دکتر هومن محمودی، متخصص قلب و عروق در تهران، خدمات تخصصی تشخیص و درمان بیماریهای قلبی، فشار خون و واریس را ارائه میدهد.
دکتر هومن محمودی، متخصص قلب و عروق و دارای بورد تخصصی از مرکز قلب شهید رجایی، در شمال تهران (منطقه الهیه) به ارائه خدمات پیشرفته تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و عروقی میپردازد. تمرکز اصلی او بر درمان فشار خون مقاوم، بیماریهای وریدی و واریس با بهرهگیری از جدیدترین روشهای غیرجراحی و کمتهاجمی است. دکتر محمودی با تجربه مدیریت هزاران پرونده فشار خون و درمان موفق بیماران مبتلا به واریس، از پزشکان مطرح حوزه قلب و عروق در تهران به شمار میرود.
در کلینیک تخصصی الهیه، خدماتی مانند کنترل و مدیریت فشار خون پیچیده، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی کمتهاجمی، ارزیابی و درمان آریتمی، اکوکاردیوگرافی، نوار قلب، تست ورزش، هولتر ریتم و فشار خون، و سونوگرافی تخصصی عروق و واریس ارائه میشود. همچنین، درمان واریس با لیزر داخل وریدی (EVLA)، اسکلروتراپی و سایر روشهای نوین غیرجراحی برای بیماران انجام میگیرد. در کنار درمان، پیشگیری و ارزیابی ریسک بیماریهای قلبی عروقی نیز با رویکردی شخصیسازی شده و مطابق با استانداردهای روز دنیا در این مرکز صورت میگیرد.
دکتر محمودی، علاوه بر درمان حضوری در تهران، امکان دریافت نوبت آنلاین برای بیماران را فراهم کرده است تا فرآیند مراجعه و پیگیری درمان با سهولت بیشتری انجام شود.
بله، درمان واریس با روشهای کمتهاجمی مانند لیزر داخل وریدی و اسکلروتراپی توسط ایشان انجام میشود.
مدیریت تخصصی فشار خون مقاوم با جدیدترین روشها و بر اساس گایدلاینهای بینالمللی انجام میشود.
بله، بیماران میتوانند به صورت آنلاین برای ویزیت در مطب الهیه نوبت رزرو کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
الهیه، خیابان بیدار، ساختمان فراز (داروخانه دکتر راستکار)، طبقه اول، واحد ۷
فشار خون بله
۱۴۰۳/۰۲/۳۱فعلا در مرحله تشخیص هستند. باید پیگیری کنم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱جلسه اول ویزیت ۴میلیون و۳۰۰ گرفتن بدون اینکه قبل از ویزیت در مورد هزینه ها چیزی بگن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکتر بسیار مجربی هستند و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۰/۲۱فشار خون متغیر
۱۴۰۳/۱۰/۰۱بسیار باحوصله و دقیق هستن.برای بیمار وقت میگذارن. نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۲/۰۴/۱۹من چک اپ قلب برای دوره بارداری داشتم و ایشون بسیار با حوصله و با آرامش و دقیق بودن خیلی راضی بودم مخصوصا که متوجه شدم ایشون خیلی برای مریض هاشون وقت میذارن با اینکه سرشون شلوغه و خیلی مهم بود برام
۱۴۰۰/۱۲/۰۷پزشک بسیار عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۳با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۵دلسوز و عالی در تشخیص
۱۴۰۳/۰۱/۱۸چکاب بعد از عمل
۱۴۰۴/۰۸/۱۶دکتر بسیار عالی و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱واقعا حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵فشار بالا
۱۴۰۴/۰۴/۰۲دقیق.دلسوز و با دانش روز و تشخیص درست.
۱۴۰۳/۰۳/۲۹نارسایی قلبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بهترین د
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل فشارخون وقلب.بهترین و خوش برخورد ترین دکتر تهران هستش.ما که خانوادگی پیش همین دکتر اومدیم همگی راضی.داخل خانواده لقب ایشون پنجه طلا هستش.ان شالله خدا همیشه نگهدارتون باشه اقا دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر صبور باحوصله و خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خانم برای چکاب قلب مراجعه کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۲/۱۳دکتر خیلی مهربونی هستن،
۱۴۰۴/۰۱/۳۰نوبت دهی نامنظم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴فشار خون داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴رسیدگی کافی کردند و بسیار خوش اخلاق بودند من برای چک اپ رفته بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار حاذق .خوش برخورد .تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴تا حالا مرحله تست گیری بوده است و نتایج مشخص نشده
۱۴۰۳/۰۷/۱۳ایشون دکتر بسیار عالی و باتجربه و دقیق و همچنین پیگیر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶فشارخون و بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷بسیار با سواد تشخیص عالی درمان عالی.خیلی پیگیر بیمار هستن.مخصوصا منشی تلفنیشون.و مهمتر اینکه بیمار به پزشک همیشه دسترسی داره.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بسیار خوش اخلاق، کاربلد و متخصص به معنای واقعی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷فشار خون داشتم، ولی داروی ایشون مناسب من نبود، دکترم رو عوض کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار ادم با شخصیت و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ایان بسیار حاذق و پیگیر و خوش اخلاق بوده و تمامی جنبه های بیماری رو توجه کرده برسی و سعی در درمان کامل بیماری دارند حتی به عوارض بیماری به سایر قسمت ها و ارجاع به متخصصین دیگر اهتمام جدیی داشته وبه وضعیت و بهبود بیمار حساس هستند و وقت میگذارند. نونش حلالش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۲/۲۵فشار فشارخون داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بیماری قلب پدرم کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵پزشک حاذق،دقیق وخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار پزشک خوب وخوش،اخلاق تشخیص عالی میباشد ممنون از،دکتر محمودی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵نارسایی قلبی ای آوردن ریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مادرم بیمار ایشون هستن.اونقدر خوش اخلاق هستن که دیگه حاضر نیس جایی بره.باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴واقعا وقت میذارن دقت زیادی میکنن و باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۰۳دکترخوب، مهربان، بااخلاق، خوش برخورد، وبا حوصله، فشارخون بالا داشتنم داروتجویز کردم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بهترین دکتر قلبه ..خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۰۵فشارخون
۱۴۰۴/۰۶/۰۸همسرم مشکل فشار خون بالا داشتند با یک بار ویزیت فشارش کنترل شد خیلی با اخلاق و رفتار خیلی خوبی با بیمار دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بهترین دکار
۱۴۰۴/۰۲/۲۵کار آقای دکتر. عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۸عالی و با دقت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی، بسیار پزشک با اخلاق و خوش رو و با دقت ،با حوصله به حرفای بیمار گوش میدن و تو کارشون بسیار دقت دارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰بهترینه،مشکل ضربان قلب،ثپش بالای ۱۸۰،پنیک با یک جلسه و یک قرص خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار دکتر دقیق و مهربان ودلسوز هستین
۱۴۰۲/۰۶/۲۸فشار خون
۱۴۰۴/۰۸/۲۷برای چکاپ قلب و اکو دکتر حاذق ، با اخلاق و باحوصله و دقیق و پرسنل خوش برخورد حتما ادامه میدیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر علی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دکتر بسیار باحوصله و خوش برخورد و دقیق به وضعیت بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی از هر نظر هم اخلاق هم حرفه ای در تشخیص بیماری
۱۴۰۲/۱۲/۰۷جهت درمان نارسایی قلبی و کنترل فشار خون مراجعه میکنیم و هربار بسیار دقیق ویزیت میکنند و برای بیمار زمان کافی میذارن . از روند درمان بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دقیق و باسواد
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بسیار عالی و دقیق و خوش برخورد و باهوش
۱۴۰۱/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱قیمت بنظرم بالا بود اما دقیقا معاینه کردنو
۱۴۰۴/۰۹/۲۳فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشکل قلبی دارم داروهایی که می نویسن خیلی کمکم کرده
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار عالی هستند و از ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۱۱/۰۷عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۲سلام من توسط ایشان انژیو شدم دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۷دکتر جوان و با سوادی هست من یه باررفتم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰در مرحله ازمایشهای اولیه هستیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳واقعا دکتر بینظیری هستن.مودب و بسیار با حوصله پاسخگو بودن .من قبل از اینکه برم پیششون تمام نظرات رو خوندم و واقعا همون شخصی بودن که همه نظر داده بودن ،خدا عمرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی و با دقت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی بودند بسیار با اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار عالی، مهربان ، حاذق و پاسخگو همراه با بیمار تا لحظه آخر درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر بسیار عالی،خوش اخلاق،با علم و کاربلد
۱۴۰۱/۰۳/۰۳بسیار دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۱دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیار بادانش و خوش برخورد.بنده سالها طپش قلب داشتم که تشخیص داده نشده بود و مرتب تحت درمان اضطراب بودم و ایشان برای من تشخیص رگ اضافه دادن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶دکتر خوب و مهربونی هستند و کار بلد قبل از همه روانشناس خوبی هستند .
۱۴۰۱/۰۹/۲۱تشخیص درست و رفتار عالی با بیمار
۱۴۰۰/۰۷/۰۷گرفتگی رگهای قلب
۱۴۰۱/۰۶/۲۶فشارخون بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۴فشار خون بالا داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲اولین جلسه بود خوب بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۸تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بسیار پزشک دلسوز و با حوصله ای هستند و کاملا وقت میزارن برای ویزیت کردن بیمار واقعا ممنون ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۶کارشون عالیه مثل اخلاقشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۲تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی و بی نظیر همین
۱۴۰۳/۱۱/۲۵واریس تزریق کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار باحوصله و عالی با تشخیص حرفه ای و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار عالی و با تجربه برای فشار خون مراجعه کردم فوق العادهههه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالیییییییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خیلی عالی و با سواد بود کامل با حوصله توضیح داد مشکلاتم رو و روش درمان رو
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار باحوصله .حاذق و باسواد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹عالی هستند اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عالی، بسیار صبور و باحوصله
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیار عالی صبور و خبره هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۲دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۲۴راضی بودم اطلاعات مورد نیازم رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار دکتر کاربلد، رفتار محترمانه ، پرسنل بسیار عالی و محترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶ارتباط گرفتن با مریض بسیار عالی ، کادر خوب ،رفتار خوب ، بار عملی زیاد
۱۴۰۲/۰۹/۱۵خیلی وقت گذاشتند و با حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۱/۱۱/۲۰با دقت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳نارسایی قلبی مادرم بعد از شیمی درمانی.تحت کنترل ایشون کاملا کنترل شد واقعا برای بیماران وقت میذارن و با سوادن.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷چکاب عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰سلام ارادت پدرم مشکل فشار خون داره الحمدلله خیلیییییییییییییی بهتر شده تونستن کنترل کنن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵دقیق و حساس اما پر هزینه
۱۴۰۲/۰۳/۲۷بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵ایشان دکتر بسیار باسواد . محترم. باوجدان و باحوصله هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲فوق العاده ازنظرمعلومات علمی وتشخیص درست
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴واقعا در کارشون نابغه هستند.خدا کنه ایشون و امثال ایشون از ایران نرن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷سلام ، دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن ، پدرم برای فشار خون بسیار بالا مراجعه کردن ، ظرف مدت ۴ ماه با قرص به فشار خون نرمال رسیدن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی با اخلاق دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۲۱فوق العاده حازق
۱۴۰۳/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۱بررسی دقیق حاڈق و حرفہ ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خوب بودنق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵چک و آپ و مشاوره دوره بارداری پزشک زنانم من رو به ایشون ارجاع دادن و پیگیری و تشخیص ایشون عالی بود تو اون دوران
۱۴۰۰/۰۴/۰۲باسلام خدمت دکتر محمودی من کلا یکبار ویزیت شدم دکترای شهرستان گفتن احتیاج به آنژیو داری اما دکتر محمودی گفتن احتیاجی به آنژیو نداری درصورتی که فشار بالا تشخیص دادن دکتر محمودی واقعا حرف نداره ودعا میکنم براشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۶سلام راهنمایی بجا و شایسته ای داشتند، در صدد انجام آزمایشاتی هستم که دستور دادند؛ همانطور که دیگر مخاطبان هم گفتند برخورد عالمانه و مشفقانه با بیماران دارند که این خود مهمترین ملاک یک طبیب جسم و جان است.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱طپش قلب با دارومناسب برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بسیار با حوصله بسیار با سواد کامل به همه سوالات پاسخ میدن در یک کیلمه بگم عالین ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۳۰تپش قلب داشته ام خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار باسواد و خوش برخورد هستند و بیمار رو بسیار دقیق ویزیت میکنند.
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بی نظیر
۱۴۰۳/۰۲/۰۹یکی از بهترین دکترهای متخصص قلب و عروق حرفه ای ، خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی، خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵پزشک بسیار
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بسیار عالی.از پزشکانی هستند که هزینه بی مورد به بیمار تحمیل نمیکنن.واقعا باسواد و دقیقن.ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱بیثلعست ث بزسانweg
۱۴۰۱/۰۲/۲۰نارسایی قلبی مادرم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دکتر خوب و خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۴نارسایی قلبی تحت درمان هستم.بسیار کاربلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر بسیار حرفه ای و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بسیار دکتر دقیق و نکته سنجی بودن بعد از اکو خیلی واضح موارد را قابل فهم برای هر قشری توضیح دادند ایشون را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱ایشان بسیار پزشک خوب وباتجربه ای هستند ومن واقوام واقعا خیلی راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱قشار خون
۱۴۰۳/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر خیلی خوبی و باحوصله بیمار رو ویزیت میکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عالی مادرم برای تنظیم فشار رفتند بعد از ده روز فشارش تنظیم شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوش برخورد.وبسیاردقیق وپاسخگووحاذق
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷درد قفسه سینه داشتم، ازمایش نوشتن فعلا جوابش باید ببرم خدمت ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸تشخیص فشار خون و عوارض جانبی آن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴فوق اعا
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۷مشکل اریتمی قلبی که با یک نسخه حل شد بسیار صبور هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱برای تنظیم فشار کارشون عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱برای اکو قلب حین بارداری مراجعه کردیم،پزشک بسیار محترم و باسواد و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۳دکترجوان،بااخلاق،حاذق،متخصص،پیگیر،باحوصله وقت زیادی برای بیمارمیذارن منشی ها بااخلاق،کاربلد کلا همه چی عااااالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار دکتر خوش برخورد و با تشخیص درست هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عالی بودند . بسیار خوش برخورد . معاینه ای دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵خیلی دقیق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۵فشار خون
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار عالی با حوصله ودقیق
۱۴۰۲/۰۳/۱۹بسیارعالی باصبروحوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۷طبابتشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار پزشک خوب و حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسبار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر باسواد و با شخصیت
۱۴۰۴/۱۰/۰۶بسیار مهربان و منصف وقت میزاره برای بیکار
۱۴۰۳/۰۸/۲۱مهربان بادقت
۱۴۰۲/۰۱/۱۳بسیار با دقت و صبوری بیمار را ویزیت می کنن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳ایشون از پزشکان بسیار حاذق و با تجربه هستند؛ در معایناتشون بسیار دقیق و علمی عمل می کنند از ایشون کمال رضایت رو دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱تجویز و معاینه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹با تخصص با حوصله مجهز و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار باحوصله و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عالی در یک کلام،هم جوان هستن و هم مسلط بر کارشون و نکته مهمتر اینکه برای بیمار وقت میزارن و قشنگ حرفاشو گوش میدن وجدان کاری بالایی دارن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹نارسایی قلبی عملکرد عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸تپش قلب
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتر بسیار خوش اخلاق و به نظر مجرب. من تنها یکبار ویزیت شدم. حدود ۵ ماه دیگه باید برم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار متخصص مهربان وبا حوصله وکارش واقعا عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر با صبر وحوصله ایی هستن خوب توضیح میدن اهمیت میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر بااخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار خوش برخورد و با حوصله در شنیدن شرح حال بیمار
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵سلام علیکم. خدا قوت. دکتری بسیار حاذق هستند و با صبوری شرح حال بیمار را می شنوند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱سلام من نارسایی قلبی داشتم خدارو شکر تقریبا کامل خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲اقای دکتر عالی بودن وقت کامل گذاشتن و با حوصله معاینه کردن و به تمام سوالات و نگرانی هام پاسخ دادن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹دکتر بسیار ماهری هستن و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۰۶دکتر با اخلاق با حوصله و حاذقی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷واقعاکه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۲۱از نظر دانایی و برخورد بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷باسلام
۱۴۰۳/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶ژنتیکی...
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار پزشک خوش اخلاق و با سواد و دقیقی هستند خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیار انسان درست و در کارهم بسیار ماهر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۴نوسان فشار خون داشتم کنترل شده
۱۴۰۳/۰۸/۰۲کم تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار با دانش و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار حاذق، بااخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تشخیص دقیق و ارتباط بسیار خوب با بیمار
۱۴۰۰/۰۸/۱۴دکترخیل
۱۴۰۴/۰۸/۰۷ارتباط گرفتن مناسب با مراجعه کننده و بررسی اوضاع .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار با حوصله و خوش رفتار و همینطور باسواد هستند، براشون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۳جز بروزترین دکترهای قلب ایران هستن. سواد عالی به همراه رفتار در شان یک پزشک واقعی. تشخیص عالی. ایشان به دنبال ریشه بیماری میگردن و تا حد امکان ریشه بیماری را برطرف می کنند و مثل برخی از دکترها فقط دارو برای رفع علائم نمیدن.
۱۴۰۲/۰۴/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱نمیخوام نظر بدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۴بسیار خوب بود و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳بسیار بادقت معاینه میکنند و وقت کافی را برای معاینه هر بیمار اختصاص میدهند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۷