دکتر مریم بیات متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 129062 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در کلینیک هما، خیابان پیروزی، نبش پرستار، ساختمان مهر، طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر مریم بیات، متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 129062، یکی از پزشکان معتبر حوزه قلب و عروق در تهران است. ایشان فارغالتحصیل رشته تخصصی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و برد تخصصی بیماریهای قلب و عروق را از بیمارستان قلب شهید رجایی کسب کردهاند. دکتر مریم بیات خدمات متنوعی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی، گرفتگی عروق، کنترل فشار خون بالا و درمان دارویی نارسایی قلبی ارائه میدهند. بیماران تهرانی بهویژه ساکنان منطقه پیروزی میتوانند از خدمات مطب ایشان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هما که در خیابان پیروزی، نبش پرستار، ساختمان مهر، طبقه دوم واقع شده است، بهرهمند شوند.
تخصص رسمی دکتر مریم بیات در حوزه بیماریهای قلب و عروق، او را به گزینهای مطمئن برای افرادی که به دنبال متخصص قلب و عروق در تهران، بهویژه منطقه پیروزی هستند، تبدیل کرده است. ایشان تجربه فراوانی در انجام اکوکاردیوگرافی، تشخیص و درمان آریتمیهای قلبی و ارزیابی وضعیت قلبی بیماران برای جراحی (OK قلب) دارند. با توجه به مدارک معتبر و سابقه تحصیل در مراکز دانشگاهی برجسته، دکتر بیات از اعتبار علمی قابل توجهی برخوردار است.
بیماران دکتر مریم بیات از دقت در تشخیص و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی دارند و بسیاری از بیماران از روند درمان و پیگیریهای منظم ایشان ابراز خرسندی میکنند. با فعال بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی، دسترسی به خدمات دکتر بیات برای بیماران تسهیل شده است. دکتر مریم بیات نه تنها به درمان مشکلات قلبی میپردازد، بلکه با رویکردی علمی و دقیق، برنامههای درمانی متناسب با شرایط هر بیمار ارائه میدهد. اگر به دنبال متخصص قلب و عروق در تهران با شماره نظام پزشکی 129062 هستید، میتوانید به مطب ایشان در کلینیک هما مراجعه کنید. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس مطب: آدرس کلینیک: خیابان پیروزی نبش پرستار ساختمان مهر پ ۴۳۳ طبقه دوم کلینیک هما
دکتر بسیار خوش انرژی و دقیقی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیییییار خوش انرژی و وقت کافی میذارن و با دقت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خیلی عالی تشخیص میدن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسیار عا
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خیلی دکتر خوب با اخلاق مهربون درد قفسه سینه داشتم خدا رو با یه نسخه دارو خوب شدم خدا خیرشون بده واقعا دکتر خوبی هستن من که خیلی از ایشون رازی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار مهربان
۱۴۰۱/۰۵/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۳همه جوره عالیه من به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بیمارستان آتیه منو ویزیت کردن
۱۳۹۹/۰۷/۱۰دکتر حاذق،مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خانم دکتر خوب و مهربان و خیلی جدی در درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۹سلام. بسیار خوش برخورد و پیگیر بودند و با تشخیص صحیح و درمان عالیشون خدا دو شکر مشکلم حل شد.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷از طرف یکی از دوستان معرفی شدن، خوب بودن صبور بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ایشان یکی از دلسوزترین متخصصان قلب کشور است و باعث افتخار بانوی ایرانی است.
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن و خیلی دقیق به حرف بیمار گوش میدن بنده تپش قلب داشنم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰درد قفسه سینه داشتم که با دستورات درمانی ایشان بهبود پیدا کردم .سپاس از شما .عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱من برای کنترل فشار خون پیش ایشون میرم بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سلام دکتر خوب و آرومی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالی بود.انسان بتمام معنی.وبسیار مهربان.
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار خوش برخورد و مسلط
۱۳۹۹/۰۸/۰۵بسیار پزشک خوب و صبور، خدا سلامتی بده بهشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار دکتر خوبی هستن خیلی برای مریض وقت میذارن بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۳۰بسیار دکتر خوبی بودند خدا سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۲۵دکتر بدی نیست
۱۴۰۵/۰۳/۰۲از معدود پزشکانی که دیدم علاوه بر تخصصی که دارن نگاه انسانگرایانه و برخوردی بسیار گشوده و همدل دارن در کنار ایشون علاوه بر تخصصشون احساس ارزشمندی و درک شدن که بیشتر روانشناسی ها میتونن به انسان بدن رو تجربه میکنید.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار دلسوز برای بیمار با برخورد مناسب با اقشار مختلف جامعه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بهترین پزشک قلب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱به دلیل درد در قفسهی سینه و از ناحیه قلب و تنگی نفس به ایشان مراجعه کردم و خانم دکتر را بسیار دقیق و دلسوز و باسواد دیدم. مطابق نظر ایشان عمل کردم و بهبود نسبی حاصل شده و همچنین بر اساس نظر ایشان پیگیر بررسی و درمان هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دختر من اضطراب داشت خانم دکتر فقط کافی برای دخترم گذاشتن و کامل توضیح دادن بسیار باحوصله وبا سواد ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار دکتر باسواد ، باتجربه و خوش برخوردی هستن کارشون عالیه با یک جلسه مشکل را تشخیص دادند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خانم دکتربسیارمتعهد،مسئول،بادقت وخوش برخوردهستن خداطول بهشون طول عمرباعزت بده
۱۴۰۴/۱۱/۰۲متخصص عالی و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار پزشک خوش برخورد و پرحوصله و باتجربه ای هستن ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سلاک ویزیت شدم بسیار دقیق و مهربان بودن و همچنین احساس امنیت و اعتماد به من دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر خوبی بود با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر با حوصله و دقیقی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار با حوصله و صبور و خوش برخورد برای مریض ارزش قائل میشن و وقت میذارن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰تپش قلب
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ایشون بسیار صبور و بادقت بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خیلی راضی بودم.خیلی پیگیر بیمار و متعهد هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خیلی عالی حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی و
۱۴۰۴/۰۶/۲۲جایگزین دکتر اصلی بودن و هستن، دقیق و پیگیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتری دلسوز خوش اخلاق با دقت حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳برای آریتمی قلب مادرم ویزیت شد مادر الان خدارو شکر خیلی خوب شدن تشکر میکنم از دکتر چون از واتساپ جواب سوالات ما رو ندهد دکتری مهربان دلسوز وکارای خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۶هزینه ها خیلی زیاد بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار با حوصله و پیگیر مشکل بیمار و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر بسیار عالی و مهربان و حرفه ای هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۸بسیار صبور ،پدرم خیلی راضی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بببباتتتننوووووو
۱۴۰۱/۰۹/۰۵وای ایشون خیلی خوش اخلاق بودن ، تپش قلب و سنگینی درقفسه داشتم ، در حال حاضر درمان رو ادامه میدم ، ایشون خیلی پی گیر هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ایشان بسیار انسان شریف و مهربان و دقیق میباشند و از ایشان بابت زحماتشان کمال تشکر و سپاس را داریم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ایشونبهترین دکتر هستن در این زمینه من خوشحالمکه زیرنظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خیلی دکتر خوش اخلاق و باحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی خداحفظ کنه ۱۱سال منو جراحی کرده.تا دیگر دکتر نرفتم.یعنی مشکلی پیش نیامد.هرکجایی شادوخرم باشی.
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار مهربان و باهوش
۱۴۰۱/۰۳/۲۸با حوصله و واقعاااا دلسوز بیمار و بسیار حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار عالی و آگاه در خصوص داروهای جدید و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۲۷سکته ی قلبی و فشار خون مقاوم که با تشخیص و درمان بموقع ایشان نجات یافتم و زندگی خود را به ایشان بدهکار میباشم.
۱۴۰۳/۰۵/۲۴پزشکی حاذق و خوشرو ایشان در تشخیص هایشان دقیق و با صبر خود مثال زدنی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۳۰بله کمک میکنند مشکل با ایشان نداشتم عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خانم دکتر خیلی خوش برخورد بودن و برای بیمار خیلی وقت میذاشتن، برای مشکل تنگی نفس هم تحت نظر ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۷/۱۹بسیار خوش برخورد و عالی و پاسخگو در تمام ساعات شبانه روز
۱۴۰۰/۰۹/۱۶تشخیص عالی و مراحل درمان با درستی طی شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴درود وسپاس از سر کار خانم دکتر مریم بیات بسیار خوش اخلاق وحازق کاردان
۱۴۰۴/۱۰/۱۷برای اکی جراحی بینی به ایشون مراجعه کردم خیلی خوش برخورد بودن و اکی دادند
۱۴۰۴/۰۹/۰۳سلام دکتر خوب و با حوصله هستند . با دقت معاینه میکنند و بی دلیل دارو نمیدن.
۱۴۰۴/۰۲/۰۳پدرم 2 بار بفاصله 12 ساعت سکته قلبی کردند و حالشون خوب شد . ایشون واقعا یک فرشته واقعی هست در تشخیص و درمان . خیلی صبور و باسواد و حاذق هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار دقیق و پیگیر بیمار و بااخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۱پدرم ۴ سال بیمار ایشون هستن بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی،،خوش اخلاق،،باسواد ،،
۱۴۰۳/۱۱/۰۴بسیار خوب پیشنهاد می شود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹مشکل عروق که خدارو شکر دکتر گفتن مشکلی ندارند
۱۴۰۴/۰۹/۰۳با حوصله دلسوز باسواد.آرامش گرفتم.مشکلات قلبیم هم خیلی بهتره
۱۴۰۳/۰۵/۳۰مشکل فشار خون داشتم که با دارو خوب شدم تحت معالجه هستم رفتار بسیار عالی همراه با دانش روز ایشان قابل تقدیر هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۶فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱با درد گذرای قفسه سینه مراجعه کردم و پس از انجام آزمایشات قلبی و انجام اکو با دستور دارویی حالم خیلی بهتر شد و مشکلی نداشتم دیگه
۱۴۰۳/۱۱/۰۴همسرم بیمار ایشون بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار خوش برخورد و مهربان و ماهر در تشخیص
۱۳۹۹/۰۷/۰۷سلام.سال82توسط آقای دکترداودی عمل شدم وتا کنون دارو استفاده میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیااااار عالی . بسیار خوش برخورد. بسیار باسواد با تشخیص های عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۸راضی بودم .پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خوش برخورد خوش اخلاق وفوق العاده با دقت
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بالا بودن آنزیمها و در حال درمان
۱۳۹۹/۰۴/۰۳سلام تشخیص عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار پزشک با وجدان و دلسوزی هستن ،
۱۴۰۰/۱۰/۲۶مشکلی نبود
۱۴۰۱/۱۱/۱۰تنگی نفس و درد قفسه سینه که خانم دکتر کنترل نمودن با دارو
۱۳۹۸/۰۶/۰۴عمل قلب باز داشتم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار حاذق و خوش برخوردمی باشند و پدر و مادرم تحت درمان پیش ایشان هستند و راضی هستیم.
۱۴۰۳/۱۰/۱۹برای اکی عمل جراحی بینی رفتم اکو نوار گرفتن اکی دادن راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار پزشک دقیق و با حوصلهای هستن پدر من ۵سال بیمار ایشان هستن تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار عالی، صبور، تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوش برخورد پر انرژی ودقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار عالی.. پزشک حاذق و متعهد و اخلاق مدار
۱۴۰۰/۱۱/۱۲به ایشان مراجعه داشتم بسیار صبور و مهربان بودند تشخیص عالی وقت کافی برای بیمار میذارن ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷برای کنترل فشاررفتیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷با سلام واحترام من مادرم رو برای حج نزد ایشون بردم بسیار پزشک حاذق بودند برخورد خوب و محترمانه ای داشتند
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار خوش اخلاق ، حاذق ، با تشخیص حرفه ای ، مهربان ، با حوصله و دلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۲۱اکی عمل داشتم خیلی بادقت معاینه میکنن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵سلامبا دکتر بیات حدود هشت سال در بیمارستان نفت کار میکنم جز خوش خلق ترین و مهربان ترین پزشکان هستند در ضمن خواهرم چندین سال است که بینار ایشان هستند و کاملا از نظر پزشکی،از،ایشان راضی،هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مشکل خاصی نداشتم چون ورزش میکنم فقط برای تست اکو و نوار قلب مراجعه کردم رضایت داشتم.
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بسیار خوش برخورد وحرفه ای هستند .
۱۴۰۵/۰۳/۳۰بسیار دقیق و دلسوز هستند پزشکان مثل ایشان بیش باد
۱۴۰۴/۰۸/۲۵ازلحاظ کاری و شخصیتی و برخورد با بیماران و پرسنل عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خانم دکتربیات خیلی خوش روهستندودقیق شرححال میگیرندووقیق توضیحات لازم رومیدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۶پدر من ۵سال است بیمار ایشان هستند بسیار پیگیر بیمار و با حوصله و باسواد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۳۰پزشک خوبی هستن وقت کافی میذارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بینظیر ، پدرم مشکلات قلبی خیلی زیادی داشت واقعا اخلاقا بینظیرترین پزشک قلب هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۱بسیار عالی و متخ
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار با حوصله و با مهربانی معاینه کردند درمان ها و ازمایش های الکی برام ننوشتن و دقیقا همون چیزی رو که لازم داشتن برام نوشتن و مشکل قلبم به خوبی مشخص شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار عالی نوع برخورد و دانش
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار صبور و ارام هستند خیلی با وجدان و با حوصله میباشند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار با تجربه و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶بسیار باسواد و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷تست ورزش
۱۴۰۰/۰۶/۲۲برای چکاپ رفته بودم. با حوصله و صبر معاینه کردند و توضیحات لازم را ارائه کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳از نظر من آدمهایی خوشبخت هستند که با عشق و احترام و درک بالا،انسانها را در موقعیتهای سخت حمایت می کنند.خانم دکتر بیات عزیز،در شرایطی کنار ما بودند که هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.شما واقعا معجزه ی خداوند هستید.الهی همیشه سلامت باشید.بدانید که رضایت خدا در قلب مهربان و دل پاک و عملکرد شما تجلی پیدا می کند.بهترینها را برایت آرزو دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸ایشون بسیارپزشک بامسئولیتی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۶بهترین
۱۴۰۱/۰۲/۱۷بسیار خوشرو و صبور و پیگیرهستند.پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹باسلام من یکی از بیماران ایسان در بیمارستان سرکت نفت میباشم وحدود سه سال تحت نظر ایشان هستم وخیلی از دست ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶پزشک حاذقی هستند تشخیص بسیار عالی دارند. تشخیص به موقع ایشان باعث نجات جانم شد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار حرفه ای و با اخلاق. محیط دوستانه و آروم.خیلی راضی بودم از عملکردشون.
۱۴۰۲/۰۵/۰۴بسیار با دقت ومسولیت پذیر خداوند نگهدارشان باشد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار با اخلاق و با سواد میباشند.با پیگیریهای دلسوزانه اشان بیماریم تشخیص داده شد و درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۵/۳۰خانم دکتر در رابطه با تست ورزش برای بنده اکو و نوار قلب انجام دادن مفید بود.
۱۴۰۱/۰۸/۰۵عالی هستن خداعمر با عزت بده بهشون مادر منو درواقع نجات دادند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار مجرب
۱۴۰۱/۱۱/۱۶بسیار با حوصله و دقیق وقت کافی برای بیمار میذارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸