دکتر سوده رودباری متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی ۱۴۱۷۵۰ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، بین میرداماد و مترو شریعتی، کوچه شریفی، پلاک ۶، طبقه همکف واقع شده است.
دکتر سوده رودباری با شماره نظام پزشکی ۱۴۱۷۵۰ از جمله متخصصان برجسته قلب و عروق در تهران است که تجربه و دانش خود را در زمینه درمان بیماریهای قلبی و عروقی و نیز درمان واریس ارائه میدهد. ایشان پس از کسب رتبه ۱۶۵ در کنکور سراسری، تحصیلات پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رساندند و سپس با موفقیت بورد تخصصی قلب و عروق را از بیمارستان فوق تخصصی قلب شهید رجایی تهران اخذ کردند. دکتر سوده رودباری، متخصص بیماریهای قلب و عروق، علاوه بر فعالیت در حوزه قلب، مهارت ویژهای نیز در تشخیص و درمان انواع واریس دارند.
سابقه چند سال خدمت در مناطق محروم کشور، از جمله روستاهای بلوچستان، بر تجربه بالینی دکتر سوده رودباری افزوده است. از سال ۱۴۰۰ ایشان در تهران به طبابت مشغولاند و با چاپ مقالات متعدد در نشریات بینالمللی از جمله انجمن قلب اروپا، سهم مهمی در ارتقای دانش تخصصی این حوزه ایفا کردهاند. تسلط کامل به زبان انگلیسی موجب شده بیماران غیر فارسیزبان نیز به راحتی بتوانند از خدمات ایشان بهرهمند شوند.
مطب دکتر سوده رودباری در تهران، خیابان شریعتی، بین میرداماد و متروی شریعتی، کوچه شریفی، پلاک ۶، طبقه همکف واقع شده است. بیماران میتوانند در این مطب به طیف کاملی از خدمات تخصصی قلب و عروق شامل ویزیت قلب، مشاوره پیش از عمل، نوار قلب، اکوکاردیوگرافی رنگی، هولتر ریتم و فشار خون، سونوگرافی آئورت شکمی و واریس دسترسی داشته باشند. درمان واریس با روشهای نوین مانند اسکلروتراپی و لیزر سطحی و عمقی نیز توسط دکتر رودباری انجام میشود. آنژیوگرافی تشخیصی نیز در محیط بیمارستان ارائه میگردد.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر سوده رودباری به خاطر تشخیص دقیق، دلسوزی و برخورد حرفهای شناخته میشود. علاوه بر این، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای راحتی بیماران فراهم است. دکتر سوده رودباری، متخصص قلب و عروق، با تکیه بر دانش، تجربه و توجه ویژه به بیماران، یکی از گزینههای مورد اعتماد در تهران محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی بین میرداماد و مترو شریعتی کوچه شریفی پلاک شش طبقه همکف
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷در ایستاگرام پست های آموزده ودانستیهای که ی بیمار قلبی باید بدانددر ضمن پاسخ میباشد
۱۴۰۲/۰۲/۲۱نارسایی قلبی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷حریم شخص
۱۴۰۵/۰۳/۱۷من فشار خون دارم و تحت نظر خانم دکتر هستم بسیار دلسوز و با سواد و پی گیر هستند خیلی راضی هستم و برای مریضشون وقت می گذارند
۱۴۰۱/۰۲/۱۴دکترخوب وتوانمندی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷مشکل قلبی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰خانم دکتر ، با دقت عالی و شکیبایی همه موارد لازم را کنترل کردند و سپس توصیه ها را دادند.
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر خوبی هستنند والانم قصد کردن دوباره پیششون بیان
۱۴۰۱/۰۲/۱۴درد در قسمت چپ سینه
۱۴۰۳/۰۵/۱۲خانم دکتر هم از نظر دانش هم اخلاق حرفه ای عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار دکتر خوب و با حوصلهای و ماهری هستند، فقط اونجا خیلی معطلی داشت، من ۲ ساعت بعد از زمان رزورم ویزیت شدم و در نهایت بعد از ۴ ساعت و نیم کارم تموم شد.
۱۴۰۴/۰۲/۰۴جهت معاینه بعد از عمل قلب باز
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مشکل فشار خون کنترل شده است توسط خانم دکتر رودباری عزیز.
۱۴۰۳/۰۸/۱۴درمان فشار خون. بسیار راضی هستم.
۱۴۰۱/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶مشکل قلب اکو ونوار گرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۵بسیار با خوصله در مورد لت درد سینه به من توصیح دادند.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰بعد از مدت کوتاهی ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴از تشخیص دقیق و درمان موثر ایشان ممنونم خیلی با حوصله و دلسوزانه در مورد مریض رفتارمیکنند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بسیار با دقت و حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۱۸عالی و با سواد
۱۴۰۲/۰۵/۲۰دکتر خوب و دلسوزی هستن مادرم در حال درمان با دکتر هستن و راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴من یکبار بصورت پیامکی از ایشان سوال پرسیدم بسیار مجرب و با حوصله
۱۴۰۲/۰۲/۲۱سلام بسیار دکتر مهربان دقیق تو علم پزشکی قلب و عروق دقت بسیار تو دارو ها که داخل دارویی نداشته باشد خیلی خیلی خوب توصیه من این دکتر است
۱۴۰۴/۰۲/۰۴بسیار دکتر باحوصله و دقیق و متبحر و دلسوزی هستن .
۱۴۰۳/۰۴/۰۲بسیار مهربان با حوصله و با سواد هستند و پی گیر مشکل مریضشان هستند دنبال منافع مادی نیستند.
۱۴۰۰/۱۲/۲۷مشکل فشارخون داشتم به ایشون مراجعه کردم کارش خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر تو کارشون حرف ندارن و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱تحت درمان هستم و دکتر خوب و باتجربه هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳نوبت دهی اصلا منظم نیست. من ساعت 17:20 نوبت داشتم. ساعت 19:30 نوبتم شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰راضی بودم ولی هنوز درمان نشدم و تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار متعهد - با اخلاق و مهزبان هستند وبرای بیمار وقت می گذارند
۱۴۰۱/۰۱/۱۷پدر بنده خیلی اتفاقی برای چک آپ قبل آندوسکوپی توسط ایشان ویزیت شدند و با اینکه اصلا فکر نمیکردیم مشکل قلبی داشته باشند، به توصیه خانم دکتر آنژیوگرافی انجام دادیم و دو تا رگ پدر شدیدا گرفته بود که استند شد. خانواده ما و پدر، مدیون دقت نظر ایشان هستیم.
۱۴۰۲/۰۸/۰۳پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸سلام یک بار ویزیت شدم برخوردخانم دکتر بسیار خوب اما نظم خاصی در پذیرش وجود نداشت و زمان زیادی باید در انتظار بمونی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰سلام دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۳۰دکتر باحوصله و مهربان بوند و برای من خیلی وقت گزاشتند با مصرف داروهایشان الان خیلی بهتر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹یکی از دوستان معرفی کردند
۱۴۰۲/۰۵/۰۲خواهرم معرفی کردن ایشون رو
۱۴۰۴/۰۹/۰۱درمان فشارخون و چربی خون بسیار مهربان و با اخلاق هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۱مشاوره خوبی ارائه دادن ،راضیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷من فشار خون دارم و تخت نظر ایشان هستم ایشان پزشک بسیار صبور و خاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خوب بودند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳مشکل چربی خون که الان درمان شده است.
۱۴۰۱/۰۲/۱۹مادرم مشکل واریس داشتند که با کمک خانم دکتر رودباری مشکل حل شد.عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹مشکل درد در قفسه سینه با این جوان هستن ولی تشخیص و سوادشان عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰برای نوار قلب و اکو قبل از جراحی به مطب ایشان مراجعه شد. غیر از عدم نظم در ویزیت زمان تعیین شده بقیه موارد خوب بود. وقت من ۵ عصر بود ولی هفت و نیم عصر ویزیت انجام شد.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خیلی با دقت و باحدصله هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۸تا بحال با خانم دکتر ویزیت حضوری نداشتم اما بصورت آنلاین خیلی خوب پاسخگو بودن ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱پزشکی بادانش آگاهی کامل به دانش روز پزشکی دنیا مهربان خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۲/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۳بسیار عالی هم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دکتر خوب وبادانشی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۳درد قفسه سینه داشتم که بررسی کردند و بهم اطمینان دادند نه مشکل خاصی نیست و خیلی از توضیحات شون و صبوری شون، آرامش گرفتم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار با حوصله، دقیق و کامل معاینه شدم و جواب تک تک سوالاتم را دریافت کردم. بسیار توصیه میشوند.
۱۴۰۲/۰۸/۰۹خانم خوش برخورد و حاذقی هستند و بسیار پیگیر برای رفع مشکلات بیماران
۱۴۰۴/۰۶/۰۱با دقت .مهربان و با سواد هستند و برای بیمار وقت می کذارند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲من بعد از انجام عمل تعویض دریچه تحت نظر خانم دکتر هستم ایشون بسیار با حوصله و حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خانم دکتر واقعا با اخلاق و در کارشون حرفه ای بودند و تشخیصشون دقیق بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بسیار حاذق و صبور...
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۲من یه بار کلینیک پارتیان مراجعه کردم تشخیصشون خیلی خوب بود. بعد ویزیتشون و دلداری و تشخیص درستشون حالم خیلی خوب شد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۷انسانی به غایت بزرگوار و پزشکی بسیار حاذق، متعهد، دقیق، با حوصله، مهربان، انساندوست و در یک کلام، بینظیر هستند. خداوند حفظشان کند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۱بسیار با حوصله و صبور و حاذق هستند نتیجه درمان مد تا الان که عالی بوده
۱۴۰۳/۰۹/۱۷فعلا داریم کارهای مربوطه رو انجام میدیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴مشکل گرفتگی رگ داشتیم و دستور انژیو دادن ولی معطلی مطب خیلی زیاده و زمان بندی درستی ندارن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار دکتر خوبی هستن و در ددمان مشکل قلبی مادرم خیلی موثر بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خانم دکتر اطلاعات علمی بالا و به روزی دارند و آرامششون وصف ناپذیر
۱۴۰۰/۱۱/۲۴برای مشکل گرفتگی عروق مراجعه کردم، خانم دکتر بسیار باحوصله و صبور وقت گذاشتند،با مصرف دارو بعد از سه ماه خیلی خیلی بهترم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خانم دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار صبور، آرام، مهربان، با دقت و دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۱۳من پدرم را بردم پیش خانم دکتر تشخیص ایشان بسیار عالی بود پدرم بهتره
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بیماری قلبی دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۰