با سلام ..بیست سال ه ک بیمار آقای لسان هستم ..پیوند کلیه شدم
پای کودکم مشکل داشت خوب شد
برای چکاب میرم
پزشک من بوده . درسال 97 وقتی در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بودم
نارسایی کلیه دفع پروئتین و کراتین
دکتر خوبی هستن
از سال
بسیار مسلط و کارامد هستن ایشون
سخنگوی کلیه
پیوند کلیه
قلبا ایشونو دوست دارم بسیار با سواد هستند
مشکل دفع پروتین داشتم و خیلی از اقای دکتر راصی هستم
بینی و درد گلو
خیلی عالی بود
بسیار دکتر با تجربه و دلسوز و مسوول می باشند
سنگ کلیه دارم دررد دارم
بعد از سکته قلبی به پدرم گفتن که باید دیالیز بشه ولی آقای دکتر با دارو برطرف کردن
نارسایی کلیه داشته ام و الان دارو مصرف میکنم
دکتر عالی و کار بلد و متبهری هستن. تنشون سلامت ان شاالله. فقط بدی کار اینه که منشی تلفن جواب نمیده و به خدامیرسی تا ارتباط برقرار بشه
من بیمار دکتر هستم دفع پروتیین وخیلی راضی هستم
دکتر بسیار خوبی هستن
فوق العاده متخصص و دقیق و با تشخیص عالی ولی رفتار جدی
کارش خوب بود
برای اولین بار
پدرم نارسایی کلیه دارند و تحت نظر ایشون هستند چند ساله با دارو کنترل میکنند مشکل پدرم رو
عالی عالی
مشکل کم کاری کلیه
سنگ کلیه خوب شدم
کلیه ام پروتیین دفع میکردبهترشدم باداروهای تجویزی اقای دکتر
کلیه وسنگ دارم
دفن پروتئین
پدرم تحت درمان ایشون هستن
بسیار عالی
پیوند کلیه پزشک بسیا حاذق و عالی
خوب اسد
مشکل کوچک شدن کلیه
عالی وخبره
پیوند کلیه خوب بود
دفع پروتیین
بیماری ادامه دارد
دفع پروتین
بسیار بااخلاق و حاذق
عالی و باسواد و شفاف
پاهام ورم کرده
خوب بود تشحیص خوب. کمی اخلاقشون خشک هست. درواقع جدی هستن. اما استاد هستن
بسیار حاذق هستند
بسیار دکتر خوبی هستند
بسیار دکتر خوب و مجربی هستن
استاد ما بوده
مشکل کلیه دارم و هر چجد ماه یه بتر به ایشون مراجعه میکنم.بسیار دکتر خوب و مجرب و ضبده کاریست.
عالیه باسواد و خوش اخلاق
مادرم تحت درمان ایشان بودند
عالی و استاد
دردشدیدکلیه
کلیه ها دفع پروتین داشتن با داروهایی ک دکتر تجویز کردن خوب شد اما مجدد چشمام ورم میکنه
عالی هستند
باسلام و احترام بنده برای اولین بار تخت درمان آقای دکتر قرار گرفتم و هنوز دوره درمان کامل نشده که در مورد ایشان نظری بدهم
خوب است
سلام مشکل حاد کلیه داشتم کراتئینم 4/5 بوده و دکتر با داروهایی که دادند به 3/5 رساتدن
یکی ازپزشکان اصفهان معرفی کردند
دیابت وناراحتی کلیه
بسیار عالی و مجرب هستن
دوستان بیمار دکتر هستند
عالی نارسایی کلیه
خیلی خوب و بااخلاق
واقعا عالی
فشار خون
پیوند کلیه داشتم و خوب با نظارت دکتر الان حدود 9 سال میشه که پیوند دارم و خدا رو شکر هر روز بهتر میشه فقط پیدا کردن قرص دردسر شده برامون تو این تحریما
دکتر بسیار حاذق هستن
کم کاری کلیه
فوقالعاده دکتر خوب ی هستند
سنگ کلیه
ایشان دکتر بسیار با مهارتی هستند
بهترین مردترین عالیترین دکتر خداخیرشون بده .نارسایی کلیه بادارو کنترل شدتازمان پیوند به دیالیز احتیاجی نبود واقعاااااااازشون ممنونم
پزشک فوق العاده ای است .
تشخیص ایشان خوب است
عالی بودن
من 8 سال بیمارشون بودم. دفع پروتیین. 13000 داشتم. سندروم نفروتیک. الان 10 ساله کاملا خوب شدم.
دفع پروتئین
دکتر خیلی خوبی هستند
بهترازیشون وجود نداره
مشکل کلیه و دکتر خوبیه
بنظرم توکارشون عالی هستن
خوب بود
سلام ،همسر من مشکل کراتینگ بالا داشت فعلا یک بار توسط دکتر ویزیت شده تا ببینین خدا چه میخواد
بسیار عالی و کار بلد
نامبروان ایران ه
بسیار عالی هستن
بسیار حاذق و دکتره باتجربه ای هستن
پیوند کلیه داشتم الان 9 سال زیر نظر دکتر هستم و خیلی راضی هستم
خیلی عالی
برای همسرم که بعداز اعمال مختلف جراحی کلیه هاراتقریباازدست داده بود معجزه کردند . ایشان بسیار حاذق هستند
بهترین دکتر نفرولوژی که سراغ دارم
عالی نتیجه گرفتم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار کشاورز - ضلع شمال شرقی تقاطع جمالزاده
با سلام ..بیست سال ه ک بیمار آقای لسان هستم ..پیوند کلیه شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴پای کودکم مشکل داشت خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۵برای چکاب میرم
۱۳۹۸/۰۴/۲۵پزشک من بوده . درسال 97 وقتی در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بودم
۱۳۹۸/۰۹/۱۶نارسایی کلیه دفع پروئتین و کراتین
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹از سال
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیار مسلط و کارامد هستن ایشون
۱۳۹۸/۰۵/۰۹سخنگوی کلیه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰پیوند کلیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۰قلبا ایشونو دوست دارم بسیار با سواد هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مشکل دفع پروتین داشتم و خیلی از اقای دکتر راصی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بینی و درد گلو
۱۴۰۰/۱۱/۲۸خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۱بسیار دکتر با تجربه و دلسوز و مسوول می باشند
۱۳۹۹/۱۰/۱۳سنگ کلیه دارم دررد دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بعد از سکته قلبی به پدرم گفتن که باید دیالیز بشه ولی آقای دکتر با دارو برطرف کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰نارسایی کلیه داشته ام و الان دارو مصرف میکنم
۱۳۹۹/۰۴/۲۵دکتر عالی و کار بلد و متبهری هستن. تنشون سلامت ان شاالله. فقط بدی کار اینه که منشی تلفن جواب نمیده و به خدامیرسی تا ارتباط برقرار بشه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹من بیمار دکتر هستم دفع پروتیین وخیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷فوق العاده متخصص و دقیق و با تشخیص عالی ولی رفتار جدی
۱۳۹۹/۰۴/۰۲کارش خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۱برای اولین بار
۱۳۹۹/۱۱/۰۷پدرم نارسایی کلیه دارند و تحت نظر ایشون هستند چند ساله با دارو کنترل میکنند مشکل پدرم رو
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲مشکل کم کاری کلیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۵خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷سنگ کلیه خوب شدم
۱۳۹۸/۰۴/۱۱کلیه ام پروتیین دفع میکردبهترشدم باداروهای تجویزی اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۰کلیه وسنگ دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دفن پروتئین
۱۳۹۸/۰۵/۲۸پدرم تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۸پیوند کلیه پزشک بسیا حاذق و عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۸خوب اسد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مشکل کوچک شدن کلیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی وخبره
۱۴۰۰/۰۹/۰۷پیوند کلیه خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دفع پروتیین
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بیماری ادامه دارد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دفع پروتین
۱۳۹۹/۰۳/۲۵بسیار بااخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عالی و باسواد و شفاف
۱۴۰۰/۰۴/۲۱پاهام ورم کرده
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خوب بود تشحیص خوب. کمی اخلاقشون خشک هست. درواقع جدی هستن. اما استاد هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار حاذق هستند
۱۳۹۷/۰۹/۱۳بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار دکتر خوب و مجربی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹استاد ما بوده
۱۳۹۸/۰۶/۲۰مشکل کلیه دارم و هر چجد ماه یه بتر به ایشون مراجعه میکنم.بسیار دکتر خوب و مجرب و ضبده کاریست.
۱۳۹۹/۰۶/۲۳عالیه باسواد و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷مادرم تحت درمان ایشان بودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی و استاد
۱۴۰۰/۰۲/۳۱دردشدیدکلیه
۱۳۹۷/۰۲/۰۱کلیه ها دفع پروتین داشتن با داروهایی ک دکتر تجویز کردن خوب شد اما مجدد چشمام ورم میکنه
۱۳۹۷/۱۰/۰۲عالی هستند
۱۳۹۷/۰۱/۲۷باسلام و احترام بنده برای اولین بار تخت درمان آقای دکتر قرار گرفتم و هنوز دوره درمان کامل نشده که در مورد ایشان نظری بدهم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۰۴سلام مشکل حاد کلیه داشتم کراتئینم 4/5 بوده و دکتر با داروهایی که دادند به 3/5 رساتدن
۱۳۹۸/۱۲/۲۱یکی ازپزشکان اصفهان معرفی کردند
۱۳۹۹/۱۱/۲۷دیابت وناراحتی کلیه
۱۳۹۷/۰۷/۰۲بسیار عالی و مجرب هستن
۱۳۹۷/۱۲/۱۲دوستان بیمار دکتر هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۱عالی نارسایی کلیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۴خیلی خوب و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۲/۱۲واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰فشار خون
۱۳۹۷/۱۲/۱۲پیوند کلیه داشتم و خوب با نظارت دکتر الان حدود 9 سال میشه که پیوند دارم و خدا رو شکر هر روز بهتر میشه فقط پیدا کردن قرص دردسر شده برامون تو این تحریما
۱۳۹۹/۰۴/۲۴عالی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۸دکتر بسیار حاذق هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۶کم کاری کلیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۲فوقالعاده دکتر خوب ی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۴سنگ کلیه
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ایشان دکتر بسیار با مهارتی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۳۰بهترین مردترین عالیترین دکتر خداخیرشون بده .نارسایی کلیه بادارو کنترل شدتازمان پیوند به دیالیز احتیاجی نبود واقعاااااااازشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶پزشک فوق العاده ای است .
۱۳۹۸/۰۹/۰۵تشخیص ایشان خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۲۲عالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۱۷من 8 سال بیمارشون بودم. دفع پروتیین. 13000 داشتم. سندروم نفروتیک. الان 10 ساله کاملا خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دفع پروتئین
۱۳۹۸/۰۷/۲۰دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۱بهترازیشون وجود نداره
۱۴۰۰/۰۶/۱۶مشکل کلیه و دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۹/۲۳فشار خون
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بنظرم توکارشون عالی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۸سلام ،همسر من مشکل کراتینگ بالا داشت فعلا یک بار توسط دکتر ویزیت شده تا ببینین خدا چه میخواد
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۵نامبروان ایران ه
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۶بسیار حاذق و دکتره باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲پیوند کلیه داشتم الان 9 سال زیر نظر دکتر هستم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵برای همسرم که بعداز اعمال مختلف جراحی کلیه هاراتقریباازدست داده بود معجزه کردند . ایشان بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بهترین دکتر نفرولوژی که سراغ دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹