دکتر ربابه سادات زمانی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 128842 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در منطقه پیروزی، بین سوم و چهارم نیروهوایی، پلاک ۹۱ طبقه دوم واحد ۹ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر ربابه سادات زمانی از پزشکان برجسته حوزه سلامت کودکان و نوزادان است که با شماره نظام پزشکی 128842 و مدرک تخصصی بیماریهای کودکان، خدمات پزشکی خود را در تهران ارائه میدهد. ایشان متخصص کودکان و نوزادان بوده و ویزیت بیماران از بدو تولد تا سن ۱۸ سالگی را بر عهده دارد. مطب دکتر ربابه سادات زمانی در منطقه پیروزی تهران، بین سوم و چهارم نیروهوایی، پلاک ۹۱ طبقه دوم واحد ۹ واقع شده است. این آدرس دقیق، امکان مراجعه حضوری والدین را تسهیل میکند.
وی فارغالتحصیل دانشگاه شهید بهشتی است و سابقه فعالیت طولانی مدت در بیمارستانهای مطرح تهران از جمله بیمارستان مفید، بیمارستان مادر و کودک مهدیه، طالقانی، شهدای تجریش، اورژانس و بخش مسمومیت لقمان و بخش ریه مسیح دانشوری را در کارنامه دارد. دکتر ربابه سادات زمانی همچنین مولف مقالات داخلی و خارجی در زمینه بیماریهای کودکان است و به عنوان مترجم کتاب «تغذیه کودکان کراووس» شناخته میشود.
در زمینه بیماریهای شایع کودکان مانند رشد و نمو، آسم و آلرژی، بلوغ زودرس و دیررس، گوارش، بیماریهای عفونی، کولیک نوزادی، چاقی، لاغری، شبادراری، بیشفعالی و غربالگری اوتیسم، تجربه قابل توجهی دارد. یکی از زمینههای تخصصی دکتر ربابه سادات زمانی، انجام ختنه نوزادان و کودکان به روشهای سنتی و حلقه است که تاکنون بیش از هزار مورد موفق انجام داده است.
بر اساس سوابق ثبت شده و نظر بیماران، ایشان به خاطر تشخیص دقیق، پیگیری درمان و برخورد حرفهای مورد اعتماد خانوادههاست. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است تا والدین بتوانند بدون مراجعه حضوری وقت ویزیت فرزندشان را رزرو کنند. دکتر ربابه سادات زمانی با تکیه بر دانش تخصصی و سالها فعالیت بالینی، یکی از انتخابهای معتبر برای پیگیری سلامت کودکان در تهران، به ویژه منطقه پیروزی، محسوب میشود.
دکتر ربابه سادات زمانی متخصص کودکان و نوزادان است و در زمینه رشد و نمو، بیماریهای عفونی، آلرژی، اختلالات گوارشی، غربالگری اوتیسم و ختنه نوزادان و کودکان فعالیت میکند.
بله، والدین میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت فرزندشان نزد دکتر ربابه سادات زمانی نوبت رزرو کنند.
مطب ایشان در تهران، منطقه پیروزی، بین سوم و چهارم نیروهوایی، پلاک ۹۱، طبقه دوم واحد ۹ قرار دارد.
از جمله خدمات مطب میتوان به ویزیت کودکان و نوزادان، انجام ختنه، مشاوره تغذیه، درمان بیماریهای شایع کودکان و غربالگری تکاملی اشاره کرد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پیروزی، بین سوم و چهارم نیروهوایی، پلاک ۹۱، طبقه دوم، واحد ۹. لطفا جهت دریافت نوبت ختنه با مطب تماس بگیرید و نوبت تان را فیکس کنید. بدون هماهنگی قبلی از پذیرش شما معذوریم. مراجع محترم فقط با یک همراه پذیرش انجام می شود. از آوردن همراه بیمار بیشتر لطفا خودداری کنید.
پیروزی، بین سوم و چهارم نیروهوایی، پلاک ۹۱، طبقه دوم، واحد ۹. لطفا جهت دریافت نوبت ختنه با مطب تماس بگیرید و نوبت تان را فیکس کنید. بدون هماهنگی قبلی از پذیرش شما معذوریم. مراجع محترم فقط با یک همراه پذیرش انجام می شود. از آوردن همراه بیمار بیشتر لطفا خودداری کنید.
دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۸/۱۹دکتر بسیار خوب وماهر و مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی باسواد با حوصله
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی بودن همکار خانمم معرفی کردن چه از نظر سواد و تجربه چه از نظر شخصیت
۱۴۰۱/۰۳/۱۵حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر بسیار مهربان و دانایی هست
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر بسیاااااار بااخلاق ومتخصص
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سالها قبل
۱۴۰۳/۰۳/۲۱عالی بهترین
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار خوب و با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۰۲بسیار عالی برای مدت طولانی سرفه های
۱۴۰۳/۰۷/۳۰فقط میتونم بگم نمونش تو دنیا نیست
۱۴۰۲/۰۴/۱۰سلام خانم دکتر خیلی بینظیر هستن دخترم انفولانزا داشت حالش خیلی بد بود با یه نسخه حالش خوب شد برخوردشون عالیه و من خیلی دوسشون دارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷تشخیص عالی اخلاق فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار خوش رو و با حوصله ، برای بیمار وقت میزارن و بهترین درمان رو ارائه میدن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵فوق العاده مهربون دلسوز وقت میذاره کارش درسته
۱۴۰۳/۱۲/۱۸فوق العاده حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برای اشتهای بچم و وزن گیریش کارآمد نبود
۱۴۰۵/۰۲/۰۸صرفه خلط دار سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خانم زمانی .بسیار خوش برخورد ...و با حوصله در رابطه با بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دخترم الرژی شاید داشت با نظر به موقع دکتر یکم بهتر شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴پزشک حاذقی هستند و تشخیص بسیار درست و درمان بسیار عالی ارائه دادند
۱۴۰۲/۰۹/۰۶عاللییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹پسرم مریض هست دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر دقیقی هستند و تشخیص درستی دارند ، پسرم از نوزاری زیر نظر ایشون هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰قد و وزن سرم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار دکتر خوب و عاااااالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دوتا پسرم پیششون ویزیت میشن و کاملا راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خوب است
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر خیلی مهربان و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار دکتر عالی خوش برخورد و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴من برای
۱۴۰۴/۰۹/۰۱از هر تظر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱فوق العادست
۱۴۰۱/۱۲/۰۶دکتر بسیار خوش برخورد و دلسوزی هستند و البته نسبت به کودکان حاذق
۱۴۰۱/۱۲/۱۸عالی بهترین دکتررر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷از همه لحا
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار دکتر خوب وخش برخورد ودر ویزیت جدی ووقت مناسب برای ویزیت میگذارد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰سرماخوردگی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳عالی هستن من از وقتی شناختمشون فقط بچه مو میبرم پیش ایشون. باحوصله خوش اخلاق مهربون و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳وای خانم دکتر عالین، ایشون فرشته هستن واقعا بسیاررر مهربون، حاذق من که هر وقت مانلی جانمو می برم پیششون کلی هم از هم صحبتی با ایشون لذت می برم هم تشخیصاشون عالیه، بی نظیر ،دلسوز، ماه
۱۴۰۴/۱۲/۰۱عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۲گوش درد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر بسیار مهربون با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۲تشخیص ایشون بسیار عالیه و داروهای بسیار کار امد و به روزی تجویز میکنن خدا بهتون سلامتی بده همیشه خانم دکتر مهربون و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوش اخلاق کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰سرماخوردگی،ونتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عالی هستن خانم دکتر و به بقیه مامان ها ایشون رو پیشنهادمیکنم. معاینه دقیق و درست . منکه ازشون راضی هستم وپسرم الان ۱۲ ماهه هست ،از یک ماهگی پیش ایشون میارم.️
۱۴۰۴/۱۱/۲۷به نظر من خانم دکتر زمانی دکتر فوق العاده مهربون و با حوصله و باتجربه ای هستن.من واقعا ازشون راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹یه دکتر به تمام معنا، آدم لذت میبره باهاش صحبت میکنه انقدر که با سواد دقیق و مهربونه ..
۱۴۰۲/۰۹/۱۵تشخیص اولیه پیش فعالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی دکتر صبور و خوش برخوردی هستن برای مریض وقت میزارن زردی پسرم رو خانم دکتر خوب کردن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالیییییییییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سرماخوردگی،عفونت
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سرماخو
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار خوش انرژی و با حوصله بسیار زیاد و توضیح کامل میدهند و استرس الکی نمیدهند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰برای زردی نوزادم به ایشون مراجعه کردم و با تشخیص درست و انرژی بالایی که بهم دادن کمک بزرگی بهم کردن به نظرم ایشون علاوه بر تخصص بالاشون در پزشکی،آرامششون خیلی به بیمارانشون کمک میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۶دکتر باحوصله و خوب بودند
۱۴۰۵/۰۳/۳۰دکتر بسیار خوش برخورد ، مهربان و حاذقی هستن.
۱۴۰۱/۰۸/۰۸بسیار عالی وحاذق
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۸فوق العاده خوش برخورد مهربونم تشخیص عالی و دلسوز
۱۴۰۳/۰۶/۱۰برای چکاپ رشد دخترم مراجعه کردم بینظیر هستن ️️️
۱۴۰۳/۰۷/۲۸ختنه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر خوب و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار دکتر خوبی هستند از هر لحاظ ، من پسرم از نوزادی تخت نظر ایشون بودن و راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲من دوتابچه هامم پیش خانوم دکتر از بچگیشون میارم برا ویزیت واقعا حرف ندارن هم کارشون عالیه هم اخلاقشون تکه
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار دکتر خوب و با شخصیت با فهمو شعور من واقعا راضیم طبابت عالی اخلاق عالی واقعا پر علم هستن برای کودکان
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار دکتر با اخلاق و با حوصله ای هستند تشخیصهاشون هم برای ما خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۱۵برای مشکلات مختلف رفتم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶با سلام بسیار مهربون و با حوصله پسرم رو معاینه کردن و فوق العاده باسواد هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بهترین با اخلاقترین مهربونترین دکترهستن .خدا بهشون سلامتی و ارامش بده
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار مهربان خوش برخورد و صبور هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۷بسیار صبور وعالی هستن و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۹/۰۷تو کارشون حرفه ای ، با خلاق ومهربان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار دکتر عالی. با حوصله. مهربان و حساس هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۲۷دکتر خوب فهمیده ای هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر خو
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی و
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مثل همیشه خانم دکتر ارامو با دقت ویزیت کردن نوبت دهی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۶برای بچم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیارنکته سنج ؛ دقیق؛ کاربلد وفهیم هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی تشخیص عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶خانم دک
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی و با حوصله و حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتری بی نظیری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیار بسیار خوش اخلاق و ماهر
۱۴۰۱/۰۷/۲۱دکتر خوب وبا حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالی وبسیارصبوردذپاسخگوئی
۱۴۰۲/۰۹/۰۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰نوزاد من کولیک داشت و درمان شد تخصص خانوم دکتر عزیز عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ختنه عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی…تشهیص بیماری در صدم ثانیه،مهربون خوش برخورد همه چی تموم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار عالی، برخورد عالی، تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵خیلی خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۰آلرژی پسرم کنترل شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر بسیااااررر عالی مهربون دلسوز هم خودم دوسش دارم هم پسرم بادقت به حرفت گوش میکنه وقت میزاره واسه هر مریضی من واقعا دوسش دارم و پیشنهاد میکنم باخیال راحت بچهاتون ببرین پیششون
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دخترم حساسیت غذایی داشت تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دخترم شکمش کار نمیکرد
۱۴۰۱/۰۶/۲۸پزشک حاذق و خوش برخورد و مهربانی هستن.پسر ۶ سالم سرفه های آلرژیک شدیدی داشت که با یه نسخه ایشون حالش خوب خوب شد.
۱۴۰۱/۰۷/۲۳کمک به آلرژی بچه هام و یه سری هم با تجویز دارویی که کردن تب بچم آنی قطع شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتر زمانی خیلی دکتر خوب و مهربونی هستن انرژی میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار خانم دکتر مهربان و عالی هستن پسرمو پیش خانم دکتر ختنه کردم خیلی رازی بودم از هر لحاظ یه دونه ای خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۱۰راجب قد و وزن بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳فوقالعاده صبور و مهربون و حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خانم دکتر تشخیص و برخورد و مشاوره هاشون عالیه.دختر من از ۷ ماهگی تا الان ک نزدیک ۴سالشه پیش خانم دکتر ویزیت میشه. اما برخورد منشی شون خیلی جالب نیس مطب مخصوص کودکانه ولی همش دارن ب بچه ها تذکر میدن محیط مطب باید برای بچه ها جذاب باشه که زدن نشن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۵ختنه انجام دادم....چکاب هم بردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴برای مشکل تنفسی و سرفه های فرزندم مراجعه کردم. بسیار خوش برخورد و باحوصله و با معلومات
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی ترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۰۲ایشون بسیار با اخلاق با سواد و حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن هم از لحاظ طبابت و هم برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار با حوصله و با دقت و اخلاق خوش معاینه و طبابت درست انجام می دهند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵برای ختنه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱پزسکی مهربان،با حوصله،آگاه،خوش برخورد،با دانش پزشکی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بد نیست
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن،دخترم آلرژی داشت که با تجویز خانم دکتر حالش خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۷ایشون بسیار حرفه ای اخلاق بیست ختنه پسرمون رو هم خیلی خوب انجام دادن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۹ویزیت پسرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹چکاب ماهانه دخترم حلما که الان هشت ماهشه از چهار ماهگی پیش خانم دکتر آوردم، دکتر بااخلاق، مهربون، با حوصله و..... هر چی بگم کم گفتم
۱۴۰۲/۰۱/۲۴مشکل کم اشتهایی نوزاد حل شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰سرماخوردگی های پیتپی بود که منجر به آلرژی شدید شده بود که با تشخیص درست خانم دکتر الحمدوالله خوب شد .بسیار مهربان و با اخلاق هستن و بسیار وقت میزارن و با احترام رفتار میکنن.
۱۴۰۴/۰۱/۰۷دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بهترین و با حوصله ترین دکتر هستن ایشون،من وقتی پسرم ۴۰ روزش بود خانم دکتر ختنشو انجام دادن و پسرم کوچیک ترین اذیتی نشد حتی موقع انجام ختنه اصلا گریه هم نکرد و از اون موقع کلا پسرم تحت نظر ایشون هستن و خداروشکر خیلی هم راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱خانم دکتر بسیار خوب هستن مهربون متعهد و تمام تلاششون رو برای حال خوب بچه ها میکنن خدا حفظش کنه برای بچه ها
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار حاذق وخوش برخورد و انسان واقعی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳پسر من الان چند ماهه زیر نظر ایشان هستن،و بسیار راضی ام.فقط اخلاق منشی جدیدی که استخدام کردن رو اصلا نمیپسندم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بیست و بی نظیر باشخصیت مهربون باسواد و زیبا
۱۴۰۴/۱۲/۰۸بسیار مهربان، متخصص ، با حوصله و همه چیز تمام هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عالی هست
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عالی هستن توی تشخیص و رفتار بسیار محترمانه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عااااالی و متبحر
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خانم دکتر فوقالعاده ان ، خوش اخلاق ، مهربان و بسیار دلسوزن و بسیار با دانش دوقلوهامو دو ساله میبرم خدمتشون فقط از اخلاق و طرز صحبت منشی جدید اصلا راضی نیستم
۱۴۰۴/۱۰/۳۰پزشک بسیار حاذق، باحوصله و به روزی هستن. بیشتر از یک سال هست که بچه هام رو پیش ایشون میبرم و خیلی راضی ام.
۱۴۰۴/۱۱/۱۴پسرم یبوست شدید داشت با توضیحات کامل خانوم دکتر و رفتار بسیار مودب و محترمانه ایشون توانستیم بر بیماری پسرم غلبه کنیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹سلام من بچم خیلی بد غذا بود یعنی پیش هیچ دکتری هم نمی رفت تا اینکه بردمش پیش خانم دکتر .خدا ایشونو خیر بده انقدر خوش رفتار و مهربون بودن ک بچه من ک پیش هیچ دکتری نمی رفت با ایشون بازی میکرد .بچمم خوب شد واقعا یکی از بهترین و خوش رفتارترین دکترهایی بودند ک دیدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خانم دکتر خوش اخلاق، زیبا رو، مهربون و خوش رو، صبور، با حوصله . بادقت به حرف مادر و فرزند گوش میدن، یکی از بهترین پزشکانی که دیدم. حسرت خوردم که چرا زودتر ایشونو نشناختم. روش درمان و دارویی که تجویز کردند هم خوب بود.تشخیص درست و داروی مناسب. در صورتی که نیاز نباشه انتی بیوتیک تجویز نمیکنن و این خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فوق العاده دکتر دقیق ، خوش اخلاق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خانم دکتر بسیار صبور و باحوصله هستند و تمام درمانهاشون برای بچه های من عالی بوده من از ۵ ماهگی تا الان که بچه هام ۴ سالشون هست پیش ایشون میبرم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵پسرم یک هفته تب داشت دکتر قبلی متوجه عفونت نشد حتی آزمایش خون اورژانسی هم دادیم و تشخیص ویروس رو داد ولی تب قطع نشد تا اینکه ما رفتیم پیش خانم دکتر زمانی و ایشون تشخیص عفونت سینوس ها رو دادن و فرداش تب پسرم با آنتی بیوتیک قطع شد رفتار و برخورد خانم دکتر هم فوق العاده عالی ،مهربون ،دلسوز وبا حوصله بودن .
۱۴۰۱/۱۲/۰۹حاذق وباحوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار خوش برخورد و متخصص
۱۴۰۲/۰۸/۱۶عااااالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۳۰بهترین دکتر دنیا صبور فهمیده و کار درست عالی هستید خانم دکتر ممنون ازشما
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار خوش برخورد و مهربون هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۹با حوصله و خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۳همیشه کار درست و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر فوق العاده ای هستند، تشخیصشان نسبت به بیماری عالیست
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۲عالیییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عاااااااااااالییییییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱فوق العاده صبور، حرفه ای و پیگیر
۱۴۰۲/۰۶/۲۸اخلاق و درمان بیست
۱۴۰۳/۰۴/۰۵تشخیص الرژی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیار دکتر خوش برخورد دلسوز و مهربان و دقیق هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۷خوش اخلاق و مهربون خیلی
۱۴۰۳/۰۹/۱۴سلام وعرض ادب واقعا خانم دکتر عالی هستن هم از نظر تجربه هم طرز برخورد با بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۶دکتر بسیار مهربان و
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار دکتر عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دکترزمانی ازوقتی دختردوماه بوده دکترش بوده تاالان ک چهارساله است،واقعاهیچ دکتری ب خوش برخوردی وباحوصله گی وباسوادی این خانم ندیدیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳سلام من به شخصه قدردان خانم دکترهستم بسارعالی مهربان هستن وخیلی خوب برای بیمارشون وقت میگذارن وباحوصله وخوش برخوردهستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خانم دکتر حاذق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دخترم رو پیششون بردم بسیار خوش برخورد و مهربون بودن از درمان هم بسیاار راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴سلام ازهمه لحاظ عالی هستن باکمترین داروهابیمارو درمان میکنن انقدمهربون هستن که پدرومادرها هم عاشقشون میشن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی هستن با یک ویزیت من جواب گرفتم خیلی باحوصله و صبورانه به سوالات گوش میده وجواب میده
۱۴۰۲/۰۳/۲۶دکتر صبور و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی فوق العاده هستن غیر ممکنه با یه ویزیت بچه خوب نشه
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی اصلا نیازی به تعریف ندارن ختنه انجام الانم چکاپ دخترمو پسرن میبرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عاااالی و خیلی کاربلد
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بسیار حرفه ای - با شخصیت و قابل احترام - کارشون حرف نداشت و اخلاقشون تک بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خانومم خیلی نگران پوشک بچه بود خیلی بچه رو اذیت میکرد رفتیمپیش خانم دکتر انقدر قشن خانوممو توجیه کررد لذت بردم خیلی باتجرب بودش
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار عالی مهربان ص
۱۴۰۴/۰۷/۱۰دکتر عالی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام و عرض ادب خانم دکتر زمانی پزشکی حاذق و با اخلاق وصبورو کار بلد با هر بار مراجعه علت بیماری را تشخیص میدهند .بهترین هستن.واقعا ازشون ممنونم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عاالی یود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۱دکتر خ
۱۴۰۳/۰۹/۲۶خانم دکتر سادات زمانی، بسیار دکتر خوب،خوش اخلاق و... برای لاغری و کم خوابی و شیر زیاد خوردن و بی اشتهایی نسبت به غذا خوردن و..خدمت خانم دکتر رفتیم،و همون چند روز اول از همه لحاظ نتیجه گرفتیم، خیلی خیلی کارشون حرفه ای و خوب هست،ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۸تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۵دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خانم دکتر رو من از سال ۱۴۰۲ میشناسم هم دخترمو هم پسرمو جفتشونو برا ویزیت میبرم پیش ایشون خیلی دکتر عالی هستن بسیار مهربان و دلسوز هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸پسرم مشکل آلرژی داشت پیش چند دکتر بردم ولی فایده نداشت ولی با دو نوبت ویزیت خانم دکتر خداروشکر پسرم آلرژیش برطرف شد
۱۴۰۳/۰۵/۲۷خب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷دکتر عالی هستش
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بینظیر هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خانم دکتر بسیار حاذق و مهربان هستند و تشخیص عالی دارند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عالی بهترینه
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خانم دکتر بسیار مهربان و باحوصله هستن و خیلی دقیق نکات رو بیان میکنن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خانم دکتر زمانی بسیار حاذق و خیلی هم مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی ختنه انجام دادم واسه پسرم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خانم دکتر عالی هستن عااالی هم از نظر اخلاق و برخورد هم بهداشت مطب و کار هم تشخیص و درمان درست خدا خیرتون بده و خداوند همیشه همراهتون باشع..
۱۴۰۴/۱۰/۰۱کاملا خوش برخورد وقت میذارن برای بیمار
۱۴۰۴/۰۸/۲۴پسرم پوستش دون دون بود با یک کرم ساده کاملا برطرف شد. مکمل های خوبی هم برایش نوشتن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳واقعا دکتر مهربون و خوش برخورد و کار بلدین
۱۴۰۳/۰۸/۱۵با تجربه و مهربان و باحوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بهترین دکتر برای کودکان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی راضی هستم 3 ساله پسرم رو پیشش میبرم
۱۴۰۱/۰۲/۲۰همچی تمام
۱۴۰۵/۰۲/۱۶پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰برای چکاپ ماهیانه رفتم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالیییییییی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸عالی هستن نوزادمو میبرم پیششون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی واقعا بینظر
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالییی بیست
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عالی هستن دستشون شفا بخشه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالیه .تشخیصشون برخوردشون همه چی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۳خیلی با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیارعال هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱هر دفه پسرام مریض میشن پیش ایشون مبرم و تشخیصشون واقعا خوب بوده
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی بوده
۱۴۰۲/۰۵/۰۵بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خوش رفتار پسرم اسهال استفراغ شدید داشت رفتم پیش ایشون و خیلی زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیارررر عاالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بهترین دکتر اطفال که میشناسم بیست
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی و بادقت هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر خوب و با حوصله ای بودند
۱۴۰۲/۰۹/۱۸راضی بودم همیشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵