۲۱۳ نفر
دکتر مریم بیات

دکتر مریم بیات

متخصص قلب و عروق

متخصص شماره نظام: ۱۲۹۰۶۲
شنبه۰۶ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۸ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
شنبه۲۰ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
۱۷۱ نفر

دکتر بسیار خوش انرژی و دقیقی بودند

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

بسیییییار خوش انرژی و وقت کافی میذارن و با دقت

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

خیلی عالی تشخیص میدن

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

بسیار عا

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

خیلی دکتر خوب با اخلاق مهربون درد قفسه سینه داشتم خدا رو با یه نسخه دارو خوب شدم خدا خیرشون بده واقعا دکتر خوبی هستن من که خیلی از ایشون رازی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

بسیار مهربان

۱۴۰۱/۰۵/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

همه جوره عالیه من به همه پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

تشخیص درست

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

بیمارستان آتیه منو ویزیت کردن

۱۳۹۹/۰۷/۱۰

دکتر حاذق،مهربان

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

خانم دکتر خوب و مهربان و خیلی جدی در درمان

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

سلام. بسیار خوش برخورد و پیگیر بودند و با تشخیص صحیح و درمان عالیشون خدا دو شکر مشکلم حل شد.

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

از طرف یکی از دوستان معرفی شدن، خوب بودن صبور بودن

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

ایشان یکی از دلسوزترین متخصصان قلب کشور است و باعث افتخار بانوی ایرانی است.

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

بسیار دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن و خیلی دقیق به حرف بیمار گوش میدن بنده تپش قلب داشنم تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

بسیار مهربان هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

درد قفسه سینه داشتم که با دستورات درمانی ایشان بهبود پیدا کردم .سپاس از شما .عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

من برای کنترل فشار خون پیش ایشون میرم بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

سلام دکتر خوب و آرومی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

عالی بود.انسان بتمام معنی.وبسیار مهربان.

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

بسیار خوش برخورد و مسلط

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

بسیار پزشک خوب و صبور، خدا سلامتی بده بهشون

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

بسیار دکتر خوبی هستن خیلی برای مریض وقت میذارن بسیار با حوصله

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

بسیار دکتر خوبی بودند خدا سلامتی بده

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

دکتر بدی نیست

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

از معدود پزشکانی که دیدم علاوه بر تخصصی که دارن نگاه انسانگرایانه و برخوردی بسیار گشوده و همدل دارن در کنار ایشون علاوه بر تخصصشون احساس ارزشمندی و درک شدن که بیشتر روانشناسی ها میتونن به انسان بدن رو تجربه میکنید.

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذق

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

بسیار دلسوز برای بیمار با برخورد مناسب با اقشار مختلف جامعه

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

بهترین پزشک قلب

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

به دلیل درد در قفسهی سینه و از ناحیه قلب و تنگی نفس به ایشان مراجعه کردم و خانم دکتر را بسیار دقیق و دلسوز و باسواد دیدم. مطابق نظر ایشان عمل کردم و بهبود نسبی حاصل شده و همچنین بر اساس نظر ایشان پیگیر بررسی و درمان هستم.

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دختر من اضطراب داشت خانم دکتر فقط کافی برای دخترم گذاشتن و کامل توضیح دادن بسیار باحوصله وبا سواد ایشون رو توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار دکتر باسواد ، باتجربه و خوش برخوردی هستن کارشون عالیه با یک جلسه مشکل را تشخیص دادند

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

خانم دکتربسیارمتعهد،مسئول،بادقت وخوش برخوردهستن خداطول بهشون طول عمرباعزت بده

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

متخصص عالی و دلسوزی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

بسیار پزشک خوش برخورد و پرحوصله و باتجربه ای هستن ممنونم از ایشون

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

سلاک ویزیت شدم بسیار دقیق و مهربان بودن و همچنین احساس امنیت و اعتماد به من دادن

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

دکتر خوبی بود با صبر و حوصله

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

دکتر با حوصله و دقیقی هستند.

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

بسیار با حوصله و صبور و خوش برخورد برای مریض ارزش قائل میشن و وقت میذارن

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

تپش قلب

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

ایشون بسیار صبور و بادقت بودند

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

خیلی راضی بودم.خیلی پیگیر بیمار و متعهد هستند

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

خیلی عالی حاذق

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

عالی و

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

جایگزین دکتر اصلی بودن و هستن، دقیق و پیگیر

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتری دلسوز خوش اخلاق با دقت حوصله

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

برای آریتمی قلب مادرم ویزیت شد مادر الان خدارو شکر خیلی خوب شدن تشکر میکنم از دکتر چون از واتساپ جواب سوالات ما رو ندهد دکتری مهربان دلسوز وکارای خوب

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

هزینه ها خیلی زیاد بود

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

بسیار با حوصله و پیگیر مشکل بیمار و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

دکتر بسیار عالی و مهربان و حرفه ای هستن

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

بسیار صبور ،پدرم خیلی راضی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

بببباتتتننوووووو

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

وای ایشون خیلی خوش اخلاق بودن ، تپش قلب و سنگینی درقفسه داشتم ، در حال حاضر درمان رو ادامه میدم ، ایشون خیلی پی گیر هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

ایشان بسیار انسان شریف و مهربان و دقیق میباشند و از ایشان بابت زحماتشان کمال تشکر و سپاس را داریم.

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

ایشونبهترین دکتر هستن در این زمینه من خوشحالمکه زیرنظر ایشون هستم

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

خیلی دکتر خوش اخلاق و باحوصله ای هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عالی خداحفظ کنه ۱۱سال منو جراحی کرده.تا دیگر دکتر نرفتم.یعنی مشکلی پیش نیامد.هرکجایی شادوخرم باشی.

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

بسیار مهربان و باهوش

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

با حوصله و واقعاااا دلسوز بیمار و بسیار حاذق

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

بسیار عالی و آگاه در خصوص داروهای جدید و خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

سکته ی قلبی و فشار خون مقاوم که با تشخیص و درمان بموقع ایشان نجات یافتم و زندگی خود را به ایشان بدهکار میباشم.

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

پزشکی حاذق و خوشرو ایشان در تشخیص هایشان دقیق و با صبر خود مثال زدنی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

بله کمک میکنند مشکل با ایشان نداشتم عالی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

خانم دکتر خیلی خوش برخورد بودن و برای بیمار خیلی وقت میذاشتن، برای مشکل تنگی نفس هم تحت نظر ایشون هستم

۱۳۹۸/۰۷/۱۹

بسیار خوش برخورد و عالی و پاسخگو در تمام ساعات شبانه روز

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

تشخیص عالی و مراحل درمان با درستی طی شد

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

درود وسپاس از سر کار خانم دکتر مریم بیات بسیار خوش اخلاق وحازق کاردان

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

برای اکی جراحی بینی به ایشون مراجعه کردم خیلی خوش برخورد بودن و اکی دادند

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

سلام دکتر خوب و با حوصله هستند . با دقت معاینه میکنند و بی دلیل دارو نمیدن.

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

پدرم 2 بار بفاصله 12 ساعت سکته قلبی کردند و حالشون خوب شد . ایشون واقعا یک فرشته واقعی هست در تشخیص و درمان . خیلی صبور و باسواد و حاذق هستند.

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

بسیار دقیق و پیگیر بیمار و بااخلاق

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

پدرم ۴ سال بیمار ایشون هستن بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

عالی،،خوش اخلاق،،باسواد ،،

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

بسیار خوب پیشنهاد می شود

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

مشکل عروق که خدارو شکر دکتر گفتن مشکلی ندارند

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

با حوصله دلسوز باسواد.آرامش گرفتم.مشکلات قلبیم هم خیلی بهتره

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

مشکل فشار خون داشتم که با دارو خوب شدم تحت معالجه هستم رفتار بسیار عالی همراه با دانش روز ایشان قابل تقدیر هست

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

فعلا تحت درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

با درد گذرای قفسه سینه مراجعه کردم و پس از انجام آزمایشات قلبی و انجام اکو با دستور دارویی حالم خیلی بهتر شد و مشکلی نداشتم دیگه

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

همسرم بیمار ایشون بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

بسیار خوش برخورد و مهربان و ماهر در تشخیص

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

سلام.سال82توسط آقای دکترداودی عمل شدم وتا کنون دارو استفاده میکنم

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

بسیااااار عالی . بسیار خوش برخورد. بسیار باسواد با تشخیص های عالی

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

راضی بودم .پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

خوش برخورد خوش اخلاق وفوق العاده با دقت

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

بالا بودن آنزیمها و در حال درمان

۱۳۹۹/۰۴/۰۳

سلام تشخیص عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

بسیار پزشک با وجدان و دلسوزی هستن ،

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

مشکلی نبود

۱۴۰۱/۱۱/۱۰

تنگی نفس و درد قفسه سینه که خانم دکتر کنترل نمودن با دارو

۱۳۹۸/۰۶/۰۴

عمل قلب باز داشتم تحت نظر ایشان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

بسیار حاذق و خوش برخوردمی باشند و پدر و مادرم تحت درمان پیش ایشان هستند و راضی هستیم.

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

برای اکی عمل جراحی بینی رفتم اکو نوار گرفتن اکی دادن راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

بسیار پزشک دقیق و با حوصلهای هستن پدر من ۵سال بیمار ایشان هستن تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار عالی، صبور، تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

خوش برخورد پر انرژی ودقیق

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

بسیار عالی.. پزشک حاذق و متعهد و اخلاق مدار

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

به ایشان مراجعه داشتم بسیار صبور و مهربان بودند تشخیص عالی وقت کافی برای بیمار میذارن ایشون رو پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

برای کنترل فشاررفتیم

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

با سلام واحترام من مادرم رو برای حج نزد ایشون بردم بسیار پزشک حاذق بودند برخورد خوب و محترمانه ای داشتند

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

بسیار خوش اخلاق ، حاذق ، با تشخیص حرفه ای ، مهربان ، با حوصله و دلسوز

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

اکی عمل داشتم خیلی بادقت معاینه میکنن

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

سلامبا دکتر بیات حدود هشت سال در بیمارستان نفت کار میکنم جز خوش خلق ترین و مهربان ترین پزشکان هستند در ضمن خواهرم چندین سال است که بینار ایشان هستند و کاملا از نظر پزشکی،از،ایشان راضی،هستیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

مشکل خاصی نداشتم چون ورزش میکنم فقط برای تست اکو و نوار قلب مراجعه کردم رضایت داشتم.

۱۴۰۰/۰۱/۰۵

بسیار خوش برخورد وحرفه ای هستند .

۱۴۰۵/۰۳/۳۰

بسیار دقیق و دلسوز هستند پزشکان مثل ایشان بیش باد

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

ازلحاظ کاری و شخصیتی و برخورد با بیماران و پرسنل عالی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

خانم دکتربیات خیلی خوش روهستندودقیق شرححال میگیرندووقیق توضیحات لازم رومیدن

۱۴۰۴/۱۰/۰۶

پدر من ۵سال است بیمار ایشان هستند بسیار پیگیر بیمار و با حوصله و باسواد هستند

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

پزشک خوبی هستن وقت کافی میذارن

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بینظیر ، پدرم مشکلات قلبی خیلی زیادی داشت واقعا اخلاقا بینظیرترین پزشک قلب هستن ایشون

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

بسیار عالی و متخ

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

بسیار با حوصله و با مهربانی معاینه کردند درمان ها و ازمایش های الکی برام ننوشتن و دقیقا همون چیزی رو که لازم داشتن برام نوشتن و مشکل قلبم به خوبی مشخص شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار عالی نوع برخورد و دانش

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

بسیار صبور و ارام هستند خیلی با وجدان و با حوصله میباشند

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بسیار با تجربه و عالی

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

بسیار باسواد و با اخلاق

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

تست ورزش

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

برای چکاپ رفته بودم. با حوصله و صبر معاینه کردند و توضیحات لازم را ارائه کردند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

از نظر من آدمهایی خوشبخت هستند که با عشق و احترام و درک بالا،انسانها را در موقعیتهای سخت حمایت می کنند.خانم دکتر بیات عزیز،در شرایطی کنار ما بودند که هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.شما واقعا معجزه ی خداوند هستید.الهی همیشه سلامت باشید.بدانید که رضایت خدا در قلب مهربان و دل پاک و عملکرد شما تجلی پیدا می کند.بهترینها را برایت آرزو دارم

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

ایشون بسیارپزشک بامسئولیتی هستند

۱۴۰۴/۱۰/۰۶

بهترین

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

بسیار خوشرو و صبور و پیگیرهستند.پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

باسلام من یکی از بیماران ایسان در بیمارستان سرکت نفت میباشم وحدود سه سال تحت نظر ایشان هستم وخیلی از دست ایشان رضایت کامل دارم

۱۴۰۱/۰۶/۲۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

پزشک حاذقی هستند تشخیص بسیار عالی دارند. تشخیص به موقع ایشان باعث نجات جانم شد.

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بسیار حرفه ای و با اخلاق. محیط دوستانه و آروم.خیلی راضی بودم از عملکردشون.

۱۴۰۲/۰۵/۰۴

بسیار با دقت ومسولیت پذیر خداوند نگهدارشان باشد

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

بسیار با اخلاق و با سواد میباشند.با پیگیریهای دلسوزانه اشان بیماریم تشخیص داده شد و درمان شدم.

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

خانم دکتر در رابطه با تست ورزش برای بنده اکو و نوار قلب انجام دادن مفید بود.

۱۴۰۱/۰۸/۰۵

عالی هستن خداعمر با عزت بده بهشون مادر منو درواقع نجات دادند

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار مجرب

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

بسیار با حوصله و دقیق وقت کافی برای بیمار میذارن

۱۴۰۵/۰۳/۱۸
اطلاعات تکمیلی
فارق التحصیل رشته تخصصی قلب و عروق در سال 1396 و کسب برد تخصصی بیماری های قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان قلب شهید رجائی.
درمان بیماری های قلبی و گرفتگی عروق قلب، فشارخون بالا، اکوکاردیوگرافی، اجازه انجام عمل جراحی (OK قلب)، درمان دارویی نارسایی قلبی، تشخیص و درمان آریتمی های قلبی،
نوبت دهی به صورت تلفنی و اینترنتی
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هما
تهرانآدرس مطب: آدرس کلینیک: خیابان پیروزی نبش پرستار ساختمان مهر پ ۴۳۳ طبقه دوم کلینیک هما
شنبه: ۱۴_۱۷:۳۰
دوشنبه: ۱۴:۳۰_۱۷:۳۰
چهارشنبه: ۱۴_۱۷:۳۰
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۴ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰
    کسانی که دکتر مریم بیات را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر امیرعباس رشیدی خون و سرطان جناب آقای دکتر امیرعباس رشیدی
    جناب آقای دکتر داود خداآمرزیده قلب و عروق جناب آقای دکتر داود خداآمرزیده
    سرکار خانم دکتر تیفا یکتانژاد مغز و اعصاب سرکار خانم دکتر تیفا یکتانژاد
    سرکار خانم دکتر آوا علیان مغز و اعصاب سرکار خانم دکتر آوا علیان
    جناب آقای دکتر حمیدرضا امیرذهنی داخلی جناب آقای دکتر حمیدرضا امیرذهنی
    سرکار خانم دکتر سارا توسلی رادیولوژی و سونوگرافی سرکار خانم دکتر سارا توسلی
    اینستاگرام دکتر مریم بیات

    دکتر مریم بیات متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 129062 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در کلینیک هما، خیابان پیروزی، نبش پرستار، ساختمان مهر، طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر مریم بیات، متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 129062، یکی از پزشکان معتبر حوزه قلب و عروق در تهران است. ایشان فارغ‌التحصیل رشته تخصصی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و برد تخصصی بیماری‌های قلب و عروق را از بیمارستان قلب شهید رجایی کسب کرده‌اند. دکتر مریم بیات خدمات متنوعی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی، گرفتگی عروق، کنترل فشار خون بالا و درمان دارویی نارسایی قلبی ارائه می‌دهند. بیماران تهرانی به‌ویژه ساکنان منطقه پیروزی می‌توانند از خدمات مطب ایشان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هما که در خیابان پیروزی، نبش پرستار، ساختمان مهر، طبقه دوم واقع شده است، بهره‌مند شوند.

    تخصص رسمی دکتر مریم بیات در حوزه بیماری‌های قلب و عروق، او را به گزینه‌ای مطمئن برای افرادی که به دنبال متخصص قلب و عروق در تهران، به‌ویژه منطقه پیروزی هستند، تبدیل کرده است. ایشان تجربه فراوانی در انجام اکوکاردیوگرافی، تشخیص و درمان آریتمی‌های قلبی و ارزیابی وضعیت قلبی بیماران برای جراحی (OK قلب) دارند. با توجه به مدارک معتبر و سابقه تحصیل در مراکز دانشگاهی برجسته، دکتر بیات از اعتبار علمی قابل توجهی برخوردار است.

    بیماران دکتر مریم بیات از دقت در تشخیص و برخورد حرفه‌ای ایشان رضایت بالایی دارند و بسیاری از بیماران از روند درمان و پیگیری‌های منظم ایشان ابراز خرسندی می‌کنند. با فعال بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی، دسترسی به خدمات دکتر بیات برای بیماران تسهیل شده است. دکتر مریم بیات نه تنها به درمان مشکلات قلبی می‌پردازد، بلکه با رویکردی علمی و دقیق، برنامه‌های درمانی متناسب با شرایط هر بیمار ارائه می‌دهد. اگر به دنبال متخصص قلب و عروق در تهران با شماره نظام پزشکی 129062 هستید، می‌توانید به مطب ایشان در کلینیک هما مراجعه کنید. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هما

    آدرس مطب: آدرس کلینیک: خیابان پیروزی نبش پرستار ساختمان مهر پ ۴۳۳ طبقه دوم کلینیک هما