دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی فوقتخصص غدد درون ریز و متابولیسم کودکان با شماره نظام پزشکی ۱۳۴۶۸۸ در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطب ایشان واقع در نارمک از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه فوقتخصص غدد درون ریز و متابولیسم کودکان در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۳۴۶۸۸ و دارا بودن بورد فوقتخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، به شکل تخصصی به بررسی و درمان اختلالات غدد، بیماریهای متابولیک، مشکلات رشد و کوتاهی قد، بلوغ، کمکاری تیروئید، چاقی و دیابت در کودکان و نوجوانان میپردازند. دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی، عضو انجمن فوقتخصص غدد و متابولیسم کودکان ایران و انجمن متخصصان کودکان ایران بوده و سابقه فعالیت در بیمارستانهای معتبر تهران از جمله مرکز طبی کودکان، بیمارستان حضرت علیاصغر (ع)، حضرت رسول اکرم (ص) و شهید اکبرآبادی را دارد. ایشان پس از اخذ مدرک تخصص بیماریهای کودکان از دانشگاه علوم پزشکی ایران، موفق به دریافت فوقتخصص غدد درون ریز و متابولیسم کودکان شدهاند.
مطب دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی در منطقه نارمک تهران، خیابان آیت، پایینتر از هفت حوض، بین چمن غربی (براتی) و جویبار (قاسم زاده)، مجتمع رویال، پلاک ۳۷۶، طبقه ۵، واحد ۱۸ قرار دارد. این آدرس، محل مراجعه بیماران برای دریافت خدمات فوقتخصصی غدد و متابولیسم کودکان و نوجوانان است. بسیاری از والدین از دقت تشخیصی، شیوه ارتباطی مناسب و راهنماییهای علمی خانم دکتر رضایت دارند. دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی به دلیل رویکرد علمی، عضویت فعال در انجمنهای تخصصی و سابقه تدریس و پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان مرجعی قابل اعتماد در زمینه مشکلات غدد کودکان شناخته میشود.
امکان دریافت نوبت اینترنتی جهت ویزیت و مشاوره با دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. با توجه به حجم بالای مراجعه بیماران، توصیه میشود برای تعیین زمان حضور، از سرویس نوبتدهی آنلاین استفاده نمایید. دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی با تمرکز بر درمان بیماریهای غدد و متابولیسم، همواره در راستای ارتقای سلامت کودکان و نوجوانان تهران فعالیت دارد.
کودکانی که دچار اختلال رشد یا کوتاهی قد هستند، بهتر است توسط فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان مانند دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی ارزیابی شوند.
بله، نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی فعال است.
دکتر پانته آ صدوق شهمیرزادی در زمینه درمان اختلالات غدد، مشکلات رشد، بیماریهای تیروئید، دیابت و اختلالات متابولیک در کودکان و نوجوانان فعالیت دارد.
مطب ایشان در تهران، نارمک، خیابان آیت، پایینتر از هفت حوض، مجتمع رویال، پلاک ۳۷۶، طبقه ۵، واحد ۱۸ واقع شده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران - نارمک - خیابان آیت - پایین تر از هفت حوض - بین چمن غربی (براتی) و جویبار (قاسم زاده) - مجتمع رویال - پلاک ۳۷۶ - طبقه ۵ - واحد ۱۸
خانم دکتر بسیار باسواد هستند و پسرم تحت درمان ایشان برای کنترل دیابت هست.خداروشکر نتیجه خوبی داده
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خوش اخلاق ،مسلط به کار وخوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹واقعا ممنونم تشخیص عالی و سریع
۱۴۰۵/۰۳/۲۱خیلی باحوصله بچم معاینه کرد وتوضیح داد
۱۴۰۴/۰۹/۱۴سلام علیکم. من از نوزادی دخترم رو پیش ایشون ویزیت میکنم مخصوصا آنلاین.کارشون و تشخیص شون خوب بود.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶قد و وزن دخترم مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹برای رشد پسرم مراجعه کردم و تحت نظر است
۱۴۰۴/۰۹/۱۸واقعا از خیلی از پزشکان پرمدعا کارشون بهتره
۱۴۰۴/۰۷/۱۳برای رشد قد پسرم مراچعه کردم برخوردشون خوب بود دارو دادن برای مصرف
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بسیار دقیق و علمی و پیگیر و دلسوز بودند، پیگیری رشد انجام دادیم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶یک جلسه رفتم فعلااتفاقی نیوفتاده
۱۴۰۴/۰۹/۲۷جهت مشکل تیرویید فرزندم مراجعه کردم تحت درمان است خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام تقریبا نزدیک سال هست که دختر و پسرمو پیش خانم دکتر میبرم ،خیلیییی با صبر و حوصله هستن ،خداروشکررررر ازشون راضی بودمم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵خوب هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تحت درمان
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۰۳پزشک حاذق وکار بلد برای صفحه رشد دخترم مراجعه کردم وتحت نظر ایشون هستش
۱۴۰۵/۰۳/۰۹برا بلوغ دخترم رفته بودم خیلی عالی بود کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار عالی خیلی برخورد خوب داشتند ازدرمان ایشان خیلیراضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خیلی حاذق و باسواد هستن واقعا ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷دخترم کوتاهی قد،در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خوب ممنون
۱۴۰۴/۱۲/۱۴سلام. دکتری مهربان وبا خوش برخورد .و باحوصله توضیحات کامل در مورد بیماری را انجام میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰برای درمان کم کاری تیروئید فرزندم مراجعه کردم، خانم دکتر برخورد خوب و تشخیص و درمانشون عالی بود، همچنان فرزندم تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶مشکل کوتاهی قد پسرم را خیلی حرفه ای و عالی رفع کردند و افزایش قد خیلی خوبی داشت.احسنت به این پزشک حاذق و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر بسیار با ادب ومودبی هستن کارشون هم به خوبی انجام میدهند
۱۴۰۴/۱۱/۰۹مشکل فرزندم حل شد ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۵سلام برای پسرم به خانم دکتر مراجعه کردم یک سال هم تحت درمان بود بسیار خوشرو و با حوصله هستند و بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۶بسیار عالی و مطمئن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷ویزیت و تجویز داروها و راهنمایی های کلی عالی بوده است
۱۴۰۴/۰۸/۲۱با داریت ویزیت انجام شد .
۱۴۰۵/۰۳/۰۳جلسه اول رفتم فعلا آزمایش و سونی خواستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی درمان خوبی برای بلوغ دخترم انجام شد و خیلی خوب توضیح دادند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷اولین باری که رفته بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵خیلی عالی .من چندماه هست پسرم مریض ایشون هستند خیلی خوب برای قد جواب گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۲۱اولین بار بود که ویزیت پیش خانم دکتر رفتم و با حوصله ویزیت کردن و راضی بودم،البته مبلغ ویزیت بالا بود .برای من سونوگرافی نوشتن که انجام بدم و ببرم پیششون،من دیگه جواب سونو رو نبردم
۱۴۰۴/۱۲/۱۳برای قد و وزن پسرم و بلوغ مراجعه کردم،فعلا تا نظر هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹برای رشد قدی دخترم مراجعه کردم هندز درمان شروع نشده
۱۴۰۴/۱۰/۲۰دکتر عالی،بادقت و حوصله معاینه کردن و کامل روند درمان رو توضیح دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶متابلوسیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳پزشک دقیق و خوش برخوردی بودند. خیلی وقت بود دنبال متخصص غدد اطفال خوب بودم. ایشان از طرف کادر درمان به من معرفی شدند خداروشکر . برای بلوغ دخترم مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر بسیار خوشبرخورد و باحوصلهای هستند. با دقت به صحبتهام گوش دادند و توضیحاتشون کاملا واضح و مفید بود. واقعا راضی بودم.»
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بابت بزرگی غیر معمول سینه های پسرم و کوتاهی قدش مراجعه کردم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۰تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۲برای دیابت دخترم مراجعه کردم خیلی عالی کنترل کردند با تمام وجود تشکر میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷جهت اختلال رشد و کوتاهی قد فرزندم مراجعه کردم. پزشکی زبردست هستند. آزمایشاتی درخواست داده و منتظر جواب آزمایشات هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر بسیار با حوصله و دقیق بودند
۱۴۰۵/۰۳/۲۴برای برادرم کوچکترم به ایشون مراجعه کردم بسیار با اخلاق و حاذق بودن ممنون از خانوم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۲/۱۶خیلی عالی بودن خیلی باسواد و باتجربه پیشنهاد میدم به همه
۱۴۰۵/۰۲/۱۷بسیار خوش اخلاق و عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۱۶خیلی زمان میزارن وتوضیح میدند برای قد بچم 6 ماه تحت نظرم و خیلی راصی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۲برای مشکل قدپسرم از چندماه قبل مراجعه کردم خیلی راضی ام .خانوم دکتر اگه لازم نباشه هورمون برای بیمارنمینویسن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸با اینکه فوق تخصص کودکان هستند من به عنوان بیمار بزرگسال مراجعه کردم و عالی بودن اخلاق سواد و رفتارشون خیلی خوبه .به دقت گوش میکنن و دارو درست تجویز میکنن به روز هستند از نظر علمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴باسلام با توجه به دو مرتبه مراجعه طی حدود چهار ماه اخیر، بنده ایشان را در لول و جایگاه یک دکتر حاذق ندیدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار صبور و با اخلاق هستن نتیجه عالی از درمان بلوغ زودرس با ایشون گرفتیم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱خیلی قدرت تشخیص خوب بود.هم برای خودم که تیروئید کم کار دارم وهم برای رشد دخترم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲بسیار دکتر خوش برخورد و خوبی بودن .جلسه اول رفتم برای بلوغ زودرس و رشد قد خیلی عالی هستن انشالاه نتیجه بگیرم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶پزشک خوبی هستن وقت کافی میزارن توضیحات کامل یکم فقط نظم وقت دهی رعایت بشه عالیه متشکرم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷مشکل ثد و وزن فعلن فردا میخاییم ازمایش نشون بدیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بهترین
۱۴۰۵/۰۲/۱۶درمان عالی و از ایشان و طبابت ایشان راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸چقدر خوب توضیح داد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳برخورد دکتر و نظم مطب خوب بوددر مورد درمان بعد از طی مراحل و حصول نتیجه نظرم رو اعلام میکنم تا اینجا به نظرم حاذق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۳۰