دکتر کیوان زارعی، متخصص قلب و عروق در تهران، خدمات تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و واریس را با بهرهگیری از دانش روز ارائه میدهد.
دکتر کیوان زارعی یکی از متخصصان قلب و عروق در تهران است که با بیش از یک دهه تجربه، به تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و عروقی میپردازد. ایشان دارای بورد تخصصی قلب و عروق از مرکز قلب شهید رجایی تهران بوده و جزو اعضای هیئت علمی درمانی دانشگاه تهران هستند. دکتر زارعی همچنین عضو انجمن قلب امریکا (AHA) و بنیاد ملی نخبگان است و در زمینه درمان واریس نیز فعالیت تخصصی دارد.
در مطبهای دکتر زارعی در مناطق هروی و شریعتی تهران، بیماران میتوانند از خدمات تخصصی در زمینه مشکلات قلبی، بررسی فشار خون، کنترل چربی خون و درمان انواع بیماریهای عروق بهرهمند شوند. با توجه به حضور فعال ایشان در حوزه درمان واریس، بیماران مبتلا به مشکلات وریدی نیز میتوانند مشاوره و درمانهای نوین دریافت کنند. امکان دریافت نوبتدهی آنلاین برای برخی از روزهای هفته نیز فراهم شده تا دسترسی بیماران به خدمات پزشکی آسانتر شود.
دکتر زارعی با رویکرد علمی و توجه به نیازهای بیماران، همواره تلاش میکند تا بهترین روشهای درمانی را مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه دهد. حضور ایشان در تهران، فرصت مناسبی برای ساکنان این شهر است تا از خدمات تخصصی قلب و عروق و درمان واریس بهرهمند شوند.
ایشان در کلینیک هروی و مطب شریعتی تهران بیماران را پذیرش میکنند.
بله، برای کلینیک هروی امکان نوبتدهی آنلاین فراهم شده است.
درمان واریس با روشهای نوین و مشاوره تخصصی برای بیماران مبتلا به مشکلات عروقی انجام میگیرد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان آزادی، پلاک ۴۶، درمانگاه تخصصی هروی، طبقه ۳
نارسایی قلبی داشتم و به لطف خدا به واسطه دکتر بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۱کربلا برم دعات میکنم دکتر ..
۱۴۰۴/۱۱/۰۹خیلی پزشک ماهر و باسوادی هستن من ک خیلی راضی بودم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶واقعا پزشک خوبیه.. افرین
۱۴۰۵/۰۲/۱۵از نظر من جزو ۵ پزشک اول تهرانن..با سواد ..مهربان..مسلط.. یکم دیر رسیدم من مطبشون ولی موندن
۱۴۰۵/۰۲/۰۱از سایت خوبتون ممنونم.. تونستم راحت نوبت بگیرم.. و واریس پیش دکتر درمان شد راضی امم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷برای تاییدیه اکی عمل رفتم ..خیلی راضیم ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۱۸نامبر وان بود... خووب
۱۴۰۴/۱۱/۰۹شلوغ بود ولی خوب بودش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی و خوب
۱۴۰۴/۱۱/۲۳سلام دکتر جان من میتونم قرص کنکور رو با قرص تلمیسارتان بخورن همزمان؟ بیماری هستم که از کاشان اومده بودم.. ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۳۱طبیب ماهر
۱۴۰۵/۰۱/۳۰ممنونم از دکتر __ قشنگ دقت کرد _اکو مو به خودمم نشون داد __اوضام زیاد خوب نیست سیگار میکشم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکترمحترم واگاهی میباشند
۱۴۰۴/۱۱/۱۴خیلی به من خوبی کردی دکتر هرجا بشینم تعریفتو میکنم..
۱۴۰۴/۱۱/۱۵ایشون دکتر فوق العاده ای هستن بسیار متبحر و کاربلد واصلا برای مراجعه کننده نگرانی ایجاد نمیکنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۸پزشکی خوب و خیلی خیلی خیلی مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۱۱بسیار راضی هستم... دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۳۰بسیار با حوصله تمامی مراحل تزریق و درمان رو به من توضیح دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بهترین دکتر قلب و خون سرد و ترین دکتر ک تا حالا دیدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳سپاس از جناب آقای دکتر زارعی، دکتر فوق العاده ای هستن باسواد و باتجربه و خوش برخورد که با حوصله معاینه کردن و تشخیص درست و به موقعی دادند من وازوواگال داشتم و بعد از چندین بار مراجعه به دکترهای مختلف، آقای دکتر تشخیص درستی دادند و در مرحله درمان هستم با تشکر از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۰۷درمعاینه هیچ عجله ندارد + به من گفت استرس نداشنه باش تا تمام مدارکت رو بررسی کنم + آدم موقر و خوبی است
۱۴۰۵/۰۲/۲۰تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۴قبل تزریق هرسپتین باید مشاوره میشدم که ببینن میشه زد یا نه.. راهنماییش خوب بود دارو رو هم اکی دادش
۱۴۰۴/۱۱/۱۴بهترین هستن.. باسواد و متین
۱۴۰۴/۱۱/۲۵پزشک حاذق و بینهایت خوش برخورد..
۱۴۰۴/۱۱/۱۸سلام.. بنده هم تست اکوی قلب شدم هم دارو..صدای اضافه داشت قلبم که دکتر گفتن دریچه در اکو شل هستش.. توکل بر خدا
۱۴۰۵/۰۲/۱۰توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸پزشک عالی خیلی زمان گذاشتن..ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۰۷چک آپ قلب کردم.. مادرزادی مشکل داره قلبم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی با حوصله و دلسوز
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عبدلی هستم..اگر بشه توی عید بیام باز
۱۴۰۴/۱۲/۰۸متین و موقر و باحوصله بود و مشخص بود با سواد هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۶برای اکی عمل مراجعه کردم..عالی همچی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷با سواد بود..من رو سونو کرد و گفت مدل واریس تو ارثی هست ... تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷درجه یکک
۱۴۰۴/۱۱/۱۹ترومبوز عمقی وریدی داشتم و بسیار کارشون خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹راضیم... خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱فعلا فقط یک بار ویزیت شدم جواب اسکن قلبمو نشون دادم ایشون خیلی با حوصله نگاه کردن و نظرشون رو بهم گفتن در کل دکتر مهربان و با حوصله ای بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹برخورد خوبی داشتن..من اکی عمل میخاستم..اصلا اذیت نکرد و با یه اکو گفت قلبت عالی و اکی نوشت در جا.. مرسی
۱۴۰۵/۰۲/۲۴من شنبه هفته گذشته مادرم که ٧٨ سالشونه رو بردم خدمت اقای دکتر زارعی واقعا از خدا میخوام بهشون عمر با عزت بدهد تشخیص آنژیو دادند و ١ رگ مادرم باز کردن الان مادرم به راحتی بدون درد قفسه سینه کارای روزمره انجام میدهد ،تنها دکتری که با صبر جواب مارو داد حتی در واتس اپ .من و مادرم همیشه براشون دعا میکنیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دعای خیر دارم..
۱۴۰۴/۱۲/۰۷نمره بیست.. مرسی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳کارت مطب گم کردم چه شماره ای تماس بگیرم..
۱۴۰۴/۱۱/۱۱تپش قلب و تنگی نفس..بهترمم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷کاملا مورد تایید
۱۴۰۴/۱۱/۱۵توضیحات خوبی به من داد برای مشاوره رفتم.. در مطب هم ارامش بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سونو واریس + مشاوره شدم بزودی عروسی مه برای لباس پوشیدن و.. ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۱۰خیلی مهربان و باسواد و آقا.. هر بیمار حدود ۲۰ دقیقه یا بیشتر وقت میگذاشت و من هم متشکرم ازش.. حمید هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵سلام . در بارداری قبلی من دچار فشار خون شدم..متیل دوپا دادید..ایا ممکنه باز هم الان بخورم؟ بهترین دکتر هستید
۱۴۰۵/۰۲/۱۰برید پیششون متوجه میشید چقدر درجع یکه.. ممنون دوشنبه ویزیت شدم هروی
۱۴۰۴/۱۱/۱۰بسیار دکتر خوب و مجرب و محیطی اروم و مرتب با کادری بسیار خوب و خوش برخورد در کل بسیار عالیی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳ممنون از دکتر...خیلی برا من وقت گذاشت و هزینه هم خیلی برام کم کرد ..
۱۴۰۴/۱۱/۰۹خیلی عالی و باسواد از نظر من.خدا قوت
۱۴۰۵/۰۳/۲۵خوشمان آمد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶قشنگ برات وقت میذاره.. الکی داروی زیاد ننوشت.. گفت شماره کلینیک روش بله و واتزپ داره هر سوال داشتی بگو یا عارضه داشتی بگو منشی نشونم میده.. عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۰درمانگاه بیمارستان خیلی شلوغ بود..اما کلینیک راحتتر بودش..اسکن قلب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی خوشماومد از دکترش
۱۴۰۴/۱۱/۲۳هم در بیمارستان و هم مطب بسیار با حوصله و محترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۴/۰۱اینهمه راه رفتم تا مطب پرونده ها و مدارک جا گذاشتم..چقدر من گیجم ..ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۱۱به شدت عالی و دلسوز و صبور و رفتار پرسنل به شدت محترمانه همه چی دقیق برسی شد و توضیح کامل راجب مشکلم که تنگیه نفس و گرفتگیه سینه بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خوب و معلومات بالا داشت.. داروهاش رو گرفتم..مرسی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲درمان آریتمی و استرس ..خیلی با داروهای خوب و جدیوی برام انجام دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸درود بر دکتر قلبها... کاش در برنامه بله هم باشید با توجه به شرایط
۱۴۰۵/۰۲/۰۱بسیار خوب و باسواد
۱۴۰۴/۱۱/۳۰آقای دکتر بی نظیره
۱۴۰۴/۱۱/۱۹مشکل چربی داشتم یک داروی جدید نوشتن که الان روی ۷۰ چربیم و خوبترم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹سلام.. من ویزیت شدم.. عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار کاربلد و خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بهترین دکتر قلب و عروقی که موجب شد پدرم رو از دست ندهم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸واریس تزریق کردن.. با دقت بود..جوان و باحوصله بودن..رفیق شدیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸همه چیز خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲پدر من با ورم شدید پا پیش دکتر رفتن هممون استرش داشتیم خدای نکرده چیز جدی نباشه با تشخیص دقیق دکتر و اخلاق بسیار خوبشون گفتن که واریس هست و جای نگرانی نیست خیلی ممنونیم از اقای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار محترم و باسواد
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دکتر با معلومات و خوبیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۵فشار خونم پیشش تحت درمانه.. تونستم نوبت بگیرم..خوبه برید
۱۴۰۴/۱۱/۰۹محیط ارامی بود و دکتر هم با صبر و حوصله..پزشکهای دانشگاه تهران کلا خوبن طبق تجربم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی.. ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱بسیار باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۰۲بسیار ممنونم.. باسواد بود خوشم اومد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹حمیدرضا هستم.. خیلی خوب بود دکتر باسواد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹ممنون... ساجدی هستم.. ویزیت و اکو شدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۲/۱۰/۱۲داروی بیخود تجویز نمیکنه و بسیار سواد خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۷پرولاپس میترال.. تحت درمانم
۱۴۰۴/۱۲/۰۸سونو و درمان واریس عالی.. دردش زیاد نبود.. ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بسیار پزشک دقیق و قابل اعتماد و خوش رفتار بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار دلسوز و به فکر مریض هست..ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۲۷فشار خون بالا.. دارو دادن..خوبهوکنترل
۱۴۰۴/۱۱/۱۱راضی هستم..چقدر متین و با شخصیت بودن دکتر .. افرین
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار راضی..وقت میذاره
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بخاطر مشکل مادرزادی خیلی دکتر قلب تاحالا رفتم..این دکترش عالی بود بنظرم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار خوش اخلاق و خوش صحبت. دکتر با حوصله. با دقت گوش میدن معاینه می کنن. پدر بنده پیش ایشون تحت درمان بودن. یک رگ قلب پدرم مشکل داشت با تجویز دارویی ایشون کاملا رفع شد. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۱۱/۰۳برای هر بیمار ۲۰تا۳۰ دقیقه وقت میذارن که من فقط در خارج دیدم..ایشاله همیشه همینطور بمونن..مرسی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳در پناه خدا باشید..عالی.. موقر و متین
۱۴۰۴/۱۱/۱۵خیلی درجه یک بود.. کیف کردم
۱۴۰۴/۱۱/۱۰بهترین دکتر قلبی که مراجعه کردم تا به حال
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹چند روز پیش ویزیت برای قلب مادرم بود خدا رو شکر اکو انجام دادن اقای دکتر ومعاینه فرمودن خوش اخلاق و خوش رفتار بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دکترخوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۰ابطحی هستم. برای واریس چه روزی بیام بهتر هست؟ یکم راهم دور.. ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دکتر حرفه ای وبااخلاق که من ومادرم راضی بودیم ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بنظرم من پزشک های دهه ۶۰ی الان به روز ترین و باسواد ترین هستن.. خوشم امد
۱۴۰۵/۰۲/۱۳محیط خوب داشت درمانگاه... انرژی شون + بود.. دکتر هم باسواده
۱۴۰۴/۱۱/۰۸ماهر و تبحر بالایی داشت.. اولین نفره که من و راضی کرده سیگار کنار بگذارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار ممنون.. در منطقه پاسداران و هروی بهترین انتخاب و خیلی هم باسواد و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۱۳ممنونم ...
۱۴۰۵/۰۲/۲۴کارکرد قلبم ۴۰ درصد هست و تحت نظرم..راضیم..خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۱۹تست ورزش انجام دادم پییششون..بسیار با حوصله و با دقت بودش..
۱۴۰۴/۱۱/۰۷دکتر به کارش مسلط بود.. محیط آرام و دوستانه بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۰مادرم خیلی وقته بیمارشونه عالیه و رضایت صدرصدی داریم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷علم به روز و خوب و توضیحات واضح
۱۴۰۵/۰۲/۲۴کاملا قابل اعتماد و با دانش..من تمام مسایل خصوصیم رو گقتم و در درمانم بسیار کمک کرد... ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۱۱بسیار پزشک حرفه ای و باتجربه ای هستن برای مادربزرگمان مراجعه کرده بودیم و نتیجه خیلی خوبی گرفتیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار با ادب.. علیرغمی که منشی عجله داشت ایشون با متانت و تایم زیادی برای من گذاشت خیلی راضی از برخورد و توضیحات.. درمان رو شروع کردن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰خیلی پزشک خوبی هستش..درجه یک
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خوشبرخورد و مهربان . مسلط
۱۴۰۵/۰۲/۲۲درجه یک
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دکتر خیلی خوب هستش. من از ایشون راضیم و کارم راه انداخت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴مشکل مادرزادی دارم..چندجا اکو شدم..این دکتر ولی بهتر از بقیه بود دقتش و توضیحش ب خودم قابل فهم..
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بیمار دی وی تی هستم ..همون ندونید چیه بهتره ، بسیار دکتر حاذقی هستن و من تحت درمان ایشان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بهترین بود بنظر من
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۱۶برای مادرم دعا کنید..تنگی دریچه و تنگی رگ داره..باید انژو شه
۱۴۰۴/۱۱/۱۱در مطب حال همراه یکی از بیماران بد شد که دکتر و تیمشون خیلی حرفه ای و سریع بودن و تحسین میکنمشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۳Number 1
۱۴۰۴/۱۱/۱۴دکتر در کارش تبحر داره و من سرچ کردم دیدم بهترین دانشگاهها بوده اعتماد کردم..بسیار ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۰۹مسلط و خوب است
۱۴۰۵/۰۲/۲۰با حوصله..تمام مدارک من و بررسی کردش..
۱۴۰۴/۱۱/۱۰خیلی دقیق و پیگیر
۱۴۰۴/۱۱/۱۹برای کار واریس... بهترین بود خیلی پرسیدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹ابتدا نوار قلب گرفت یک خانومی.. بعد رفتم داخل دکتر مدارکمو دیدش.. من و اکو کرد.. یک مقدار دلشوره داشتم.. دارو دادن و الان خیلی بهتر هستم.. ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دکتر خوبی بود.. در یک روز زیبای اردیبهشت رفتم پیششون و لذت بردم از صحبت و مشاوره
۱۴۰۵/۰۲/۲۴وجدان دارن..خرج الکی نتراشیدش برام..خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۱۱چند روز قبل ویزیت شدم..عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲دکتر قلب یه بیمار فقط ایشون باید باشند. به شدت برای بیمار وقت میذارن و خیلی با سواد
۱۴۰۵/۰۳/۱۵سلام عالی بود مرسی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عالی بود.هم اخلاق هم ویزیت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷برای چک آپ رفتم دقیق و حاذق هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۷دکتر زارعی بدون شک از برترین متخصصان قلب کشور هستند.بی نظیر در طبابت و اخلاق. آرزوی سلامتی برای این بزرگوار را دارم
۱۴۰۴/۱۱/۰۲عالیه از هر نظر فوق العاده هستن مادرم تحت نظرشون هست و خداروشکر فشارخون کاملا تنظیم شده
۱۴۰۴/۰۹/۰۲همه داروهام و با دقت بررسی کرد.. باسواد
۱۴۰۴/۱۱/۱۴فوقالعاده پزشک با اخلاق با مهارت بالا
۱۴۰۴/۱۱/۳۰امکانات و پزشک خوب بودش
۱۴۰۵/۰۳/۰۵مطب شلوغ بودش.. ولی برخورد عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۹ممنونم از سایت نوبت که پزشکای خوب معرفی میکنه.. عاللی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳سلام ..آیا برای عمل باید قرص آ اس آ رو قطع کنم؟ ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۱۴بادقته خیلی
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار با سواد بود.. نوبتم سر ظهر بودش ولی رفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳درجه یک.. راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۰هم برای قلبم هم برا تنظیم قندم پیش ایشون میرم ..راضیم.. ابوطالبی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸برای درمان واریس.. ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی بود.. دکتر خونگرم و سوادش خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹سلام..خان احمدی هستم.. مشکل دریچه آئورت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰محله هروی و پاسداران چندان دکتر قلب خوب نداشت.. خیلی راضی هستم فقط تابلو نداشتن گشتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عااااااالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱برای فشارخون بالا رفتم دکتر خوبی بود و خیلی برای بیمار وقت میذارن و به دقت حرفهای منو گوش دادن و بعد دارو تجویز کردند چند روز گذشته اما نتیجه فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار باسواد بود.. من کادر درمان هستم خودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵عالی بودن...با دقت و حوصله کارمون انجام شد...معطلی هم نداشتیم.ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۰۲موقع اکو هم خیلی خوب بهم نشون و توضیح داد. هم کبدم سونو کرد سنگ صفرا داشتم که پیگیر اونم هستم شاید عمل بخاد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خیلی دقیق اکو میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸برخورد خوب و دوستانه ..توضیحاتی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۸راضی هستم.. باسواد
۱۴۰۴/۱۱/۲۹پسری همسن دکتر داشتم که پزشک بود و سال ۶۵ شهید شد .. با دیدنش یاد پسر مرحومم میفتم همینقدر آرام و موقر بود...
۱۴۰۴/۱۱/۱۵اکو شدم بسیار با دقت و امکانات عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵کریمی هستم..از ساوه اومدم..نارسایی قلب..خوبه دکترش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱باسوادترین پزشک در بیمارستان
۱۴۰۵/۰۲/۰۵امام زمان نگه دار شما باشد
۱۴۰۵/۰۱/۳۰هم سواد خوب .. هم دقت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰با دقت بودش.. من استرالیا زندگی میکنم همونچیزی که پزشکای اونجا بعد ۲ماه دوندگی گفتن تو یک ویزیت و اکو گفتن بهم دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۰۹من مادرم و دایی ام بیمار ایشون هستن و راضی هستیم ازشون. خیلی پیگیر و دلسوز و خوش برخورد و همچنین تو حوزه تخصصی شون عالی هستن. به مادرم گفته بودن نیاز به آنژیو داره که دکتر زارعی با تشخیص دقیق و تجویز دارو مشکل رو حل کردند و چند ساله مادرم مشکل خاصی ندارن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶برای هر بیمار کلی زمان میذارن که نشون دهنده ارزش گذاشتن به بیمار هست.. ب من گفت بگو همراهت هم بیاد تو توضیح بدمش
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر حرفه ای و توی حرفه ی قلب بی نظیرن
۱۴۰۴/۱۰/۰۸داروی فشار من رو عوض کرد... این جدیده خیلی راحتترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱اولین بار بود که مادرم رو بردم و گفت من و فقط همین دکتر ببر حتی برای دیابتم..
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خیلی سیگار میکشیدم با توصیه های دکتر و تشخیصشون هم رگم و باز کردن و هم سیگارو خیلی کم کردم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار بسیار مرسی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سیگار زیاد میکشم..دکتر گفت فشارخون ریه م ۳۵ رسیده.. دقت داره
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خیلی خوب ..مرسی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵درکارشون خیلی دقت دارند ..عجله ندارن که زود بگه برو اونیکی بیاد تو.. بهم گفت من عجله ندارم توام استرس نداشته باش .. مشاوره کامل..مرسی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سلام دکتر من از شما ممنونم...
۱۴۰۵/۰۳/۲۰تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۱۱/۱۶رضایت کامل.. درد سینه داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار با دانش و پرحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۰۲سلام من از زنجان اومدم..مرسی دکتر همه کارهام زود راه انداخت زنگ زد سفارشی کارم انجام شد که زیاد تهران نمونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲فشارم گیر کرده بود به ۲۲.. خیلی استرس داشتم..خداروشکر الان تحت نظرشون کنترله نهایت رو ۱۳ بشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹تجویز دارو کردن.. خوبه..مرسی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی خوشحالم که همچین دکتری پیداکردم قبلا پیش ایشون نرفته بودم اولین بار بود و عالی بودن...
۱۴۰۴/۰۸/۱۴انرژیه بسیار خوب و خیلی دلسوز
۱۴۰۴/۱۲/۰۲باعرض سلام دکتر بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۲۵پزشک باسواد و محترمی ه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵درود بر شما .. The Best
۱۴۰۵/۰۲/۱۰فشار خون
۱۴۰۴/۱۲/۲۱میخام ببینم نوبت داره؟ از کجا بفهمم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵کلینیک با لوکیشن خوب و مجهز و محیط دوستانه بودش.. فقط تابلو هم بزنید تو خیابون..بالای داروخونه بودش
۱۴۰۵/۰۲/۰۸برای تنظیم فشار خون وتپش قلب به دکتر مراجعه کردم وبا تجویز ایشون حالم شکر خدا عالیه و با صبر و حوصله وقت گذاشتن حتی دخترم پیش ایشون بردم که احساس درد قفسه سینه داشت که خداروشکر گفتند از قلب نیست با ۱ دارو الان حال دخترم عالیه واقعا ازشون ممنونم خدا بهشون عمر با عزت بدهد
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی به من کمک کرد..از بوکان آمدم..برای واریس.. عالی..مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۱۵جوان اما خیلیوخیلی باسواد
۱۴۰۴/۱۱/۱۴عالی با اخلاق مطب شریعتی مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷تجربه خوبی بود + سواد ۱۰ از ۱۰
۱۴۰۵/۰۲/۰۵درمان واریس پا ..نتیجه خیلی خووب شد ..ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی ..سعی میکنه همچی با بیمه باشه و هزینه اضافه تحمیل نمیکنه..خداخیرت بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۰سلام حسنی هستم.. جواب ازمایش میخام بفرستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳همسرم مشکل تپش قلب و درد قفسه سینه داشت که تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱سلام علیکم وقت بخیر عالی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰درمان آریتمی قلبی شدم.. بسیار راضی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دقیق بود خیلی..برای مادر توصیه به بستری کرد دعا کنید . تمام ورم کرده بودش
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیاردکتربااخلاق خوب صبور تمام توضیحات رابراتون باحوصله میده ودرکارشون هم خیلی ماهروکاردرست هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بهترین دکتر قلب تهران واقعا ازشون رضایت دارم قبلا جاهای دیگه هم اکو شدم اما حرفه ای ترین اکو رو ایشون برام انجام دادن و کاملا برای بیمار وقت میذارن و توضیح میدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۷برای فشارخون مراجعه کردم و قبلا هم تحت نظر بودم دکتر عالی هستن کم دیدم دکتری اینقد وقت بذارن و توضیح بدن خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بسیار با حوصله ، با انرژی مثبت و تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بهترین راهنمایی با حوصله... عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷ممنونم... با حوصله بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷نوع آریتمی من رو تو اورژانس بیمارستان تشخیص داد و مدیونشم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴دعا میکنم ایشون و همونطور که ایشون کمک کردن من و
۱۴۰۵/۰۲/۰۱هم اکو شدم هم سونوگرافی برای واریس... عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار عالی و مورد اعتماد..
۱۴۰۵/۰۱/۳۰واریس رو با سونو تشخیص دادن و درمان به موقع بود.ممنون ... راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بهترین دکتر قلب و عروق و تشخیصشون برای پدر من خیلی کمک کننده بود بهش گفته بودن عمل قلب باز میخواد اما تشخیص دکتر آنژیو بود و خداروشکر الان حال پدرم خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار خوش برخورد و توانایی در توضیح دادن به بیمار
۱۴۰۴/۱۱/۲۱ممنون از دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۳۰ممنونم خانواده ما را از نگرانی نجات دادید.. عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳برای واریس مراجعه کردم سونوگرافی کردند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹امروز عصر توسط ایشان ویزیت و اکو شدم.. بسیار عالی...ممنون از سایت خوبتون همچیز خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۷رضوانی هستم ..با تشکر از دکتر زارعی بابت وقتی که گذاشتن..ارادت
۱۴۰۴/۱۰/۱۸سلام.عالی.آیا قرص کنکور و روبتا یکی هستند دکتر؟ ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خوش برخورد و باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹جالب توضیح میدن... اول بار علاقمند شدم ب پزشکیی
۱۴۰۵/۰۱/۳۰کمک های شما را یادم نمیره..مرسی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹صدها درود بر شما دکتر..
۱۴۰۵/۰۲/۰۳the best
۱۴۰۵/۰۲/۰۱بنده همیشه دچار دردهای بی علت قفسه سینه میشدم ولی علت آن مشخص نبود پس از ویزیت توسط دکتر زارعی علت پیدا شد و درمان دارویی شروع شد بررسی دقیق و با حوصله ایشان باعث شد علت اصلی مشخص شودو داروی مناسب انتخاب گردد از ایشان ممنونم و درد قفسه سینه ندارم به دوستانم صد درصد توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سونو واریس.. و اکو قلب ..هر دو در یک جلسه..ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۳۱خیلی خوب بودن متشکرم
۱۴۰۴/۱۱/۰۳سلام قرص متوهگزال گیر نمیاد جدید از کجا تهیه بکنم ؟ ..خدا همه بیماران را بهبود بده _ الهی آمین
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خیلی عالی و با حوصله و خونسرد
۱۴۰۵/۰۳/۲۵در بیمارستان من رو دیدن..با اینکه جوانن استاد و چنتا شاگرد انترم داشت..عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹از شهریار اومدم.. بسیار با دقت و داروهام رو همه رو دقیق دیدن و نظرشون و قول دادم انجام بدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸پزشک خوبی هست..
۱۴۰۴/۱۲/۰۳پدرم ضعف عضلات قلب داره و تحت نظر ایشون هست .دکتر با اخلاق و باسوادی هس
۱۴۰۴/۱۱/۱۴Besiar khoob
۱۴۰۵/۰۲/۳۱قلبم سوراخ داشت ASD شده با راهنمایی نامه دکتر رفتم پیگیر شدم و معاف دائم شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۶توجه به حرف بیمار و کمک به بیمار در کاهش هزینه درمان..ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۲۵بسیار برای ما وقت گذاشت و محترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵با اخلاق هستن.. بیخودی هزینه نمیگیرت..مرسی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴باسواد بود و خیلی دقت کرد..ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار خوش برخورد و مودب با دقت معاینه و بررسی کردند خیلی ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۲۱کاش روزهای مطب رو بیشتر کنید
۱۴۰۴/۱۱/۰۸مرسی هم اکو قلب شدم هم سونو ازش خاستم بکنه کبدم چرب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۰برای واریس اومدم..کاش زودتر میومدم..حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹آرزوی سلامتی برای دکتر دارم..خدا خیرت بده
۱۴۰۴/۱۱/۰۹اکو کردم..دقیق بود و به خودم نشون داد مشکلات رو
۱۴۰۵/۰۱/۳۰من به دکترم امتیاز عالی میدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹اکو شدم__بسیار دقیقق بودش
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عالی..مثل بعضی پزشکا نبود که عجله داشته باشن.. کامل مدارک من و دید..حرفم رو گوش کرد و بهم توضیح داد...
۱۴۰۴/۱۱/۱۵طبق تجربه بنده پزشکانی که خود سایت نوبت پیشنهاد میده مثل ایشون بهترینن
۱۴۰۵/۰۲/۰۵خیلی احساس خوبی از ایشون گرفتم...برای واریس رفتم و با اینکه حاضر بودم هزینه زیادی بکنم سونو کردن و بهم نشون دادن که هنوز نیاز به درمان اضافه ندارم... عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸لازم دانستم که از صمیمیت و تجربه و دلسوزی آقای دکتر بگویم و توصیه کنم که به ایشان صد در صد اعتماد کنید چون همه جوره رعایت حال بیماران را میکنند و نهایت دقت و محبت را نسبت به بیماران دارند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶سرطان سینه داشتم پیش ایشون چکاپ شدم هم دکتری حاذق و باسواد و خیلی باشخصیت بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برای درمان واریس معرفی کردن ایشونو .. عالی بود هم سونو و هم درمان
۱۴۰۴/۱۱/۰۹خیلی دکتر خوبی بود خیلی با حوصله بود خیلی وقت برای مریض میذاشت واقعا من ازش ممنونم الهی همیشه سلامت باشه
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار خوب بود... باسواد بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹انسانی بسیار متواضع متین .توانمند و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۱۹پدرم برای درمان واریس مراجعه کردن و گزگز پا که علتش واریس بوده با داروهایی که دکتر دادن الان یک هفته از گزگز راحت شده و راحت میخوابه واقعا خدا خیرش بده
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بهترین
۱۴۰۵/۰۲/۱۰هرروز دعاش میکنم.. با ادب و آرام
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی دکترخوب و واردی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷سلام دکتر بسیار حرفه ای و با حوصله هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶با اخلاقه و کاربلد.. مرسی از سایتتون
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیار با صبر و حوصله مشکلات رو بررسی کردن و تشخیص دقیق داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۰۲مدت زیادی حس مبهمی روی قلب داشتم دکتر بیماری مادرزادی قلب منو تشخیص دادن..
۱۴۰۴/۱۱/۲۲سلام دکتر زارعی را توصیه میکنم.. درد قلب مادرم رفع شده
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سه تا دکتر رفتم برای یک مشکلی که شک داشتم...بهترین راهنمایی را ایشون برای بنده داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵تشخیصش حرف نداشت... درد سینه داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۰ارتباط گرفتن مناسب با بیمار دارن..ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۱۶انشاالله
۱۴۰۴/۰۷/۲۰تنگی عروق پا..درد قفسه سینه داشتم.. خیلی خوب ه
۱۴۰۵/۰۲/۰۱ماشالله جوان ولی خفن..استاد دانشگاه تهران بود من بیمارستانه هزار تخت خواب بستری بودم دیدمشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۰کامل مورد تاید
۱۴۰۴/۱۲/۰۷مرسی از دکتر زارعی از شهرستان اومدیم..اکی عمل دادن
۱۴۰۴/۱۱/۱۰تنگی دریچه خفیف دارم.. تحت درمان دکترم دو ساله و خوب هستش.. متعهد و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۰۸برای خاله م نوبت گرفتم.. خیلی راضی بودم..سونوگرافی و اکو
۱۴۰۵/۰۳/۰۳من توی درمونگاه هروی پیش دکتر زارعی میرم برای مشکل قلبم که خداروشکر دکتر دیابت هم دارن اونجا و طبقه پایین دیالیز هم هست کلا چکاپ ام رو تو اون ساختمون انجام میدم با تشکر از دکتر زارعی عزیز که تمام و کمال زحمت همه ویزیت های بنده رو کشیدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵برای فشار خون مراجعه کردم و خیلی رضایت داشتم بابت داروهایی که برام تجویز کردن سریعا فشار خونم تنظیم کرده و هیچ عوارضی نداشته از نظر برخورد و شخصیت و تایمی که گذاشتن راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای اولین بار دیروز به کلینیک هروی مراجعه کردیم برای مادرم ، دمتر بسیار خوش برخورد و با دانش و با شخصیت بودند با دقت به حرفها گوش میدن و مسائل رو به آسان ترین روش ممکن بیان میکنن خدا بهشون سلامتی بده من ازشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۳۰همه چیز تمام.. عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱خدا نگهدار این جوانان وطن باشد..ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۱۰باسواده
۱۴۰۵/۰۲/۰۱دکتر بسیار خفن و درجه یک هستش.رضایت کامل دارم ازش
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار دقیق، دلسوز، مهربان، برای بیمار ارزش قائل بوده و به خوبی مشکل را برایش توضیح می دهند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار راضی بودم از پزشک و کلینیک .. باسواد و با حوصله...تشخیص عالی..ممنونم...
۱۴۰۴/۱۱/۰۷یک پزشک دیگری ایشون رو به من معرفی کرد..خیلی راضی مم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸پزشکان جوان ایرانی واقعا با استعداد هستند دکتر زارعی هم که عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۳متشکرم از پزشکشون..اصغری هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۵تنگی دریچه آئورت دارم..یسیار راضیم از دکتر.. نامبر وان
۱۴۰۴/۱۱/۱۰جوان ولی بسیار با سواد و علم به روز داشت مشخص بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۸بهترین هستند...خیلی محیط آرام و دوستانه علیرغم شلوغی ..مادربزرگم رو بردم...
۱۴۰۵/۰۲/۱۵برای اکی عمل بینی رفتم پیششون.. عالی بودن و زود کارم رو راه انداخت
۱۴۰۴/۱۱/۰۹سکته قلبی انفارکتوس کرده بودم که با درایت دکتر و تیمشان نجات پیدا کردم.. دو نفر در قلب دارم..بهترم.. الله نگه دار شما.. یا الله
۱۴۰۵/۰۲/۰۵بسیار پزشک خوبیه.. ایرانمهر من و دیدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۰جهت درد سینه و فشار خون.. خیلی باحوصله بود دکتر..تمام مدارک مامانم و دید
۱۴۰۵/۰۳/۱۹پزشک عالی بووودن ... با سواد و دقت
۱۴۰۳/۱۰/۰۶تجربه خوبی بود از ویزیت دقیق، ممنون از سایت شما من قادری هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴از همه نظر عالی هستند. برای روند درمان پدرم مراجعه می کنم و خداروشکر تاحالا رضایت صدرصد از ایشون داشتیم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۱از شروع درمان 2 هفته گذشته و تغییر زیادی رو به بهبودی حاصل شده است، با تشکر از زحمات آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۸افتادگی دریچه میترال دارم براش سالی یبار اکو میشم..خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹از همدان اومدم.ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴راضیم ازشون..با اخلاق بود.. شلوغ بود مطب ولی ارزش داشت
۱۴۰۴/۱۱/۰۹با دانش و مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۸اکو قلب شدم مشکل مادرزادی دریچه دارم..
۱۴۰۵/۰۲/۲۴مرسی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من برای چکاپ رفتم ، دکتر به شدت با حوصله و شرح حال کامل گرفتن ، و با دقت بررسی کردن و وقت گذاشتن و توضیح دادن ، که الان کمتر پزشکی به این صورت برای بیمار وقت میزاره من خیلی راضی بودم ، و یکی ام نوبت دهیشون خیلی خوب بود ، میزان معطلی کم بود. حالا اسکن قلب انجام بدم دوباره ازشون وقت بگیرم .
۱۴۰۴/۱۲/۰۵واریسم زیاد شده لود.. ناراحت بودم..تحت درمانم..فعلا خوب جواب داده
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بهترین در تهران >
۱۴۰۵/۰۱/۳۰موقر و با سواد
۱۴۰۵/۰۳/۰۶آمدیم تهران از مریوان برای درمان پدر..بسیار تحقیق کردم و ایشونو معرفی کردن...خیلی راضی م
۱۴۰۵/۰۲/۱۱برای دوشنبه نوبت میخاهم ..ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۳۰برای درمان واریس رفتم پیش ایشون و خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۹از شهرستان اومدم..اکو و نوار قلب و مشاوره..عالی دمت گرم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹خوب بود خیلی..یک تابلو که اسم پزشک باشه روش هم برای مطب بزنید در خیابون..ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دیشب مطب هروی بودم..بیمارها راضی بودن با اینکه شلوغ بود..خوب هست
۱۴۰۴/۱۲/۰۷دکتر زارعی دکتری فرهیخته باسواد و با شخصیت هرچقدر از تخصص عالی و شخصیت بی نظرشون تمجید کنم کم هست. خیلی در حق خونواده من لطف کردن هم پدرم هم مادرم بیمارشون هستن و تا آخر عمر مدیون ایشون هستیم بخاطر تشخیص درست و به موقع برای پدرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰دلسوز و وقت گذار.ایشالا سالم باشن...
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار با حوصله و دقیق و کامل مشکل بنده رو توضیح دادن و تمام مراحل انجام اسکن و آزمایشات و آنژیو رو خودشون شخصا پیگیری و هماهنگ کردن، واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۶باسواد و مودب بود خیلی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار عالی توضیح میدهند وشرحال کامل میگیرند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰سونوگرافیه واریس پام شدم. .نارسایی دارم و پام باد داره. ممنون. دارم چیزایی ک گفت رعایت میکنم تا ببینم چه میشم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲برای واریس اومدم بالای ۹۰ درصد رفت واریس هام
۱۴۰۴/۱۱/۰۹باسوادترین بود واقعا
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دانش + اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بهترین توتخصصشون هستن وازایشون راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بهترین دکترقلب وعراق هستن برای فشارخون مراجعه کردم خیلی خوب کنترل کردن ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷مراجعه به علت تعویض قرص
۱۴۰۲/۱۰/۰۷از آقای دکتر بابت تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و صبر و حوصلهای که در پاسخ به سؤالات داشتند، صمیمانه تشکر میکنم. تجربهی بسیار خوبی از مراجعه به ایشان داشتم و با اطمینان توصیه میکنم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۸5سال هست تحت نظر ایشونم قلب... بسیار با سواد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹درمان واریس
۱۴۰۵/۰۲/۱۱دکتر جوان و باسواد و با حوصله و خوش اخلاق و مودب، خیلی دقیق وقت میذاره برای بیمار ، امیدوارم همینجوری بمونن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱ممنون.. از مریوان آمدم تهران
۱۴۰۴/۱۱/۱۲اولین بار بود مراجعه کردیم برای مادرم.. که خیلی راضی بودیم دکتر خیلی وقت گذاشتند برامون و همه ی صحبت های ما رو گوش دادند و دارو تجویز کردند که خداروشکر مادرم بهترن و رضایت کامل داشتیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲چهار سال از انژیوم گذشته و تحت نظرش هستم.. راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۰سلام.. توصیه میکنم.. خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴Perfect bood.. merci
۱۴۰۴/۱۱/۱۵تپش قلب شدیدی داشتم خیلی بهترم.. حالا باز برم که داروم تموم شده
۱۴۰۴/۱۱/۱۴برای قلب پدرم مراجعه کردیم و راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸ممنون... پزشک خیلی خوبی بود..جوان و باسواد
۱۴۰۴/۱۰/۱۸آقای دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق و دقیق هستن،تشخیصشون هم خوب هست.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار ممنونم..همچی عالی بودش
۱۴۰۵/۰۲/۳۱ممنون از دکتر .. کاش ویزیت انلاینم داشتم.. عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بسیار توصیه های دکتر برام خوب بوده...البته من ۶ماه قبل پیششون رفتم که چربی دور قلب داشتم و با داروها و کمک ایشون خیلی بهترم...خداروشکر
۱۴۰۴/۱۱/۰۷,شماره مطب پیدا نمیکنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲سلام..قلب من یک سوراخ اظافه دارد ..در حال درمان هستم.. ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۱۰هزار ماشالا به این دکتر..جوان ولی اما خیلی سواد داشت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹درمان فشار خون شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۶پزشک باسواد هست.. یکم دیر رسیدم مطب..خوب بودش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱تحت نظر هستم برای مشکل دریچه.. تا ۸۰ درصد درد هام بهتر شده.. ورزش هم شروع کردم با کمک دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۰قطعا توصیه میکنم خصوصا برای واریس
۱۴۰۵/۰۳/۱۶