دکتر بهار اشجعی فوق تخصص جراحی کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 49116 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در انتهای بلوار کشاورز، بنبست سهیل، پلاک 5 و نزدیک بیمارستان امام خمینی واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر بهار اشجعی از جمله پزشکان برجسته در حوزه فوق تخصص جراحی کودکان و نوزادان در شهر تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 49116 و با سالها تجربه در زمینه درمان بیماریها و جراحیهای پیچیده کودکان و نوزادان، اعتماد بسیاری از خانوادهها را جلب نمودهاند. تخصص اصلی دکتر بهار اشجعی جراحی کودکان است و به طور ویژه در حوزه اورولوژی اطفال، کلیه و مجاری ادراری کودکان و نوزادان فعالیت دارند. ایشان دارای مدارک معتبر از جمله تخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی کودکان هستند که نشاندهنده سطح بالای دانش و مهارت علمی ایشان است.
مطب دکتر بهار اشجعی در انتهای بلوار کشاورز، بنبست سهیل، پلاک 5 و در نزدیکی بیمارستان امام خمینی و کلینیک یلدا واقع شده است؛ این موقعیت مکانی باعث سهولت دسترسی بیماران تهرانی به خدمات تخصصی ایشان میشود. بسیاری از والدین در نظرات خود به تشخیص دقیق، مهارت در جراحی و برخورد دلسوزانه دکتر بهار اشجعی اشاره میکنند و از روند درمان کودکان خود رضایت بالایی داشتهاند. همچنین، بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند که این نکته به خوبی نشاندهنده اعتبار و کیفیت خدمات ارائه شده توسط دکتر بهار اشجعی است.
دکتر بهار اشجعی علاوه بر فعالیت در حوزه درمان، سابقه تدریس و سمت استادی در دانشگاه علوم پزشکی تهران را نیز در کارنامه خود دارد. این امر نشاندهنده نقش فعال ایشان در آموزش نسل جدید جراحان کودکان و ارتقاء دانش پزشکی در کشور است. ایشان خدمات تخصصی اورولوژی اطفال و درمان بیماریهای کلیه و مجاری ادراری را نیز به طور حرفهای ارائه میدهند.
در حال حاضر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت در مطب دکتر بهار اشجعی فراهم است. چنانچه به دنبال جراحی کودکان، اورولوژی اطفال یا مشاوره تخصصی در محدوده بلوار کشاورز تهران هستید، دکتر بهار اشجعی میتواند گزینهای مطمئن برای سلامت فرزندتان باشد.
دکتر بهار اشجعی فوق تخصص جراحی کودکان و نوزادان و اورولوژیست اطفال هستند.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر بهار اشجعی فعال است.
مطب ایشان در تهران، انتهای بلوار کشاورز، بنبست سهیل، پلاک 5 و نزدیک بیمارستان امام خمینی قرار دارد.
ایشان خدمات تخصصی جراحی کودکان، درمان بیماریهای کلیه و مجاری ادراری، اورولوژی اطفال و مشاوره تخصصی ارائه میدهند.
بله، طبق نظرات بیماران بیش از ۹۵٪ مراجعان ایشان را توصیه کردهاند و رضایت بالایی از تشخیص و درمان دارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران انتهای بلوار کشاورز
به سمت بیمارستان امام خمینی جنب کلینیک یلدا
بن بست سهیل، انتهای بن بست، پلاک ۵
ختنه خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار عالی و با مسئولیت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار مهربون و حاذق هستن پسرم تنگی مجاری ادرار داشتن پیش ایشون بردیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عمل فتق
۱۴۰۲/۱۰/۰۵عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳پسرم عم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱تشخیص درست و جراحی دقیق و سریع
۱۴۰۴/۱۰/۰۹دخترم پیوند مری شد توسط دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۰۲فتخ شکمی نوزاد دوماه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی خوبه ممنون از پرسنل
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکترخیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۱۰/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۹خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خانم دکتر دخترم رو عمل کرد غده های لنفایش عفونی بود خدا خیرش بده خیلی راضیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱در رابطه با فتق پسرم مراجعه داشتیم کارشون و تشخیصی که داشتن عالی بود آرزو میکنم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۱/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۱با سلام و احترام ، ایشون دکتری بسیار حاذق و مهربان هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰هیدروسل بله
۱۴۰۴/۰۷/۰۶باتجراه بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سلام. پسر من در 18ماهگی عمل فتق انجام دادن توسط خانم دکتر و حدود یک سال یک سا ل ونیم بعدش که برای چکاپ رفتیم خانم دکترتشخیص دادن مجاری ادرار تنگ است و لیزر انجام دادن براش. خانم دکترعالی هستند خوش اخلاق وتشخیصشون عالی هست. خیلی راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۲خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۵باعرض سلام دخترم فتق داشت و توسط خانم دکتر اشجعی عمل شد، بسیار دکتر مهربان و کار بلدی هستن خدا خیرشون بده.
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی بود و تا حد زیادی مشکل گوارشی فرزندم حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۲کارشون عالیه خدا ازشون راضی باشه بچه ی من رو در سم دو روزگی جراحی توده ی شکمی انجام دادن و فرداش بچه م مرخص شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۷پسرم را عمل کردم بی نظیر هستند خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۸صرفه زیاد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بچه ام زردی داشت با راهنمای خانم دکتر خوب شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶پایین آوردن بیضها
۱۴۰۲/۰۷/۰۸دکتر بسیار مهربان
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ارب دست نوزاد در حال مداوا
۱۴۰۲/۰۸/۲۳بسیار عالی خوش برخورد مهربان کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دکتر بی نظیری هستن من بچگی مشکل هیدروسل داشتم و توسط خانوم اشجعی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۱عمل فتق دخترم خیلی راحت انجام شد.
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار عالی و صبور
۱۴۰۱/۰۸/۰۷خیلی دکتر بااخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۲خیلی عالی فامیلمون دختر شون الارژی داشته شکر خدا با زحمات فروان دکتر خداوند شفاداد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۳سلام پسرم دوماهه بود با مشکل فتق دوطرفه ویزیت سد پیش خانم پکترو بعد از چندروز جراحی شد.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دخترم تو نوزادی فتخشو خانم دکتر عمل کردن خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۳سلام دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۸فقط ویزیت شدم تا مطمین شوم کیست مویی ندارم برخورد عالی تشخیص درست بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برای عمل فتح پسرم بودن دکتر خوبی ن،ولی برای کارهای تخصصی خوب نیستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۴پسرم مشکل بالا رفتن بیضه داشت که عمل شد و خداروشکر الان خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳داخل شکم بودن بیضه ها،الان یک ساله عمل کردن و نتیجه عمل خیلی خوب بوده
۱۴۰۲/۰۵/۰۵خیلی پزشک خوبی بود ممنون از کادر
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سلام دکترعالی همچیزتمام انشالله همیشه سلامت تن درست باشن تشگرمیکنم ازشون خیلی برامون زحمت کشیده
۱۴۰۲/۰۴/۰۳بی نظیرتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۴منشی با اخلاق خیلی خیلی بد . اما خودش اخلاق و کارش عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۲سلام یک پسر بچه توده سرطان داره
۱۴۰۱/۰۹/۲۵مجرای اداری .
۱۴۰۴/۰۷/۲۴مشکل بیضه نزول نکرده
۱۴۰۲/۰۵/۲۴سلام والا دخترم عفونت ادراری داشت مراحل درمان راشروع نکردم ولی راهنمایی کردن ک شکر خدا فعلان جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۶دختر من یبوست شدید داشت در حال درمان هست شکر خدا خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عالی هستن با وجدان ،دست سبک ،مهربان دخترم جراحی داخلی کردن پیشش و عالی بود خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۳/۰۵/۱۷تنبلی روده پسرم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۹پزشکی بسیار دلسوز و قهار
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بهترین جراح اطفال ایران هستن پسرم فتق نافی داشت ایشون جراحی کردن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹تب طولانی کودک و بهبود پس از مراجعه به ایشان
۱۴۰۲/۰۸/۱۱مجاری ادرار
۱۴۰۲/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶اسدالله طاهری
۱۴۰۲/۰۱/۰۹برای نوزادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳برای ختنه پسرم رفتم ، خیلی معطلی داشت ، یه جورایی رفتارشوت بی احترامی به مراجعه کننده بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خیلی. ع
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی مهربان وصبور
۱۴۰۴/۱۲/۰۵سلام پسر من مشکل کبدی داشتن با اینکه گفته بودن الان نمیشه ختنه کرد ولی دکتر ختنه کردن خیلی خوب بود واقعا دکتر توانمند و با سواد و اخلاق خوبی که با مریضها داره وقت کافی برای مریض پسرم الان ۳ ساله خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۳۰بهترین دکتر دنیاست
۱۴۰۳/۰۳/۰۹دلسوزی و توجه به بیمار. خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۴در مورد فتق پسرم ویزیت کردن و فعلا منتظریم برای عمل
۱۴۰۲/۰۷/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۴تنبلی روده داشت فرزندم ایشون عمل کردن و تحت درمان هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۴سلام جهت جراحی عمومی مراجعه کردیم ، واقعا پزشک حاذقی هستن.
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰بسیار دکتر عالی هستن تشخیص درست و بموقع
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خیلی خوب هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۷مشکلی نیست
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۲۴بهترین دکتر جهان
۱۴۰۲/۱۱/۱۴حدود ۶ سال پیش پسرم توده ای د. ریه داشت که بسیار جرا حی سختی بود و خانم دکتر جراحی کردند و کارشون عالی بود. بسیار متبحر و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۱۲پسر من تو ۱سالگی عمل داشته با این دکتر ،بعدیک بار رفتم پیشش بعد از اون هر وقت رفتم نیومده یکی دیگرو جایگزین کرده که هیچی بلد نیست تورو خدا خودتون جواب گو مریضاتون باشید
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۲۱یه فرشته زمینی درقالب یک دکتر .دختر من باطری خورده بود وبعد ازگذشت چندین عمل موفق به دست توانای خانم دکتر مشکل خداروشکر حل شد وبهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۲/۰۳/۳۱در خصوص یبوست تشخیص به موقع و عالی داشتند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عمل فتح واسه بچم انجام دادنتیجش عالی
۱۴۰۲/۰۳/۳۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۰۳عالیه این دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۱فقط شکیبا
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پسرم ۳ماهش بود فتخ دیافراگم داشت خانم دکتر عملش کردن .خدا خیرشون بده همیشه دعاشون میکنم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۵فتق دو طرفه دخترم رو بسیار عالی عمل کردن
۱۴۰۲/۱۰/۲۷کارشون عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۵تشخیص عمل دادن توضیحات خوبی دادن فقط اینکه هزینه کخ خودشون میگیرن برای مازیاد بود سی میلیون خودشون خواستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸پسرم تنگی مجاری ادرار داشت ایشون لیزر کردند الان حالش خوبه خدارو شکر
۱۴۰۲/۰۷/۱۲مطب شلوغ بود و نوبت ها حداقل دو ساعت جا به جا میشن. برخورد دکتر و کادر خوب و محترمانه بود.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹سلام برای دخترم عمل فتق دوطرفه انجام دادند. بسیار عالی. خوشرو. ماهر. فقط مطب شلوغ است. اما هم منشی آقا و هم خودشان بسیار انسان هستند.
۱۴۰۱/۱۱/۰۱خیلی کنسلی داره
۱۴۰۱/۰۹/۰۲کاشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۰۲دکترخوب وعالی وبی نظیر
۱۴۰۲/۰۲/۲۴بسیار دکتر هوب و با تجربه
۱۴۰۳/۰۹/۱۳مشکل بیضه های بچم آ داشت عمل کردعالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بسیار دکتردعالی .صبور .ماهر در کارش
۱۴۰۳/۰۶/۰۲ختنه و فتق
۱۴۰۴/۰۹/۱۸کیست درمویید خانم دکتر عالی هستن، ولی بابت کوچکترین سوال و یا تغییر پانسمان ویزیت کامل و میگیرند و هزینه جراحی شون بالا هست. زمان انتظار در مطب بسیار طولانی ست.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مشکل فتح پسرم
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۱باصبر و حوصله و دقت معاینه انجام میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی .دکتر به تمام معنا
۱۴۰۲/۰۲/۲۰پزشک حاذقی هستند برای پسرم عمل فتق کشاله ران و تنگی مجرای ادرار انجام دادند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸نوبت دهی اینتزنتیشون الکیه میری منشی تازه اسم مینویسه ما۱۲نوبتمون بود ۶عصر رفتیم داخل خیلی بی نظمه از نظر نوبتدهی.ولی دکتر عالییییه
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دکتر اشجعی یه فرشته هستن از طرف خدا برای بچه ها پسر من مشکل مجاری ادراری داشت ده سال پیش خانم دکتر جراحی کردن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶دکتربسیارخوب ومحترمی هستن خداخیرش بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خوب بود خانم دکتر خوب و خوش برخورده
۱۴۰۴/۱۱/۰۹فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ختنه پسرم بود راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پسرم عمل فتق دات.. هر دو بیضه.. خوب بوده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل فیستول بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۲پسرم عمل افتق داشت با ایشون و بسیار راضی بودیم بسیار
۱۴۰۴/۰۴/۱۲بسیار حاذق و متعهد
۱۴۰۱/۱۲/۲۲عمل آپاندیس
۱۴۰۲/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱تنبلی روده
۱۴۰۴/۰۴/۲۱پسر منو حدودا ۶سال پیش. تو بیمارستان طبی اطفال عمل کردن..بسیار دکتر مجرب وباشخصیت هستن..خدابهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سلام این نظر شخصی منه دکتر اشجعی خیلی تلاش کردن روده بچه ۲ونیم ساله ی منو نگه دارن وروده بزرگه رو کامل خارج نکنند بعداز خدامدیون دکتر اشجعی ودکتر فرزانه معتمدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵پسرم عمل جراحی تنگی مجاری ادراری داشت
۱۴۰۲/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بنام خدا سلام و احترام خانم دکتر ب نظرم کار بلد و حاذق اومد ولی ساعت اعلامی ویزیت با ساعت حضور خانم دکتر ۲ ساعت اختلاف داشت ک باعث معطلی شد خانم دکتر هوای همکارانش ون داشت و ب هیچ عنوان حاصر ب قبول انتقاد از همکاران با وجود ادله واضح نشدند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲درجه ۱ وکاربلد وبااخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵25,000,000 4
۱۴۰۳/۰۶/۲۰ایشون خیلی دکتر خوبی هستن وتجربه زیادی دارن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱مرکز طبی کودکان سال ۱۳۹۳ پسرم رو جراحی کردن کارشون واقعا درسته
۱۴۰۳/۰۱/۲۰هیشبرونگ
۱۴۰۴/۰۷/۰۳دخترم همانژیوم داشت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عمل جراحی فتغ ناف وکشاله ران بود کا خیلی خوب عالی انجام دادن ایشان ...
۱۴۰۲/۰۷/۰۸پزشک بسیار حاذق با روحیه ی بسیار خوب و مهربان
۱۴۰۳/۰۹/۱۲دکتر خوب وخوش اخلاق بینظیر در مهارت
۱۴۰۲/۰۷/۱۰عمل کیست کلدوک خداروشکر عالی بود ممنونم از دکتر خوش اخلاق و با حوصله و پنجه طلا
۱۴۰۲/۰۸/۲۴عالی خودم نه اما اقوامم که رفتن عالی جواب گرفتن
۱۴۰۳/۰۵/۲۷فتق کشاله
۱۴۰۴/۰۳/۰۹جراحی گوش توزاد
۱۴۰۲/۱۰/۲۶تخصص، مهارت و برخورد ایشان بسیار عالی می باشد،ولی سیستم نوبت دهی مطب اصلا خوب نبود،نوبت اول رو داشتم ولی گفتن چون از چند سایت نوبت داده میشود،زمان ها فرق میکنه،و حدود ۳ ساعت معطلی داشت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷انسداد روده داشت دخترم و بعد از عمل کاملا خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عمل فتق دخترم .
۱۴۰۳/۰۸/۱۶پسرم میبردم پیشش عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۷ایشان پسرم را عمل کردن.خدا خیرشون بده هم با اخلاق هستن و هم در کارشون تبحر خاصی دارن.
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سلام خانوم دکتر فوق العاد هستند بهترین در کار خود شون پسرم و ایشون جراحی کردن که خداراشکر الان حالش خوبه من اینو مدیون خانم دکتر اشجعی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۴سلام پسرم جراحی کردند عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۱سلام دخترم کیست هیداتید کبد داشت عمل شد الان خدا را شکر خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۸/۰۹توده لب .. برای دخترم عنل لیزری انجام شد.
۱۴۰۲/۰۶/۲۸واقعا کار خانم دکتر عالیه عنل کیست تیروگلوش پسرم رو انجام دادن خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۳/۲۷خانم دکتر عالی هستن در زمینه طبابتشون و اخلاقشان هم عالیه
۱۴۰۲/۰۵/۲۲به دقت دخترم معاینه و پرونده پزشکی دخترم بررسی کردند
۱۴۰۲/۱۱/۲۶دخترم بیماری هیشپرونگ داشت تا الان که سه ماه از عمل دومش میگذره عالی بوده و هیچ مشکلی نداشته
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ختنه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۶دخترم در مرکز طبی اطفال عمل شدند و از نتیجه راضی بودیم
۱۴۰۱/۱۰/۲۵برای فتق دخترم ازشون کمک خواستم خیلی مشاورشون موثر و کمک کننده بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۳مشکل مغز داشتیم شکر خدا و به لطف خانم دکتر زهره حبیبی بهتر شدیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱پسرم بدنیا اومد یکی از بیضه هاش تو کیسه نبود خدا روشکر خانم دکتر اشجعی عملش کردن و خوب شدن الان پسرم ۱۱ سالش هست .
۱۴۰۱/۰۹/۲۷کیست هیگروما و تشخیص و عمل بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶تشخیص شون بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۰چاقی وتغذیه غذا
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶مشکل هیدوسل پسرم رو عمل کردن. عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بعد از عمل اصلا نمیان بیمار ببینن تو بیمارستان
۱۴۰۳/۰۹/۱۲دخترم فتق کشاله ران داشت که توسط دکتر جراحی شده است
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سال ۸۶ پسرم توسط ایشون جراحی شد هر چی بگم کم گفتم از همه نظر عالی هم جراحی هم برخورد الان پسرم ۲۳ سالشه ودیدن خانم دکتر هستیم تو بیمارستان بهرامی ایشونو جراحی کرد
۱۴۰۲/۰۶/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالی زبردست حاذق
۱۴۰۱/۱۲/۲۲عدم نذول بیضه
۱۴۰۲/۰۸/۱۰دکتری بسیار مهربان و دلسوز خیلی هم خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۴واقعا خوشحالم که برای جراحی فرزندم خانم دکتر را انتخاب کردم از همون لحظه اول با انرژی مثبت و توضیحات شفاف شون به من دلگرمی دادن ایشون واقعا به بیمار شون اهمیت میدن و حس اعتماد را منتقل میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵عالی ۲۰
۱۴۰۴/۰۸/۱۲فرنولوم زبان پسرم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر عالی هستن بچه
۱۴۰۱/۱۱/۱۶سپاس از خانم دکتر و زحمات ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوب شده تقریبا
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر اشجعی دکتر با تجربه ای هستن ایشان دکتر صبوروبا حوصله هستن ۲سال پیش برای عمل فتخ دخترم به ایشون مراجعه کردم خدا رو شکر راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عمل نفخ
۱۴۰۳/۰۵/۲۰سلام.پسرم مشکل فتق دوطرف وتنگی مجاری ادرار داشت که ایشان خیلی خوب تشخیص دادند وتحت نظر ایشان در بیمارستان طبی کودکان جراحی شد ونتیجه خوب بود.
۱۴۰۲/۰۷/۲۶عمل فتق پسرم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷پسرم ۴۰ روزش بود و عمل فتق انجام داد، عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عمل مجاری اداری برای پسرم،تشخیص ایشون عالی هست و بسیار خوش برخورد هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹عمل فتق ناف وفتق بیضه و ختنه پسرم عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۸عالی پنجه طلا وافعا
۱۴۰۲/۰۲/۲۹کم خونی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پسرم تنگی مجرا و اصلاح ختنه داشت خانم دکتر عملش کردن خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶بهترین دکتر نوزاد پنجاه روزه من ونجات داد
۱۴۰۳/۰۴/۱۸واقعا کار خانم دکتر عالیه. پسرم هایپوسپادیاس داشت و خانم دکتر عملش کردن
۱۴۰۲/۰۴/۰۶مریض ایشان بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰فدخ کشاله ران پسرم که ۳ سالش بود عالی هم تشخیص عالی هم عمل عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸پسر ۴۰ روزه ام را هم عمل فتخ انجام دادن هم ختنه
۱۴۰۳/۰۸/۱۵واقعا دکتر عالی و دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۵عمل بیضه
۱۴۰۲/۰۹/۰۷از همه لحاظ بیست
۱۴۰۴/۰۳/۱۵راضی نبودیم. خیلی عجله ای ویزیت میکنند .
۱۴۰۵/۰۲/۲۷ایشون عالی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۵خانم دکتر ، با حوصله وقت گذاشتن ، حتی با پزشکان دیگر هم مشورت کردن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار دکتر توانمند و حاذقی هستن و همچنان پاسخگو و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۲/۲۴جراحی و خارج کردن توده زیر بغل پسرم که حدود دو سالش بود و خداروشکر حالش خوب شد و خوش خیم بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۱تنگی مجرای ادرار
۱۴۰۳/۰۸/۱۵با سلام پسرم ۱۲ سالشه تازه یه دو هفته ای میشه عملش کردم دکتر خوب و خوش برخوردی هستن میخوام جواب نمونه رو ببرم نشونشون بدم ببینم نظرشون چی هست انشالله همه مریض ها شفا پیدا کنند به حق صاحب الزمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۰بهترین دکتر پسرم فتق و تنگی مجاری ادار داشت خانم دکتر عملش کردن الانم بعد از یک سال ونیم عالیه ممنون از دکتر مهربون و دلسوز
۱۴۰۲/۰۵/۱۵دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲برخورد عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ختنه مادر زادبودپسرم وباسپاس فروان از دکتر اشجعی بعد عمل پسرم خوب شد
۱۴۰۲/۰۳/۳۰سلام دخترم نفسش تند میزنه باید چیکار کنم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بهترین دکتر تشخیص توده داخل چشم دختر ۵ ماه من
۱۴۰۳/۰۳/۲۲پسرم دچار گرفتگی مجرای ادرای شده بود وخانم دکتر اشجعی درمانشان کردن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸جراحی فتق پسر شیرخوارم و فرنولوم زبان، عالی بودن عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۷برای ختنه پسرم خیلی باحوصله و مهربون ممنون از ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۲واقعا عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد و توانمند که در شرایطی که ما از همه جا قطع امید کرده بودیم جان دوباره به فرزند ما بخشید. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۰۳/۲۹بدون علم هیچ تجویزی نکردن و این یعنی یک پزشک حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۳