یکدفعه رفتم که گلوی بچم چرک داشت، چرک خشک کن تزریقی دادن و خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۴
سرماخوردگی دخترم رفتم پیششون
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
واقعا عالی هستن فقط خیلی بد وقت میدن
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
گوش پسرم عفونت داشت تشخیص و درمان خوب انجام شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
سرماخورگی تجویز مناسب
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکتر معجزه کرد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
بیمار د
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
دکتر بسیار عالی و خوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
نذلپووحکچبذ
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
خیلی خوب و با دقت معاینه میکنن
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
زردی داشت بچم دارو دادن زود خوب شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
دکتر خوبی م
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
خیلی خوب درمان رو انجام میدهند و پیگیر فرزندان هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
با تشخیص صحیح ایشان حال بد دخترم که دکترهای دیگه تشخیص ندادن خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
سرما خوردگی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
سرماخوردگی داشت و درمان شد
۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
تشخیص عالی،،،بسیار دکتر صبوری هستن ایشون،،،همیشه دعاشون میکنم،،،،بخاطر اینک سلامت پسرم رو یرگردوندن
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
دکتر با حوصله و صبوری
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بشیار دکتر مسلط و خوش برخورو من برای زردی نوزادم رفتم خیلی خوب منو راهنمایی کردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
خوب بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
بسیار حرفه ای و خوش برخورد. با یه نسخه در عرض دو روز دخترم خوب شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
پسرم سرفه باخلط داشت وحشتناک که بایک جلسه خیلی خیلبیییی خوب شد،این درصورتی بودکه دکترخودش میگفت بایدبستری بشه
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
پسرم زدی داشته و برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی عاللللللللی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دل درد شدید دخترم وواقعا عالی بود ممنونم که هر سوالی که مریض داشته باشن به طور کامل توضیح میدن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
دکتر کودکان عالی ان
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
عالی
خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
من برای زردی نوزادم رفتم و در سه روز نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
نوزاد کولیک معده داشت با یه شربت دردش کمتر شده
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
بسیار مسلط وکاربلد
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
بسیار عالی. و یک کرم دست ساز برای حساسیت روی لپ فرزندم قرمز شده بود. دادن و خیلی سریع خوب شده
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
دکتر خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
بسیار صبور و با حوصله
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
عالیییی بودن
۱۳۹۷/۱۲/۲۷
در مورد رشد دخترم کمکم کردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
کلا دکتر خیلی خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
عالییییی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
بسیار دکتر خوب و صبوری هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
هر مشکلی را به نحو احسنت بهبود دادند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
نوزاد یک ماهه ام در تب میسوخت که به لطف خدا و تلاشهای آقای دکتر درمان شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۷
بسیار تونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دکتر خوبیا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
صبور، باوجدان ،حاذق، عشق ..
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
سرما خوردگی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
زردی نوزاد
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
سلام عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
عالی. بهترین
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
دکتر صبور و مهربان
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
عاااالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
برای بیماری مسیحا طباخ پسرم از نوزادی که زردی داشت ،ختنه وهر مشکلی که داشته دکتر عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عالی در تشخیص
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
راضی بودم. داروها سریع جواب داد و درمان کامل صورت گرفت
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
بسیار عالی و با دانش
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
واقعا کارشون عالیه
بچه هام رو از کوچیکی بردم پیششون و همیشه زود نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
بسیاردکترخوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
خوب بو
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
عالی بینظیر
۱۴۰۱/۰۷/۰۵
خیلی عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
دکتر معین عالی هستن کار بلد حرفه ای با اخلاق و مهربون و بسیار با تجربه
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
سرما خوردی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
عالی بهترینن ایشون
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
بسیار خوب و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دکتر خوب با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
تشخیص مناسب تجویز مناسب رضایت کامل دارم برای نوزادم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
بسیار دکتر خوب و مجرب . افتخار این رو دارم که پزشک فرزندم از بدو تولد هستن.
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
چند بار برای تشخیص بیماری مراجعه کردم جواب گرفتم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خیلی دکتر خوبی هستن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
متشکرم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
برای پسرم از نوزادی تحت نظر بوده و ختنه هم انجام دادند.
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
عااااالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
سرما خوردگی پسرم.دکتر با دقت معاینه کردند و دارو در صورت نیاز می دهند
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
پسرهام از نوزادی تحت نظر ایشون بودن تشخیصشون واقعا عالی بوده
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
عالی با تجربه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
پزشک فوق العاده حاذق و آرامی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۲۴
بهترین پز
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
من هر بار برای هر مشکلی رفتم عالی بود آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
حالت تهوع و بی حالی فرزند. داروها و راهنمائیهایشان کاملا درست بود.
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
آنفلوآنزا. درمانی نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خوب عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
الرژی ریه
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خوب بودن
۱۳۹۷/۰۱/۲۲
خیلی کار درست هستن.
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
بهترین دکتر اطفال که تا بحال بچمو بردم
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
الژی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خوبه پسرم آلرژی داشت درمانش کرد
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
پزشک پسرم هستن 5 سال
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار پرتلاش و همیشه در دسترس
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
زردی ختنه و شب ادراری
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
بسیار صبور و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دخترم تب داشت مراجعه کردم دارو دادن و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
کنترل نوزاد از بدو تولد،خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
دکتر خوبی است و قدرت تشخیص بالا دارد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
درحد سرماخوردگی بودند و ایشان خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
عالی بهترین دکتراست
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
عاااااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
تشخصیش عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
خیلی دکتر باتجربه و مهربانی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
عالی
بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
کرونا بهبودی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
الحمدلله تا الان که دستش برای بچه های من خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دکتر بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
بسیار عا
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
برای زردی نوزاد بردم راضی بودم دکترباحوصله و مهربونی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خوب هستند و خوش اخلاق
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
خوب وباحوصله
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
عالیذهستند خیلی مهربون و باحوصله هستند داروهایی که تجویز میکنند عالی هست
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عالی ه
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
سرما خوردگی بود نیتیجه عالی گرفتیم
۱۳۹۸/۰۳/۱۲
جواب عالی گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
تشخیص عالی در درمان بیماری های کودکان
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
عالییییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
معمولی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
نوزادم دل درد داشت تازه بدنیا امده بود بردم خدمت ایشان خدا روشکر برطرف شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
سرماخوردگی
۱۳۹۸/۱۲/۰۲
مثبت بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
پسرم عفونت گرفته بود که با داروهایی ک دادن خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
دکتر خوبی هستن زردی پسرمو خوب کرد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
خیلی خوب با بچه ها ارتباط برقرار میکنه .. و همهچی تو مطبشون دارن
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
دکتر خوبی بودن من آنلاین ویزیت شدم کارآمد بود.
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
پزشک بسیار عالی و پیگیر بیمار است
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
تشخیصاشون بسیار عالی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
ی نوبت پیششون رفتن الحمدالله عالی بودن
۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بسیار عالی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۸
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
سرماخوردگی نتیجه معمولی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
عالی عستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
دکتر فوقعاده باتجربه هستن خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عالی بود با یه نسخه مشکل دخترم حل شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دختر 14 ماهه من برونشیت کرده بود و سرفه های خییییلی شدید داشت طوری که این سرفه ها باعث تهوع میشد شبا نمیتونست بخوابه ،بردمش پیش دکتر معین که خدارو شکر با داروهایی که دادن یه هفته ای بهتر شد و 10 روزه خوب شد
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
بسیار بسیار دکتر عالی و مهربون و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دکتر مهربان و با تجربه ای هستن
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
واقعا دکتر عا
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
دکار خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
خیلی دارو میدن ولی در کل بد نبود
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
دکتر خیلی خوبیه واقعا
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی و صبور
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
بسیار کار بلد
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
پزشکحاذق و عالی هستن ناف پسرم ترشح میداد با یه نسخه خوب شد ختنه اشم اقا دکتر انجام دادن اصلا اذیت نشد
۱۳۹۸/۰۸/۲۲
پسرم اسفراغ شدید داره شیر خشک آپتامیل میخوره دندوناشم تو آبن یکشونو در اوردن
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
خوب هستن با حوصله ان بسیار دکتر من ازشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
برای هم دخترم عالی بودن هم پوست خودم که جوش داشت فوق العاده بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۹
خیلی دکتر با تجربه ایی هستن با ی نسخه خوب میشن بچه های من.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
رضایت کامل
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
عالی هستن من بچه ام رو از اول فقط پیش ایشون بردم واقعا تشخیص ودرمانشون دقیق وماهرانه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
پزشک نوزادی پسرم هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
عااآاالی حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
بسیار دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
بچم هرچی میخورد بالا میاورد حدود 1 سالش بود..یه روزه خوب شد.ممنون
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
با تجربه خوش برخورد عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
دکتر خوبی بودند من راضی بودم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
تشخیص عالی ، بیماری های سرما خوردگی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
چند بار
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بهتر متخصص کودک بسیاباحوصلهوصبور
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
ایشون بسیار با تجربه و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
تخصص عالی و فوق العاده آرام و دلسوز
۱۳۹۸/۰۳/۲۳
دکتر بسبار حاذق با تشخیص درست
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
من دخترم از۳سالگی تحت نظردکترمعین هستن الان که ۱۰سالشونه بازهم پیش ایشون میبرم بسیارباحوصله هستن واصلان عجله ای درویزیت بیمارندارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
بچم کم خونی بود توسط دکتر معین ب سلامت کامل رسید ازش ممنونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دکتر صبور و کاملا با آگاهی پاسخگو هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
عالیییه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
عااالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
دکتر حاڐقی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
مریم سعادتی سالم عمه کیهان سعادتی هستم طبابطشون عالی بود نتبجه بسیار خوب
عالی است
۱۳۹۸/۰۷/۲۲بسیار دکتر خوش رو و مسلط به کار هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۰عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵در هرسری مراجعه بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار حاذق و مهربان.سرشار از آرامش
۱۳۹۸/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱بسیار عالی وکار درست
۱۴۰۲/۰۲/۱۴زردی نوزاد
۱۴۰۰/۰۴/۰۳بسیار دکتر باحوصله وکاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۶یکدفعه رفتم که گلوی بچم چرک داشت، چرک خشک کن تزریقی دادن و خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۴سرماخوردگی دخترم رفتم پیششون
۱۴۰۲/۰۸/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۶واقعا عالی هستن فقط خیلی بد وقت میدن
۱۴۰۱/۱۰/۲۱گوش پسرم عفونت داشت تشخیص و درمان خوب انجام شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸سرماخورگی تجویز مناسب
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر معجزه کرد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴بیمار د
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۱دکتر بسیار عالی و خوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۴نذلپووحکچبذ
۱۴۰۱/۰۶/۰۱خیلی خوب و با دقت معاینه میکنن
۱۳۹۸/۰۱/۲۵زردی داشت بچم دارو دادن زود خوب شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۸دکتر خوبی م
۱۴۰۲/۱۲/۲۵خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶خیلی خوب درمان رو انجام میدهند و پیگیر فرزندان هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۲با تشخیص صحیح ایشان حال بد دخترم که دکترهای دیگه تشخیص ندادن خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۵سرما خوردگی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲سرماخوردگی داشت و درمان شد
۱۳۹۸/۰۸/۲۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰تشخیص عالی،،،بسیار دکتر صبوری هستن ایشون،،،همیشه دعاشون میکنم،،،،بخاطر اینک سلامت پسرم رو یرگردوندن
۱۴۰۲/۰۲/۰۸دکتر با حوصله و صبوری
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بشیار دکتر مسلط و خوش برخورو من برای زردی نوزادم رفتم خیلی خوب منو راهنمایی کردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خوب بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار حرفه ای و خوش برخورد. با یه نسخه در عرض دو روز دخترم خوب شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۶پسرم سرفه باخلط داشت وحشتناک که بایک جلسه خیلی خیلبیییی خوب شد،این درصورتی بودکه دکترخودش میگفت بایدبستری بشه
۱۳۹۸/۰۳/۱۹پسرم زدی داشته و برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۵نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی عاللللللللی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دل درد شدید دخترم وواقعا عالی بود ممنونم که هر سوالی که مریض داشته باشن به طور کامل توضیح میدن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶دکتر کودکان عالی ان
۱۳۹۹/۰۴/۲۰عالی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۴من برای زردی نوزادم رفتم و در سه روز نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰نوزاد کولیک معده داشت با یه شربت دردش کمتر شده
۱۴۰۰/۰۱/۰۷بسیار مسلط وکاربلد
۱۴۰۱/۰۵/۲۲بسیار عالی. و یک کرم دست ساز برای حساسیت روی لپ فرزندم قرمز شده بود. دادن و خیلی سریع خوب شده
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتر خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بسیار صبور و با حوصله
۱۳۹۹/۰۵/۲۵عالیییی بودن
۱۳۹۷/۱۲/۲۷در مورد رشد دخترم کمکم کردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳کلا دکتر خیلی خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۶عالییییی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۹بسیار دکتر خوب و صبوری هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۸هر مشکلی را به نحو احسنت بهبود دادند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶نوزاد یک ماهه ام در تب میسوخت که به لطف خدا و تلاشهای آقای دکتر درمان شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۷بسیار تونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوبیا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹صبور، باوجدان ،حاذق، عشق ..
۱۴۰۰/۰۴/۲۰سرما خوردگی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵زردی نوزاد
۱۳۹۷/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲سلام عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۲۴عالی. بهترین
۱۳۹۸/۱۱/۰۲دکتر صبور و مهربان
۱۴۰۱/۰۲/۱۷سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عاااالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵برای بیماری مسیحا طباخ پسرم از نوزادی که زردی داشت ،ختنه وهر مشکلی که داشته دکتر عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی در تشخیص
۱۴۰۱/۰۴/۱۹راضی بودم. داروها سریع جواب داد و درمان کامل صورت گرفت
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۸بسیار عالی و با دانش
۱۴۰۲/۰۱/۱۶واقعا کارشون عالیه بچه هام رو از کوچیکی بردم پیششون و همیشه زود نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۹/۰۷بسیاردکترخوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۹خوب بو
۱۴۰۲/۰۴/۱۴عالی بینظیر
۱۴۰۱/۰۷/۰۵خیلی عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۱دکتر معین عالی هستن کار بلد حرفه ای با اخلاق و مهربون و بسیار با تجربه
۱۴۰۲/۰۳/۰۲سرما خوردی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عالی بهترینن ایشون
۱۳۹۸/۰۵/۲۲بسیار خوب و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر خوب با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱تشخیص مناسب تجویز مناسب رضایت کامل دارم برای نوزادم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار دکتر خوب و مجرب . افتخار این رو دارم که پزشک فرزندم از بدو تولد هستن.
۱۳۹۹/۰۱/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳چند بار برای تشخیص بیماری مراجعه کردم جواب گرفتم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی دکتر خوبی هستن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۸متشکرم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹برای پسرم از نوزادی تحت نظر بوده و ختنه هم انجام دادند.
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عااااالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳سرما خوردگی پسرم.دکتر با دقت معاینه کردند و دارو در صورت نیاز می دهند
۱۳۹۷/۱۱/۱۶پسرهام از نوزادی تحت نظر ایشون بودن تشخیصشون واقعا عالی بوده
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عالی با تجربه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱پزشک فوق العاده حاذق و آرامی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۲۴بهترین پز
۱۴۰۳/۰۳/۰۷من هر بار برای هر مشکلی رفتم عالی بود آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۲۲حالت تهوع و بی حالی فرزند. داروها و راهنمائیهایشان کاملا درست بود.
۱۳۹۹/۰۲/۰۹آنفلوآنزا. درمانی نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴خوب عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸الرژی ریه
۱۴۰۱/۱۲/۰۵خوب بودن
۱۳۹۷/۰۱/۲۲خیلی کار درست هستن.
۱۴۰۱/۱۰/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بهترین دکتر اطفال که تا بحال بچمو بردم
۱۳۹۷/۰۹/۲۶الژی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خوبه پسرم آلرژی داشت درمانش کرد
۱۳۹۹/۱۰/۲۸پزشک پسرم هستن 5 سال
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار پرتلاش و همیشه در دسترس
۱۴۰۱/۱۲/۲۵بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲زردی ختنه و شب ادراری
۱۴۰۲/۰۱/۱۰بسیار صبور و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دخترم تب داشت مراجعه کردم دارو دادن و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱کنترل نوزاد از بدو تولد،خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲دکتر خوبی است و قدرت تشخیص بالا دارد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۲درحد سرماخوردگی بودند و ایشان خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۸عالی بهترین دکتراست
۱۴۰۲/۰۷/۰۳عاااااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۰تشخصیش عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خیلی دکتر باتجربه و مهربانی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۵کرونا بهبودی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰الحمدلله تا الان که دستش برای بچه های من خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکتر بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۰۵بسیار عا
۱۴۰۰/۱۰/۱۳برای زردی نوزاد بردم راضی بودم دکترباحوصله و مهربونی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خوب هستند و خوش اخلاق
۱۳۹۷/۱۲/۰۴خوب وباحوصله
۱۳۹۸/۰۴/۳۱عالیذهستند خیلی مهربون و باحوصله هستند داروهایی که تجویز میکنند عالی هست
۱۳۹۷/۱۰/۲۴عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۰/۱۶بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی ه
۱۴۰۲/۰۷/۰۳سرما خوردگی بود نیتیجه عالی گرفتیم
۱۳۹۸/۰۳/۱۲جواب عالی گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳تشخیص عالی در درمان بیماری های کودکان
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عالییییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹معمولی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵نوزادم دل درد داشت تازه بدنیا امده بود بردم خدمت ایشان خدا روشکر برطرف شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۰سرماخوردگی
۱۳۹۸/۱۲/۰۲مثبت بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶پسرم عفونت گرفته بود که با داروهایی ک دادن خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۴دکتر خوبی هستن زردی پسرمو خوب کرد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خیلی خوب با بچه ها ارتباط برقرار میکنه .. و همهچی تو مطبشون دارن
۱۴۰۲/۰۸/۱۵پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۲دکتر خوبی بودن من آنلاین ویزیت شدم کارآمد بود.
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸پزشک بسیار عالی و پیگیر بیمار است
۱۴۰۰/۰۲/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تشخیصاشون بسیار عالی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ی نوبت پیششون رفتن الحمدالله عالی بودن
۱۳۹۸/۰۳/۱۴بسیار عالی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۸خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۵سرماخوردگی نتیجه معمولی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عالی عستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر فوقعاده باتجربه هستن خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی بود با یه نسخه مشکل دخترم حل شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دختر 14 ماهه من برونشیت کرده بود و سرفه های خییییلی شدید داشت طوری که این سرفه ها باعث تهوع میشد شبا نمیتونست بخوابه ،بردمش پیش دکتر معین که خدارو شکر با داروهایی که دادن یه هفته ای بهتر شد و 10 روزه خوب شد
۱۳۹۸/۰۴/۱۶بسیار بسیار دکتر عالی و مهربون و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالیییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر مهربان و با تجربه ای هستن
۱۳۹۷/۱۱/۲۳خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵واقعا دکتر عا
۱۴۰۱/۱۲/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳دکار خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۳عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۹خیلی دارو میدن ولی در کل بد نبود
۱۴۰۲/۰۳/۲۰دکتر خیلی خوبیه واقعا
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی و صبور
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بسیار کار بلد
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶پزشکحاذق و عالی هستن ناف پسرم ترشح میداد با یه نسخه خوب شد ختنه اشم اقا دکتر انجام دادن اصلا اذیت نشد
۱۳۹۸/۰۸/۲۲پسرم اسفراغ شدید داره شیر خشک آپتامیل میخوره دندوناشم تو آبن یکشونو در اوردن
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۱خوب هستن با حوصله ان بسیار دکتر من ازشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸برای هم دخترم عالی بودن هم پوست خودم که جوش داشت فوق العاده بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۹خیلی دکتر با تجربه ایی هستن با ی نسخه خوب میشن بچه های من.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳رضایت کامل
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عالی هستن من بچه ام رو از اول فقط پیش ایشون بردم واقعا تشخیص ودرمانشون دقیق وماهرانه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶پزشک نوزادی پسرم هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۴عااآاالی حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بچم هرچی میخورد بالا میاورد حدود 1 سالش بود..یه روزه خوب شد.ممنون
۱۳۹۹/۰۹/۱۶با تجربه خوش برخورد عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۱دکتر خوبی بودند من راضی بودم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰تشخیص عالی ، بیماری های سرما خوردگی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶چند بار
۱۴۰۰/۰۴/۰۶من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بهتر متخصص کودک بسیاباحوصلهوصبور
۱۴۰۳/۰۷/۰۵ایشون بسیار با تجربه و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۷تخصص عالی و فوق العاده آرام و دلسوز
۱۳۹۸/۰۳/۲۳دکتر بسبار حاذق با تشخیص درست
۱۳۹۹/۰۸/۰۶من دخترم از۳سالگی تحت نظردکترمعین هستن الان که ۱۰سالشونه بازهم پیش ایشون میبرم بسیارباحوصله هستن واصلان عجله ای درویزیت بیمارندارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۰بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۲بچم کم خونی بود توسط دکتر معین ب سلامت کامل رسید ازش ممنونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتر صبور و کاملا با آگاهی پاسخگو هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالیییه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عااالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۵دکتر حاڐقی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱مریم سعادتی سالم عمه کیهان سعادتی هستم طبابطشون عالی بود نتبجه بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۲