دکتر غلامرضا امینی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی با شماره نظام پزشکی 107880 در تهران فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان در خیابان پیروزی، بین مترو پیروزی و مترو نبرد، نبش کوچه ایلخان پلاک ۱۲ طبقه ۳ واحد ۶ است.
دکتر غلامرضا امینی یکی از پزشکان برجسته در حوزه قلب و عروق است که با تخصص فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی و شماره نظام پزشکی 107880 در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند و عضو انجمن قلب و عروق اروپا و آمریکا میباشند. دکتر غلامرضا امینی در منطقه پیروزی تهران، در مطبی که در خیابان پیروزی، بین مترو پیروزی و مترو نبرد، نبش کوچه ایلخان پلاک ۱۲ طبقه ۳ واحد ۶ واقع شده است، بیماران را ویزیت میکند.
با بیش از بیست سال تجربه و انجام بیش از ۴۰۰۰ عمل آنژیوگرافی از طریق دست، دکتر غلامرضا امینی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و عروقی از جمله درمان سکته قلبی، آنژیوپلاستی عروق کرونر، کنترل فشار خون، درمان آریتمی، مدیریت نارسایی قلب و اختلالات چربی خون تخصص دارد. خدماتی مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی داپلر رنگی، هولتر ریتم و فشار ۲۴ و ۴۸ ساعته و مشاوره قبل از عمل جراحی غیر قلبی نیز در مطب ایشان ارائه میشود.
دکتر غلامرضا امینی، متخصص قلب و عروق، بارها در بیمارستانهای معتبر تهران از جمله عرفان نیایش (سعادتآباد)، الغدیر، شهرام (میدان فاطمی) و بهارلو اقدام به انجام آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی کردهاند. علاوه بر این، ایشان سابقه چاپ مقالات علمی در ژورنالهای بینالمللی و کسب رتبه برتر فلوشیپ آنژیوپلاستی در سال ۱۳۹۵ را دارند.
بیماران دکتر غلامرضا امینی در تهران، بهویژه در منطقه پیروزی، از تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و پیگیری مستمر درمان رضایت بالایی دارند. طبق تجربه بیماران، خدمات ویزیت و چکاپ قلبی عروقی و کنترل فاکتورهای خطر قلبی، به صورت کامل و علمی انجام میشود. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
در مجموع دکتر غلامرضا امینی، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی، با سابقه علمی و عملی گسترده، در تهران و منطقه پیروزی به ارائه خدمات تخصصی قلب و عروق مشغول است.
دکتر غلامرضا امینی متخصص قلب و عروق و دارای فلوشیپ اقدامات مداخلهای و بالون آنژیوپلاستی میباشد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر غلامرضا امینی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطب دکتر غلامرضا امینی در تهران، خیابان پیروزی، بین مترو پیروزی و مترو نبرد، نبش کوچه ایلخان پلاک ۱۲ طبقه ۳ واحد ۶ قرار دارد.
خدمات مطب شامل ویزیت و معاینه قلبی، نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، هولتر فشار و ریتم، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و درمان بیماریهای قلبی است.
بله، دکتر غلامرضا امینی عضو انجمن قلب و عروق اروپا و آمریکا میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پیروزی بین مترو پیروزی و مترو نبرد کوچه ایلخان پلاک ۱۲ طبقه ۳ واحد ۶
شنبه یکشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه عصرها
اینستاگرام: dr-gholamreza-amini
درحال انجام درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سلطان آنژیو... سلطان قلب ها... خیلی مشتی... خیلی با مرام. خیلی به پدر بنده لطف داشتن و تحت نظر دکتر سلامتی شون رو به دست آوردن
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۰/۳۰با سلام خدمت جناب اقای دکتر غلامرضا امینی انشالله که در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشند و زندگی سرشار از سلامتی و توام از نگاه پر از خیر و برکت خداوند باشند ایشان من و خانواده ام را از روز هایی که پراز استرس و ترس بودیم نجات دادند انشاالله که همیشه مورد عنایت الطاف خداوند مهربان باشند . دکتری که قبل از مراجعه به دکتر امینی رفتم ترسی سرشار از استرس به من و دخترم وارد کردند گفتن ۸۰درصد از ۳ رگ ۲ رگ گرفته که با پیشنهاد اقای دکتر امینی به سی تی انژیو متوجه شدیم که اصلا گرفتگی رگ نداشتم فقط وفقط کمی رسوب یا اهک گرفت که فقط با قرص چربی حل میشه اصلا چیز بزرگی نبود در صورتی که اون اقای دکتر گفته بودن با انژیو باز نمیشه و فقط با بالن و فنر باز میشه من از اقای دکتر امینی و پرسنل محبوب کلینیک بهار زندگی کمال تشکر و قدردانی را دارم انشالله هرجا که هستند شاد و سلامت باشند.
۱۴۰۲/۰۹/۰۹بسیار کاربلد و خوش برخورد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰قلبم تیر میکشید چکاپ کامل شدم خیلی خوش برخورد بودن و واقعا راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۴/۲۷پیششون آنژیو شدم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۶بسیار صبور و محترم ، تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار دکتر کاردان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر خوبی بودند خوش برخورد و در تخصصشون عالی بودند
۱۴۰۲/۰۶/۲۸تشخیصش درست بودمرسی اخلاقش خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۲۶تحت درمانم دکتر خوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله خنده رو و کار بلد.پدرمو بخاطر مشکلشان بردم پیششون و خییییلی عالی درمانشان کرد
۱۴۰۲/۰۸/۰۹برای تنظیم فشار خون مراجعه کردم واقعا دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۳/۱۱/۱۵گرفتگی یکی از رگهای قلبی داشتم پیش دکتر آنژیو شدم و خداروشکر تحت نظر ایشون خیلی حالم بهتره خدا حفظ کنه آقای دکتر رو
۱۴۰۳/۰۲/۲۴دکتر بسیار خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷مادر من مشکل فشار دارن و اینکه ایشون کاملا وضعیت بیمار رو درک میکنن و کاملا شنونده هستن و به بهترین شکل راه حل ارائه میدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار دکتر مهربان و باسوادی بودند و من رو از استرسی که یه متخصص دیگر به من داده بودند نجات دادند چون تشخیص ایشون این بود که اصلا نیازی به آنژیو ندارم . ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر بسیار خوش برخورد و وقت کافی برای بیمارستان میگذارند
۱۴۰۲/۰۷/۱۸چند تا دکتر مراجعه کردم که بهم گفته بودند باید آنژیو بشم ولی تشخیص دکتر امینی این بود که اصلا نیازی به آنزیو ندارم و خداروشکر بعد چند بار مراجعه و با تجویز دارو روند درمانم عالی بود و قطعا با ایشون ادامه خواهم داد بخاطر تشخیص درستشون و نتیجه مطلوبی که گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷مادرم چندساله قلبش درد میکرد و یهو حالش خیلی بد شد آقای دکتر هومان کاظمی هفته پیش ویزیت کردند و به داد ما رسیدن خداروشکر به موقع فرستادنمون برای آنژیو, آقای دکتر غلامرضا امینی هم آنژیو رو انجام دادن و فنر گذاشتن که شکر خدا به خیر گذشت.ممنونم از هردو دکتر بزرگوار. خداحفظتون کنه
۱۴۰۲/۰۵/۱۳بهترین تیم پزشکی من یکشنبه توسط دکتر کاظمی ویزیت شدم و گرفتگی شدید تشخیص دادند و روز بعد توسط دکتر امینی بزرگوار آنژیو شدم بسیار دقیق و عالی بودن یه تیم واقعا حرفه ای. حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۵/۰۸مشکل قلبی خیلی دکتر خوبی وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خیلی دکتر عالی هستش خوش اخلاق ترین دکتر دنیا..توسط ایشان آنژو شدم خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۸ویزیت ۳۹۰۰۰۰ تومان نوار قلب ۲۱۰۰۰۰ تومان اکو ۱۹۵۰۰۰۰ تومان جمعا یک مشاوره قلب ۲۵۵۰۰۰۰ تومان هزینه برداشت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳س.بهنطرمن واقعا لیاقت همین لقبوداره سلطان قلب ایران مریم الماسی حشیانی ازبیماران درودفراوان خدمت شمادکترعزیز
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سلام روزتون بخیر برای درد قفسه سینه مادرم که به کتفشون و پشت شون میزد مراجعه کردیم آقای دکتر با صبوری و دقت زیاد و بررسی اسکن و گرفتن اکو گفتن باید آنژیو بشن برای ۵ خرداد وقت دادن انشاالله آنژیو کنن و مشکل شون حل بشه ، واقعا دکتر خوش برخورد و صبوری هستن برای مریض وقت میزارن و به همه سوالات پاسخ میدن و کامل شرح حال توضیح میدن و انرژی مثبت و آرامش به مریض و همراه منتقل میکنن.
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۵دکتر خیلی خوبیه . تشخیص عالی هرجا رفته بودم گفتن باید سی تی آنژیو انجام بدم به تشخیص دکتر متوجه شدم که اصلا ناراحتی عصبیه و ربطی به قلب نداره. واقعا عالی بود. ممنونم
۱۴۰۲/۰۵/۱۰خدا خیرشون بده عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳باسلام ،بنده با درد سینه شدید رفتم پیش ایشان که با معاینات دقیق و با حوصله سلامت قلب بنده رو تایید و به متخصص گوارش معرفی کردند، ایشان انسانی بسیار شریف و محترمی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۲پیششون آنژیو شدم عالی بودن و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۰/۲۲من امروز برای ویزیت رفتم برخورد بسیار محترمانه با بیمار داره، کاملا وضعیت رو برام توضیح دادن ، به نظرم توی تخصصش بسیار حرفه ایه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی با اخلاق و حوصله هستن عاالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳مشکل من آمبولی ریه بود که باکمک خداوند وزحمات آقای دکتر کاملا بهبود یافتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۳عالی و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۳/۲۴گرفتگی عروق قلب آنژیو شدم و استنت گذاشتن، خدارو شکر مشکل حل شد ممنون از دکتر امینی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خوش اخلاق وبا حوصله استند بای جلسات بعدی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۹پنجه طلای آنژیو
۱۴۰۳/۰۴/۰۲بسیار عالی و خوش برخورد. گرفتگی یکی از رگهای قلب داشتم که آنژیو شدم و خیلی حالم خوب شد . خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۳/۲۲ضربان قلب بالا نگران بودم با تشخیص دکتر نگرانیم رفع شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۴پنجه طلای آنژیو هستن خدا حفظشون کنه و خدا همچین دکترایی رو توی کشورمون زیاد کنه
۱۴۰۳/۰۵/۰۱عالی با شخصی تیم حرفه ای و موادب و با اخلاق و فنیییییییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بهترین دکتر قلب و عروق.. هم خودم تحت نظر ایشون درمان شدم هم مادرم پیششون آنژیو شدن و خداروشکر حالشون خوب شده امیدوارم هرجاهستن خداحفظشون کنه و سلامت باشن. سلامتی مادرم رو مدیون ایشان هستیم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۲نیازی نیست
۱۴۰۳/۰۷/۳۰آقای دکتر امینی خیلی بادرک خوب هستند تشخیص عالی دارن من مشاوره قبل عمل داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴تشخیص دکتر آنژیو بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۳تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۸باسلام ایشون دکتر بسیار باددب ولاشعوری بودنو وحسابی کاربلد ومطب مجهز به اکو ونوار قلب بود ممنونم از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خیلی با معرفت و باشخصیت و خیلی تو حرفه شون تخصص دارن پدرم پیش ایشون آنژیو شدن و فنر گذاشتن بسیار از ایشون ممنونیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷پدرم را اورژانسی آنژیو کردن در بیمارستان بهارلو. از ایشان تشکر میکنیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸واقعا دکتر عالی و بسیار خوش برخورد و کار بلد و با حوصله ای هستن مطبشون هم بسیار زیباست. پرسنلشون هم خیلی خوب.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹پدرم گرفتگی 2 از رگهای قلب داشتند و حالشون خوب نبود یه بار سکته کرده بودند خداروشکر با کمک دکتر امینی و تشخیص درستشون پدرم رو آنژیو کردن و بهتر شدن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲پنجه طلای آنژیوه ایران
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر بسیار عالی خوش رو و خوش برخورد تخصصشون هم عالیه گرفتگی دوتا از رگهای قلب داشتم که برطرف شد درکنار تخصص عالیشون اخلاقشون بی نظیره
۱۴۰۳/۰۱/۲۱پزشک بسیا
۱۴۰۳/۰۴/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱سرشار از انرژی مثبت ، خوش اخلاق ،خوش برخورد ، وارد و حاذق
۱۴۰۴/۱۰/۰۳سلام وقتتون بخیر و شادی اقای دکتر بسیار عالی وقشنگ به حرف بیمار گوش میده با انرژی مثبت بسیار بالا درضمن منشی هاشونم بسیار عالی و مهربون هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دختر فوق العاده خوش اخلاق خوش برخورد ما برای معاینه رفته بودیم مشکلی نبود
۱۴۰۴/۰۲/۰۳آنژیو شدم و شکر خدا راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸فامیلهام رفتن و خیییلی از آقای دکتر تعریف کردن که حرف بیمار را بخوبی گوش میدهد و تشخیصشون خوبه و کار استنت انجام دادن و راضی هستند . خداروشکر. سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳سلام بسیار حاذق و با اخلاق و مهربان و برخورد عالی خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار دکتر خوش برخورد و دانا
۱۴۰۴/۱۰/۰۹فردی صبور مهربان با توضیح دادن به بیماردقیق بررسی داروهای مصرفی بیماربا تجربه وبا سواد. خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰فشارخون بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بسیار خوش رو و محترم،تشخیص درست و رفتار مناسب
۱۴۰۴/۰۱/۰۲بسیار عای هم برخورد هم دقت بررسی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲تبش قلب ، چکاپ قلب ، خیلی با حوصله و مهربان ، تست ورزش دادم ، کلا از سلامتم راضی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵MI, درمان عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲به من گفته بودن باید عمل قلب باز بشم دکتر امینی از طریق بالون و استنت مشکل من رو حل کردن. فوق العاده خوش اخلاق هم بودن.
۱۴۰۲/۰۵/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱گرفتگی رگ داشتم که با کمک اقای دکتر استنت گذاشتم ومشگلم حل شد خداروشکر
۱۴۰۳/۱۱/۰۹سلام من مادرم را برد پیش ایشان خیلی دکتر خوش اخلاق وبا حوصله هستن وخیلی برای مریض وقت میزارن وبا آرامش حرف مریض را گوش میکنن وفوق العاده دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸من تو اینستا زدمبهترین متخصص قلب شرق تهران دکتر امینی رو معرفی کرد که واقعا خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۳/۲۶باتجربه خوش برخورد برای مریض خیلی وقت میزاره از همه لحاظ عالی است وتشکر میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴سه شنبه مراجعه کردم برای آنژیو و برام فنر گذاشتن و بسیار حالم بهتره.واقعا بهتر از چیزی بود که تصور میکردم و میترسیدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱در رابطه با فشار خون به آقای دکتر مراجعه کردم از نتیجه مداوای ایشان بسیار راضی هستم آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و با شخصیت هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶سلطانه. یه دونه اس. بهترین دکتر برای آنژیو
۱۴۰۳/۰۲/۲۴فشار خون بالا داشتم و مشکل گرفتگی دو تا از رگهای قلبم بود که آقای دکتر امینی برام فنر گذاشتن. خیلی دکتر خوبیه و من از ایلام خدمت ایشون رسیدم. خدایی بگم ازش خیلی راضی بودم خدا هم ازشون راضی باشه.
۱۴۰۲/۰۵/۳۱مشکل فشار خون داشتم با کمک ایشون تحت درمان قرار گرفتم و خداروشکر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸Ok بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵۴ سال پیش پیششون آنژیو شدم و از اونموقع تحت نظر ایشون هستم تشخیص شون عالیه و خیلی هم خوش اخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۱پا درد شدید که با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار با حوصله و خوش اخلاق و با سواد. کم داریم مثل ایشان. رحمت خدا بر والدین ت دکتر جان. تندرستی و بهترین ها رو برای شما و خانواده محترم آرزوی میدارم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸پدرم رو آنژیو کردن خیلی رضایت داشتیم و سلامتی پدرم رو مدیون ایشونیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸اخلاق 20 کارشون 20 وجدان کاری 20 پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۴/۱۹انزو گرافی
۱۴۰۲/۰۹/۲۷گرفتگی رگ داشتم قبلا هم آنژیو انحام داده بودم ۲ سال فوبیا داشتم آنژیو کنم ولی کار دکتر امینی پنجه هاشون معجزه ی مسیحا داره ...عالی بودن واقعا
۱۴۰۴/۰۲/۱۴برای مادرم رفتن عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳خیلی خوش اخلاق و حرفه ای هستند. آنژیو اضطراری برام پیش اومد و ایشون زحمت تمام کارا رو کشیدند نگران این بودم که یه وقت خودشون نیان ولی خداروشکر همه ی کارها رو پیگیری کردند و هماهنگی های لازم رو خودشون انجام دادند. فوق العاده بود. ممنونم ازشون.
۱۴۰۲/۰۵/۲۴خوش برخورد ودقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۱تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بهترین دکتر هستن ایشون با حوصله و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۰۴سلام وارادت بسیار بسیار دکتر حاذقی هستش من همسرم بردم اونجا و بسیار بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بهترین دکتر قلب تهران
۱۴۰۳/۰۵/۰۱فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲بینهایت عالی هم پاسخ دهی توسط آقای دکتر امینی آنژیو انجام شده وبسیار عالی بودن برای بیمار خیلی وقت میگذارند وتوضیح دهی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹دکتر خوب و حاذقی هستند و خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۷/۱۸بهترین، بااخلاق ترین، و حرفه ای ترین دکتر هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بهم گفته بودن عمل قلب باز انجام بدن جای دیگه هم یه بار ۵ سال پیش عمل شدم. اما به تشخیص دکتر امینی نیازی به عمل مجدد ندارن.و با تجویز دارو بهترم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷واقعا راسته که میگن پنجه طلای آنژیوه شوهرم رو پیش ایشون آنژیو کردیم خدارو هزاربارشکر که دکتر امینی رو برای آنژیو به ما معرفی کردن
۱۴۰۲/۰۶/۲۳عالی همه خود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوش اخلاق بودن و تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بنده توسط دکتر امینی دربیمارستان شهرام تهران آنژو شده ام خیلی راضی هستم خوش برخورد پنجه طلا بنده دکتر رابه همه معرفی مینمایم.محمد صالح جهانی ازشاهیندژ آذربایجان غربی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دقیق و عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱پنجه طلا لایقشونه اما خیلی هک خوش اخلاق و خوش برخوردن. کم پیدا میشه دکتری که هم تو تخصص حرف اول رو بزنه هم اینقدر خوش رو باشه با بیمار. تکه واقعا
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر امینی ،پزشکی حاذق ،زبردست،خوش برخورد وخوش اخلاق ،دارای ویژگی های شایسته ی انسانی هستند.من توسط ایشان آنژیو شدم و خیلی راضی هستم.خوش برخوردی ایشون و انرژی مثبت شون باعث شد که اصلا در اتاق عمل احساس استرس نداشتم. در عرض کمتر از ۵ دقیقه کارم به درستی انجام شد .خدا حافظ و نگه دارش باشد .
۱۴۰۵/۰۳/۰۴من مشاوره قبل عمل رفتم خوب بودند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰نظرم درمورددکترمثبته مشکل قلبی داشتم که پارسال انژیوکردم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶دکتر ماهر و با حوصله وخوش برخورد فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۱از زهدان اومدم پیش دکتر امینی از دکتر و تمامی پرسنل خیلی خیلی راضی بودم ک بهترین دکتر آنژیو هستن
۱۴۰۲/۰۶/۲۸اوکی عمل میخواستم خیلی راضی بودم دکتر عالی بود منشی هم خیلی خانوم بود. و محیطش خیلی آرامش بخش بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۷بعلت گرفتگی رگ قلب بیشتر از 100متر نمیتونستم راه برم و موقع راه رفتن درد قفسه سینه داشتم که بعد از مراجعه به دکترامینی و انجام آنژیو و بالون و بازشدن رگ قلب الان روزی 2 تا 3 کیلومتر پیاده روی دارم و خداروشکر هیچ دردی ندارم. خیلی از جناب دکتر امینی ممنونم.
۱۴۰۲/۰۵/۲۴راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر خوبی هستن،وقت میذارن واقعا برای بیمار،هزینه اکو و نوار قلب و ویزیت ۱،۳۵۰،۰۰۰ هزار تومن شد که تو این وضعیت اقتصاد واقعا مبلغ بالاییه
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتر امینی یه فرشته آسمانی به تمام معناست
۱۴۰۳/۰۶/۰۴پنجه اش طلا و خدا به همراش و همیشه سربلند باشند. به پدرم گفته بودند جراحی میخواد ولی دکتر امینی با آنژیو و گذاشتن فنر ما رو از هزینه های سنگین جراحی نجات دادند و پدرم کاملا حالشون خوب شده. ازشون ممنونیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷جناب دکتر با برخورد دوستانه و فروتنانه کاملا اعتمادم را جلب کرد و سپس مراحل تشخیص و درمان را به بهترین نحو به انجام رساند و مرا در جریان مراحل درمان قرار داد . احساس خوبی دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵من کامنت های دکتر رو خونده بودم که پنجه طلا هستن. واقعا برازنده شون هست و خودشون هم طلا هستن. در کنار تخصص و حرفه ای بودن خیلی خوش انرژی و خوش اخلاق هم هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷اخلاق و محبت و برخورد دکتر عالی بود بیرون بهم گفته بودند عمل قلب باز انجام بدم ولی تشخیص دکتر امینی آنژیو بود و 3 تا بالون برام گذاشتند خداروشکر با زحمات فراوان دکتر امینی حالم خوب شد خلاصه 1 دونه اس
۱۴۰۳/۰۱/۲۸تشخیص تیشان بسیار عالیست
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوش برخورد کار درست
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مشکل قلبی آنژیو شدم عمل نیاز بود ومعرفی کردن جراحی شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر حرفه ای و کاربلد هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹سلام ، ویزیت و اجازه عمل جراحی مفصل زانو داشتم. دکتر با درایت کامل نوارقلب واکو و اسکن قلب انجام دادند. برخورد دکتر با بیمار عالی بود.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق اوکی عمل میخواستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷بسیار دکتر خوش برخورد و حرفه ای برام انژیو انجام دادن خیلی راضی بودم خداروشکر حالم خوبه
۱۴۰۳/۰۹/۲۶هم خوش برخورد وهم دقیق بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶گرفتگی رگ داشتم فنر گذاشتن واوکی شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷من واقعا از دکتر ممنونم بابت تشخیص سریع و درستی که برای همسرم دادن. زندگی دوباره ی همسرمو اول خدا و بعد مدیون آقای دکتر هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱سلام بهترین دکتر دنیا هست من زیاد دکتر رفتم ولی عین ایشون ندیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر بسیار خوب و خوش برخورد بودن خودم و مادرم رفتیم ویزیت و چکاپ کامل شدیم خداروشکر همه چی خوب بود.
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ایشان عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۶پنجه طلای آنژیو یه دونه اس واقعا خدا حفظش کنه
۱۴۰۲/۰۶/۰۸فوق العاده
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سلام خدمت دکتر امیدوارم همیشه سلامت باشن. پدرم رو آنژیو کردن. دکتر خوب نعمته و باید خدارو بابت وجود چنین دکتری شکر کرد. خدا پشت و پناهشون واقعا تو کارشون و تخصصشون بی نظیرن
۱۴۰۲/۰۵/۰۸مادرم 3 هفته پیش پیششون آنژیو شدن و خداروشکر بهترین نتیجه رو گرفتیم. تو زمینه ی آنژیو فوق العاده هستن. ممنونم از اخلاق 20 ایشون ازخداوند طلب سلامتی و طول عمر براشون دارم.
۱۴۰۲/۰۵/۱۳تشخیص عالی. نابغه اس واقعا.پدرم رو هرجا برده بودم گفته بودن عمل قلب باز باید انجام بده پیش دکتر غلامرضا امینی بردیم و با آنژیوگرافی و فنر حل شد. بهترین دکتره واقعا
۱۴۰۲/۰۴/۲۸پنجه طلای آنژیو یه دونه اس خدا حفظش کنه
۱۴۰۳/۰۱/۲۸آنژیوگرافی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳قلبی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۵آنژیو قلب
۱۴۰۴/۰۱/۱۸گرفتگی رگ داشتم و با آنژیو برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من پیش دکتر امینی آنژیو انجام دادم و دوره نقاهت خیلی کوتاه بود و دکتر هکم خیلی حاذق بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶دکتر بسیار صادق عالی پنجه طلا و بهترین دکتر برای آنژیو... خیلی مشتیه
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۳۱تشخیص درستی داشتن مادرم قلبشون مشکل داشت فهمیدن که از گرفتگی عضلاته با دارو خوب شدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳مشکل فشارداشتم داره مراحل درمانم طی میشه
۱۴۰۳/۰۸/۱۲پدرم پیش ایشون آنژیو شدن خداروشکر راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵خیلی با حوصله بامعلومات کامل رسیدگی میکنن مثل یه پدر مهربون
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر خوبی هستن من پدرم دوساله تحت نظر ایشونه
۱۴۰۳/۰۷/۰۴پنجه طلای آنژیو خدا حفظشون کنه پدر منو نجات دادند
۱۴۰۳/۰۳/۲۶آنژیوم رو ایشون انجام دادن و واقعا جزو دکترهای باتجربه و متخصص تو زمینه قلب و عروق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بسیار محترمانه و صبورانه به مریض گوش میده
۱۴۰۴/۰۴/۱۹سکته قلب
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار بسیار دوس داشتنی و خیلی حرفه ای که برای پدرم تشخیص عالی دادن... امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مادرم برای چکاپ قبل از عمل مراجعه کردن بسیار دکتر باشخصیت و دلسوزی هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتریاتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۲فنر گذاشتن قلب
۱۴۰۳/۰۸/۱۴پزشک قابلیت هستند...
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خیلی ازشون راضیم و خوب راهنمایی می کنند و چون تونستم راحت باهاشون حرف بزنم جواب تمام سوالاتم رو گرفتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۱تشخیص عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۶فشار خون بالا داشتم و مشکل گرفتگی دو تا از رگهای قلبم بود که آقای دکتر امینی برام فنر گذاشتن. خیلی دکتر خوبیه و من از ایلام خدمت ایشون رسیدم. خدایی بگم ازش خیلی راضی بودم خدا هم ازشون راضی باشه.
۱۴۰۲/۰۵/۳۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۴بسیار عالی . خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۱۸آقای دکتر امینی بسیار دکتری مجرب و واقعا مهربان و و عااالی هستند. خداوند به خودشون و خانواده شون تندرستی عنایت بفرماید گرفتگی عروق کرونر و با آنژیوگرافی اکی شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دوسال پیش خودم و همسرم پیش دکتر امینی آنژیو کردیم و خداروشکر دیگه مشکلی نداریم و خیلی دکتر باتجربه و انسان شریفی هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۱/۲۱دکتر فوق العاده مهربون، با تجربه پدرم مشکلش رگای قلبش بود الا خداروشکر درحال درمان هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار محترم و با حوصله هستند ممنون از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴تشخیصشون خوبه مشکل فشار خون رو بعد از اکو متوجه شدن از اعصابه و واقعی نیست و دارو متناسب باهاش رو تجویز کردن که میگفتن برای این دست فشار خونا مناسبه که راضی بودیم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خیلی هم عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار متخصص و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۱سلام و احترام من به طور اتفاقی تحقیق کردم ایشون رو پیدا کردم نظرات رو راجبشون خوندم و مراجعه کردم مطب برخورد دکتر عالی بود و همچنین پرسنل برای چکاپ
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سلام برای نوار قلب واکو پیش اقای دکتر رفتم نوارقلب رو همکار خانم که اونجا بودن انجام دادن تاچند روز جاش مونده بود ودرد داشت اکو رو خود اقای دکتر انجام دادن عالی بود ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر خیلی خوش اخلاق و حرفه ای بودن. گرفتگی دوتا از رگ های قلب داشتم پیش ایشون آنژیو شدم و خدا رو شکر گرفتگی برطرف شد و حالم خوبه ازدکتر بی نهایت ممنونم. خوشحالم که همچین دکتر خوبی بهم معرفی کردن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتری بسیارخوش اخلاق وکاردرست
۱۴۰۳/۱۰/۰۲دکتر خوب و خوش اخلاق چکاب قلب پدر راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر بسیار با تجربه و محترم و با شخصیت بزرگ تشخیص درست بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر عالی تشخیصشون عالی بود و همچنین خیلی خوش برخورد بودن و خیلی برای بیمار وقت میذارن ... پنجه طلای ایرانه. حرف اول رو تو آنژیو میزنن
۱۴۰۲/۰۶/۱۴از شهرستان رفتم خدمت آقای دکتر خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربونی بودن و پیششون آنژیو شدم و بهترین موضوع برای من اینه که از شهرستان هم پاسخگوی ما هستن و مدارک و دارو های بنده رو چک میکنند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰معاینه کرد و مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶برا آنژیو مامانم مراجعه کردم،بینظیره
۱۴۰۳/۰۹/۱۷درجهههه یکککک یک یک. جون پدرم رو به ایشون مدیونیم. سلطان قلب ها. یه دونه باشه
۱۴۰۲/۰۶/۲۴عمل انژی.
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار خوش برخورد ، صبور، بادقت و مسئولیت پذیر
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی و فوق العاده با حوصله
۱۴۰۳/۰۱/۲۵خوش برخورد, خوش اخلاق, با حوصله و خیلی خیلی با سواد. تو کارش حرف اول رو میزنه
۱۴۰۲/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴نجه طلای آنژیوی ایرانه حرف نداره
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عالی بودن خیلی دکتر خوبیه و برای بیمار وقت میذارن و فکر میکنم بهترین اصول اینه که برای بیمار قلبی وقت بذارن و با دقت بررسی کنن. خیلی دکتر با اخلاق و حرفه ای هستن.
۱۴۰۲/۰۸/۰۹عالی بودن ایشون خیلی خوش اخلاق و برای بیمار وقت میزارن و کامل و با دقت گوش میدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹در زمینه آنژیو و تشخیص اینکه استنت رو کدام بخش رگ بگذارند بی نهایت حرفه ای هستند و خداروشکر با تشخیص ایشان پدرم که زندگی نرمالشون تحت شعاع قرار گرفته بود در قفسه سینه احساس سنگینی می کرد و چندین بار دچار حمله قلبی شده بودند و علی رغم انجام آنژیو در بیمارستان دیگری حال خوبی نداشتند و دکترها می گفتند دیگر کاری نمیشه انجام داد و باید فقط دارو مصرف کنی توسط آقای دکتر آنژیو و استنت گذاشته شد و به وضعیت نرمال رسید... اخلاق محترمانه، شخصیت بی نظیر و تشخیص دقیق از ویژگی های آقای دکتر امینی است امیدوارم همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۹باسلام دوتری حاذق ومتین
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر با تجربه و حرفه ای میباشد آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان دارم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۹باعرض سلام فشارخون داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱پزشک کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸گرفتگی رگ قلب
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دکتر خوش رو و حاذق بودن. من دکتر قلبم برام آنژیو نوشته بودند پیش دکتر امینی آنژیو شدم.و درحال حاضرم تحت نظر خوده دکتر امینی هم هستم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶فوق العاده با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۷تپش قلب داشتم و به ایشون مراجعه کردم الان تحت نظرم و نتیجه خوب بود خیلی باحوصله بودند و وقت میذارن و دلسوزانه کار می کنند و خیلی باسوادن
۱۴۰۲/۰۹/۲۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دکتر عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۴مشاور قبل عمل داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸