۵۶۵ نفر
دکتر فرشته سالاری

دکتر فرشته سالاری

فوق تخصص آسم ، آلرژی و نقص ایمنی

رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۹۹۶۱
یکشنبه۰۷ تیر
پس فردا
دوشنبه۰۸ تیر
۳ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۴ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۵ روز دیگر
۶۴۵ نفر

درماتیت اگزما شدید در صورت تحت درمان هستم هنوز و نتیجه خوبی گرفتم تا الان

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

برای آلرژی دخترم بهشون مراجعه کردیم خیلی دکترخوب وعالی هستن که کامل راهنمایی میکنن

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

اگزما دارم ودر حال درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

بابت خارش و سوزش پوست شدید داشتم نزدیک به دوماه تحت نظر هستم التهاب وکهیر شدید با نسخه های در حال حاضر خیلی بهترم امیدوارم همین جور بهتر بشم از خانم دکتر بابت حاذق بودن و تشخیص درستشون بسیار تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

نمیدونم تجربه خاصی نداشتم

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

خدا قوت به خانم دکتر من چند سال هست که کهیر شدید داشتم و به هر پزشکی مراجعه کردم، درمان نشدم. دو هفته پیش برای اولین بار به مطب دکتر سالاری رفتم و تحت درمان هستم.طی این دو هفته خیلی بهتر شدم و رو به بهبود هستم.

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

عالی برای این فرشته کمه. بچه ما آلرژی داشت و کل پاییز و زمستون به انواع دکتر مراجعه کردیم نتیجه نگرفتیم. شب اول که داروی نسخه خانم دکتر رو استفاده کرد کاملا راحت خوابید. خدا ازشون راضی باشه

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

بسیار با حوصله وصبورو با تجربه هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

کمی بی حوصله در مورد سوالات بیمار و مقداری بی توجهی در مورد شرح حالی که بیمار باید به دکتر بگوید

۱۴۰۵/۰۴/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

مادرم آنفلوآنزا داشت سرفه خشک شدید الان کاملا سرفه قط شده دکتر خیلی خوش اخلاق و کار بلدی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

کهیر مزمن داشتم و در حال درمانم خیلی بهتر شدم خداروشکر

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

عالی عالی بی نظیر

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

درماتیت تماسی

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

دکتر واقعا فوقعالعاده ای هستن خدابهشون سلامتی بده

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

باسلام خانم دکتر ،خوب هستن ،هم از نظر صبر و حوصله ووقتی که برای بیمار میزارن . تشکر ودر کارشون هم متخصص هستم .

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

خیلی عالی من برای حساسیت آسمی مراجعه کردم و راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عالیییی

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

کهیرمزمن در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

خداروشکر

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

تشخیص و در

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

مشکل آسم داشتم خوب درمان شدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

یکی از بهترین پزشک های ایران هستن ،خوش اخلاق هستن ،کاملا وقت میزارن برای بیمار ،علم خیلی خوبی دارن

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

آسم دارم دکتر بسیار خوبی هستند با تخصص و با سواد

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

بشیار دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

پسرم آلرژی داره فعلا یه جلسه رفتم دکتر خوش برخورد و محترم که به بیمار احترام قائل هستن و وقت میزارن تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

بسیار خانم دکتر خوب و با شخصیت همچنین مسلط و خبره ای است

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

من برای داداشم که کهیر کلرونژیک داشت بدنش گزگز میکرد از کرمانشاه آمدیم خدمت خانم دکتر با مشاورهای که به داداشم داد نیازیم به مصرف داروها نبود کاملا خوب شد، خداروشکر.خدا کنه همیشه سرزنده باشن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

درود و مهر. ایشون صبور و با حوصله، خوش برخورد و در کل یک پزشک تمام عیار و عالی می باشد. در پروسه درمان هستم و تا اینجا عالی پیش رفته.

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

پسرم رو برای تست آلرژی آوردم که تشخیص و درمانشون خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

کرونا گرفته بودم

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

زمان انتظار کوتاه بود که خیلی خوبه. ولی داروهای تجویز شده برای من موثر نبوده. گرچه گفتم به ایشون ولی ترتیب اثر ندادن.

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

باسلام کارش خوب بود دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

خیلی دکتر خوبی هستن وبرا مریض وقت میزارن ودقیق وباحوصله هستن وبه سوالای مریض جواب میدن

۱۴۰۲/۰۳/۱۴

اوکی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عالی درجه یک مثل اسمشون فرشته هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

بهترین

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

تشخیص به موقع،منشی خوب و باحوصله،

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

پزشک بسیار خوبی هستند با حوصله به صحبت های مریض گوش میدن

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

کهیر داشتم

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

به دلیل مبتلا به آسم غیر آلرژیک شدید تحت درمان ایشون هستم و راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

اسم عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

فعلا یکبار مراجعه کردم و تحت درمان هستم برای اگزما و تا الان خیلی بهتر شدم وخانم دکتر خیلی مهربونن و باحوصله معاینه میکنن و قطعا نتیجه بخش خواهد بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

برای آلرژی پسرم تحت درمان هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

مشکل رسع

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

تشخیص دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

همسرم با مشکل عطسه وآبریزش بینی مراجعه داشت و با تست آلرژی شروع به درمان ایمونوتراپی کرده وفعلا تحت درمان هست امیدوارم که جواب بده.

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

آلرژی و

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر متبحر و توانمندی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

آلرژی سنگین وخیلی زود خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

کهیر تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

برای مادرم الرژی و خارش تحت درمان هست

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

بسیار حاذق و ماهرانه تشخیص دادند و نتیجه عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

سرفه آلرژیک داشتم و خوب شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

ممنونم واقعا باحجم جمعیت بادقت به حرفات گوش میکنه و تشخیصشون عالی بود️

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکتر فوق العاده عالی و کار بلد تحت درمانم امیدوارم جواب قطعی بگیرم از درمان

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

خارش شدیدپوست

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

کهیر مزمن داشتم که در حال درمان هستم. تا کنون داروها موثر بوده است.

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

مشکل آسم دارم با این حال ک قبل زیر نظر پزشکای دیگه بودم ولی از ایشون نتیجه بهتری گرفتم و دنبال آدرس مطب بودم ک خداروشکر پیدا کردم

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عالی و بسیار مهربان وبا دقت

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

خوب و متعهد

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

هنوز جواب آزمایش را ایشان ملاحظه نکردهاند

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

خارش شدید پوست و آلرژی داشتم درمان شدم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

بهترین وکاربلدترین دکتری که میشناسم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

سلام ما راضی هستیم خداوند مهربان از او راضی باشد

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

با سلام با توجه به آلرژی کهیر که هر روز دچار میشدم البته دارو مصرف نمیکردم با نسخه دکتر فعلا دارو مصرف میکنم آلرژی هم نمیزنم رفع شد تا ببینم در مدت زمان به چه شکل میشود البته دکتر باتجربه در این زمین هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بسیار تشخیص عالی ودکتر با حوصله و بادرایت هستن

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

خوش آمدبه بیماراطلاعات می ده دردرمان بیماروسواس به خرج میده

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

خوب بود هی هر دفعه نپرس

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

پسرم تحت نظر دکتر سالاری هستندبه علت آلرژی،دلیل مراجعه سرفه بود که با تجویز دارو بهبودی حاصل شد.

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

من دیگه نفس نمیتونستم بکشم تو همین مدت کمس که داروهام و مصرف کردم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

خیلی باحوصله بودن

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

بسیار دکتر با دقت و پیگیری هستند و با حوصله شرح حال میگیرند. من آسم آلرژیک دارم که الان با کمک خانم دکتر تحت کنترله

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

بهترین دکتر آسم و آلرژی

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

خیلی عالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عالی درجه یک

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

من جهت مشاوره رفتم خیلی بی حوصله و خسته برخورد کردن

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار باحوصله و در حرفه خود ماهر هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

من مشکل پوستی داشتم متوجه شدن مشکلم ریه است و تحت درمانم وراضیم پوستم ۶م خوب شده.ممنونم از ایشون.

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سابقه اسم

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

فعلا یک بار اومدیم

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

مشکل تنفسی داشتم

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

بهترین

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

سلام. کهیر مزمن داشتم با کمک خانم دکتر عزیز خوب خوب شدم. بسیار پزشک حاذق و مهربونی هستند و برای بیمار وقت میگذارند.

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

سرفه بیش از حد

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سلام عرض ادب

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

عالی با سواد با تجربه با وجدان

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

سلام عزیزم. من یک بار اومدم مطب خانم دکتر عزیز . الآن حالم خیلی بهتره .

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

الرژی عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

پسرم آلرژی داشت و تشخیص عالی بود

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

خیلی پ

۱۴۰۲/۰۸/۰۳

من خارش شدید داشتم و الان خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

خوب بودش

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

خیلی ماهر در طبابت و دلسوز، مهربان و با حوصله . مادر من آسم دارن و الان تحت نظر ایشون هستن و با تجویز داروهایی خانم دکتر خیلی بهتر شدن و منشی ایشون عسل خانم سلامت باشن خیلی خوب هستن آروزی سلامتی و طول عمر باعزت برای خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

پزشک خوش برخورد و متخصص

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

بسیار دکتر مهربان دلسوز محترم و حاضق

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

بسیار دکتر حاذق خوش برخورد و متبحر می باشد

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

با حوصله و دقت بالا

۱۴۰۲/۰۷/۰۵

خیلی عالی وبا سواد وبا تجربه هست

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

پزشک خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

عالی من دخت

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

سینوزیت مزمن دارم و تحت نطر هستم خداروشکر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

آسم دارم ودارو دادن

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

تنگی نفس و آلرژی داشتم یک نوبت ویزیت شدم و برای بار دوم فردا ویزیت میشم.نتیجه نسبتا خوب بود از خانم دکتر ممنونم

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

مشکل سینوس دخترم

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

پسرم کهیر میزد،، هر جا رفتم درست تشخیص ندادن، ولی خانم دکتر متوجه شدن و درمان شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

کارشون واقعا عالیه

۱۴۰۲/۱۰/۲۴

بسیار دقیق و حاذق

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

ایشون عالی هستن . خیلی باحوصله . فقط کمی هنگام مراجعه معطلی داره که اون هم به خاطر اذهام مراجعه کننده هست

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

پزشک خوبی هستن ، فقط تو نوبت دادن باید ی تجدید نظر و بازنگری بشه ، چون زیاد باید تو مطب بشینیم ، شده تایم نوبت گذشته و سه ساعت دیگه نشستیم تا بریم پزشک ببینه

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

فعلا نتیجه ای نگرفتم تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

معطلی زیاد ، زمان کم، معمولی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

متخصص حاذق و دلسوزی است

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

با اینکه اولین بار بود پیششون ویزیت میشدم اما کارشون و اخلاقشون و نوبت دهی عالی داشتن

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

مشکل آلرژی حاد داشتم ، تشخیص خانم دکتر بی نهایت عالی بود و درمان شدم.

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

خانم دکتر باحوصله هستند فقط خیلی درمطب معطلی داره وامکان کارت کشیدن در مطب وجود ندارد ،امیدوارم این مسئله درسال ۱۴۰۴ برطرفدشود

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

سرفه های شدید

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

بسیار باحوصله و کاردان

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

سینوزیت و الرژی ،خوب بودن،راضی هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

کهیر دارم زیر نظر ایشون هستم عالی هستن بسیار پیگیر و دقیق و با اخلاق هستن برای بیمار خیلی وقت میگذارن

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

کوید داشتم که به لطف ایشان درمان شدن

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

خانمم مشکل آسم شدید داشت قرار بود باتجویز دکتر دوهفته خوب بشه ولی با ۱۰ روز به ریه ۸۱ درصد سلامت رسید از خانم دکتر تشکر و قدر دانی میکنم بابت وقتی که برای بیماران میذارن سربلند باشید.

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

خانم دکتر بسیار خوب و عالی ..اما مدیریت منشی بسیار ضعیف..با وجود وقت اینترنتی دو ساعت معطلی داشتیم تو مطب.. بهتره مریضهایی که تست الرژی دارن رو در هفته تو روزهای مشخص تست بگیرن که بقیه مریضها اینقدر معطل نشن.. ممنونم از شما..

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

خیلی دکتر کاربلد و ماهری هست

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

بیماری آسم م

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

من یک مدت دچار آلرژی شده بودم که با کمک خانم دکتر خداروشکر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

فوق العاده با حوصله مهربان و روند درمان عالی طی میشود

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

بسیار کاردان متخصص و دلسوز

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دخترم آسم داشت پیش ایشون معالجه شد هم خوش اخلاق هستند هم به کارشون وارد

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

هنوز در مراحل درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

سلام دختر من خیلی سرفه میکردو خانم دکتر تشخیص دادن که اسم کودکان و آلرژی داره و خدا رو شکر خیلی بهتره

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

درمان شدم با تجویز عالی خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

ویزیت نشدم نتونستم برم مطب

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

بسیار پزشک خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

خیلی دکتر خوبی بودن خوش اخلاق باحوصله اولین بار بود پیششون ویزیت شدم مشکل من همون جلسه اول فهمیدن چی هست ممنونم ازدکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۱/۱۶

مدت ۶ ماه درگیره سرفه بود با ویزیت ایشون سه روزه خوب شدم .

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

کهیر فعلا نتیجه ای نگرفتیم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

دکتر خوب و کار بلد

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عالی و دقیق

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

سلام دفعه دوم که مراجعه کردم مطب ساعت ۲۱ نوبت داشتم ولی انقدر شلوغ بود که هنوز بیما ساعت ۱۷ ویزیت داشت میشد و توی بژرون و راه پله بیماران بودند و بهم گفتند تا ساعت ۱ بامداد باید صبر کنم تا نوبتم بشه منم از ویزیت پشیمون شدم . این باعث شد که روند درمانم رو ادامه ندم

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

مشکل الرژی

۱۴۰۳/۰۹/۱۶

بسیار حاذق و توانا برای آلرژی پسر 5 سالم 6 ماه تحت درمانیم و راضی هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

برای الرژی رفته بودم خیلی خوب درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عالیییی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

نتیجه عالی بود ممنون از دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر خوش اخلاق، صبور، باتجربه و خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

پزشکی بسیار دقیق و با وجدان

۱۴۰۳/۰۹/۲۳

فوق العاده محترم و حاذق هستند و به صحبتهای مراجعه کننده درست گوش میدهند.. در حال حاضر در حال مصرف دارو هستیم...

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

بسیار کار بلد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

مشکلم آسم بود و در حال بررسیه ولی از برخورد و دقت عملشون و توضیحاتشون خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عالی مهربون خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

طبابت ایشون برای من خیلی مفید و رضایتبخش بود

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

مادرم بیش از حد سرفه می کرد و بخاطر کهولت سن یه بخشی از ریه ش از کار افتاده .با داروهای دکتر خدا رو شکر سرفه شون خیلی بهتره و میتونم بگم به ۲۰ درصد رسیده.تشخیصشون عالیه و با حوصله و با ادب و فوق العاده برای مریض دلسوز

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

کهیر میزدم و الان خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

نوبت دهی نسبتا دقیق، زمان ویزیت مناسب و با بررسی کامل، برخورد حرفهای پزشک و منشی کاملا مشهود بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

عالی-با تجربه و با دقت

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

بسیار دکتر صبور و با علم روزی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

در یک تجویز جواب گرفتم و عالی بودن

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

آسم عالی

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

از زمان کرونا و در کلنیک نفس تحت درمان خانم دکتر هستم،تشخیص آلرژی برای بنده داشتن و با تجویز داروها خداروشکر مشکل آلرژیم کنترل میشه،بچه هام رو هم پیش ایشون بردم،زمان آلودگی هوا و شرایط سخت تنفسی تشخیص دکتر نتیجه داده

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

اولین نسخه بوده بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

آسم دارم و آلرژی شدید ،تحت نظر خانم دکتر هستم و راضی هستم.

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

پسرم بیماری آسم داست و الان کاملا خوب شده

۱۴۰۲/۰۶/۳۱

آلرژی پسرم

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

خیلی بهتر شدم و ازشون ممنونم بابت اینکه جون منو نجات دادن در حالی ک من حتی نمیتونستم نفس بکشم

۱۴۰۳/۰۱/۰۱

واقعا دکتر کاربلد و با اخلاق و با تشخیص فوق العاده من یک سال بیمار بودم با یک نسخه خوب شدم واقعا نمونه

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

کهیر مزمن داشتم، با یک سری دارو موقتابهتر شدم اما برای ادامه درمان باید برم خدمتشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

حساسیت

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

عالی در تشخیص

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بینظیره. خوشاخلاق و با دانش بهروز.

۱۴۰۳/۰۲/۲۸

تشخیص شون خوب بود و من باردارم و کمک کننده بود و حالم و تنفسم بهتر و راحت شد

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و باحوصله

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

مشکل آلرژی ابتدای درمان هستم ولی تا الان خوب پیش رفته ایشون هم صبور و مهربان و با تجربه هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

دکتر خیلی خوبی

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

خانم دکتر فوق العاده هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

سلام ۵سال است بیمار خانم دکتر هستم فوقالعاده است واقعا احساس مسوولیت بالایی دارد

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

الرزی شدید دخترم .وبهتر شد

۱۴۰۳/۰۵/۱۸

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

بیماری خود ایمنی وکهیر مزمن داشتم دارو داده خوب شدم

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

خارش پوستی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

خوب برای کهیر مزمن مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بهترین هستن دکتر

۱۴۰۳/۰۹/۰۹

بسمه تعالی ایشان دکترخیلی خیلی خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۱/۳۱

عالییی

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

سرفه شدید برای اسم وانرژی ودرمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

خوب و دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

هنوز به نتیجه نرسیدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

در حال درمانیم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

کهیر مزمن داشتم تحت درمان دوره ای برطرف شد

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

فعلاکه خوب بوده..برای آلرژی وآسم پسرم رفتم پیششون وخپاروشکرتونستن کنترلش کنن فعلاتحت درمانه وراضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

کهیر میزدم هنوزم نتیجه ای حاصل نشده

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتری بسیار حاذق و با حوصله هستند، با همه دکترهای دیگه خیلی فرق دارند و واقعا دستشون شفاست

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

سلام.دکتر سالاری فوق العاده دکتر ماهری هست.بسیار خوش اخلاق وخوش برخورد.

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

خوب و با حوصله پیگیری کردند

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

الرژی وآسم شدید

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

دکتر فوق العاده خوب،یک سال ونیم بود مشکل بویایی و چشایی داشتم، خانم دکتر با دارو و تشخیص عالی که داشتند ظرف مدت ۲روز با مصرف دارو، همه مشکلم حل شد، واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

بسیار دکتر باسواد و کاردانی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

مشکل ریه بسیار دکتر خوبی هستن به صحبتها و مشکلات بیمار توجه میکنند و خیلی منظم سابقه بیمار را در کامپیوتر دارند.

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

خیلی عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

برای الرژی، و خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

حتما پیش ایشان بروند

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

کاملا واقع بینانه با من برخورد کردن گفتن این مشکل شما خیلی قابل حل نیست

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

بسیار دکتر حاذق و دلسوزی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

دو ماه بود که خارش و بعد کهیر بسیار شدید به محض شروع داروهای خانم دکتر سالاری خوب شدم .

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

در حال درما

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

اولین نوبت

۱۴۰۴/۰۱/۱۱

آلرژی به هوا که باعث سرفه می شود

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

کهیروتحت درمان

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

مشکل الرژی دارم تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

آلرژی فوق العاده و درجه یک

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

برای کهیر پیش خانم دکتر سالاری مراجعه داشتم بنظرمن کارشون دردرمان خیلی عالی هست ومهارت بالایی دارند

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

بهبودی

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

خدمتتون عرض کنم که وقتی نوبت میگیرید میرید مطب همون ساعت نوبتتون نمیرید داخل حداقل ۲ تا۳ ساعت بعد نوبتتون میرید داخل چون خانم دکتر برای هر بیمارش کلی وقت صرف میکنه با آرامش کامل چکاپ میشید و این کار رو برای هر بیمار انجام میده دکتری حاذق .مهربون و کار درست از نوزاد تا بزرگسال رو ویزیت میکنن از امارات و شهسوار و کرج وهمه جا تشریف میارن پیششون خودشون داخل مطب تست اسم و الرژی رو انجام میدن .من دختر ۴ سالم مدام بینیش کیپ میشد مدام مخاط پشت گلوش بود آبریزش میگرفت قطع نمیشد عطسه میکرد ما فکر میکردیم سرما میخوره مدام چرک خشک کنای قوی میدادیم همش گوشش میخارید تا اینکه خانم دکتر نازنین متوجه شدن به کنجد و کاکائو فلفل الرژی داره وفراوردهای بیرونی مث سس و شکلات و چیپس و پفک و نوشابه خدا خیرشون بده

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

دخترم آلرژی داشت دکتر گفتن تست آلرژی بده که هزینه اش زیاد بود نتونستیم انجام بدیم دارو نوشتن نتیجه خاصی نگرفتیم فعلا

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خوب بودند

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

عالی وکار درست

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

عالی،عالی،عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

آلرژی در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

بسیار استاد و بااخلاق

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

من آلرژی داشتم و عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

الرژیی

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

کرونا حل شد

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

تشخیص عالی.۸ماه درگیر کهیر مزمن بودم .کلینیک آلرژی مراجعه کردم جواب نگرفتم یه ویزیت پیش دکتر سالاری اومدم کهیرم کاملا از بین رفت.هنوز تحت نظرشونم.

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

عالی هست

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

عالی اولین ویزیت مشکل تنفسی منو حل کرد

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

خوب بودند

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

دکتر فوق العاده هست از همه لحاظ خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

فعلا اول راه هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

با نسخه ایشون آسم آلرژی خیلی بهتر شد ولی همچنان درمانم ادامه داره

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

پسرم آلرژی داره فوق العاده دکتر عالی تشخیص و درمان فوق العاده

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

بهترین دکتری که در زندگیم دیدم

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

بسیار حاذق و مهربان و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

بسیار عالی .دقیق.تشخیص درست .درمان موفق

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

خوب بودن برای

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

چند بار رفتم دکتر با حوصله و خوبی هستند .پدرم هم اخیرا مراجعه داشتند بهتر شدن .

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

بهترین دکتر،واقعا استاد، ریه پسرم ۲۷درصدش کار میکرد بچمو داشتم از دست میدادم ۱سال زیر نظرش بود الان به ۹۹درصد رسیده ،خدا خیرش بده

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

سلام خارش بدن داشتم درحال مصزف دارو هستم خوبم

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

خانم دکتر بسیار حاذق، خوش برخورد و انرژی مثبت هستند. در کارشون هم واقعا حرفه ای.

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

زیاد راضی نبودم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

ایشان یک پزشک حاذق و مسیولین پذیر است.

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

دکتر فوقالعاده متبحر وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

در زمینه آسم و آلرژی و کهیر مزمن مشکلات زیادی داشتم که با علم خانم دکتر عزیز رفع شد و حالا درحال کنترل است

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عالین کاربلد و صبور

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

مشکل تنفسی داشتم چند سالی است تحت نظر وکنترل هستم خدا را شکر خیلی خوب هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

خانم دکتر بسیار صبور و با اخلاق هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۳
اطلاعات تکمیلی
رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور
عضو رسمی انجمن آلرژی جهانی WAO
تشخیص و درمان (کودکان و بزرگسالان):
- انواع آسم کودکی، بزرگسالی، بارداری، شغلی
- سرفه مزمن و تنگی نفس
- حساسیت فصلی بینی، عطسه و آبریزش و خارش بینی
- انواع سینوزیت و پولیپ بینی
- انواع آلرژی تنفسی، چشمی، غذایی، دارویی، شغلی، تماسی، گزش حشرات
- انواع حساسیت پوستی (خارش مزمن، کهیر، اگزما)
- شوک آنافیلاکسی
- بیماری های نقص سیستم ایمنی
- انجام تمام تست های پوستی آلرژی
- اسپیرومتری (نوار ریه)
- انواع واکسن های آلرژی (ایمونوتراپی) و حساسیت زدایی آلرژیک
آدرس و تلفن مطب دکتر فرشته سالاری
تهرانتهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه ۵، واحد ۱۶
تماس از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱
روز‌های ویزیت:
(یکشنبه: ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰)
(دوشنبه: ۱۶:۳۰ الی ۲۳:۰۰)
(سه شنبه: ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰)
(چهارشنبه: ۱۶:۳۰ الی ۲۳:۰۰)
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۷ تیر (پس فردا)از ساعت ۹ الی ۱۵:۴۰
    ۳ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۴۰
    ۴ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۵ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۴۰
    کسانی که دکتر فرشته سالاری را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر پردیس صدیقی راد دندان پزشکی سرکار خانم دکتر پردیس صدیقی راد
    اینستاگرام دکتر فرشته سالاری

    دکتر فرشته سالاری فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی با شماره نظام پزشکی 119961 در تهران فعالیت دارد. ایشان رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور را دارا بوده و امکان دریافت نوبت اینترنتی برای بیماران فراهم است.

    دکتر فرشته سالاری از متخصصان برجسته در حوزه فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی در تهران محسوب می‌شود. ایشان با شماره نظام پزشکی 119961 فعالیت حرفه‌ای خود را در مطب واقع در منطقه ستارخان تهران دنبال می‌کنند. دکتر فرشته سالاری رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور را کسب کرده و همچنین عضو رسمی انجمن آلرژی جهانی (WAO) است که نشان‌دهنده اعتبار علمی و جایگاه بین‌المللی ایشان در این حوزه است.

    مدارک تحصیلی دکتر فرشته سالاری شامل تخصص بیماری‌های کودکان و فوق تخصص آلرژی و ایمنی‌شناسی بالینی است. این ترکیب باعث شده تا ایشان توانایی ویژه‌ای در تشخیص و درمان انواع بیماری‌های آلرژیک و اختلالات سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان داشته باشند. بیماران ایشان اغلب از رویکرد دقیق در تشخیص، دلسوزی در درمان و پیگیری مستمر رضایت بالایی دارند.

    دامنه فعالیت دکتر فرشته سالاری طیف وسیعی از بیماری‌ها را شامل می‌شود؛ از آسم کودکی و بزرگسالی، سرفه مزمن و تنگی نفس، حساسیت‌های فصلی، آلرژی‌های دارویی، غذایی و شغلی گرفته تا انواع نقص‌های ایمنی و حساسیت‌های پوستی مانند کهیر و اگزما. بیماران می‌توانند در مطب دکتر سالاری واقع در خیابان ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه پنجم، واحد ۱۶، خدمات تخصصی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

    دکتر فرشته سالاری با تکیه بر دانش روز و بهره‌گیری از تست‌های پوستی آلرژی، اسپیرومتری (نوار ریه) و ایمونوتراپی (واکسن‌های آلرژی)، رویکردی جامع برای مدیریت بیماری‌های آلرژیک ارائه می‌دهد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز برای رفاه بیماران فراهم شده است. حضور فعال دکتر فرشته سالاری در تهران و منطقه ستارخان، مراجعه بیماران را تسهیل کرده و اعتماد بالایی در میان مراجعه‌کنندگان ایجاد نموده است. در نهایت، دکتر فرشته سالاری با بهره‌گیری از فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی و مدارک معتبر، یکی از چهره‌های شناخته‌شده در درمان بیماری‌های آلرژیک در تهران به شمار می‌روند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر فرشته سالاری در چه زمینه‌هایی تخصص دارد؟

    دکتر فرشته سالاری فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی هستند و در درمان انواع بیماری‌های آلرژیک و اختلالات سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان فعالیت می‌کنند.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به دکتر سالاری وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر فرشته سالاری در تهران به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنند.

    آدرس مطب دکتر فرشته سالاری کجاست؟

    مطب دکتر فرشته سالاری در تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه پنجم، واحد ۱۶ قرار دارد.

    چه نوع تست‌ها یا خدماتی در مطب دکتر سالاری ارائه می‌شود؟

    در مطب دکتر سالاری انجام تست‌های پوستی آلرژی، اسپیرومتری (نوار ریه)، انواع واکسن‌های آلرژی (ایمونوتراپی) و حساسیت‌زدایی آلرژیک انجام می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه ۵، واحد ۱۶
    تماس از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱

    مطب

    تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه ۵، واحد ۱۶
    تماس از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱