتگی پا تشخیص پزشکی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دوسال پیش آنژیوگرافی شدم نزد ایشان وارد آن زمان بیمار ایشان هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۶اخلاق و تخصص در کار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۱محرب متعهد با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۳اکو انجام شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۵سالها ست بیمار ایشون هستم عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالیییی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بی نظیرن هم از طبابت هم اخلاق خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتری حاضق و مسئول هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۶مشکل من اسلو فلو بود که برای معاینه دوره ای رفتم و بررسی و معاینه ایشان بدون نقص بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۹بسیار عالی درد قفسه سینه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر بسیار مهربان وحاذق بودن وتشیخص عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸انگی عروق
۱۴۰۴/۰۶/۱۹فشارخون
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار با حوصله و کاردان هستند. تخصص کامل در تشخیص بیماری های قلبی دارند.
۱۴۰۱/۱۲/۱۷مادرم پیش دکتر آنژیو و فنرگذاری قلب انجام دادن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۰تنگی دریچه ی میترال تجویز دارو( وراپامیل۴۰ آسپرین۸۰
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶با توجه به نتیجه اسکن و به دلیل سابقه بیماری قلبی در خانواده ، توسط ایشان آنژیو شدم و خوشبختانه مشکلی نبود.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸تازه رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳من مشگل گرفتگی رگ بود که با آنژیو رفع شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷کارشون عالیه هم بنده هم مادرم هم برادرم را آنژیو گرافی کردند برای خودم هم استنت گذاشتند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹آنژیوانجام شدشکرخدا خوبم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹مشکل قلبی داشتم دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۰۱عالییییییییب
۱۴۰۱/۱۰/۱۱بسیار بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۰۵بسیارحاذق وباحوصله
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۸مادر من تحت نظر ایشان است تشخیص ایشان و نحوه برخورد ایشان بسیار عالی است خدا عمر باعزت بهشون بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۵مشکل مادربزرگم بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۴ایشون دکتر عالی هستند مادرم تحت نظر ایشون روبه بهبود است
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بیمار دکتر بودم دارای سه عدد استنت عروق می باشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷بنده. Cmبودم تحتنظر ایشان هستم و راضیم فوق العاده هستند
۱۳۹۸/۱۲/۱۸گرفتگی عروق قلب وانجام آنژیو
۱۴۰۱/۱۰/۱۵مادرتحت نظرایشون بودنددکتری بسیارمهربان ودرتخصصشان عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۲بسیار مجرب، متعهد ، دلسوز و خوش اخلاق هستند .
۱۴۰۱/۰۶/۲۱تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بیماری قلب آنژیو شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۵دخترم چند ماهی میگه قفسه سینه درد میکنه فکر میکنه قلبش درد میکنه میخواستم بیارم ویزیت بشه ببینم مشکلی داره یا نه
۱۴۰۰/۰۲/۱۰بسیار خوب و پرحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دکترخوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۱پزشک بسیار توانایی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶سکته قلبی که با تشخیص خوب ایشون ۴تا فنر گذاشتن والان خوبم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳مشکل گرفتگی رگ
۱۴۰۰/۰۶/۲۵بااخلاق ودقیق
۱۴۰۰/۰۷/۲۹یه دکتر باشخصیت و کاملا کار بلد
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل قلبی دارم و تشخیص آقای دکتر عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۰خیلی عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷آنژیو نمودن آقای صادقپور
۱۳۹۸/۰۵/۰۱بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸ایشون دکترحاذقی هستن وتشخیصشون وعملشون دقیقه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸درددرناحیه سینه و تشخیص به موقع و درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بسیار پزشک خوب مهربان و باخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار ماهر و رضایت کامل
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی دکترهایی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عاااللللی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰مشکل قلبی و گذاشتن فنر
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سلام به خاطر فشارخون رفتم یک جلسه بیشتر نفتم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیارعالی و با حوصله مشکل نوسان فشار داشتم خداروشکر با کمک ایشون کنترل شد
۱۴۰۱/۰۹/۲۴