تهران تهران، خیابان پاسداران، بین بوستان نهم و دهم، ساختمان بوستان، پلاک ۲۹۷،حیاط جنوبی طبقه سوم، واحد 38
تهران شهرک غرب فاز 4 خیابان شهید دادمان تقاطع درختی و سپهر ساختمان پزشکان سپهر طبقه 5
دکتر سعید بیطرفان فوق تخصص قلب کودکان و اکو قلب جنین با شماره نظام پزشکی 57832 در تهران فعالیت دارد. مراجعهکنندگان میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی به مطبهای دکتر بیطرفان در پاسداران و شهرک غرب از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام کنند.
دکتر سعید بیطرفان یکی از پزشکان برجسته در حوزه فوق تخصص قلب کودکان و اکو قلب جنین است که با شماره نظام پزشکی 57832 در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای کودکان و فوق تخصص بیماریهای قلب کودکان هستند. دکتر سعید بیطرفان تحصیلات عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به پایان رسانده و دوره تخصصی اطفال را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذرانده است. همچنین دوره فوق تخصص بیماریهای قلب کودکان را در دانشگاه علوم پزشکی ایران (بیمارستان قلب شهید رجایی) طی کردهاند و سابقه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی تهران دارند.
دکتر سعید بیطرفان هماکنون به عنوان کاردیولوژیست قلب کودکان و جنین در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول فعالیت است. مطب ایشان در خیابان پاسداران، بین بوستان نهم و دهم، ساختمان بوستان، پلاک ۲۹۷، حیاط جنوبی طبقه سوم، واحد ۳۸ واقع شده است. علاوه بر این، دکتر سعید بیطرفان در شهرک غرب تهران نیز مطب دارند که در فاز ۴، خیابان شهید دادمان، تقاطع درختی و سپهر، ساختمان پزشکان سپهر، طبقه پنجم قرار دارد.
ایشان عضو انجمن علمی قلب کودکان ایران بوده و در تیم فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر مرکز ابن سینا و پژوهشگاه رویان نیز فعالیت دارند. تخصص دکتر سعید بیطرفان در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی کودکان و اکوکاردیوگرافی قلب جنین موجب شده تا بسیاری از بیماران از تشخیص دقیق و دانش بالای ایشان ابراز رضایت داشته باشند.
برای بیماران تهرانی که به دنبال فوق تخصص قلب کودکان یا پزشک اکو قلب جنین هستند، دکتر سعید بیطرفان به عنوان یکی از گزینههای معتبر در منطقه پاسداران و شهرک غرب شناخته میشود. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای هر دو مطب فراهم است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، خیابان پاسداران، بین بوستان نهم و دهم، ساختمان بوستان، پلاک ۲۹۷، حیاط جنوبی طبقه سوم، واحد ۳۸
شهرک غرب فاز ۴ خیابان شهید دادمان تقاطع درختی و سپهر ساختمان پزشکان سپهر طبقه ۵
عالی بود .بررسی اکوی نوزاد
۱۴۰۴/۰۳/۰۱عالی بود هم تو دوران بارداری و دوران بعدش پیشش رفتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۲بسیار پزشک حاذق و درجه یک با صبر و حوصله و آرامش
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خیلی با حوصله و خوش اخلاق هستن و در کارشون دقیق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۱۲برای اولینبار دخترم و بردم خدمت ایشون با صبر و حوصله ی کافی و اخلاق خوب معاینه فرمودن براشون ارزوی سلامت و سعادت دارم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴پسرم ۸ سال پیش تست انژیو انجام دادن عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳اکو قلب جنین انجام دادم. راضی بودم. دکتر همه نکات رو گفتند و آرامش خوبی به بیمار منتقل می کنند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برای چکاپ پسرممراجعه کرده بودم بسیار دکتر حاذق و صبوری هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸فوق العاده وبی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶برای اکوی قلب جنین مراجعه کردم بسیار دکتر دقیق وباحوصله همه چیز رو بررسی میکنن وتوضیح کامل میدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر مومن و بی نهایت با مسعولیت واقعا تو عمرم همچنین دکتری میتونم بگم که ندیدم . شهر خودم دکتر اکو دخترم و گفت دریچه میترالش افتاده و هر شش ماه بیا چکاپ ولی ایشون با معاینه تشخیص دادن هیچ مشکلی ندارن و اصلا نیاز هم نیست سالی یبار بیاد چکاپ.مشکل دخترم درد شدید قفسه سینه بود که بدلیل مشکل گوارشی این درد و داشت .
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار عالی، صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار عالی بودن خودشون و منشی های محترمشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی بود خیلی خوب ومهربان بود وبا دانش
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله از هر نظر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار دقیق معاینه می کنند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خیلی دکترباحوصله وخوش برخوردی هستن،من برای پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سلام،از آقای دکتر کمال تشکردارم بسیاردکتربادقت و مهربانی هستند،بنده مشکل قلبی دارم جراحی کردم دوتا دختردارم برای چکاب بردم پیش جناب آقای دکتربیطرفان ک واقعا همه چیز عالی و بی نقص بود خیلی بادقت اکو انجام میدن و اینکه توضیحش ب والدین واقعا عالیه قشنگ و واضح والدین رو توجیه میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶درد قفسه سینه دختر ۴سالم، که اکو و نوارقلب گرفتند و گفتند مشکل قلبی نیست. بسیار باشخصیت و متین بودند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸یه دکتر بی نظیر با اخلاق کلی وقت میزاره برا مریض معطلی هم نداره مطبشون و منشیشون هم واقعا برای مریض احترام قائلن واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۹برای قلب پسرم مراجعه کردیم مشکل خاصی نداشت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹چکاپ قلب پسرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵تنگی دریچه قلب کودک تحت نظر دکتر هستیم
۱۴۰۱/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسیار دکتر حاذق و مهربان و با حوصله ای هستن دخترم مشکل ضربان قلب و تپش زیاد داشت که با حوصله برامون توضیح دادن مشکلش چی هست
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار دکتر حاذق و مهربان و انرژی مثبتی هستند خداوند بهشون سلامتی و طول عمر عطا فرمایید
۱۴۰۵/۰۲/۱۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عااااالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵ویزیت برای اکو قلب جنین، که خداروشکر هیچ مشکلی نداشت.
۱۴۰۴/۰۴/۱۰چکاب قلب
۱۴۰۴/۰۹/۲۰اینترنت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دخترم 3سالش هستش با تشخیص آقای دکتر فهمیدم مثل ریه داره کارشون عالی هستش واقعا مممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱اکو قلب جنین انجام دادم عالی بودن با حوصله و مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶اکو جنین
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۴خیلی دکتر خوش اخلاق و خوبیه و خیلی ماهر
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار دکتر حاذق و با حوصله ای هستند کلی وقت میذارن برای بیمار
۱۴۰۴/۰۴/۲۶اخلاق ایشون عالی ، تشخیص عالی هزینه ها معقول نظم مطب عالی خداحفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰باسلام اقای دکتر بیطرفان بسیار دکتر حاذق و صبوری هستند و بسیار کادر پذیرش و مطب انسانهای شریف و محترمی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر بسیار انسان شریف و دقیقی هستن ، بنده به همه دوستان پیشنهاد میدم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳دکتر خیلی خوب ومحترم وکار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دکتر با تجربه و دلسوزی میباشد بسیار با صبر وحوصله پاسخگو بودند ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱اکو قلب جنین کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار حاذق و باتجربه هستند . با اخلاق و محترم و بدون معطلی ویزیت شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱واقعا عالی هستن..درجه یک..باحوصله ودقیق..واقعاوقت میزارن برای مریض
۱۴۰۵/۰۱/۳۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰خیلی دکتر متین و آرامی هستند و خیلی دقیق معاینه میکنند و به تمام سوالات ما با صبوری پاسخ دادند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خیلی دکتر خوب متخصص و بسیار متعهدی هستند و قشنگ همه چیز رو برای بیمار با صبر و حوصله توضیح می دهند و در کارشون دقیق هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۸بسیار با اخلاق و صبور و متخصص
۱۴۰۴/۰۶/۲۶ایشون فرشته زندگی من بودن. سلامتی مدیون ایشون هستم. یه دکتر حاذق. یک انسان با کمال و با دانش و بسیاااارررر شریف
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بی نظیر بودند
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دکتر خوب.با دقت گوش می کنند و با دقت عمل می کنند و تجویز می کنند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار دقیق و با حوصله بسیاررر راضی هستم ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۶اکو قلب جنین عالی بودرکارشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۸آقای دکتر از همه نظر عالی هستن .
۱۴۰۴/۱۱/۱۶بسیار دکتر صبور و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر باحوصله، خوشاخلاق،
۱۴۰۴/۰۴/۳۰صبور ودقیق
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی بودن از نظر کار وبرخورد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰ایشان بسیار رفتار خوبی دارن و خیلی خوب همه چیز را توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار دقیق پسر من و معاینه کردن ومن از ایشون رضایت کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵من پیش ایشپن رفتم اکو قلب جنین. خیلی با حوصله توضیح دادند. همسرم رو هم گفتن که باشن و با حزییات براشون توضیح دادند که مثلا تصویر، کحای بچه رو نشون میده. اول ویزیت هم اول کامل توضیح دادند وگفتند هر سوالی دارید بپرسید دکتر فوقالعاده ای بودند. با حوصله انجام دادند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالی و با دقت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶اریتمی قلب نوزاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۶قلب پسرم یک سوراخ مادرزادی دارد و سالی یکبار پیش ایشان چک می کنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عالی بودن و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸اکو قلب جنین انجام دادن .
۱۴۰۴/۰۹/۱۳مشکل قلب عروق
۱۴۰۴/۰۷/۰۱آقای دکتر فوق العاده هستند با آرامش به صحبت های بیمار گوش می دهند و واقعا برای تک تک بیمارانشون وقت میذارند خدا حفظشون کنه من از زمان بارداری تحت نظر ایشون بودم تا ۲۱ روزگی پسرم الان هم که چهارسالشه دوباره رفتم خدمتشون و چکاپ بسیار دقیق و با حوصله انجام دادند برای تک تک بیماران ارزش قائلند خدا رو شکر که چنین پزشکان دلسوز و باتجربه ای داریم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰اکوکاردیو گرافی قلب جنین که خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار دکتر خاذق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸اکو قلب جنین
۱۴۰۴/۰۲/۰۵اکو دوقلوهام رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر بسیار حاذق با حوصله و خوش اخلاق مرسی از ایشان بابت ویزیت پسرم چه در بارداری چه بعد از زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰اکوی قلب جنین انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳اکوی قلب دخترم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳برای اکوی قلب جنین خدمت ایشون مراجعه کردم، دکتر بسیار دقیق و متخصصی هستن،بی نهایت متین و با حوصله هستن و حس امنیت و آرامش ب من منتقل کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹یک انسان واقعی مهربان، و دکتری عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالیییی بسیار صبور مودب با تجربه فوق العاده فوووق العاده.خدا بهشون سلامتی بده.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹برای اکو و نوار قلب فرزندم مراجعه کردم بسیااااااار رضایت داشتم از آقای دکتر و همکارانشون..خیلی با صبر و حوصله معاینه کردن و کادرشون خیلی خوش اخلاق بودن آقای دکتر هم توضیحات کامل درمورد شرایط فرزندم دادن در کل هم از کارشون هم نحوه برخوردشون رضایت داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳آقای دکتر سعید بیطرفان مهربون صبور باحوصله دقیق هستند به آدم دلگرمی میدن خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار صبور و با حوصله بودن در ویزیت نوزاد... و بسیار خوب برای ما پدر و مادر نگران توضیح دادن مشکل نوزاد... خدا خیرشون بده...تنشون سلامت
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار باحوصله و صبور، مشکل را به زبان ساده کاملا شفاف و علمی برامون توضیح دادن؛ همه چیز مطب روی نظم؛فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر بسیار خوبی هستند کاربلد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۵آقای دکتر فوق العاده صبور و مهربون هستن.با آرامش کامل به صحبت ما گوش دادن.منشی شون هم عین خودشون صبور و باحوصله بودن.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام.پسرم ۶ سال بخاطر تپش قلب مراجعه کردم دکتر خیلی خوش برخورد و با حوصله معاینه کردند و توضیحات رو عالی اعلام کردند بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰چکاب فرزند 2.5 ساله بود با دقت انجام و توضیح کاملی هم به والدین ارائه شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر بسیار مهربون هستن و کارشون رو خیلی بادقت و عالی انجام میدن منشی مطب هم خانمی بسیار مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱واقعا دکتر با حوصله ای بودن. من برای اکو قلب جنین رفتم خیلی راضی بودم عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷من بار اول رفتم بچمو بردم خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خیلی دکتر خوب و مهربون بودن . با صبر و حوصله کامل وقت گذاشتن . من نوزادم رو بردم برای اکو قلب
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار آرام و با حوصله و صبر و خوشروئی و با دقت کودک را معاینه میکند وکامل وقت میگذارد وتوضیح میدهد
۱۴۰۴/۰۸/۲۱من پسرم رو بردم چکاپ قلب بسیار با حوصله و دقیق بودند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۷