بسیار پزشک حاذق و آگاهی هستن خیلی خیلی مهربان و صبور پسرم عفونت شدید داشت با یک نسخه خوب شد ممنون از خانم دکتر عزیز که باعث آرامش و دلگرمی من شدن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
عالییییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
تازهاشنا شدم خوب هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
چکاب کامل
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
سرفه های طولانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
تشخیص و تجویز دارو عالی هست
برخوردشون هم عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
بسیار با تجربه و دقیق در تشخیص بیماری
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
دکتر کاردرست
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
بسیار توانمند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
بسیار دکتر مهربان با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
پسرم تب مالت داشت تحت نظرابشون هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
خانم دکتر ممیشی خیلی باتجربه هستند ...سالها دربیمارستان طبی کودکان زحمت کشیدند وتجربه های نابی دارند که درهیچ کتابی نیست اما یه آرزو میکنم کاش ...کاش پزشکان ما آگاهی به والدین بیمار رو جدا از درمان نبینن...کاش...چون آگاهی دادن به درمان خیلی کمک میکنه
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
پزشک دخترم هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
دکتر خوب د
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
چکاپ کودکان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
خیلی مهربان و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
عالیییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
عالییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
نتیجه عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
دکتر با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
از نوزادی فرزندم ایشان را میشناسم دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
دکتر خوب و کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
چک اپ ماهانه
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
دکتر زمان بچگیم بود الان میخوام پسرمو ببرم پیششون
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عالی فقطگران
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
خوب و حاذق
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
برای سرماخوردگی پسرم مراجعه کردم خوب و باحوصله هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دکتربیسارعالیی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
تلبییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
پسر من موقع تولد به دلیل پارگی بند ناف دچار کم خونی شدید و خطرناک شد، ایشون همون ساعت تولد 4صبح اومدن بیمارستان و نجاتش دادن واقعا، ازشون همیشه ممنونم.
پسر من از بدو تولد زیر نظر ایشان ویزیت شده، بینهایت در علم پزشکی تبحر دارند بسیار با اخلاق، مهربان و دلسوز هستند امیدوارم خداوند به ایشان عمری طولانی همراه با عزت و سربلندی عطا کند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خیلی دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دکتر خ
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
عفونت عالی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بچه ریه اش عفونت کرده بود با نسخه ایشون یه بار خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
بهترین دکتر نوزادان و کودکان با تجربه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
عالی وبهترین
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بیمارستان بهمن دکتر عفونت ریه پسرم بدن و واقعا خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عالی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
دکتره متبحری هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
دکتر بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
طبیبی بسیار حاذق و انسانی بسیار متشخص
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار پزشک دلسوز و توانمند است
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
عالییییییی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
دکتر با تحرب
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
عااااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
بی نظییر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
برای تشخیص بیماریهای عفونی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
بسیار مطمئن و عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
تب بالا
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
چک دوره ای دخترم از بدو تولد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دکتر پسرم هستن از تولد
بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عفونت باکتریایی ادرار،فعلا درحال مداوا
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
دکتر بسیار با ا
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیار دکتر
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
بسیار دکتر عالی و مهربان و دلسوز و با سواد و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیلی دکتر عالی بینظیری
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
در مرحله رشد خانه بهداشت مدام به من میگفتن بچه رشد وزن نداره بردمش پیش ایشون بدون هیچ دارویی به من راهنمایی مفیدی کردن که وقتی قد و دور سر بچه رشد داره یعتی بچه سالمه وزن معیار دقیقی برای رشد نیست یکی از معیارهاست.
ختنه هم پیش ایشون توی بیمارستان بهمن انجام شد
برخورد عالی خوشرو بسیار با حوصله و صبور
۱۳۹۷/۰۴/۱۷
عالی بودن و همیشه بچمو با یه ویزیت خوبش کرده
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خوب
نتالل
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
چکاپ نوزاد و
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
در دوران کرونا دخترم تب بالا داشتن و تشخیص ایشون در ییمارستان بستری شدند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
عالی بی نظیر
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دکتر بسیار عالییی هستند و تشخیص شون درسته
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
تشخیص خانم دکتر واقعا خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
عالی ️️
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
پزشکی با اخلاق خوب و تشخیص مناسب
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
دکتر بسیارعاای
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
دکتر خیلی خوب و باتجربه و با اخلاق هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ایشان پزشک دقیق با تشخیص درست هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
ویزیت روتین از نوزادی دخترم وعالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
دکتر خوشخندهای هستن و با شوخی و مزاح درمان میکنند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
دکتر بسیار حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
دکتر بسیار خوب و تشخیص های کاملا درست
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
سلام
دکتر عالی تشخیص بالا
درمان عالی
خوش برخورد و مودب
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
من برای پسرم اولم پیش ایشون میرفتم عالی بودن و تبخال دهانیش رو خیلی سریع تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
بهتر شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بسیار دکتر حاذق و باسواد و دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
شاید خوب باشه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عالی بهترین هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
خانوم ممیشی خیلی کارشون خوبه واقعن ازش خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
دکتر حاذقی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
چکاپ ده روزگی رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
دخترم از نوزادی تحت نظر ایشون بود و هر درمانی ارایه دادن عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
عاااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
بابت مراقبت های بچه ها از بدو تولد
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
ایشون فوق
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
در بیمارستان دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
عالی و بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
باراول
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
خیلی پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
خیلی دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
پسر من مریض خانم دکتر بود در بیمارستان مرکز طبی کودکان مریضی ویروسی داشتن هیچ دکتری از بیماری بچم سر در نمی آورد که خدا این خانم دکتر دلسوز را سر راه ما قرار داد
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
درمان سرفه دخترم بعد از چندین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
دکتر بسیار کاردان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
دخترم در مرکز طبی کودکان، بستری شد. یکبار اومدن بالای سرش. رزیدنت شون ویزیت می کرد که خوب بود.
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
خوب ، تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
دقیق وجدی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالیه عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عالئییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
درگیری ریه داشتن پسرم خوب شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
خیلی دکتر بااخلاق وخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دکتر خیلی خوبیه
ما شمال نتیجه نگرفتیم
یه بار اومدیم اینجا دخترمون خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
عااااااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
از تولد پسرم تا الان یعنی ۷ سال هست به ایشون مراجعه می کنیم و پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
ایشون بسیار عالی و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
خیلی خوش برخورد وبا تجربه هستن واقعن ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
خیلی دکتر خوش اخلاق مهربون و کاربلدی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عالی حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
نمیدانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
تب و آلرژی شدید بود که به کمک طبابت فوق العاده خانم دکتر مشکل رفع شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
خانم دکتر بسیار عالی هستند و ما سه ساله برای چکاپ دخترم میرسیم حضورشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
چکار دخترم بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
متخصص بی نظیر
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
دخترم از زمان تولد برای چکاپ ماهیانه تحت نظر خانم دکتر هستن ما بسیار راضی هستیم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
بیماری عفونت کودکان و تشخیص درست دکتر ممیشی و درمان راحت آن بیماری
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
عالی هر بار بهشون مراجعه میکنیم با ی نسخه پسرم واقعا خوب میشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
فررندم توسط ایشان بعد از تولد در بیمارستان بهمن ویزیت شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
بهترین دکتر کود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بسیار عالی هستند چه در تشخیص چه در درمان و مهمتر انکه در صورتیکه نیاز به دکتر دیگی باشد ایشان بهترینها را معرفی میکندچون خودش نیز بهترین است
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار مهربان و متخصص
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
عالی و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بسیار پزشک حاذق و به امور بیماریهای کودکان وارد و واقعا دلسوز
خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
دخترم به لطف
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
چکاپ اولیه نوزاد انجام دادن. دلگرمی بسیاری یه مادرها میدد و اهل داروی شیمیایی زیاد نیستند
در مطب روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه از ساعت14:30 الی 19:30در خدمت شما مراجعین محترم هستم. شماره جهت ویزیت آنلاین 09371873077 جهت وقت گیری با مطب از ساعت 12 ظهر با شماره های زیر تماس بگیرید 02188691041 02188569541
بسیار پزشک حاذق و آگاهی هستن خیلی خیلی مهربان و صبور پسرم عفونت شدید داشت با یک نسخه خوب شد ممنون از خانم دکتر عزیز که باعث آرامش و دلگرمی من شدن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عالییییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بی نظیر
۱۴۰۰/۰۵/۰۵تازهاشنا شدم خوب هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰چکاب کامل
۱۴۰۳/۰۶/۰۸سرفه های طولانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴تشخیص و تجویز دارو عالی هست برخوردشون هم عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار با تجربه و دقیق در تشخیص بیماری
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر کاردرست
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بسیار توانمند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسیار دکتر مهربان با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۰پسرم تب مالت داشت تحت نظرابشون هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خانم دکتر ممیشی خیلی باتجربه هستند ...سالها دربیمارستان طبی کودکان زحمت کشیدند وتجربه های نابی دارند که درهیچ کتابی نیست اما یه آرزو میکنم کاش ...کاش پزشکان ما آگاهی به والدین بیمار رو جدا از درمان نبینن...کاش...چون آگاهی دادن به درمان خیلی کمک میکنه
۱۴۰۰/۰۲/۰۸پزشک دخترم هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر خوب د
۱۴۰۳/۰۴/۲۸چکاپ کودکان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خیلی مهربان و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالیییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عالییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹نتیجه عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴از نوزادی فرزندم ایشان را میشناسم دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دکتر خوب و کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷چک اپ ماهانه
۱۳۹۹/۰۹/۰۹خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر زمان بچگیم بود الان میخوام پسرمو ببرم پیششون
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عالی فقطگران
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خوب و حاذق
۱۳۹۸/۱۱/۰۱برای سرماخوردگی پسرم مراجعه کردم خوب و باحوصله هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دکتربیسارعالیی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹تلبییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳پسر من موقع تولد به دلیل پارگی بند ناف دچار کم خونی شدید و خطرناک شد، ایشون همون ساعت تولد 4صبح اومدن بیمارستان و نجاتش دادن واقعا، ازشون همیشه ممنونم.
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بینظیر
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ایشان خیلی با تجربه و دلسوزند
۱۳۹۹/۰۹/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۴/۲۷ایشون فوق العاده هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۸قبلن بسیار خوب بود الان نه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷غربالگری نوزاد
۱۴۰۴/۰۱/۱۲سلام و عرض ادب
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴تشخیص بیماری عفونی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹برای ختنه پسرم وویزیت اولیه نوزاد دربیمارستان بهمن خدمت ایشون رسیدم
۱۳۹۸/۱۱/۰۸پسر من از بدو تولد زیر نظر ایشان ویزیت شده، بینهایت در علم پزشکی تبحر دارند بسیار با اخلاق، مهربان و دلسوز هستند امیدوارم خداوند به ایشان عمری طولانی همراه با عزت و سربلندی عطا کند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر خ
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳عفونت عالی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بچه ریه اش عفونت کرده بود با نسخه ایشون یه بار خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۸بهترین دکتر نوزادان و کودکان با تجربه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی وبهترین
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بیمارستان بهمن دکتر عفونت ریه پسرم بدن و واقعا خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتره متبحری هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتر بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۰طبیبی بسیار حاذق و انسانی بسیار متشخص
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار پزشک دلسوز و توانمند است
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالییییییی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکتر با تحرب
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عااااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بی نظییر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱برای تشخیص بیماریهای عفونی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار مطمئن و عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹تب بالا
۱۴۰۰/۰۱/۲۳راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۱۲چک دوره ای دخترم از بدو تولد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر پسرم هستن از تولد بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۴هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عفونت باکتریایی ادرار،فعلا درحال مداوا
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر بسیار با ا
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار دکتر
۱۳۹۷/۰۷/۲۳بسیار دکتر عالی و مهربان و دلسوز و با سواد و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی دکتر عالی بینظیری
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲در مرحله رشد خانه بهداشت مدام به من میگفتن بچه رشد وزن نداره بردمش پیش ایشون بدون هیچ دارویی به من راهنمایی مفیدی کردن که وقتی قد و دور سر بچه رشد داره یعتی بچه سالمه وزن معیار دقیقی برای رشد نیست یکی از معیارهاست. ختنه هم پیش ایشون توی بیمارستان بهمن انجام شد برخورد عالی خوشرو بسیار با حوصله و صبور
۱۳۹۷/۰۴/۱۷عالی بودن و همیشه بچمو با یه ویزیت خوبش کرده
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب نتالل
۱۴۰۳/۱۱/۱۹چکاپ نوزاد و
۱۴۰۰/۰۱/۲۸در دوران کرونا دخترم تب بالا داشتن و تشخیص ایشون در ییمارستان بستری شدند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۸عالی بی نظیر
۱۳۹۸/۱۰/۱۶دکتر بسیار عالییی هستند و تشخیص شون درسته
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۵دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶تشخیص خانم دکتر واقعا خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷عالی ️️
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۷پزشکی با اخلاق خوب و تشخیص مناسب
۱۴۰۳/۰۹/۱۷دکتر بسیارعاای
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر خیلی خوب و باتجربه و با اخلاق هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ایشان پزشک دقیق با تشخیص درست هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴ویزیت روتین از نوزادی دخترم وعالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۰دکتر خوشخندهای هستن و با شوخی و مزاح درمان میکنند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰دکتر بسیار حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر بسیار خوب و تشخیص های کاملا درست
۱۴۰۳/۰۷/۱۷سلام دکتر عالی تشخیص بالا درمان عالی خوش برخورد و مودب
۱۴۰۴/۱۱/۱۱من برای پسرم اولم پیش ایشون میرفتم عالی بودن و تبخال دهانیش رو خیلی سریع تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بهتر شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بسیار دکتر حاذق و باسواد و دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶شاید خوب باشه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی بهترین هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خانوم ممیشی خیلی کارشون خوبه واقعن ازش خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر حاذقی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۲چکاپ ده روزگی رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دخترم از نوزادی تحت نظر ایشون بود و هر درمانی ارایه دادن عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۱عاااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۶/۳۱بابت مراقبت های بچه ها از بدو تولد
۱۴۰۳/۰۴/۲۴ایشون فوق
۱۴۰۳/۱۲/۱۶در بیمارستان دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی و بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۳باراول
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۳/۰۵کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خیلی پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خیلی دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۵پسر من مریض خانم دکتر بود در بیمارستان مرکز طبی کودکان مریضی ویروسی داشتن هیچ دکتری از بیماری بچم سر در نمی آورد که خدا این خانم دکتر دلسوز را سر راه ما قرار داد
۱۴۰۰/۰۳/۲۱درمان سرفه دخترم بعد از چندین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر بسیار کاردان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دخترم در مرکز طبی کودکان، بستری شد. یکبار اومدن بالای سرش. رزیدنت شون ویزیت می کرد که خوب بود.
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خوب ، تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دقیق وجدی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالیه عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالئییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲درگیری ریه داشتن پسرم خوب شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خیلی دکتر بااخلاق وخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکتر خیلی خوبیه ما شمال نتیجه نگرفتیم یه بار اومدیم اینجا دخترمون خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عااااااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶از تولد پسرم تا الان یعنی ۷ سال هست به ایشون مراجعه می کنیم و پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ایشون بسیار عالی و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی خوش برخورد وبا تجربه هستن واقعن ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷خیلی دکتر خوش اخلاق مهربون و کاربلدی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۰۱بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۳۰نمیدانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تب و آلرژی شدید بود که به کمک طبابت فوق العاده خانم دکتر مشکل رفع شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲خانم دکتر بسیار عالی هستند و ما سه ساله برای چکاپ دخترم میرسیم حضورشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹چکار دخترم بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰متخصص بی نظیر
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دخترم از زمان تولد برای چکاپ ماهیانه تحت نظر خانم دکتر هستن ما بسیار راضی هستیم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بیماری عفونت کودکان و تشخیص درست دکتر ممیشی و درمان راحت آن بیماری
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷عالی هر بار بهشون مراجعه میکنیم با ی نسخه پسرم واقعا خوب میشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶فررندم توسط ایشان بعد از تولد در بیمارستان بهمن ویزیت شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۴بهترین دکتر کود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار عالی هستند چه در تشخیص چه در درمان و مهمتر انکه در صورتیکه نیاز به دکتر دیگی باشد ایشان بهترینها را معرفی میکندچون خودش نیز بهترین است
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار مهربان و متخصص
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار پزشک حاذق و به امور بیماریهای کودکان وارد و واقعا دلسوز خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دخترم به لطف
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۹/۳۰چکاپ اولیه نوزاد انجام دادن. دلگرمی بسیاری یه مادرها میدد و اهل داروی شیمیایی زیاد نیستند
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ختنه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۱سرماخوردگی
۱۴۰۳/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۵