۵۸۳ نفر
دکتر ایوب صالحی

دکتر ایوب صالحی

متخصص قلب و عروق ، فلوشیپ آنژیوگرافی ، بالون آنژیوپلاستی

اینترونشن پیشرفته،عروق محیطی،بیماری های استراکچرال قلب و واریس

فلوشیپ شماره نظام: ۱۴۱۴۴۰
یکشنبه۰۷ تیر
۵ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۶ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۷ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۸ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۹ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
پنج شنبه۱۸ تیر
شنبه۲۰ تیر
یکشنبه۲۱ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
سه شنبه۲۳ تیر
۹۸% پیشنهاد کاربران
۵۷۸ نفر

بسیار دکتر توانمند و حاذقی بودند ،بسیار عالی تشخیص دادند و راهنمایی کردن

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

آریتمی و فشار خون داشتم و تحت نظر دکتر صالحی هستم ایشون با تشخیص خوب و تجویز داروهای موثر بیماری منو کنترل کردن ممنون از ایشون دکتر صالحی را به بیماران قلبی توصیه میکنم کارشون بینظیره

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

تشخیص و درمان و اخلاق عالی

۱۴۰۲/۰۸/۰۵

کارشون عالیه فشارامو کنترل کردن

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

با سلام، من از ایلام با توصیه یکی از دوستان که قبلا پیش دکتر صالحی آنژیو شده بود به ایشون مراجعه کردم، مدتی بود تنگی نفس داشتم که تشخیصی برام پیدا نکرده بودن.ایشون بررسی کردن و گفتن بهتره آنژیو بشم، یکی از رگ های قلبم کامل بسته بود که تو همون جلسع برام باز کردن. الان تنگی نفسم کامل برطرف شده خدا خیرشون بده.

۱۴۰۲/۰۸/۰۵

تنگی دریچه میترال داشتم از طریق یکی از پزشکان قم با دکتر صالحی اشنا شدم ایشون بعد از معاینه و مشاهده مدارک برام عمل PTMC انجام دادن خداروشکر همه چی بخوبی پیش رفت و حالم خیلی خوبه ممنون از زحمات ایشون

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

تپش قلب و فشار خون داشتم بخاطر نظرات مثبتی که داشتند ایشون را انتخاب کردم و همانطور که دیگر مخاطبان هم گفتن برخورد عالمانه و مشفقانه با بیماران دارند که این مهمترین ملاک یک طبیب حاذق هست

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

پدر من 85 سال داره .از ساوه من رو فر ستادن پیش دکتر صالحی .هرسه تا رگ قلب بابا رو راحت فنر گذاشتن و خدارو شکر تنگی نفسش خیلی بهنره

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

بسیار عالی و راضی هستیم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

آنژیوگرافی شده ام

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

برام فنر گذاشتن تمام رگای قلبمو باز کردن کارشون عالی ممنونم از دکتر صالحی عزیز

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

اقای دکتر خیلی خوش اخلاق و در کار خودشون حرفه ایی هستند..مادر من پیش ایشون آنژیو کردن

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

بسیار دکتر صبوری هستند و تشخیص مناسب داشتند تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

فعلا رفتم سونو گرافی برای واریس پاها

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

آقای دکتر واقعا باسواد و حاذق هستند و با صبر و حوصله بیماران را ویزیت میکنم واقعا ازشون راضی هستم خدا خیرتون بده

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

پدر من پیش دکتر صالحی آنژیو انجام دادن دکتر بسیار خوبی هستند دکتر دلسوز و برای بیمار بسیار وقت میزارن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

برخورد عالی سطح علمی بالا گرفتگی کامل عروق اصلی قلب که توسط دستان توانمند ایشون و لطف خدای متعال کاملا باز و مشکلم برطرف شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

برای تست مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

من پیش دکتر صالحی انژیوگرافی انجام دادم رگ هامو با استنت باز کردن، هر زمانی مشکل داشتم بهشون زنگ میزدم با خوش رویی جواب میدادن، خدا حفظشون کنه خیلی با حوصله و مسیولیت پذیر هستن

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

پزشک باسواد و دلسوزی هستند که باحوصله تمام نتایج پزشکی رامی بینندوبراساس پروتکل های پزشکی تجویز درمان می نمایند

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

سلام آقای دکتر بسیار با حوصله و صبور بررسی کردند دستتون درد نکنه

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

پنجه طلا

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

پنجه طلا

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

بسیار کار بلد و حرفه ای هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

سلام ازجهت اخلاق عالی از جهت تشخیص پی گیر همه عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

سلام برای واریسای پاهام مراجعه کردم پیش آقای دکتر الان یک ماه میگذره واقعا پاهام دیگه درد نداره ظاهر پاهام خیلی خوب شده مرسی از دکتر صالحی

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

سلام دکتر ایوب صالحی برای خودم آنژیو گرافی انجام دادن رگای قلبم گرفته بود بازش کردن دستشون خیلی خوبه اصلان درد نداشتم دوتا برام فنر گذاشتن خدابه خودشون وخانوادشون سلامتی وعمر باعزت بده

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

واقعا پزشک بسیار حاذق و خوبی هستن ، تشخیص خوب و عالی دارند. مشکل من خیلی حاد بود ولی با آنژیو حل شد.

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خوب هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

دکتر بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

بسیار بااخلاق و با تجربه هستن، رگ مسدود پدر منو توی نیم ساعت بدون بیهوشی باز کردن، ممنون ازشون.

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

سلام کارشون خیلی خوبه جون همسرمو نجات دادن

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

من مشکل سوزش قفسه داشتم به دکتر صالحی مراجعه کردم و عمل شدم و خوشبختانه عمل خوب داشتم دکتر صالحی باتجربه خوش برخورد عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

تشکر ویژه از آقای دکتر صالحی، برای اولین بار هست که میبینم دکتری کل روز پاسخگو بیمارش هست و بهش آرامش میده. ایشون فوق العاده در انجام عمل تاوی تبحر دارن. مادرم هم رگ های قلبش گرفته بود (۳ تا فنر گذاشتن) هم دریچه آئورتش مشکل داشت که این عمل به راحتی توسط دکتر صالحی به روش بسته (تاوی)انجام شد و الان شرایطش بسیار عالی هستش. ممنونم بابت برنامه ریزی دقیق و هماهنگی های لازم و آرامشی که آقای دکتر صالحی دادن. با احترام به دکترهای دیگه ولی به نظرم دانش و تخصص و همراهی با بیمار آقای دکتر صالحی بسیار عالی هستش و قطعا ایشون در سال های آینده از نفرات برند ایران خواهند بود.

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

دکتر بسیار عالی ، هم پدرم و هم مادرم پیششون آنژیو شدن کارشون عالی بوده

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

بسیار خوش برخورد و مهربان محیطی تمیز و آرام احترام گذاشتن به وقت بیمار

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

دکتر بسیار خوش اخلاق و متین

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

همه بهم گفته بودن باید عمل قلب باز بشی دست دکتر صالحی درد نکنه تونستن رگای قلبمو باز کنن مرسی ازشون

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

برای واریس پاهام بهشون مراجعه کردم لیزر داخل عروق انجام دادن کارشون عالیه درد پاهام ازبین رفته به همه دکتر صالحی رو پیشنهاد میدم خیلی با صبروحوصله با مریض برخوردن میکنم برای مریض ارزش قا ئل هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

پیش دکتر صالحی رفتم چون فشارم باعث دوبینی و گیجی شده بود. بررسیها خیلی کامل انجام شد و با یه درمان ساده، الآن همه علائم برطرف شده. پزشک خیلی مطمئنی هستن.

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

برای فشار مراجعه کردم الان فشارم کنترل شده کارشون عالیه ممنونم از دکتر صالحی

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عالی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

بسیار توانمند ، کاربلد و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

ویزیت داشتم . دکتر محترم و باسوادی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

بسیار عالی متعهد و حاذق هستند بابت فشار بالا و تنگی نفس تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

دکتر صالحی بهترین هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

دکتر باسواد خوش برخورد و با حوصله.برای ائورترشکمی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

سلام پدر بنده دچار گرفتگی رگ قلب بود که به چندین پزشک مراجعه کردم که همه اونها گفتن باید عمل قلب باز انجام بشه که خدا روشکر و با توانایی اقای دکتر با انژو گرافی و گذاشتن ۴ تا فنر گرفتگی رگ های پدرم رفع شد و الان هم حالشون خوبه.

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

رفتار مناسب و برخورد عالی نسبت ب بیمار

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

آقای دکتر بسیار حاذق بوده و بسیار صبور برای شنیدن صحبت های بیماران. آقای دکتر به چندین نفر معرفی کردم و همگی از دانش و اخلاق دکتر راضی بودند

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

بسیار مسلط و با حوصله هستند.مادرم هر روز رضایت از درمان انتخابی ایشان را یادآوری می کنند.امیدوارم در ایران بمانند.

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

دکتر پنجه طلا. برای پدرم رگی که 70 درصد گرفتگی داشت را باز کردن

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

مشکل واریس ویزیت اولیه شدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

پدرم مشکل فشار خون و کندی ضربان قلب داشت که در انژیوگرافی مشخص شد ۹۵ درصد گرفتگی داره و همون روز فنر گذاشته شد براش . دکتر خوش برخورد و صبوری هست با دقت و حوصله گوش میده به صحبتهای بیمار و راهنمایی لازم رو انجام میده . منشی هم خوش برخورده و تایم انتظار در حد نیم ساعت یا کمتر بود

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

خیلی عالی

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

برای واریس مراجعه کردم لیزر داخل عروق انجام دادن همون روز کارامو انجام دادم دردم کمتر شد حرف ندارن سپاس دکتر صالحی عزیز

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتری فوق العاده مسلط و توانمند، بسیار خوش برخورد و متین و مودب. و بسیار مثبت و آرام کننده بیمار

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

بسیار با حوصله و کامل توضیحاتشون رو ارائه دادن و هم خود دکتر و هم کادر مطب خیلی خوشرو هستن. من و همسرم برای چک آپ مراجعه کردیم و از همه چیز راضی بودیم.

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

انسان بسیار شریف و مهربان و دلسوزی هستند و البته کاربلد

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

واریس داشتم دکتر برام لیزر کردن کارشون خیلی خوبه و من راضی هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

سلام اقای دکتر با تشخیص عالیشون و جراحی عالی که برای پدرم انجام دادن و حال پدرم الان خوبه خداروشکر.ایشون رو توصیه میکنم بابت تشخیش عالی و وقتی که برای بیمار میزارن.

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

من عمل واریس داشتم خیلی راضی هستم آقای دکتر هم خیلی حرفه ای هستن هم خیلی خوب توضیح میدن و به ادم حس. اعتماد و آرامش میدن من از اینکه خدا آقای دکتر و سر راهم قرار داد شکر میکنم خدا بهتون سلامتی بده آقای دکتر ایوب صالحی عزیز

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

برخورد عالی و احترام به مراجعه کنندگان و تجربه پزشکی بسیار بالا ایشون را توصیه میکنم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

حرف نداره عالی بیست

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

دکتر محترمی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

بسیار عالی متخصص و حرفه ای

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

توسط دکتر انزیو شدم بینظیر هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

تشخیص و درمان عالی بود، از مراجعه به ایشون خیلی راضی بودم.

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

مشکل فشار خون داشتم دارو دادن بهتر شده

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

بینظیر هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

در اثر دیابت پام زخم شده بود دکتر گفتن یکی از رگهای پات گرفتگی داره برام آنژیو کردن و رگ را باز کردن زخمم خیلی بهتر شده ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

باسلام اقای دکتر صالحی با حوصله ی زیاد و با در نظر گرفتن وقت کافی برای هرمریض به درستی تشخیص و کارهای درمان را پیش میبرند

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

واقعا از دکتر ایوب صالحی بینهایت ممنونم بابت درمان واریس پاهام. با دقت، صبوری و تخصص فوقالعادهشون باعث شدن که بعد از مدتها درد و ناراحتی، بالاخره احساس راحتی کنم. خوشحالم که به ایشون اعتماد کردم

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

بسیارصبوروبااخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

بیماری پدرم، تنگی دریچۀ آئورت قلب بود که باید عمل قلب باز انجام میدادند؛ منتها بهخاطر سن بالا و شرایط جسمیشون، دکتر صالحی، عمل قلب تاوی رو تجویز کردند و خودشون هم خیلی خوب این عمل رو برای پدرم انجام دادند. در حال حاضر، شرایط جسمی پدرم، خوبه.

۱۴۰۲/۱۰/۱۴

من خیلی راضی بودم از تشخیص و علم فوق العاده آقای دکتر هرچی بگم کمه.بسیار مهربان و دلسوز و مطبشون مجهز و بروز بود.

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

مادرم رو برده بودیم چند جا، اما بهخاطر سن بالا و ریسک بیهوشی، عمل قلب باز برامون نگرانی داشت. دکتر صالحی بدون جراحی باز رگ قلب رو باز کردن. الان مادرم حتی پیادهروی روزانهاش رو راحت انجام میده

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

برای واریس مراجعه کردم کارشون خیلی خوبه

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

من خیلی از دکتر راضی بودم دشتشون درد نکنه

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

انژیوی قلی

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

برادرم گرفتگی عروق داشت

۱۴۰۳/۰۵/۱۹

برای پدرم که پاشون درد داشت مراجعه کردیم، دکتر گفتن به خاطر سیگا رو فشار خون هست، یه پاشون رو قبلا قت کردن، ولی دکتر رگ پای چپش رو باز کرد خداروشکر دوبازه پاش گرم شده

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

مشکل قلب داشتم هر دکتری رفتم نیتجه نگرفتم اومدم پیش دکتر صالحی حالم خوب شد میتونم بگم بهترین دکتر قلب در تهران

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

خیلیها گفتن باید عمل باز قلب کنم، ولی دکتر ایوب صالحی با مهارتش فنر گذاشت و رگ قلبم رو باز کرد ️ هم دکتر فوقالعادهست، هم پرسنل مهربونشون که کلی آرامش و حواس جمعی به آدم میدن واقعا دست همهشون درد نکنه، همیشه قدردانشم!

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

عالی هستند بهترین دکتر دنیا و باعث افتخاره هم شهریها بخصوص کردها

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

با دورودمن پیش آقای دکتر آنژیوگرافی کردم خیلی راضی هستم مخصوصا از اخلاق آقای دکتر خش اخلاق وبا حوصله هستند با تشکر

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

برادر من بعد ازیک سکته قلبی پیش ایشون آنژیوگرافی شدن و دوتا فنر براشون گذاشتن، خیلی از توضیحات و آرامشی که تو اون شرایط استرسی به ما دادن راضی بودیم و واقعا ازشون ممنونیم

۱۴۰۲/۱۰/۲۲

دکترایوب صالحی بسیار خوش اخلاق، دقیق،صبور متخصص درحرفه خودهستند،من الان مدت ۶ماه که باایشان آشنا شدهام وازدوستان تعریف ایشان شنیده بودم،وحالاکه خودم ،برای بیماری قلبی خدمت ایشان آمدم ،متوجه شدم که همه تعریفهای درموردایشان صحیح میباشد،چون تشخیص صحیح وفوری میدهند،وپرونده بیماررادقیق مطالعه کرده وباتوجه وضعیت مریض برای معالجه اقدام میکنند

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

کارشون عالیه ممنونم رگ قلبمو باز کردید

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

باسلام آقای دکتر از نظر اخلاق و اینکه با بیمار به خوبی و برخورد خوب دارند واین که تمامی سوالات و مشکلات بیمار رابه خوبی پاسخگو هستند از نظر پزشکی بسیار حاذق هستند با تشکر

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

خیلی عالی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

من راضی هستم دکتر فوق العاده هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

دانشمندان حاذق

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

یکی از رگهای قلبم گرفتگی با درصد بالا داشت و باید جراحی میشدم بعد از ویزیت با دکتر صالحی ایشون گفتن میتونن بدون جراحی رگم را باز کنند برام آنژیو کردن و استنت گذاشتن کارشون بینظیره ایشونو به همه بیماران قلبی پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

دکتر صالحی عالی بودن با حوصله و دقیق معاینه میکنن و تمام اطلاعاتی که باید رو به مریض می دهند مطب بسیار آرامش بخش با کادر بسیار عالی نوبت ها دقیقا همون تایمی هست که گرفته شده سلامت باشید آقای دکتر فوق العاده... ***

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

سلام درد قفسه سینه داشتم رفتم پیش دکتر صالحی مدارکمو نشون دادم سی دی آنژیو رو نشون دادم گفتن رگاتون قابل باز شدنه نیاز به عمل قلب باز نداری الان حدود ۳ ماه میگذره که خدارو شکر مشکلی ندارم ممنون دکتر صالحی جان

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دکتر صبور و کار درست

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

سلام برای دردقفسه سینه مراجعه کردم گفتن باید آنژیو بشی به صورت اورژانس انجام دادن برای فنر گذاشتن ممنونم از تشخیص درستشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

کارشون عالیه برای مریض خیلی وقت میذارن بسیار با ادب و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

گرفتگی عروق با درصد بالا داشتم دکتر صالحی برام انژیو کردن و فنر گذاشتن زندگیم را مدیون دستان توانمند ایشون هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

بسیار حاذق و با حوصله هستن

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

مشکل فشار خون و چربی خون و تنگی نفس شدید داشتم کاملا مشکلم حل شد

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

فوق العاده دکتر خوبی هستن توی تشخیص بیماری

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

شخصیت ، منش و برخوردآقای دکتر عالی و در تشخیص بیماری دقیق و حاذق هستن ، ممنون از آقای دکتر و کادر پزشکی ایشون .

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

برا مشاوره قبل از عمل اومدم همه چیز خوب و عالی بود با تشکر

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

دکتر فوق العاده اس هستن باحوصله و دقیق تو کارشون حرف ندارن

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

برای فشار خون مراجعه کردم خداروشکر کنترل شده فشارم

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

سلام دکتر عالی و باحوصله بودن وبه صحبتاو مدارک قبلی توجه کردن. تشکر. وراهنمایی عالی

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

عالی خ

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

پزشکی واقعا حاذق و فوق العاده خوش برخورد هستن ایشون جون مادرم رو نجات دادن و دو دریچه ایشون رو بدون جراحی باز تعویض کردن ازشون واقعا ممنون هستیم و همیشه دعاگوشون هستیم تنشون سلامت و موفقیتشون روزافزون

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر بسیار متبحر و قابل اعتماد. بعد از مراجعه به ایشون خیالم از وضعیت قلبم راحت شد. سپاس از وقت و انرژیای که برای بیماران میگذارند

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

عالی بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

توسط دکتر صالحی آنژیو شدم و دو تا از رگهام که گرفته بود باز کردن ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

با سلام خدمت آقا دکتر عزیز ایشون واقعا کار درست هستن پدر منو آنژیو کردن خیلی راضی هستیم کمال تشکر از ایشون دارم

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

نبضم بالا بوده ،بعد از ویزیت دارو نوشتند واقعا اثرگذار بوده وفعلا بعداز گذشت پنج روز مشکلی ندارم

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

دکتر صالحی بسیار حاذق با وجدان و جز نوادر در طب هستن گرفتگی عروق کرونر داشتم که با دستان توانای ایشون باز شد

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

پزشک خیلی خوبی هستند

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

برای واریس پاهام مراجعه کردم پام زخم شده بود که الان یک ماه از لیزر داخل رگ پام میگذره که زخمای پام همه از بین رفته مشکل راه رفتن ندارم درد ندارم ورم پا ندارم خیلی خوب انجام شد مرسی از دکتر صالحی عزیز

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

دکتر صالحی واقعا فوق العاده هستن، همسر من سکته قلبی کردن،و دکتر با وجود اینکه روز تعطیل بود اورژانسی اومدن بیمارستان گاندی و رگ قلب ش رو باز کردن، همسرم مرخص شدن . قلبا براشون آرزوی سلامتی دارم

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

پزشکی حاذق و متبحر هستند

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

سلام وقت بخیر ازعملمرد دکتر خیلی راضی هستیم از ۶ماه قبل که به دکتر صالحی مراجعه کردیم مشکلات قلبی ندارم فسارمون کنترله خدارا شکر خیلی راضیم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

از نحوه برخورد دکتر واقعا راضی هستم

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

دکتر بسیار دقیق و ریز بینی هستند عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

دوتا از رگهام گرفتگی داشت توسط دکتر آنژیو شدم و الان حالم خیلی خوبه ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار با دانش و با علم روز .توضیحاتشون عالی بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

من اهل شمالم همسرم دچار درد قفسه سینه شد رفتم بیمارستان گفتن رگای قلبو گرفته باید عمل قلب باز بشه که دکتر ایوب صالحی رو از اینترنت پیدا کردیم سی دی رو دیدن گفتن با فنر باز میشه خدا خیرشون بده سه تا از رگای قلب همسرمون باز کردن الان حالشون خیلی خوبه ممنون از شما

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

مشکل دریچه میترال داشتم با کمک دکتر صالحی بهترم و تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

دکتر صالحی متبحر، انسان دوست و با اخلاق هستند با دستان توانمند و مهارت فوق العادشون رگهای قلب مادرمو باز کردن بدون اینکه مجبور به جراحی بشند ممنون از زحماتشون

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

با عرض سلام تا حالاخوب بوده و راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

کنترل کامل فشار خون

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

معرفی شدن بهم

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

واریسامو درمان کردن کارشون عالیه بدون درد

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

دکتر صالحی واقعا حاذق و با اطلاعات به روز و مسلط به داروهای نسل جدیددرعین حال صبور و مهربون و انرژی مثبت هستن من و همسرم نتیجه خوبی ازشون گرفتم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

درد پا یک ویزیت معمولی

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

بسیار عال

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

دکتر برای من انژیو انجام دادن کارشون واقعا عالیه ممنون از زحماتشون

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

مادرم پیش ایشون آنژیو شدن کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

سلام من برای اکو همسرم آورده بودم خودمم اکو انجام دادم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

گرفتگی عروق با درصد بالا داشتم و کاندید جراحی باز از طریق سایت با دکتر اشنا شدم و تصمیم گرفتم قبل از جراحی توسط ایشون ویزیت بشم ایشون با درایت و دانش بالاشون مدارک بنده را دیدند و گفتند میتونن با آنژیو عروق را باز کنند و اینکار را متبحرانه انجام دادن خداروشکر حالم خیلی خوبه و خوشحالم که با ایشون اشنا شدم و نیاز به جراحی پیدا نکردم ممنون از زحماتشون

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

برای واریس پای همسرم پیششون رفتم پای همسرم سیاه شده بود الان یک ماه از لیزر داخل عروقشون میگذره رنگ پاهاش بهتر شده درد نداره از کارشون راضی هستم ممنونم از آقای دکتر صالحی عزیز

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

بسیار عالی من پیششون انژیو کردم بینظیرند با تشکر از ایشون و پرسنلشون

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

عمل قلب

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

بهترین و با اخلاق ترین پزشک

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

پزشک با سواد صبور و مهربان است

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

سلام به دلیل درد قفسه سینه رفتم بیمارستان گفتن رگای قلبت گرفته باید عمل قلب باز بشی خیلی ناراحت بودم خدارو شکر دکتر ایوب صالحی رو دوستان معرفی کردن رفتم پیششون سی دی رو دیدن فنر برام گذاشتن رگ قلبم باز شده و خداروشکر حالم خیلی بهتره یه نفس راحت کشیدم بالاخره. ممنون از همه انرژیای خوبتون

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سلام و درود،برای مشکلات قلبی مادرم به ایشان مراجعه کردیم ،در تشخیص توانا و مراحل درمان را بخوبی تشریح کردند و عمل آنژیو(بالون و فنر ) را با مهارت انجام دادند

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

مادرم رو برده بودیم چند جا، اما بهخاطر سن بالا و ریسک بیهوشی، عمل قلب باز برامون نگرانی داشت. دکتر صالحی بدون جراحی باز رگ قلب رو باز کردن. الان مادرم حتی پیادهروی روزانهاش رو راحت انجام میده

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

دکتر صالحی فوق العاده هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

به دلیل گرفتگی شدید آئورت شکمی مراجعه کردم با تشخیص دقیق و اقدام بموقع دکتر صالحی عمل استنت گذاری با موفقیت انجام شد مهارت بالا ،تسلط علمی ،برخورد محترمانه و پیگیری دلسوزانه جناب دکتر شایسته قدردانی است

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

بسیار پزشک با علم و دانشی می باشند

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

جناب دکتر بسیار باسواد وبا اخلاق هستند وکاملا از طبابت ایشان راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

واریس شدید در هر دو پا داشتم در دو جلسه دکتر برام لیزر انجام دادن و خیلی خوب جواب داد الان سه ماهه گذشته و راضی هستم ممنون از دکتر صالحی

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

به نظرمیومد کاردان هستش مودب وبا اخلاق بوداما بااینکه تازه اکو کرده بودیم باز اصرار به گرفتن اکو دوباره داشتن وکردن

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

واریس عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

سلام کارپزشک عالی. روانشناسی بیمارخوب. ولی سی تی انژیو خانم زرگر عملی نشد. بیمارستان بانک. بهانه گرفت. خودم دربیمارستان. قلب سی تی میگیرم. زحمت محاسبه با هود دکتر است. متشکرم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

من برا آنژیو رفتم پی ایشون دکتر بسیارحاذق وخوش بر خورد وبا حوصله هستن در مطبشون همینطور دوتا همکار بسیار با ادب وخوش بر خورد دارن خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

با وجود نظرات اطبا جهت عمل باز،دکتر صالحی عزیز از طریق استنت دو رگ در مسیر تقاطع اصلی و فرعی را بخوبی درمان نمودند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

اقای دکتر بسیار عالی هستند چه در تشخیص چه در عمل

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

برام لیزر داخل عروق انجام دادن الان درد ندارم خیلی تایم برای مریضاشون میذارن کارشون خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

دکتر بسیار حاذق و متشخص راهنمایی کامل و پاسخگویی دقیق به سوالات

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

خیلی دکتر

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

کارشون عالی بود سریع و دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

قفسه سینه ام درد گرفته بود رفتم بیمارستان آنژیو کردم گفتن رگای قلبت گرفته باید عمل قلب بازبشی خیلی ترسیدم از طریق یکی از آشناها با دکتر ایوب صالحی آشنا شدم گفتن سی دی آنژیو دیدن گفتن با فنر باز میشه رگای قلبمو سه تاشو فنر و بالون زدن از عمل راحت شدم خدا خیرش بده از استرس نجاتم داد ممنونم از ایشون و تیم همراهشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

بسیار پزشک دقیقی هستند برای بیمار خیلی وقت میگذارند و راهنمایی می کنند من بسیار بسیار ممنون هستم از ایشان

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

کارشون عالی تونستن منو از سکته قلبی نجات بدن مرسی از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

کارشون خیلی خوبه و واقعا راضی هستیم برخورد عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

سلام رگای قلبمو آنژیو کردن کارشون خیلی خوبه همون موقعه هم رگامو با فنر باز کردن ممنونم از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

چکاپ، خوش برخورد و منظم. به نظر می آید نوبت ها کاملا حساب شده داده می شود و معطلی نداشت. فقط بعضی هزینه ها مثلا مشاوره سلامت و BMI در فهرست خدمات به صورت پیش فرض لحاظ شده که به نظر من جالب نبود. در کل، از حیث برخورد، تخصص و تشخیص کاملا راضی بودم.

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

واریس داشتم دکتر برام لیزر کردن خیلی راضی هستم هم ظاهر پام خوب شده هم دردهام دکتر صالحی کارشون حرف نداره

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

تشخیص بسیار خوب، مطب مجهز و برخورد محترمانه بود.

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

عالی عالی حرف نداره بهترین متخصص خوش برخوردترین دکتر ایوب صالحی یه دونه است

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

سلام درمان خیلی عالی و خداروشکر خیلی راضی هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

سلام سه تا از رگای قلب همسرم گرفته بود توی قم گفتن باید عمل قلب باز بشه از طریق آشناهامون با دکتر صالحی آشنا شدیم دکتر با فنر رگای قلب همسرمو باز کردن حالت همسرم خوبه خدا حفظتون کنه

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

حدود دو ماه هست که مشکل درد شکم داشتم که هر جا رفتم نتونستن تشخیص بدن و کاری برام انجام ندادن که دکتر صالحی رو پیدا کردم رفتم پیشش همون روز به صورت اورژانسی من و بردن آنژیو کردن که فهمیدن رگای شکمم بسته است که تونستن رگ روده کوچیکم که به خاطر آریتمی بسته شده بود تونستن بازش کنن الان دیگه درد شکم ندارم میتونم غذا بخورم حالمم خیلی خوبه خیلی خوشحالم که تونستم پیداتون کنم مرسی دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

دکتر با حوصله و خوش برخورد و با دقت در امور تخصصی

۱۴۰۵/۰۳/۳۰

دکتر با اخلاق و حاذقی هستن.

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

سلام برخورد شلن عالی بود وبا مهربانی برخورد میکند

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

عالی عالی عالی هر چقدر بگم کم گفتم ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

مگه داریم دکتر انقدر خوب

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

دکتر برام انژیو کردن کارشون خیلی خوبه ایشون بسیار ماهر هستند دانش به روز و اخلاق عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

سکته قلبی

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

به خاطر عمل PFO به دکتر صالحی مراجعه کردیم قبل از دکتر صالحی به چند پزشک دیگه هم مراجعه داشتیم، یکی از این عزیزان تاریخی برای عمل اعلام نکرد و قرار شد پس از تهیه قطعه مورد نیاز با ما تماس بگیرن که بعد از گذشت یک ماه تماسی گرفته نشد، عزیز دیگه هزینه عمل رو بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ اعلام کردن و فرمودن بیمه این عمل رو پوشش نمیده، در حالیکه دکتر صالحی بلافاصله و پس از ویزیت هماهنگی ها رو انجام و زمان عمل رو اعلام کردن و عمل در بیمارستانی انجام شد که تحت پوشش بیمه بود. چند نکته درخصوص دکتر قابل توجه بود: ۱- تعهد و اخلاق کاری و تخصص در کار ۲-صبر و حوصله ۳-اخلاق خوب ۴-زمان بندی خوب برای ویزیت و عدم اتلاف وقت ۵- برخورد مناسب و توضیح کامل و قابل درک برای بیمار و همراهان بیمار چه قبل از عمل و چه بعد از عمل

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

دکتر صالحی فقط یک پزشک نیست، بلکه یک حامی واقعی برای بیمارانشه. برای درمان واریس پیششون رفتم و با دقت، حوصله و مهارتی بینظیر کارم رو انجام دادن. از همون لحظه اول با توضیحات کامل و رفتار صمیمیشون استرس من رو کم کردن و نتیجه درمان فوقالعاده شد. بدون تردید دکتر صالحی بهترین انتخابه

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

بینظیر هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

دوتا از رگهای مادرم گرفته بود دکتر براش آنژیو کردن و فنر گذاشتن با تشکر از ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

دکتر مسلط با علم پزشکی بالایی و با شخصیت هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

کارشون عالیه دلسوز وصبر وخوش برخورد فرشته نجات بیماران قلبی

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

گرفتگی قلب

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

سلام کارشون خیلی خوبه خیلی با صبر و حوصله جواب میدن صحبت های مریض کامل گوش میکنن تایم زیادی برای ویزیت میذارن تمام سوالاتم جواب میدم مرسی از دکتر صالحی

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

پنجه طلا توسط ایشون آنژیو شدم و برام استنت گذاشتن

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

عالی حرف نداره رگای قلبمو باز کرده ازش ممنونم که بهم عمر و زندگی دوباره داد ممنونم از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

دکتر خوب و با حوصله ای ،خیلی برای بیمار وقت میذتره و با حوصله تمام علایم و مشکلات مریض رو چک میکنند و به تمام دلنگرانی های بیماران با حوصله گوش میدن و جواب میدن

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

من نارسائی قلب دارم و مشکل من فعلا آدم پا میباشد. آقای دکتر با دقت به اظهارات من توجه کردند و با مهارت داروها را تجویز کردند که باید ۱۰ روز بعد آزمایشات لازم را خدمتشان ارائه کنم من ازدقت نظر و تجربه ایشان راضی بودم

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

برا مشکل واریس خدمت دکتر رسیدم ایشون برام لیزر کردن درد پام کم شده و ظاهرش خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

پدر من دیابت داره و گرفتگی عروق با درصد بالا که دکتر صالحی براش آنژیو کردن و عروق را باز کردن

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

مشکل تپش قلب شدید که خدارو شکر بهبود پیدا کرد

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

عالی بودند.

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

ایشون دکتری بسیار دلسوز ومتعدهستن، بدلیل ریسک بالای عمل باز دکترصالحی قلب مادرم رو بصورت بسته عمل تعویض دریچه های میترال وائورتشون روخیلی موفقیت آمیز انجام دادن ..آرزوی موفقیت داریم براشون

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

دکتر بسیار خوش اخلاق هستند کارشون عالیه برای پدرم فنر گذاشتن تشخیص درست وبه موقعه

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

فشار خون

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

تشخیص درست و عالی کارشون خوبه برام فنر گذاشتن الان اصلا درد ندارم ممنونم از دکتر صالحی وهمکارانشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عالی خدا حفظش کنه

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

مادرم مشکل دریچه قلب داشتن،خیلی خوب و حرفه ای تشخیص دادن و مادرمو درمان کردن

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

درد درناحیه قفسه سینه وبادارو حل شد

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

ایشان بسیار با صبر و حوصله هستند و همچنین در کارشان بسیار حاذق میباشند من از طبابتشان راضی هستم.

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

سلام دکتر خیلی برخورد خوب دارند و صبورانه ویزیت میکنید همه چیز خوب کنترل میکنند

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

فشار خون

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

سلام حدود یک ماه پیش برای چکاب پیش دکتر صالحی رفتیم که خیلی با دقت اکو انجام دادن و توضیح دادن و نوارقلب دیدن پدرم هیچ علائم قلبی نداشتن که دکتر گفتن باید آنژیو بشه که آنژیو شد ودو تا از رگای قلبش گرفته بود ممنونم از تشخیص درستتون نرسی از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

نارسایی قلبی و فشار خون دارم تحت نظر دکتر صالحی هستم و از روند معالجه بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

بسیار مهربون و محترم خیلی خوب همه چیز رو توضیح میدهند و زمان میگذراند .و من خیلی لذت بردم از این مساله

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

دکتر صالحی دکتر بسیار حرفه ای و ماهری هستند برا من استنت گذاشتن و چند ساله تحت نظر ایشون هستم ممنون از زحماتشون

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

گرفتگی عروق با درصد بالا و کاندید جراحی باز بودم دکتر صالحی مدارکمو دیدن و گفتن میتونن با فنر و بالن رگهامو باز کنند توسط ایشون انژیو شدم و رگهام باز شد و الان حالم خیلی خوبه با تشکر از زحمات ایشون

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

دریچه آئورت مشکل داشت دکتر قلبم منو فرستادن خدمت دکتر صالحی ایشون برام عمل تاوی انجام دادن کارشون بینظیره پنجه طلا هستند ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

چک کردن نوار قلب و آزمایش ها توضیحات تکمیلی در مورد مشکلم و نتیجه خوبی حاصل شد

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

خیلی خوب برخورد عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

تنگی نفس داشتم دکتر بعد از گرفتن نوار و اکو گفتن دوتا از رگهات گرفته و باید آنژیو بشی ایشون برام فنر گذاشتن و الان حالم خوبه و میتونم مثل قبل پیاده روی و ورزش کنم ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

دکتر پدرم رو آنژویگرافی کردن، قبلا عمل باز شده بود، یکی از پیوندهاش رو فنر گذاشت، الان خداروشکر نفس تنگی و درد نداره،فشارشم خوب شده

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

مادرم اهل کرمانه. چند تا دکتر گفتن دیگه آنژیو جواب نمیده و فقط باید عمل شه. اما دکتر ایوب صالحی با حوصله و دقت خاصی، همون رگ رو با فنر باز کردن. اصلا جراحی نیاز نشد. ایشون واقعا از نظر علمی و عملی سطح بالایی دارن

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عاااالی بی نظیر بهترین دکتر قلب ایران و جهان

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

لقب پنجه طلا برازنده ایشون هست در کنار تخصص و مهارت فوق العادشون خیلی خوش برخورد و پر انرژی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

برادرم مشکل تنگی عروق داشت که دکتر قبلی گفته بود احتمال 90 درصد جراحی لازم داره اما با مهارت دکتر صالحی استنت گذاری شد و خداروشکر الان حالشون خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

بسیار جوان و باسواد

۱۴۰۲/۰۹/۲۴

سلام رگای قلب مادرم گرفته بود از همه جا ناامید شده بودیم گفته بودن باید عمل قلب باز بشه یکی از آشناها دکتر ایوب صالحی رو معرفی کردن رفتیم پیششون سی دی رو دیدن گفتن با فنر باز میشه رگای قلبشون باز کردن مرسی از آقای دکتر مادرم خیلی خوشحاله که عمل نکرد مرسی از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

من و همسرم رفتیم پیششون خیلی راضی بودیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

دکتر توانا و خوش برخوردی هستند ایشون ومن رو به صورت کامل راهنمایی کردند .

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

سلام برای رگای پاهام مراجعه کردم آنژیو کردن رگای پاهامو باز کردن الان ۱ ماه میگذره زخم پاهام خوب شده راه رفتم بهتر شده ممنونم از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

دکتر صالحی عزیز از زحمات بی دریغتون در درمان بنده کمال تشکر را دارم دستان توانبخش و سینه پرمهرتون مانا و جاویدان

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

من دیابت دارم یه بار سکته مغزی ناقص کردم که دکترای مغز و اعصاب گفتن که باید بررسی قلب بشی و گرنه ممکنه تکرار بشه، و تووی بررسی اکوی قلب بهم گفتن که قلبت سوراخ داره، من رو به دکتر صالحی معرفی کردن و خداروشکر دکتر با آنژیوگرافی سوراخ قلب رو بستن. بسیار بسیار از دکتر ممنونم

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

کارتون عالیه

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

باسلام، من برای مشکل واریس پاها که چندسال درگیرش یودم بهشون مراجعه داشتم، حدود دوماه پیش تو واریسام تزریق کردن خیلی نتیجه خوب شده و تقریبا هیچ اثری از قبل نیست.

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

جز تاپ ترین متخصصان قلب و عروق هستند کارشون بینظیره

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

دکتر باسواد با دانشی هستن رفتار متین محترمانه ای با بیمار دارن سپاس

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

فوق العاده است کارتون

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

بسیار دقیق باسواد با علم و دانش به روز متبحر و پنجه طلا

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

تشخیص درست و عالی ️

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

جراحی داشتم و باید اوکی قبل از عمل میگرفتم خدمت دکتر صالحی عزیز رفتم ایشون بعد از معاینات و نوار و اکو گفتن که یکی از رگهای اصلی قلبم گرفتگی 70 درصد داره و باید انژیو بشم ایشون برام انژیو کردن و استنت گذاشتن ممنون از درایت و توجهشون کارشون بینظیره

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

عالی کار بلد حرفه ای به روز

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

برای فشارخون بالا به ایشون مراجعه کردم با اولین ویزیت و دیدن نتایج ازمایشات دارویی تجویز کردند و فشار خونم کامل کنترل شد،همچنان تحت کنترل و چکاپ های ماهانه ایشون هستم

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

دکتر پدرم هستن بسیار باتجربه و با اخلاق و اینکه خوشحالم ایشونو انتخاب کردیم چون که زندگی پدر منو نجات دادند خدا امثال ایشان را برای ما نگهدار باشد

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

کارشون واقعا عالیه برخورد خوب برای مادرم فنر گذاشتن اصلا درد نداشتن تشخص درست و به موقعه دادن ممنونم از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

دکتری بسیار حاذق با حوصله کار بلد تشخیص درست انسانی متواضع

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بی نظیر پدر بزرگ من رو نجاتدادن

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

گرفتگی عروق کرونرشدید داشتم دستش دردنکنه بازکرد

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

کارشون عالیه خیلی با اخلاق هستن بیماراشون با دقت ویزیت میکنن تشخیصشون عالیه

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

بسیار دقیق ، خوش برخورد با حوصله و صبور.واقعا اسمشون برازنده شونه.سلامت و برقرار باشند.

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

سلام دکتر زحمت آنرژیو و فنر رو برای پدر بنده کشیدن. دکتر حرفه ای و کار بلد.

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

رفتیم کربلا قفسه سینه ام درد میکردم اومدم ایران دردام هنوز بودش رفتم بیمارستان آنژیو شدم گفتن رگای قلبت گرفته کار ما نیست یکی از آشنا ها دکتر ایوب صالحی رو معرفی کرد اومدم تهران دکتر آنژیو رو دید گفت رگای قلبتو برات باز میکنم رگای قلبتو باز کردن الان حالم خوبه واقعا کارشون خوب بود منو وخانوادمو از نگرانی در آوردن

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

دیابت دارم و انگشت پام زخم شده پست دکتر را تو اینستاگرام دیدم که بیماری مشابه من بودن و دکتر براشون آنژیو کردن اومدم خدمت دکتر ایشون برام آنژیو کردن خدا خیرشون بده دردهام خیلی کم شده و انگشتم هم رو به بهبودی هست ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

کارشون خیلی خوبه برای رگای قلبم مراجعه کردم که همه گفته بدون باید عمل باز بشه که دکتر صالحی با فنر رگ قلبمو باز کرد سپاس

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

برای به صورت اورژانسی آنژیو کردن رگای قلبم گرفته بود رگامو باز کردن ممنونم از تشخیص صحیح و به موقع اتون ممنونم از دکتر ایوب صالحی عزیزم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

باسلام کار جناب دکتر بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

ممنونم از آقای دکتر بابت کار درمانی که روی مادر شوهر بنده انجام دادن

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

واریس داشتم دکتر برام لیزر کردن نتیجه عالی بود هم دردپام کم شده و هم ظاهرش خوب شده

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

کارشون خیلی خوبه تونستن رگ قلبمو باز کنن همه گفته بودن مشکلی نداری ایشون با تشخیص به موقعه آنژیو انجام دادن فهمیدن رگ قلبم بسته است بازش کردن مرسی

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

عاااالی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

والله و بالله دکتر کارش حرف نداره

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

بسیار زبده و با برخورد عالی ممنون بابت وقتی که گذاشتید

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

فشار خون

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

خیلی راحت انجام شد

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

دوکتوری خیلی خوبیه تشخیص سریع و عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

بسیار مسلط، حرفه ای و با سواد

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

پدربزرگ من تنگی شدید دریچه آیورت داشتن که با توجه به سن ۸۰سال و دیابت ریسک عکل جراحی خیلی بالا داشتن و گفتن از زیر عمل بیروننمیان، دکتر صالحی بدون بیهوشی براشوندریچه رو با روشجدیدی به اسم تاوی باز کردن و الان خداروشکر خیلی حالشون خوبه. ممنون از زحماتشون.

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

دریچه ی میترالم تنگ بود از ساوه اومدیم دکتر برای همسرم بالون زد،عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

توسط ایشون ویزیت شدم و گفتن دوتا از رگهام گرفته برام آنژیو کردن و فنر گذاشتن کارشون حرف نداره

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

مشکل فشارخون،درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عااااااااااالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

هم من و هم مادر همسرم درد قلب داشتیم .خودشون توی مطب اکو انجام دادن و نوار قلب همونجا گرفته شد . اسکن هسته ای نوشتن . تشخیص و درمان عالی . فوق العاده با سواد و با شخصیت هستن . هر چقدر بگم کم گفتم .خدا بهشون عمر طولانی و با عزت بده . الان در حال حاضر بیماریمون کاملا کنترل شده

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

نامنظمی ریتم قلب پدرم. تشخیصشون خوب بود.

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

دکتر صالحی برای من کار آنژیو انجام دادن، بهم گفته بودن رگ های قلبت فقط با عمل باز میشه اما ایشون با فنر و بالون و بدون عمل رگ هامو باز کردن. همیشه دعاگوشون هستم.

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

ممنونم از برخورد خوب وعالی دکتر کارشون هم عالیه رگای مادرم باز کردن اصلا حالشون عالی شده دیگه درد ندارن

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

ارادت بی پایان دکتر ایوب صالحی خوش برخورد بودند قبل از ورود به مطب نوار تست قلب، و داخل مطب دکتر صالحی با متانت تمام مشکلم رو بررسی نمودند اکو برداری شد و مشکلم حل شد بیشتر از استرس بودم که با گفتگو دکتر صالحی حل شد والان در سلامت کاملم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

عمل لون انجام دادم

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

مادرم سه تا از رگهاش گرفته بود و باید عمل قلب باز میشد و با توجه به سن بالا این جراحی ریسکش بالا بود دکتر صالحی را از تو اینترنت پیدا کردم و نظرات را خوندم دیدم موارد مثل مادر من بودن که دکتر با آنژیو رگهاشونو باز کردن مدارک را برا دکتر فرستادم ایشون گفتن میتونن اینکار را انجام بدن اومدیم تهران و دکتر رگهای مادرم را باز کردن و استنت گذاشتن ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

تپش قلب...با حوصله ودقیق معاینه و پاسخ دادند

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

رگای قلبمو باز شده همشون گرفته بود رکتر ایوب صالحی همه رو برام باز کرد ممنونم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

کارشون عالیه رگای قلبمو باز کردن

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

سلام مادرم فشار خون داره و توسط دکتر صالحی تحت کنترله . دکتر با احترام بر خورد میکنه ، صبور و با معلومات هستند. در کل عالی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند اعتماد به نفس بالا و دانش به روز ایشون باعث اطمینان خاطر بیمار میشود ایشون را به همه بیماران قلبی توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

دوتا از رگهام گرفتگی داشت دکتر برام آنژیو کردن کارشون بینظیره

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

من پنج سال واریس های پای چپ داشتم که اواخر باغث تورم شدید پاهام و درد شدید شده بود، بعد از تزریق پیش آقای دکتر، الان هم ورم کامل از بین رفته هم شکل پا خیلی بهتر شده

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

درد قفسه سینه و چکاپ قلب ، خیلی خوش برخورد و صبور بودن و درست راهنمایی کردن

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

دکتر صالحی یکی از نوابغ قلب ایران هستند کارشون بینظیره سال گذشته دوتا از رگهام را فنر گذاشتن و الان هم تحت نظر ایشون هستم همه چی خوب و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

درد در ناحیه سینه

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

سلام من حدود ۸ ماه پیش پدرم دچار درد قفسه سینه شد به صورت اورژانسی رفتیم بیمارستان آنژیو کردن براش گفتن رگای قلبش بسته است از طریقه یکی از دوستان با دکتر صالحی آشنا شدم سی دی آنژیو پدرمو نشون دادن ایشون گفتن با فنر میتونن رگای قلبشون باز کنن خدارو شکر الان ۸ ماه میگذره قلبشون مثل ساعت کار میکنه وخیلی ازشون راضی هستیم ممنون از دکتر ایوب صالحی عزیز

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

بسیار ،اقای دکتر باوحوصله باومریض بر خورد میکنن ،و درمان و تشخیص عالی ،انژیو انجام دادیم همه چی خوب بود ،تشکر از اقای دکتر .

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

معرف بیماران

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

خیلی خوب وعالی هستن وبا مریض خود با مهربانی صحبت میکنند

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

فشار خون بالام همیشه نگرانم میکرد، ولی با کمک دکتر و تجویز درست دارو کنترل و خیالم راحت شده ممنونم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

پدرم گرفتگی شدید عروق فلبی داشتن که ایشان درمان فوالعاده ای داشتن.

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

دکتر بینهایت خوش اخلاق و خوش انرژی و مسئولیت پذیر هستند انشالله که سلامت باشن

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بیماری DVT که با تشخیص درست و بموقع دکتر صالحی از خطر آمبولی نجات پیدا کردم ایشون برام آنژیو کردن ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بسیار با دانش خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

عالم وآگاه ،مجرب ومتعهدبه کارشان هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

من دیابت دارم و ی بار هم سکته مغزی خفیف کردم متخصص مغز و اعصاب گفت حتما باید بررسی قلبی بشی دکتر صالحی بعد از معاینه و اکو گفتن قلبت سوراخ داره و با انژیوگرافی سوراخ قلب را بستن ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار پزشک با اخلاق و با جوصله ای هستن، حتما توصیه میکنم

۱۴۰۲/۰۸/۱۲

من چون شهرستان بودم و تهران نیستم مشاوره آنلاین با آقای دکتر داشتم . آقای دکتر بسیار لطف داشتن وقت گذاشتن و به تمامی سوالات بنده جواب دادن و من باارسال تصاویر مدارک پزشکی مادرم به ایشان بسیار عالی و کامل جواب گرفتم . بشدت اقای دکتر رو توصیه میکنم چون ایشون فلوشیپ هستن و بسیار هم باسواد و هم دلسوز. من به شخصه ممنونم از راهنماییهای آقای دکتر

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

من برای مشکل واریس مراجعه کردم، دکتر خودشون سونوگرافی کردن و بعد توی رگای پام تزریق کردن، تشخیص و درمانشون عالیه، تمام مراحل رو هم برای بیمار کامل توضیح میدن.

۱۴۰۲/۰۸/۰۵

سه رگ اصلی قلبم دچار گرفتگی شده بود که طبق نظر کمیسیون پزشکی که در یکی از بیمارستان های قم تشکیل شده بود توصیه به عمل باز داشتند ولی با معرفی یکی از پزشکان قلب فیلم آنژیو خدمت دکتر صالحی ارسال گردید و از ایشان در این خصوص مشورت خواستم و آقای دکتر گفتند که بدون عمل جراحی باز، رگ ها را با فنر و بالون باز میکنند. و این عمل توسط ایشان با نتیجه ی عالی انجام شد با تشکر از ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

محیط مطب آراسته ،ارام ،امکانات خوب ،برخورد مودبانه ،صبور ،انرژی مثبت .

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

کارشون عالیه برام فنر گذاشتن اصلا درد ندارم خدا خیرش بده منو از عمل قلب باز نجات داد دکتر ایوب صالحی عالیه

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

با سلام من چندین نوبته خدمت دکتر میرسم برای مادر، پدر و پدر خانومم، بسیار دکتر حاذق، ماهر، صمیمی و متواضع هستند، امیدوارم امثال ایشان فزونی یابد. با تشکر از جناب دکتر و تیم همراهشون

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

فوق العاده عاااالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۹
اطلاعات تکمیلی
دکتر ایوب صالحی
متخصص قلب و عروق
بورد تخصصی قلب و عروق (رتبه برتر 5% کشور)
فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی (آنژیوگرافی، بالون آنژیوپلاستی، استنت) از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشن پیشرفته، بیماری های عروق محیطی، واریس و بیماریهای استراکچرال قلب از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
رتبه برتر آزمون بورد تخصصی سال ۹۸
رتبه اول آزمون فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی سال ۹۹
عضو انجمن قلب و عروق اروپا
عضو انجمن قلب و عروق آمریکا
خدمات:
•ویزیت و معاینه کامل قلبی عروقی
•نوار قلب (الکتروکاردیوگرافی)
•اکوکاردیوگرافی داپلر رنگی
•تشخیص وکنترل فشار خون
•درمان اختلالات چربی خون
•درمان سکته و حمله حاد قلبی
•آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی (استنت و بالون عروق کرونر)
•سونوگرافی و تشخیص مشکلات عروق محیطی و واریس
•درمان عروق واریسی با متدهای متنوع غیر جراحی (اسکلروتراپی، لیزر و رادیوفرکونسی داخل عروقی)
•درمان انسدادهای شریانی و لنگش عروقی
•اقدامات تشخیصی و درمانی ترومبوز و لخته خون (آمبولی ریه و DVT)
•بستن سوراخ ها و نقایص مادرزادی قلب با روشهای غیر جراحی (ASD, VSD, PFO)
•تشخیص و درمان بیماری های آئورت (آنوریسم آئورت، تنگی آئورت)
•مداخلات و اینترونشن های دریچه های قلب (تنگی دریچه آئورت و TAVI, تنگی دریچه میترال)
•مشاوره قبل از عمل جراحی غیر قلبی
•تشخیص و درمان آریتمی های قلبی
•تشخیص و درمان نارسایی قلب
•مدیریت سلامت قلب و عروق و کنترل ریسک فاکتورهای قلبی
•غربالگری بیماری های قلبی و عروقی
مطب مرزداران
تهرانبلوار مرزداران، از غرب به شرق، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ .
روز‌های کاری:
شنبه و یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۹
دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۷
پنج شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۵ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    ۷ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۸ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    ۹ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    ۱۸ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۲۱ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    ۲۳ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    کسانی که دکتر ایوب صالحی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر محسن چراغی طب فیزیکی و توان بخشی جناب آقای دکتر محسن چراغی
    اینستاگرام دکتر ایوب صالحی

    دکتر ایوب صالحی، فلوشیپ فوق تخصصی قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 141440 در شهر تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار مرزداران، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، واحد ۹ واقع شده است.

    دکتر ایوب صالحی با عنوان فلوشیپ فوق تخصصی قلب و عروق، یکی از پزشکان برجسته این حوزه در تهران محسوب می‌شود. ایشان با شماره نظام پزشکی 141440، در زمینه بیماری‌های قلب و عروق، آنژیوگرافی، بالون آنژیوپلاستی و اینترونشن پیشرفته فعالیت می‌کند. مطب دکتر ایوب صالحی در منطقه مرزداران شهر تهران واقع شده و آدرس آن بلوار مرزداران، از غرب به شرق، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ است. دکتر صالحی دارای مدرک تخصصی بیماری‌های قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن قلب بزرگسالان) است و دوره‌های فوق تخصصی خود را در دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران گذرانده است.

    ایشان علاوه بر ویزیت و معاینه کامل قلب و عروق، خدماتی مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی داپلر رنگی، تشخیص و کنترل فشار خون، درمان اختلالات چربی خون و درمان سکته و حمله حاد قلبی را ارائه می‌دهد. انجام آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، استنت‌گذاری، سونوگرافی و تشخیص مشکلات عروق محیطی و واریس، درمان واریس با روش‌های غیر جراحی و اقدامات پیشرفته در درمان انسدادهای شریانی و لنگش عروقی از دیگر تخصص‌های دکتر ایوب صالحی است. بیماران همچنین می‌توانند از خدمات تشخیصی و درمانی ترومبوز، بستن سوراخ‌های مادرزادی قلب با روش‌های غیر جراحی و مداخلات تخصصی دریچه‌های قلبی بهره‌مند شوند.

    تجربه بیماران نشان می‌دهد دکتر ایوب صالحی، متخصص قلب و عروق در تهران، با دقت بالا در تشخیص و رویکرد علمی، اعتماد بیماران را جلب کرده است. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری در مطب مرزداران فراهم است. دکتر ایوب صالحی با تکیه بر دانش تخصصی و مدرک معتبر فلوشیپ، یکی از پزشکان مورد اعتماد در زمینه قلب و عروق در تهران به شمار می‌رود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر ایوب صالحی چه تخصص و مدرکی دارند؟

    دکتر ایوب صالحی دارای تخصص بیماری‌های قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات اینترونشنال قلب بزرگسالان هستند.

    نشانی مطب دکتر ایوب صالحی کجاست؟

    مطب ایشان در بلوار مرزداران، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ در تهران قرار دارد.

    چه خدماتی در مطب دکتر صالحی ارائه می‌شود؟

    ایشان خدمات تخصصی قلب و عروق، آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، درمان واریس، تشخیص و درمان اختلالات ریتم و نارسایی قلب را ارائه می‌دهند.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر ایوب صالحی وجود دارد؟

    بله، از طریق سامانه نوبت دات آی آر می‌توانید نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری دریافت کنید.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب مرزداران

    بلوار مرزداران، از غرب به شرق، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ .

    مطب مرزداران

    بلوار مرزداران، از غرب به شرق، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ .