۴۴۴ نفر
دکتر ستاره ممیشی خانلق

دکتر ستاره ممیشی خانلق

فوق تخصص عفونی کودکان

متخصص کودکان (اطفال)

فوق‌تخصص شماره نظام: ۲۹۳۰۰
۹۷% پیشنهاد کاربران
۵۳۰ نفر

بسیار پزشک حاذق و آگاهی هستن خیلی خیلی مهربان و صبور پسرم عفونت شدید داشت با یک نسخه خوب شد ممنون از خانم دکتر عزیز که باعث آرامش و دلگرمی من شدن

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

عالییییییی

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

بی نظیر

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

تازهاشنا شدم خوب هستن

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

چکاب کامل

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

سرفه های طولانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

تشخیص و تجویز دارو عالی هست برخوردشون هم عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

بسیار با تجربه و دقیق در تشخیص بیماری

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

دکتر کاردرست

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

بسیار توانمند

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

بسیار دکتر مهربان با حوصله و حاذق

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

پسرم تب مالت داشت تحت نظرابشون هست

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

خانم دکتر ممیشی خیلی باتجربه هستند ...سالها دربیمارستان طبی کودکان زحمت کشیدند وتجربه های نابی دارند که درهیچ کتابی نیست اما یه آرزو میکنم کاش ...کاش پزشکان ما آگاهی به والدین بیمار رو جدا از درمان نبینن...کاش...چون آگاهی دادن به درمان خیلی کمک میکنه

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

پزشک دخترم هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

تشخیص درست

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

دکتر خوب د

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

چکاپ کودکان

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

فوقالعاده

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

خیلی مهربان و با حوصله

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عالیییی

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

عالییی

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

نتیجه عالییی

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

دکتر با تجربه و عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

از نوزادی فرزندم ایشان را میشناسم دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

دکتر خوب و کار بلد

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

چک اپ ماهانه

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

دکتر زمان بچگیم بود الان میخوام پسرمو ببرم پیششون

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

عالی فقطگران

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

خوب و حاذق

۱۳۹۸/۱۱/۰۱

برای سرماخوردگی پسرم مراجعه کردم خوب و باحوصله هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

دکتربیسارعالیی

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

تلبییی

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

پسر من موقع تولد به دلیل پارگی بند ناف دچار کم خونی شدید و خطرناک شد، ایشون همون ساعت تولد 4صبح اومدن بیمارستان و نجاتش دادن واقعا، ازشون همیشه ممنونم.

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

دکتر بسیار حاذق

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

بینظیر

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

ایشان خیلی با تجربه و دلسوزند

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

خوب بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

بسیار دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

ایشون فوق العاده هستن

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

قبلن بسیار خوب بود الان نه

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

غربالگری نوزاد

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

سلام و عرض ادب

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

بسیار حاذق و عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

تشخیص بیماری عفونی عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

برای ختنه پسرم وویزیت اولیه نوزاد دربیمارستان بهمن خدمت ایشون رسیدم

۱۳۹۸/۱۱/۰۸

پسر من از بدو تولد زیر نظر ایشان ویزیت شده، بینهایت در علم پزشکی تبحر دارند بسیار با اخلاق، مهربان و دلسوز هستند امیدوارم خداوند به ایشان عمری طولانی همراه با عزت و سربلندی عطا کند.

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

خیلی دکتر عالیه

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

دکتر خ

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۳

عفونت عالی است

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

بچه ریه اش عفونت کرده بود با نسخه ایشون یه بار خوب شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

بهترین دکتر نوزادان و کودکان با تجربه عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

عالی وبهترین

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

بیمارستان بهمن دکتر عفونت ریه پسرم بدن و واقعا خدا خیرشون بده

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

بسیار حاذق

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

دکتره متبحری هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

دکتر بی نظیر

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

طبیبی بسیار حاذق و انسانی بسیار متشخص

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

بسیار پزشک دلسوز و توانمند است

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

عالییییییی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

دکتر با تحرب

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

عااااالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

بی نظییر

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

برای تشخیص بیماریهای عفونی عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

بسیار مطمئن و عااالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

تب بالا

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

راضی بودم

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

چک دوره ای دخترم از بدو تولد

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

دکتر پسرم هستن از تولد بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

عفونت باکتریایی ادرار،فعلا درحال مداوا

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دکتر عالیه

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

دکتر بسیار با ا

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

بی نظیر

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

بسیار دکتر

۱۳۹۷/۰۷/۲۳

بسیار دکتر عالی و مهربان و دلسوز و با سواد و با تجربه

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

خیلی دکتر عالی بینظیری

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

در مرحله رشد خانه بهداشت مدام به من میگفتن بچه رشد وزن نداره بردمش پیش ایشون بدون هیچ دارویی به من راهنمایی مفیدی کردن که وقتی قد و دور سر بچه رشد داره یعتی بچه سالمه وزن معیار دقیقی برای رشد نیست یکی از معیارهاست. ختنه هم پیش ایشون توی بیمارستان بهمن انجام شد برخورد عالی خوشرو بسیار با حوصله و صبور

۱۳۹۷/۰۴/۱۷

عالی بودن و همیشه بچمو با یه ویزیت خوبش کرده

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

خوب نتالل

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

چکاپ نوزاد و

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

در دوران کرونا دخترم تب بالا داشتن و تشخیص ایشون در ییمارستان بستری شدند

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

عالی بی نظیر

۱۳۹۸/۱۰/۱۶

دکتر بسیار عالییی هستند و تشخیص شون درسته

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

دکتر فوق العاده ای هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

تشخیص خانم دکتر واقعا خوبه

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

عالی ️️

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

پزشکی با اخلاق خوب و تشخیص مناسب

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

دکتر بسیارعاای

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

دکتر خیلی خوب و باتجربه و با اخلاق هست

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

ایشان پزشک دقیق با تشخیص درست هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

ویزیت روتین از نوزادی دخترم وعالی بودن

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

دکتر خوشخندهای هستن و با شوخی و مزاح درمان میکنند

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

دکتر بسیار حاذق و خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

دکتر بسیار خوب و تشخیص های کاملا درست

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

سلام دکتر عالی تشخیص بالا درمان عالی خوش برخورد و مودب

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

من برای پسرم اولم پیش ایشون میرفتم عالی بودن و تبخال دهانیش رو خیلی سریع تشخیص دادن

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

بهتر شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

راضی بودم

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

بسیار دکتر حاذق و باسواد و دلسوز

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عاااااااالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

شاید خوب باشه

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

عالی بهترین هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

خانوم ممیشی خیلی کارشون خوبه واقعن ازش خیلی راضیم

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

دکتر حاذقی است

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

چکاپ ده روزگی رفتم

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

دخترم از نوزادی تحت نظر ایشون بود و هر درمانی ارایه دادن عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۱

عاااالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

بسیار خوب

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

بابت مراقبت های بچه ها از بدو تولد

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

ایشون فوق

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

در بیمارستان دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

عالی و بسیار خوب

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

باراول

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

بسیار عالیست

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

کاملا راضی هستم

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

خیلی پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

خیلی دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

پسر من مریض خانم دکتر بود در بیمارستان مرکز طبی کودکان مریضی ویروسی داشتن هیچ دکتری از بیماری بچم سر در نمی آورد که خدا این خانم دکتر دلسوز را سر راه ما قرار داد

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

درمان سرفه دخترم بعد از چندین دکتر

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

دکتر بسیار کاردان

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

دخترم در مرکز طبی کودکان، بستری شد. یکبار اومدن بالای سرش. رزیدنت شون ویزیت می کرد که خوب بود.

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

خوب ، تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دقیق وجدی

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

عالیه عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

عالئییییییییییییی

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

درگیری ریه داشتن پسرم خوب شد

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

خیلی دکتر بااخلاق وخوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

دکتر خیلی خوبیه ما شمال نتیجه نگرفتیم یه بار اومدیم اینجا دخترمون خوب شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عااااااالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

از تولد پسرم تا الان یعنی ۷ سال هست به ایشون مراجعه می کنیم و پزشک بسیار خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

عالی بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

ایشون بسیار عالی و خوش اخلاق هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

خیلی خوش برخورد وبا تجربه هستن واقعن ازش راضیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

خیلی دکتر خوش اخلاق مهربون و کاربلدی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

دکتر خوبی

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

عالی حاذق

۱۴۰۰/۰۱/۰۱

بسیار دقیق

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

نمیدانم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

تب و آلرژی شدید بود که به کمک طبابت فوق العاده خانم دکتر مشکل رفع شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

خانم دکتر بسیار عالی هستند و ما سه ساله برای چکاپ دخترم میرسیم حضورشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

چکار دخترم بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

متخصص بی نظیر

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

دخترم از زمان تولد برای چکاپ ماهیانه تحت نظر خانم دکتر هستن ما بسیار راضی هستیم.

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

بیماری عفونت کودکان و تشخیص درست دکتر ممیشی و درمان راحت آن بیماری

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

عالی هر بار بهشون مراجعه میکنیم با ی نسخه پسرم واقعا خوب میشه

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

فررندم توسط ایشان بعد از تولد در بیمارستان بهمن ویزیت شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۴

بهترین دکتر کود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

بسیار عالی هستند چه در تشخیص چه در درمان و مهمتر انکه در صورتیکه نیاز به دکتر دیگی باشد ایشان بهترینها را معرفی میکندچون خودش نیز بهترین است

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بسیار مهربان و متخصص

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

عالی و حرفه ای

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

بسیار پزشک حاذق و به امور بیماریهای کودکان وارد و واقعا دلسوز خدا حفظشون کنه

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

دخترم به لطف

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

بسیار دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

چکاپ اولیه نوزاد انجام دادن. دلگرمی بسیاری یه مادرها میدد و اهل داروی شیمیایی زیاد نیستند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

ختنه عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

سرماخوردگی

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۵
اطلاعات تکمیلی
در مطب روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه از ساعت14:30 الی 19:30در خدمت شما مراجعین محترم هستم.
شماره جهت ویزیت آنلاین
09371873077
جهت وقت گیری با مطب از ساعت 12 ظهر با شماره های زیر تماس بگیرید
02188691041
02188569541
آدرس و تلفن مطب دکتر ستاره ممیشی خانلق
تهرانشهرک غرب - بلوار فرحزادی - خیابان عباس اناری - ساختمان شماره ۱۰۷ - طبقه ۲ - واحد ۵
شنبه، دوشنبه و سه شنبه‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    اینستاگرام دکتر ستاره ممیشی خانلق

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    شهرک غرب - بلوار فرحزادی - خیابان عباس اناری - ساختمان شماره ۱۰۷ - طبقه ۲ - واحد ۵

    مطب

    شهرک غرب - بلوار فرحزادی - خیابان عباس اناری - ساختمان شماره ۱۰۷ - طبقه ۲ - واحد ۵